Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 270
  1. #101
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Ik ben niet teleurgesteld, maar tot de conclusie gekomen satelliet ik 280 per uur teveel vind ook al is de optiek en de service ��.
    Ach je bent wat euros of franken lichter, maar wel een ervaring rijker.

  2. #102
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Speculaas pindakaas paashaas. Chocola cloaca cinema. Hoelahoep hondepoep herwtensoep. Beeldenstorm baarmoederworm billenvorm. Geinig oder? Het scherpt de hintellectuele achteruitgang aan en smoort de leesintentie van ik mag veronderstellen het overgrote meerendeel der verkeerdelijk aanklikkende lezerspersonen alhier.

    Een Zeitfenster diende zich aan nabij Zurich en dat kan men uiteraardemundo invullen op sla me dood hoeveel manieren. ss opteerde voor tha korte pijn en terloops die vermaledijde Zwitserse Franken maar meteen uit het venster te keilen zonder nietsvermoedende omstaanders te verwonden met die briefjes. Nou zie ´k de volhouders denken: hoe kan je nou iemand verletzen met een bankbriefje? Welneen, u dwaalt. Het op de correcte manier werpen van zulke Geldscheinen kan verduiveld kwellende snedes in ledematen, neuspartikelen ende andere lichaamsdelen veroorzaken. Ikzelve heb me lang geleden bekwaamd in het welbekende muntjes zo dicht mogelijk bij de muur werpen op de lokale universiteit. Dat konden ik en m´n buddies na jarenlange training en ingelaste hoogtestages op werkelijk uitmuntend niveau. Hihi, zomaar gratis ende voor niks en bovendien nietsvermoedend toen ´k eraan begon een geinig woordgrapje in de vorige zin ). Doch dat begint te vervelen op den duur dus we zijn sinds een achttal jaartjes overgeschakeld naar het briefjessmijten, zo dicht mogelijk bij een hoer in dit specifieke geval dus. Voila, fkk Globe.

    Zo, nog een witregel om het af te leren!

    Nogal rustig qua mokkels en bezoekers potdekke. Een kleine 35-tal deernes zo schat ´k in waarvan de helft zich tieten had laten aanmeten in de daarvoor bestemde artsenpraktijken. Enkele bekende dames begroet waaronder 3 (ex)GT dames, 2 bekende snoetjes die ook LR onveilig maakten en potdekke een ex-AcaVelbertmoppie waarmee ´k het al een aantal jaren prima kan vinden op zeg maar hoerenloper/prostituwee-wijze. Voorts nog wat ex-Sharksmokkels, tevergeefs gezocht naar ex-inwoonsters van Lemiers/Elsdorf/Ratingen etc doch wat niet is kan nog komen ..Een soort van oase van niet onmisselijke mokkels waaraan dorstigen zich kunnen laven en mits wat extra poen zeiken ze je muil vol heb ´k me laten vertellen door wat viespeuken.

    ss zette zich nadien tezamen met een onverlaat aan een tafeltje om een contractje te regelen voor komende zomer en nadat die professionele hinderpaal opgeruimd was besloot ´k me te focussen op m´n flitspaaltje die naast urineren zonder op m´n eigen poten te morsecoden ook af en toe ns gaarne speelt tussen spelonkjes des leenliefdes. Gegeten werd er niet, gezopen ook niet overdreven, een halve fles Wodka a day keeps tha docta away zeg maar Met Beatris wat bijgeknuffeld omdat ze het frisjes had. Jaja blablabla cha-cha. Ow, excuus! Me vergewist van de situatsie en mejuffer toch wandelen gestuurd want louter koptechnisch vind ´k het van den domme om een mokkel dat men voorheen voor 40 Neuronen kon buffelen nou ongeveer 140 te gaan dokken for tha same old story.

    Dus maar ns ouderwets rondlummelen en mokkels wandelen sturen binnen no time als ze me niet aanstaan, my favourite hobby allesbeschouwd! Dat ging vlotjes, vooral de sillietantes konden het schudden, geinig allemaal. Ach, ik heb ongaarne dat mensen m´n tijd verkwisten op m´n werk, ik ga er gemakkelijkheidshalve vanuit dat DVP´s dat ook zo zien. En plots was het simpel zat: Yssa kwam na wat Buchungen via de telefoonlijnsnelweg de bar ingedrenteld .Wat is het toch een beeldschoon paaskuiken bottom line! Ze hupte op m´n schoot, las haar Sinterklaasbrief voor en ss gaf haar een complimentje plus net geroofd paasei dat anders toch in de darmflora van die oversizede Rus was belandt. Ik meen dat het ongeveer 2 jaar geleden was dat ´k haar de eerste keer zag, tja, 1 van ons beiden was knapper geworden en ik bestoef mezelve ongaarne dus trek zelf uw besluit en meteen in 1 moeite door een fijne bouillon.

    YSSA dus, quelle beautée, na 2 jaar oefenen beter geworden in het muilwerk, pijpfitten en neuspeuteren. Dat zijn belangrijke disciplines. Somtijds is het leven niet zo ingewikkeld en tha social time was dolletjes as well nadien in compagnie van voorvermelde Wodkaaankoper van dienst...Als dankeschön on repeating sequel met bijna-miss-Loemenia die onderhand grootgrondbezitster is geworden en het ondanks haar status van drukgeboekt voor m´n nietig persoontje zich van haar beste kant toonde...Ach, een date geprikt voor de lente van 2020, soms mot men anticiperen. Onwaarschijnlijk dat ´k dit jaar nog ns aldaar verzeild geraak dunkt me...

    Veul meer heb ´k niet te melden want ss was weer ns in labradorluim en dus tha trouwste viespeuk near Zurich that day...

