Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28

Discussie: Elena (Helena) ex-q

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Daumen hoch Elena (Helena) ex-q

    Naam : Elena ( Helena )
    Haarkleur/-lengte : Blond / halflang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur / Cupmaat : Normaal / C-cup
    Nationaliteit / Taal : Russische / Nederlands en engels
    Leeftijd : 28-34 jaar
    Tatoeages / Piercings : volgens mij niet
    Service : Zoenen beperkt, PZC, PMC, Neuken zeer goed, Massage uitstekend, Body to Body, aftrekken, anaalvingeren actief
    Bijzonderheden :



    Recensie :

    Afgelopen zaterdag had ik deze dame meteen al gespot bij binnenkomst. Was ook niet zo moeilijk want ze was één van de dames in de kleedkamer. Ik wist niet hoe snel ik mijn broek uit moest doen .....
    Maar ik verloor haar even uit het oog want ik moest de boel eerst even verkennen. Ietsje later zag ik haar buiten liggen op een stretcher. Topless zag er niet verkeerd uit. Ze had alleen niet zoveel oog voor de heren maar meer voor de zon. Niet veel later ging ze ook nog verder op liggen maar ik bleef nog wel zicht op haar houden .
    Ik was uiteraard gekomen voor de heren en het uitstekende eten en dook niet veel later met Sonny en Rex het bubblebad in
    Niet veel later nog met de Karaokemeister ( Johnny Bravo) gezongen en Cindy ter ere van het feestje ingesmeerd . Ik dacht al bijna ik kan ungepoppt :zauberkis weer naar huis.
    Maar eerst kwam daar Paulina tussen ( zie recensie) en toen ik van de kamer kwam eigenlijk meteen dus Elena. Ze stond me als het ware in de hal op te wachten. Eerst even gedoucht en daarna met zijn tweeen opzoek naar een kamer. Hadden nog de enige overgebleven sleutel en liepen wat te dolen door het gebouw. Kwamen ook aan op de kamer maar die was bezet door Cindy en een IJsbeer. De IJsbeer was net bezig met allerlei onderzoeken .
    Daarom vertrokken wij maar naar een tent die buiten in de tuin staan opgesteld. Het was al wel wat frisser maar dat mocht de pret niet drukken. Moesten wij wat meer gaan bewegen en dicht tegen elkaar gaan aanliggen. De handdoeken werden op het matras gelegd en ik nam plaats op mijn buik. Ze zou namelijk eerst met haar specialiteit beginnen. Dat heb ik geweten. Een hele goede massage met aansluitend een body-to-body massage volgde. Overal zat de massage-olie. Haar handen gingen over mijn hele lichaam en ze vond al mijn erogene zones :o . Na een hele tijd moest ik mij omdraaien en werd ik vakkundig bereden. Heerlijk uitzicht op haar fantastische borsten. Spelend met haar lichaam werd ik uiteindelijk vakkundig afgetrokken.
    Daarna heb ik haar nog een hele massage gegeven en dat werd erg op prijsgesteld. Daarna nog wat gezamelijk gedoucht en wat gedronken aan de bar.
    Voor Elena ga ik nog wel een keer terug om te Relaxen

    Groeten Willem2 :wink:
    Laatst gewijzigd door Befke; 25 januari 2007 om 15:58
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Elena werkt nog steeds in Relax (al een jaartje nu zo begreep ik!).
    Tijdje met haar gekletst, praat redelijk Nederlands, omdat tijdens mijn bezoek ik wat weinig tijd had en al 2 sessies had gedaan is het niet tot een kamerbezoek gekomen !

    Leuke aardige en sociale meid die bij een volgend bezoekje wel op een kamerbezoek kan rekenen! Vlaamstalig en gek op zonnebaden!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob10
    .....gisteren daar maar weer eens wezen kijken.....in de bar liep ene Elena van Russische komaf en die gaf goede service
    Enkele maanden geleden 'n even goede ervaring als door W2 beschreven.
    Nu maar hopen dat Elena er morgen ook is, en nog 'n tijdje langer blijft :p.
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Leuke meid, ze wist zich nog goed de small talk van 2 weken geleden voor de geest te halen.

    Nu werd het eens tijd voor een kamerbezoekje :D , hoef geen recensie te schrijven zie verhaal van Willem2.

    Goede after sales (al zei ze wel iets te vaak hoe aardig en leuk ik wel niet was :thefinger , maar OK!), op het eind van de avond zei ze zelfs "ik wil met je trouwen :D :p ". Was wel lachuh met deze Russin die in Belgie woont en de taal zeer redelijk machtig is!

