Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 60

Discussie: Dunya ( Esmee GT )

  1. #26
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard toppie-gevaarlijke vrouw!!!

    Gisteren bezoekje gebracht aan Livingroom. Voor mij waren vrijwel alle dames nog een onbeschreven blad, daarom had ik vooraf enkele recensies doorgenomen en die Dunya viel mij als eerste op en ik was benieuwd hoe ze eruit zou zien. 'S avonds zag ik dan eindelijk deze werkelijk prachtige verschijning. We hadden gelijk veel oogcontact, maar tja Toppie33 keek weer eens de poesjes uit de woonkamer en wachtte nog ff rustig af. Fout natuurlijk want niet veel later was Dunya een tijdje spoorloos (de viezerik die haar ontvoerd heeft, moet zich maar ff bij mij melden ) Rond half elf zag ik Dunya weer in de bar en aangezien Jansen er niet was heeft watje33 maar zelf de stoute schoenen aangetrokken en stapte op Dunya af. "Ha bist du da endlich? Ich warte schon die ganze Zeit auf dich.", lachte Dunya toen ik naast haar kwam staan. Tja ik legde haar uit dat iedereen me watje33 noemt, dat ik bang voor vrouwen ben en dat ik verschrikkelijk slecht op de kamer presteer en ik dit gewoon de dames niet kan aandoen. "Ah dann passen wir zusammen", lachte Dunya, "Ich bin auch schüchtern, schrecklich im Zimmer und habe auch Angst für Männer". Hierna liepen we nog een lijstje af van onze mankementen en we kwamen tot de slotconclusie dat "wir zusammen passen" . De klik was er inderdaad en Dunya ging de sleutel halen. Ik douchte me nog ff snel want ik was natuurlijk in de veronderstelling dat die sleutel nog wel ff zou duren, maar voordat ik mijn badjas uit had om te douchen stond Dunya al achter me met een sleutel in haar hand. Ik droogde me als een wilde af en repte me snel naar Dunya.

    Op de kamer dimde Dunya het licht. "Sehe ich so schlimm aus?", vroeg ik haar, maar Dunya was van plan om er een apart en gevaarlijk sfeertje van te maken. Er draaide een lekker achtergrondmuziekje, het enige dat ik miste was de champagne en de kaarsen We rookten eerst nog eens samen een sigaretje en keken elkaar diep in de ogen. "Aiai deze vrouw kan wel eens echt gevaarlijk zijn voor Toppie33", dacht ik. Zo sensueel, relaxed en dan ook nog eens bloedmooi. Bovendien kon ze zelfs om mijn oh zo flauwe grapjes lachen??. We lagen naast elkaar en Dunya kroop helemaal in mijn badjas (ja dat is een hele ruime ). En wat voelde haar huid toch lekker aan. Een klein stemmetje in mijn hoofd riep al alarmerend "GFE-ALERT, GFE-ALERT, GFE-ALERT!!!!", maar hoe hard ook dat stemmetje in mij tekeer ging, het zou uiteindelijk allemaal niets helpen. Zeker toen haar lippen heel voorzichtig de mijne aanraakten en zij teasend in mijn bovenlip beet. Nee niks gelijk lange tonghalen en hoppa tongroeren, nee Dunya bouwde de spanning heel langzaam op en tja daar is Toppie33 zeer gevoelig voor. Zelden zo passioneel gezoend als met deze dame. Maar ik zal er niet verder over uitweiden want als seksgod33 aka watje33 aka womanizer33 aka lovematcher33 kan ik beter niet al te positief recenseren want dan ben ik weer bij velen patser33…….. In ieder geval het zoenen was echt super! Ondertussen speelden we onder mijn badjas stiekum met onze intieme delen….. Heel voorzichting nam ik de temperatuur op Al zoenend kroop Dunya vervolgens naar beneden om mijn reeds in paraatheid gebrachte toppertje in stelling te brengen. Het pijpen was net zo teder en relaxed als het zoenen, maar van mij mocht ze t gerust overslaan want ik wilde haar gewoon weer in mijn armen sluiten (aiaiai ik lijk wel gek!!!). Heel voorzichtig deed ze een condoompie erom, kwam op me zitten en kroop weer terug in het nest onder mijn badjas. Zelden zo lekker geneukt. Daarna draaiden we de rollen om en Toppie33 moest echt zijn best doen om zijn hoogtepunt zo lang mogelijk uit te stellen. Uiteindelijk was ik dan toch de pineut en na een sigaretje en na nog wat "gekuschel" vertrokken we dan toch maar weer naar de bar. In de kleedkamer kwam ik GT-Junky tegen die ervan schrok dat Toppie33 ook nog leefde. Ja ik was weer eens tweeenhalf uur van de aardbodem verdwenen.

