Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 176 t/m 200 van 270
  1. #176
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 10:59
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Kom op zeg, die opplaktieten van de eerste dame…. Smaken verschillen gelukkig. Als ik dit allemaal lees is het voor mij persoonlijk niet de moeite waard. Liever mooie NRW / Vaals dames met handleiding dan gedrilde modepoppen en Suisse. Desalniettemin mooi dat je het naar je zin had.

  2. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (13 november 2021),WANDELAAR5 (13 november 2021)

  3. #177
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Natuurlijk kosten de Alpenlanden meer, maar kwaliteit en optics van de LU, Cluborganisatie en in het gelid houden van de dames loont. Zal ik weer beleven volgende week in oa GT Wien.

    Veel plezier W5 en tel niet je geld tot op de eurocent, you only live twice!

  4. #178
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:30
    Berichten
    676
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Groot gelijk hoor W5, het is voor mij gewoon onmogelijk qua rijafstand en financieel gezien zou ik dit structureel ook niet trekken maar 1 keer per jaar zou ik het op zich wel willen doen. Als ik de dames zo zie dan zit er wel heel wat lekkers tussen.

  5. #179
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.834
    Discussies
    92
    Thanks
    14.708
    Thanked
    9.552 in 3.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Kom op zeg, die opplaktieten van de eerste dame…. Smaken verschillen gelukkig. Als ik dit allemaal lees is het voor mij persoonlijk niet de moeite waard. Liever mooie NRW / Vaals dames met handleiding dan gedrilde modepoppen en Suisse. Desalniettemin mooi dat je het naar je zin had.
    Inderdaad die eerste en tweede foto heb je goed omschreven, maar zo zag het er dus echt niet uit. De derde foto geeft de werkelijkheid beter weer.

  6. #180
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    W5 , trek je niets aan van sommigen die afgunst vertonen, dat is blijkbaar eigen aan de mens
    Jij doet met je geld wat jij wil

  7. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (19 november 2021),WANDELAAR5 (18 november 2021)

  8. #181
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    3.063
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.480 in 1.799 posts

    Standaard Club Globe Zürich, Algemeen

    Afgelopen weekend naar Globe geweest dit was niet m’n 2e keer naar een bezoekje eerder dit jaar. Ik was in tussen tijd ook geweest maar had daar nog geen verslag van gedaan. Na die 2e keer lag het niet in de planning nog eens te gaan dit jaar maar Healthylover zei nogmaals te gaan en vroeg me mee. Dat klonk als muziek in de oren maar moest er toch even over nadenken. Maar goed nog een paar tegen vallende club bezoekjes in NRW en dus wat geld overgehouden was dit een uitgelezen kans om er nog heen te gaan want op de motor is het te ver voor zo’n kort bezoekje en ook niet meer het jaargetijde. Zo kwam het dat ik vorig weekend de 5e en 6e dag in globe doorbracht. Hierbij dus een aanvullende observatie en tov mijn eerste 2 dagen daar en verslag van die dagen.

    In oktober was ik een weekje vrij en had na de hele lockdown al in m’n hoofd dit jaar 2 keer een trip richting de alpen landen te maken. Globe was me vorige keer goed bevallen en een klein beetje bekend terrein en ook iets minder ver en daar dan maar voor gekozen. Volgend jaar wel voor het eerst naar Oostenrijk met bekende. Op de motor is ruim 800 kilometer een beetje veel op 1 dag dus op de heen weg maar gekozen voor een tussenstop halverwege in sharks op de maandag. Daar 1 slechte kamer en 1 met de enige goede dame die ik daar al kende Betty.

    Dus op dinsdag 12 oktober in globe aangekomen. Niet geheel toevallig public sex day. M’n favo van de eerste keer, Bianca was er wederom. Ze was echter bezet door een kerel die haar tot diep in de avond bezet hield waardoor ik niet aan een kamer met haar toe kwam. De wedstrijd was er ook dit keer weer. Hij deed ook met haar mee maar kreeg hem niet omhoog. Ik werd dit keer niet gevraagd voor de wedstrijd maar niet getreurd er waren toch geen geschikte partners beschikbaar. Kon ik het een keer bekijken maar dat was niet zo opwindend aangezien er maar 1 aantrekkelijke dame meedeed maar die kerel hem niet omhoog kreeg.

    Wel veel mooie vrouwen weer maar weinig opwindende public actie gedurende de dag. De enige die mooie meid die public goed bezig was met een zeer geile sessie was Virginia. Gelijk maar boven aan m’n lijst gezet. Ik zag een dame op de lijst staan waarvan ik dacht die moet ik wel bloedmooi vinden maar je kan de gezichtjes niet zien natuurlijk. Dat is Sofia maar om 16.00 had ik d’r nog niet gespot dus ik dacht al dat het 1 van de andere slanke blondjes met siliconen was die een gezicht hadden dat me niet beviel. Dat is wel wat je veel ziet in globe perfecte lichamen maar door het gezicht vallen veel dames af. Toch waren er een paar erg mooie dames en nog een aantal net daaronder die ik in elke duitse club zeker zou willen meenemen.

