Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 225 van 270
  1. #201
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AVENTADOR Bekijk bericht
    Door de mooie berichten van Kempie en Satanic Surfer komende dinsdag toch eens afzakken naar deze mooie meiden club
    Ik hoop ook dat Natalia er gaat zijn want ken haar nog van Sharks onder de naam Beatrice weliswaar

    Als er toevallig nog beren naar het verre Zürich trekken laat maar weten

    Groetjes Aventador
    Precies een week later ben ik er op de dinsdag. Komende dinsdag gaat niet lukken. Mijn tip is Sofia als je die te pakken krijgt.

    http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=803


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 8 mei 2022)

  3. #202
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Dienstmededeling: kamerprijzen werden kortelings verhoogd met 10 Franken per halfuur. 150/30 dus. Entreeprijs blijft wél ongewijzigd.
    @Aventador: Natalia werkt in principe dinsdags dus mot lukken.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  4. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 8 mei 2022),mentholbear (30 april 2022)

  5. #203
    Geregistreerd
    29 oktober 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 01:27
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    414
    Thanked
    126 in 13 posts

    Standaard

    @Kempie geen probleem misschien volgende keer ��Ik heb wel een aantal namen die je in uw recensies vernoemde opgeslagen in mijn hersenpan maar het zal keuzestress worden denk ik als ik het tagesplan van de meiden bekijk��
    @ Satanic Surfer bedankt voor de update al is het maar om daar niet in afronten te vallen��
    Ik heb het ook gezien dat Natalia terug op de lijst staat ��

  6. #204
    Geregistreerd
    29 oktober 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 01:27
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    414
    Thanked
    126 in 13 posts

    Standaard

    Ik vroeg mij nog af of je daar met € kan betalen of best toch in Zwitserse Frank

  7. #205
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Lokale valuta is volgens mij altijd voordeliger dan de bankautomaat of het pin apparaat laten omrekenen naar euro's. Wisselkoers is dan altijd in je nadeel.

    Je kunt in Globe zowel cash als met kaart betalen. Ik zou CHF pinnen vooraf en de wisselkoers van je eigen bank hanteren.

  8. #206
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    @ Aventador: natuurlijk kan je daar met Euro´s betalen, zowel entree als dames. Gezien de actuele verhouding Euro vs Zwitserse Frank is er hoegenaamd generlei reden om Franken te gaan scoren ergens. Bijna 1 op 1. Het gros van de dames prefereert uiteraard Euros als betaalmiddel omdat ze die niet met "verlies" moeten omruilen als ze richting heimat vertrekken. No worries dus. Overigens is dinsdag nou niet bepaald een aanrader aangezien de line-up slechts de helft is van de drukkere donderdag- tot-zaterdagen doch alla. Bovendien benutten een trits dames deze "public" day om snellere sessies te bewerkstelligen aangezien er niet wordt toegezien richting tijd enzo...Maar ach, moet je zelf weten uiteraard als je dinsdag prefereert. Just my 2 cents.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  9. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 8 mei 2022),mentholbear (30 april 2022),Wentelt Eefje (29 april 2022)

  10. #207
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:27
    Berichten
    601
    Discussies
    7
    Thanks
    917
    Thanked
    431 in 215 posts

    Standaard

    Even een losse vraag ik ben aan het kijken naar Vignet. Klopt het dat je hier alleen een vignet voor een jaar kan kopen en niet voor een paar dagen?

  11. #208
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Even een losse vraag ik ben aan het kijken naar Vignet. Klopt het dat je hier alleen een vignet voor een jaar kan kopen en niet voor een paar dagen?
    Alleen voor een jaar inderdaad.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #209
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:27
    Berichten
    601
    Discussies
    7
    Thanks
    917
    Thanked
    431 in 215 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Alleen voor een jaar inderdaad.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ok ik las iets dat je ook een 10dagen vignet kon kopen maar bestellen lukte mij niet.
    Ik had jou ook een privé bericht gedaan voor tips voor Globe trouwens.

  13. #210
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    In Zwitserland is er louter en alleen een jaarsvignet (14 maanden overigens, tot eind januari geldig), 10-daagse vignetten zijn bv in Oostenrijk wel mogelijk doch de Zwitsers morrelen niet met die dingen, 40 Euronen ongeveer. Zeg maar de prijs van een schitzel mit pommes en een drankje dabei. Dus niet online gaan vissen of ergens op een komische site zulke eventuele fake-vignet aanschaffen...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  14. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 8 mei 2022),Haradamannetje ( 5 mei 2022),mentholbear ( 5 mei 2022),WANDELAAR5 ( 5 mei 2022)

  15. #211
    Geregistreerd
    29 oktober 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 01:27
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    414
    Thanked
    126 in 13 posts

