Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 270
  1. #126
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Wel neuken met mondkapje en een antibody test voor je de kamer op gaat

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  2. #127
    Geregistreerd
    3 maart 2017
    Last Online
    2 december 2022 @ 16:44
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    12
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    http://club-globe.ch/de/index.php

    GT vienna open 1/7

    hopelijk zijn de duitsers volgzaam gezind ;-)

  3. #128
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.512 in 6.306 posts

    Standaard

    Hopelijk zijn de Duitsers vlotter

  4. #129
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    321 in 95 posts

    Standaard

    55 hertjes op de wei met Linda en Nico als toppers... life is good Business as usual, prijzen ook maar dat wisten we. Het nieuwe en oude normaal lijken nogal goed op elkaar moet ik zeggen

  5. Onderstaande 6 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (20 juni 2020),Healthylover (20 juni 2020),Meme Moo (20 juni 2020),mentholbear (19 juni 2020),Shakir (19 juni 2020),Sjeufke (19 juni 2020)

  6. #130
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Mijn bezoek aan Globe woensdag 25-06-20

    Na een lange nachtelijke reis, in de ochtend aangekomen op een bijna leeg parkeerterrein van Globe. Snel parkeren en naar binnen. Er is weinig tot niets veranderd. Alles ziet er nog zo uit als voor de sluiting door corona. Dit is overigens erg jammer, de club zag er al niet zo best uit, men heeft geen gebruik gemaakt van de stilte om onderhoud te plegen. En helaas bleef het hier niet bij. Ten opzichte van vorig jaar oktober, mijn laatste bezoek daar, is er nogal wat veranderd. Zo moesten we nu plots betalen voor de omelet (8CHF) bij het ontbijt, waren de dames van super models gedegradeerd naar hoogstens Sharks niveau (enkele) maar vooral sixsens niveau dames, beginnen sommige dames Roemeense allure te krijgen oftewel de kamervraag binnen een minuut, met vingertje wijzen van een afstandje en je compleet negeren als je niet nu direct met ze mee gaat. Verder moesten we betalen voor het avond eten als je tenminste niet gebruikt maakt van het zeer karige buffet en is het dakterras nog bedroevender dan voorheen. Zet dit allemaal af tegen een entree prijs van ongeveer €100,- en een dame uur prijs van €280,- en ik voel me niet meer geneigd helemaal naar Zwitserland te rijden, zelfs niet nu de Nederlandse en Duitse clubs dicht zijn. Deze club is overigens niet aan te raden op de warmere dagen, door afwezigheid van airco wordt het er snel te warm en benauwd.

    Voor wie dit een nogal negatieve beoordeling vind: klopt! Ik adviseer dan ook mijn veel positievere review over Westside te lezen.
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

  7. Onderstaande 20 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juni 2020),Ascari (30 juni 2020),bierbeer (30 juni 2020),cheasehead ( 1 juli 2020),Das (30 juni 2020),deket (30 juni 2020),hasta la pasta (30 juni 2020),Healthylover (30 juni 2020),hotrod68 ( 1 juli 2020),Meme Moo (30 juni 2020),mentholbear (30 juni 2020),piranha (30 juni 2020),pret (30 juni 2020),satanic surfer ( 6 juli 2020),schoolmeester (30 juni 2020),Shakir (30 juni 2020),snaal88 (30 juni 2020),Viscamessi (30 juni 2020),Wentelt Eefje (30 juni 2020),Wijze grijze (30 juni 2020)

  8. #131
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.512 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    en een dame uur prijs van €280,-
    Is dit voor een karig kamertje van suck&fuck, of zit hier TZ en PZC bij inbegrepen? En is 60 minuten minimaal? In Duitsland gaan de tarieven meestal per 30 min.

  9. #132
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Is dit voor een karig kamertje van suck&fuck, of zit hier TZ en PZC bij inbegrepen? En is 60 minuten minimaal? In Duitsland gaan de tarieven meestal per 30 min.
    Schermafbeelding 2020-07-01 om 11.55.57.jpg
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  10. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 juli 2020)

  11. #133
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    En is 60 minuten minimaal? In Duitsland gaan de tarieven meestal per 30 min.
    Wat niet betekent dat je geen uurprijs zou kunnen berekenen in Duitsland (uitgezonderd discalculie)
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  12. #134
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Vandaag @ 09:27
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Wat betekent Full Service eigenlijk in Zwitserland? En is daar ook condompflicht by blasen?

