Naam : Elena ( Helena )
Haarkleur/-lengte : Blond / halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur / Cupmaat : Normaal / C-cup
Nationaliteit / Taal : Russische / Nederlands en engels
Leeftijd : 28-34 jaar
Tatoeages / Piercings : volgens mij niet
Service : Zoenen beperkt, PZC, PMC, Neuken zeer goed, Massage uitstekend, Body to Body, aftrekken, anaalvingeren actief
Bijzonderheden :
Recensie :
Afgelopen zaterdag had ik deze dame meteen al gespot bij binnenkomst. Was ook niet zo moeilijk want ze was één van de dames in de kleedkamer. Ik wist niet hoe snel ik mijn broek uit moest doen .....
Maar ik verloor haar even uit het oog want ik moest de boel eerst even verkennen. Ietsje later zag ik haar buiten liggen op een stretcher. Topless zag er niet verkeerd uit. Ze had alleen niet zoveel oog voor de heren maar meer voor de zon. Niet veel later ging ze ook nog verder op liggen maar ik bleef nog wel zicht op haar houden .
Ik was uiteraard gekomen voor de heren en het uitstekende eten en dook niet veel later met Sonny en Rex het bubblebad in
Niet veel later nog met de Karaokemeister ( Johnny Bravo) gezongen en Cindy ter ere van het feestje ingesmeerd . Ik dacht al bijna ik kan ungepoppt :zauberkis weer naar huis.
Maar eerst kwam daar Paulina tussen ( zie recensie) en toen ik van de kamer kwam eigenlijk meteen dus Elena. Ze stond me als het ware in de hal op te wachten. Eerst even gedoucht en daarna met zijn tweeen opzoek naar een kamer. Hadden nog de enige overgebleven sleutel en liepen wat te dolen door het gebouw. Kwamen ook aan op de kamer maar die was bezet door Cindy en een IJsbeer. De IJsbeer was net bezig met allerlei onderzoeken .
Daarom vertrokken wij maar naar een tent die buiten in de tuin staan opgesteld. Het was al wel wat frisser maar dat mocht de pret niet drukken. Moesten wij wat meer gaan bewegen en dicht tegen elkaar gaan aanliggen. De handdoeken werden op het matras gelegd en ik nam plaats op mijn buik. Ze zou namelijk eerst met haar specialiteit beginnen. Dat heb ik geweten. Een hele goede massage met aansluitend een body-to-body massage volgde. Overal zat de massage-olie. Haar handen gingen over mijn hele lichaam en ze vond al mijn erogene zones :o . Na een hele tijd moest ik mij omdraaien en werd ik vakkundig bereden. Heerlijk uitzicht op haar fantastische borsten. Spelend met haar lichaam werd ik uiteindelijk vakkundig afgetrokken.
Daarna heb ik haar nog een hele massage gegeven en dat werd erg op prijsgesteld. Daarna nog wat gezamelijk gedoucht en wat gedronken aan de bar.
Voor Elena ga ik nog wel een keer terug om te Relaxen
Groeten Willem2 :wink: