Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 270
  1. #151
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    zou toch maar heel voorzichtig zijn met deze post hoor Minaar
    Ik heb niet voor niets mijn reactie weggehaald als gevolg van een ontvangen bericht van iemand die de clubs in Suisse bijzonder goed kent.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  2. #152
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Post van minnaar weggehaald. Of het waar is of niet is niet de issue, maar dit soort berichten/info horen niet op het forum thuis. Is iets tussen de klant en club en/of dame.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #153
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Kanton Zürich legt nieuwe Coronaregels op die vanaf 10 december tot (minstens) 10 januari gelden...Tengevolge motten saunaclubs en andere oorden van sexueel vertier aanbiedende aard voor een maandje de deuren sluiten...mal gucken hoe de dames richting andere kantons zullen afzakken of niet...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  4. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 9 december 2020),bierbeer ( 9 december 2020),deket ( 8 december 2020),mentholbear ( 9 december 2020)

  5. #154
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    In Globe is het clubbingvat weer aangeslagen en hoe...Meteen public Tuesday, corona lijkt wel erg veraf....Een dertigtal dames op de openingsdag, generlei prijsstijgingen vastgesteld doch alla. Bizarre taferelen doch alla, we zullen maar denken dat iedereen keurig Coronaproof is binnengekomen, kuch, én buitengegaan, kuchkuch. Quelle bordel!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  6. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 2 juni 2021),mentholbear ( 2 juni 2021),Sphinx ( 5 juni 2021)

  7. #155
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:35
    Berichten
    610
    Discussies
    7
    Thanks
    929
    Thanked
    465 in 221 posts

    Standaard

    Ik wil hier eens naartoe gaan, is het een aanrader?

  8. #156
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Ik wil hier eens naartoe gaan, is het een aanrader?
    Neen en Neen.

  9. #157
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:30
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.956
    Discussies
    62
    Thanks
    8.247
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Ik wil hier eens naartoe gaan, is het een aanrader?
    Ik ben hier in 2019 geweest samen met een collega ijsbeer. Wij schrokken ervan hoe oud en verpaupert deze club is. Als je clubs als GT, VV, Babylon en zelfs LR gewend bent weet je niet wat je meemaakt. (Alleen het restaurant is mooi ingericht.) Al het andere is oud en versleten. Ja het is waarschijnlijk de duurste saunaclub van Zwitserland maar dat zie je er niet vanaf.

    De dames zijn allemaal slank tot zeer slank. Leeftijden van 21 tot max 35. Op 2 optische toppers na waren het dezelfde dames die je in Duitsland ook hebt.

    Het gratis eten is beperkt tot een paar gerechten. De andere gerechten zijn tegen een meerprijs.

    Ik zou niet voor deze club naar Zwitserland gaan. Als je in de buurt bent en de nood is hoog is het een optie.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  10. Onderstaande 5 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 (16 september 2021),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (19 september 2021),mentholbear (17 september 2021),pret (16 september 2021),Shakir (16 september 2021)

  11. #158
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    En ik hoorde recent nog van een mede beer dat het uiterlijk en de service van de dames daar altijd top zijn. Misser onmogelijk. Toch apart zulke verschillende verhalen…

  12. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 september 2021),WA (16 september 2021)

  13. #159
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:30
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.956
    Discussies
    62
    Thanks
    8.247
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    En ik hoorde recent nog van een mede beer dat het uiterlijk en de service van de dames daar altijd top zijn. Misser onmogelijk. Toch apart zulke verschillende verhalen…
    Over de service heb ik niets gezegd. Dat laat ik aan anderen.

    Uiterlijk van de dames... laat ik het zo zeggen dikke of oudere dames zul je hier niet vinden. Het is allemaal slank en redelijk jong. Dat wil niet zeggen dat het allemaal mooie dames zijn. Zeker niet. De clubruimte is ook zeer donker. Denk aan Freude39, dus je moet de dame van dichtbij bekijken om een oordeel te vellen. Ik was niet onder de indruk (op die 2 dames na). Wat een mooie dame is blijft denk ik persoonlijk en ieder heeft zo zijn voorkeuren.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  14. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 september 2021)

  15. #160
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:48
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Het is idd een oud geval, echt degelijk Zwitsers, gebouwd voor de eeuwigheid. Dames over het algemeen knap en slank, veel met siliconen. De service is doorgaans goed tot heel goed, maar dat mag dan ook wel voor die prijzen. Voor de goede service CHF 140 per half uur, FT toeslag CHF 100. Er is ook een lager tarief met minder service. Ik vind het zwaar overpriced. En ik heb er ook wel eens een gehad waarvan ik dacht: was dat het nou? Het is dat ik een enkele keer voor mijn werk in Zwitserland kom, maar om speciaal voor Globe zo'n reis te maken? Ja er zijn er die dat doen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  16. Onderstaande 5 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 september 2021),hasta la pasta (16 september 2021),mentholbear (17 september 2021),pret (16 september 2021),WANDELAAR5 (16 september 2021)

  17. #161
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:35
    Berichten
    610
    Discussies
    7
    Thanks
    929
    Thanked
    465 in 221 posts

    Standaard

    Dankjewel, ook ik hoorde fantastische verhalen vandaar dat ik nieuwsgierig werd.
    Zijn er wel top clubs in Switserland? of is het allemaal Globe niveau?

  18. #162
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    140 CHF /125 euro per half uur :D En dan zitten de beren hier te klagen over "upsellen op een half-uurprijs van 50 euo en dat je niet 2 tientjes meer moet neerleggen voor zoenen?

  19. #163
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 14:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Dankjewel, ook ik hoorde fantastische verhalen vandaar dat ik nieuwsgierig werd.
    Die vraag is dus nu beantwoord door een aantal forumleden. Waarom plan je nu niet een bezoek in en schrijf je een vette recensie, in plaats van maar doorvragen en doorvragen?
    Pluk de dag of een bloemetje

  20. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (16 september 2021)

  21. #164
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    140 CHF /125 euro per half uur :D En dan zitten de beren hier te klagen over "upsellen op een half-uurprijs van 50 euo en dat je niet 2 tientjes meer moet neerleggen voor zoenen?
    En terecht dat we klagen, want als we dat niet zouden doen en geen stand houden, krijgen we Zwitserse taferelen.

  22. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 september 2021),Haradamannetje (17 september 2021),mentholbear (17 september 2021),WANDELAAR5 (16 september 2021)

  23. #165
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Momenteel is fkkGlobe überhaupt geen al te schrander idee als je speciaal daarvoor een eeuwigheid onderweg wil zijn. Als je in de buurt bent uiteraard wel een optie. Prijssetting is duidelijk, halfuur 140Franken, 45 min 210Fr, uur 280Fr, kwartieropties worden gerespecteerd. Behoudens extreme uitzonderingen wordt er generlei met tijden "getricheerd". Mits enigerlei gezamelijke luim douchen dames na de sessie gezellig met je mee om zich okselfris aan te bieden aan de volgende pervert. Let op als je extras-minded bent: die zijn uitermate prijzig, 100Fr voor FT etc, Anaal 200Fr...Extrageile jochies die al ´ns gaarne FT praktiseren zijn dus voor een halfuurtje 240Fr armer.

