Pagina 4 van 65 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1612
  1. #76
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    Probeer maar eens te concurreren tegen Clubs waar ze pausschal 49€ per dag vragen... pffffff
    De kosten zullen daar ook veel lager zijn, dat moet wel, anders blijft er geen dubbeltje meer over voor de uitbaters. Dat moet uit de lengte of de breedte komen. Ik vraag me af of dat nu echte concurrentie is. Mensen die voor € 49,00 de hele dag willen neuken, zijn over het algemeen niet de mensen die wekelijks in saunaclubs komen.

    € 50,00 entree voor een saunaclub is natuurlijk ook al behoorlijk scherp als je ziet wat je allemaal krijgt.
    PLECAT

  2. #77
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht

    Dames die goed verdienen, kunnen dus beter elders gaan werken. Daar betaal je 75 euro voor een week en mag je je winsten houden.
    Je sommetje is denk ik niet realistisch:

    - Entree in de meeste clubs in NRW voor de dames bedraagt tussen de 25-45€/dag, soms met soms zonder de verplichte belasting afdracht. De clubs in Hessen vragen net zo veel entree als de gasten betalen d.i. 65-75€.
    - Alleen enkele topdames verdienen tegenwoordig iets van 500€/dag. De realiteit is dat momenteel een dame gemiddeld tussen de 2 en 4 kamers op een dag maakt. Natuurlijk afhankelijk van de club, de dag en de drukte.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #78
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Je sommetje is denk ik niet realistisch:

    - Entree in de meeste clubs in NRW voor de dames bedraagt tussen de 25-45€/dag, soms met soms zonder de verplichte belasting afdracht. De clubs in Hessen vragen net zo veel entree als de gasten betalen d.i. 65-75€.
    - Alleen enkele topdames verdienen tegenwoordig iets van 500€/dag. De realiteit is dat momenteel een dame gemiddeld tussen de 2 en 4 kamers op een dag maakt. Natuurlijk afhankelijk van de club, de dag en de drukte.
    Die belastingafdracht hebben ze in clubs waar de club een percentage van de omzet van de dame krijgt ook. € 65,00 entree voor een dame is vrij behoorlijk. Voor dames zijn er genoeg alternatieven in de buurt van Elsdorf. FKK Planet is bv. niet ver weg en ook MG is niet ver.

    3 kamergangen:

    Club 1:
    3 * € 50,00 = € 150,00
    Entree = € 25,00
    Blijft over: € 125,00

    Club 2:
    3 * € 50,00 = € 150,00
    Afdracht club = € 30,00

    Blijft over: € 120,00.

    Het is alleen interessant indien een dame heel weinig klanten heeft, maar bij een dergelijk laag aantal klanten kun je je natuurlijk afvragen of je niet beter ander werk kunt gaan doen.
    PLECAT

  4. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Het is alleen interessant indien een dame heel weinig klanten heeft, maar bij een dergelijk laag aantal klanten kun je je natuurlijk afvragen of je niet beter ander werk kunt gaan doen.
    Die keuze is er uiteraard niet voor veel Oostblok dames. Zelfs Dames die relatief wat minder verdienen zullen in een club nog een veelvoud verdienen vergeleken met een normale baan als ze die al kunnen krijgen en wat ze verdienen is ook nog altijd vele malen hoger dan wat ze in hun thuisland verdienen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #80
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Die keuze is er uiteraard niet voor veel Oostblok dames. Zelfs Dames die relatief wat minder verdienen zullen in een club nog een veelvoud verdienen vergeleken met een normale baan als ze die al kunnen krijgen en wat ze verdienen is ook nog altijd vele malen hoger dan wat ze in hun thuisland verdienen.
    Dat is zo op korte termijn, maar het is over het algemeen geen werk dat je tot je 60e kunt doen. Je zult dus toch aan de toekomst moeten denken. Als je een deel van het verdiende geld investeert in bv. een studie, doe je het op termijn helemaal niet slecht.
    PLECAT

  6. #81
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Dat is zo op korte termijn, maar het is over het algemeen geen werk dat je tot je 60e kunt doen. Je zult dus toch aan de toekomst moeten denken. Als je een deel van het verdiende geld investeert in bv. een studie, doe je het op termijn helemaal niet slecht.
    Tsja wijze woorden. Je mag hopen dat er dames zijn die zo denken en verstandig met hun geld omgaan zodat ze na afloop van hun verblijf in Duitsland er nog wat aan over houden.
    De realiteit is helaas vaak anders ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #82
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Tsja wijze woorden. Je mag hopen dat er dames zijn die zo denken en verstandig met hun geld omgaan zodat ze na afloop van hun verblijf in Duitsland er nog wat aan over houden.
    De realiteit is helaas vaak anders ... .
    je bedoelt toch niet dat hun vriendjes alles afpakken
    de hoeren lusten er wel pap van