    Zou er een Toppie-award bestaan dan zou Dunya zeker in aanmerking komen. Uiteraard Toppie-keurmerk dik en dik verdiend! ZEER HERHALINGSGEVAARLIJK voor Toppie33 (ben nu al t plannen wanneer ik weer naar de Livingroom ga……)

  2. #27
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    ...Zou er een Toppie-award bestaan dan zou Dunya zeker in aanmerking komen. Uiteraard Toppie-keurmerk dik en dik verdiend! ZEER HERHALINGSGEVAARLIJK voor Toppie33.....
    Deze Dunya had jij helemaal niet hoeven keurmerken Toppie, deze was al gekeurmerkt door MIJ wel te verstaan en daarmee al een award verkregen.....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  3. #28
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik Bekijk bericht
    Deze Dunya had jij niet hoeven keurmerken Toppie, deze was al gekeurmerkt door MIJ wel te verstaan en daarmee al een award verkregen.....
    Keurmerken en er dan niet over schrijven? Bah wat een egoïstisch katertje ben jij

  4. #29
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Reden

    Heren, beren,

    Met die Dunya moeten jullie rustig aan doen, ik wil op 6 feb 2009 er ook nog van genieten .

    Potverdorie

    Groet, Serieuze Foots :wink:

  5. #30
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Keurmerken en er dan niet over schrijven? Bah wat een egoïstisch katertje ben jij
    ... Nee hoor, dat staat nog ergens op een ander forum..... :o
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  6. #31
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Dunya/Esma

    Foots, Toppie, Dickydik en alle anderen als jullie nu eens meer naar Stiffie luisterden dan zie je dat hij de enige sexgod op dit forum is , en waarom zullen jullie nu wel denken, gewoon lees de recensies maar Dunya/Esma is voor Stif denk ik wel de meest lekkere van allemaal, niet reageren dat er betere sexgoden bestaan en dat ik arrogant ben, want dat weet ik al thefinger
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  7. #32
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Foots, Toppie, Dickydik en alle anderen als jullie nu eens meer naar Stiffie luisterden dan zie je dat hij de enige sexgod op dit forum is , en waarom zullen jullie nu wel denken, gewoon lees de recensies maar Dunya/Esma is voor Stif denk ik wel de meest lekkere van allemaal, niet reageren dat er betere sexgoden bestaan en dat ik arrogant ben, want dat weet ik al thefinger
    Je hebt helemaal gelijk Stiffie! You r the man!!! Voor een watje meer of minder hoef je niet te vrezen

  8. #33
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    ...steeds als ik je ziet lopen dan gaat de hemel een klein beetje open, sterren je laat ze verbleken met je ogen die altijd stralen, jij kan de zon laten schijnen want je loopt langs en de wolken verdwijnen en als jij lacht, lacht heel de wereld mee.....
    Ahh Stiffie, moeten wij ons al (nog) zorgen gaan maken?....... (maar ik begrijp je...)
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  9. #34
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Zag Dunya afgelopen dinsdag (rond drie uur) in haar normale kloffie bij de ingang van GT staan, maar heb haar daarna niet meer gezien..... Was het te druk voor haar? Was ze niet welkom? Heel vreemd. Mss zijn ze wel bang voor zo'n mooie klassevrouw in GT? Who knows....

  10. #35
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Zag Dunya afgelopen dinsdag (rond drie uur) in haar normale kloffie bij de ingang van GT staan, maar heb haar daarna niet meer gezien..... Was het te druk voor haar? Was ze niet welkom? Heel vreemd. Mss zijn ze wel bang voor zo'n mooie klassevrouw in GT? Who knows....
    Ze heeft al eerder in GT gewerkt gedurende een jaar, dus zo´n mooie vrouw in GT is niet de issue. Er is wel een vraag die je vergeet te stellen: zou ze Toppie gezien hebben? .

  11. #36
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 10:06
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard Afscheid

    Vlak voor vertrek deze dame nog tegen het zeer mooie en bevallige lijf gelopen.

    Wat een tederheid, haar oogopslag, haar lach.....gelukkig mijn kans gepakt, want het was haar allerlaatste dag in deze business en zal helaas niet meer beschikbaar zijn voor de ijsbeertjes hier.

    Jammer, maar ben blij dat ik toch nog van haar heb mogen proefen op pde valreep!

  12. #37
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Het zou jammer zijn, maar ze heeft al vaker afscheid genomen van haar job.
    Wie weet ?????

  13. #38
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Toeval of timing

    Ja Stiffie heeft wederom van een van zijn meest favorite meiske mogen genieten deze 1e Paasdag. Het was precies vorig jaar Pasen dat ik met Esma/Dunya op de kamer was zo kon zij zich herinneren Ongelofelijk dat ze dat nog wist. Heerlijk bijgepraat en wederom van deze heerlijke Marokkaanse mogen genieten, het blijft een feestje voor mij met haar. Dus voor de liefhebbers ze is back in town :D:D
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  14. #39
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 10:06
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Vlak voor vertrek deze dame nog tegen het zeer mooie en bevallige lijf gelopen.