    Entree is 95Franken, eten en drank inbegrepen doch opgelet, sommige spijzen zijn extra te betalen (check het menuplaket in het restogedeelte dataangaande, ontbijt, pasta in principe kostenloos. De club zelve is ietwat aftands doch alla, er wordt simpelweg quasi niet (meer) geinvesteerd sinds jaren (huursores en onzekerheid qua verlenging etc.). De club is onderhand een jaar of 17 geopend dus dat er links en rechts, zelfs averechts wat gesmukt zou mogen worden klopt doch zal me aan m´n reet roesten voorts. Dames draaien plichtsbewust hun rondjes telkens "hun" song door de luidsprekers galmt dus dat is ietwat vertier tussen de sessies doch verwacht weinig hoogstandjes dataangaande.

    Line-up is numeriek ingekakt in vergelijk met voorheen. Sinds jaren zakt het aantal dames ietwat, post-Corona in een stroomversnelling doch alla. Het is bijna overal van dattum dus nix opzienbarends. Grootste verschil met Duitse clubs is dat het aantal optisch onaantrekkelijke dames voor het gros des bezoekers minimaal is. Het "afval-gehalte" om het ietwat boude of cru te stellen is miniem ivm sommige clubs in Dtsl/Holland. Optische highlight helaas sinds een jaar of 5/6 op en Simpsonhandje te tellen. Sinds 2015 is het toch behoorlijk ingekakt wat dat betreft doch alla, per strekkende meter nog immer een zooi knappere dames dan in 95% vd Duitsche clubs. Siliconegehalte rondom de 40%, Daisyducklippen 50% ofzo, gelukkig zijn er immer een paar naturelle opties doch het gros van hen (rete-)slank doorgaans.

    Degenen die speciaal vanuit Bellege/Holland naar Globe karren zijn kierewiet momenteel...Wat wél onderhand interessanter wordt is dat de centenkloof voor een uurtje "all-in" ivm met Dtsld van 260 naar 150(of 200) en zooi kleiner is geworden ivm voorheen 260 vs 100 (of zelfs 75 voorheen), doch deels uiteraard 1 der redenen dat een zooi dames liever in de "vrijere" Duitse topclubs rondhangen waar ze 150 of 200 kunnen vragen en niet in gevangenisachtig régime motten aanwezig tekenen...Vergeet niet dat de dames per halfuur 20Franken moeten afstaan (belasting) en de entreeprijs voor hen niet misselijk is...

    By the way, een derde des dames was voorheen in Duitsche Clubs actief, dus somtijds komt men alte Bekannten tegen. Duitse dames worden er als exoten beschouwd en zijn doorgaans extreem goed geboekt. Extra nadeel van de bloedarmoede in Globe is dat de sporadische topacts vaak urenlang geboekt of gereserveerd zijn via App of Boekingssysteem in Globe, een extra reden om als noviet en tijdje te wachten op betere tijden would be my advice...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  24. Onderstaande 12 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 september 2021),Bluebear (17 september 2021),broodpoot (16 september 2021),deket (20 september 2021),Haradamannetje (17 september 2021),hasta la pasta (17 september 2021),Megaboob (16 september 2021),mentholbear (17 september 2021),noglangnietuitgewandeld (17 september 2021),Patjax (13 november 2021),Scrotum (16 september 2021),WANDELAAR5 (16 september 2021)

  25. #166
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Ik wil hier eens naartoe gaan, is het een aanrader?
    Ben er toevallig net van terug een langverslag zit nog in de pen. Satanic vat het redelijk goed samen. Het valt mij niet tegen en misschien ga ik in oktober weer.

    Klopt wel dat er een line-up is waarin je alleen maar slanke meiden met een behoorlijk goede look en er toch maar een enkele wow tussen zit. Ascarie zegt dat ook. Wel waarschijnlijk is dat je nu dit niveau slanke meiden in een duitse echt moet gaan zoeken en hoogstens een enkele per club vindt (en dat zijn dan nog net niet die wow gevallen). Dan komt er nog bij dat die dames vaak al een hogere prijs beginnen te vragen in een duitse club en je dan nog tegen een sof kan aanlopen.

    Toch laat je dit soort dames a 140 per half uur ook in globe al snel links liggen want je wilt wel iets extra moois voor die prijs. Ik heb ben in 2 dagen 4 verschillende wow dames tegen gekomen en had met 3 geen enkel probleem die te boeken. Alleen Tina bleek niet te boeken te zijn.

    Meer dan 2 dagen in deze club in een week lijkt me als je geen rijke stjnkerd bent wat veel omdat hele eind voor te gaan rijden, pas je het in met een bezoekje aan een aantal andere clubs bijvoorbeeld onderweg eerst in frankfurt dan kan het de moeite waard zijn zeker als je even wat anders wil dan het magere NRW.
    Je kan in sharks ook wel iets meer van dit niveau meiden vinden maar dan betaal je dus ook al snel die 100 voor het eerste half uur en is het nog een loterij of je goede service krijgt.

    Wel was de dinsdag public sex day bij de groep bevallen. Er valt dan wel wat te beleven.

    Als je er 2 dagen alleen gaar zitten denk ik dat het lange dagen zullen worden dan kan je beter de dinsdag meenemen.

    Zoals gezegd uitgebeid verslag volgt asap.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  26. Onderstaande 13 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 september 2021),Bluebear (17 september 2021),envert (17 september 2021),forgetskinnyletsgetfatty (17 september 2021),Haradamannetje (17 september 2021),hasta la pasta (17 september 2021),Megaboob (16 september 2021),mentholbear (17 september 2021),nick n. (17 september 2021),noglangnietuitgewandeld (17 september 2021),Patjax (13 november 2021),Shakir (17 september 2021),Wijze grijze (17 september 2021)

  27. #167
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard Club Globe Zürich, Algemeen

    2e dag van de sex zesdaagse. Dinsdag 14 september. Globe public sex day.

    Na de tussenstop in het haaien bassin de dag er voor de rit met wederom veel wegwerkzaamheden vervolgd naar globe. Daar iets na 1 uur binnen gekomen. Globe is van buiten een sterk verouderd pand wat er niet uit ziet. Je denkt waar ben ik nu weer terecht gekomen.





    Bij de ontvangst 105 afgetikt. He is het 10 duurder geworden? Nee je krijgt aan het eind 10 Euro borg voor de sleutel terug maar dat werd ons niet verteld. Corona gevens gechecked. En we konden door. Van binnen doet de inrichting ouds aan, de inrichter had een slechte smaak, maar verder mankeert er niks aan. De zitjes zijn niet versleten of zo. Douches, welness enzo het werkte allemaal prima maar het oogt allemaal niet high class.