    Standaard

    De mooie meiden club

    Afgelopen dinsdag was het dus eindelijk zo ver en bezocht deze mooie meiden club
    Rond 15:00 draaide ik met behulp van de GPS het iets wat afgeleefde KMO park op en achteraan bevond zich GLOBE
    Kleine parking die al goed vol stond maar warempel juist nog 1 plaatsje vrij voor de deur
    Heel vriendelijk ontvangst aan de receptie in goed Engels
    Deze goede man wist ook te vertellen dat het public sex day was en tot 20:00 de kamers niet gebruikt werden
    Dit was vol mij totaal nieuw en maakte het des te spannender
    Na de betaling van 95,-+10,- borg voor de sleutel kreeg ik een handdoek, berenvel en het gekende schoeisel kwam er iemand van achter de schermen en wees mij verder de weg in deze club

    Ik kon bijna niet meer wachten om de club in te gaan maar toch maar eerst douche genomen en het berenvel aan gedaan en de verkenning kon beginnen
    Mijn eerste indruk was ook zoals hier al geschreven was dat het heel kitcherig oogt maar ik vond het allemaal heel proper
    En idd her en der wat publieke actie
    Eerst even tot aan de bar gegaan voor een drankje na de lange rit en dan ergens rustig zitten om even te kijken welk vlees er in de kuip is en of ik Natalia kon spotten

    Ik moet zeggen dat de schoonheid van de dames hier gemiddeld zeer hoog ligt als je graag slanke tot normaal gevormde dames ziet
    Dit heb ik in nog geen enkele andere club mee gemaakt
    Na 1,5 u en nog geen Natalia gespot te hebben toch even aan de vriendelijke man gaan vragen of deze schoonheid er wel degelijk was (stond wel op de aanwezigheids lijst) en ja ze was er dus ik gerust
    Niet veel later zag ik ze samen met haar vriendin die zich hier Delia laat noemen verschijnen
    Er geen gras over laten groeien en even een gesprekje gaan doen met de dames en vervolgens wat actie met Natalia wat toch enigszins raar aanvoelt als het publiek is en uw lichaam daar anders op reageert

    Daarna op de eerste verdieping het restaurant gaan verkennen en even wat gegeten wat voor een club als deze en met deze inkom prijs veel beter zou kunnen maar ja we komen hier niet om de culinaire gastronomie maar wel om de andere snoepjes

    Na 20:00 had ik toch weer zin voor wat actie en deze keer in een kamer weliswaar
    Het is moeilijk kiezen tussen al deze schoonheden en niet alle komen zichzelf voorstellen wat ook niet nodig is natuurlijk
    Zo ben ik zelf naar de iets of wat schuchtere Roxanne op afgestapt om kennis te maken en dat was een goede keuze.
    Heel aangename meid en een goed kamertje mee gemaakt

    Ik kon geen genoeg krijgen van al deze mooie meiden en later op de avond nog een kamer gemaakt met Cristal
    Deze iets oudere 33j maar jonger ogende schoonheid straalde volop enthousiasme en heeft ook wel wat hersenen in dat mooie koppie.
    Ook weer een goede kamer

    Daarna was het wel genoeg geweest en was er ook niet veel meer te beleven in de club en ben ik maar naar het hotel gereden
    Volgens de dames was het trouwens een rustige dag wegens weinig mannen
    Nu terug wat centjes sparen en hopelijk snel terug en liefst volgende keer met iemand die dezelfde taal machtig is want dat Zwitsers is niet te verstaan

    Groeten Aventador

  16. Onderstaande 17 leden hebben AVENTADOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 juni 2022),bram4826 ( 6 mei 2022),broodpoot ( 6 mei 2022),Kwant ( 6 mei 2022),le_belge ( 6 mei 2022),Liefje (14 mei 2022),mechelen ( 6 mei 2022),mentholbear ( 6 mei 2022),noglangnietuitgewandeld ( 6 mei 2022),Patjax (14 mei 2022),satanic surfer (12 mei 2022),schoolmeester ( 6 mei 2022),Shakir ( 6 mei 2022),snaal88 ( 6 mei 2022),WANDELAAR5 ( 6 mei 2022),Wentelt Eefje ( 8 mei 2022),Wijze grijze ( 6 mei 2022)

  17. #212
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Club Globe Zürich, Algemeen

    Afgelopen dinsdag weer in Globe beland. Maandag via sharks hier naar toe gereden waar ik verder geen verslag van zal doen want er was niks bijzonders te melden en ik ben daar met een vaste dame geweest.

    Kort gezegd is er het volgende veranderd. De prijs in nu 150 per half uur, het dakterras is opgeknapt (en dat was nodig maar het is nu wel fraai geworden) en er is nu 2 keer een public sex contest. Om 15.00 en 21.00 uur. Kamers worden nu pas om 15.00 afgesloten maar gaan pas om 21.30 open. Persoonlijk vindt ik de toevoeging van het extra sex showtje geen succes alhoewel er nu wel minder competitie is om die prijs te winnen.