    Maar goed ergens na 16.00 kwam daar een blondje aan dat ik nog niet had gezien en dat was Sofia en ze had wel een mooie gezichtje. Het was een ware stunner. Ze was niet bezet dus ik heb d’r gelijk aangesproken. Na een vrij lang aangenaam praatje vroeg ze me hoe ik het graag had enzo. Ze had hoogstens tijd voor een half uurtje direct want had daarna een afspraak maar begreep al dat dat niet was wat ik wou. Nou dan had ze later op de avond nog wel tijd voor me dus we hebben de resterende tijd ook nog vol gepraat. Het was echt een leuke vrouw om mee te praten.

    Het werd me ook duidelijk dat die klant Bianca niet vrij zou laten dus maar voor een kamer gaan kijken met 1 van de andere opties. Virginia werd het.
    http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=1002
    In dit geval doen foto’s haar geen eer aan. Deze dame had een veel mooier lichaam dan de foto’s je doen geloven. Ik heb maar een hand vol dames met natural borsten gehad die mooier waren. Ze had ook nog een bloedmooi gezichtje en heerlijk slank lichaam. Ook met haar een aangenaam gesprekje gehad. Ze kon een paar woorden Nederlands want ze had in Villa Weizigt gewerkt voor Corona. Het was een top sessie niet in de kamer maar ook niet compleet in het openbaar.

    Ik heb me aardig vermaakt gedurende de dag. Het was dit keer een stuk drukker op public sex day dan vorige keer. Je verveeld je niet snel op die dag want er valt wel wat te zien. Helaas Sofia niet in public bezig gezien blijkbaar kun je je nog ergens verstoppen tijdens de public sex. Vermoed dat o.a. De vip kamers gewoon te boeken zijn. Ze kwam tussendoor nog wel naar de bar wachtend op de volgende afspraak en toen heb ik me tactisch aan de bar opgesteld waardoor we weer de tijd hebben vol gekletst tot die man kwam opdagen. Ze zijn gek dat ze niet eerder komen opdagen en zelf wat met haar kletsen want het is een slimme dame en leuke gesprekspartner.
    http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=803
    Bianca kwam nu ook vrij maar had al een afspraak en kwam de volgende dag weer terug. Om een uur of negen was ik zelf aan de beurt bij Sofia voor een kamer met haar. Daarvoor nam ze rustig de tijd en hebben we nog wat meer gekletst aan de bar. Wel meer dan een uur presales gedurende dag en uiteindelijk ook een top kamer van een uur als slot van een top dag.

    De volgende dag was ik er weer. Ik had al een reputatie gekregen als de man die helemaal in z’n eentje uit Amsterdam op de motor kwam. Ik kreeg verschillende malen de vraag van dames over m’n komst op de motor en dus een paar praatjes kunnen aanknopen en ook franzi van de receptie had ik voor me gewonnen, hij begroette me met een grote glimlach een praatje en kwam ook in de bar even een praatje maken.

    Deze dag was wel een wereld van verschil met de dag ervoor. Veel van de mooie dames van de dag ervoor waren er niet. Ik zou de line-up van die dag als mager omschrijven met maar 3 opties en verder weinig moois. Bianca was er wel maar oom diezelfde klant als de dag ervoor en het werd ook een herhaling van de dag er voor. Weer geen kamer. Sofia spotte ik dit keer wel veel eerder bij de bar weer een praatje gemaakt waarbij ze gelijk melden dat ze geen tijd had en weer vol zat met afspraken tot in de avond. Toen ik zei dat ik dan wel weer na al die afspraken vroeg ze of ik die dan als afspraak wou laten opschrijven want anders kon het dat ze bij de receptie die tijd ook nog vol boekte dus toen is ze naar de receptie gelopen om het als afspraak op te schrijven.

    Tussendoor die andere dame meegenomen maar dat was geen succes. De service was zeker van globe niveau maar vond haar niet zo heel mooi toen de lingerie uit ging en laten we het erop houden dat dat in m’n kop ging zitten uiteindelijk dus binnen het half uur afgemaakt.

    Tussendoor had ik weer eens een aangenaam gesprekje met sofia aan de bar maar dat werd onderbroken door dat ze bij een nummer zei “dit is mijn nummer ik moet even dansen”. Ze danste als een plank maar omdat ze zo’n sexy lichaam had was het nog steeds opwindend.
    Weer een uurtje presales gehad en om 9.30 gingen we naar kamer gevraagd of ze erna een afspraak had of dat ik misschien een half uur kon verlengen en dat was mogelijk dus nu 1 1/2 uur naar kamer geweest en heel leuk afscheid genomen. Ik zei dat het wel even kon duren voor ik weer kwam maar ze zei er voorlopig te willen blijven werken dus hoop er volgende jaar tijdens 1 van de keren dat ik d’r ben weer te zien. Voor haar ruim ik elke keer dat ik d’r zie wel een uurtje in.