    Het was net te laat om nog een kamer te maken. Die worden op deze dag afgesloten tussen 14.00 en 20.00 uur en dan vindt alle actie alleen plaats in alle niet afgesloten plaatsen in de club. Waren deze dag 30 dames aanwezig volgens de website. Was niet erg druk er waren niet veel meer mannen dan dames. We hadden wat dat betreft mazzel begreep ik van een zwitserse gast. Een verplichte test voor toegang was net ingesteld in zwitserland en daardoor keken veel niet gevaccineerden de kat nog even uit de boom en bezochten de club nog niet. Voordeel elke meid die je zou willen was bijna wel te boeken deze dag.

    Over de dames gesproken. Je ziet de lekkerste lijven op de foto’s op de website en als je dan in de club komt dan zijn er inderdaad veel meiden met heerlijke lichamen maar dit zegt nog niks. Het totaal plaatje moet kloppen. Als de gezichtjes niet mooi zijn heb je nog niks. Het siliconen gehalte is hoog. Zal wel 50% of hoger zijn. Deze dag geen overdreven grote siliconen. Niet maatje d bij een dame die dat helemaal niet kan hebben. Een van m’n mede vakantiegangers die er al eerder was geweest viel dit ook op en die zei: leek wel of ze alle dames met overdreven grote siliconen hebben geweerd. Na een rondgang door de club kon ik zeggen dat de lijfjes dan allemaal wel heel mooi zijn maar maar 2 dames gaven mij een WOW gevoel. Nog 2 andere misschien waren ook nog wel erg mooie dames die bij mij in de smaak vielen. Van de overige dames is een groot deel nog altijd mooier dan je momenteel in de clubs in NRW ziet. Daar moet je in de meeste clubs echt naar zulke dames zoeken. Voor dikke dames hoef je hier niet te zijn, er waren ook geen asiatische dames bij en er was 1 donkere dame.Er waren 2 ex-GT dames. Waaronder Helena waar healthy lover naar tevredenheid publieke sex heeft gehad. Wel precies op het moment dat alle aandacht van de andere gasten verlegd was naar de show.

    Het was niet druk en de man vrouw verhouding lag denk ik rond 2 mannen tegen 1 vrouw. Er was flink wat openbare activiteit. Sinds kort wordt deze dag extra opgeleukd door een openbare sex wedstrijd waarbij 5 mannen met ieder een dame naar keus in de ronde paaldansarena tegelijk aan de slag gaan met het publiek eromheen. Degene die het opwindenste showtje geeft wint 5 x gratis entree + 5 keer een gratis kamer van een half uur. De deelnemers hoeven de tijd met hun dame naar keuze tijdens deze show niet te betalen. Dit betaald de club aan de dame. Aantrekkelijk misschien maar public sex is niet zo m’n ding. Ik heb denk ik ooit 1 keer in de tuin van GT en 1 keer in De kino sex gehad. Zoals in deze club had ik het nog nooit gezien. Misschien dat daardoor m’n gene was overwonnen toen 1 van de andere 4 reisgenoten zei als jij mee doet doe ik het ook. Dus de deal aangegaan het aantal toeschouwers viel toch wel mee die dag. Helaas kon de dame van m’n eerste keus niet meedoen en m’n tweede keus was zo juist bezet. Toen viel de keuze op Romina
    http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=521. Beetje een porno ding. Wel een hele leuke en beetje gekke meid. Om 3 uur begon de muziek dan te spelen en kwamen de dames in o.a. baywatch badpak, cheerleader outfit van achter de bar vandaag. Dan begint de wedstrijd waarbij alle 5 de stellen op het paaldans podium te gelijk in actie komen.




    Ik moet zeggen Romina deed erg d’r best. In het begin stond de spanning er wel een beetje op maar dat was snel over. Toch werd ik halverwege weer wat slap maar dat werd ook weer gefixed en toen ging het goed tot het eind. Klaarkomen lukte alleen niet of het de spanning was of de hitte? Wie zal het zeggen. Het was iig bloed heet met zoveel mensen in de ruimte dichtbij elkaar in actie met al die mensen er omheen. Er werd flink geketst en ik was zo zwaar bezweet dat het wel leek alsof ik in een bloedhete sauna zat maar dit gold ook voor Romina en andere deelnemers. De meeste lichamen glommen van het zweer. Helaas niet gewonnen. Maar was best een leuke ervaring. Denk dat ik nu wel over het laatste beetje gene heen ben voor publieke sex.

    Toch wou ik niet in het openbaar in de club met 1 van de 2 dames die op m’n wens lijst stonden. Ik wil graag wat meer actie en een uurtje en het was veel te warm in de club voor langdurige actie.

    Werd best wel wat in het openbaar gedaan. Op een gegeven moment was m’n nummer 1 keuze rechts van me een kerel aan het pijpen die maar moeite had het af te maken dus dit duurde anderhalf uur en links van me was m’n nummer 2 keuze bezig. Ik wist niet waar ik moest kijken en werd er behoorlijk geil van. Gelukkig was toen dit over was de tijd aangebroken dat de kamers weer open gingen en toen ben ik eerst met m’n nummer 1 keuze Bianca op een kamer met airco beland.
    http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=991

    Daar heeft ze mij ook even lekker lang oraal zo verwend. Kom je zelden tegen zo’n pijpbeurt. 2e half uur even lekker allerlei standjes gedaan. Hierbij wordt over geen enkel standje geklaagd, je mag ze zolang doen als je wilt. Vooral staan en doggy waren met deze dame fenomenaal. Was echt een super kamer. Zo had ik ze sinds corona niet meer gehad en dat met deze hele mooie dame. Bianca is harstikke leuk. Komt geregeld ook nog even bij je en zoekt gedurende de hele dag even contact. Een jonge dame die nog energiek is en veel moeite doet om haar klantjes het perfect naar hun zin te maken.

    Vervolgens later nog een kamertje gedaan met m’n nummer 2 optie Ariana. Er waren geen kamers meer vrij op de eerst etage. Dus kregen we een kamer zonder airco. Daar was het echt wat heet. Een uurtje daar zou teveel van het goede zijn, veel te warm dus werd het een half uur dat was met Ariana ook wel voldoende voor die prijzen. De service van deze dame was overigens ook prima.

    http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=566

    Wat valt er verder nog te melden over de club. Het is te leeg om een beetje sfeer te krijgen. Het is er erg donker in de club en de muziek staat wat te luid. De constante paaldans sessie verhelpen dit ook niet. Er is de hele dag brood, jogurt, gebak en dergelijke te pakken maar het aanbod is niet uitgebreid. Verder zijn er 2 maaltijden die gratis te nemen zijn en is er nog een heel uitgebreid aantal andere gerechten tegen die tegen zwitserse prijzen te bestellen zijn.
    Ik heb vernomen dat er ook wel eens keren zijn dat alle dames eens even de tjjd nemen om met je kennis te maken. Dat was dit keer niet het geval. Als je zelf een dame aanspreekt nemen ze wel de tijd voor je en kan je rustig kennis maken zonder dat de sleutelvraag komt maar de meeste dames nemen niet zelf het initiatief voor een praatje.