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  3. Onderstaande 9 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 5 april 2018),Bluebear ( 6 april 2018),hasta la pasta ( 5 april 2018),Husky ( 6 april 2018),Knabbel ( 6 april 2018),Partycrasher ( 5 april 2018),rmjhexe ( 5 april 2018),Sjeufke ( 5 april 2018),snaal88 ( 6 april 2018)

  4. #103
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Oeps, het ooit roemrijke fkkGlobe lijkt zich te gaan aanpassen aan de "markt"...Sinds een weekje klaarblijkelijk de volgende stap richting regressie na de dommige "openlijke sex"-Dinsdagen die een rits kijk- en ruklustigen lokten/lokken bottom line. Nou hebben ze een soortement "lente-actie" op poten gezet waarbij voor 80 Franken per halfuur heren een mindestensprogramma kunnen boeken (op site simpelweg aangegeven als "zonder tongzoenen", vrij vertaald en door een bekende ter plekke geconstateerd "zonder tongzoenen/zonder beffen/zonder enig animo/ doch in enorme afragmodus de klant afwerken en sito presto ophoepelen"...Het blijft uiteraard perfectemundo mogelijk om net als voorheen het "volle" programma te boeken voor 140 Franken per halfuur doch alla, het geeft aan dat Globe zich aanpast aan de realiteit wat die dan ook mag zijn volgens hen, daarvoor kom ´k uiteraard veel te weinig daar de laatste jaren. In het gros van de andere vestigingen van het Globe-imperium was er al die gereduceerde-prijsmogelijkheid doch nu dus ook in Globe..Dat dames daarvoor niet staan te springen lijkt me duidelijk, dat er een tweedeling in het klantenbestand komt (lees geldsmijtgrage idioten die extras bij de vleet boeken tegen absurde prijzen en/of urenlang bullshit aanhoren, neuspoederen inclusief somtijds versus hardcore poppers die vaak onder invloed het Duracellneukprincipe hoog in het vaandel dragen)...De laatsten worden een soort van paria´s in de club, de vaak telefonisch al volgeboekte mokkels die men sowieso quasi niet in de club ziet zullen hun sugardaddy´s wel blijven entertainen doch voor de gemiddelde bezoeker is dit uiteraard een enorme stap achterwaarts na die kutte dinsdagactie die ook al nefast was/is...Globe laat al een aantal jaren duchtig van z´n pluimen en nou lijkt me de kwalitatieve freefall nog in snelstroom te gaan versterken. Sneu!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  5. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (26 juni 2018),delaplace1 ( 1 november 2018),lekkersfan ( 3 mei 2018),pret ( 2 mei 2018)

  6. #104
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Coucouc begroette de zot, da´s trouwens een Waalse koekkoek voor de ornitologisch aangelegde mensen doch dat algeheel terzijde. Hier zijn we weer met een vogelaarsbericht vanuit verre oorden, tenminste vér als men niet toevallig om de hoek kampeert aldaar, dan is het in die Nähe, auch toll. Na een eitjevolle julimaand moest de riem eraf dixit m´n slaapdoctor. Geef de mens eens ongelijk. Met wat schorriemorrie op clubtrippedebie doet dan wonderen qua riemloos gedoe in augustus. Rondom Zürich is het dan niet al te moeilijk en dus van je hupsafaldera 95 Franken +10 Mantelpfand lichter me tussen wat niet onmisselijke lichtekooien een dagje verbrengen, ach. Het is allemaal niet compleet academisch verantwoord laat staan goed voor de cholesterol maar alla, een mens moet van iets doodgaan.

    Line-Up-Store: een vijftigtal naakte deernes dus des donderdags, themadag is naakt dus dan is het ook naakt en niet van dat halfnaakt gedoe wat een pessimist als halfbekleed zou bestempelen. Egal pispaal kardinaal admiral freebee. Godbetert nog aan toe, een trits mokkels uit HenRW, enkele Duitse moppies uit bv GT en eentje uit PSR. Daarnaast logischerwijs een boel Loemeentjes uit Sharks/AcaVelbert/Magnum/GT/clubVenus...Tevergeefs gezocht naar afgevaardigden uit Elsdorf/Lemiers/Ratingen doch net als een kwartaaltje geleden oppert ss: wat niet is kan nog komen ... Finnja had haar performance van onlangs ietje té hoog ingeschat en dus diende ´k haar wandelen te sturen. Mio/Chloey/Beatris/Deborah etc idem dito, ik vind het mentaal erreg lastig om voor "hetzelfde" het bijna drievoudige elders te betalen enkel en alleen omdat er een wegenvignet op m´n kanis plakt bottom line... Geinig dat Kate na lange afwezigheid weer haar opwachting maakte, wat bijgelald over het "civiele" leven en blablabla, doch de kamerboot hield ss af. Aan de bar met zowaar een halfBelgische aan de praat geraakt die nogal noviete is in Globe dixit haarzelve, Clair. Een halfbloedje en buitenmatig gezellige snollemie om wat te lallen over uit de kluiten gewassen tuinfeesjes doch madame gaf aan niet van het TZ-begeisteren te zijn dus tchüss moppie is dan het eindverdict. Yssa kwam buurten doch zat niet goed in ´dr vel en dus vrolijk met gezamelijke instemming de te anticiperen "mindere" sessie uit de weg gegaan (logo, staat bijna gelijk aan laatste anyhowkens)...Zo, dat ging vlot, vakkundig een tiental bekenden dus wandelen gestuurd, ss zat in een flow van heb ik je daar. Bottom line zat de line-up wel snor dus ik maakte me niet al te grote zorgen...

    Gelukkig waren er alternatieven en wel in willekeurige volgorde van geslachtsgemeenschap:

    Johanna: Duitse, mid-20 ofzo, 1m65, blondgelokt als was ze uit een sprookjesboek gevallen met van die geinige verhaallijnen, nogal wiedes excellent Duitssprekend en nieuw in Globe dixit haarzelve. Sla me dood waar ze voorheen allemaal gewerkt heeft, ik meen haar uit het Frankfurtse te kennen van voor enkele jaren doch m´n geheugen is onderhand een vergiet waardoor de gemiddelde maiskorrel in de pompbak sukkelt. Leuke babbel over dinsdagen in Ushuaia enzo, pffff. Een mens kan nergens meer komen in hanonimiteit op den duur. In ´t Vlaamsch zou men zeggen: een ferm wijf met ballen aan ´dr lijf. Die ballen dus afgeschroefd en er tijdelijk een provisoir laagje plamuur opgestreken zodat ´k geen vingernagel kon breken in die gaten. Achterafgezien niet benodigd want ´mn poten zaten in de daarvoor meer gebruikelijke lichaamsopeningen. Servicewise 4 op 5 Sterren met TZ/oraal en intiem gedoe op niveau. Fijne extra bij heren die wat kunnen dixit haarzelve: ze squirt kostenloos je muil zeiknat desgewenst . Een huurtje gerollebold dus en daarna elkaars oksels uitgelekt tijdens het douchen enzo...Gaat komende tijd op herhaling dunkt me.