    Had niks vast gelegd en was dus flexibel om langer te blijven maar Bianca zou er niet zijn donderdag en 3 dagen op rij dezelfde topper zou niet veel toevoegen het blijft toch niet goedkoop. Dus ervoor gekozen niet de volgende dag weer te gaan of nog een dag later na een dagje sightseeing. Nee besloten een dagje te toeren richting Duitsland uiteindelijk heerlijk gereden door het hogh zwartzwald om in darmstad te overnachten en de volgende dag naar Sharks gegaan. Waar ik dit keer wel geluk had met de keuze van een nieuwe dame en weer een goede kamer met Betty maar als Betty er niet was kan ik sharks beter overslaan want uit 4 nieuwe dames was er maar 1 de prijzen daar echt waard. Dit keer zag ik weer enkele knappe dames maar door eerdere ervaring met 3 dames daar ben ik nu wel zo voorzichtig dat ik eerst de kat lang uit de boom kijk en daarna ook nog een goed gevoel moet hebben bij het praatje. Wel dan bleef er dit keer gelukkig 1 optie over en dat bleek wel een succes. De andere 3 van voor gaan de keren doen je denken dat je het geld beter in zak kan houden voor een zeker geode kamer in globe.

    Had uiteindelijk nog wel een dagje langer kunnen wegblijven en nog een dagje globe erin kunnen plannen maar uiteindelijk had ik hierdoor wel geld over om met healthylover mee te gaan die me mee vroeg.

    Zo geschiede en zo kwam het dat ik 18 november weer in globe was. Dit keer met niet alleen en het was heel gezellig. Op de heen weg dit keer Sakura aangedaan. daar was ik nog nooit geweest mooie club maar slechte line-up. 1 mooie dame waarbij ik nog wel het vertrouwen had dat de kans op goede service groot was maar ze vroeg 100430 en daarvoor vond ik d’r niet mooi genoeg maar het was een heerlijk relaxt dagje maar zal het toch niet weer aan doen. In de avond al naar hotel in Zurich gereden Dankzij google maps die ons over sluiproute langs de douane leidde werden we van de weg geplukt en aan een uitgebreide drugs controle onderworpen laat in de avond.

    Dus dit keer op vrijdag in Globe en er waren erg veel dames. Niet m’n 2 favorieten maar wel veel mooie nieuwe dames en kon zo een lijstje maken die ik wou meenemen. Uiteindelijk gekozen om met Ella naar de kamer te gaan. Hier geen link want er staan geen foto’s en er staan 3 ella paspoortjes zonder foto’s op de globe site. Pas 2 weken in globe. Daarvoor in sharks gewerkt. Service was van hetzelfde niveau hoge niveau als bij de andere globe dames. Ze ging even terug naar huis maar mocht blijkbaar terug komen en terecht.

    Had verder nog een dame gezien die ik heel mooi vond maar al snel naar de vip kamer verdween voor een trio met campagne en al en lang weg bleef toen ze eindelijk terug was weer een klant waarmee ze weg bleef en er dus niet meer gezien. Leek me niet echt het type om mee te pannenkoeken maar blijkbaar waren er klanten die lang een dame mee wouden nemen om mee te feesten op kamer en was ze daar uitstekend geschikt voor.

    Zag nog een heel mooi klein dametje dat Amira heet maar toen ik later met haar wou had ze een afspraak die al wat laat was dus als die niet kwam dan kwam ze naar me toe. Goed als ie wel kwam zou ik haar morgen wel gelijk nemen zei ik. Maar hij kwam nog en liet zich in de bar door haar verwennen en de flessen drank kwamen ook op tafel dus misschien dat ze te veel gedronken was maar de volgende dag stond ze op de awl maar werd er toch nog vanaf gehaald. Er liep nog een ander mooi alternatief een heel mooi kleintje met een flinke buste maar ook die werd geboekt en bleef lang weg. Les je voor volgende keer op vrijdag wordt het later op de avond flink drukker dus niet wachten met het meenemen van de dames die je wilt. Maar geen man overboord ik ging gewoon voor weer een uurtje met Virginia en dit keer op kamer. Wat kan die dame heerlijk pijpen.

    De volgende dag zaterdag de 19e was het de eerste keer dat het de hele dag door druk was in globe. Helaas was de line-up kwantitatief net zo groot maar kwalitatief niet zo goed. De 3 die ik vrijdag nog op m’n lijstje had waren er niet even als Ella. Zag een nieuwe mooie dame maar wou wachten of die party meid nog kwam en haar direct mee vragen voor ze weer voor lange tijd naar kamer verdween. Die kwam dus niet dus duurde het erg lang voor ik naar kamer ging. Had dan ook net voorgenomen niet te wachten op Chantal en nogmaals met Virginia te gaan toen Chantal net de bar in kwam. Dus gelijk aangesproken. Super spontane meid hoor maar tz was niet van het niveau wat ik van globe was gewend. Was lafjes puntjes van de tongen tegen elkaar en niet meer. De rest was wel uitstekend. Dus bij een half uur gehouden. Was een lieve meid dus bij het afrekenen toen me werd gevraagd gezegd dat ik tevreden was en was me het half uur ook wel waard. http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=836

    Niet veel later toen ik in de bar wat lag te relaxen kwam de manager, deze dag een mooie dame die ik wat jong achte even naast me zitten. Ze vroeg of ik net met chantal was geweest en hoe het tz was. Toen heb ik eerlijk gezegd dat dat niet bijzonder was en toen vroeg ze me het een cijfer te geven en 6 je kamer nog wel een dikke 7 zei. Ze maakte nog een wat verder praatje en vroeg me welke dames m’n favorieten waren in globe. Ze zei dat die er niet waren maar dat die zeker weer terug zouden komen. En chantal die staat nog steeds op de aanwezigheidslijst. Ze was niet nieuw meer dus er zullen genoeg klanten zijn die ze een service op globe niveau heeft gegeven. Ze zal wel een waarschuwing hebben gekregen.

