Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46
  1. #1
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard Duiven, Coco Privé Algemeen, Spoorallee 30

    Dit stukje staat bij Patty, maar is meer een algemeen stukje over Duiven Coco Prive, want Patty zegt me eigenlijk niets.

    Ja dat waren de prijzen destijds toen ik nog wel eens in dit soort clubs kwam. € 120,= voor een uurtje. Was nog goedkoop!! En wilde je er nog een drankje bij zat je al gauw op € 140 a € 150,= Voordat ik de saunaclubs bezocht, bezocht ik heel af en toe dit soort clubs. Heel af en toe, want ik moest wel erg opgewonden zijn om naar dit soort clubs te gaan, want de kosten waren zeer hoog in relatie tot wat geboden werd en gezien de slechte beeldvorming die dit soort clubs in Nederland hebben (soms niet onterecht) en je totaal niet wist hoe het er in dit soort clubs daadwerkelijk er aan toe ging, ging je er met altijd veel spanning op af. De enige club die daar positief van afweek was eigenlijk tot dat moment Pico Bello, maar die was jammer genoeg na mijn 2e of 3e bezoek al gesloten. Dus moest ik weer op zoek naar een andere club. Via internet (toen nog hookers.nl) en kranten als de Telegraaf (het enige katern met de sport erbij waarom ik deze krant wel eens nam) kwam ik uiteindelijk uit bij Coco in Duiven. Coco zou uiteindelijk mijn laatste bezoek aan dit soort clubs zijn. Ik zal het nooit meer vergeten.

    Ik kwam binnen en werd door de onvangstdame in een apart kamertje gezet, ik mocht hier wachten totdat de dames bij de gokkasten vandaan en uit de slaapkamers getrokken waren. Op een gegeven moment ging de deur open en werden er 4 dames voorgeleid, waar ik meteen een keuze uit moest maken. Tja echt knap waren ze niet (vooral als je het vergelijkt met wat mij nu geboden wordt). Het enige wat je dan nog doet is kijken naar symptomen: kijkt er een je aan, lacht er eentje of schiet ze er bovenuit tov de rest, heeft ze lekkere tieten, mooie ogen en dat soort gedachten. In dit geval kwam er een ietwat gezette Griekse het leukst op mij over, de rest keek totaal ongeinteresseerd om zich heen, zij glimlachte in ieder geval naar me en keek me lief aan. Ik stelde nog een vraag, maar geen van de 4 kon die beantwoorden aangezien ze geen Nederlands begrepen. Dus kies je die maar, want 5 minuten staren naar 4 dames zonder wat te zeggen en een bardame die op de klok staat te kijken doe je niet graag. Er werd me gevraagd of ik nog wat wilde drinken, maar aangezien ik dit wereldje al een beetje kende zag ik daar maar van af. Scheelde toch weer zo'n € 25,= Met een kortaf gezicht van de ontvangst/bardame werd ik naar een andere kamer getransporteerd waar even later ook de Griekse in geduwd werd. Ze bleek alleen wat sporadische Engelse woorden te kennen.

    Die Griekse dus, dat ietwat gezette kon ik gauw veranderen in flink gezette dame toen zij zich ontdeed van haar kleren. Ik snapte nu dat ze geen bikinisetje droeg! Enige wat wel geil was waren haar heerlijke grote tieten die ook meegroeiden toen ze zich van haar lingeriesetje ontdeed. Doordat ik veel minder dit soort gelegenheden bezocht als dat ik nu gewend ben en nog een aantal jaren jonger was ik zo geil als boter. Nou, dat maakte het voor haar natuurlijk toch nog makkelijk. Tongzoenen was € 25,= extra, beffen mocht natuurlijk niet (maar als het wel had gemogen had ik er vanaf gezien aangezien haar transparatielucht de net opgespoten parfumlucht allang weer verdrongen had. Maar goed even flink er aan trekken en zuigen (natuurlijk met condoom), de borsten in je gezicht duwen en de rest gaat in zo'n toestand als vanzelf. Binnen 10 minuten had ze me dus toch klaar gekregen en 3 minuten er na zat ik al weer in de auto onderweg naar huis. Want ja aftersales hadden ze nog nooit van gehoord. Eenmaal weer goed onderweg besloot ik hiermee te kappen. Tjemig wat was ik gedesilussioneerd. Dit was het me niet waard. Bij elkaar 15 minuten was ik in deze club geweest, aangezien ik van tevoren moest betalen € 120,= armer. Zelf aftrekken had me meer plezier gegeven. Dagen zit je van tevoren in spanning en vol verwachting ga je naar zo'n club en dan zit je 15 minuten later al weer onderweg naar huis. En dat was niet de eerste keer. Nee dit zou het niet meer worden en dat is het ook uiteindelijk niet meer geworden.
    Gr.

