Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2009
    Last Online
    10 augustus 2012 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    2 in 2 posts

    Reden Den Haag, Doubletstraat ??, Alina (Roe)

    Nou daar gaat ie dan mijn eerste post

    Naam: Alina
    Haarkleur/-lengte : Blond (geverft)
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat :slank/B misschien C
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Roemeens, Engels, Duits + 3 andere (claimt ze)Leeftijd : 24
    Service : PMC/NMC meerder standjes, PZC for EUR25 meer
    Tijdsduur : 15 minuten
    Prijs : 25,-.

    Dame kwam mij in eerste instantie over als Turkse maar bleek toch echt Roemeens te zijn. Ze is pas twee weken in Nederland (naar eigen zeggen)
    Aan de deur overlegd PMC + NMC voor EUR25. Op de kamer nog even doorgevraagd voor extra mogelijkheden. Heel bescheiden kwam daar PZC uit voor EUR25 meer maar aan haar aarzelend antwoord leidde ik af dat ze dit niet met zin zou doen wat ik weer associeer met dat het hoogstwaarschijnlijk tegen zal vallen; dus daarom niet gedaan.
    Netjes alle kleding verwijderd en begonnen aan het voorspel waarbij wel duidelijk werd dat dit meer richting GFE zou gaan: kusjes in nek, lekker lang werd er aan mijn tepel gesabbeld terwijl mijn jongeheer handmatig tot volle sterkte werd gebracht.
    Na dit alles condoom erom en begon ze aan het pijpwerk wat ze redelijk lang deed. Lekker was dat ze hem steeds verder naar binnen werkte wat op het einde betekende dat ze hem kon deepthroaten
    Daarna kwam zij even kort bovenop zitten maar dit ging bij haar erg onwennig dus snel geswitcht naar doggy wat erg lekker ging. Uiteindelijk heerlijk afgemaakt in missionaris.
    Nog een beetje nagepraat over wat ze in Roemenie deed (studeren), wanneer ze weer teruggaat (eind maart) en weer terugkomt (niet helemaal begrepen :().
    Ze kon 6 talen spreken waar ik mijn respect voor toonde want ik spreek er maar 4.

    Alina is een erg knappe dame, gezellig, soms wat onwennig maar dat past wel een beetje bij haar imago als leuke GFE/studente.

    Herhalingsgevaar: bestaat (alleen bij mij moet een dame echt speciaal zijn om er vaker een bezoekje aan te brengen).

  2. Onderstaande leden hebben lovemassage bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (22 maart 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lovemassage Bekijk bericht
    Nou daar gaat ie dan mijn eerste post
    Gefeliciteerd en als schrijver op deze site
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.

  Babylon 468*60