    Intussen was er nog maar 1 mogelijkheid en dat was nog een kamer met virginia. Daar had ik al erg veel zin in misschien wou ik er nu wel 1 1/5 mee gaan maar helaas ik kreeg d’r niet meer te pakken. Eigen schuld deze dag weer net iets te lang gewacht.

    Op de weg terug hoorde we het nieuws van De brand bij GT. Dat wat in NRW het dichtst bij globe kwam. Met het momenteel matige club landschap is het bijna beter zo af en toe een dag over te slaan en je wat geld te besparen wat je net zo goed in het vuur had kunnen gooien en eens een keertje (extra) naar globe te gaan. Niet alle maar sommige clubs worden bijna te mijden in Duitsland en daardoor wordt de spoeling zo dun dat je zo vaak in dezelfde clubs dreigt te belanden dat het ook niks bijzonder meer is.

    Algemene oordeel over globe. Er lopen 2 dames die de zaak goed manage.
    Meestal een wat ouder dame die best goede looks heeft en de zaak goed onder controle heeft maar ook de jongere lijkt het goed voor elkaar te hebben. Ze weten het nog een stuk strakker te managen dan bij GT. Ze hebben ook aandacht voor de klanten en je krijgt echt het idee dat de mening van de klant belangrijk is. De line-up heeft altijd wel
    Iets bijzonder moois te bieden maar de ene keer houdt dat bij 2 dames al op en zou je het een magere line-up noemen met gelukkig nog 2 echte toppers een dag eerder zou je het een wereld line-up noemen die je keuze stress bezorgd. Dat gevoel had ik bij allebei m’n laatste bezoeken. Het allereerste bezoek had ik het idee dat dit een club is waar ik me in m’n eentje stierlijk zou vervelen maar dat was uiteindelijk niet zo tijdens dag 3 en 4 die ik er doorbracht maar dag 5 en 6 waren wel een stuk gezelliger. Het clubben is niet zoals in NRW. Klanten lijken elkaar niet te kennen en socializen niet onderling behalve op de zaterdag. Veel klanten komen voor een paar uurtje. Ze komen vaak niet eens de bar in maar ontmoeten de dame bij de receptie op afspraak maken een paar uur een kamer en vertrekken direct na afloop hierdoor wil het nogal eens leeg ogen in de bar. Je bent bijna verzekerd van goede service. Maar als optiek niet zo belangrijk voor je is heeft de club niet iets te bieden om zover te reizen of zoveel voor te betalen. Ik neem aan dat onder alle dames met flink wat meer kilo’s er genoeg zijn te vinden met dit service niveau. Als je van zulke dames houd hoef je hier niet te zijn je vindt dat soort dames hier niet. Er wordt hier wel wat gejaagd maar dat is minimaal. Direct een sleutel vraag zal je hier niet krijgen maar vaak zijn de presales nog wel beperkt tot een minuut of 5 alhoewel dat ook aan de klik enzo kan liggen. Maar als je van uren presales houdt zoals sommige nog weleens willen hoef je hier waarschijnlijk ook niet te zijn. Sommige dames willen best wat investeren als het duidelijk is dar je mee naar kamer gaat maar geen uren. Dat neemt niet weg dat je geen geluk kan hebben als de klik er is. Deze club is gewoon uiterst geschikt als je echt van mooie vrouwen houdt en een top service wilt maar denk niet dat je dan altijd zo iets zult hebben van wow keuze stress. De ene dag wel om de volgende dag maar 2 toppers te spotten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. Onderstaande 18 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 november 2021),bierbeer ( 6 december 2021),Bluebear (18 december 2021),broodpoot (29 november 2021),harlekijn (29 november 2021),Healthylover (29 november 2021),mechelen (29 november 2021),mentholbear (29 november 2021),nick n. (18 december 2021),Patjax ( 4 december 2021),Pierke69 (18 december 2021),rmjhexe (29 november 2021),satanic surfer (29 november 2021),Shakir (29 november 2021),snaal88 (29 november 2021),WANDELAAR5 (29 november 2021),Wentelt Eefje (29 november 2021),Wijze grijze (29 november 2021)

