Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39

Discussie: Lola

  1. #1
    Geregistreerd
    6 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 10:23
    Berichten
    108
    Discussies
    4
    Thanks
    6
    Thanked
    53 in 11 posts

    Standaard Lola

    Haarkleur/-lengte : Nu Lichtbruin/ Halflang
    Lengte dame : 1.60
    Postuur/Cupmaat : Slank B
    Nationaliteit/Taal : Wit Russische
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings :??
    Service: Full, beffen vingeren, FT
    Voordelen: Vriendelijkheid ,Looks
    Nadelen:Geen
    Tijdsduur :30 min
    Prijs :60
    Extra’s bij het bezoek: Ft


    Was afgelopen week in Freude na een lange afwezigheid
    Entree was 30 euro (happy hour) Sinds de nieuwe eigenaar(s) veel verschillende meningen gelezen maar ik heb niet veel verschil gezien met de periode hiervoor.

    Nog steeds veel vrouwen aanwezig en ik heb dit x gekozen voor Lola. Naar eigen zeggen al langer werkzaam in Freude.
    Zij is een leuke spontane meid die voor veel in is. Moet zeggen dat het wel klikte met haar. Standaard ritueel eerst zoenen en pijpen op de bank waarbij mijn handen al richting haar grotje gingen. Ze wrerd direct enorm nat had zoiets nog niet eerder meegemaakt. Snel verder naar de kamer alwaar het een waar festijn werd van pijpen zoenen vingeren beffen etc. Lola geeft je het gevoel dat ze zelf ook geniet van sex. Uiteindelijk afgemaakt met een FT

    Ben zeer tevreden de kamer afgegaan, herhalingsgevaar zoals men zegt zeer groot.

    Helaas geen tijd voor een tweede ronde anders had ik het hele ritueel nog eens overgedaan.
    Laatst gewijzigd door Big30; 18 november 2007 om 23:16
    It's under the surface and it's up in the sky, that's why you won't reach it so don't even try.

  2. #2
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard Lola

    komt volgens mij uit Italie. Heel aardige meid!

    Groetjes Willi47

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Lola is Russisch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi47
    komt volgens mij uit Italie. Heel aardige meid!

    Groetjes Willi47
    Geen idee waarom je denkt dat ze uit Italië komt, maar naar eigen zeggen is ze Rusisch (of russisch als je de nieuwe spelling hanteert :o )
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  4. #4
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Daumen hoch Olala: Lola

    Het begon erg slecht: Ik ging bij haar op de bank zitten, waar Lola onderuit gezakt opzat/ lag. "Wie gehts?" vroeg ik. Ja, lekker standaard ik weet het, maar om mij vervolgens toe te snauwen "GUT!" is ook niet nodig. Vervolgens vroeg ik haar naam en verstond "Laura". "Ja, Laura" herhaalde ze met een gezicht en toon van "ja, jij bent lekker!". Ik stond dus al echt op het punt weer op te staan en dacht nog even een momentje na of ik deze onvriendelijkheid nog verbaal moest beantwoorden of mij maar weer de verstandigste te doen zijn en niks te zeggen. Waarschijnlijk begreep Lola (zoals ze dus heette) op dat moment ook dat ik deze benaderingswijze niet op prijs had gesteld en ze begon wat te lachen en mij vervolgens te zoenen. Omdat ik haar bij eerdere bezoeken al had gezien en haar erg lekker vond, bleef ik zitten. Anders was ik zeker weggegaan.

    Gelukkig ging het vanaf dat moment alleen maar beter! Heftig zoenen zowel op de bank als op de kamer en een lekkere lange, natte pijpbeurt. Lola heeft een mooie zachte gladde huid. Bij haar poesje aangekomen bleek die ook al lekker vochtig te zijn. Na een tijdje de rollen omgedraaid en Lola uitgebreid liggen beffen, hetgeen ze wel kon waarderen. In de kamers om ons heen werd ook driftig sex bedreven getuige de kreunende dames en heren links, rechts, voor en achter ons... Lola kwam (of deed alsof) na enige tijd schokkend klaar. "wow gut" moppelde ze.. Daarna haar weer aan 't werk gezet en mij in de cowgirl laten berijden. Ondertussen haar lekkere tietjes liggen kneden. Heerlijke meid, deze Lola. Jammer van het begin, maar op de kamer maakte ze het weer helemaal goed! Zal haar in de toekomst graag nog eens nemen..
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  5. #5
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis
    Geen idee waarom je denkt dat ze uit Italië komt, maar naar eigen zeggen is ze Rusisch (of russisch als je de nieuwe spelling hanteert :o )

    Er werken twee Lolas in Freude 39. Maar daar kwam ik pas later achter.