    Cupido

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Wat een kut ervaring ja je bent te veel gewend in de sauna clubs.
    Het aan en uitkleden kost al meer tijd dan de sex zelf.

  3. #3
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Uitbaters van dit soort zaken leven nog in de vorige eeuw en verkeren voornamelijk in dromenland.
    Voor tokos die dit soort bedrog mogelijk maken is geen toekomst meer.
    Dat neemt niet weg dat de argeloze minder ervaren wandelaar hier gewoon getild is.
    Dames waar echt geen communicatie mee mogelijk is gewoon vermijden.

    Mijn laatste clubbezoek was aan Casa Rossa in Elten gelukkig al weer jaren geleden.
    Net als bij Coco heeft het aan en uitkleden langer geduurd dan de wedstrijd.
    Duidelijk een geval van opzet. Geld terug? Daarom werd gelachen.
    Dan maar even uitleggen dat de reparatie of vervanging van een leren bank meer kost dan een creditnota.
    Ook een klein mesje kan veel schade aanrichten.
    Ik blijf heel lang goedgelovig dat het allemaal een misverstand is maar bij pure opzet verandert dat plotseling.

  4. #4
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Mischien handig om over deze grot een algemeen topicje te maken, Willem2.

    Als ik tijd heb, zal ik deze alsdan van de nodige informatie voorzien.:wink:
    (Deze grot heeft wel eensch als pitstop gediend toen ik onderweg was naar Duitsland).

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cuties Bekijk bericht
    Mischien handig om over deze grot een algemeen topicje te maken, Willem2.
    In deze heeft Big30 zich gepermitteerd zich van voornoemde taken zich te verwittigen. 3 maal zich in 1 zin.
    Meer concreto bevinden we ons dus hier in het DCP algemeen topic.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    in het begin van mijn wandel praktijken heb ik ook een aantal van dit soort ervaringen gehad , toch alweer 6 jaar geleden nu , de tijd gaat snel .
    wat ik me vooral van deze ervaringen herinner was het lege gevoel na afloop met de onvermijdelijke vraag naar mezelf is dit het nou ??? .
    dat gevoel is er nu niet meer en de vraag stel ik mezelf nu ook nooit meer .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  7. #7
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    In deze heeft Big30 zich gepermitteerd zich van voornoemde taken zich te verwittigen. 3 maal zich in 1 zin.
    Meer concreto bevinden we ons dus hier in het DCP algemeen topic.

    Big30
    Geachte heer Big30,
    het doet mij vreugde U bij deze mede te delen, dat het mij in de onderhavige kwestie op een uitermate positieve wijze is bevallen, dat U als mijn gewaardeerde uitgever, als de 2 ogen in mijn achterhoofd, zich kennelijk bij het lezen van mijn initiële vraag op een directe wijze genoopt voelde, om zich het aldus ontstaande en tot dan toe nog onuitgevoerde verzoek toe te eigenen en deze ten dienste van Uw schrijver, op een geacheveerde wijze ten uitvoer te brengen.

    De overeenkomst zoals door U neergelegd in het meerjarig contract dat U mij recentelijk heeft doen toekomen, zal ik dan ook per omgaande ondertekenen, temeer het mij nu duidelijk is geworden, dat U keer op keer heeft doen blijken, zich jegens mij te handelen zoals een goed uitgever betaamt.

    2 zinnen. :wink:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    in het begin van mijn wandel praktijken heb ik ook een aantal van dit soort ervaringen gehad , toch alweer 6 jaar geleden nu , de tijd gaat snel .
    wat ik me vooral van deze ervaringen herinner was het lege gevoel na afloop met de onvermijdelijke vraag naar mezelf is dit het nou ??? .
    dat gevoel is er nu niet meer en de vraag stel ik mezelf nu ook nooit meer.
    hoe dat zo, nu niet meer dan? watskebeurt?
    Ik wil niet lullig doen, maar sc/pc/pt vrouwen geven echt niet meer om een hoerenloper vergeleken met een dame uit een nedse club, ze zijn wel beter om je dat te laten denken, dat wel. Of wat bedoel je?

    On topic.
    (incoherente telegram style maar weer, moet zo weer naar kantoor).

    Leuke, schone en discrete club. Zoals gezegd, goede pitstop voordat je verder rijdt richting je eindbestemming in Duitsland.

    50 =25 min
    60 =30 min
    90 =45 min
    120=60 min.
    150= 60 min met bubbelbad. bij tijd en weile actie. d8 iets van 125.

    http://www.cocoprive.nl/

    WTF, zie nu net in hun lijst onder mogelijkheden dat ze een shemale in dienst hebben.

    Kom wellicht nog wel een keer wat uitgebreider op het een en ander terug, maar ga er NIET op de bonnefooi naar toe als je vanuit de randstad moet komen: hoe groot het pand ook is, vaak werken er maar 3 of 4 vrouwen op een dag waarvan er misschien 1 of 2 door de beugel kunnen. De onzekere tieners die op hun site met regelmaat worden genoemd, zijn vaak alweer pleitte voor je ze voor een tweede keer gedekt kan hebben. De lijst blijft dan vaak ongewijzigd. Waarom zeg ik niet op de bonnefooi gaan? Omdat de dames in de club naast afspraken via de club ook afspraken per cellphone maken. Ben er een paar keer voor piet lul gekomen ondanks dat er op die specifieke dagen dat ik er zonder een afspraak heen ging, mij telefonisch werd medegedeeld dat er 6-7 dames die dag werzaam waren. FUCKED UP, man!!!! Had verder geen zin om de grens over te rijden c.q. geen zaken te verrichten in dsld, dus maar weer uur terug rijden naar waar ik woon. Maar goed, als je toch in de buurt bent of als je onderweg naar duitsland bent (op doorreis zullen we maar zeggen), kun je er wel ff binnenwippen. Als je geluk hebt, tref je pijpkoningin "Noa". De laatse, ex-zp, is landelijk berucht & bekend zullen we maar zeggen....grote voordeel vd club is dat er geen Oostblokkers werken maar alleen nederlandse dames, althans dames die de Nederlandse taal bijna accentloos bezigen. Die oude koelkast TV in de wachtkamer mag wel eensch vervangen worden door een plasmatje trouwens, en die grote 90's style pluche tijgerprint speelgoed beest (old ass shit) moet opzouten. Als je je cola hebt genuttigd en de dames zijn 1 4 1 aan je voorgesteld en nix blijkt 4 jou? Neem dan wat van die zakjes stimulerende pik-creme mee die op de glazen salon tafel ligt....komt goed van pas tijdens het dekken vd duitse dames later op de avond
    Laatst gewijzigd door Cuties; 9 maart 2011 om 03:10

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  8. #8
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Dit kan je niet menen, Cuties. Ooit ben ik ook 5 minuten in deze en andere gribustenten rond Arnhem geweest (oa Renate, achter t station). Hier kan je geen plezier aansex beleven. De voorgestelde vrouwen (allen 40+, mgl enkele tegen de 60) waren slonzig en moddervet inderdaad geperst in lingerie of legging. Tja, dan kon je maar 1 ding doen: rechtsomkeer maken terug naar huis en een videootje opzetten. Gelukkig weet ik nu beter, binnen 15 minuten van ccp zit al fun garden en binnen 1 uur rijden kom je in met ccp vergeleken in hemelse oorden. Triest dat er nog mensen dit soort tenten binnenlopen.


    Sent from my iPad using Tapatalk.
    Yes we (still) can!

  9. #9
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Rotes Gesicht Weten is 1, kunnen is 2...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Triest dat er nog mensen dit soort tenten binnenlopen.
    Triest ja, maar feit is dat heel veel mensen helemaal niet weten dat er nog een heel andere ijsberenwereld is.
    Zoals ik ook gisteren meemaakte met een oude wandelgabber (uit de kop van West Friesland!) in Freude.

    Maar dan nog is er een ander probleem, en dat is de afstand, c.q. de tijd om letterlijk over de grens te kunnen geraken.

    Mazzeltof Silvester, wiens tuintje bijna letterlijk aan de duitse speeltuintjes grenst...

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  10. #10
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    [QUOTE=Pistol Pete;206709]Dit kan je niet menen, Cuties. Ooit ben ik ook 5 minuten in deze en andere gribustenten rond Arnhem geweest (oa Renate, achter t station). Hier kan je geen plezier aansex beleven. De voorgestelde vrouwen (allen 40+, mgl enkele tegen de 60) waren slonzig en moddervet inderdaad geperst in lingerie of legging. Tja, dan kon je maar 1 ding doen: rechtsomkeer maken terug naar huis en een videootje opzetten. Gelukkig weet ik nu beter, binnen 15 minuten van ccp zit al fun garden en binnen 1 uur rijden kom je in met ccp vergeleken in hemelse oorden. Triest dat er nog mensen dit soort tenten binnenlopen.


    je moet dat natuurlijk wel weten, en gelukkig weet niet iedereen zoveel
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  11. #11
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Triest ja, maar feit is dat heel veel mensen helemaal niet weten dat er nog een heel andere ijsberenwereld is.
    Zoals ik ook gisteren meemaakte met een oude wandelgabber (uit de kop van West Friesland!) in Freude.

    Maar dan nog is er een ander probleem, en dat is de afstand, c.q. de tijd om letterlijk over de grens te kunnen geraken.

    Mazzeltof Silvester, wiens tuintje bijna letterlijk aan de duitse speeltuintjes grenst...


    Afstand probleem is eenvoudig op te lossen door te verhuizen naar NRW.
    Bij mijn zoektochten naar een passend stulpje kwam ik jaren geleden de toen nog leeg staande villa tegen
    die inmiddels beter bekend is als VV.
    Van de koop afgezien omdat het pandje dicht langs de Bundesstrasse ligt.
    Voor de toenmalige vraagprijs koop je in Nederland een aardig appartement.

    En nu? Vrijstaand huis midden in natuurgebied, geen buren alleen absolute rust.
    Een perfekte uitvalsbasis voor bezoek aan de bekende clubhuizen.

  12. #12
    Geregistreerd
    3 juli 2008
    Last Online
    8 januari 2014 @ 00:20
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Ik ben hier pas ook geweest. Was van plan naar VM te gaan maar veel tijd kwijt door file. Dus gestopt bij Coco. De website doet vermoeden dat je met een luxe bedoening te maken hebt, ook van de buitenkant en entrée. Eenmaal binnen, in een iewat stoffige boedel, zijn er maar twee dames aanwezig en dan is het al bijna avond! Beide spraken me niet erg aan. Vanwege de afstand wilde ik niet onverrichterzake huiswaarts keren en heb met een blonde, enigszins erg volslanke, dame een uurtje m'n tijd doorgebracht. Was haar naam direct alweer vergeten maar het was niet onaardig. Pijpte prima en heb haar lekker geneukt. Echter, het zal bij deze ene keer blijven. Volgende keer gas ik door naar Duitsland. Ik snap ook niet wat zo'n bedrijf midden in een weiland te zoeken heeft, het is ook niet echt goed bereikbaar. Wel gratis parkeren.