  13. #135
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:50
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Full service is het pakket met diep tz, pzc, nmc. Dat is in Globe chf 140 / 30 min. Althans de laatste keer dat ik er was. Je kunt ook voor een lager tarief gaan, ik dacht chf 80, maar dan zonder tz, en met pmc. Condoomplicht bij oraalverkeer is er niet in CH.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  14. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 juli 2020),Mooiejoke ( 1 juli 2020),Sjeufke ( 1 juli 2020)

  15. #136
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Ja, precies wat noglangnietuitgewandeld zegt.
    plus maximale inzet van de dames. Niet tevreden? Beklag bij de receptie, waar je ook echt gehoord wordt. (nog niet zelf meegemaakt maar vernomen van mede beren)

    Een mannenclub in Zwitserland is er voor de mannen!
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

  16. Onderstaande 2 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 juli 2020),mentholbear ( 1 juli 2020)

  17. #137
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    Mijn bezoek aan Globe woensdag 25-06-20

    Na een lange nachtelijke reis, in de ochtend aangekomen op een bijna leeg parkeerterrein van Globe. Snel parkeren en naar binnen. Er is weinig tot niets veranderd. Alles ziet er nog zo uit als voor de sluiting door corona. Dit is overigens erg jammer, de club zag er al niet zo best uit, men heeft geen gebruik gemaakt van de stilte om onderhoud te plegen. En helaas bleef het hier niet bij. Ten opzichte van vorig jaar oktober, mijn laatste bezoek daar, is er nogal wat veranderd. Zo moesten we nu plots betalen voor de omelet (8CHF) bij het ontbijt, waren de dames van super models gedegradeerd naar hoogstens Sharks niveau (enkele) maar vooral sixsens niveau dames, beginnen sommige dames Roemeense allure te krijgen oftewel de kamervraag binnen een minuut, met vingertje wijzen van een afstandje en je compleet negeren als je niet nu direct met ze mee gaat. Verder moesten we betalen voor het avond eten als je tenminste niet gebruikt maakt van het zeer karige buffet en is het dakterras nog bedroevender dan voorheen. Zet dit allemaal af tegen een entree prijs van ongeveer €100,- en een dame uur prijs van €280,- en ik voel me niet meer geneigd helemaal naar Zwitserland te rijden, zelfs niet nu de Nederlandse en Duitse clubs dicht zijn. Deze club is overigens niet aan te raden op de warmere dagen, door afwezigheid van airco wordt het er snel te warm en benauwd.

    Voor wie dit een nogal negatieve beoordeling vind: klopt! Ik adviseer dan ook mijn veel positievere review over Westside te lezen.
    Nou zoals ik lees wordt er in deze club niet alleen je zak leeggezogen, maar ook je portemonnee.

    Mag toch verwachten dat je voor zulk soort bedragen echt in een hemel op aarde beland.

    Thnx voor je verslag Bolkedebeer

  18. Onderstaande leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Bolkedebeer ( 1 juli 2020)

  19. #138
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Hadden wij ook verwacht, cheasehead. Maar helaas. En ik kan me maar nauwelijks voorstellen dat het alleen die ene dag was dat wij er waren...
    Laat ik het zo zeggen, in de tijd dat ik al meeloop heb ik meerdere clubs van groots naar bijna failliet (of misschien zelf helemaal failliet) zien gaan, met vergelijkbare overeenkomsten als hier.
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

  20. Onderstaande leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 juli 2020)

  21. #139
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.512 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    Ja, precies wat noglangnietuitgewandeld zegt.
    plus maximale inzet van de dames.
    Hadden ze Deadpool op die flyer kunnen zetten:

    30 min. full service and MAXIMUM EFFORT!
    CHF 140,-


  22. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bolkedebeer ( 1 juli 2020),fg22 (26 juli 2020)

  23. #140
    Geregistreerd
    28 april 2017
    Last Online
    8 april 2023 @ 08:24
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    52 in 21 posts

    Standaard

    Je kunt van mij morgen ook een face to face verslag krijgen hoor haha!