    De line-up viel tegen. Alhoewel Nathalia er wel was. Daar liep ik vorige keer dat ik d’r zag wel warm voor maar of het nu het gezicht was wat uitstraalde dat ze er helemaal geen zin in had of dat d’r make-up anders zat. Ik weet het niet maar ik werd er niet geil van ondanks een heel goed gevormd lichaam. Nadya een beauty op de foto’s had echt wel een heel mooi lichaam maar was het ook niet helemaal voor mij. Maar 1 dame vond ik wel heel sexy en dat was Ruth. Maakte contact en dat ook de hele tijd tijdens het eerste showtje waar ze aan mee deed. Dus kwam ze me uiteraard opzoeken en zo hebben we ergens op een plekje wat nog een beetje afgeschermd was een top uurtje gehad.

    Ik was het niet van plan maar uiteindelijk heb ik toch aan het 2e showtje meegedaan. Door het magere aanbod had ik nog niet zoveel zaadjes geloosd en toen Ruth http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=435 me vroeg dacht ik ach ja waarom ook niet het was niet zo heel druk meer met mannen dus toch weinig toe schouwers. Een half uurtje gratis sex heb je en meer kun je ook nog krijgen. Maar ondanks maar 3 deelnemers en een topprestatie natuurlijk niet gewonnen. Maar bij alle showtjes die we gezien hebben krijgen wij het idee dat de prijs na frequent komende gasten gaat.

    Het was een goedkoper dagje dan verwacht maar zodoende geld overgehouden, kwam goed uit want we hadden er een extra dagje wellcum aan vast geplakt door de volgende dag vroeg te gaan rijden en er zou blijken dat ik daar m’n geld wel kwijt kon.



    Het nieuwe dakterras met 4 afgeschermde neukplekjes en een gloednieuwe douche.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  18. Onderstaande 12 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (14 mei 2022),Bluebear (12 juni 2022),broodpoot (16 mei 2022),hasta la pasta (14 mei 2022),Healthylover (15 mei 2022),Kwant (15 mei 2022),mentholbear (14 mei 2022),Patjax (14 mei 2022),satanic surfer (10 juni 2022),Shakir (14 mei 2022),WANDELAAR5 (14 mei 2022),Wentelt Eefje (14 mei 2022)

  19. #213
    Geregistreerd
    29 oktober 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 01:27
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    414
    Thanked
    126 in 13 posts

    Standaard

    Komende dinsdag bij hoge waarschijnlijkheid toevalligweer aanwezig in deze mooie meiden club
    Toevallig nog nederlandstaligen ijsberen aanwezig om lekker te kletsen?

    Groetjes Aventador

  20. #214
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Club Globe Zürich, Algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AVENTADOR Bekijk bericht
    Komende dinsdag bij hoge waarschijnlijkheid toevalligweer aanwezig in deze mooie meiden club
    Toevallig nog nederlandstaligen ijsberen aanwezig om lekker te kletsen?

    Groetjes Aventador
    Hier niet. Het is zomertijd dan blijkt het beter toeven in wellcum. Daar hebben ze wel airco op de kamers. Want 1 keer in het ba zomer seizoen bij tempaturen van eind 20 bleek het bloedje heet in dat donkere hol daar in schwerzenbach.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  21. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (13 juni 2022)

  22. #215
    Geregistreerd
    29 oktober 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 01:27
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    414
    Thanked
    126 in 13 posts

    Standaard

    @Kempie
    Potverdikke ja daar had ik niet aan gepeinsd

    Wellcum staat zeker ook hoog op mijn verlanglijstje maar ligt wat uit de buurt spijtig genoeg

    Groeten Aventador

  23. #216
    Geregistreerd
    29 oktober 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 01:27
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    414
    Thanked
    126 in 13 posts

    Standaard

    De mooie meiden club

    Omdat ik dinsdag toevallig in de buurt was mits een paar 100km omrijden het niet kunnen weerstaan om deze club terug een bezoekje te brengen
    Ik kan er niets aan doen maar het was weer een dinsdag dus public sex day vanaf 14:00

    Daar ik een hotelletje in de buurt had was ik er kort na opening en kon je de club zien ontwaken net zoals de meisjes die druppels gewijs binnen kwamen, dikwijls met kleine oogjes
    Het Restaurant was nog niet direct open voor een ontbijtje dus heb ik de club maar even ontdekt.
    De club zelf is eigenlijk wel groot en een beetje een doolhof maar ook donker.
    Dan maar even naar het dakterras en daar is het wel mooi vertoeven.
    Na wat ontwaken op het dakterras dan maar gaan zien of het restaurant al open en was en ja het ontbijt stond klaar.
    Dit is niet uitgebreid maar je gaat zeker ook niet omkomen van de honger.