    Maar alles bij elkaar was het een geslaagd bezoek. Zou ik er dan weer heen gaan? Wie weet ga ik alweer in oktober maar dit is nog geen uitgemaakte zaak maar er zijn nog wat vakantiedagen op te maken dit jaar en wat is het alternatief?
    Een weekje een rondreis langs de clubs is NRW? Ik heb de meeste de laatste tijd al gezien en daar is het gewoon te mager voor. Een toertje langs de clubs in Hessen? Ik heb gezien hoe sharks is. Line-up niet verkeerd maar het is een soort loterij en de sfeer is ook niet top en wat ik verneem is het in world, the palace, oase en finca eerder minder dan beter dan sharks.
    Dan toch maar naar globe? Zou kunnen maar om daar zo 850 kilometer naar toe te rijden voor een paar dagen dat is teveel. Twee dagen daar is meer dan voldoende en de afstand is daar voor te groot. Maar misschien met een tussenstop in sharks op de heen weg en sharks of een andere club in hessen op de terugweg waardoor de afstanden tot zo’n 450 per dag wordt beperkt zou het kunnen, dan zal het best een betere vakantie zijn dan de eerste 2 opties. Zeker is dat ik dan wel weer de dinsdag wil mee pakken in Globe.
    Laatste optie is thuisblijven of een niet sex vakantie.

    Zo met vrienden (bolkedebeer, kokkie 84, healthy lover en iemand die er niet genoeg van kan krijgen maar aniniem wil blijven) was het super gezellig en hebben we wat afgelachen. Zo is de keuze voor deze vakantie met bezoekjes aan Globe zeker de beste keuze.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  28. Onderstaande 30 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 september 2021),Ascari (17 september 2021),Bluebear (18 september 2021),broodpoot (17 september 2021),deket (20 september 2021),envert (17 september 2021),forgetskinnyletsgetfatty (17 september 2021),harlekijn (19 september 2021),hasta la pasta (17 september 2021),Healthylover (17 september 2021),Jackless (13 november 2021),jansenroy (17 september 2021),Kwant (20 september 2021),luminous (18 september 2021),mechelen (18 september 2021),mentholbear (18 september 2021),Monkeybone (17 september 2021),nick n. (17 september 2021),noglangnietuitgewandeld (17 september 2021),Patjax (13 november 2021),paul-kuhn (17 september 2021),pcenter (14 november 2021),peterp095 (17 september 2021),pret (17 september 2021),rmjhexe (21 september 2021),Scrotum (17 september 2021),Shakir (17 september 2021),Toetebel (17 september 2021),Wijze grijze (17 september 2021),yylover (18 september 2021)

  29. #168
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    4e dag van de sex zesdaagse. Donderdag 16 september. Globe FKK dag.

    Nogmaals naar Globe gegaan maar dit keer met z'n 2-en de andere 3 kozen ervoor naar westside te gaan. Dit maal werd er een foto gemaakt van onze corona check gegevens. Ik begrijp nu waarom het zo leeg is in Globe, denk dat dit rijke zaken mensen wel afschrikt. Dit keer waren er 39 dames, 9 meer dan dinsdag en ik schat zo'n 15 nieuwe gezichtjes want er waren ook een paar meiden van dinsdag niet en daarvoor waren dus andere in de plaats. Wederom was het niet erg druk. Gedurende de dag had ik het idee dat er soms meer en vervolgens weer minder mannen waren dan dinsdag dit keer kakte het tegen 22.00 niet in. Wel waren er dit keer meer mannen met een andere achtergrond. Die lieten op dinsdag verstek gaan waarschijnlijk omdat ze al te bang zijn om zonder onderbroek in de club te vertoeven. Dan zijn ze vast niet zo gediend van openbare sex. Wel ook deze dag was er wel wat actie midden in de bar.

    Wat op valt hier komen bijna geen mensen gezamelijk, dinsdag buiten ons denk ik helemaal geen. Donderdags zag ik 1 groep je van 3 en misschien nog enkele die met z'n 2-en binnen waren gekomen. In deze club maken de mensen ook verder geen contact, nee dit is heel anders dan in sixsens, acapulco gold, golden time en vele andere clubs in Duitsland. Van een gezellige sfeer is dan ook geen sprake.

    Er waren heel mooie nieuwe dames. Daarvan was Tina er al toen wij om 11.00 binnen waren maar met geen mogelijkheid te boeken. Ik heb dan ook een uitstekend kamertje van een uur gemaakt met Aletta.

    http://club-globe.ch/de/girls-detail.php?id=751

    Sprak haar al in het restaurant waar we al enige tijd hadden gekletst. Leuke dame. Daarna nog een kamertje van een uur gemaakt met Bianca want dat is echt een topper.

    Verder valt er niet zoveel nieuws te vertellen. Ik vindt alleen wel dat een club met zulke prijzen wel airco mag hebben in alle kamers want dat is nu maar in een heel beperkt aantal kamers. Het was niet echt druk dus had ik gelukkig 2 keer een kamer met Airco maar het was wel bloed heet. In een kamer zonder airco is het bijna niet te doen.

  30. Onderstaande 11 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 september 2021),envert (20 september 2021),hasta la pasta (21 september 2021),Healthylover (21 september 2021),Kwant (20 september 2021),mentholbear (21 september 2021),Monkeybone (20 september 2021),Patjax (13 november 2021),paul-kuhn (21 september 2021),Scrotum (30 september 2021),Wijze grijze (20 september 2021)

  31. #169
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Hatsjiiee! Na Roche via Zürich is an sich navigatsiegewijs een logische gang des zaken. Bij gebrek aan valabele sightseeingbezigheden ging ss zich maar weer ´ns vergapen aan de luxushoerenkaste in Globe en dat tweemaal terreke omdat er voor de rest simpelweg weinig op de agenda stond dat een zinvollere invulling des dagen kon bewerkstelligen. Tot m´n complete verbazing eerst des zaterdags waar ´k rondom 13 uur de op 1 ros na lege parking opdraaide en uiteraard maakte ik van die uitzonderlijke opportuniteit gebruik om wat parkeermaneuvers te verrichten ter opfrissing van die rijvaardigheidsattitude. De kat nog wat uit de boom gekeken voorts want om nou als kanonnenvlees te fungeren temidden de hongerige roedel geldgeile wolvinnen leek me niet al té opportuun doch tot m´n verbazing kwamen er het volgende kwartier eveneens nul extra hoerenlopers opdagen. Naja, om géén al te zittend gat te krijgen toch maar richting entree getrippeld alwaar Fritz me vroeg of dat manouvreren op de parking nou echt benodigd was. Bleek dat de beste peer me in de smiezen had gehouden via de cameradinges bij gebrek aan beters te doen as well probably. Tja, probeer je daar maar eens vanonderuittepraten om nog enigszins toerekeningsvatbaar te worden genomen. Egal, 100 Euronen doen wonderen en tengevolge kon ss zich onder de douche smijten om dat parkingzweet aftespoelen. Erna braaf richting bar waar 2 andere heren zaten en voorts een twintigtal sloeries van uiteenlopend allooi. Dit aantal liep op tot een slordige 35 ofzo doorheen de dag. Pas rondom 18/19 uur was de balans in evenwicht qua heren dus het werd een ware calvarietocht voor hamer en aambeeld die dag. Mokkels die me doorgaans extreem links laten liggen kwamen me een half oor van de rotkop lallen, om het kwartier een ander moppie die kwam aanschurken tegen m´n ledematen, godbetert werkte me dat een portie gemengd op m´n systeem al dat gehannes en gesocialise van jewelste. Horendol werd ´k ervan doch er was geen ontsnappen aan. Van pure miserie me in de sauna verstopt onder een stapel handdoeken doch zelfs daar was het niet van je héjahéjahéjaholajée hé. Nope, tot vervelens toe gelal en gelul. Noemie was net terug toendertijds van anderhalve maand vakantsie en had niks beters te doen dan mij ambeteren leek het wel, pfff.

    Een zooi onbekende moppies, zowaar een Bulga met een Schipperskwartierverleden die zei dat ze in de toekomst kon kijken en me plechtig beloofde dat ´k later die dag in een bedstee met haar zou belanden. Naja, haar zelfverklaarde helderziendheid en pseudonostradamusgepingel kan ze in ´dr welgevormde reet stoppen want ss werd generlei in betalende vorm met haar gesignaleerd. Dit gebeurde wel met 2 voorheen onbekende sloeries, een Roemeense die men qua service als 13 in een dozijn eieren mag catalogeren alhoewel het gros des Zwitsers lovenzangen over haar aanheffen waar men niet goed van wordt, Yssa. Mooi veulen hoor, 1m78, naturel en welbespraakt in het Engels. Na een 25-tal minuutjes onverrichterzake verzocht om te gaan douchen en haar een fijne dag gewenst. Gelukkig erna een lokale hoer van Zwitserse origine getroffen die slechts sporadisch aanwezig tekent aangezien ze andere dagvullende bezigheden heeft doorgaans. Type übergeile nymfomane die bijbeunt met lucratieve gevolgen want ze zal mits zulk een serviceinzet weinig umsonst rondhangen aldaar, Adriana. Eveneens naturel behoudens een paar tattootjes. Lange presales en dito aftersales en een lange sessie as well. Zoals haar mogen ze er gerust een busje vol binnensmijten zo op z´n tijd. Leuk was dat haar "vriendin" ook een halvegare neukdoos was dixit haarzelve doch ss was uitgepierd na een tweeuurse battle met mejuffer en diende beide snollemiekes dus te ontgoochelen doch alla, mettertijd zou dat zomaar ´ns kunnen voorvallen. Die 2 moppies blijven dus valabele opties voor een volgend bezoekje.

    Des maandags alvorens terug richting Duitschland te kachelen bood ss zich nogmaals aan en ditmaal waren er geinig genoeg wel een boel bezoekers des namiddags. Sla me dood hoe dat allemaal komt, de logica des hoerenlopend Zwitserland lijkt me somtijds vérweggistan te zoeken. Voor mijn part prima hoor want ik had hoegenaamd géén zin in wéér zo´n overmatig gesolliciteer of gesocialise met Mieke en allevrouw. Ditmaal een 30-tal snollen tegenover een 40-tal mannen, primadeluxe. Tot m´n verbazing een ware chokomousseafdeling die uit een cacaovliegmachien motten zijn gestuiterd waaronder een node gemiste topper van voor een handvol jaren ofzo, Clair. Quelle beautée en ss werd herkend en that was that. Het was nog nipt gepermitteerd om een drankje te halen aan de bar doch voorts moest ´k als knuffelkadaver dienen bij dit sexuele roofdier die blijkbaar opnieuw komt Fremden buffelen om de oorlogskas te spijzen. Servicewise still on top of things en anderhalf uur later kon ´k nog wel pap zeggen doch samengestelde zinnen uitkramen werd toch ietwat lastig. Douchen erna bracht weinig soelaas want minimedewerker werd tijdens het afkoelen grondig afgelekt en van zeeprestjes ontdaan, voor hetzelfde geld had ´k haar diagonaal in de poes motten naaien zonder daarbij andere douchegasten te verdrieten. Dat ging me een processie of anderhalf té ver des namiddags en tengevolge werden de doucheintimiteiten stopgezet maar je staat daar toch voor chimpansee enigszins. Egal, keurig mekaar afgedroogd doch de troela wierp me terug onder de douche om haar pijpspuug deftig wegteschrobben dixit haarzelve, pfff. Tengevolge dus een dubbele douche, zeg nou nog ´ns dat ook Belgische boerenpummels géén propere mensen zijn zo op z´n tijd.

    Megaproper dus opnieuw richting bar alwaar een paar mokkels me scheef bekeken doch ik keek des mogelijks nog schuiner dan ´k normaal al doe terug en dat brak de ongemakkelijke situatsie enigszins. Voorvermelde Bulgaarse voorspelster was er ook doch die bespaarde zichzelf een volgende zwanenzang en hield het bij een high five, ss riposteerde met een low two en ook wat betreft is er zeg maar nog progressie mogelijk. Maar ´ns een hapje eten knorde m´n maagje, darmstelsel was het daarmee eens. Longen protesteerden doch die stelde ik gerust dat ´k na het eten des spijzen altijd dusdanig rookrijp ben dat het een aard heeft. Twee onbekende andere donkere dames monsterden me al vanaf een andere tafeldis en nodigden me uit ter opleuking van hun avondmaal. Godbetert, ss was weer ´ns de clown van dienst klaarblijkelijk. De ene cacaoboon viel eigenlijk al meteen af wegens sillies, bleek een Braziliaanse noviete te zijn die wat over Sao Paulo lulde en voorts zich concentreerde op het ongeschonden inlepelen des spijzen. De andere was wél uitermate handig met mes ende vork en at voortreffelijk zonder morsen haar bordje leeg terwijl ik toch enigszins bewonderend dat trachtte na te apen doch as usual vloog er weer anderhalve sliert pasta doorheen de toko nog alvorens de eerste smaakpapil werd geactiveerd. Egal voorts, die tafelettiketten zal ´k niemals onder de knie krijgen dus wat maakt het uit joh. Beverly vond het niks onoverkomelijks en kwam daarna mee supporteren voor de longlichaamjes die dolblij als ze waren zwollen als penispartikelen plachtten te doen mits vakkundige beroering bij het inhaleren des sigaretachtige. Het één leidde mettertijd tot het andere en tengevolge bevond ss zich opnieuw met een donkerhuidige beauty in een afgesloten kamerdings en werd er een soortemens van rituele geslachtsgemeenschapsdans ten berde gebracht die men als quasi superbe zou mogen calalogeren in de bibliotheek dat sexuele strapatserij. Ik trachtte deze gazelle te lenen voor de plausibele 4-weekse uitleenbeurt alvorens haar ongeschonden wederom in te leveren bij de balie doch dat zou me financieel weinig ademruimte laten om voorts nog een boterhammetje met kaas te kopen nadien. Haar dus keurig na een uurtje terug afgeleverd met wat kreukjes én een ezeloor doch nix dat 280 Franken onwaardig was.