  24. Onderstaande leden hebben Healthylover bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 juli 2020)

  25. #141
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Vrijdag 24 juli

    Vandaag is de dag waar ik toch al minstens een klein jaar over aan het fantaseren was en op de momenten dat ik dat aan het doen was het hele plan net zo snel weer in de ijskast parkeerde. Zwitserland is een machtig mooi land weet ik van een aantal tripjes die ik er in het verleden mocht maken. Aardige mensen, lekker eten en drinken en schitterende natuur. Je leeft maar 1 keer en omdat Sixsens niet mijn kopje thee is op dit moment om verschillende persoonlijke redenen besloot ik mijn heil elders te zoeken. Na 4,5 maand saunaclub droogte had ik dringende behoefte aan enige rust en vrouwelijk vermaak. Ik had verre reizen naar Zwitserland of Oostenrijk voor een wip eerder afgezworen maar uiteindelijk zwichtte ook ik voor de lust…

    Op vrijdagmiddag rond 14u kwam ik na een aangenaam ritje door het Duitse land en een kort stukje door Zwitserland Schwerzenbach binnengerold. Deze plaats ligt op steenworp afstand van Zurich. Ik opteerde echter om in Winterthur mijn basiskamp op te zetten voor de komende dagen waardoor de afstand tussen club en bed ongeveer 20 minuten was. Globe ligt enigszins verscholen op een soort industrieterrein vlakbij het treinstation waardoor je eventueel ook vanaf Zurich Flughafen direct de bahn naar de tent kunt nemen. Totale reistijd iets 30 minuten. Auto in een vrij vak geduwd tussen de Zwitserse en Duitse platen en op naar binnen. Mijn klingel werd vlotjes beantwoordt en toen ik 1 voet op de drempel had gezet wist ik al direct dat het goed zat. Ik ben er voor de sluiting nooit geweest maar ik geloof graag dat het oude en nieuwe normaal behoorlijk op elkaar lijken binnen de muren van dit pand. I’m home!

    Theke ontving mij vriendelijk en wisselde 95 CHF entree en 10 CHF mantelpfand om naar een mantel en handdoek. Mocht zelf de slippers pakken en veel plezier zei ze tegen deze jonge gier. Op eigen initiatief de kleedkamer gevonden in het donkere hol dat Globe heet. Binnen de kleedkamer waren twee banen gecreëerd om ingaand en uitgaand verkeer te scheiden. Werkte op zich goed. Snel m’n mantel aangetrokken en maar eens de tent verkend. De club is netjes ingericht en aangekleed. Ik snap het commentaar niet zo goed dat het verouderd en toe aan renovatie zou zijn. Ik heb zelf clubs in mindere staat gezien of misschien ben ik een oude suffe sukkel dat kan natuurlijk ook. Mezelf aan de bar geïnstalleerd en een koffie besteld kon je de klok er op gelijk zetten dat ik binnen de kortste keren bestookt zou worden door Jan en alleDVP wat ook gebeurde. Mira beet het spits af en dacht binnen 30 seconden al zoveel te hebben besproken dat we toch echt naar de kamer moesten. Nee danke. Chantal waagde een poging en ook Hanna die beweerde lange tijd in GT te hebben gewerkt. Het kon me nog niet bekoren maar dat is meer omdat ik graag rustig op gang mag komen en niet met de eerste de beste op stal trek. Rustig afwimpelen is het devies en werd ook gerespecteerd gelukkig. Aantal dames probeerden ook een piccolo te scoren door mij te vragen of ik ergens samen wilde gaan zitten met haar en “etwas trinken”. Niet in meegegaan verder.

    Ik hield dus redelijk goed staande in het eerste vuurpeloton. De line-up vond ik erg goed. Een stuk of 50 dames waarvan je zou kunnen zeggen dat het een gezonde mix was van wat je aan kunt treffen in GT (lees: silli’s en tattoo’s), Venus (lees: strakke lichamen en poppetjes) en wat natural beauties. Ook 1 donkere dame gespot en een aantal dames die de Spaanse taal dusdanig machtig waren dat we kunnen concluderen dat er ook een aantal Latina’s in the house waren. Allemaal wel nice en ik keek het rustig aan vanuit de jacuzzi met zicht op de bar/danspaal. Die danspaal werd regelmatig gebruikt waarbij opviel dat de dames nog net niet moesten opstellen om vervolgens 1 voor 1 hun nummertje af te draaien. Dat dansen kennen we wel vanuit Duitsland. Het gros draait en stapt voor 3 minuten rond de paal en een enkeling doet een dappere poging dat ding zowat uit de grond te trekken. Het blijft overal hetzelfde. En dat het allemaal zo gewoon en normaal aanvoelt is juist fijn! Want dat heb ik zo gemist. Het is hier allemaal gewoon normaal behoudens een plexiglas wandje bij de receptie, wat looplijntjes in de kleedkamer en het verzoek om je handjes zo nu en dan te wassen/ontsmetten.