    Wat een tederheid, haar oogopslag, haar lach.....gelukkig mijn kans gepakt, want het was haar allerlaatste dag in deze business en zal helaas niet meer beschikbaar zijn voor de ijsbeertjes hier.

    Jammer, maar ben blij dat ik toch nog van haar heb mogen proefen op pde valreep!
    Nou, dat stoppen heeft ze dus 3 maanden volgehouden.

  15. #40
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Nou, dat stoppen heeft ze dus 3 maanden volgehouden.
    Hier even op in haken, ik ken Esma/Dunya al heel lang en heb hier met haar op Pasen uitvoerig over gesproken over het wel of niet stoppen van haar. Ze vertelde me oprecht dat het op een misverstand rust dat ze zou stoppen, wel heeft ze aangegeven dat ze er 3 maanden tussenuit zou zijn, wel daar heeft ze zich keurig aan gehouden en nu dus weer in volle glorie te aanschouwen en van te genieten
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  16. #41
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Always good

    Veel woorden hoef ik over deze dame niet te schrijven, ze blijft voor Stiffie gewoon een van zijn favorietjes, heb weer heerlijk genoten met haar en wat bladzijden toegevoegd aan de Kamasutra :teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  17. #42
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch God bestaat en Ze haat ons

    Deel 38 van een dag, die me nog lang zal bijblijven.
    God, wat een prachtexemplaar. Wie is me dat toch?
    Dunya, Dunya, alleen al bij de naam denk ik aan een Vrouw, een godin, niet aan een Meid, niet aan een hoertje.
    Ik zat gezellig met Foots aan de bar (als je een samenzijn met Foots al gezellig kan noemen ), toen ik gewoon een wow uit mijn mond liet ontspruiten.
    Na een ganse dag met Joy te hebben gekamerd (ik ben in vele gedaanten aanwezig in de clubs, en ben zelfs fotogeniek, naar het schijnt), zat ik bij te komen van haar Thaise kunstjes aan de bar..... Kan mijn dag nog beter, vroeg ik me af? Neen, enkel indien iemand mijn adres wil, dat brengt op

    Als God bestaat, dan is het deze Vrouw. Dunya, Casa. Jouw huis, jouw lichaam. Het witte huis. Eerder een moulattenhuisje, maar hoe lekker, hoe prachtig, en dat staat hier voor me binnen handbereik een lait russe te nuttigen... .
    Na de feiten (en ja, ik ben gewoon schuldig, ik heb de mooiste Vrouw ter wereld en ver daarbuiten bevuild :teuflisch) lees ik even haar topic door. Ik lach me en breuk, ja ja, ze legt zich neer, en geeft zich volledig. Langzaam klemt ze haar benen rond mijn hoofd en laat zich volledig gaan, een orgasme zoals alleen God herself er eentje kan krijgen (en een varken, sik ), sluit de ogen en schreeuwt het uit, ze schokt zich volledig klaar op mijn mond, een waterval ontspruit zich, pure honingzoete koninginnebrei proef ik, ik slik het allemaal door en vraag naar nog nog nog, ik hoor nog net merde en Dieu, ze roept verdorie op zichzelf. Als een volkomen behoeftig hopeloos geval vroeg ik haar: "et?" waarop ze antwoordde: "et? Je dois t'apprendre tout?".....
    Bonk bonk, tok tok, is er iemand thuis, hoor ik Foots nog vragen? Sorry, vriend, maar ik was even aan het fantaseren hoe echte godenkinderen deze Marokkaanse deerne klaar zouden likken, soms droomt een mens, God komt niet klaar, God doet ons klaarkomen, en laat ons er nog zwaar voor betalen ook

    Dunya, hoe haar omschrijven?
    Geen gladde strakke lijnen zoals Jessica/Shakira, maar een echte Vrouw, zoals ik er nog maar zelden heb gezien, en al zeker heel zelden geneukt.
    Een prachtige snoet, iets wat arrogant kijkend, een heerlijke bos haren, een verschrikkelijk mooi bovenlijk, de perfecte bekken, gewoon overheerlijk. Nog nooit zag ik zoiets moois zo dichtbij?
    Perfect, perfect, dacht ik bij mezelf, en vertelde ik haar. Die rondingen, god is een vrouw, Dunya is god. Merde, zo oneerlijk van haar om ons daarvoor te laten betalen. Wat hebben wij, mannen, watjes, jou misdaan om zo gestraft te worden?
    Lekker bruin getint, een lekker gerijpte tomaat onde de Zuiderse zon. Zo een zongerijpte, gedroogd (alhoewel alhoewel ) Moulatje, gewoon het perfecte Wezen. Zij is God, en ze wil ons gewoon heel heel erg pesten. Doe maar, ik ben zo maso als wat (niet te verwarren met macho:thefinger).