    Anita: Indische roots, sla me dood welke nationalitiet ze nou bezigt. Begin-20 ofzo, 1m70, sluike pekzwarte haren, geile Indische tieten die geen last hebben van neerbuigendheid, géén rooie stip op ´dr kanis dus ik pelde dat wegenvignet uit solidariteit maar rap van m´n rotkop. Mejuffer is redelijk noviete in Globe dunkt me doch was uitermate druk gesolliciteerd (nogal wiedes met ´dr body) en door toeval liepen we mekaar tegen het lijf in de douches. Zeep aanreiken kan ss als de beste en zij kan prima ´dr poesje schrobben kon ´k vaststellen tengevolge. Rugje afdrogen geen kwaliteit van ´dr dus me als vrijwilliger opgeworpen zodat ze tengevolge niet tegen een griepje zou aanlopen. Service helaas nogal matigjes en dus het bij een halfuurtje gehouden. TZ/oraal/intiem alles van de partij hoor doch nix hooginteressants of verheffends, middle of the road en dus ongeschikt om er een extra tijdseenheid tegenaantesmijten als men tickt...Servicewise 2,5+0,5beautée op 5...Not enough to repeat off course...

    Zo, veul méér valt er niet te melden behoudens dat ´k me allesbeschouwd weer voortreffelijk gedroeg, line-up goed tot zeer goed, social time dolletjes, wat geinige mokkels gedag gezegd enzo. Met uitgelikte oksels terug naar elders want thuis is de koelkast in reparatie...Een muzikale deunes van jullie favoriete schrijvertjesdreumes: Admiral Freebee: Get out of Town!, wel zelf opzoeken luiwammessen.

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  7. Onderstaande 12 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 oktober 2018),bierbeer ( 1 september 2018),Bluebear (25 augustus 2018),delaplace1 (25 augustus 2018),hasta la pasta (24 augustus 2018),Megaboob (24 augustus 2018),mentholbear (24 augustus 2018),pret (24 augustus 2018),Sjeufke (24 augustus 2018),Smouse (24 augustus 2018),snaal88 (24 augustus 2018),Wentelt Eefje (24 augustus 2018)

  8. #105
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:58
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    320 in 95 posts

    Standaard

    Kort bezoekje maandagavond 3 september... optisch luilekkerland met niet verkeerde opties en lekker eten. Dinsdag is nu blijkbaar verplicht publieke actiedag (tussen bepaalde uren) wat ik wel eens wil meemaken. Daira uit GT gaf het goede voorbeeld al op maandag. Aangesproken door twee Roemeense dames met de mededeling ‘ik heb jou al eens gezien in GT’ zorgde voor hilariteit bij mij en mijn zakenpartners die voor de eerste keer een club bezochten. . Tot zover het Zwitsers bankgeheim : stopt duidelijk aan de Roemeense grenzen. . Er was een DVP jarig en die was om 23hr het middelpunt van de show op het podium. Njamie. De vijf vrouwen werden ook direct geboekt erna door de toeschouwers. Prima marketing dus... topclub, topline-up, topprijzen als je optiepakketjes begint samen te stellen. De Porschegarage in sc-land. Goed voor af en toe

  9. Onderstaande 5 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (11 september 2018),noglangnietuitgewandeld (10 september 2018),satanic surfer (10 september 2018),Sjeufke (10 september 2018),Wentelt Eefje (10 september 2018)

  10. #106
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    In wipwinkels is het bankgeheim dus ook al gesneuveld.
    Het land gaat de ondergang tegemoet maar wel op een prettige manier.

  11. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (11 september 2018)

  12. #107
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Een pekingees is effectief een pekinees en dus niet een typefoutgeinspireerd inventief dier zoals sommigen zouden kunnen vermoeden. Dat heeft met de Chinese oorsprong van dat specifieke hondenras dat in vroegere tijden een exclusief keizerlijke hond was te maken. Zozo, daar kijkt een mens toch effe van op en ss meent dan ook dat het goed of zelfs méér, verrijkend is om zulke zaken tot z´n parate kennis toe te voegen. Dusdanig bejegent men zulke schoothondjes die trulla´s tegenwoordig als tietenverwarmers ronddragen in shoppingcentra tenminste met het daartoe passende respect. Tot daar de educatieve alinea. Gaarne gedaan overigens.

    Back on track. ss parkeerde z´n huurauto naast een Jaguar op de Globeparking en stelde vast dat z´n bolide niet geheel in het sfeerbeeld paste. Kon me voorts verticaal aan m´n reet roesten want eens ´k 95 Franken lichter was zag ´k er net zo belachelijk uit in die sjofele badjas dan de ongetwijfeld warmpjes in de slappe was zittende bestuurder van dat luxusros. En nog méér, sommige snollen kwamen me amicaal omhelzen alsof ´k de ene of andere onzichtbare flappentap had laten implanteren onder de armhuid waar mits de juiste PINcode in te geven zomaar elvendutzenden Franken uit m´n reet zouden floepen als ware het überpreiste Dönervlokken van eergister. Ik checkte tengevolge even m´n voorarm (en toegegeven ook m´reet nadien, doch wel subtiel in een donker uithoekje) doch niks aan het handje hoor. Dan zal het wel wegens m´n hoogstaimabele karakter zijn dunkt me. Zou het? Welneen joh, sla me dood wat met die trulla´s loos was. Zaten ze om werk verlegen? Wilden ze méér te weten komen over de hellingsgraad van Alpe d´huez? Schiet mij maar lek? Zonder overmatig sentimenteel of knuffelachtig te worden werd ´k hen overigens vlotweg loos, al dat socializen werkt me somtijds overmatig op de zenuwen. Het was dus erg kalmpjes des woensdagavond want ´k was aan de late kant. Gelukkig had ´k de dag nadien wél een tijdsvenster die naam waardig dus ik stelde die coucoucmokkels die me nog des woensdag wenstten te pluimen gerust dat ´k de daaropvolgende dag opnieuw m´n opwachting zou maken, té meer omdat het dan van je fkk-tje is en naakte mokkels die er naakt ook erg mooi uitzien niet verkeerd is des donderdags. Just what the doctor ordered als ´k dat artsdocument correctemundo kon ontcijferen. Geinig dat doktorenhandschrift, een pekinees vindt er z´n jongen niet mee terug en ik schat dat er continu verkeerde Artzneiprodukten worden meegegeven met nietsvermoedende patijenten die er ook geen reet van snappen doch de beste apotheker vertrouwen. Nou ja? Ik vertrouw sowieso niet rap mensen, en opzekers geen lui die in kraakwitte jassen de godganse dag mensen centen uit de klauwen slaan wegens pijntjes. Als die heren&dames echt snugger hadden geweest zouden ze toch dopinglabs of drugslabs op poten zetten om tenminste echt poen te pakken denkt ss dan al rap doch ik dwaal af, excuus...