    Niks mis mee en toen ik op een bankje zat rond te kijken wie de first ride in Switzerland zou worden kwam er voor de, zoals ss het zo mooi kan zeggen, elvendutzendste keer een chick op me af gestapt. Optisch was het wel m’n ding en toen ze eenmaal naast me cq. bovenop me zat kwam er een aardig gesprek los over helemaal niets maar ze fronste toch even haar al dan niet getatoeëerde wenkbrauwen toen ze hoorde dat deze idioot helemaal uit Holland was komen rijden om te wippen. Wel lachen, gieren, brullen met deze leuke meid die luisterde naar de artiestennaam Alice en beweerde uit Roemenië te komen met een Turkse vader en Roemeense mama als producenten van dit fraaie exemplaar. Jaartje of 25 oud, 5 jaar werkzaam in der Schweiz, nooit in Duitsland gewerkt, strak in de lak merkte ik ook toen ik m’n hand op haar dijbeen had en vervolgens mijn klauw onder het vet zat. De waxlaag helaas aangetast maar ach boeiend.

    Overeengekomen saampjes de kamer op te zoeken begint het toneelstukje pas echt. Hand in hand lopen de koppeltjes en wij dus ook naar de receptie om daar braaf om een sleutel te vragen. Als ijsbeer wordt je verzocht je naam, telefoonnummer en naam van de dame achter te laten voor het geval dat iemand klachten krijgt achteraf. Zo gezegd, zo gedaan en op naar de kamer gingen we.
    Onderweg even snel een tussenstop bij het toilet om de mond te spoelen en toen ik eenmaal boven kwam wist ik niet wat ik zag. Poedelnaakte dame in de deur opening, wat een lichaam en wat een inzet in het daaropvolgende uur. Ze wilde even duidelijk maken waar ik was beland en met wie ik op de kamer was. Mission accomplished schatz….

    Na de daad hadden we nog een leuk gesprekje over het reilen en zeilen in een tent als Globe. Ze moet er veel voor doen om in the picture te blijven. De norm ligt absurd hoog voor de dames. Elke week verplicht nagels laten doen. Als 1 haar niet in de houding zit krijgen ze het al zowat te horen. Ik vroeg haar nog of ze niet horendol werd van het hele gebeuren waarop ze zei dat dat soms zeker het geval was maar ze niet goed of heel goed willen zijn maar perfect. Dat is denk ik ook de kracht van zo’n club en dame anders hou je het er geen 5 jaar vol denk ik zo. Een hele leuke en fijne ervaring rijker en een paar franken armer stonden we een uurtje later weer in de houding bij de receptie waar via de theke 280 CHF werd ingeleverd door ondergetekende en de dame via diezelfde persoon haar centjes kreeg. Dat was nog niet alles want ik mocht ook nog samen met haar onder de douche stappen om het geheel af te maken. Zo was het cirkeltje helemaal rond en ik erg happy!
    Van al dat geweld had ik honger gekregen en bezocht ik het restaurant boven de bar. Hele grote en ruime zaal waar afstand houden niet zo moeilijk is. Er is keuze uit 2 gerechten die bij de entree inbegrepen zijn en a la carte is ook mogelijk tegen betaling. Ik heb zelf geopteerd voor de spaghetti van het huis welke prima te eten was.

