Pagina 2 van 60 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1493
  1. #26
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick2010 Bekijk bericht
    Dus wat is er dan bereikt?

    Geen goed idee, lijkt mij.
    Niets, nou ja dat de Clubs zich door een onaantrekkelijke prijsstelling uit de markt hebben geprezen.
    Zal dus ook niet gebeuren. Waar wel wat voor te zeggen is een kleine correctie op de 50E entree en de 50E/30m. Deze prijzen zijn al zo'n beetje sinds de invoering van Euro constant.

    Komt bij dat er de afgelopen jaren veel Clubs bij zijn gekomen waarbij ook relatief veel Flatrate/PT/Pauschal Clubs.

    Een club zal zeker nu, nooit eenzijdig de prijzen verhogen. De omliggende Clubs lachen zich dan in het vuistje. Clubs overleven ook niet dankzij een beperkt aantal Big spenders onder de beren, maar alleen dankzij de grote massa van de beren.

    Rationeel zou wat te zeggen voor een kleine prijscorrectie naar boven, maar de realiteit is denk dat als 1 Club de Entree maar naar bv. 60E zou verhogen "De beer los is" en er een storm van protest zou komen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #27
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Wat mij betreft gaat de entree naar Euro 100 en prijs voor 1e half uur ook naar 100 euro (all-in, dus met standaard ZK, PZC, FT, MMT, etc.) en dan voor elk volgend half uur 50 euro. Wel zo duidelijk en zijn we gelijk van de budget neukers en bar/bankhangers af!

    Dan natuurlijk wel kwaliteit van zowel faciliteiten en dames die deze prijs ook echt waar kunnen maken.





    En ben blij te zien dat er nog meer ijsberen zijn die van duidelijkeid vooraf(!) houden!
    MiniMe wil het rijk alleen hebben in de sauna-club en daarom omhoog de prijs maar wij komen voor de gezelligheid en niet om de boel af te kraken dus naar beneden die prijs anders gaan we staken

  3. #28
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Niets, nou ja dat de Clubs zich door een onaantrekkelijke prijsstelling uit de markt hebben geprezen.
    Zal dus ook niet gebeuren. Waar wel wat voor te zeggen is een kleine correctie op de 50E entree en de 50E/30m. Deze prijzen zijn al zo'n beetje sinds de invoering van Euro constant.
    Ik weet niet wat de prijzen vooraf aan de euro waren in duitse clubs, dames bij ramen waren toen 50 gulden en nu zijn ze 50 euro en bij nederlandse clubs in Den Haag bijvoorbeeld was de prijs voor een half uur 100 gulden. Het is dus een fabel dat de prijzen niet zijn verhoogd. De verhoging is juist zo extreem geweest dat er weinig rek overblijft voor verdere prijsstijging zonder klantenverlies.
    50 euro is niet weinig geld mensen, ongeacht hoe denigrerend sommige geldzuchtige dames daar ook over doen. Daar doen een hoop mensen boodschappen mee voor een aantal weken.

  4. #29
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Het is dus een fabel dat de prijzen niet zijn verhoogd.
    Ik refereer aan de Duitse Saunaclub 30m prijzen en entree. Deze is sinds de invoering van de Euro 1 Jan 2002 niet veranderd. Dus geen fabel lijkt me.

    Ik meen dat voor de Euro in PHG de 30m pzc service 100 DM was. De conversie koers was toen EUR 1 = DEM 1,95583.

    Sinds 2005 kom ik in Duitsland en van een significante prijsverhoging is sindsdien bepaald geen sprake geweest. Als ik diep nadenk herinner ik me de Entree Prijs van Palace 65E -> 75 E.

    De prijzen voor verlenging zijn in veel Clubs wel wat gewijzigd.

    Volgens mij hebben we hier al veel vaker een prijsdiscussie gehad .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #30
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Bij de ramenprostitutie alsook in nederlandse clubs/bordelen zijn de prijzen in elk geval flink gestegen. Willi69, wat was de entree en een halfuursessie in de verschillende clubs vooraf aan de Euro? Ik meen dat bijvoorbeeld in Freude de prijzen voor een halfuur sessie onder de 50 mark lag en vlak na de invoering van de euro op 30 euro. We hebben het niet alleen over PHG want dat was toen de top van de clubs in de regio.