    Line-up: des woensdag struinden er nog een 35-tal snollen rond zo rond de klok van negen. Des donderdags een 50-tal moppies gokt ss. En het was wéér van dattum, een trits novietes waarvan enkelen die me meenden te kennen uit NRW, pfff. Beatris had een extra additief mee uit Velbert, wat DolceVitasnollemiekes en nog wat Roemeens transportvee uit Magnum etc...Goh. Wel blij werd ´k van eentje die ´k tijdens m´n laatste DolceVitabezoek achterwaarts in de pekinees had gebuffeld doch naast wat küsscheln vond ´k het voorts wel best zo. Een handvol Duitse dames meen ´k, op eentje na ook ex-NRW meen ´k. Eigenlijk is dat wel lachen, heb voorafgaand al aangegeven dat ´k dat een bijna onoverkomelijke mentale horde vind om 2.6 maal het tarief van voorheen neer te tellen for tha same, of in het geval van de Acamoppies factor 3.2 ofzo. Dat laat ´k gaarne over aan degenen die NRW niet kennen of louter de downward clubjes frequenteren. Nix mis mee hoor, wél geinig allesbeschouwd. Qua looks natuurlijk nix mis mee hoor, overgewicht louter bij de mannelijke inhabitanten, wel ietsje té veel Sillieluder en DaisyDucklippen naar m´n smaak. Daarvoor zet ´k ongaarne een Dagobertpetje op allesbeschouwd...

    Sessionista´s van dienst in onwillekeurige volgorde om dat anders nogal wat favoritisme kan uitstralen.

    JOHANNA: Duits, voor beschrijving zie bericht van voor enige maanden bovenstaand. 2é en meteen laatste sessie met dit ferm veulen. Niet dat ze haar best niet deed ofzo maar het was niet beter dan de eerste keer, zelfs ietwat minder omdat een aantal maandjes quasi non-stop neuken en de inheemse neuspoederij haar weinig goed doen. Sneu doch alla, so gehts manchmal en Suisse. Jammer voor ss, voorts mot ze zelf maar weten wat ze doet. Erg drukgeboekt en dat eist z´n tol. Jammer doch alla, c´est la vie. De zooi dan ook afgebroken na 1 tijdseenheid. Afgezakt richting 2,5/5 qua niveau aber dauergebucht, de kassa rinkelt.

    CARMEN: Roemeense snollemie, plaatje van moppie enzo, bruine haartjes in tegenstelling tot op de hausfoto´s. Olijke dame die het niet onder de markt heeft qua kameren lijkt me stellig. Service goed tot zeer goed zonder te excelleren bij het orale werk helaas. TZ wél erg goed, PZC ok doch beetje boring, wordt zo nat als een dweil bij verwenning des namiddag dixit haarzelve. ss noemde haar dan maar obscur-frigide voor de rest . Servicewise 3,5 op 5 ofzo. Kan men zich géén buil aan vallen voorts lijkt me. Herhaling mogelijk doch niet prioritair...

    KATE: Roemeense oudgediende die for old times sake maar weer ´ns voor de bijl moest. We go back longtime en zo gaat dat somtijds. Bijna continu geboekt ondanks het feit dat ze quasi als oldtimer mag worden bestempeld. Dat vond ze helaas niet erg witzig doch alla, na een sessie kan ´k ook alleen douchen hoor , it´s all about timing wat vileine opmerkingen betreft dataangaand. TZ/PZC/intiem, alles zeer goed zoals betaamt als je ooit in top-5´s van ss bent beland . 4,5 op 5 servicewise en dat is in Globe immer nog mit vorne...

    De transfugées uit NRW dus vertroost, het is wat het is. Het gros van hen zijn overigens géén toppertjes doch solide middelmaat dus for that matter hield ss de geldbuidel keurig dicht. Allesbeschouwd was het wel geinig des donderdags met een Marokkaanse bekannte en nog wat verdwaalde Frankfurtse clubbers die men al jaren tegenkomt zo nu en dan. ss gedroeg zich voorts prima behoudens voorvermeld reetchecken doch alla, we all make mistakes...

    ter opluistering een tijdloze track van The Aztec Mystic: Knights of the Jaguar

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  13. Onderstaande 10 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 november 2018),biged ( 1 november 2018),broodpoot ( 2 november 2018),delaplace1 ( 1 november 2018),hasta la pasta ( 4 november 2019),lekkersfan (31 oktober 2018),potentebeer ( 1 november 2018),pret (31 oktober 2018),rmjhexe ( 1 november 2018),Sjeufke (31 oktober 2018)

  14. #108
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:58
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    320 in 95 posts

    Standaard

    Zijn vandaag op 1/1 open met public sex tot 21hr dus geen kamers... 87 hertjes aanwezig. Wacko, voor de diehards.

  15. #109
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Quo vadis fkkGlobe?

    Als freelancevogelaar was ss onlangs weer ´ns in la Suisse verzeild geraakt omdat de luchtkwalitiet daar nog van dien aard is dat men er niet elke week gaat "spijbelen" om te betogen voor de goede zaak. Eveneens géén gele hesjes tegengekomen, blijkbaar een bij hooligans en andere volidioten hooggeachte klederdracht dezer dagen die nog niet is doorgesijpeld in het ietwat fashionistasfehlende Zürich klaarblijkelijk. Na een tweetal dagen business met wat lokaal verankerde zooi ongeregeld vond ondergetekende een Zeitfenster die naam waardig om de lokale neuktempel met een bezoekje te vereren. Grotendeels ook om effe van die olijke Zwitsers vanaf te zijn want godbetert zijn die me een pak punctueel en veeleisend in die zin dat ze ervanuitgaan dat men ook punctueler is dan stipt op tijd en u als lezer kon al tot in den treure vaststellen dat ss weinig tot geen kaas met of zonder gaten gegeten heeft van interpunctie, laat staan van punctualiteit want dat woord is potdekke nog een letter langer en dus weinig verrassend simpelweg lastiger om én te begrijpen als notoire diplomaloze medemens en bovendien dan nog naar goeder wens om te zetten in de praktische afwikkeling van zaken alsdusdanig dat men niet als een idioot zit of staat te wachten op een minder punctueel ingestelde andere oelewapper die het niet al té nauw neemt met tijdsgebonden afspraken. Zo, wie nou nog niet afgehaakt is is niet meer te helpen.