    Vervolgens geruime tijd geluierd waar ik eigenlijk weinig lastig werd gevallen door zeurende dames. Muziek staat in de bar vrij hard de gehele dag door. Koud is het ook niet in dit afgesloten hok zonder inval van natuurlijk licht. Dames hadden volgens mij ook niet heel veel te klagen qua verdiensten soms leek de bar een soort uitgestorven hol en dat was niet omdat er niemand aanwezig was. Er werd toch redelijk wat gekamerd en zag menig dame met drank rondlopen. Dat zie je in Duitsland toch iets minder op een paar tenten na waar het min of meer de norm is om de focus op de alcohol te leggen. Iedereen tevreden dus en ik werd nog blijer toen ik in gesprek raakte met Jana die beweerde uit Litouwen te komen maar dit later moest corrigeren naar dat ze daar woonde maar eigenlijk Oekraïense is. Half 30 ongeveer type huisvrouw, geen tattoos of andere nepversiering te bespeuren. Elke maand 1 week in Swiss en de rest van de weken in Litouwen dus. Ze had er zin in want binnen de kortste keren lagen we al de rollebollen in de bar en zat ze zelfs al enthousiast aan Junior te lurken en plein public. Maar snel een kamer opgezocht met haar waar een prima uur volgde en toch op een heel andere manier dan dat eerste Roemeense bommetje. Zo zag ik op 1 dag weer twee totaal verschillende dames die beiden mij een super tijd gaven.

    Ook hier weer m’n beste acteer skills ingezet bij het handje vasthouden, sleuteltje halen, centjes geven. Het hoort er allemaal bij en moet zeggen de illusie is zo wel compleet.
    Daarna was de pijp wel leeg en dronk ik nog een colaatje waar Alice nog even kwam buurten. Haar nogmaals bedankt voor haar inspanningen en toen was het tijd om het burgerpak weer aan te trekken. Ik was kapot en wilde naar bed. Gelukkig was dat bed niet zo ver weg en lag ik voor ik het wist heerlijk te dromen.

    Globe is een hele leuke ervaring als je graag in tenten als GT, Venus en misschien ook LR (zelf nooit geweest) mag komen. Is het dan ook echt beter dan in Duitsland of Nederland? Nee. Is het de moeite waard om hiervoor speciaal naar Zwitserland te rijden als Duitsland geopend is? Nee. Is het de moeite waard als je een paar dagen er tussenuit wilt in deze wilde tijd? Ja.
    Over de prijzen e.d. is al genoeg geschreven, net als zowat alles is ook clubben in Zwitserland duurder dan in Nederland en Duitsland. Mij is niet gevraagd of ik gebruik wilde maken van het “standaard tarief”. Slim natuurlijk van de dames, 1x zoenen en het is al gebeurd. Ik kom zelf niet naar plekken als deze om te besparen. Je weet van te voren dat het geld gaat kosten. You only live once en dat realiseerde ik mij maar weer eens hier in Zwitserland. Fijn om hier te zijn geweest!


  26. Onderstaande 21 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juli 2020),awakey (26 juli 2020),bierbeer (31 juli 2020),De Vrijbuiter (26 juli 2020),fg22 (26 juli 2020),frits the cat (26 juli 2020),hasta la pasta (26 juli 2020),Healthylover ( 5 augustus 2020),Kwant (26 juli 2020),Megaboob ( 6 augustus 2020),mentholbear (26 juli 2020),noglangnietuitgewandeld (26 juli 2020),Patjax (26 juli 2020),schoolmeester (26 juli 2020),Shakir (26 juli 2020),Sjeufke (26 juli 2020),snaal88 (26 juli 2020),Viscamessi ( 6 augustus 2020),WANDELAAR5 (26 juli 2020),Wijze grijze (26 juli 2020),yylover (26 juli 2020)

  27. #142
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Roemenistan is op de "zwarte coronalijst" van la Suisse belandt vanaf heden dus dat belooft wat voor de inreizende lichtekooien uit die contreien die hun volgende trip keurig is quarantaine motten alvorens neuktempels te vereren met hunaanwezigheid.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  28. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 6 augustus 2020),mentholbear ( 7 augustus 2020),Sjeufke ( 4 oktober 2020)

  29. #143
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Club Globe Zürich, Algemeen

    Yep dat zal de aanwas van Roemeentjes daar wel tot stilstand brengen en als Ze tussentijds huiswaards keren zullen ze ook niet weer terug keren. Dus in swiss blijven is het divies.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  30. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 6 augustus 2020),mentholbear ( 7 augustus 2020)

  31. #144
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Dacht dat ze maar een paar maanden (90 dagen) onafgebroken kunnen werken in CH en dan verplicht moeten terugkeren. Dus netto zal er dan een leegloop zijn als er geen anderen het land in kunnen.