    Op de aanwezigheidslijst gezien dat er een 31 dames aanwezig zouden zijn en dat zou wel kunnen kloppen achteraf gezien
    Enkel Roxana die ook op de lijst stond heb ik zien vertrekken in burgerkleding.
    Zij had blijkbaar een mindere dag wat iedereen natuurlijk wel eens kan overkomen.
    Een aantal meiden kende ik nog van naam of van ziens van mijn vorig bezoekje een 6tal weken geleden.
    Zoals in alle clubs heb je meiden die gewoon passief ergens gaan zitten en die je zelf moet aanspreken en je hebt degene die zichzelf komen voorstellen.
    Zo kwam Ekatherina langs en ik moet zeggen een zeer lief meisje en verblindend mooi natuurlijk zoals zo vele in GLOBE en achteraf spijtig dat ik er niet ben op ingegaan want zij heeft een zeer drukke dag gehad
    Ook Sabrina kwam weer goede dag zeggen maar met haar is de click er niet net zoals met Simina die mij nog herkende van GT wat ik wel heel straf vond want dat is jaren geleden en we hebben mekaar daar ook nooit op een kamertje gezien.

    Even later liep toevallig Withney me tegen het lijf en hoewel ik zelf niet zou afgaan op chocolade meisjes als je begrijpt wat ik bedoel kon zij mij wel bekoren met haar mooie lichaam, charmes en betoverende lach.
    Ik dacht waarom niet en dan met haar een mooie sessie op een kamer gehad daar het nog voor 14:00 was en deze kamer had waarrempel airco waardoor het goed vertoeven was.

    Ondertussen was ik ook al Christal waar ik een 6 weken geleden van mocht proeven tegen het bevallige lijf gelopen en zij claimde mij voor later op de dag maar eerst zou ze mee doen met de show om 15:00 welke ze weeral won net als de vorige keer als ik er was.
    Ze is er heel populair onder de mannen maar ook tussen de vrouwen want zij brengt daar echt wel wat sfeer.
    We hebben mekaar verschillende keren opgezocht die namiddag en avond waar zij mij ook wel wat over die public sex schroom over hielp of om gewoon wat bij elkaar te zitten.

    Alle geluk dat de club ver afgelegen ligt want het was weer een kostelijke dag maar wel ene met veel voldoening en dus laat terug naar het hotel getrokken

    In het terug naar huis rijden de volgende dag was er nog tijd en even binnen gesprongen in SS en was me dat even een wake up call na GLOBE zeg
    Het was al weer een hele tijd geleden maar de line up was heel bedroevend qua looks.
    Enkel een kamertje gemaakt met Emma en voor de rest wat genoten van de faciliteiten

    Groeten Aventador

  24. Onderstaande 10 leden hebben AVENTADOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 juni 2022),bearforoneday (20 juni 2022),boy56 (18 juni 2022),Liefje (17 augustus 2022),mentholbear (22 juni 2022),Patjax (18 juni 2022),satanic surfer (20 juni 2022),schoolmeester (18 juni 2022),Shakir (18 juni 2022),Wentelt Eefje (19 juni 2022)

  25. #217
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Een eventueel nuttige huis-, tuin-, en kleinere coupurestip voor eventuele viespeuken die in Globe dachten dat het nou volstond om 50 en 100-coupures bij zich te dragen...Gezien de immer lamentabelere toestand van de Euro is het sinds juli omgeregend 155 Euro per halfuur als equivalent van 150 Franken en 310 Euronen staat conform aan de uurprijs...Moffel dus een paar kleinere briefjes in jullie buideltassen als men gepast wil betalen of uiteraard de immer met grote glimlach onthaalde munten, altijd tofkens...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  26. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 augustus 2022),WANDELAAR5 (18 augustus 2022),Wentelt Eefje (18 augustus 2022)

  27. #218
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Koriander, gember, andijvie, koolrabi, aubergines, nootmuskaat. Zomaar dingen die je in sommige keukens terugvinden kan doch helaas geen des voornoemde 6 zaken gespot in de weineg avontuurlijke gerechten in Schwerzenbachs eetruimte waar de ongeconcentreerde smulpaap zich doorgaans zit te vergapen aan sfeerbeelden aan de wanden waarop ex-snollen of actueel neukbare freelancesters figureren in een soort van eveningdresshoedanigheid en collectoren op hun servietje maiskorrels turven hoeveel van die (ehemaligee) lichtekooien ze aan hun sabel hebben laten sabbelen of hun degen diagonaal inbrachten in lichaamsopeningen allerhande doch alla, ik devieer lichtjesweg naar traditie om uw leesplezier te fnuiken nog vooraleer u terdege beseft dat het weer van dattum is qua ongein. Pflicht bijna natuurlijk aangezien ´k een reputatie als querulant en halfgeintoxiqueerde onbezonnen halve zot heb te verdedigen in dit altegaar van keurige hoerenlopers voor de rest. Ditmaal dus hoogstuitzonderlijk géén lovenszangen en bloemig geparmumeerde odes aan de stillettodragende medemensjes, alhoewel dat op z´n tijd ook niet onkies is doch vergeef me de potdichterlijke vrijheid om me geen kloten aantetrekken van wat betaamt ofte niet, of ergens inbetween voor mijn part stelletje lulhannessen.