    De club was dan ook al geruime tijd open toen ´k met ietwat domme oogopslag me aandiende aan de betaalbalie en daar gelukkigerwijs werd verlost van 95 Franken die me toch al een tijdje behoorlijk op de heupen werkten. Niet dat ik ongaarne in de nabijheid van Geldscheinen vertoef somtijds doch simpelweg omdat ´k onlangs tijden een potje middeleeuws getint touwtrekken in de Polder m´n broek scheurde en tengevolge ook m´n portemonnaie in een modderplas viel. Die hangt sindsdien te drogen op het wasrek en vandaar loop ´k al een tweetal weken rond met een fluoriscerend heuptasje om paspoort en centen meetezeulen en dat is niet al te favorabel dus voor het heupgewricht. Paspoort afgeven is onverstandig want dan moet je daarna waar die administratieve rompslomp van jewelste door dus ss opteerde wegens plausibiliteitsredenen dus het kwijtspelen van geldbriefjes om m´n heupgewricht te ontlasten. Zo, tot daar de back-upalinea om de hardcore volhoudende gekko´s toch nog af te schudden. Wie nou nog da is lijkt me rijp voor de psychiatrie of een seizoenskaart van Top Oss.

    Line-upgeleuter: een 40-tal snollen met genoeg siliconeinhoud om R. Aamkitten bvba een kwartaal voort te helpen. Op een extensiontje méér of minder werd ook niet gekeken en voorts zijn Daisy Ducklippen hotter than hot in Schwerzenbach. Nothin´changes. De helft van de dames diskwalificeerden zichzelve dus moeiteloos door hun quasi volle knipkaart bij de esthetiekfabriek. Egal! ss zag bottom line een handvol valabele opties waarvan 2 miekes vakkundig mochten assisteren bij het verder ontlasten van m´n pelviozona. Welgeteld 1 chokomaus en nul rijstvreetsers, het is en blijft toch een ietwat multicultionvriendelijke zone dat Zwitserland. Een tiental bekenden onder de dames, wéér 2 "nieuwe" uit Düsseldorf enzo die gedag zwaaiden. Naja, dat laat ´k niet ongemerkt en ongemanierd passeren dus snelsnel richting buideltas om m´n fileontwijkend zwaailicht optediepen en hen heftig gesticulerend terug te begroeten in niet mis te verstane hoedanigheid. Voorts enkele jonge Loemeentjes die uitstraalden dat ze weinig konden en/of wilden dus hen keurig aan wat ander schorriemorrie overgelaten en me richting sessionista 1 begeven...

    ANIT: Slowaakse of Sloveense schone, wat maakt het uit joh. Leuke snollemie die niet op d´r muil gevallen is behalve dan bij het touwtrekken op de lagere school toen de tegenpartij onverhoeds collectief het gespannen touw loslieten en zij en wat speelgroepgenootjes collectief op hun bakkes vielen doch dat terzijde. Geinig intakegelal zonder tijdsdruk of geleuter over "extraskrankheit" wat onderwijl toch een behoorlijk verbreidde ziekte wordt in ffkmiddens...Na wat muilwerk richting kamer gesukkeld waar an sich bovengemiddelde service m´n deel werd en het dus geinig genoeg was om er 3,5/5 tegenaantesmijten doch bottom line was ´k na een 45-tal minuutjes wel lichtjes uitgekeken op haar performance en dan ook het daarbij gelaten. Kan men zich geen buil aan vallen doch om nou te zeggen dat ´k me nog ´ns aan ´dr referenztieten en andere lichaampartikelen ga vergrijpen blijft ongewis ofte eher fraghaft.

    IMEON: Srilankaanse schone die ´k al voorheen te stengelarij had uitgenodigd omdat het simpelweg een ietwat knettergekke neukdoos is met doorgaans goeie luim en gevarieerd servicepalet waar men gaarne mee in contact komt. Nul sterrenattitude, nul capsones, nul verkeersboetes in Polen, dat zijn allemaal ter aanbeveling strekkende eigenschappen of verwezelijkingen dunkt ss. Chocomousse er dan maar op los en van je hopsafaldera...Muilen, pijpen, poetsen, koken en neuken en dat in willekeurige volgorde of betergezegd; in de gewenste volgorde volgens de wetten van de sterkste, de man dus! Méér moet een snol toch niet kunnen om op goede voet een half jaar ofzo door 1 deur te kunnen zonder mekaar kotsbeu te worden onderwijl. Madame ging tekeer als een volslagen idiote en na een uurtje zeiknat in any possible lichaamshol de kamer verlaten om onder de niet minder vochtige douche mekaar nog ns ongegeneerd aftelekken doch erna ook amicaal aftedrogen. Ereloon overhandigd en haar veul plezier gewenst met de aanstaande kookcursus in Krakow die ze gaat volgen...Als dat maar goed komt. 4,5/5 qua score en dus 1 van de weinige snollen die écht wat kunnen in Globe want er lopen toch een boel middelmatige mokkels rond daar helaas pindakaas.

    Incidentje dat men nog mag en moet vermelden: ss was een beetje aan het ronddwalen nadat ´k m´n zwaailicht opnieuw had opgeborgen in de buideltas en liep ietwat confuus dromend om de hoek tegen een me nobel onbekende snollemie die er niet beter op vond dan me te zoenen op de mond zonder ook maar enig woord en vooral aanleiding daartoe. Huh? Zou het m´n onversneden charme zijn die haar daartoe bewoog? Welneen natuurlijk niet...Madame vond dat we tengevolge de kamer opmoesten? Huh? ss zei dat ze dat wel op ´dr gepiercte buikje kon schrijven en zette z´n weg richting barzone verder doch madame vond dat dat niet kon en riep er 1 van Roemeense "supervisors" bij die me simpelweg meedeelde dat ik MOEST betalen en/of kameren met haar..Naja, dan kent ie ss nog niet...Hem en haar vriendelijk verzocht mee te gaan tot bij Fritz en hem het non-event geschilderd en supervisor en snollemie die hoogstwaarschijnlijk voor hetzelfde concern arbeiten konden opsodemieteren...Dit blijkt helaas een frequenter voorkomende "massche" te zijn in Globe sinds de komst van enkele "supervisors" die bovendien ietwat partijdig blijken te zijn richting sommige dames..Géén wonder dat stilaan meer en meer Globedames verkasssen naar elders met zulke non-praktijken...Zonder voorbezoek en/of kennis van ditmaal in casu Fritz die het begreep (én me kende van voorheen) zou ikzelve (en waarschijnlijk ook -tig andere bezoekers) dus 140 Franken moeten afdokken voor die Roemeense trics-snollen. Erna betreffende dame niet meer gezien die dag, haar werknaam is me helaas pindakaas onbekend. Mensen die dezer dagen nog 8 uur in de wagen kruipen om speciaal richting Globe te kachelen zijn simpelweg compleet kierewiet, laat dat duidelijk zijn. Vergane glorie en het wordt er niet beter op met het nieuwe "personeel" van beide geslachten helaas.
    Bij vertrek dan ook nogmaals relatief lang over deze praktijken doorgeboomd met Fritz en z´n collega.