    Ik had die dag al dingen gehoord als : "vrouwen zijn als Microsoft, totaal onbetrouwbaar maar wel de standaard "(met dank aan het vortigste zwijn op aard).
    Even dacht ik, domme, die Foots heeft weer gelijk, maar ik moet toegeven, neen, neen, dit is niet de standaard, dit moet gewoon de standaard worden.
    Als Belladonna een gitaar had, zette ik er een streepje bij, neen, ik kocht hem een nieuwe gitaar, om Dunya genoeg plaats te geven .

    Wat een heerlijkheid, die ronde bekken, dat heerlijke kontje, die mooie borsten, die blik in haar ogen, die gitzwarte haren, die Mediterrane blik, dat tikkeltje arrogantie. Lekker, lekker, dacht ik bij mezelf, meer dan lekker. Komaan erpee, vlieg erop af, zeg haar gewoon dat ze de allerknapste is die er bestaat, misschien trapt ze wel in het spelletje en is er nog een sleuteltje vrij.

    Ik zat daar dus naast Foots, en dat vortig zwijn werd opgezoend door Zoe. Ik werd vedomd zowaar jaloers, de allerlelijkste onder ons werd opgezoend, en ik keek nogmaals naar Dunya. Als ze nu nog Frans spreekt, dacht ik bij mezelf, en probeerde ff. Oui, bien sur, comment tu t'appelles? En Frans is de taal der liefde, dus erpee verkocht. Je m'appelle erpee, et toi? Dieu? Le diable? Mon Dieu? Dunya, klonk het zachtjes, en die donkerbruine ogen keken me aan.
    Et je veux les 2500 euro, ton adressse, maintenant. Ik keek naar haar, en vroeg me af hoe ze in de toekomst kon kijken. Mijn god, dan is zij de enige echte God. Ik stotterde, zodat ze me niet zou verstaan. L'adresse, et vite, klonk het streng, en ze nam haar mobieltje, nam stiekem een foto, en noteerde zorgvuldig mijn adres. Bleekstraat? Malines? Tu veux dire "bleekscheet" ou quoi? Le numéro, maintenant. 13. Malines? Bon, et tu veux encore baiser, ou tu parle seulement?
    Goed, dacht ik bij mezelf, het ijs is gebroken , en Foots, die draaide zijn tong intussen verder in rondjes rond de heerlijke tong van Zoe, met aardbeismaak. Lekker wijffie, die Zoe. En Foots werd ingepakt, volledig, volgens mij is hij zo goed als klaar om naar de virtuele slachtbank gebracht te worden. Beste vriend Foots, als het echt zo ver komt, neuk ik haar wel van je af, red ik je wel, verlos ik je van alle kwaad. Amen.

    Omstandigheden bepaalden echter dat ik niet onmiddelijk met God de kamer opwilde (natte dromen mogen gerust wat langer duren) en omstreeks half één 's nachts vertrok Dunya met een andere gelukkige de kamer op, voor een klein uurtje. En ik vluchtte weg van Foots, ik wou weg van de misdaadscene, the scene of crime, weg weg weg, ik wou hier helemaal niks mee te maken hebben .
    Ik ben de onschuld zelve, en dacht aan de komende beschuldigingen, ik speurde naar een fototoestel in haar tasje, ergens verborgen, waar ze me zeker mee te grazen zou nemen. Is Toppie al onderweg om effe te kijken of ik het wel degelijk was? Ik heb een haartje achtergelaten, een schaamhaar met bijhorende luis, voer daar maar een DNA-test op uit.
    Ik kon dit niet langer aanzien, normaal ben ik de behoeftige, de gepakte, hey Foots, hoor je me goed, vortig zwijn?
    Hoe durf je, afvallige, je zo als een watje op te stellen en me jaloers te maken op Zoe? Needy beer.
    En dat net nadat ik Veronica had afgestaan aan Stiffie, en Andrea op de kamer met haar lekkere tandjes de een of de andere lul aan het krassen was. Ja, Foots, afvallige, laat me maar weglopen, ik ijsbeerde naar beneden, naar boven, naar buiten, naar binnen, naar beneden.
    Beneden, aan de trap, kwam ik een blond-zwart koppeltje tegen, wow, waar lipen die superjoekels met die zwarte krullebol naartoe? En dan Leonard, in 't blond haar vergezellend? Effe dacht ik, laat me eens gek doen, en ik sprak hen aan in de Franse taal. Gek genoeg antwoordde Miss Joekels me, in het Frans, met de volgende woorden: Bien sur, tu veux l'amour? Ik vluchtte snel terug naar boven, en keek naar Foots, keek naar Zoe, en wist het helemaal niet zo goed meer :zauberkis
    Ik twijfelde, ik twijfelde tussen Zoe, Veronica, Andrea, Leonard, Angie-Ashanti, ik twijfelde tussen nog wel meer moois, ik twijfelde, en weg was Dunya, voor een uurtje. Lekker, dacht ik bij mezelf, nu staat God in levende lijve naast je, erpee, en laat je haar gewoon lopen.
    Foots werd verder ingepakt door Zoe, uitgepakt, en verdween, ergens de catacomben in, hij zou en moest door Zoe tot de laatste druppel geledigd worden. uitpersen die Foots, uitpersen, hij verdient als een citroen volledig lees gezogen te worden :p