  13. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2010
    Last Online
    21 juli 2014 @ 15:52
    Locatie
    Planeet Aarde
    Berichten
    75
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    35 in 12 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John_68 Bekijk bericht
    Ik ben hier pas ook geweest. Was van plan naar VM te gaan maar veel tijd kwijt door file.
    Inderdaad volgende keer vol gas door naar Duitsland. Op 10 rijden van Coco had je in FG geweest en goed 15 minuten in VM. En dan nog niet de tijd mee gerekend die je kwijt van vanaf de snelweg naar Coco. Foute keuze dus

    Trouwens voor de beren uit het hoge noorden, oosten en midden van het land is er sinds een klein jaar een super alternatief. Goldendreams!! Deze club ligt net over de grens bij Hengelo. Je rijdt er altijd probleemloos (lees zonder file) heen. Sinds ik deze club heb ontdekt heb rij ik veel en veel minder nog richten NRW.

  14. #14
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    11 januari 2022 @ 07:41
    Berichten
    128
    Discussies
    7
    Thanks
    19
    Thanked
    76 in 34 posts

    Standaard

    Was er voor het eerst. Het is toch wel een zeer nette club met mooie kamers en veel privacy. Ook vriendelijke ontvangst. Gekamerd met Noa, een zeer ervaren Nederlandse dame. Of je de line-up bevalt blijft natuurlijk heel prrsoonlijk, maar dit is toch echt een prettige tent. Noa is heel gastvrij en meegaand. Echt een dame van PLEZIER. Ook het 30 minuten tarief is aantrekkelijk als je niet van plan bent om ergens uren te blijven en te eten. Ik vind sommige negatieve commentaren niet terecht. Op hookers.nl wordt deze club ook hoger aangeslagen. Anders dan achter de ramen krijg je hier geen afwerkgevoel. Dat alles met condoom gebeurt maakt het ook net even wat veiliger, en ik vind dat zelf geen nadeel. Er waren circa 8 dames waarvan de helft in de middag bezet was. Club schijnt goed te lopen met bezoek van veel zakenlui.

  15. #15
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piccolino Bekijk bericht
    Was er voor het eerst. Het is toch wel een zeer nette club met mooie kamers en veel privacy. Ook vriendelijke ontvangst. Gekamerd met Noa, een zeer ervaren Nederlandse dame. Of je de line-up bevalt blijft natuurlijk heel prrsoonlijk, maar dit is toch echt een prettige tent. Noa is heel gastvrij en meegaand. Echt een dame van PLEZIER. Ook het 30 minuten tarief is aantrekkelijk als je niet van plan bent om ergens uren te blijven en te eten. Ik vind sommige negatieve commentaren niet terecht. Op hookers.nl wordt deze club ook hoger aangeslagen. Anders dan achter de ramen krijg je hier geen afwerkgevoel. Dat alles met condoom gebeurt maakt het ook net even wat veiliger, en ik vind dat zelf geen nadeel. Er waren circa 8 dames waarvan de helft in de middag bezet was. Club schijnt goed te lopen met bezoek van veel zakenlui.
    !e. Op Hookers wordt zo niet alles, dan toch wel veel, hoger aangeslagen. Één onvertogen woord op hookers, wat hoeren betekent, en je wordt in de ban gelazerd. Zelfs het woord hoer, of hoeren mag je er niet bezigen, maar dat hun naam gewoon hoeren in het Engels is, deert hen niet. Hoe hypocriet ben je dan! Één kritische reaktie over Hookers en je bericht wordt gewist. Praat me dus niet over Hookers.