  32. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 augustus 2020)

  33. #145
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Klopt Player! En met het verscherpt toezicht dat door Zwitserland is ingesteld op met name Roemeense burger die naar Zwitserland reizen, maakt het er niet gemakkelijker op. Dus na 90 dagen verplicht uit Zwitserland om vervolgens mogelijk niet te terug te mogen keren. We'll see
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  34. #146
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Is dat juist die 90 dagen periode?
    Wanneer je de activiteiten van DVP als normale proefssionele bezigheden beschouwt gelden toch de EU regels voor werkenden?
    Iedereen afkomstig uit een EU lidstaat mag zonder beperking werken in der Schweiz. Waar komt die 90 dagen periode dan vandaan?

    Ik woon niet ver van Globe maar zal daar niet mijn vertier zoeken. Enige voordeel is de strikte Zwitserse clubleiding die de Mädels dwingt tot goede dienstverlening.
    Voor mij liever de wat lossere band die Duitse SC's hebben waar de DVP wat spontaner zijn wanneer je een goede keus maakt.
    Westside is prettiger in alle opzichten. Toch mis ik de ambiance van de Duitse clubhuizen.

  35. #147
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Nope, die 90 dagen zijn de bovengrens om "onaangemeld" en dus niet belastingsverplicht als buitenlandse te beunen in Zwitserland. -tig dames werken uiteraard méér dan 90 dagen pér jaar maar die dienen wel een Zwitserse belastingsbrief in te vullen (compleet naar waarheid uiteraard, euheuumm)...Degenen die onder 90 dagen blijven ontsnappen daaraan en dus zijn er een niet onaanzienlijk aantal die zich daartoe beperken. Gezien de momentane "blacklistactie" zullen er simpelweg tot die "orange/rode code" wordt opgeheven minder Roemeensen overwegen terug te gaan...Effe wat langer vakantie dus en teruglopende damesaantallen hoogstwaarschijnlijk plus dames die hun momentane stint wat uitbreiden en dus suffer dan suf worden gezien het werkregime/tijdsschema aldaar doorgaans. 90 dagen na mekaar in een Zwitserse club houdt géén enkel mokkel vol...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  36. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 augustus 2020)

  37. #148
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    De wettelijk basis ken ik niet. Ik weet het van een dame die er onlangs is geweest. Bij haar 'in diensttreding' werd het medegedeeld.
    Maar ik heb een inmiddels een document gevonden van de EU die een en ander wel bevestigt.

    https://www.agii.be/sites/default/fi...n_roemenie.pdf

    Geen idee of er mazen in deze wet zitten. Ik weet dat er dames zijn die langer dan die 90 dagen verblijven in Schengenlanden.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  38. #149
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Klopt Player! En met het verscherpt toezicht dat door Zwitserland is ingesteld op met name Roemeense burger die naar Zwitserland reizen, maakt het er niet gemakkelijker op. Dus na 90 dagen verplicht uit Zwitserland om vervolgens mogelijk niet te terug te mogen keren. We'll see
    Die strengeren Regeln betreffen aber nur die Einreise aus Rumänien in die Schweiz.
    Als Eu-27 Bürgerin....aber lest selbst:

    https://www.ch.ch/de/aufenthaltsbewi...-verlangerung/

    Und ich denke, dass der Club Spezialisten hat, die den Frauen bei dieser Problematik schon immer geholfen haben. Vielleicht reicht
    es ja schon für einen Tag nach Österreich oder Deutschland zu reisen um die 90 Tage Aufenthalts-/ Arbeitsgenehmigung aufzufrischen!?!?

    vanKees

  39. #150
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    zou toch maar heel voorzichtig zijn met deze post hoor Minaar
    ik beweer niet dat het onwaar is,integendeel maar vrij gevaarlijk,men kan je altijd opsporen,zeker met je coordinaten op het einde van jouw verslag
    en loverboys gaan meestal mee met hun dvps,alleen heel sporadisch blijven ze in hun land

  40. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 5 oktober 2020),Sjeufke ( 5 oktober 2020)

 

 
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Diamond 468*60