    En hier stond ik dan. Geen zinnig mens die me kon troosten. Er zat niks anders op dan een uurtje te wachten, tot God terug binnen zou komen, in de woonkamer.
    Toen ze terugkwam was Foots alweer aan het tongzoenen, en hij vroeg me: "en?". Wat en, Foots, wat en? Ik was nog op haar aan het wachten, en dat in gezelschap. Te veel moois om op één dag te kunnen opsnoepen, dan moet LR 24 op 24 geopend blijven, ha ha.

    Uiteindelijk de sleutel gevraagd, en ze zei me: ik moet mijn taxi halen binnen een half uur, dus als er een wachttijd is, zal het feestje niet doorgaan. Lap, krijg je dat ook nog voorgeschoteld. Heb je God te pakken, en moet madame de taxi halen. God en en taxi? Ze moesten een privéjet voor haar ter beschikking stellen, en stante pede een vliegveld aanleggen.
    Gelukkig ging het feestje wel door :D

    Een kamer op gekropen met haar, met enkele spiegels, welk nummer? Vergeef het me, maar als ik met God naar een kamer ga, wil ik niet weten waar me dat naartoe gaat brengen. Uiteraard sloof ik me uit, behoeftig als ik ben maak ik het bedje op, en God? Die keek en lachte, en zag dat het goed was.
    Ik keek haar aan, en hielp God zich te ontdoen van de overbodige klederdracht. Naakt is ze al even mooi, en als God haar hoge hakken van zich afgooit, man, mijn kleine erpee werd er niet kouder van, ha ha.

    Dit is klasse, dacht ik bij mezelf, dit kan niet, dit mag niet, dit is alles wat God me destijds heeft verboden. God, God? Je verbiedt ons dit alles. En nu bied je me dit zelf aan? Is dat mijn welverdiende straf? Of moet die nog komen?

    Ik had nooit gedacht nog ooit een bed te delen met een Meid afkomstig uit Marokko. Na mijn scheiding had ik me voorgenomen nooit nog..... een ijsbeer is labieler dan een zinkend schip. Overboord met die principes, weg ermee, ze kunnen toch zo lekker vrijen. Weg met alle principes, ik zal het nooit meer zeggen, zeker niet nadat Angie me later op de avond één der heerlijkste momenten uit mijn ijsberenbestaan heeft doen beleven. Dank je Duiveltje

    Ik las vandaag ook nog een keertje even haar topic door. Neen, heren, geen gehijg van haar, geen erpee die tusen de benen dook, en geen Dunya die zich volledig liet gaan, en spetterend klaarkwam. Dat laat ik graag over aan anderen.
    Dunya kam dus tot zeven maal toe spetterend klaar, ze bedankte me, en ze gaf me driehonderd euro fooi, dat ze met mij de kamer mocht delen
    OF
    Ze was heerlijk. Klasse op de kamer, heerlijk, zalig.
    Een topsessie? Neen, maar Ze was echt echt goed, alleen al Haar perfecte lichaam is een lust voor deze erpee.
    Standjes? Kies maar, Ze kent de kama uit het hoofd (Ze is dan ook God).
    Voor mij het heerlijkste: "het platte hondjes" standje. Ik werd zowaar gek. Dunya's armen voor Haar uit tegen de spiegel aanduwend. Nadat ik eerst op de rug mocht, lekker zoenend, Ze naar beneden kroop, en Zich zo plaatste dat je echt alle vormen kan kekijken, alles kan betasten, aan alles mag aankomen, die heerlijke heupen, dat Goddelijke lijf, nadat Ze Zich op Haar rug legde, en Zich gewillig liet bereiden (lees: berijden, want dat eerste ben ik niet toe in staat), nadat Ze boven op me in amazone en omgekeerde amazone redelijk wild tekeerging.
    Uiteindelijk besefte Ze dus dat God ook maar een hondje is, en ik keek, zag en overklom Haar. Het werd pas echt lekker toen Ze volledig plat ging, plat op Haar Goddelijke buik, de beentjes lichtjes gespreid. Heerlijk, zalig. Helemaal verdween kleine erpee in Haar (ja, ja de volledige 12,0017 cm), en Zij? Zij strekte Haar armen voor Zich uit, en keek naar Zichzelf in de spiegel. En ik mocht die Goddelijke hips vastpakken, met Haar borsten spelen, Haar tepeltjes bewonderen, ik mocht, ik mocht, ik mocht gewoon God neuken op mijn manier.