    Zo, keurig de openingsalinea doorsparteld zonder iemand te diskrediteren, laat staan een venijnige stoot in de ribbenkast alhoewel dat somtijds uitermate heilend kan werken als je weer ´ns een volslagen idioot tegenkomt. Egal. September, wat een maand is het toch hé. Een mens staat daar veul te weinig bij stil mijns insziens. 30 dagen van heb ik je daar, een verademing van jewelste na 2 opeenvolgende kutmaanden van de volle 31daagse mep, quelle horreur! Dan is men blij als een toetegaai dat het plotsklaps zomaar oktober is op de scheurkalender, opzekers als die 1é scheurbrief een mop van hoog allooi herbergt. Dat was weldegelijk het geval doch helaas is m´n geheugen dusdanig naar de gallemiezen dat ´k me nog amper herinner hoe ´k zonder struikelen m´n linkersok aantrek zonder hinkelend (op m´n net opwarmende rechtervoet) frontaal op m´n bakkes te vallen en onderwijl de bijzettafel richtung Holzsperrmüll te degraderen. Nuttige tip aan mezelve als ´k straks m´n berichtje check op spelfouten, interpunctietekorten; witregelsfrequentie-,:ow, niet overdrijven, simpelweg neerzitten alvorens ´k morgen m´n sokken aantrek! Kijk, zo heeft berichtjes tikken in de uithoek van dit olijke forumgebeuren toch nog meerwaarde, zelfs lijfsbehoudende value zeg maar en het milieu kan er enkel goed bij varen want weeral een paar lades, spaanderplaatjes, vijzen, moeren plus dienblad mét plexiglas uitgespaard. Tijd voor een witregel en daarvoor keurig nog een interpunctieding. Hoera, rap nog eentje extras meesmokkelen!

    Harde facts nu: 2 bezoekjes, gemiddeld 53 mokkels aanwezig, gemiddeld 2,5 sessies, gemiddeld 60 minuten per sessie, gemiddeld 0 ladydrinks getrakteerd, gemiddeld 2,5 cappuccino´s, gemiddeld 6 bruiswaters, environ 6 douchemomenten, environ 3 Bekannten om mee te kwebbelen, dürchschnittlich 2 keer naar de plee, dürchschnittlich 1 saunagang per bezoek, on average 15 moppies uit Germany´s clubscéne. Zo, de cijferfetishfanaten kunnen hun toetsenbord onderhand deppen met Allzwecktuch, met een paar vochtige doekjes afkuisen, erna keurig desinfecteren en dan verderscrollen stelletje perverten. Doch gaarne hoor, jullie zijn net als andere freaks in hun genre niet rijp voor een gestoordeninstelling hoor, 0 problem0! Bij deze deze minderheidsgroep keurig bediend op hun wenken en nou verder sudokos invullen kiddo´s alsof er geen morgen meer is. Nou zou ´k nog extra cijfermateriaal kunnen opdiepen over de kutte Euro-vs-Fränkli-balans doch dat zou sommige numbersnutheads wederom richtung poetsdoekjes doen grijpen en dat is wel wat véél hé zo 2 hoogtepunten per alinea. Also schnellschnell richtung nächtste...

    Witregel nog aan toe, 0,95 Franklis is zo´n Euro tegenwoordig waard, 95 Franken entree plus 10 sleutelpand kon ss vroeger keurig 95 Euronen neerleggen en kreeg ie bij vertrek nog omgerekend 11Euro terug. Nou mot ie 110 Euronen neerleggen en krijgt ie 9,50 Euro terug bij vertrek. Dat is dus in de kering genomen 16,5 Euro inboeten nog alvorens men z´n reet ordentelijk kan schrobben onder de douche. Dat heet dan plechtig de voordelen des Europäische Union enzo, my ass. Doch alla, numbers godverdomme want bijna da...ss had geen zin om ook na sessies van dat cijfergeneuzel te hebben aan de balie en was dus keurig naar de lokale flappentapper geweest en daar die muur half geplunderd en dus keurig 75 Fränkli pér kwartier voor de dienstdoende girlies van dienst die het genoegen hadden een bedstee te delen met ondergetekende idioot. Dat bespaart een hoop gehannes en bovendien kom je nog ´ns ergens in een olijk halfpittoresk dorpje tussen Basel en Zürich waar voor de rest zowat iedereen voorbijtuft zonder er erg in te hebben. Keurig ´n koffietje gedronken en een schilderijenslijtende lokale handel bezocht nadien alvorens verdertekarren richting oord des verderfs... Zeg nou nog ´ns dat ss een cultuurbarbaar is die louter Wodka zuipt om de muizenissen van augustus te verteren...