  8. #83
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chucky99 Bekijk bericht
    Klopt en klopt niet...
    De dames in Harem krijgen 12,- of 12,50 voor een kamergang.
    Ze moeten per dag 10 keer kameren.
    Wat de consequentie is als ze de 10 keer niet halen ("Kein Geld..." werd me eens verteld...) is mij nog steeds niet 100% duidelijk [. . .]
    Ja, die bedragen doen inderdaad de ronde. Zo tussen de 10 en 15 euro voor een kamergang.
    Dat een club een limiet stelt en van de dames verlangt dat ze minimaal 10 keer moeten kameren om überhaupt betaald te krijgen is in mijn ogen schandalig. Maar in deze wereld kijk ik nergens van op. Het lijkt me een bijzonder hard gelag als je vaker de 10 (net) niet haalt!!! Voor mij staat die werkwijze gelijk aan uitbuiting en slavernij. Voor de dame zal er toch op zijn minst een prikkel moeten zijn om in een Pauschall- of Party-Treffclub te werken en een vast/gegarandeerd inkomen is er daar één van. Ik vind dat elke kamergang voor een dame geld moet opleveren.

  9. #84
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @MB,

    De 300E voor 3u was zonder FT? Dan lijkt me dit zeer ruim betaald, zeker met in het achterhoofd dat GT liever niet ziet dat dames 100E/u vragen.
    De prijs is in principe 50+25+25+25+.....
    75 per uur lijkt me echter redelijk en dan zou je op 225 komen. Met een FT erbij zou het dan 250 zijn. Redelijk zijn in het betalen van 75 per uur en daar 50 fooi (of 75?) nog bovenop is meer dan prima betaald.

  10. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 3 december 2011)

  11. #85
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De prijs is in principe 50+25+25+25+.....
    75 per uur lijkt me echter redelijk en dan zou je op 225 komen.
    Even los van dat dames formeel onafhankelijk zijn, OK, maar ik heb het idee dat 50/25/25/25/ niet meer zoveel voorkomt en dat de meeste dames 50/25/50/25 vragen. Geldt ook in PHG en LR trouwens.
    50/50/50 ziet Gt liever niet gebeuren hoewel het formeel de dames vrij staan dat te vragen maar dan bij voorkeur als ze dit vooraf duidelijk maken.

    Zal zo ff kijken of we hier al een topic over hebben want de discussie hoort niet in een dames topic thuis.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #86
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ja, die bedragen doen inderdaad de ronde. Zo tussen de 10 en 15 euro voor een kamergang.
    Dat een club een limiet stelt en van de dames verlangt dat ze minimaal 10 keer moeten kameren om überhaupt betaald te krijgen is in mijn ogen schandalig. Maar in deze wereld kijk ik nergens van op. Het lijkt me een bijzonder hard gelag als je vaker de 10 (net) niet haalt!!! Voor mij staat die werkwijze gelijk aan uitbuiting en slavernij. Voor de dame zal er toch op zijn minst een prikkel moeten zijn om in een Pauschall- of Party-Treffclub te werken en een vast/gegarandeerd inkomen is er daar één van. Ik vind dat elke kamergang voor een dame geld moet opleveren.
    Het valt ook niet mee om een goede incentive te vinden. Ga je een x-bedrag per kamergang betalen, dan kan het zijn dat de club meer uit dient te keren en ze binnenkrijgen en kunnen gasten het op een akkoordje gooien met dames. Even een kwartier ouwehoeren op de kamer en kassa voor de dame. Een vast bedrag per dame: da's vragen om problemen. De ene dame zal meer kameren dan de andere en er zijn altijd dames die wat minder fanatiek 'jagen' dan anderen. Dan is het ook zo mot.

    Eerlijkste zou zijn om een x-percentage van de entreegelden in de pot te gooien en dan naar rato te verdelen over de dames. Loop je wel weer het risico dat klanten het op een akkoordje gooien met dames.

    Ik weet dat dames in hier een van de beter bekend staande partytreffes € 100,00 gegarandeerd krijgen. Op een rustige dag moeten ze daarvoor een keer of 5 a 8 van bil. Overigens moeten ze na afloop ook meehelpen moet poetsen.