    Zo, aardig gesloopt na al dat gedoe en onderhand 5 keer douchen ofzo was de blafbuks leeggeroofd en riep de snelweg luidruchtig om de hoek en tengevolge taaide ss af vanuit een eindelijk wéér licht exotische clubdépendance waar zulke variatie wel erg lang geleden was. De Roemeense afvaardiging was eigenlijk kansloos en dat was maar goed zo ook. Als slotsom 3 van de 4 sessies exquisit, uitermate lang geleden dat ik met zulk een bilan kon vertrekken uit Zürich´s finest! ss hoopt dan ook terdege dat de exotische snoepjes ditmaal lang in de bollenwinkel blijven en dat Zwitserse duo mot er ook nog ´ns aan geloven...

    Ter opluistering des dings een classic van 25 jaar geleden ofzo van Belgische makelij: Channel Zero: Black Fuel bijna wordt die tankzooi even onbetaalbaar als de donkere neukparels, oh oh. Peace out!


    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  32. Onderstaande 16 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 oktober 2021),bierbeer (17 oktober 2021),Bluebear (13 november 2021),deket (18 oktober 2021),hasta la pasta (14 oktober 2021),Herr Fick (18 oktober 2021),Jackless (31 oktober 2021),mechelen (14 oktober 2021),Megaboob (14 oktober 2021),mentholbear (15 oktober 2021),Patjax (16 oktober 2021),Player (14 oktober 2021),snaal88 (14 oktober 2021),Ties85 (14 oktober 2021),WANDELAAR5 (14 oktober 2021),Wentelt Eefje (15 oktober 2021)

  33. #170
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard Mission accomplished, Franceska Jaimes look-alike gevonden

    De entree overleefd
    Een verslag schrijven na SS kan natuurlijk alleen maar tegen vallen. Zonder zijn literaire gaves zal dat van mij wat simpeler zijn, maar a la we doen het maar met wat onze lieve heer ons gegeven heeft. Rond 11 uur stond ik op de pareerplaats bewonderend naar wat hele dure auto's te kijken. Er waren nog plaatsen genoeg bij de ingang. Ik belde aan, maar helaas werd er niet open gedaan. Er was toch vlak voor mij iemand wel binnen gelaten? Na nog een keer bellen ging de deur wel open, maar een tweede glazen deur bleef gesloten. Ik probeerde nog of dat misschien een schuifdeur zou zijn, andere kant open, maar nee ik stond vast in de deur sluis. Wel met een prachtig uitzicht op 5 naakte dames op een sofa. 1 van die dames maakt de receptionistes erop attent dat ik op het punt stond de glazen deur in te trappen en toen ging die gelukkig alsnog open. De reddende engel bleek later Ariana te zijn. 1 van de aanbevelingen die ik had mogen ontvangen van SS. Er werd gevraagd of ik er voor het eerst was, ik moest mijn Europese QR code en rijbewijs laten zien en na het pinnen van € 100,79 (altijd eerst kiezen voor Zwitserse Frangen en dan je pin ingeven, betalen met bankkaart, want met credit card komt er een toeslag op) kreeg ik een badjas en handdoek. Geen club voor MentholBear en andere privacy gevoelige ijsberen dus. Ik liep langs de bank met dames naar binnen en moest het toen maar uitzoeken. Even verderop hoorde ik een dame uitleg geven, dus die richting maar op gelopen. Zo kwam ik in een wat industrieel aandoende locker room waar de muziek luid schalde. Ik had in het hotel al grondig gedouched, dus omgekleed en de andere kant opgelopen. Daar zag ik ineens kleine lockers voor je telefoon, paspoort en portemonnee. Dus die spullen even uit de grote locker gehaald (die zijn mooi hoog) en in het kleine kluisje gelegd en doorgelopen.

    Op verkenning
    De club lijkt qua decoratie op een Romeinse tempel (of Grieks, als er een keer een specialist naartoe gaat die het verschil kent tussen Griekse en Romeinse zuilen, dan laat ik me graag corrigeren). Het plafond is industrieel lelijk en daaro zwart geverfd, zodat het niet zo erg opvalt. De club is erg groot. Het middelpunt vormt een ronde dansvloer met een paal. Alleen het is daar zo laag, dat een paaldans quasi onmogelijk is. Er staat bijna continu een (steeds wisselende dame) te dansen. De meeste dames houden hem maar vast tijdens het maken van wat verleidelijke hupjes. Ik heb 3 dames gezien die er toch echt wat van probeerden te maken. En 1 hele fraaie dame met de energie van een zeester "ik wil hier niet zijn en ik verveel me". Die was dus ook vaak beschikbaar. Doordat alle foto's gefotoshopped zijn en door eenzelfde filter worden gehaald kun je het vergeten dat je een dame herkent door de foto's op de site. Rond 6 uur was er een lange lesbische dildo show met een echte stunner en een wat minder mooi uitziende dame. Het lesbische gehalte was zeer matigjes, maar je kon vlakbij de dames diverse dildo's in hun muschi zien steken, wat wel een mooi gezicht was. Maar ik dwaal af. Ik was nog aan het rondzwerven, want afgezien van die danspaal bij de bar is de club nogal onoverzichtelijk. Ik kwam 2 jacuzzi's tegen. 1 bij de bar met een geweldig uitzicht op die danspaal en 1 bij een tweede bar waar niet veel actie was. Ook heb ik 2 sauna's, een stoombad en een dompelbad gezien. Allemaal in de benedenruimte door steeds hoekjes om te slaan. Ook wat liefdesnestjes gespot. Er waren zeer veel banken en zitjes van fraai rood leer, vrijwel allemaal groot genoeg voor openbare sex. Maar uiteindelijk heb ik maar 1 dame en heer bezig gezien later. Die banken hadden nogal wat niveauverschil. Ook kwam ik nog langs een Kino. Ook die had weer ruime banken, zodat je ook daar aan je gerief kon komen. Ik kwam ook nog langs wat kamertjes waar ik vermoed dat de bedoeling was om semi openbare sex te hebben. Het herentoilet is lastig te vinden, ik ga ook niet proberen te beschrijven waar het is. Ik zag nog een pijl naar een dakterras, maar het was in november niet echt weer om naar buiten te gaan. Er wordt binnen overal gerookt. De kamers zijn boven, te bereiken via een trap in de buurt van de omkleedruimtes. Boven zijn ook douches en ik vermoed nog wel meer. Ik heb niet de hele club verkend. Ook zijn er kamers 2 verdiepingen omhoog, dan kun je met een lift. Het was FKK dag, dus de dames waren naakt en het was erg druk. Toch waren er vrijwel continu zo'n 10 dames beschikbaar, behalve tussen 17 en 19 uur, toen was de bar leeg qua dames op een paar wat minder fraaie dames en die zeester na. Na 19 uur waren er juist weer veel mannen aan het uitbuiken en hadden de dames even wat minder te doen en daarna begon de loop naar de kamer weer.