    Barbara, Emily, Gia, Olivia en Sya waren de uitverkoren deernes des geplogendheden ter fysiek vertier. Alfabetisch verantwoord zoals u merkt. Ook daarvoor zal ongetwijfeld een lichtjes hijgend doelpubliek zijn die nou met nedergestroopte trainingsbroek hun testikels aan het beroeren zijn, nou proost! Aflikaans, Bulgaals, Aflikaans, halfBelbels en om niet compleet uit de toon te vallen in het hedendaagse hoelengebeulen 1 Loemeens. Zo, die sympathie lichting de Chinese medemens die dit ietwat wallige belicht fonetisch veltaald aan een mindel ondellegde landgenoot zal wel andelhalve salto van welbehagen uitvoelen inclusief halve schloef om méél punten van de vakjuly te klijgen. Doch nou terug naar keurig ende compleet lichtverstaanbaar algemeen Nederlands alvorensch ik de folumporitie over me heen krijg. 2 Alte Bekannten gevogeld dus (E&G), 3 me onbekende sloeries waarvan 1-tje mét operatieve tietenwinkel dus een Silikonquote van slechts 20%, een Roemeensenquote van slechts 20%, een prestatie om u tegen te zeggen in het hedendaagse clubgebeuren en bovendien alle 5 toch behoorlijke beauties van heb ik je daar die de méérprijs waard waren en voorts zéro komma zéro gelal, gehannes, extrageneuzel, upsellgebeuren of ik tongzoen niet want m´n wijsheidstand is ontstoken of ik blablabla... Servicescores van alfabetisch gezien 8.5, 9.5,9.5,8.5 en 8,5...U merkt géén 10 op 10 want dat betaamt niet en bovendien smokkel ik met die halve puntjes interpunctietekens ongemerkt richting quasi topscores voor mijn doen.

    Voorts nog qua algemene geplogendheden: eigenlijk was het behoorlijk rustig in Globe, weinig tot géén reservatieissues zoals somtijds, zowat elk mokkel was frequent vrij voorhandn, sommigen zeuren om ladydrinks doch zoals u in de cijfermatig geinspireerde alinea kon merken komen ze daar bij ss van een erg kouwe kermis thuis...Ik sponsor al qua entree, al dat gezuip doen jullie maar met andere malloten ter spijzing van de al overvolle Ingostrijdkas...Wat dat betreft denken die mokkels ongetwijfeld somtijds: wat een gierige vlerk of vorte vlegel doch die können mich mal eh. Als ze voldoende servicebereid waren vielen er gemiddeld 260 Fränkli te rapen en daarvoor kunnen ze zich ordentelijk bezatten in hun vrije tijd. Deze opbeurende noot indachtig sluit ss dit berichtje voor tha wicked af met dé quasi perfecte song geschreven door een zootje poolapen ofzo...
    De gemiddelde songschrijver zou een arm én vingerkootje van de resterende hand afzetten uit pure jaloezie. arctic monkeys: 505
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  28. Onderstaande 12 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 oktober 2022),Bluebear ( 6 oktober 2022),broodpoot ( 7 oktober 2022),Jackless ( 8 oktober 2022),Megaboob ( 6 oktober 2022),mentholbear ( 7 oktober 2022),Partycrasher ( 7 oktober 2022),Patjax ( 6 oktober 2022),Pierke69 ( 7 oktober 2022),pret ( 6 oktober 2022),snaal88 ( 7 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 6 oktober 2022)

  29. #219
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Club Globe Zürich, Algemeen

