Pagina 49 van 65 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.225 van 1612
  1. #1201
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 12:05
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.673
    Discussies
    271
    Thanks
    26.447
    Thanked
    16.011 in 6.519 posts

    Standaard

    Zeker, en daarom vind ik het ook goed dat sommige clubs... 'etiquette regels' hanteren. Voldoet een dames er niet aan, doordat mannen bijvoorbeeld klagen, en past ze haar gedrag niet aan dan is ze niet langer welkom. Zou hou je de 'sfeer' goed en blijven de mannen (terug) komen.

  2. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 september 2022),Jan Verplancke ( 4 september 2022),Ties85 ( 5 september 2022)

  3. #1202
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Zeker, en daarom vind ik het ook goed dat sommige clubs... 'etiquette regels' hanteren. Voldoet een dames er niet aan, doordat mannen bijvoorbeeld klagen, en past ze haar gedrag niet aan dan is ze niet langer welkom. Zou hou je de 'sfeer' goed en blijven de mannen (terug) komen.
    Ja, eens. Uiteindelijk komt een groot deel van die bezoekers toch voor de duidelijkheid die je hebt. Vervelende voor clubs is nu wel dat de dames redelijk wat macht hebben.

    Voorheen mochten dames blij zijn als ze in een bepaalde club mochten werken. Nu zijn veel clubs al blij als ze een fatsoenlijke line up kunnen presenteren.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 september 2022),mentholbear ( 4 september 2022),schoolmeester ( 4 september 2022)

  5. #1203
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:19
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    imo, mogen ze best 150 euro per uur vragen. De vraag is meer waar wil je dat geld nog uitgeven. je wil gewoon een nette club waar alles goed geregeld is, geen gedoe.. even wippen hapje eten drankje doen en weer naar huis.. helaas is de ergernis factor overal wel daar, of het party volk is, vrouwen die de hele avond tegen je blijven ouwehoeren. Met name dat laatste heb ik zon schijthekel aan. Ik dacht steeds vaker wat doe ik hier.. lelijke wijven, gedoe, slechte service, vrouwen die niet schoon waren... dan is 200 euro per uur de beste grap van het jaar.... Sinds de prostitutiewet van 2017 is voor mij de spass er wel af...

  6. #1204
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.959
    Thanked
    3.221 in 1.092 posts

    Standaard

    D'r wordt door sommige beren hoog opgegeven van privehuizen, maar als je 't prijslijstje van een privehuis ziet dan wordt je ook niet vrolijk. Zoals deze:
    https://www.ds-girls.nl/onze-prijzen/

    80p30, 150p60, maar je kunt op je klompen aanvoelen dat je daar ook de hele 'basic service' discussie hebt als elders. Wil je old school SC-service dan zit je ook al snel op magnum-prijzen. Granted:

    +geen benzinekosten
    +geen entree voor 't privehuis (hoewel dat ook niet overal zo is)
    -geen vreetschuur (je mag blij zijn als je een glaasje cola krijgt)
    -niet een halve avond badderen in al het damesnaakt.

  7. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 6 september 2022)

  8. #1205
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:19
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Als dat wat je zoekt voor die prijs aanwezig is, dan is dat nog te overzien. Maar je ziet steeds vaker dat opgespote, teveel makeup, kardasian look, vol met tattoos en het gnd segment is vooral gevuld met plattelands roemeentjes met de typisch roemeense koppies. ik vind zelf dat het gnd segment sinds 2017 zo goed als dood is, en qua uitstraling kunnen de hema badpak setjes me niet bekoren.. Als je 150-200 euro moet betalen, dan moet er wel iets staan, een concept een idee een uitstraling, en niet woensdag gehaktdag met een slecht humeur.. en zeker geen lelijke dames die proberen makkelijk te scoren. Sinds corona zijn er hele groepen klanten weggebleven, hierdoor zullen de prijzen ook wel omhoog gegaan zijn minder inkomsten. Maar ik verwacht zelf een sterke stijging uit het lokale circuit als de prijzen in de winkels zo blijven. hopenlijk duits/pools ben ook wel een beetje roemeentjes moe als ik eerlijk ben. Net of er nog alleen maar boterham met ham te koop is al 10 jaar lang, en die kost nu 200 euro/uur
    Laatst gewijzigd door Flipper; 6 september 2022 om 06:37