    Eerder een B dan C-cup maar das een detail. Ze doet aan tennis en neemt vaak een zonnebankje, 2 zeer relevante opmerkingen bij een recensie over een dame lijkt me :D !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    19 juli 2006
    Last Online
    20 juli 2012 @ 10:13
    Berichten
    187
    Discussies
    49
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Waneer is Elena aanwezig in mol-wezel lijkt me wel wat

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr williams
    Waneer is Elena aanwezig in mol-wezel lijkt me wel wat
    De laatste 3 weken was ze er in ieder geval op de dinsdag en woensdag. Ze zou zo begreep ik ook op het feestje relax 1 jaar komen.
    Voor wat het waard is natuurlijk deze info !
    n.b. Neem een goed olie reinigend middel mee, heb je nodig na afloop, heb net een liter wasbenzine gekocht, ech wel,
    :thefinger :teuflisch !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Bodymassagewonder Elena

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Zo komen ze stilaan allen uit de "oude doos" (het ijsberenarchief).....
    Volgens 'n Queenies-dame komt bodymassagewonder Elena morgen naar Grobbendonk. Even wachten tot iemand dat bevestigt .
    Founding Member

  8. #8
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    28 september 2018 @ 11:12
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    7
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben woensdagavond in Queenies geweest maar heb Helena helaas niet tegen het mooie lijfje kunnen lopen
    Misschien is ze overdag geweest???

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    In Mol was ze vaak op de dinsdag en woensdag aanwezig en bleef dan niet altijd tot het einde. Voor wat de info waard is natuurlijk !

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Last Online
    11 oktober 2021 @ 14:13
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spermie
    Ben woensdagavond in Queenies geweest maar heb Helena helaas niet tegen het mooie lijfje kunnen lopen
    Misschien is ze overdag geweest???
    Aan de beschrijving te zien, was ze woensdag tijdens de dag niet aanwezig.

  11. #11
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Elena's massages

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woefke
    Aan de beschrijving te zien, was ze woensdag tijdens de dag niet aanwezig.
    Gisteren, bij het verlaten van de zaak, Elena zien binnenkomen. Zij vertelde dat het haar eerste keer in Queenies was; of ze zal blijven valt dus nog even af te wachten ... :o

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 juni 2007 om 00:45

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Kennelijk wel.....

    ;of ze zal blijven valt dus nog even af te wachten ... :o
    .....want eergisteren is ze terplekke nog gespot .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 juni 2007 om 00:45
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Lächeln Ghislaine (b2b massage)