  6. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik meen dat bijvoorbeeld in Freude de prijzen voor een halfuur sessie onder de 50 mark lag en vlak na de invoering van de euro op 30 euro. We hebben het niet alleen over PHG want dat was toen de top van de clubs in de regio.
    Ik moet je ook alles uitleggen! Freude behoorde toen tot de bekende keten van de Red Teppich Clubs geleid door iemand die in het milieu "Der Blinde" werd genoemd. Was toen zeg maar een Billig Fick laden.

    De prijs was toen inderdaad 30E en die geldt nog steeds in vele RTC clubs als Belami, Villa Venus, Salome etc.
    Sterker nog daar zijn de prijzen extreem laag momenteel. Vaak iets van 3 maal de kamer op voor 70-79E en entree vrij. Wel 15-20m service.

    Ben je op zoek naar een goedkope club, die zijn er dus zat wat dieper in de Ruhrpott. Penelope bv. 25E/20m. Maar ook voor die typische Ruhrputt prijzen geldt dat ze bijna onveranderd zijn. Sterker nog in veel RTC clubs feitelijk gedaald door de (2-3-4 maal) kamer aanbieding die goedkoper is dan vroeger entree + (2-3-4 maal) kamer prijzen.

    Dat veel Clubs zich aan PHG hebben gespiegeld en die prijzen hebben overgenomen dat klopt. Dat is nu zeg maar de Club standaard in NRW althans voor de wat grotere clubs.

    In een grijs verleden heeft PHG ook 50DM/25E prijzen gekend voor pmc. Maar dat werd maar door heel weinig dames aangeboden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #32
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat veel Clubs zich aan PHG hebben gespiegeld en die prijzen hebben overgenomen dat klopt. Dat is nu zeg maar de Club standaard in NRW althans voor de wat grotere clubs.
    Goeg dat je toegeeft dat de prijzen zijn verhoogd en niet alleen selectief PHG en de prijzen na de euro vergelijkt met de algemene prijzen nu

  8. #33
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Goeg dat je toegeeft dat de prijzen zijn verhoogd en niet alleen selectief PHG en de prijzen na de euro vergelijkt met de algemene prijzen nu
    Dat zeg ik dus helemaal niet! Ik zeg alleen dat clubs als GT en LR en PSR die toen nog niet bestonden zich aan de prijzen van de toenmalige marktleider conformeerden.
    De PHG prijzen voor entree en 30m zijn al sinds 1-1-2002 ongewijzigd.

    Voor veel RTC clubs geldt juist dat er effectief van een prijsdaling sprake is.

    Lezen is een kunst, begrijpen ook ... . Duitsers drukken dat als volgt uit "Wer lesen kann, ist klar im Vorteil“ .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #34
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cuties Bekijk bericht
    Maar ik zie liever een totaal andere betaalconstructie of een betaalconstructie die harmonieus naast de huidige kan coëxisteren.

    Dwz. geef beren die van alle facilitieten gebruik willen maken en die uren en uren in de club willen "chillen", bikken, drinken voor 50 euro een zwart bandje, en biedt beren die daarvoor geen tijd/zin in hebben tegen 0 entree een wit bandje aan.

    Voorwaarde laatste groep: binnen 3 uur wegwezen, geen gebruikmaking van faciliteiten behalve wc & douche (wie zulks moet controleren, weet ik ook niet, alarmpie in polsbandje?), en voor fris en eten (op a la carte basis ) betaal je! Bijvoorbeeld men zou vooraf bij binnenkomst 10 muntjes voor 30 euro kunnen kopen. 1 muntje voor fris en 5 muntjes voor eten. Als je muntjes over hebt, kun je die tijdens een volgend bezoek verzilveren. Dit alles geldt niet voor diegenen die 50 aftikken.
    Leuk voorbeeld maar teveel burocratische rompslomp. Mijn voorkeur, gratis entree. Wil je eten en drinken dan betaal je er maar voor (met consumptiebonnen vanwege het gemak voor het barpersoneel).

    Wat de seks betreft, alle dames krijgen ongeacht hun service gewoon 50 euro voor elk half uur seks, al is het nog zo belabberd. Dus zeker geen extra kosten voor extra service. Seks is seks en daar hoort geen (oplopende)prijslijst bij. Dames die denken daar een slaatje uit te kunnen slaan door (zeer) beperkte service aan te bieden, plaatsen zich vanzelf buiten de kamer. Dames die lekker pijpen, rimmen, fisten, slikken, anaal en noem maar op, zullen "Der Schlüssel" niet aan kunnen slepen (en dus geld verdienen).


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cuties Bekijk bericht
    Maar zulk een megaproject tot reorganisatie, zal er wss nooit komen voor ons immer gehaasde beren uit de Randstad. Want laten we wel wezen, alsof die pimpboy clubleiding openstaat voor suggesties van nobodies als wij. Men veranderd pas vaak wat qua prijs als men ziet dat het beursje minder gevuld raakt na een analyze van de inkomsten balans. Ja, toch?!
    Cash is king.
    "Right, mister Cuties", mijn plan zal er ook nooit komen. Niet omdat die clubs alleen maar aan geld denken en naar de inkomstenbalans kijken maar meer omdat ze miserabel management en bedrijfsvoering hebben. Als ze echt op grove winsten azen, moet je een doortrapte CEO binnenhalen met als doel: "maak van deze tent een goudmijn". Die laat je een paar keer met een lekker sletje neuken en met het zojuist vergaarde beeldmateriaal (Polaroid!) doet-ie je zaken vervolgens gratis! Bovendien, hoeveel slimme, gratis ideeën en plannen hebben wij al gelanceerd via dit forum en die sukkels van een eigenaren zitten gewoon te suffen.

  10. #35
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    NRW-saunaclubs zijn eigenlijk heel goedkoop in vergelijking met de rest van de saunaclubs in Duitsland. Dus wie zeurt over 75 € voor een uur, dat vind ik onterecht. In de meeste saunaclubs die hetzelfde damesaanbod hebben, betaal je elders in Duitsland 100€/uur en in vele tenten -in Frankfurt bv- betaal je al meer voor de entree. Ook de extra's zoals FT kosten doorgaans minder in NRW. De paar keren dat ik naar Oase/World ga, daar doe ik minder geld op dan in NRW omdat de prijzen daar veel hoger liggen. In NRW ga je veel vlugger een uur de kamer op dan in clubs waar ze 100 euro/uur vragen.
    Ook de laufhaüser in Duisburg zijn eigenlijk spotgoedkoop (30€) in vergelijking met bv het schipperskwartier in A'pen (50€).
    Bovendien moet je nooit in de kou rondlopen in Duisburg, enkel een goeie trappenloper zijn . We mogen blij zijn dat NRW zo dicht bij België en Nederland ligt.
    Het doel heiligt de middelen

  11. #36
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Niemand zeurt over de prijzen, Saint. Het is dat vnl de forumleiding vindt dat de prijs omhoog kan met als argument dat het summum (Phg) van toen de prijzen jarenlang niet heeft verhoogd en vergeet te melden dat elk jaar Phg steeds verder van dat summum is afgezakt.
    De andere clubs waren goedkope fickladen en tellen in deze discussie daarom niet mee . In 2003 gingen veel topdames van Freude (Svetlana, Nana, etc) naar GT (die de toenmalige topprijzen van PHG overnam en hiermee veel PHG dames naar zich toetrok) en genoten dan ook een duidelijke inkomstenstijging. Nog geen 2 jaar later nam Freude de hogere GT en PHG prijzen over. Laat je niet misleiden dat de prijzen niet verhoogd zijn.

  12. #37
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Saint Bekijk bericht
    NRW-saunaclubs zijn eigenlijk heel goedkoop in vergelijking met de rest van de saunaclubs in Duitsland. Dus wie zeurt over 75 € voor een uur, dat vind ik onterecht.
    Zo is het Saint. En het is niet alleen goedkoper dan de rest van Duitsland, maar ook met alle andere West-Europese landen. Het is zelfs niet duurder dan populaire plaatsen in Oost-Europa.

  13. #38
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

  14. #39
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Saint Bekijk bericht
    NRW-saunaclubs zijn eigenlijk heel goedkoop in vergelijking met de rest van de saunaclubs in Duitsland.
    Ja dat klopt en dan moet je je ook nog bedenken dat er wat dieper in NRW veel clubs zijn die een nog lagere prijsstelling hanteren.