    Maar mijn halfuurtje zat er bijna helemaal op. Oui, zei Ze me, en Ze kroop onder me uit, rukte de condoom van kleine erpee af, en pijpte nog effe, verplichtte me te gaan liggen op mij rug, en begon met één hand mijn melocakes te bewerken, en rukte me zalig af. Eerst knabbelde Ze nog zachtjes op een tepeltje (niet Gods tepel, maar de mijne) en toen Ze zag dat ik kronkelde, begon Ze steeds harder en harder te bijten. Heerlijk.
    Ik liet me volledig gaan, en drie minuten later rekende ik met Haar af. A la prochaine fois, salope, klonk het in de kleedkamer.? En het waren niet mijn woorden.

    Ik beloof Je plechtig Dunya, als ik met de Duivel klaar ben, of zij met mij, dan laat ik me dopen, en neem me op in Uw Kerk.
    Duivelse Angie, bekeer me, nu, aub, ik smacht naar je presales. Ik smacht naar jullie allemaal schatjes, ik hou van jullie.
    Dank zij jullie kan ik van de hemel naar de hel, van de hel naar de hemel, en wel 7 keer over en 't weer.

    Ik denk spontaan aan Brel, ik denk spontaan aan vanalles, ik denk aan jullie lekkere lijven. Godin, geef me Je heerlijk lijf, jij lekker Wijf

    erpee :wink:
    Laatst gewijzigd door rplover; 15 mei 2009 om 19:07

  18. #43
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Dat was fantasties voor jou rp om zomaar 300 euro fooi te krijgen van die dame dus een nominatie voor dit verhaal hoef dus niet omdat je al zoveel gebeurd hebt.
    Maar ik nomineer je toch voor het geval die 300 ballen bij je uit de zak zijn gevallen en ik kan aan het schrijven zien dat je een flinke vette joint erbij aan had.

  19. #44
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    En zoals die geilende sigaret zegt dat er 6 punten in je verhaal moeten zitten heeft hij vandaag toch pech want hier zitten 7 punten in dat komt door het hemelrijk wat erbij is betrokken en je de geest over je rug voelt kriebelen.

  20. #45
    Geregistreerd
    22 maart 2009
    Last Online
    5 april 2012 @ 18:31
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat een prachtig verhaal is dat en heb je dat zelf geschreven onder het schilderen van die mooie jack russels rplover,dat is wel een nominatie waard.
    Als je hier nog geen vrijkaartje voor krijg dan mag je met mij mee naar de juliana-toren in apeldoorn.

  21. #46
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dunya, hoe haar omschrijven?
    Geen gladde strakke lijnen zoals Jessica/Shakira, iets wat arrogant kijkend, een verschrikkelijk mooi bovenlijk,
    ai, ai, ai... rplover toch :D
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #47
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln oops, niet verder vertellen he

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    ai, ai, ai... rplover toch :D
    Sssssst, ze was nog redelijk vers, S&F, ze was nog maar net vermoord toen ik haar naar de kamer droeg :D
    Ee sgreivvautje dus

    erpee :wink:

  23. #48
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Voor mij zelf was het mooi geweest , dacht ik, twee hele goeie sessie`s dan kan een derde alleen maar tegenvallen.
    Tot dat Dunya ineens voor me stond, mijn God wat een mooie vrouw is het toch.
    Deze vrouw heeft werkelijk alles mee. Mooi figuur, charme, en de rust die ze uitstraalt.
    De combinatie van haar Franse en Rheinische tongval is soooo süß.
    Ze bezorgde mij in anderhalf uur een bijzondere afsluiting van weer een mooi dagje L.R ondanks dat mijn favorietje met vakantie was.

  24. #49
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln een afspraak met god.... et dieu crea la femme.... mijn Waterloooooooooooooser

    Ik schreeuwde zeer luid "Dunya, dieu", zij kwam me halen en zij overwon, met verve.
    KO na ronde 1.
    .








    Zo zou je heel kort de tijd die ik met god mocht spenderen kunnen omschrijven.
    Voor mezelf en mijn superego leg ik het hier (en daar) ook vast, zwart op wit, zodat ik, als ze me de volgende keer wil vergezellen naar kamer 4, weet wat me te gebeuren staat

    Na drie maal een njet gekregen te hebben van Dunya (december, september en juli) wegens te druk in haar goddelijk schema (Si je trouve encore du temps pour toi, je viendrai te chercher), lachte ze deze keer wel toen ik keihard Dunya schreeuwde toen ze als een godin door de bar stapte, naar haar vertrouwde plaatsje, net voorbij de extra living room. Van daaruit overschouwt god haar onderdanen, en glimlacht ze af en toe heel lief naar een bende onnozelaars van ijsberen, die ze wel prettig gestoorde ijsberen noemt - ja, Foots, ook jou noemt ze gestoord