    Groetjes Willi47

  6. #6
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi47
    Er werken twee Lolas in Freude 39. Maar daar kwam ik pas later achter.

    Groetjes Willi47
    Hmm, ok.... Laatst waren er wel 2 meiden die zeiden uit Italie te komen, maar wel in het Pools met de andere poolse meiden zaten te praten. Maar 1 van die 2 sprak ook Italiaans (of Roemeens, die 2 talen lijken wel wat op elkaar, zeker voor mij als niet-spreker van beide talen) met een andere dame.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  7. #7
    Geregistreerd
    6 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 10:23
    Berichten
    108
    Discussies
    4
    Thanks
    6
    Thanked
    53 in 11 posts

    Standaard

    Weet iemand of Lola nog aanwezig is in freude

    Was er afgelopen week en alle toppertjes zijn verdwenen
    Zo waren Fabiana en Christina bijvoorbeeld niet aanwezig

    Als iemand iets meer weet hoor ik het graag!
    It's under the surface and it's up in the sky, that's why you won't reach it so don't even try.

  8. #8
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boobies
    Weet iemand of Lola nog aanwezig is in freude

    Was er afgelopen week en alle toppertjes zijn verdwenen
    Zo waren Fabiana en Christina bijvoorbeeld niet aanwezig

    Als iemand iets meer weet hoor ik het graag!

    beste even bellen voordat je gaat rijden:

    FREUDENBERGERSTRASSE 39 FKK CLUB (aka FKK PARADISO)
    Freudenbergstrasse 39
    44809 Bochum-Hamme
    Tel 00 49 (0)234-9580115

  9. #9
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    Die weissrussische Lola ist jetzt nicht mehr blond, sondern hat ihre natürliche Haarfarbe nachwachsen lassen: hellbraun.

    Aber immer noch ein TopAct
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  10. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Lola, from Russia with Love

    De sessie met Elena zorgde ervoor dat de ijsberenmaag zich begon te roeren. Waar is collega-ijsbeer, en waar is het klein blond vrouwtje met carré kapsel? Gelukkig zit zij nog op haar vertrouwde plaats. Oogcontact maken is iets moeilijker, een glimlach kan er nauwelijks vanaf. Eens bij haar op de bank ontdooit ze onmiddellijk, en blijkt ze een goed gevoel voor humor te hebben. Het kan met Lola misschien toch nog iets worden, maar eerst … eten.

    Pasta, rijst en kip, aangevuld met veel groenten, een ijsbeer die legerdienst gedaan heeft kan best veel verdragen. Rode tafels, rode stoelen met hartvormig rugleuning zorgen ervoor dat men min of meer comfortabel zit, en dit naast een mooie blondine. Misschien heeft zij straks wel trek in wat sex-na-de-maaltijd …

    Het zijn echter Lola’s borsten die door zijn ijsberenkop blijven spoken; echt of niet?
    Ondertussen besluit Janm de handdoek in de ring te gooien en blijft Krimson alleen, maar zeker niet verweesd achter, want plotseling is ZIJ daar.
    Hij volgt haar, en het is alsof zij dit voelt, want zij loopt het ganse gebouw door om … een cola light te halen. Daar kruisen hun blikken, komt zij dicht tegen hem aan, en vraagt wat hij in gedachten heeft. Dan reeds weet hij dat alles aan deze meid echt is, en stelt voor om op een bank te gaan zitten.

    Gelukkig zijn er vele banken die tot een intiem samenzijn uitnodigen. Zij vleit zich bij hem neer, er wordt wat over vanalles gepraat, en voor de tweede maal in evenveel maanden, kan een dame binnen de 5 minuten zijn sterrenbeeld bepalen. Bovendien heeft zij hetzelfde, en hij weet van de vorige keer dat dit ontzettend goed met mekaar te rijmen valt; dan weet hij al dat hij in Paradiso nog terugkomt.

    Schrijlings komt zij over hem zitten, begint te knuffelen en ontzettend zacht, teder maar toch passievol te zoenen – vergelijkbaar met Ella, en waarschijnlijk haar diploma aan dezelfde hogeschool gehaald - , tot beiden er kippenvel van krijgen (kan natuurlijk ook van het eten geweest zijn). Als zij dan zeer beleefd vraagt of ze op de bank ook mag pijpen, kan hij natuurlijk geen neen zeggen. En zo komen de beelden van voorspel op de bank met Marcella in Hennef terug. Lola’s deeptroath kan zeker de vergelijking met Marcella – en ingewijden weten dat zij een referentie op dat vlak is – zeker doorstaan. Na geruime tijd bankoefeningen zwaait de kamerdeur net voor de bank open, en is het moment gekomen om de bank voor een bed te ruilen.