    Hessen is relatief duur om over NL en B maar te zwijgen. Toch als er al een druk op de al jaren constante prijzen in NRW komt is dat meer een druk die resulteert in daling dan in verhoging.
    Kijk bv. naar VV met zijn zondag gratis entree of clubs die als je er voor 13u of 15u binnen bent de entree prijs reduceren. Los nog van de reeds genoemde Flatrate Clubs een relatief nieuw fenomeen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #40
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik weet niet wat de prijzen vooraf aan de euro waren in duitse clubs, dames bij ramen waren toen 50 gulden en nu zijn ze 50 euro en bij nederlandse clubs in Den Haag bijvoorbeeld was de prijs voor een half uur 100 gulden. Het is dus een fabel dat de prijzen niet zijn verhoogd. De verhoging is juist zo extreem geweest dat er weinig rek overblijft voor verdere prijsstijging zonder klantenverlies.
    50 euro is niet weinig geld mensen, ongeacht hoe denigrerend sommige geldzuchtige dames daar ook over doen. Daar doen een hoop mensen boodschappen mee voor een aantal weken.

    De service is ook wel uitgebreid aan de ramen. Voorheen betaalde je 50 gulden voor pijpen of neuken, nu 50 euro voor pijpen en neuken. En waar je vroeger 75 gulden betaalde, betaal je nu 35 euro. Wat met name de hoogte in is geschoten zijn de prijzen van de prive-clubs. Wat 200 gulden per uur moest kosten, kost nu minimaal 150 euro per uur. We kennen het resultaat: ze leggen een voor een het loodje.

    Prijzen constant verhogen conform de inflatie is ook lastig. 50 euro is een makkelijker bedrag aan de ramen dan EUR 53,47.

    Voor 50 euro een paar weken boodschappen kunnen doen lijkt me wat overdreven, maar denk wel dat een stijging van zowel de entreeprijzen als de prijzen voor de service de bezoekersaantallen en de kamerfrequentie flink laten teruglopen. Het is ook niet zo dat er in de markt ruimte is om de tarieven flink te verhogen. Sterker nog: tarieven staan aardig onder druk doordat de concurrentie het flatrate-systeem hanteert of stunt met entreeprijzen.
    PLECAT

  16. #41
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Voor 50 euro een paar weken boodschappen kunnen doen lijkt me wat overdreven.
    Als je 6 dagen in de week in duitsland bent kan dat makkelijk. Kun je zelfs nog boodschappen in de vuilnisbak gooien

  17. #42
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Heren jullie vergeten in deze discussie een belangrijke parameter!!
    Namelijk Trinkgeld
    Als je nou slechts 30€ betaald en je bent zo xxxxx om 50€ tip te geven wat in de vorige discussie volgens toch een aantal beertjes verdedigt werd is het totaal 80€

    Ik geef liever 50€ en geen tip...
    Dit opent meteen de topic tips

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  18. #43
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Voor 50 euro een paar weken boodschappen kunnen doen lijkt me wat overdreven
    Er zijn veel mensen in Nederland die met 100 euro per maand al hun boodschappen moeten doen. Geniet van je bevoorrechte positie, want de meest clubbezoekers hier zitten in een bevoorrechte positie.

  19. #44
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Bevoorrechte positie is het natuurlijk wel maar het is wel elke euro waard
    de hoeren lusten er wel pap van

  20. #45
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Heren jullie vergeten in deze discussie een belangrijke parameter!!
    Namelijk Trinkgeld
    Als je nou slechts 30€ betaald en je bent zo xxxxx om 50€ tip te geven wat in de vorige discussie volgens toch een aantal beertjes verdedigt werd is het totaal 80€

    Ik geef liever 50€ en geen tip...
    Dit opent meteen de topic tips

    Grtz,Dolfie
    Tip geef ik slechts af en toe. Moet ieder ook voor zich weten. Denk wel dat het voor een ieder beter is als dames het af kunnen met het tarief. Als je er een tip-component in gaat bouwen krijg je een schooicultuur in de clubs en dat is alleen maar irritant.
    PLECAT

  21. #46
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Er zijn veel mensen in Nederland die met 100 euro per maand al hun boodschappen moeten doen. Geniet van je bevoorrechte positie, want de meest clubbezoekers hier zitten in een bevoorrechte positie.
    Ik werk er ook hard genoeg voor.
    PLECAT

  22. #47
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Ik denk dat je dan van heel veel mensen af bent en niet alleen van de bar- en bankhangers en de "budgetneukers".

    Een avondje wat dan voorheen € 275,00 moest kosten, kost dan opeens € 550,00. Niet elke club kan ook € 100,00 entree waarmaken en niet elke dame
    € 100,00 voor een half uur.