  10. #182
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 09:46
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Ding Dong. King Kong. Five. Een mens zou er klamme poten van krijgen of toch uit de schijf geshakete kniedinges opzekers. Mano Negra nog aan toe. Effe een keelpastille nuttigen want m´n hals is ietwat ontstoken door overmatige tongarbeit met een uitgelezen snollenselectie in Zürichs finest alwaar dit jochie inclusief geldig Postnasaal Constipatie Testament-Test aanwezig tekende temidden een zooi Zwitserse koekenbakkers die blijkbaar ook nix beters te doen hadden dan wat naakte sloeries te begluren zo doordeweeks in plaats van wereldverbeterende dinges uittesteken waar kroost en diens respectievelijke boorlingen nog een boompje over opzetten zo medio 2048. Wat een zooi overigens aan de grensovergang met van die overijverige douanisten die elke uitheemse nummerplaat als potentijele terroristen beschouwt. Pfft. ss kon het weinig verdommen want ie had keurig z´n inreisdocument ingevuld, PCR-ding dabei en voorts 9998 Franken zodat ie niet over de toegelaten grens zat datbetreffend. De beambten waren oprecht opgetogen door de volledigheid des voorgeschreven geplogendheden die heden ten dage noodzakelijk zijn om bij die zakkenwassers binnentemogen en hoppa, een schouderklopje later vloog ss met een vlotte 30 kilometer pro stunde doorheen de grenszone. Kutzooi.

    Ditmaal was de parkeerplaats bijna volzet toen ´k er al jodelend opdraaide want als zichzelf vlotjes aanpassend jochie sluit ss zich uiteraard in a jiffy aan bij de lokale gebruiken des hansworsten aldaar. 95 Franken armer smeet ik me onder de douchestralen die als een pletwals op m´n opgeblonken kanis kletterden. Proper afgedroogd richting barzone doch dat wat godverdomme géén evidentie want onderweg stuitte ss op ´n tietenkaboutertje die ie een paar weekjes ervoor aldaar nog had bijgepraat over Schwerzenbach enzo. Hoe dat allemaal niet gaat zo op z´n tijd. Een paar vriendinnetjes van ´dr kwamen me ook gedag zoenen, godbetert. Als notoir tegenstander van de popijopiprijs stond ´k daar aardig in m´n hempie. Ella, Delia, Natalia als ´k het correct heb doch voorts kan ´k er gerust een a-tje naast zitten hoor. Tel daarbij nog Audrey en nog eentje wiens naam me nou niet bepaald meer altegaar voor m´n geestigheid kan halen en dat is een handvol snollen die 45 dagen geleden nog in het Haaienbassin te Darmstadt ter vogelen vertoefden. Movin´on up zeg maar. Voorts nog vlotweg een handvol Duitse tussies uit NRW voorheen, een kwartet loemeensen dito en daarmee was tenminste 33% des line-up vlotjesweg voor 50 Euronen stengelbereid voorheen. Ok, een paar 60 zoals Sofia en co doch immer nog een quasi peulenschil ivm Globeprijzen. Het geinigste aan heel dat ontvangstcomité dat me duchtig op m´n zenuwen werkte was dat degene met wie ´k de grootste "prijsdiscussie" had in Darmstadt nu niet van m´n zijde wenste te wijken. Pfff, kutzooi.

    Doch ss is natuurlijk niet de allerdomste alhoewel ie frequent die schijn tegen heeft. Een passerende ebonyparel kwam m´n oor uitlekken ter halloplichtpleging en dus had ´k het perfecte excuus om me richting sanitaire vertrekken te bewegen om aldaar het vochtige aambeeld onder de handdroger te hangen en tengevolge effe van die socializende troelas verlost te zijn. Een fikse 47 dames ofzo tekenden present en daartegenover stonden een 70-tal heren dunkt me ongeveer. Line-up helaas niet meer zo variabel als in oktober doch alla, 2 chokomausen, 2 latinas en de rest eerder Europees. Het is wat het is. Een paar bekenden begroet waaronder een paar notabele hoerenlopers wiens schoenen minder snel verslijten dan hun clubsleffers die ze overal meenaartoezeulen om voetschimmels uit de weg te gaan. Die gozers zitten potdekke elke week 4 of 5 dagen in clubs, kierewiedewiedewiet doch alla. Tengevolge viel er weer een boel te kwebbelen over vanallesennogwat al kan ´k somtijds geen jota begrijpen van hun gewauwel. Wederom een prima gelegenheid om hen gedag te zeggen en aan te schuiven bij voorvermelde onderdeurtje dat ongeduldig stond te molenwieken wat verderop. Een mens wordt miljaardedjuu geen moment rust gegund zo. Kutzooi!

    Eindelijk een oase van relaxatie gevonden, 2 dikke tieten in m´n armholte en het enigste wat ss moest doen wat een gladgeschoren beentje aaien terwijl een danktirade me ten dele viel en ze wel overmatig leuk deed. Quelle différence met de upselltante van Sharks. Had ze dan toch goed geluisterd? Yup, ze bestaan. Slimme DVP´s die advies naar waarde schatten en ss had in de smiezen dat dit overmatig geldgeil moppie binnen no time in Globe bookingsqueentje kon worden mits...Yo, eigenlijk simpel zat. Ze wordt onderstebovengeboekt en moet daarvoor hoegenaamd géén moeite doen. Superlatieven worden opgediept door quasi alle bezoekers, naja...Egal, wat me voorts die dag ten faveure viel met haar kan ´k niet objectief neerschrijven laat staan inschatten doch alla. Tarifair was het ook generlei correct doch wtf cares anyway. Zoals ´k haar in september en oktober al zei, mits verhuis is ze miljonaire binnen het jaar aldaar. Tot zoverre. Het is allemaal geen rocketscience. Temidden van de opgetakelde en voor 50% verbouwde überprofi´s in Schwerzenbach kan ze als ze verstandig is/blijft een gevoelde eeuwigheid slijk binnenrijven without any problem, Natalia dus. Sterren worden er niet uitgedeeld doch generlei haar paspoortje bij Sharkswaardig is een understatement. Gouden Kutzooi.