    Stel een uur poetsen op een tientje, dan blijft er 90 over. Als je daarvoor 8 keer van bil moet, begrijp je waarom er zoveel verschil zit qua looks en service tussen dames uit een saunaclub en uit een PT.
    PLECAT

  13. #87
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Even los van dat dames formeel onafhankelijk zijn, OK, maar ik heb het idee dat 50/25/25/25/ niet meer zoveel voorkomt en dat de meeste dames 50/25/50/25 vragen. Geldt ook in PHG en LR trouwens.
    50/50/50 ziet Gt liever niet gebeuren hoewel het formeel de dames vrij staan dat te vragen maar dan bij voorkeur als ze dit vooraf duidelijk maken.

    Zal zo ff kijken of we hier al een topic over hebben want de discussie hoort niet in een dames topic thuis.
    Met 50 / 25 / 25 /25 levert 2 uur de dame 125 euro op. Niet heel interessant. Maak ook weinig mee dat een dame zo rekent. Eerder 50 / 50 / 50 dan 50 / 25 / 25. Gangbaar is idd. 75 per uur. Met € 100,00 per uur heb ik overigens ook niet veel problemen.
    PLECAT

  14. #88
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Met 50 / 25 / 25 /25 levert 2 uur de dame 125 euro op. Niet heel interessant. Maak ook weinig mee dat een dame zo rekent. Eerder 50 / 50 / 50 dan 50 / 25 / 25. Gangbaar is idd. 75 per uur. Met € 100,00 per uur heb ik overigens ook niet veel problemen.
    het zou toch makkelijker zijn als de dames een vast bedrag per half uur vragen bv 50/50/50 of 40/40/40 en niet 50/25/50 0f 50/25/25 dat voorkomt denk ik misverstanden

  15. #89
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Voor GFE-ers is prijs toch wel belangrijk gezien de uren die ze maken. Een PSE-er betaald toch standaard al €50 per half uur, de tijd dat hij zijn ding doet. Persoonlijk vind ik €75 per uur een goed tarief, ik betaal sommige dames ook €100 per uur. Maar die zijn het voor mij ook waard, maar dat zijn geen pannenkoek dames. Ik heb in LR en in PHG dames die €50/25/25/25 etc. vragen. Dat zijn voor mij een top pannenkoek dames.

    Maar standaard vind ik €75,00 per uur een goede prijs.

  16. #90
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ...maar ik heb het idee dat 50/25/25/25/ niet meer zoveel voorkomt en dat de meeste dames 50/25/50/25 vragen. Geldt ook in PHG en LR trouwens.
    In LR heb ik niet meegemaakt dat dames anders dan 50/25/25/25 vragen (in PHG trouwens ook niet, maar daar kom ik niet zo vaak). Alabama geeft aan dat dat niet heel interessant is, maar daar ben ik het niet mee een. Als een dame 2-3 van zulke sessies op een dag heeft pakt ze toch gemiddeld 300 op een dag (excl. fooi) en daarmee zal ze bovengemiddeld verdienen (zowel voor een dame als ijsbeer).

    Maar goed....het zal me ook een zorg zijn wat ze vragen, als je het van te voren maar weet. In World is het ieder half uur 50 en dat is ook prima.

    Overigens afgelopen zomer een iets 'opmerkelijks' meegemaakt in LR: 2 uur op kamer geweest en geef de dame 150 euro. Zonder te kijken stopt ze het geld in haar tasje. De volgende ochtend krijg ik van haar een SMS dat ik 25 EUR teveel heb betaald en waarom ik niet om wisselgeld gevraagd heb . Was trouwens geen Roemeense .

  17. #91
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    In LR heb ik niet meegemaakt dat dames anders dan 50/25/25/25 vragen (in PHG trouwens ook niet, maar daar kom ik niet zo vaak). Alabama geeft aan dat dat niet heel interessant is, maar daar ben ik het niet mee een. Als een dame 2-3 van zulke sessies op een dag heeft pakt ze toch gemiddeld 300 op een dag (excl. fooi) en daarmee zal ze bovengemiddeld verdienen (zowel voor een dame als ijsbeer).

    Maar goed....het zal me ook een zorg zijn wat ze vragen, als je het van te voren maar weet. In World is het ieder half uur 50 en dat is ook prima.