    Nu heeft zij wel een verwenning verdient, en gaat de vaardige ijsberentong richting haar grotje. Ook zij heeft een mooi, gladgeschoren poesje, dat erom smeekt gelikt te worden. Ze spant zich als een boog, maar kan toch niet vermijden dat een enorme ontlading volgt. Beiden kruipen dan dicht tegen elkaar aan, waarbij zij nog een tijdje nagenieten. Nu ben jij aan de beurt, zegt ze, en effectief haar orale kwaliteiten zijn van het hoogste – of het diepste – niveau, met veel afwisseling en geen enkel plekje wordt vergeten. Hij vindt dit zo lekker dat zij maar beter zo kan doorgaan; veel aanmoediging heeft zij niet nodig, en ze doet verder tot het einde.

    Nog even nagenieten, ook van haar lekkere lichaam, en daarna gaan ze, dicht tegen elkaar aanlopend terug naar de bewoonde wereld. Het wordt hoog tijd terug huiswaarts te keren, maar niet alvorens haar nog eens goed geknuffeld te hebben, en weeral met een belofte ook bij haar terug te komen.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 08:36

  11. #11
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Lola

    Na de sessie met Leyla loopt Lola toevallig voorbij. Ze zet zich op haar vertrouwde stek en Krimson zet zich ernaast. Wat eigenlijk bedoeld is als een praatje, mondt uit in wat tasten en plagen op de bank in de grote ruimte. Wat gezelliger maken, vraagt ze, en zo gaan ze naar hun favoriete bank, waar het deftige voorspel begint.

    Op 10 minuten zijn beiden zo geil dat ze naar de dichtstbijzijnde kamer verhuizen om daar het feest voort te zetten. Bij het beffen spant zij haar dijen zo erg dat Krimson ervoor vreest dat hij hetzelfde lot zal ondergaan als de bedpartners van Famke Jansen in de Bondfilm ‘Goldeneye’; gelukkig voor hem komt het zover niet.
    In tegenstelling tot het vorige bezoek bij Lola deze keer niet enkel super laten pijpen, maar tevens intiem, en ook hier bewijst zij meer dan voldoende diepgang te hebben.

    Na een ruim halfuur gaan beiden, dicht tegen elkaar aangedrukt terug richting douches, en neemt Krimson zich voor een ruime pauze in te lassen … maar dit is buiten de aanwezigheid van Lana gerekend. :o

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 08:34

  12. #12
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Lola

    Dit toppertje is zeer regelmatig bezet, teveel goede recensies misschien?

    Bij een volgende bezoek zal ze zeker weer de revue passeren, nu nog even 'voor'genieten met :
    http://www.youtube.com/watch?v=hMCdY78k_Q4

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 08:34

  13. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard lolololoLola

    Derde keer, goede keer.

    Na sessies met Dominica en Isabelle was het tijd om mij nog maar eens te laten beïnvloeden door Krimson. Daar heb ik géén spijt van gehad want deze Lola is een echt schatje. Vaardig, enthousiast en onvervalst 'naturgeil'.

    Haar pijpwerk kan inderdaad moeiteloos de vergelijking met dat van Marcella (Bernds) doorstaan, ongelooflijk dat zo'n kleine dame zo'n diepe mond heeft! . Haar lof is hierboven reeds uitvoerig bezongen dus ik zal niet in herhaling vallen. Een kleine aanvulling: Lola is ook bedreven in de nobele kunst van het droogneuken. Voor Sickboy een handeling op de grens van het toelaatbare (safe?) maar toch zo lekker....

    Lola behoort allicht tot de top van wat er op de markt van betaalde seks te vinden valt. Knuffelen op de bank:10' , stoeien in de kino 10' , seks op de kamer: 30' . Dit alles van een hoog GFE niveau voor de luttele prijs van 50EUR.

    Herhalingsgevaar:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 18:38
    Cancel my subscription to the ressurection...

  14. #14
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Lola

    Lola is inderdaad klein, maar zo vaardig, lief, mooi, en, zoals Thesickboy reeds aanhaalde, zo geil als boter.
    Als ze op de grote zetel aan de sauna Krimson van zijn ijsberenvel ontdoet, terwijl zij nog enkel haar kniehoge zwarte kousen aan heeft, en zij met haar kleine, slanke lijfje op hem komt zitten, waant hij zich echt in het Paradijs.