    Ik had nog wat geld overgehouden door de post corona malaise in de saunaclubs en dus was er nog wat over voor een tripje naar het paradise: Globe. Gezien het jaargetijde met de nachttrein gegaan wat als inwoner van onze hoofdstad best wel een lekkere verbinding is. Sinds de zomer gaat er een nachttrein en duur is het niet als je meer dan een maand van tevoren boekt. Lijkt ideaal want je spaart je ook 2 hotel overnachtingen uit en zou ‘s morgens vroeg om 7.30 aan moeten komen. Dat werd alleen 9.30 en van slapen kwam ook niet veel ondanks dat ik heen een slaapplek had geboekt. Envert ook eindelijk zo ver gekregen mee te gaan en last minute haakte ook nog een niet forum lid aan. Zo stonden de 3 partners in crime daar niet zo fris en fruitig op het zurich HB. Waar nog wat tijd zou moeten zijn om nog wat van het centrum te kunnen zien werd het snel een ontbijtje eten ergens en weer de trein naar schwerzenbach pakken. Wat dan wel een makkelijke verbinding is, duurt zo’n 20 minuutjes van af zurich HB en de trein gaat 4 keer in het uur stipt op tijd tot diep in de nacht. Van het station is het misschien 3 minuten lopen naar het aftandse gebouw wat oogt als een oud vervallen kantoorgebouw waar je je bedrijf niet zou willen vestigen, eerder rijp voor de sloopkogel. Maar goed je belt aan en trekt de deur open zodra de zoemer gaat, stapt de entree binnen waar je een aan de muur een indrukwekkende verzameling foto’s in lijst van mooie dames die er werken of hebben gewerkt over de jaren ziet. Hoe vaak daar niet mijn paal wakker werd omdat er een dame stond in te checken die ook aan haar dag begon en die van een schoonheid was waar je in de duitse clubs moest zoeken maar efin. Je rekent af, wat dan weer wat pijn doet in de portemonnee en eigenlijk de faciliteiten in de club niet waard is maar het gebaar waarmee Franz je een handdoek aanreikt en het plezier waarmee hij dat doet maakt alweer wat goed. Als je dan omkleed en in de bar al zoveel mooie meiden aantreft tegen 12.00 dan weet je weer waarom je zoveel hebt betaald en zover bent gereisd.

    Efin bevindingen over de club heb ik verder al eens hier beschreven. Dus ik hou het verslag verder over de dames. Eerste dag meerdere opties. Ik moest en zou Ria doen die ik vorige keer had laten lopen en waarvan ik een beetje spijt had dat ik die niet nog even had gedaan eind van de laatste dag maar goed toen ik eens een eerste kamer gang wou was ze net geboekt en het zou er ook niet van komen de 2e dag omdat de weinige momenten dat ze beschikbaar was steeds niet de juiste momenten voor mij waren. Toen koos ik voor Ada http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=961, niet bij mijn eerder bezoeken gezien maar ze werkt er al meer dan 2 jaar. Top service in alle onderdelen van de service die je daar mag verwachten, een waar genot en uurtje zo goed dat ik het de volgende dag heb herhaald. Ook nog een goede kamer met Iris gemaakt http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=1228 . De zaterdag was de dame ik vorige keer had ontmoet genaamd Fathia http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=1197 er gelukkig wel want vrijdag liet ze verstek gaan. In oktober was ze net 3 weken aanwezig en ik had net als nu top kamers met haar. Deze dame is de ultieme dvp. Ze eet je tong en je paal op met huid en haar en haar nemen is ook zo lekker en al die tijd lijkt het of ze er ook van geniet. De spaarzame keren dat onze tongen even niet in elkaar verstrengeld waren, waren er die lachjes van haar waarmee ze leek te zeggen dat ze het heerlijk vond dat ik over duidelijk met volle teugen van het tongzoenen genoot. Misschien heb ik ooit met andere dames kamers gemaakt die op gelijke hoogte stonden maar die zullen dit toch niet overtroffen hebben. Nog een 2e kamer gang gemaakt met haar dezelfde dag voor vertrek. Ik zou de hele dag met haar op kamer kunnen, geen enkel probleem. Wou nog een 4e kamer doen die dag maar dat kwam er niet van omdat ondanks meerder opties er op dat moment geen van de opties beschikbaar waren. Dat is wel een dingetje in deze club. Veel mooie dames en helemaal niet druk met mannen maar soms zie je weinig dames in de bar omdat het grootste gedeelte op kamer is. Veel mannen komen hier, gaan snel naar kamer en verlaten de club direct weer en er worden best veel lange kamers gemaakt. De andere reisgenoten waren ook erg onder de indruk van de line-up en van de geboden service. Envert was zelfs tot 7 kamergangen gekomen en ik moet zeggen het is fijn dat ze erbij waren. We hebben in de club en in zurich wat afgelachen. Verschil met andere keren er was buiten de showtjes op vrijdag weinig publieke sex dit keer.

    Nu maar even een korte club pauze houden tot medio januari want wat valt er, nu alle dames op vakantie zijn in het magere post corona club landschap nog te genieten. Gelukkig zijn er ver weg nog een paar paradiselijke plekken en gelukkig kan ik teren op de gedachte aan Ada en Fathia hoe kunnen dames zo mooi mannen zo goed verwennen en hoe kan de laatste van die 2, waaraan toch wel wat nep is zoals de borsten of grote wimpers, er echt zo van te lijken genieten mannen te verwennen. Een top line-up met 55 mokkels en top kamers wat wil een man nog meer. Het was een fathiatastisch bezoek.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door kempie; 18 december 2022 om 17:14