    Deze keer zou het mijn moment worden, ze had me trouwens plechtig beloofd, voor zover god beloftes hoeft te maken, een beetje tijd voor me vrij te maken vandaag.
    Toen ik dan ook naar god toestapte (eerst nog effe een extra douche, thandjes gepoetst, badjas netjes getrokken) lachte ze lief en zei me met een lekkere glimlach, zoals alleen god die kan produceren: "Vandaag maak ik tijd voor je, ik kom je halen als het zover is."
    Twee uurtjes later kwam Dunya me wegtrekken bij Foots, om me de beste beurt van 2010 te geven. Ik was haast vergeten dat ze gewoon bovenaan mijn lijstje van 2009 staat, op eenzame hoogte daar boven in de wolken. God heeft geen enkele concurrentie.
    Even deed ik zeer zeer dom, en zei tegen Foots: "Grijp je kans, je mag van me voorgaan". Gelukkig stemde die prettig gestoorde onnozelaar niet toe, anders had ik dit niet kunnen schrijven, want voor de rest van de avond zat haar schema vol (Dunya heeft een schema zoals Angie, maar dan gemoedelijker, ze werkt iets meer op een gematigder tempo, alles klaar in zeven dagen, denk ik )
    Dus Foots, try your chance next time, drop me in de bosjes aan McDonalds en doe je best

    Kamer 4 zou het worden, en het is onbeschrijfbaar, ze is zo lief, ze is zo heerlijk, ze is gewoon goddelijk.
    Haar lange zwarte lokken, die donkere zwarte oogjes, die lieve snoet, die glimlach, dat lekkere Marokkaanse getinte goddelijke lijf, die heerlijke rondingen, dat "prachtlijf op dat prachtwijf", terwijl ze je zoent kijkt ze je zo doordringend aan dat je wel moet verliefd op haar worden, voor de kamertijd dan toch

    Zoenen doet ze als de allerbesten, neen, ze vreet je niet op, maar zoent je zo zacht dat je wegdroomt in haar wereldje. Dan kijkt ze je zo doordringend aan met die donkere oogjes, brrr, ik maak mezelf terug geil als ik er nog maar aan terug denk
    Ze laat zich graag begluren in de spiegels boven, achter en naast haar. Haar heerlijke benen beroeren zachtjes je mannelijkheid, tijdens het zoenen, haar t(h)anden (en-en dus win-win ) verkennen sensueel (lees: seksueel) je lichaam, ze zakt zachtjes af langs je (alvast mijn) borstkas , laat geen millimeter onberoerd, en bespeelt je goddelijk terwijl ze je zachtjes natjes begint te pijpen, en steeds oogcontact zoekt. Dat verdient een relnicht niet, maar god houdt van gestoorde mannen

    Mijn paaltje is niet zo groot (gelukkig maar), maar ze slaat geen millimeter over, ook niet van de omliggende deeltjes, lekker zacht, speels, lief, nat, gewoon top. God gebruikt haar handjes daarbij niet, haar mondje en bijbehorend tongetje doen al het vuile werk

    Ik hou meer van zoenen als van pijpen, maar ben toch maar al te blij dat ze het pijpwerk in het standaardpakketje heeft verweven. Dit doet ze zoals ze is, goddelijk.

    Dunya voelt haar klanten aan, en na enkele minuutjes, kronkelt ze heerlijk terug naar boven, om je verder lekker op te zoenen, zonder haast, zonder ook maar enig afwerkgedrag.
    Het lijkt wel of ze het met volledige zin doet. "GFPEGK" is dit (uitleg op mijn broddelblog )
    De tijd, wel, "et dieu crea la femme", en ze creërde de perfecte kopij, naar haar evenbeeld. Tijd is irrelevant als je bij god bent.

    Dunya verleidt je zeer subtiel, en het was pure GFE, de P blijft achterwege tot bij het neuken. Aan GK echter geen gebrek

    Na een tijdje zo doorgegaan te zijn, stelde ze voor me te neuken, maar niet nadat ik haar wel 20 keer "dieu" had genoemd, en haar slaafs toefluisterde, "comme tu es belle, Dunya, tu es sans doute la plus belle femme du monde".
    Telkens bedankt god met een glimlach en met "merci beaucoup". Frans, heerlijk is het, als deze godin je lekker zwoel sensueel "merci" zegt, met die glimlach die alleen zij tevoorschijn kan toveren.