    ps: in dit voorts van ruim voldoende interpunctie voorziene bericht zijn 2 woorden omgedraaid...Excuus doch kan gebeuren en bovendien ietwat opvallend verstopt wat bijna een contradictio in terminis is. Zo, dat dat duidelijk is tenminste.

    muzikaal gaat ss eruit met een geinige track van Kollektiv Turmstrasse: Sorry I am Late (bekijk aub de officijele video en thank me later)
    Peace out!
    Laatst gewijzigd door satanic surfer; 8 april 2019 om 17:25
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  16. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 augustus 2019),bierbeer (24 april 2019),biged (11 april 2019),broodpoot ( 9 april 2019),Devante (10 april 2019),Elmo3108 (10 april 2019),Giodude ( 8 april 2019),hasta la pasta (10 april 2019),pret ( 8 april 2019),Sjeufke ( 8 april 2019),vrije jongen ( 9 april 2019)

  17. #110
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Pluk de dag of een bloemetje

  18. Onderstaande 3 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 oktober 2019),Husky (10 april 2019),Sjeufke (10 april 2019)

  19. #111
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:58
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    320 in 95 posts

    Standaard

    Vandaag in Globe tot volle tevredenheid voor de dinsdagse 'Public Sex' van 14 tot 21hr...
    Nog een beetje koud maar op het terras bovenop de building eventjes live verslaggeving. Alles is toch wel goed geregeld hier, eten hygiëne, 40 variaties op de vriendin thuis, service meestal wel goed (3 klachten en ze mogen vertrekken, gegrond of niet - klant is hier nog koning) maar vooral zeer duidelijk...
    Vandaag wel voor de meer ervaren ijsbeer want hobby zonder kamers... dus lopen er ook wel wat voyeurs rond die duidelijk niet komen om geld uit te geven maar enkel om anderen bezig te zien. Het lijken me ook vooral de meer ervaren DVP's die ik nu tegen het lijf loop. Soit, voor de ijsbeer die in GT of Paradise in de kino aan het werk gaat is er weinig verschil met de zetels hier en daar.
    Eerste sessie Beatris, 24, RO, top : gestart in de jacuzzi en netjes afgerond ernaast op een bedje links achteraan de club (niet ver van de kluisjes)…
    Tweede sessie Carla, 23, RO, profi : in de kino zonder kussen : economy-rondje ;-)
    Jammer genoeg is Clara 24, HO, blond en A-cup uit YY niet aanwezig want ze beweerde vorige week nog hier te zijn vandaag... misschien morgen of overmorgen.
    Wel zo handig dat tagesplan…

    Blijft toch de référentie voor mij in FKK-wereld : klant is koning, optisch ok, service top, prijzen duidelijk en redelijk voor de normale service, standardservice zonder tongkussen 80 CHF valt goed mee en betekent niet direct slechte service, stamgasten worden zoals overal beter bediend, eten OK, receptie doet iets met klachten...
    Maar ik volg bovenstaande schrijvers dat je moet opletten met de 'mamasans' die er, overbodig, zijn bijgekomen. Komt duidelijk de sfeer niet ten goede. Maar voor 'hun' meisjes ga ik voorlopig passen.
    We keren zeker terug. En nu... op naar nr 3. Relax... if you can.

  20. Onderstaande 5 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Das (15 mei 2019),Giodude (15 mei 2019),satanic surfer (30 september 2019),Sjeufke (14 mei 2019),Wijze grijze (14 mei 2019)

  21. #112
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Dit jaar was ik op 21 april nog in Globe.
    De line-up was minder dan gewoonlijk, omdat het Pasen en zondag was vermoedelijk...
    Vergelijkbare LU met de grotere clubs rond Frankfurt, NRWF en de rest van Duitsland.
    Toppertje Kim was er gelukkig wel. Zij is een zwarte Française met een borstverkleining (snik, snik) en voormalig model.
    Met haar ben ik gestart en heb ik ook de dag afgesloten in een langere kamertijd.
    Zes keer van bil gegaan met ook een keer open en bloot op een zonnig terras!
    En altijd de juiste muziek voorzien, met het duurdere doch oh zo belangrijke tongzoenen erbij, ah ja natuurlijk!

    Line-up: 8/10
    Service: 8/10
    Prijzen: zeer hoog

  22. Onderstaande 5 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 oktober 2019),bierbeer ( 4 oktober 2019),hasta la pasta ( 1 oktober 2019),satanic surfer (27 oktober 2019),Sjeufke ( 1 oktober 2019)

  23. #113
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:58
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    320 in 95 posts

    Standaard

    Gisteren nog eens langsgegaan in dit sprookjesbos vol Roemeense poppetjes. Op voorhand op het tagesplan gekeken en Madlin en Miky leken de ideale sparringpartners. Met Miky gestart tot volle tevredenheid in de kino, daarna lekkere pasta, sauna en de zotte dildoshow meegepakt om dan Verona wat geld stoppen voor een sublieme BJCIM. Selena, alias Daria uit GT, deed nog moeite om me voor een trio te winnen maar de energie was weg. Weldra nog eens terug op een dinsdag... We keren tevreden terug.