    Eigenlijk schieten woorden tekort, maar het loutere feit dat Thesickboy haar service ook super noemt, is voldoende om haar score, namelijk 9,5/10 te consolideren.
    Nog nooit heeft één dame het gepresteerd op één maand tijd Krimson tot 3-maal toe zoveel genot te schenken, en het blijft steeds even lekker en spannend tegelijk.
    Lola, you’re my number one.

    Geheel tegen de verwachtingen in wordt zij het laatste Russinetje van die dag.

    Krimson, die steeds weer terug naar Russinetjes wil :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 18:38

  15. #15
    Geregistreerd
    12 januari 2006
    Last Online
    9 november 2023 @ 12:28
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard lola

    ook ik ging met Lola mee. Of het deze Lola was weet ik niet, maar ze was Wit R. en leek mij ook ergens begin 20. Op de bank even gekletst toen naar de Kino. Lekker mij laten pijpen. Toen naar de kamer waar ik werkelijk heerlijk smakende poesje mocht proeven. Wat een genot. Na een tijdje zij bovenop mij en terwijl we de buren goed konden horen kwam ik heerlijk in haar klaar.
    Leuke sessie, relaxt, totaal anders als in GT of waar dan ook.
    Jammer dat in de Kino vrijwel niemand komt. Er gebeurt daar echt weinig. En ik vind het nou juist een kick als anderen komen kijken hoe ik gepijpt wordt. Ongegeneerd de jas open leggen en terwijl iedereen het kan zien neemt een prachtig mooi meisje je groter wordende pik in haar mond. Wat is er geiler?
    Wel heb ik nog gezien hoe een andere man in de Kino verwend werd ook neukte hij het meisje, zelf doe ik dat niet omdat ik dan zo geil ben dat ik echt snel kom en ik wil juist van de tijd die ik heb genieten.
    Jammer dat Freude zo 'n eind uit de buurt licht anders zou ik er zeker vaker heen gaan.
    Johan

  16. #16
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Lola

    Goede wijn behoeft geen krans.

    Ruim 4 weken is het al geleden dat Krimson nog met haar op de kamer was, daarom snel een afspraak regelen alvorens zij goed en wel binnen is.

    Dit kleine vrouwtje is echte topklasse, de beste ervaring in betaalde sex ooit, en voorlopig als vaste waarde bij elk bezoek aan Paradiso.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 08:33

  17. #17
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Lola

    Zowel voor Lola als voor Krimson was het gisteren het eerste kamerbezoek van de dag.

    Zoals gewoonlijk zag zij er weer super uit en heeft zij zowel haar befaamde deepthroat als haar Famke Jansen-greep nog eens mogen oefenen. Een afspraak voor binnen 2 weken is reeds geregeld.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 08:32

  18. #18
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Ocharme

    Ondanks de goede voornemens van 2 weken geleden is het niet tot een kamerbezoek gekomen. Volgens Olga had Lola hoofdpijn, of was Olga een beetje jaloers en wou zij liever zelf met Krimson naar naar de kamer?

    Gelukkig voor haar mocht Thesickboy de honneurs waarnemen.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 18:38

  19. #19
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    afgelopen vrijdag voor het eerst deze zaak bezocht... ik had al wat berichten gelezen.. vond dat er vrijdag middag rond 4 uur niet heel veel mooois rond liep..

    Ik heb even in de kino gezeten en daar gebeurd niet zo heel veel... dat is wat drukker bezocht in GT maar goed... even gekeken hoe een collega ijsbeer lekker bezig was met een dame... toen hoorde ik op een kamer aangrensend flink wat gekreun en die dame had er zin in... dus ik heb even daar rond gehangen om te zien welke dame het was....en deze dame zag er zeer lekker uit... mooie ...wat heel mooie borsten en lekker koppie en lekker figuur..deze moest ik hebben...

    ze ging naar b oven maar duurde zeker een 30 min voor ze weer terug kwam.. ik ging meteen naar haar toe en meteen met haar richting kamer no time to waste...

    ze is in het begin erg zakelijk direkt de prijzen kenbaar maken zodat er geen misverdstanden zijn.... nou toen verder gegaan..ze begon heerlijk deepthroat te pijpen...wow.... daarna verder in 69 en toen hield ik het niet meer en heb haar mondje lekker vol gespoten...

    toen lagen we lekker in elkaars armen te praten en werd ik na een 10 min weer geil.... en begon haar lekker klaar te likken.... toen ze klaar kwam stond mijn paal al weer goed overeind en zei vroeg ze verbaasd of ik 2x kan zo snel.. nou bij haar kan ik dat zeker...ja zei ze maar dat kost meer ik zei dat me dat niet interesseerde... condoom erom en flink doorgeneukt tot we tegelijk samen klaar kwamen.... echt super ervaring...daarna maar snel de file in op naar huis !!!! echt voor herhaling vatbaar..