    Voorts herhalingssessies met Clair en Cleo...Respectievelijk 4,5 en 4 op 5 Sterren. Beide dames zijn ook populair en niet getuned enzo, dat laat ´k gaarne over aan het gros van de fanaten aldaar...Voorts kan ´k eigenlijk niet veel dolletjes kwijt behoudens dus exquisit fuckin´met "alte bekannten" . Ik ben doorgaans gaarne een ietwat vreemde onopvallende vogel in het clubgebeuren aldaar, zeg maar type underdog doch dat valt met zulk een zooi bekannten von irgendwo anders vorher fiks tegen zo op z´n tijd en eerlijkgezegd is dat niet zo m´n ding. Dus volgende keer ga ´k verkleed als douanebeamte ns uitvogelen hoe het met de Posttraumatische Copulatie Toestand-Test des dames gesteld is doch dat is voor het hopelijk gezegende jaar 2022 waar een mens zich weer kan verheugen op vertier, concerten, festivals, vrijheid en zowaar spontane last-second-decisions zonder eerst een halve mallemolen aan documenten te motten invullen enzo...

    Muzikaal wijst ss u gaarne op de liveversie van the Raconteurs: Steady as She goes in Montreux 2008... wie weet kan en mag het weer soon, en niet alleen en Suisse aub...

    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  11. Onderstaande 13 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 december 2021),Bluebear (18 december 2021),hasta la pasta (18 december 2021),Jackless (18 december 2021),Klatergoud (18 december 2021),mentholbear (19 december 2021),noglangnietuitgewandeld (20 december 2021),Picasso 1 (17 december 2021),Pierke69 (18 december 2021),pret (18 december 2021),Sphinx (21 december 2021),WANDELAAR5 (19 december 2021),Wentelt Eefje (18 december 2021)

  12. #183
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    3.063
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.480 in 1.799 posts

    Standaard

    Shit Natalia was de dame waarmee ik de laatste keer naar de kamer wou maar een dikke ijsbeer was me voor omdat hij haar zelfs aansprak terwijl ze rustig zat te eten. Ze was toen noog net nieuw. Als ik het zo hoor maak ik een volgende keer amper een kans. Als ze er wat langer zit is het vast 1 van die dames die hele dagen vol zit met boekingen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #184
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 09:46
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    @ kempie: daar zou ik me niet té veel zorgen over maken. Ze is niet bepaald het type moppie die urenlange kamergangen prefereert dus de kans dat zij tot het cluppie vooraf volgeboekte dames zal aanschuiven lijkt me uitermate gering ofte bijna onbestaand. Het is een mokkel dat een eerder "simpele" aanpak prefereert zonder zich tot de Liebeskaspersyndroommeetorsende types te wenden. Ze zal mijns insziens relatief vlot boekbaar zijn doorgaans.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  14. #185
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boy56 Bekijk bericht
    Volgende week 3 dagen Globe . Wat wil een jonge ijsbeer nog meer ?
    Misschien een FKK/saunaclub nog verder weg bezoeken zodat het wellicht nog beter lijkt?
    Have Fun next week!!!

  15. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (22 februari 2022)

  16. #186
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.834
    Discussies
    92
    Thanks
    14.708
    Thanked
    9.552 in 3.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boy56 Bekijk bericht
    Volgende week 3 dagen Globe . Wat wil een jonge ijsbeer nog meer ?
    Geniet ervan en ik ben helemaal niet wel jaloers

  17. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (22 februari 2022)

  18. #187
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:07
    Berichten
    1.656
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.691 in 1.174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boy56 Bekijk bericht
    Volgende week 3 dagen Globe . Wat wil een jonge ijsbeer nog meer ?
    Een goed gevulde portemonnee, want die zal je niet meer hebben tijdens de terugreis.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (22 februari 2022),mentholbear (23 februari 2022)

  20. #188
    Geregistreerd
    26 november 2018
    Last Online
    18 april 2024 @ 10:39
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    11
    Thanked
    96 in 28 posts

    Standaard

    Wow .. heb even de prijzen van Globe bekeken.. Full service half uurtje 140 chf ( 133.85 euro ).

    Dat is nog wel een behoorlijke prijs. En dan maar hopen dat er niet niet teveel upselling is.

    Nah . ik ga wel naar mijn budgetclub. misschien iets minder siliconen en stunners, maar doe mij maar het buurvrouw type

  21. Onderstaande 3 leden hebben Macandrew bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 februari 2022),boy56 (22 februari 2022),Shakir (23 februari 2022)

  22. #189
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    15 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    424
    Discussies
    2
    Thanks
    617
    Thanked
    250 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Een goed gevulde portemonnee, want die zal je niet meer hebben tijdens de terugreis.
    De reis en het verblijf is al gratis (werkgever pharma ) ,met hun superwinsten tegenwoordig is dit maar een peulschil van hun budget . YOLO !!!