  24. Onderstaande 3 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 oktober 2019),satanic surfer (27 oktober 2019),Sjeufke ( 5 oktober 2019)

  25. #114
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Mijn bezoek aan the Globe op donderdag 24-10-19.
    Ook hier was ik ruim op tijd, als eerste naar binnen. En meteen is het duidelijk, het verschil in klantvriendelijkheid in vergelijking met alle andere clubs (en zeker in NRW) is enorm. Als voorbeeld, wanneer je in een NRW club om een koffie vraagt aan de balie is de kans redelijk dat de bar dame zonder iets te zeggen je koffie maakt en op de balie neer zet en wegloopt. Hier niet, "one coffie for you, sir" zegt ze vriendelijk en met een glimlach. Je betaald hier natuurlijk wel een centje meer, maar dat is het in mijn optiek waard. De laatste keer dat ik hier was is 5 jaar geleden, tot mijn verdriet zag ik dat het binnenbad omgebouwd is tot zithoek. Ook hier in de ochtend al meteen de muziek zeer zeer luid. Echt annoying! En ik hoef ook geen muziek in de kleedkamer en toiletten. Maar goed, verder is deze club natuurlijk op en top. De door de kok gemaakte omelet was heerlijk. Ik was hier met 2 mede ijsberen naar toe gegaan, wat het heel gezellig maakte. Nu iets over de dames, want... jeetje... dit is wat je als man om je heen wilt hebben; prachte A++ dames, die perfecte lichamen hebben, perfect zijn opgemaakt, perfecte nagels, perfect haar, en (hier houdt niet iedereen van) 50% van de dames heeft siliconen borsten, ruiken lekker, en echt volledig FKK (dus niet zoals in Heaven7). Daarnaast zijn ze beleefd, hebben game en worde niet boos na een eerste, tweede of zelfs derde afwijzing. Ik loop al een tijdje mee en herinner me dit ook vroeger in NRW clubs te hebben meegemaakt, maar dit is al lang lang lang geleden.
    Deze club heeft verder, ondanks de te luide muziek, wel plekjes waar je je even rustig kunt terugtrekken. De douches hebben normale douchekoppen en blijven gewoon aan. De toiletten zijn schoon, de indeling is leuk en speels en parkeren op eigen terrein is mogelijk. Let wel, voor de niet rokers, er wordt in het hele gebouw gerookt, zelfs in het restaurant, echt vies. Let ook op wanneer je daar wilt pinnen, er wordt 10% commissie gerekend. Nu op tijd gaan slapen want Paradise staat voor de volgende dag op de agenda. Zie mijn verslag daar.

  26. Onderstaande 12 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 3 november 2019),blauwebeer (28 oktober 2019),ButtinSky ( 1 november 2019),Healthylover (28 oktober 2019),hotrod68 (28 oktober 2019),John mc Snek (29 oktober 2019),mentholbear ( 5 november 2019),NeverEnough (30 oktober 2019),rmjhexe (29 oktober 2019),satanic surfer ( 8 november 2019),Sjeufke (28 oktober 2019),Wijze grijze (28 oktober 2019)

  27. #115
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Op 31/10, ook een donderdag, ben ik in deze topclub nog eens binnengestapt.
    48 dames aanwezig, dresscode: hoge hakken.
    Zoals gemiddeld 6 keer gekamerd:
    -Paola, blonde Roemeense van 29, halfuur
    -Linda, blonde Duitse van 19, ex YY, een uur
    -Noémi, ebony van 26 en van Sri Lanka, anderhalf uur!
    -Irina, blonde van Moldavië (beweert ze), een uur
    -Anissa, magere blonde van Moldavië (beweert ze ook), nog eens een uur
    -Elena, Italiaanse brunette, nog maar eens een uur!

    Noémi was de beste, met alles erop en eraan.
    Anderhalf uur gaan met die banaan en lekken waar en hoeveel je maar wil.
    Speeksel droppen en al lekkend proper maken.
    En ook mijn neus stevig laten pijpen, door meerdere vrouwen trouwens.
    Ballen kregen ook telkens een flinke beurt...
    Linda had het lekkerste lijf met natuurlijke jonge borsten en de rest was ook in orde, met altijd een lozing.
    Volgende keer ga ik op een dinsdag!
    Kan ik bij iemand een lening krijgen?

    Line-up: 8,5/10
    Service: 8,5/10
    Prijzen: zeer hoog

  28. Onderstaande 4 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 november 2019),mechelen ( 4 november 2019),mentholbear ( 5 november 2019),satanic surfer ( 8 november 2019)

  29. #116
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik denk dat je op 1 dag net zoveel kwijt was als een weekje neuken in Thailand.

  30. #117
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik denk dat je op 1 dag net zoveel kwijt was als een weekje neuken in Thailand.
    Incl. vlucht
    Maar je hebt wel heel andere dames ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  31. #118
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Incl. vlucht
    Maar je hebt wel heel andere dames ...
    Of ladyboys......

  32. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 november 2019)

  33. #119
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Mèèèiihh: schaap. Iaiaiaiaaaaaaa: ezel. Roekoe roekoe: duif. Blub blub: zeekoe. Zo, weer wat bijgeleerd uit de dierengeluidenencyclopedie met harde kaft en geinig dabei geleverde cassette die men nog lekker ouwerwets in een daarvoor geeigend apparaat dient te stoppen om de al té dolle soundtrack te genieten tijdens het doorspitten van wetenswaardigheden uit de zoo. Een kleine tip misschien nou de Feestdagen weer voor de deur staan en ss heeft er potdekke 2 op de kop getikt en de ongeopende dient als cadeau voor zomaar 2 neefjes van me die elk op hun manier zullen genieten van hun Sintherclaasgeschenk. De ene koter is nogal visueel ingesteld en kickt op prentjes van allerlei aard ende origine. Wat olijke dierenprenten zullen hem ongetwijfeld prima bevallen en de bengel zal me dan ook een welpassende pakkerd op m´n kanis geven als dankhuwel. De andere koter is redelijk blind voor visuele input doch zit de godganse dag met een koptelefoon op, hij krijgt logischerwijze de cassette in z´n poten gedouwd en dan ben ´k weeral een jaar van dat ietwat onaangepast joch verlost. Als klap op de vuurpijl is de ecologische voetafdruk van dat combicadeau primadeluxe want slechts 1 keer inpakpapier om 2 blèrende kakvogels tevreden te stellen is niet verkeerd dunkt me. Doch alla, ik dwaal lichtjes af maar zoals ervaren leespersonen onderhand weten doe ik dat volgaarne om een zooi lezersvolk én loos te worden of toch op z´n minst het bloed vanonder hun nagels gehaald te hebben om zich doorheen de openingsalinea te worstelen in Grieks-Romeinse stijl.