    Haarkleur/-lengte : blond/vlecht tot tussen schouders

    Lengte dame : gemiddeld

    Postuur/Cupmaat : slank, grote A of B

    Nationaliteit/Taal : Russisch, spreekt Nederlands met accent

    Leeftijd : twintiger

    Tatoeages/Piercings : naturel

    Service : B2B massage, anale massage, PMC, handjob

    Voordelen : Zeer toegewijd aan haar job

    Nadelen : Niet voor wie wil neuken of GFE zoekt

    Tijdsduur : 1 uur

    Prijs : 75 EUR

    Extra’s bij het bezoek : dirty talk, laat zich masseren

    Ik ben Ghislaine woensdag 28 februari (letterlijk) tegen het lijf gelopen. Eerst een beetje de context schetsen, dat is in dit geval wel relevant denk ik.
    Er waren bijna geen dames op woensdag (toch niet tussen 2 en 6 uur). Echt huilen met de pet op. Had Ghislaine wel al opgemerkt, ze was ook moeilijk te missen omdat ze er niet slecht uitziet en in het voorbijgaan alle mannen even streelde, dus ze was duidelijk op jacht. Ze was dan ook nooit voor lange tijd zichtbaar.
    Ik had het geluk om Mieke te ontmoeten en heb een leuke sessie met haar gehad maar daarna was het wachten tot er meer meisjes zouden binnenvallen (hetgeen niet erg wilde lukken) Dus maar wat aan de bar hangen en rondwandelen en plotseling bots ik op Ghislaine die meteen rond mijn nek hangt en vraagt of ik een massage wil. Was wat wantrouwig omdat ze zo onbeschaamd op de klanten joeg, maar had ook grote goesting om nog eens te kameren, dus ik vraag haar tarief : 50 euro 1/2 uur, 75 euro voor een -uur. Ok, let's go.
    Op de kamer even knuffelen. Ze tongzoent niet, maar wil masseren. Ik vraag haar of ik haar daarna ook mag masseren en dat is ok. Ze begint met een massage van de schouders en rug (met massage olie), en wat plagerig over de kont en balzak. Na een paar minuten van deze "trial" vraagt ze of ik voor een half uur of een uur wil gaan. Aangezien haar massage wel fijn was, en ze blijkbaar voor de langzame opbouw ging, hetgeen mij wel beviel, vroeg ik een uur.
    Ze ging dan verder met body to body, met overvloedige olie, terwijl ze geile woordjes sprak met haar sexy russische accentje. Ze ging ook regelmatig met een vinger in het kontje.
    Na een tijdje was het mijn beurt om haar te masseren. Ze heeft een heerlijk zacht velletje en is goed geproportioneerd (naar mijn mening, dus niet supermager maar ook niet mollig) Haar borstjes mochten voor mij wel wat groter zijn. Ze zijn wel puntig, zodat het m.i. toch wel een B-cupje is. Ze heeft geen tatoeages. Een prachtig, lichtjes gebruind, ongeschonden velletje.
    Tijdens haar massage heb ik haar mogen likken ( cunilingus en anilingus) Vingeren heeft ze niet graag, dus geen vinger in haar kutje. Ook met haar borsten moet je voorzichtig zijn. Tongzoenen doet ze ook niet, maar ze hield er blijkbaar wel van dat ik haar mooie voetjes likte en kuste.
    Daarna trad zij weer in actie en pijpte me klaar met condoom terwijl ze nog heerlijk mijn ballen en kontje masseerde.
    Ik had al eerder gekamerd, dus dit was mijn 2de orgasme en ik viel echt in de "petite morte" toestand. Zij vroeg "wil je gaan douchen ?". Ik zei ja, omdat ik dacht dat het uur toch ongeveer om was, en ik mij perfect voldaan voelde.
    Tot mijn verrassing zei zij, "Ik niet" en ze begon mijn jongeheer opnieuw te masseren tussen haar voetjes. Binnen de kortste keren stond die terug helemaal recht. We begonnen dus opnieuw te strelen en te likken waarna ze me nogmaals handmatig deed klaarkomen. (Dat was zonder condoom)
    Een tweede en derde keer klaarkomen op zo korte tijd op mijn leeftijd en na een paar glazen wijn is geen alledaagse gebeurtenis, dus hoedje af voor haar talent.
    Daarna zijn we dan toch gaan douchen, en ik heb haar de afgesproken 75 euro betaald. Ik heb niet gekeken hoe lang we exact op de kamer geweest zijn, maar het uur zal toch wel rond gemaakt zijn.
    Dus voor wie eens wil afwisselen van het brute neukgeweld, en een leuke massage met geile praat wil meemaken is dit een aanrader, maar hou er rekening mee dat je geen PZC, neuken, vingeren of GFE gaat vinden. Dus ieder maakt voor zich uit of zo een massage 50 of 75 euro waard is. Voor mij was het dat wel.
    Ze zei dat ze dinsdag en woensdag aanwezig is.

    Groetjes,
    sofa
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  14. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Mooie recensie! Zo mag Befke ze graag zien: to the point, met context, toppie!

    :D
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  15. #15
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Last Online
    16 augustus 2022 @ 10:16
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ghislaine ? Lijkt me eerder (H)Elena zoals het hier beschreven staat. Dat je waar krijgt voor je euri, staat hoe dan ook als een paal boven water !

  16. #16
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nowhereman
    Ghislaine ? Lijkt me eerder (H)Elena zoals het hier beschreven staat. Dat je waar krijgt voor je euri, staat hoe dan ook als een paal boven water !
    tja het is nu al een tijdje geleden, maar ik meen me toch te herinneren dat ze ghislaine met een "zj" uitsprak, dus "zjilène". Anders zou ik nog kunnen geloven dat ik haar slecht verstaan had.
    Ondertussen heb ik de recensie over Helena hier gevonden en het lijkt er inderdaad wel op.
    Ze heeft een rond gelaat en vindt van zichzelf dat ze "een buikje" heeft. (Wat mij betreft mag elke dame een buikje als dat van haar hebben :p )

    sofa
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. #17
    Geregistreerd
    11 februari 2007
    Last Online
    10 maart 2007 @ 11:40
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey sorry dat ik het vraag maar er zijn hier een paar afkortingen die ik ni zo goed begrijp GFE? Kunnen jullie het mij uitleggen?

    Kersverse ijsbeer

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Afkortingen : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1506

    GFE : Girl Friend Experience
    NMC : Neuken Met Condoom
    PMC : Pijpen Met Condoom
    B2B : Body to Body
    ......

    en zie de lijst

    Beroepsdeformatie

    Succes ermee :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #19
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voske
    Hey sorry dat ik het vraag maar er zijn hier een paar afkortingen die ik ni zo goed begrijp GFE? Kunnen jullie het mij uitleggen?