  20. #20
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    vandaag weer eens even langsgewipt bij freude... best relaxe tent alleen vind ik het te donker je ziet de dames niet echt goed en de hoekjes dagen niet echt uit om eens langs te lopen.. ook gebeurd er niet veel in kino.... die wordt vaak gebruikt door de dames om te slapen dus dat vind ik toch wel wat beter bij GT

    anywayzzz ik zag onze lieve lola weer en t duurde niet lang of ik lag met haar op de kamer... echt een GFE .. ze is echt leuk en lief en ze begon heerlijk te tongzoenen... minuten lang daarna begon ze me overal te kussen en begon ze op haar fameuze manier deepthroat te pijpen.. toen ik het bijna niet meer hield heb ik haar op haar rug gelegd en heerlijk klaar gebeft.... ze schreeuwde het uit en sloeg tegen de muur aan....ik weet zeker dat de dames in de kino wakkergeschrokken zijn... daarna heerlijk weer laten pijpen en voor dat ik er erg in had kwam ik klaar kon t niet meer houden.... ze was beetje teleurgesteld dat we niet meer gingen neuken maar t was al met al heerlijk en ze heeft ook alle tijd... nog zeker een 20 min liggen chillen in die kamer al met al een dik uur op de kamer..

    t blijft een supermeid ... raar dat er zo weinig over haar geschreven wordt.. deze zou niet misstaan in ons aller GT .... wat mij betreft is GT toch nog wel wat beter qua aktie al lopen er best moooie dames in freude... maar qua contact maken vind ik het makkelijker bij GT

    maar zit je in de buurt is freude altijd een goede plek

  21. #21
    Geregistreerd
    20 januari 2006
    Last Online
    2 mei 2015 @ 07:21
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een mooie meid met een mooi stel borsten :D.
    Lekker met haar gezoend gevolgd door een goede pijpbeurt. Deze afgesloten met een FT :D.

    Volgens eigen zeggen is Lola overigens 26 jaar.

    PS extra kosten voor FT 25 euro.

  22. #22
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    TSB dacht dat deze dame andere horizonten had opgezocht, samen met haar collega Olga. Wie deze Olga spot in Freude (of gelijk waar mag (moet!) mij steeds een seintje geven.

    Het gaat over deze Olga: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...highlight=olga

    Dank bij voorbaat!
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  23. #23
    Geregistreerd
    20 januari 2006
    Last Online
    2 mei 2015 @ 07:21
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    TSB dacht dat deze dame andere horizonten had opgezocht, samen met haar collega Olga. Wie deze Olga spot in Freude (of gelijk waar mag (moet!) mij steeds een seintje geven.

    Het gaat over deze Olga: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...highlight=olga

    Dank bij voorbaat!
    :wink:
    Misschien dat het hier om een andere Lola gaat .
    Deze meid gaf aan dat ze uit Moskou komt en eind 2006 ook een paar dagen in GT had gewerkt, maar dat vond ze niets.

  24. #24
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Last Online
    24 januari 2022 @ 18:16
    Berichten
    107
    Discussies
    8
    Thanks
    4
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Moskou, Minsk, Kiev, Vladivostok ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door parkplatzmeister Bekijk bericht
    Misschien dat het hier om een andere Lola gaat .
    Deze meid gaf aan dat ze uit Moskou komt en eind 2006 ook een paar dagen in GT had gewerkt, maar dat vond ze niets.
    ... die vrouwen zeggen gewoon wat hen het best uitkomt.

    GZ :o

  25. #25
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door parkplatzmeister Bekijk bericht
    Misschien dat het hier om een andere Lola gaat .
    Deze meid gaf aan dat ze uit Moskou komt en eind 2006 ook een paar dagen in GT had gewerkt, maar dat vond ze niets.
    De Lola van deze Topic heeft nog niet in GT gewerkt, allicht dus een andere dame. Anderzijds heeft GZ ook wel een punt, dus is het moeilijk om dit juist te beoordelen. Ik zal zelf nog eens moeten gaan kijken...
    Cancel my subscription to the ressurection...

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.

  Diamond 468*60