    "Comme tu veux et quand tu veux, Dunya" zeg ik haar steeds, ik laat haar bepalen hoe we onze tijd doorbrengen.
    Na het condoompje aangebracht te hebben, en zichzelf een beetje te bevochtigen met haar goddelijk speeksel, kruipt ze zachtjes op je, god te paard .
    Al is het paard nog zo lelijk, dit doet ze nog met meer passie dan het pijpen. Heel zachtjes komt er af en toe een geluidje uit haar mond, soms gaan haar oogjes toe, dan weer komt ze je zoenen, ze biedt je haar borsten aan, je mag die heelijke lovehandels beetpakken, en langzaam gaat ze van die lieve godin over tot een lief lekker GFPGK-beest. Ja, het pornogehalte wordt steeds groter, terwijl ze je toch als haar vriendje blijft behandelen. Help, ik ben jaloers op de man die haar na de disco meeneemt
    Zoenen, spiegeltje kijken (ja, zij ook), weer wat harder paardje rijden, "my queendom for a horse", af en toe zelf met de vinger tussen haar en mijn beentjes, zoenend, kortom: AF, compleet AF.

    Missionaris: no comment, even goddelijk.
    Reversed Amazone: onbeschrijfbaar........ god compleet van god los

    En dan wil god het teefje zijn (en ga haar nu niet vertellen dat ik haar een teef noem ).
    Ze zet zich op haar knietjes, en helpt je lekker in haar in te glijden. Haar handen gaan tegen de spiegel, ze geeft aan dat je haar lekker beet mag nemen bij die lekkere lovehandles, en ze duwt je bij iedere stoot compleet gek. In de spiegel kijkt ze zichzelf en de relnicht sensueel en glimlachend aan.

    Aangezien mijn tijd met god gelimiteerd was (er zijn nog zes wachtenden na u ) werd het tijd het condoompje te vullen. Spetterend, ze voelt dit aan, en verandert in een lief pornobeestje, zodat ik me alvast de vraag stelde: "wie neukt wie hier".
    Uitgeput, maar voldaan plof ik me neer op bed, op de rug, en god helpt me van dat verbrande rubber af, en doet een windeltje om mijn verslagen lid , met de boodschap "ca c'est un cadeau de dieu" Mijn Waterlooooooooo
    Dan vraagt god of ik nog effe tijd heb om met haar een sigaretje te roken.
    Uiteraard, ik overschrijd hier wel haar tijd mee, maar ik kan die vrouw gewoon niets weigeren.
    Ze biedt me een "MLight" aan, maar ik neem een "heavy PM"
    En dan start een conversatie in haar tweede landstaal, en ik krijg steeds meer bewondering voor haar.
    Ze praat ronduit over die gekke bende "Rex, Foots, erpee, dupke, twinangel en aanverwanten", die hier lekker los "prettig gestoorde onnozelaars" uithangen, en hoe dat de sfeer in de LR-disco ten goede komt. Jullie kunnen inderdaad beter naar deze disco, dan naar een gewone, vervolgt ze, in de normale disco moeten jullie alle drankjes betalen, jullie jezelf uitsloven, en uiteindelijk gaan ze toch met hun vriendjes naar bed.

    Ik hoorde verdraaid Foots in Dunya (heeft die vrouwenhater dan toch iets van een wijffie in zich?), toen ze zei, hier kies je er een jonge, mooie vrouw uit, die je pleziert voor de betaalde tijd. En als jullie gekken hier zijn, is het voor ons ook een tikkeltje aangenamer. Zien jullie dan niet dat wij ook lachen met jullie dolle fratsen. Ik hoorde nogmaals Foots, die ik ooit hoorde zeggen: een hoertje wordt nooit ouder, dikker en lelijker, en die betaal je slechts voor haar tijd.
    Dunya stak nog een tweede sigaretje op, ze had geen haast.
    We lachten en grapten, en het was heerlijk nagenieten. Te heerlijk eigenlijk.

    Aan de kassa bleek Dunya nog een verrasing voor me in petto te hebben, ze rekende de kale huurprijs aan, geen extra voor de verwarming, geen extra voor de energie, geen extra voor haar verbruikte water en gaf me de boodschap "mijn rooktijd moet jij niet betalen".
    Ik heb haar dan maar 'une pourboire" gegeven voor de disco


    Ik droom nog steeds, en was nog aangenamer verrast dat Nancy een boezemvriendin is van Dunya. Aangezien ik Nancy al had gestrikt ze mag de sleutel gaan halen als ik ooit nog in LR kom) hebben we dan maar afgesproken er een triotje van te maken.

    De ganse terugreis kletste ik "Dunya is lekker", en Foots werd er helemaal gek van.
    Ja, erpee, maar we hadden het "over......

    .... and out" :wink:

    erpee - Dunya is "knetterlekker"

  25. #50
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln dit speelden ze toen ze glimlachte

    Dit liedje speelden ze in LR toen Dunya glimlachte .... gevonden, Rex, Foots, Dupke, AngelAngel, tegeil, maagd69, lusty
    Soms overtreft een cover het origineel, dat geldt zowel voor god als voor deze song

    erpee - in de ban van haar ring

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60