  23. #190
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    15 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    424
    Discussies
    2
    Thanks
    617
    Thanked
    250 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Macandrew Bekijk bericht
    Wow .. heb even de prijzen van Globe bekeken.. Full service half uurtje 140 chf ( 133.85 euro ).

    Dat is nog wel een behoorlijke prijs. En dan maar hopen dat er niet niet teveel upselling is.

    Nah . ik ga wel naar mijn budgetclub. misschien iets minder siliconen en stunners, maar doe mij maar het buurvrouw type
    Upselling ? Ik zit in de commerciele sector , downselling is een mijn werk en hobby .

  24. Onderstaande leden hebben boy56 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 februari 2022)

  25. #191
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    15 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    424
    Discussies
    2
    Thanks
    617
    Thanked
    250 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Misschien een FKK/saunaclub nog verder weg bezoeken zodat het wellicht nog beter lijkt?
    Have Fun next week!!!
    Ik zit nu èènmaal heel veel in Zurich voor mijn job ,voor mij is Swerzenbach echt niet ver hoor .

  26. Onderstaande 2 leden hebben boy56 bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 (22 februari 2022),WANDELAAR5 (22 februari 2022)

  27. #192
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.834
    Discussies
    92
    Thanks
    14.708
    Thanked
    9.552 in 3.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Macandrew Bekijk bericht
    Wow .. heb even de prijzen van Globe bekeken.. Full service half uurtje 140 chf ( 133.85 euro ).

    Dat is nog wel een behoorlijke prijs. En dan maar hopen dat er niet niet teveel upselling is.

    Nah . ik ga wel naar mijn budgetclub. misschien iets minder siliconen en stunners, maar doe mij maar het buurvrouw type
    Macandrew moet zich nog een beetje inlezen in het Globe topic. Uitsluitend vaste prijzen daar, dus helemaal geen upselling. Zonder TZ €90/30 met TZ €140/30. PZC en beffen altijd inbegrepen. Samen douchen na afloop is inclusief. En de dames worden militaristisch gemanaged. Kamer na 20 minuten verlaten is er niet bij. Paar klanten ontevreden = eruit. De club verdient per kamer, dus alleen toppers die veel kamers maken.

  28. Onderstaande 5 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (22 februari 2022),hasta la pasta (22 februari 2022),Husky (22 februari 2022),mentholbear (23 februari 2022),Shakir (23 februari 2022)

  29. #193
    Geregistreerd
    26 november 2018
    Last Online
    18 april 2024 @ 10:39
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    11
    Thanked
    96 in 28 posts

    Standaard

    Mijn excuses voor het niet goed inlezen.

    Maar het blijft prijzig. TZ is voor mij wel een basis. en minimaal een uur
    Niet alleen maar tz dat uur, ook andere stoute dingen.

    Maar zou het gerust een keer in globe proberen uit nieuwsgierigheid.
    Het enige wat me tegenhoudt is de reistijd tussen Globe en Noord-Nederland is me echter toch net iets teveel.

    Misschien kan ik mijn vakantie in de buurt plannen

  30. #194
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 15:48
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.046
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Macandrew Bekijk bericht
    Het enige wat me tegenhoudt is de reistijd tussen Globe en Noord-Nederland is me echter toch net iets teveel.
    Het is vanaf Schiphol ongeveer een uur vliegen naar Zurich. Als je strak op tijd bent op Schiphol en slim een hotel boekt in Zurich sta je na een uur in de club na aankomst op vliegveld Kloten. Al met al is het qua reistijd dan best te vergelijken met een dagtrip vanuit Noord Holland met de auto naar NRW, bijvoorbeeld Elsdorf.
    Pluk de dag of een bloemetje

  31. Onderstaande 2 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (23 februari 2022),Shakir (23 februari 2022)

  32. #195
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    De club verdient per kamer, dus alleen toppers die veel kamers maken.
    Dus de club heeft liever beren die veel halve uurtjes beuken, dan pannenkoekers die een kamer voor uren bezet houden

  33. #196
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.834
    Discussies
    92
    Thanks
    14.708
    Thanked
    9.552 in 3.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dus de club heeft liever beren die veel halve uurtjes beuken, dan pannenkoekers die een kamer voor uren bezet houden
    Nee, de club houdt een vast bedrag per half uur in. Dus pannenkoeken is zeer welkom!

  34. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 februari 2022)

  35. #197
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 09:46
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Pér tijdseenheid dient de dame 20 Franken af te staan aan de entreebalie (vooruitbetaling belastingen)...Dus dé facto 140 minus 20 Fr maakt netto 120 Franken per halfuur, bij 45-minutenboeking 210 minus 30Fr, uur 280 minus 40Fr enzovoort...Bij respectabel uit de klauwen gelopen pannenkoeksessies neemt de entreevogel er somtijds een rekenmachientje bij om de schuddebollende dame terhulptekomen
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  36. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (24 februari 2022),mentholbear (24 februari 2022),WANDELAAR5 (23 februari 2022),Wentelt Eefje (23 februari 2022)

  37. #198
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    3.063
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.480 in 1.799 posts

    Standaard

    Maandag en dinsdag weer in Globe geweest samen met healthylover. De zwitserse grens paseren ging dit maal wat soepeler zonder 2 keer uitgebreide controle van de wagen.