    Het restaurant
    Het restaurant bleek na vragen op de eerste verdieping te zijn door de trap bij de danspaal op te gaan. Dat gaat pas om 12 uur open. Ze hebben 2 warme maaltijden wat toetjes (die dag brownie of pudding) in een vitrine en verder een vrij simpel buffet met brood, kaas, zoet beleg en vleeswaren. Toen ik vroeg om een omeletje werd meteen gevraagd om mijn sleutelnummer, want dat moest je bijbetalen. Ze hebben ook aardig wat a la carte gerechten op een wisselend menu aan Zwitserse prijzen. dat heb ik allemaal maar niet gedaan, het was zo al duur genoeg. Kortom MentholBear haalt het entreegeld er niet uit met eten. Tenzij hij heel veel van die gratis maaltijden gaat eten. Dat was pasta met een tomaten-tonijn saus of 4 aardappelkroketjes met ragout (geschnetzeltes). Ook ben ik van de alcoholische dranken afgebleven. Ik denk dat het verstandig is eerst even te vragen wat het kost, voordat je wat besteld. De tafeltjes stonden ruim uit elkaar in het restaurant.

    De dames
    Dan het belangrijkste: de dames: Niet te filmen. Nu weet ik wat die Globe fans allemaal zo lyrisch maakt. Optisch zeer mooi, 10 echte stunners, 6 wat minder uitziende dames. In totaal waren er die dag 49 volgens het prgramma. Dat zal wel ongeveer geklopt hebben. Er waren o.a. een Braziliaanse dame, een Indische dame, een Arabische prinses uit 1001 nacht, 2 donkere dames. En volgens de kenners allemaal met top service. Ze stoppen ook allemaal graag de tong direct diep in je mond voor een top zoen, want dat levert meteen €50 per half uur extra op (zie verder op in het business concept). Je betaalt de hoofdprijs, maar dan heb je ook wat. Ik werd in ieder geval zo geil van al dat moois dat ik 4 kamers heb gemaakt, waar normaal de pijp na 3 kamers bij mij wel leeg is. Even beginnen bij het begin. Na wat rondgelopen te hebben, een glaasje water gehaald bij de bar en mij geïnstalleerd in een mooi zitje met uitzicht op de dansvloer. Het begon erg rustig. Er waren maar een stuk of 6 dames in de bar ruimte. Ik had het advies gekregen eerst in de jacuzzi te gaan zitten, maar daar zaten al 2 mannen in. De andere jacuzzi had geen uitzicht. En mijn zitje had dat wel. Al gauw kwam mijn reddende engel van de entree bij me zitten. Ze bleek Ariana te heten en was dus 1 van de aanraders van SS. Ze ging met haar hand onder mijn badjas en begon een beetje met mijn ballen te spelen. De reactie van mijn jongeheer was er direct, maar het advies van Mini-Me was eerst even afwachten. Dus Ariana afgewimpeld en spijt gekregen, want ze verdween naar een kamer en ik heb haar de hele dag niet meer terug gezien. Pannenkoekers, aan deze prijzen! Holy Mack. Nou ja paste wel bij de auto's die ik buiten had gezien. Wat dames aangesproken, geen namen van de advieslijst en ook niet van de TMM lijst. Toen kwam er een zeer fraaie dame binnen stappen met voor mij ook nog een aantrekkelijke houding. Barst maar Mini-Me met je wachten, zo dadelijk is die ook weg. Ik erop af, ze heette Lucy:
    Lucy1.jpg Lucy2.jpg Lucy3.jpg
    http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=992
    Na wat kort kennis maken zei ik tegen haar dat als haar tongzoen goed was ik haar mee zou nemen naar de kamer. Zij moest lachen "no problem" en ik kreeg me daar toch een heerlijke zoen! Dus wij naar boven. Daar ging het zoenen direct door. De hemel opende zich toen ze me begon te pijpen. Later op het forum gelezen dat ook andere beren dat als topkwaliteit hadden erkend. Over naar 69 en toen ze aardig opgewarmd was haar gevraagd om het condoom erom heen te doen. In de tweede positie neukend het condoom gevuld. Het half uur was ook bijna om. Nog even geknuffeld en gezoend en toen naar beneden om te betalen: €134,37. Tsja aan die prijzen ga ik geen kamers van een uur maken. Wat Mini-Me me al voorspeld had: Ze zijn allemaal goed. Bij de receptie werd een dame Soraya genoemd. Hey die stond op de advieslijst! Maar ja ik had wel even pauze nodig. Bovendien moest ik nog douchen. Het blijkt dat onderdeel van het Globe concept is om dat samen te doen. Kun je nog even bij beter licht zien met wat voor heerlijks je de kamer hebt gedeeld. Lucy werd daarna meegenomen door een rijke ijsbeer en ik zag haar pas 's avonds tegen 8 uur weer terug. Ze had me beloofd al haar vriendinnen naar mij toe te sturen, maar daar helaas geen tijd voor gehad.

    Toen bleek Globe helaas ook wel een beetje de krappe kutjes club te zijn. Niet zo erg als Venus, maar toen ik klaar was voor de tweede ronde werd ik door een hele serie dames afgewezen. Sophie was me zowel door Mini-Me als door SS aangeraden. Na een superleuk gesprek en wat wederzijds gefriemel helaas afscheid moeten nemen. Haar vriendin Tina wilde ze dit ook niet aandoen. Ruby een leuke sexdoos met tepel piercings: Nee en zo ging het een tijdje door, ook met een paar stunners. Gelukkig heb ik het er altijd van tevoren over zodat er geen grote teleurstelling op de kamer volgt. 1 van de dames die me afwees was Nancy. Daarover later meer.

    Gelukkig kwam Soraya toen in beeld en die wilde wel met mij de kamer op (eerst niet want ze had een afspraak. Maar die afspraak bleek later te komen, dus toen had ze tijd voor mij.
    Soraya1.jpg Soraya2.jpg Soraya3.jpg
    http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=467
    Hier zijn de borsten juist wat verkleind met fotoshoppen. Begrijpen jullie het nog? In ieder geval een dame met fraaie blonde krullen zonder siliconen. De kamer met haar was misschien op duizendste punten nog wel wat beter dan die met Lucy. On-ge-lo-fe-lijk. Heerlijk dat je gewoon een dame die je type is kunt kiezen en dan verzekerd zijn van een topkamer! Dat maakt Globe zo geweldig. Het kost wat, maar dan krijg je ook wat. Weer een heerlijk half uurtje doorgebracht.

    Toen had ik wat langer pauze nodig. Even een dutje gedaan in de kino, 2 keer gestoord door een dame (o.a. Samantha). Daarna maar even gegeten, de aardappelkroketjes met ragout. De porties zijn vrij klein. Sommige beren zullen met gemak 4 porties wegwerken. Was prima te eten met wat koude groente van het buffet.

    Ik weer naar beneden, weer wat afwijzingen verder zag ik ineens Roberta lopen. Helaas zijn er geen foto's van haar omdat ze nieuw is, maar ze was volgens de web site 1.80m. Dus je haalde haar er zo uit. Ook weer een hele fraaie dame. Ze zag wel op tegen mijn jongeheer, maar besloot het toch te proberen. Voor het geval over een tijdje haar foto's er ook zijn: http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=1052
    En weer een absolute topkamer. Roberta was ook zeer tevreden en ze zei dat ze met Lucy een slaapkamer deelde in het dameshotel. Waarop ik natuurlijk zeer verontwaardigd was dat Lucy Roberta niet naar mij toegestuurd had! Later heb ik Lucy daarvoor nog billenkoek gegeven.

    Drie kamers is normaal mijn tax, maar als er zoveel moois rondloopt wordt je erg geil. Eerst maar eens naar het restaurant de pasta proberen. Ook weer een vrij kleine portie en ook prima te eten. Een brownie en een beetje pudding completeerden de maaltijd. Normaal zou ik op een rustig plekje met mijn e-Reader wat gaan lezen, maar hey het was FKK dag en de continue stroom dansende dames en verrassingen vroegen om mijn aandacht. Dus mij maar weer bij het podium geïnstalleerd en van de ene verbazing in de andere gevallen. Komt er ineens een kleine dame met prachtige naturelle D cups langs en dan weer een lange stunner met een perfect lijf. En zo gaat het maar door.

    1 van de afwijzingen was van Nancy, de Arabische prinses uit 1001 nacht, 1 van de stunners en Franceska Jaimes look-a-like (no ja met wat ruime fantasie). Ik bleef haar bloedmooi vinden en we hadden al een paar keer wat gekletst. Supergezellig. Ze is als kind naar Duitsland gekomen vanuit Libanon en spreekt perfect Duits. Ze ontdekte die dag ook een nieuwe Duitse dame en was blij dat er nog iemand was om gewoon Duits mee te kletsen. Aangezien Roberta erg te spreken was over de kamer met mij heb ik haar maar eens als mijn ambassadeur ingezet. Zij verzekerde Nancy dat ik erg voorzichtig was en dat ze gewoon met me mee moest gaan. Uiteindelijk deed ze dat ook. Ik helemaal gelukkig. En het was een fantastische afsluiting van de dag. Na 3 topkamers, blies zij me helemaal weg. Ik heb die kamer met foto's al besproken in https://www.ijsberenforum.com/forum/...884#post762884. De wisselkoers blijkt overdag iets gestegen te zijn. Voor een uur is er €269,01 van mijn bankrekening afgescreven. Na et samen douchen met een heerlijke tongzoen afscheid genomen van Nancy en naar het hotel gegaan.

    Het business concept
    De dames betalen ook SFR 105 per dag. SFR 50 gaat naar de belastingdienst, de rest is voor eten, drinken en slapen. Daarnaast ontvangt de club per half uur SFR 20 van de dames. De full-service prijs voor ons is SFR 140/30 minuten. Voor mensen die tongzoenen minder belangrijk vinden: Er is ook een laag tarief zonder tongzoenen van SFR90. Als de dames ca. 8 uur op de kamer zijn op een dag, dan verdient de club dus 50 dames x 8 uur x SFR 20 = € 8000/dag aan de dames. Daarnaast natuurlijk de entree van de mannen en de drankomzet. Voor dat geld staan er 2 receptionisten, lopen er 2 dames rond als een soort manager om de DVPs in het gareel te houden en daarnaast nog een trots personeel. Halen de dames niet genoeg omzet, dan voor hun 10 anderen. Best een slim concept.

    Eindoordeel
    Eerst Globe zien en dan sterven. Dat is mijn nieuwe motto, fuck Napels. Dit stond niet op mijn bucketlijst, maar het had er wel op moeten staan. Ik kan alleen maar laaiend enthousiast zijn. En al beleef ik dit waarschijnlijk maar 1 keer, ik ben erg blij dat ik hier naartoe gegaan ben. Als het niet zo schunnig duur was (en dan ook nog geld durven vragen voor een gebakken eitje), dan zou ik het een 10 geven. Nu blijft het bij een 9. Bij het naar huis gaan kreeg ik nog €10 borg voor de sleutel terug. Totale financiële schade: € 762,91 Schofterig veel voor 1 dag met korte kamertjes, maar ik zou het zo weer doen!

  34. Onderstaande 22 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 november 2021),broodpoot (12 november 2021),DDDD (13 november 2021),deket (17 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty (13 november 2021),harlekijn (12 november 2021),hasta la pasta (12 november 2021),HellaHolla (13 november 2021),mechelen (12 november 2021),Megaboob (12 november 2021),Meme Moo (12 november 2021),mentholbear (13 november 2021),molaar (12 november 2021),noglangnietuitgewandeld (13 november 2021),Patjax (13 november 2021),Picasso 1 (12 november 2021),satanic surfer (12 november 2021),Shakir (12 november 2021),snaal88 (12 november 2021),WA (13 november 2021),Wentelt Eefje (13 november 2021),Wijze grijze (12 november 2021)

  35. #171
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Pfff een bak geld €762,91........

  36. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 november 2021)

  37. #172
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Pfff een bak geld €762,91........
    Ja maar hij heeft wel gelijk het is het waard zeker nu het in duitsland zo mager is voelt het extra goed daar.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  38. #173
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:30
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.956
    Discussies
    62
    Thanks
    8.247
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ja maar hij heeft wel gelijk het is het waard zeker nu het in duitsland zo mager is voelt het extra goed daar.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Als je bereid bent om circa €250 per uur te betalen kun je in de omgeving van Dusseldorf en Köln ook wel mooie luxe escorts vinden. Hoef je dat klere eind ook niet te rijden naar Zwitserland.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  39. Onderstaande 6 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (13 november 2021),JonnyFontane (12 november 2021),Patjax (13 november 2021),pret (13 november 2021),Shakir (12 november 2021),WANDELAAR5 (12 november 2021)

  40. #174
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    Het gaat natuurlijk niet alleen om een goede dame. Het gaat daar om het genieten van alle natuur, ook al kun je maar met een paar naar de kamer. Zoveel knappe vrouwen en beseffen dat ze allemaal top service zullen geven. Als een kind in een snoepwinkel!

    Ik heb het goed, maar ik kan me niet structureel die prijzen veroorloven. Structureel zit ik liever een uur met 1 van mijn SC favorietjes op de kamer, dan een half uur met Soraya. En dat is nog goedkoper ook!

    Voor 1 keer in mijn leven was dit gewoon een geweldige ervaring. En ook die lange autoreis waard.

  41. Onderstaande 8 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 november 2021),deket (17 november 2021),Eddy_V (13 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty (13 november 2021),JonnyFontane (12 november 2021),Meme Moo (12 november 2021),mentholbear (13 november 2021),Shakir (12 november 2021)

  42. #175
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Leuk verslag W5. Roept herinneringen bij mij op aan vorige zomer. Af en toe moet je eens gek doen in het leven en in tijden als deze al helemaal.

  43. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 november 2021),Shakir (13 november 2021),WANDELAAR5 (13 november 2021)

 

 
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60