    Overigens afgelopen zomer een iets 'opmerkelijks' meegemaakt in LR: 2 uur op kamer geweest en geef de dame 150 euro. Zonder te kijken stopt ze het geld in haar tasje. De volgende ochtend krijg ik van haar een SMS dat ik 25 EUR teveel heb betaald en waarom ik niet om wisselgeld gevraagd heb . Was trouwens geen Roemeense .
    Zoiets kan alleen maar in LR, ik was mijn eerste keer in LR met een dame bijna 2 uur op de kamer. Ik vraag na afloop wat ze krijgt en ze zegt €75,00! Ik geef haar €100,00 en zeg dat het goed is. Dolblij was ze ermee! Ik snapte er niks van, de tweede keer op die avond weer met haar gegaan en ze zei dat ze nog nooit zoveel fooi had gehad. Ik heb het wel weer met de tweede keer goed gemaakt met weer een dikke fooi. Maar erbij verteld dat het alleen voor die ene dag goede fooien dag was. Anders blijven ze met een verwachting zitten.

  18. #92
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    In LR heb ik niet meegemaakt dat dames anders dan 50/25/25/25 vragename als ijsbeer).
    Ik ben niet echt van de pannekoeksessies, maar deze prijsstructuur is inderdaad wat mij bij mijn eerste bezoek duidelijk werd gezegd (redelijk recent), als een dame 50-25-50-25 verlangt zou ik dus wel verwachten dat ze dit bijtijds duidelijk maakt. Ik vind 75 per uur trouwens een hele redelijke prijs, al heb ook ik het idee dat het voor de meeste dames in LR best interessant is om lange sessies te hebben. Veel dames zitten toch veel in de barruimte en in de avond heb je al snel wachttijden. Een paar 25-tjes extra cashen om wat op de kamer te blijven hangen is dan nog niet zo een slechte uitkomst.

  19. #93
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Dat lijstje neemt alleen de entree mee, dat is niet erg veelzeggend.

    Van Goch heeft bijvoorbeeld een lage entree maar je betaald alle drank zelf dat kan aantikken.
    En de service kost meer als in de exclusieve clubs: 50 euro voor 30 min en 90 euro voor een uur.
    Een avondje van Goch is doorgaans best wel aan de prijs en komt overeen met de "exclusieve clubs" of zelfs nog iets duurder.

    Als je even de basis behoefte neemt voor de gemiddelde ijsbeer: sauna,eten, drinken van non alcoholisch en bier en 2 x een 30 minuten nummertje, dan is er in heel NRW maar een prijsvechter en dat is Heaven 7.

    Dat basis pakket kost je daar namelijk: 30 + 2 x30= 90 euro.
    In bijv. GT/LR/PHG: 150 euro Verschil 60 euro.
    Of anders gezegd in heaven 7 kun je voor 150 euro 4 maal neuken en in GT 2 x.
    Dus in basis pakket uitgedrukt is GT 2 x zo duur.

    Zo zou je de clubs moeten vergelijken met elkaar, dan is de uitkomst anders.

    (ps. de term exclusief is een beetje lachwekkend voor de ordinaire neukfabrieken die alle saunaclubs zijn.
    Exclusief zijn echt hele andere clubs met heel andere prijzen.)

  20. #94
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Het verschil is zelfs € 70.00 want in b.v. GT betaal je € 60.00 inkom tegenwoordig en met twee keer een half uur kameren a € 50.00 zit je dus op € 160.00 en inderdaad dat exclusieve valt inderdaad wel mee,dat was meer Yab Yum vroeger in Amsterdam.Daar was je dan ook gauw tussen de 500 en 1500 gulden kwijt voor een fotomodel type en champagne.

  21. #95
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Dat lijstje neemt alleen de entree mee, dat is niet erg veelzeggend.
    Het lijstje was en is alleen ook maar bedoeld om een overzicht te geven van de verschillende entree prijzen.

    Dat is maar een factor die een rol speelt bij de keuze van een club. Er zijn uiteraard andere factoren die ook een rol spelen en die veel beren weer verschillend laten wegen. Dat blijkt ook wel uit de verschillende club voorkeuren en de meningen over de clubs cq. de dames die in een club werken hier op het forum.

    Hoe en of je clubs onderling kunt vergelijken daar vallen moeilijk regels voor aan te geven omdat club voorkeuren nu eenmaal vrij persoonlijk zijn, niet te zeggen vaak ook wat subjectief.

    Uiteindelijk maakt een ieder voor zich zelf een afweging op grond waarvan hij een keuze zal maken. Hoe hij daarin de factor prijs (entree en dames) mee laat wegen zal niet voor iedereen gelijk zijn en dat zal voor andere factoren (eten en drank, faciliteiten, reisduur, line-up, openingstijden, sfeer, service etc.) ook gelden.