  9. Onderstaande 9 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje ( 6 september 2022),Picasso 1 ( 6 september 2022),pietpotent44 ( 6 september 2022),Pikkatrillah ( 6 september 2022),Poppalarge ( 6 september 2022),schoolmeester ( 6 september 2022),stimpy3 ( 6 september 2022),The Joker ( 6 september 2022),Ties85 ( 6 september 2022)

  10. #1206
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:05
    Berichten
    753
    Discussies
    109
    Thanks
    1.612
    Thanked
    1.896 in 443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    D'r wordt door sommige beren hoog opgegeven van privehuizen, maar als je 't prijslijstje van een privehuis ziet dan wordt je ook niet vrolijk. Zoals deze:
    https://www.ds-girls.nl/onze-prijzen/


    -niet een halve avond badderen in al het damesnaakt.
    Behalve bij de Babylon valt het met dat badderen in damesnaakt wel mee toch, in de meeste clubs lopen dames met (een beetje) kleding aan en gaan dames amper het bubbelbad in tenzij er natuurlijk betaald is.
    I just don't give a fuck

  11. #1207
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    D'r wordt door sommige beren hoog opgegeven van privehuizen, maar als je 't prijslijstje van een privehuis ziet dan wordt je ook niet vrolijk. Zoals deze:
    https://www.ds-girls.nl/onze-prijzen/

    80p30, 150p60, maar je kunt op je klompen aanvoelen dat je daar ook de hele 'basic service' discussie hebt als elders. Wil je old school SC-service dan zit je ook al snel op magnum-prijzen. Granted:

    +geen benzinekosten
    +geen entree voor 't privehuis (hoewel dat ook niet overal zo is)
    -geen vreetschuur (je mag blij zijn als je een glaasje cola krijgt)
    -niet een halve avond badderen in al het damesnaakt.
    Geen vreetschuur is ook niet echt een nadeel. Je kunt je vast wel ergens in de buurt voor een habbekrats vol vreten.

  12. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 september 2022)

  13. #1208
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.959
    Thanked
    3.221 in 1.092 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Geen vreetschuur is ook niet echt een nadeel. Je kunt je vast wel ergens in de buurt voor een habbekrats vol vreten.
    Wat ik al zei: ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat alle klagende beren naar privehuizen gaan.

  14. #1209
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 15:06
    Berichten
    41.927
    Discussies
    4597
    Thanks
    46
    Thanked
    14.732 in 8.663 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Wat ik al zei: ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat alle klagende beren naar privehuizen gaan.
    Hmmm. Dan zit jij straks in een lege club of denk jij dat al die dames blijven zitten totdat jij weer langskomt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 september 2022),Jan Verplancke ( 7 september 2022),pret ( 6 september 2022)

  16. #1210
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:19
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    het enige voordeel dat ik zie van 200 per uur is dat dan misschien die bus uit polen toch nog gaat komen als ze dr wind van gaan krijgen.. Maar waar faciliteer je nog deze high end dames. Die gaan niet naar een groezellige club vol zuipende party beren en roemeens kippen gedrag.

  17. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 6 september 2022)

  18. #1211
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.959
    Thanked
    3.221 in 1.092 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Hmmm. Dan zit jij straks in een lege club of denk jij dat al die dames blijven zitten totdat jij weer langskomt
    Als d'r te weinig mannen zijn gaan de prijzen vanzelf omlaag :D (want ook die privehuizen kunnen maar een beperkte hoeveelheid dames opnemen) :D

  19. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 7 september 2022)

  20. #1212
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 16:29
    Berichten
    430
    Discussies
    2
    Thanks
    620
    Thanked
    250 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Hmmm. Dan zit jij straks in een lege club of denk jij dat al die dames blijven zitten totdat jij weer langskomt
    Als je deze hobby te duur vindt ,no problem ,je kunt ook nog altijd gaan vissen ...... !

  21. #1213
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Berichten
    9.785
    Discussies
    307
    Thanks
    17.858
    Thanked
    11.839 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boy56 Bekijk bericht
    Als je deze hobby te duur vindt ,no problem ,je kunt ook nog altijd gaan vissen ...... !
    Onderschat vissen niet dat kan zelfs duurder uitpakken.