    Kersverse ijsbeer
    Een aantal afkortingen staan hier:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ht=afkortingen

    GFE = "girl friend experience". Het gevoel dat je met een hartsvriendin vrijt ipv met een professional. Blijkbaar is dit voor heel wat klanten de ideale ervaring waarnaar ze zoeken. (Niet voor mij) en daarom heb ik het hier maar vermeld.

    Aangezien we niet intens gekust hebben, niet geneukt en ook niet al te lang vooraf en achteraf gepraat hebben (daar de dame actief op zoek was naar klanten), kunnen we stellen dat hier geen GFE te vinden was.

    Maar je hebt me wel doen nadenken nu, en me doen beseffen dat ik hier schrijf over één unieke ervaring en dat ik dus eigenlijk helemaal (nog) niet met stelligheid kan zeggen wat anderen wel of niet kunnen verwachten bij deze dame.

    Dus ik heb ook weeral wat bijgeleerd voor eventuele toekomstige recensies. :D

    sofa
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  20. #20
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    en vorige week was ze er dagelijks

  21. #21
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Ben Gisteren met Helena naar de kamer geweest
    Kon me dit verhaal dat hier bovenaan staat nog herinneren
    Ging bij mij exact hetzelfde, Dame kan goed masseren,
    Zegt wel te zoenen en te pijpen zonder condoom
    maar praat nergens over door
    en weet er meestal heel handig onderuit te komen.
    Ook de omschrijving van haar uiterlijk komt geheel overeen

    Dacht dit is die dame die hier beschreven staat,
    Kon me niet herinneren dat hierover ook al melding was gemaakt
    dus nu ik dat ook nog lees weet ik het haast helemaal zeker
    Volgens mij is dit Helena,
    Probeerde me naar de kamer te krijgen voor alleen een massage,
    toen ik met haar voor een gewone sessie naar de kamer wilde gaan ging ze eerst eten, ben in die tussentijd te prooi gevallen aan Zoe
    Toen ik met Zoe naar de kamer was geweest, wat minder blij was en ik naar huis wilde gaan trok ze haar truuken, streel en massagedoos open en verleide me
    tot nog een sessie, maar nu een alleen massage sessie.
    Zoenen en pijpen wist ze handig te ontwijken
    Massage was meer dan o.k.

    Binky

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Ik denk dat je inderdaad met deze dame was Elene/Helena,

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=elena

    Als Ghislaine een twintiger met een staart is denk ik niet dat je bij Ghislaine bent geweest !

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #23
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Ik denk dat je inderdaad met deze dame was Elene/Helena,

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=elena

    Als Ghislaine een twintiger met een staart is denk ik niet dat je bij Ghislaine bent geweest !

    :wink: :wink:
    Big30
    Ik bedoel dat deze Ghislaine Helena is
    Ik dacht dat gisteravond daar al, en nu ik hier ga lezen en nog een ander
    dit ook al denkt weet ik het haast zeker.

    Volgens mij kun je deze twee topics dus samenvoegen
    maar laat de schrijver van het eerste bericht nog een keer kijken als hij daar komt

    Verhaal helemaal bovenaan nog eens gelezen en weet bijna voor 99 procent zeker dat ik met deze dame
    boven ben geweest dit is echt haar, haar massage haar hele doen en laten, haar uiterlijk, alles klopt
    Alleen weet ik zeker dat het Helena/Elena was
    Dus volgens mij is Ghislaine en Helena Elena dezelfde dame

    Binky

  24. #24
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007
    Volgens mij kun je deze twee topics dus samenvoegen
    maar laat de schrijver van het eerste bericht nog een keer kijken als hij daar komt

    Binky
    Ik hoop zeker en vast om haar nog eens tegen het lijf te lopen want ik vond haar zeer aangenaam gezelschap, en dan zal ik ook proberen uit te vissen hoe dat zit met haar naam. Ze was absoluut in een frivole bui toen ik haar gezien heb, en misschien vond ze Ghislaine toen een leuke naam. Zoals gezegd, ik ben zeker dat ze zich aan me voorstelde als (fonetisch) "Zjilène" , maar de beschrijving van Helena (overvloedige massage olie, ze wil met je trouwen enz...) is copie-conform aan mijn ervaring, dus ik denk ook wel dat het één en dezelfde dame is.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  25. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Dan gaat er nu een huwelijk plaats vinden !

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60