    Leuk echt amerikaanse stijl motel uitgezocht net buiten zurich op een minuutje of 15 rijden van de club via en leuke toeristische route een aanrader. Met een leuke bar/restaurant waar ze heerlijk bier hadden tegen een voor zwitserse begrippen niet verkeerde prijs. https://www.google.com/travel/hotels...AAAAHQAAAAAQBg

    Maandag dus naar globe. Leek eerst een redelijk matig dag te worden. ‘S morgens naar de aanwezige dames gekeken en leek er geen van m’n favorietjes of dames op de wenselijst te zijn dus afwachten wat voor nieuwe dames de club zou hebben. Wel zag ik Bianca in nachtkleding naar het reataurant gaan voor een ontbijtje zou er de volgende dag wel zijn dus. Tegen haar gezegd dat ik er dinsdag weer zou zijn en we konden kameren. Komt later healthylover dat ze op de aanwezigheidslijst stond. Bleek dat die was geupdate en ook Amira van het wenselijstje nu aanwezig was. Die dag m’n 2 kamers dan ook zo ingevuld. Uurtje met Bianca was top als altijd. Amira http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=1050 is een erg kleine skinny dame met heerlijk kontje. Moet zeggen de kamer met haar tegenviel. Pzc was niet van hoog niveau wat ik gewend ben daar. Neuken zoals je wilt geen probleem maar ik maak het zelden mee maar ze was echt nog strak. Zo strak dat ik er moeite mee had en voelde dat het niet ging lukken klaar te komen. Kamer dan ook bij een half uur gehouden. Ze werkt er al een poosje maar ik vindt dit niet een dame van het globe niveau. Het was in het begin van de dag nog erg stil en s’ avonds ook doods in de club. Dinsdag zou het ‘s avonds ook erg still zijn.

    Dinsdag was de line-up optisch erg goed met een aantal zeer fraaie dames. Vier daarvan heb ik daarvan al gehad en je legt bij zulke half uur prijzen de lat wel hoog en gaat niet snel op herhaling met een dame die prima service verricht hadden maar aan die tarieven niet nogmaals herhaald hoeven te worden. Toen chantalle de bar binnen kwam dacht ik dat is nu helemaal mijn ding daar moet ik mee naar de kamer maar toen ze d’r naam zei wist ik oh die heb ik al gehad en zou ik niet meer herhalen. Uiteindelijk in de bar, aangezien de kamers dicht waren (hoe dat zit moet je maar in de andere verslagen terug lezen), in 45 minuten tot een hoogtepunt laten pijpen door Bianca. Vervolgens nog een top uurtje, meer aan de zijkant, in het openbaar genoten van de voor mij nieuwe estefania http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=953 een hele leuke dame die ik zo weer mee op herhaling zou nemen. S’ avonds was het heel rustig en hebben we de wedstrijd van Ajax in de bar gezien die toch wel op een teleurstelling uitdraaide. De dames hadden al die tijd weinig te doen gezien er s’avond een vrouwen overschot was. Ik denk dat de verhouding man vrouw zeker 1:3 was.

    Zal er zeker nog een paar keer van komen dit jaar naar globe te gaan en dan zouden bovenstaande 2 toppers wel op het lijstje staan om te herhalen. Ook hoop ik dan wel Sofia weer te treffen en kennis te kunnen maken met nathalia en Nadya.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  38. Onderstaande 16 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 maart 2022),Bluebear (16 maart 2022),boy56 (16 maart 2022),forgetskinnyletsgetfatty (17 maart 2022),hasta la pasta (17 maart 2022),Healthylover (20 maart 2022),Kwant (16 maart 2022),Liefje (16 maart 2022),Megaboob (17 maart 2022),mentholbear (17 maart 2022),Patjax (17 maart 2022),Shakir (16 maart 2022),Siberische tijger (17 maart 2022),WANDELAAR5 (16 maart 2022),Wentelt Eefje (17 maart 2022),Wijze grijze (16 maart 2022)

  39. #199
    Geregistreerd
    29 oktober 2019
    Last Online
    Gisteren @ 11:12
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    434
    Thanked
    126 in 13 posts

    Standaard

    Door de mooie berichten van Kempie en Satanic Surfer komende dinsdag toch eens afzakken naar deze mooie meiden club
    Ik hoop ook dat Natalia er gaat zijn want ken haar nog van Sharks onder de naam Beatrice weliswaar

    Als er toevallig nog beren naar het verre Zürich trekken laat maar weten

    Groetjes Aventador

  40. #200
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.834
    Discussies
    92
    Thanks
    14.708
    Thanked
    9.552 in 3.448 posts

  41. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 april 2022)

 

 
Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Freude 468*60