    Tsjilp tsjilp: kies maar eentje uit de vogelarefamilie, die klinken grotendeels unisono. En dat sluit excellent aan bij de korte culinaire halineja die ik ietwat onverhoeds uit de mouw schudt zonder dat ´k daarbij een elleboogfractuur oploop want dat is uitermate vervelend bij allerhande willekeurige werkzaamheden waaronder plamuren en houthakken om er maar lukraak 2 uit te kiezen. Ontbijt spaghetti en des avonds nogmaals spaghetti. Schiet mij voorts maar lek hoor maar ik kan u verzekeren dat m´n stoelgang daags erna uitermate koddig van structuur was. Kenners van het genre hebben het over de dolgedraaide drolvariante, wiki pics is uw vriend voor gehinteresseerden. Natjes waren variabeler en werden met de glimlach aangereikt aan mezelve en m´n Marrokaanse buddy van dienst die er nix beters op vond om wodka als cornerstone te benutten doorheen de dag en z´n spaghetti er hoogstwaarschijnlijk des morgens uitscheet in de speedy straaljagervariante, ik vrees dat wiki pics ook daar ongemeen behulpzaam uit de hoek kan komen. Voor de rest weinig tot nix nieuws te melden behoudens dat het nogal druk was in de toko en er zich zo´n 50-tal naakte deernes bewogen tussen een zooi lelijkaards die grotendeels louter mits flappenzwaaien zich mogen vergrijpen aan tieten, reet en flamoes van de dametjes. Gelukkig is m´n maat dusdanig mottig dat ´k niet eens een al té mal figuur sloeg naast hem, de op 3 na lelijkste man in de toko lijkt me realistisch vanuit surfersperspectief. Niet slecht dunkt me.

    Spaghetti carbonara nog aan toe. Ik moffel het line-upgebeuren simpelweg in deze alinea die sommigen skippen omdat ze menen te mogen opmaken uit de openingszin dat het de smaakpapillenalinea betreft...Hi hi. 50 snollen dus waarvan minstens 10 ex-Duitsche clubgebeurenmokkels die uiteraard het konden schudden me Franken te ontfutselen want die mentale barrière slecht ik ongemakkelijk behoudens uitzonderingen. Al rap kwam een Srilankaans mokkel aanschurken tegen m´n wodkaangelengd drankje en maar met ´r tieten tegen m´n onbeschadigde elleboog stompen, pfff. Vermoeiend dat dat mokkel is doch alla. Haar gezegd dat ze eerst nog best een andere idioot kon centen afhandig maken want er stond nog minstens een dik uur socializen op de duivelsagenda. Dat liet ze zich géen tweemaal zeggen en als de wiedeweerga was ze opgesodemieterd richting de ene of andere malloot die haar in de poes mocht buffelen tegenover het gangbare clubtarief hoop ´k voor de beste man. Erna kwam ze weer opduiken, gaf blijk van grote interesse in ons nietszeggend tooggepalaver en ze hield dat dusdanig dapper vol gedurende een kwartier zonder haar tong in m´n oor te parkeren of een scheetje te laten. Dat dient beloond te worden dunkt ss dan en we trokken ons dan maar terug omdat aan de bar neuken ietwat oncomfortabel is bottom line. De tweede en laatste sessiegenote werd Madlen die men bezwaarlijk mottig kan noemen. Beide sessies verliepen van een leien dakje en dus wordt er niet gemekkerd en beiden mogen zich over 4/5 freuen qua rapportcijfer en kunnen dus ongehinderd op skiverlof. Binnen een aantal maandjes mal gucken hoe de vlag er dan bijhangt.

    Muzikaal gaat ss eruit met een ode aan de vrouw in het onvolprezen Antwaarps: Clement Peerens Explosition: Foorwijf! Wie dat weer té onrespectvol vindt een geinige track die 10 kaarsjes mag uitblazen: Cirez D: Glow

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  34. Onderstaande 8 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 november 2019),bierbeer (10 november 2019),Bluebear (17 maart 2020),De Shyman ( 9 november 2019),fg22 (16 maart 2020),potentebeer ( 9 november 2019),Sjeufke ( 8 november 2019),Stief ( 9 november 2019)

  35. #120
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:58
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    320 in 95 posts

    Standaard

    Ook toe sinds vanavond. Er was de laatste dagen ook weinig appetijt van de beren...

  36. Onderstaande 3 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Das (16 maart 2020),fg22 (16 maart 2020),mentholbear (17 maart 2020)

  37. #121
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:58
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    320 in 95 posts

    Standaard

    Voor de echte verslaafden : op tagesplan vind je nu de gebruikelijke meisjes die je kan boeken voor webcamsex...
    Heb de sector toch onderschat qua flexibiliteit. Hoor wel horrorverhalen van privéontvangst in D maar ga passen hiervoor.
    Ideaal deze periode om een en ander in het juiste perspectief te zetten. De clubs gaan wel terug open en de ijsbeertjes hebben wel een zeer lange winterpauze in 2020. De vrouwen thuis weten niet waar al die lust vandaan komt...

  38. Onderstaande leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Das (18 april 2020)

  39. #122
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Club Globe Zürich, Algemeen

    Waar maak je uit op dat dit webcam seks is?


    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Coro...in_Zwitserland

    Op 11 maart 2020 zijn in Ticino negen grensposten met Italië gesloten. Op 13 maart werden evenementen verboden met meer dan 100 mensen. Tot eind april mogen restaurants, bars en discotheken niet meer dan 50 mensen toelaten.
    ——-

    Zullen alleen weinig mensen in kunnen, 14 gieren, personeel...
    Maar voor de mensen die niet te stoppen zijn zijn er wellicht ook andere clubs in Zwitserland waar je niet snel aan de 50 komt

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  40. #123
    Geregistreerd
    2 juni 2009
    Last Online
    28 februari 2023 @ 16:56
    Berichten
    66
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    125 in 30 posts

    Standaard

    Omdat het met koeienletters op hun website staat (en dat de club gesloten is).

  41. Onderstaande 2 leden hebben Popeye25 bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (19 april 2020),Das (18 april 2020)

  42. #124
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Haha je hebt gelijk... jammer dan maar


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  43. #125
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:06
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    in der schweiz öffen die bordelle wieder (ab 08.06.)

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Diamond 468*60