  30. Onderstaande 25 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 december 2022),Ascari (18 december 2022),AVENTADOR (19 december 2022),Bluebear (18 december 2022),broodpoot (19 december 2022),db2 ( 4 januari 2023),envert (18 december 2022),Firehawk (18 december 2022),forgetskinnyletsgetfatty (18 december 2022),Haradamannetje (18 december 2022),HellaHolla (19 december 2022),Hoerenfluisteraar (18 december 2022),Meme Moo (18 december 2022),mentholbear (19 december 2022),nick n. (18 december 2022),Pierke69 ( 7 januari 2023),Poppalarge (18 december 2022),pret (18 december 2022),schoolmeester (18 december 2022),SexDiem ( 4 januari 2023),Shakir (18 december 2022),snaal88 (18 december 2022),Sphinx (18 december 2022),WANDELAAR5 (18 december 2022),Wentelt Eefje (18 december 2022)

  31. #220
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    Hi, wat een mooie meiden daar. En wat kost zoiets moois?

  32. #221
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Club Globe Zürich, Algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cootje Bekijk bericht
    Hi, wat een mooie meiden daar. En wat kost zoiets moois?
    Dat kost 150430 maar daarvoor krijgje een heel complete service als wat er van de service bij een dame staat doet ze voor die orijs behalve anaal en cim dat zijn extra’s. En alles heel correct. Geen roemeens klok kijken en geen dames die zeuren op de kamer. Alle standjes is ook alle standjes en zolang jij het wilt. Tz ook dat zal niet lafjes zijn.

    Er lopen er daar genoeg meiden rond waarbij je het idee hebt dat je een pure nipfomane tegen het lijf heb gelopen.

    Ook een club waar je uitgebreide mogelijkheden hebt tot publieke sex en waar ja dat meestal veel ziet.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  33. Onderstaande 4 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (19 december 2022),Haradamannetje (18 december 2022),mentholbear (19 december 2022),WANDELAAR5 (18 december 2022)

  34. #222
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cootje Bekijk bericht
    Hi, wat een mooie meiden daar. En wat kost zoiets moois?
    Veel te veel:

    globe.jpg

  35. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 december 2022),WANDELAAR5 (18 december 2022)

  36. #223
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Veel te veel:

    globe.jpg
    In duitse clubs evoleren de prijzen anders ook aardig in die richting. Is het niet omdat ze in clubs al 50 per extra vragen en pzc en tz een extra zijn dan is het wel dat de service behoorlijk wordt uitgekleed voor de normale 50
    Euro of de tijd wordt ingekort. Bovendien heb je minder garantie dat je goede service krijgt voor als je in samya of iets dergelijks 150 afspreekt voor full service.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  37. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (18 december 2022),schoolmeester (18 december 2022),WANDELAAR5 (18 december 2022)

  38. #224
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    In duitse clubs evoleren de prijzen anders ook aardig in die richting. Is het niet omdat ze in clubs al 50 per extra vragen en pzc en tz een extra zijn dan is het wel dat de service behoorlijk wordt uitgekleed voor de normale 50
    Euro of de tijd wordt ingekort. Bovendien heb je minder garantie dat je goede service krijgt voor als je in samya of iets dergelijks 150 afspreekt voor full service.
    Klopt. De slechtste prijs-kwaliteitverhouding kan je tegenwoordig terugvinden in Duitsland (uitgezonderd NRW). Dan kom je idd in Globe beter uit.
    Voor een Alpentripje hou ik het voorlopig nog op Oostenrijk. Maar wie weet kom ik er ooit nog wel eens over de vloer. Globe lijkt me het "once in a lifetime" te zijn voor de ijsberen.

  39. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    SexDiem ( 4 januari 2023),WANDELAAR5 (18 december 2022)

  40. #225
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cootje Bekijk bericht
    Hi, wat een mooie meiden daar. En wat kost zoiets moois?
    De foto’s zijn helaas allemaal wel tot een eenheidsnepworst gephotoshopt. Maar de dames zijn zeker erg mooi en allemaal goed (anders liggen ze snel buiten). Dames worden ook dagelijks gecontroleerd op verzorging en uiterlijk en er lopen 2 vrouwelijke managers rond die de dames continu in de gaten houden.

    En het is inderdaad “once in a lifetime”. (Minstens dan ). Eerst Globe zien en dan sterven! Trouwens niet als het 30 graden+ is vanwege het ontbreken van airco op de kamers. En Oostenrijk is veel beter betaalbaar. Maar in NRW en NL zitten ook wat dames van dat niveau. Dat zijn er alleen maar een paar per club.
    Laatst gewijzigd door WANDELAAR5; 18 december 2022 om 19:19

  41. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (19 december 2022),fg22 (18 januari 2023),mentholbear (19 december 2022),SexDiem ( 4 januari 2023)

 

 
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

  FKK Artemis 468*60