    Das maar goed ook want anders zaten we met zijn allen in 1 Club!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #96
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het lijstje was en is alleen ook maar bedoeld om een overzicht te geven van de verschillende entree prijzen.

    Dat is maar een factor die een rol speelt bij de keuze van een club. Er zijn uiteraard andere factoren die ook een rol spelen en die veel beren weer verschillend laten wegen. Dat blijkt ook wel uit de verschillende club voorkeuren en de meningen over de clubs cq. de dames die in een club werken hier op het forum.

    Hoe en of je clubs onderling kunt vergelijken daar vallen moeilijk regels voor aan te geven omdat club voorkeuren nu eenmaal vrij persoonlijk zijn, niet te zeggen vaak ook wat subjectief.

    Uiteindelijk maakt een ieder voor zich zelf een afweging op grond waarvan hij een keuze zal maken. Hoe hij daarin de factor prijs (entree en dames) mee laat wegen zal niet voor iedereen gelijk zijn en dat zal voor andere factoren (eten en drank, faciliteiten, reisduur, line-up, openingstijden, sfeer, service etc.) ook gelden.

    Das maar goed ook want anders zaten we met zijn allen in 1 Club!
    Je noemt veel subjectieve zaken die alleen individueel te wegen zijn inderdaad, maar zoiets als een basis pakket als ik bovenvoorstelde levert een heel interessant lijstje op waar mensen kunnen inschatten wat het ongeveer gaat kosten.

  23. #97
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Misschien een vergelijkingsite genaamd De SaunaclubVergelijker prijs en mogelijkheden waar je gewoon je gegevens invoert en voila,weer een favoclubje erbij.

  24. #98
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Je noemt veel subjectieve zaken die alleen individueel te wegen zijn inderdaad, maar zoiets als een basis pakket als ik bovenvoorstelde levert een heel interessant lijstje op waar mensen kunnen inschatten wat het ongeveer gaat kosten.
    Zijn inderdaad vaak heel persoonlijke overwegingen. Neemt niet weg dat een lijstje best nuttig kan zijn als input bij een keuze voor een club dus thxs al aan MJ en VJ voor hun bijdrages.

    Sommige beren zullen een club bonuspunten geven vanwege de aanwezigheid van veel Roemeense dames, voor andere beren zal zo'n club dan per definitie een no-go area zijn (ik geef maar en willekeurig voorbeeld)

    n.b. voor 4u in clubs als GT, LR en PHG zou ik toch maar uitgaan van 75E/u terwijl voor VV 100E/E feitelijk de norm is (los van speciale pannenkoeken menu's), maar blijft een leuk lijstje VJ welke je hebt gemaakt!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #99
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    En tot slot de Pannekoek die 4 uur met zijn 'vriendinnetje' kamert:
    Het pannekoeklijstje is volstrekt overbodig; pannekoeken kameren met een vaste meid en veranderen enkel en alleen van club wanneer die vaste meid verhuist naar een andere club.

  26. #100
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    n.b. voor 4u in clubs als GT, LR en PHG zou ik toch maar uitgaan van 75E/u terwijl voor VV 100E/E feitelijk de norm is (los van speciale pannenkoeken menu's), maar blijft een leuk lijstje VJ welke je hebt gemaakt!
    Dat klopt, daarom ook de disclaimer dat ik de 'officiele' prijzen gebruik. Ik moet trouwens zeggen dat ik bij mijn laatste LR bezoeken met een paar meiden heb gesproken die vertelden regelmatig 50-25-25-25 sessies te hebben; had ik ook niet verwacht. Ze vonden het ook wat mager, maar voor doordeweekse dagen beter dan de hele dag in een kruk zitten en niks verdienen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Het pannekoeklijstje is volstrekt overbodig; pannekoeken kameren met een vaste meid en veranderen enkel en alleen van club wanneer die vaste meid verhuist naar een andere club.
    Maar ook Pannekoeken moeten eerst een 'vriendinnetje' vinden, die kunnen dus het beste gaan zoeken in YY. Ik heb trouwens ook het idee dat je nauwelijks pannekoeken ziet (of er over hoort) in de duurdere clubs, maar voornamelijk in de 50-25 clubs. Met Groentenwandelaar als uitzondering.

  27. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 4 april 2012)

 

 
Pagina 4 van 65 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60