  22. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 september 2022),Wentelt Eefje ( 7 september 2022)

  23. #1214
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.879
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Onderschat vissen niet dat kan zelfs duurder uitpakken.
    Niet alleen de vissen zelf ,zoals de in Nederland geliefde haring en maatjes, mossels en garnalen maar zowat alles. Ook Tulpen en kaas btw.
    Vissen vooral door de klimaatverandering waar velen hier niet in geloven . Door het zuurstoftekort in het water gaan de vissen in overlevingsmodus zodat ze meer vatbaar zijn voor ziektes en dood omdat hun weerstand wegvalt.. Over water gepraat; zal op korte termijn 20% duurder worden
    Bovendien gaan oogsten ook steeds mee mislukken dus tal van voeding zal behoorlijk duurder worden.
    Maar is er, wanneer er in de sector een prijsverhoging komt, dan lijkt het hier wel W03..
    Wel die verhogingen kunnen niet uitblijven dus hou er maar rekening mee.
    En ipv over deze logische economische ontwikkeling te verbazen en te zeuren kan je dan beter een vriendin zoeken voor je seriële noden of een goed boek lezen

  24. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 ( 7 september 2022)

  25. #1215
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Berichten
    13.833
    Discussies
    98
    Thanks
    5.271
    Thanked
    10.375 in 4.544 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Als d'r te weinig mannen zijn gaan de prijzen vanzelf omlaag :D (want ook die privehuizen kunnen maar een beperkte hoeveelheid dames opnemen) :D
    Rationeel zou je dat verwachten, maar de realiteit is dat dames wegblijven op dagen dat er weinig mannen zijn (doordeweeks wegens gebrek aan stamgasten die geen toeristenprijzen wensen te betalen) en op de momenten gaan waarop wel voldoende mannen (party people (die de discotheek hebben vervangen door de saunaclub) en toeristen) aanwezig zijn, dus alles concentreert zich op de vrijdagavond en de zaterdag. Die dames denken heel simpel: op vrijdagavond en zaterdagavond zijn er voldoende mannen dus dat zijn de momenten om naar die club te gaan. Ze staan er geen moment bij stil dat de leegte in de rest van de week komt omdat ze met hun handelwijze stamgasten hebben weggejaagd. Hun simpele denkwijze daarop is: op doordeweekse dagen andere clubs uitproberen waar wel mannen komen.

    Prijzen gaan enkel weer terug naar normale evenwichtige marktprijzen wanneer clubs bereid zijn en durven te managen. Clubs waar 60p30 wordt aangehouden nemen een stap in het zoeken naar een evenwicht waar zowel klanten als dames zich in kunnen vinden (alle dagen en niet enkel in het weekend), dat is een stap in durven managen in een lastige marktsituatie.

  26. Onderstaande 8 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 september 2022),Ascari ( 7 september 2022),Eddy_V ( 7 september 2022),hasta la pasta (11 september 2022),schoolmeester ( 7 september 2022),stimpy3 ( 7 september 2022),The Joker ( 7 september 2022),WANDELAAR5 ( 7 september 2022)

  27. #1216
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.959
    Thanked
    3.221 in 1.092 posts

    Standaard

    Prijzen gaan enkel weer terug naar normale evenwichtige marktprijzen wanneer clubs bereid zijn en durven te managen.
    Het zou natuurlijk ook helpen als d'r meer vrouwen zijn. Als d'r 2x zoveel vrouwen rondlopen ga je vanzelf een prijzen- en serviceslag krijgen. Als de oekraineoorlog ergens midden volgend jaar uitgewoed is kunnen we met wat mazzel over een paar jaar een heel contingent russische olga's verwelkomen (ook omdat d'r tegen die tijd minstens 100.000 mannen van tussen de 20-30 jaar 'kwijt' zijn geraakt op de speciale vakantie in Oekraine). En ik denk dat we al wat eerder een flinke aanloop van Oekrainse en Moldavische dames mogen verwelkomen

  28. #1217
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Wat ik al zei: ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat alle klagende beren naar privehuizen gaan.
    Benieuwd welke club er een mooie line-up kan presenteren als de klagers hun centen uitgeven in privehuizen (of waar dan ook) en de zuipberen in de club zuipen, kijken, voelen en vreten, maar niet neuken...

  29. Onderstaande 3 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 september 2022),mentholbear (11 september 2022),Picasso 1 ( 8 september 2022)

  30. #1218
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.959
    Thanked
    3.221 in 1.092 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Benieuwd welke club er een mooie line-up kan presenteren als de klagers hun centen uitgeven in privehuizen (of waar dan ook) en de zuipberen in de club zuipen, kijken, voelen en vreten, maar niet neuken...
    "some say this has already happened"..