    Een club als PSR kan € 100,00 entree wel waarmaken, maar veel andere clubs gewoon niet. Ik denk ook niet dat de inkomsten van de clubs en de dames lineair stijgen met de prijsverhoging. Bestaande klanten zullen of minder gaan, en/of minder vaak kameren of zelfs helemaal niet gaan. Ik geloof niet dat de totale winst hiermee gaat stijgen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick2010 Bekijk bericht
    Je mening en opmerking over die 100 euro's vind ik nogal respectloos naar de beren die (veel) minder te besteden hebben dan blijkbaar jij. Dan zullen er echt veel minder bezoekers komen, denk ik, en als gevolg daarvan uiteindelijk ook veel minder dames van plezier. Dus wat is er dan bereikt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Niets, nou ja dat de Clubs zich door een onaantrekkelijke prijsstelling uit de markt hebben geprezen.
    Zal dus ook niet gebeuren.

    Rationeel zou wat te zeggen voor een kleine prijscorrectie naar boven, maar de realiteit is denk dat als 1 Club de Entree maar naar bv. 60E zou verhogen "De beer los is" en er een storm van protest zou komen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    MiniMe wil het rijk alleen hebben in de sauna-club en daarom omhoog de prijs maar wij komen voor de gezelligheid en niet om de boel af te kraken dus naar beneden die prijs anders gaan we staken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik weet niet wat de prijzen vooraf aan de euro waren in duitse clubs, dames bij ramen waren toen 50 gulden en nu zijn ze 50 euro en bij nederlandse clubs in Den Haag bijvoorbeeld was de prijs voor een half uur 100 gulden. Het is dus een fabel dat de prijzen niet zijn verhoogd. De verhoging is juist zo extreem geweest dat er weinig rek overblijft voor verdere prijsstijging zonder klantenverlies.
    50 euro is niet weinig geld mensen, ongeacht hoe denigrerend sommige geldzuchtige dames daar ook over doen. Daar doen een hoop mensen boodschappen mee voor een aantal weken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Tip geef ik slechts af en toe. Moet ieder ook voor zich weten. Denk wel dat het voor een ieder beter is als dames het af kunnen met het tarief. Als je er een tip-component in gaat bouwen krijg je een schooicultuur in de clubs en dat is alleen maar irritant.
    Er zijn blijkbaar een hele hoop beren die nog steeds voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

    Blijkbaar zijn er echt beren die deze hele discussie (net als vele andere discussies) zeer serieus nemen, zal volgende keer [ironical mode on] er bij zetten. Probeer gewoon te genieten van hetgeen de dames en de clubs te bieden hebben en neem ajb dit forum niet zo zwaar en serieus.........

    Denk je nu echt dat deze hele discussie invloed zal hebben op het prijsbeleid? De prijs wordt gewoon bepaald door de markt (vraag en aanbod) en die is in NRW blijkbaar redelijk uitgebalanceerd op dit moment. Als de vraag afneemt (aantal ijsberen zakt flink terug) bij gelijkblijvend aanbod, dan gaat de prijs naar beneden, blijft de vraag gelijk, maar neemt het aanbod af (bv door strictere "importbeperkingen") dan gaat de prijs omhoog. Aangezien de vraag enigszins stabiel is, maar het aanbod enorm toegenomen (met name uit de "nieuwe EU landen") is duidelijk dat een prijsstijging er voorlopig niet in zit.

    BTW: een top dag/avond in Oase kost inderdaad rond de Euro 500 (nog zonder reiskosten) maar daar krijg je dan ook kwaliteit van de aanwezige dames voor, ondanks dat Oase de hogere entreeprijs (Euro 65) zelf met haar faciliteiten totaal niet waarmaakt!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  23. #48
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    500 voor een dag/avond is te veel, in PHG kun je voor de helft al flink veel lol hebben
    de hoeren lusten er wel pap van

  24. #49
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Willi69, wat was de entree en een halfuursessie in de verschillende clubs vooraf aan de Euro?
    Ich kann das nicht mehr für jeden Club sagen, aber im PHG sind die Preise seit 1993 (!) unverändert!
    => Eintritt 100 DM (~ 50 €), halbe Stunde auf dem Zimmer ebenfalls 100 DM (~ 50 €), jeder weitere halbe Stunde 50 DM (~ 25 €), FT + 50 DM (~ 25 €).
    In der Parksauna Wildenrath und in den meisten Clubs außerhalb des Ruhrgebietes galten die gleichen Tarife.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  25. #50
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    In de PHG club FAQ stond niet zo lang geleden nog dat de dames begonnen met hun dienstverlening vanaf E25 per half uur...

 

 
Pagina 2 van 60 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

Diamond 468*60   Babylon 468*60