    (als ik de meutes in PHG/Magnum bekijk heb ik niet het idee dat er zoveel gekamerd word...)

  31. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 7 september 2022)

  32. #1219
    Geregistreerd
    8 mei 2022
    Last Online
    28 september 2022 @ 16:51
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    142 in 70 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Prijzen gaan enkel weer terug naar normale evenwichtige marktprijzen wanneer clubs bereid zijn en durven te managen.
    Volgens cameltoe slide zal dat wel niet mogen volgens een artikel in de Prostitutionsgesetz.

    Ik denk dat het schoentje vooral wringt aan de aanbodzijde. Er zijn - zeker sinds corona - nu eenmaal minder (goede) dames in de SC, ook al omdat er minder (goede) SC zijn. Ik was een paar weken geleden in GT Wien. Ik schat een 40-tal meiden aanwezig waarvan heel wat stunners maar ook middelmaat. Prijs is er officieel nog altijd 70430 (staat zelfs zwart op wit aan de receptie en wordt ook zo medegedeeld aan de argeloze klant die het vraagt aan de theke) maar reken maar vast op 100430. Tot 2018 was 70430 wel algemeen gangbaar en was de LU 2x zo groot. Toch doken toen veel van deze meiden vroeg of laat ook in NRW op. Als je nu vraagt waarom ze dat niet overwegen, is het antwoord dat ze hier meer verdienen.

    Een goed gerunde SC, zeg maar stijl GT Bruggen of LR, zou vandaag nog altijd succes kunnen hebben. Vraag is alleen of ze nog afgeladen vol zullen zitten als voor Corona. Toen was het klagen dat het veel te druk was, op een zaterdag- of vrijdagavond soms gewoon dringen en duwen om van de ene naar de ander kant van de bar te laveren. Nu heb ik enkel overvolle SC gezien in de eerste weken bij de heropening vorig jaar en vlak voor eindejaar toen er gevreesd werd dat alle SC terug in lockdown moesten. Misschien zijn de tijden gewoon veranderd zowel qua dames (een generatie gaat nu eenmaal niet zo lang mee) als klantenbestand.

  33. Onderstaande 2 leden hebben Achilles bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 7 september 2022),stimpy3 ( 7 september 2022)

  34. #1220
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    "some say this has already happened"..

    (als ik de meutes in PHG/Magnum bekijk heb ik niet het idee dat er zoveel gekamerd word...)
    Idee dat dit proces al jaren gaande is, ja...

  35. #1221
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 16:29
    Berichten
    430
    Discussies
    2
    Thanks
    620
    Thanked
    250 in 132 posts

    Standaard

    Een goede line-up in een SC wordt bepaald door de omzet die de dames verwezenlijken door het aantal kamers dat ze maken .
    Het is gewoon een economische cirkel , veel dames brengt veel mannen en veel mannen brengt veel dames , logisch en simpel !
    Het gaat hier wel degelijk over de heren die kamers maken en niet die groepen heren die zich de ganse dag groeperen om te zuipen en te eten .
    Voor laatstgenoemden bestaan er ook "All you can eat" formules .
    Daar zitten noch de dames ,noch de uitbaters van een SC op te wachten.
    Een verhoging van de entree zou daar een mooie natuurlijke selectie kunnen in maken .

  36. Onderstaande 2 leden hebben boy56 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (11 september 2022),Jan Verplancke ( 7 september 2022)

  37. #1222
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Berichten
    13.833
    Discussies
    98
    Thanks
    5.271
    Thanked
    10.375 in 4.544 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Het zou natuurlijk ook helpen als d'r meer vrouwen zijn. Als d'r 2x zoveel vrouwen rondlopen ga je vanzelf een prijzen- en serviceslag krijgen. Als de oekraineoorlog ergens midden volgend jaar uitgewoed is kunnen we met wat mazzel over een paar jaar een heel contingent russische olga's verwelkomen (ook omdat d'r tegen die tijd minstens 100.000 mannen van tussen de 20-30 jaar 'kwijt' zijn geraakt op de speciale vakantie in Oekraine). En ik denk dat we al wat eerder een flinke aanloop van Oekrainse en Moldavische dames mogen verwelkomen
    Ik zal me nooit kunnen verheugen op die extra aanwas wanneer daar veel ellende achter zit. Dan liever clubs met een beperkt aantal dames.

  38. #1223
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.959
    Thanked
    3.221 in 1.092 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik zal me nooit kunnen verheugen op die extra aanwas wanneer daar veel ellende achter zit. Dan liever clubs met een beperkt aantal dames.
    Gut, wat een moraalridderij opeens. Dacht je dat de roemeense dames naar duitsland kwamen omdat ze een bijzondere obsessie hadden met penissen van oudere duitse mannen, of dermate sexueel onverzadigbaar dat roemeense mannen daar niet in konden voorzien? Die dames komen hier voor 't geld. Voor Oekrainse of Russische dames geldt tzt precies hetzelfde.

  39. Onderstaande 6 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 ( 8 september 2022),Jan Verplancke ( 8 september 2022),mentholbear (11 september 2022),piranha (27 september 2022),schoolmeester ( 8 september 2022),Ties85 ( 8 september 2022)

  40. #1224
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 15:06
    Berichten
    41.927
    Discussies
    4597
    Thanks
    46
    Thanked
    14.732 in 8.663 posts

    Standaard

    Net zoals bij oa. Babylon, Sky, Schieferhof, Acapulco, Sixsens ...schijnt er nu al een overeenkomst te zijn dat het eerste half uur €60,-kost bij Golden Gate
    Omdat ik van saunaclubs hou en die wil behouden, weet ik dat je zeer voorzichtig moet zijn met vaste prijzen.
    Het kan namelijk heel vervelend worden indien je blijft hameren op vaste prijzen. Degene die dan het hardst roepen in mijn clubje heb je vaste prijzen, dat die dan worden voorgeschreven door de club.
    En dan is het wachten wat een overheid hiermee doet. En dat kan zomaar leiden tot strafmaten ten opzichte van clubs of totale verandering van het model.
    En dat laatste houdt zeker in dat je dan over zeer hoge prijzen moet gaan denken want dan dient een saunaclub die dames in vaste dienst te nemen.....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  41. Onderstaande 11 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 september 2022),donkeywonkey ( 8 september 2022),Jan Verplancke (11 september 2022),jemame ( 8 september 2022),mentholbear (11 september 2022),pietpotent44 ( 8 september 2022),pret ( 8 september 2022),stimpy3 ( 8 september 2022),WANDELAAR5 ( 8 september 2022),Wentelt Eefje ( 8 september 2022),zBenaldo ( 8 september 2022)

  42. #1225
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:52
    Berichten
    3.083
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.548 in 1.817 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Net zoals bij oa. Babylon, Sky, Schieferhof, Acapulco, Sixsens ...schijnt er nu al een overeenkomst te zijn dat het eerste half uur €60,-kost bij Golden Gate
    Omdat ik van saunaclubs hou en die wil behouden, weet ik dat je zeer voorzichtig moet zijn met vaste prijzen.
    Het kan namelijk heel vervelend worden indien je blijft hameren op vaste prijzen. Degene die dan het hardst roepen in mijn clubje heb je vaste prijzen, dat die dan worden voorgeschreven door de club.
    En dan is het wachten wat een overheid hiermee doet. En dat kan zomaar leiden tot stafmaten ten opzichte van clubs of totale verandering van het model.
    En dat laatste houdt zeker in dat je dan over zeer hoge prijzen moet gaan denken want dan dienst een saunaclub die dames in vaste dienst te nemen.....
    Dat lijkt ook een positieve ontwikkeling. En natuurlijk kan de club geen prijzen bepalen maar wel bepalen wie er worden toegelaten en wie niet en ze zullen niet hoeven te onderbouwen waarom een dame de toegang wordt geweigerd. Natuurlijk kunnen ze niet bemiddelen tussen klant en dvp over prijsconflict. Maar als het goed loopt en er zijn veel klanten en genoeg dames die er daardoor willen werken dan kunnen ze wel selectief zijn en zodanig toch een beetje de tarieven afdwingen door het dames aanbod. Echter als alle dames zouden samenspannen en een hogere prijs afspreken valt daar niks tegen te doen. Wat wil je dan alle dames weigeren en met een praktisch lege club zitten. Alles zal dus afhangen van de bezetting en populairiteit van de club zowel kwa klanten als dames.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  43. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 september 2022),mentholbear (11 september 2022),WANDELAAR5 ( 8 september 2022)

 

 
Pagina 49 van 65 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.

Babylon 468*60