    Dan CCP. Ik kwam er toen ze nog in een woonwijk zaten. Toen was de club eigendom van een lieve vrouw en echt goed naar de maatstaven van die tijd. De zaak is overgenomen door een tuinman of glazenwasser, die er later met de vrouw van een andere sexbaas vandoor ging en deze twee hebben maar één ding voor ogen en dat is zo snel mogelijk, zo gemakkelijk mogelijk rijk worden. Dat ze in het weiland zitten, komt door een deal met de gemeente. Ik woon er 200 mtr vandaan en dat ik er niet kom, heeft niets te maken met "mijn buurt" , ik kan doen en laten wat ik wil, maar gewoon omdat Dld mij toch echt meer waar voor mijn geld biedt. Daarbij, werken er in Dld natuurlijk veel mooiere vrouwen. Ik val nu eenmaal niet op Michelin vrouwtjes. In Dld kan je ook altijd met condoom doen. Zonder is een keuze die je maakt. Neen, CCP kan en mag je beslist niet vergelijken met de clubs in Dld.
    , alhoewel er in Dld natuurlijk ook slechte tenten zijn, vooral die net over de grens, maar even verder rijden en je komt een paar echte sex-paradijsjes tegen! Voor € 120,00 kan je in Dld echt meer en lekkerder neuken met mooiere vrouwen. Kan je douchen na iedere beurt en hoef je geen honger en dorst te lijden.
    Beter 1 pruimmm in de mond, dan de lucht van 10 ! ! !

  16. Onderstaande leden hebben Befgraag bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (15 november 2013)

  17. #16
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    11 januari 2022 @ 07:41
    Berichten
    128
    Discussies
    7
    Thanks
    19
    Thanked
    76 in 34 posts

    Standaard

    Als je voor een verblijf van meerdere uren kiest, al dan niet met meerdere DVPs, dan ben je in Duitsland natuurlijk beter af. Als je echter voor een korte sessie komt (bijvoorbeeld 30 min.) dan heeft deze club best voordelen. Jouw all-in prijs is dan 65 euro. De ervaring die ik er had was meer dan ok. Schoon, netjes en discreet, en een NL dame die een vrolijke, eerlijke en gelukkige indruk maakte. Geen actrice die al haar Roemeense pooier ellende moest zien te verbergen. Dat heeft ook wel wat...

  18. Onderstaande leden hebben Piccolino bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (22 december 2013)

  19. #17
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Ik ben het wel met je eens. Het is gewoon een matige tent. De dames zijn ook niet de toppers in de NL regio aldaar. Ik ben er in het verleden vaak geweest. De lieve vrouw was soms opeens niet meer zo lief. Zakenlui die daar komen zijn de middenstanders uit de regio die geen alibi kunnen regelen om langer te verdwijnen.

    Het is een privehuis wat het beter doet dan die 2 in het naburige Arnhem. Troosteloze regio met als buur Duitsland.
    Laatst gewijzigd door Bubbelbader; 30 december 2013 om 18:42

  20. #18
    Geregistreerd
    4 juli 2015
    Last Online
    2 januari 2016 @ 16:56
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik zie hier nog veel negatieve berichten over Coco. Ik ben er recentelijk een paar keer geweest en er is blijkbaar veel veranderd. De dames zijn leuk en gewillig. Mijn favoriete Sherella is super knap en super geil (echt een hoog libido). Ook over de andere dames lees ik veel positieve verhalen. Kortom, ik denk dat er nog wat meer wandelaars bij Coco moeten kijken. Het is echt een nette en schone tent. Voor €130 heb je veel en discreet plezier. Wat zou de plek in Duitsland zijn die dat kan evenaren? Want discretie vind ik ook belangrijk.

  21. #19
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnf Bekijk bericht
    Ik zie hier nog veel negatieve berichten over Coco. Ik ben er recentelijk een paar keer geweest en er is blijkbaar veel veranderd. De dames zijn leuk en gewillig. Mijn favoriete Sherella is super knap en super geil (echt een hoog libido). Ook over de andere dames lees ik veel positieve verhalen. Kortom, ik denk dat er nog wat meer wandelaars bij Coco moeten kijken. Het is echt een nette en schone tent. Voor €130 heb je veel en discreet plezier. Wat zou de plek in Duitsland zijn die dat kan evenaren? Want discretie vind ik ook belangrijk.
    Casa Rosso Elten wel 'ns geprobeerd?

  22. #20
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Sherella is inderdaad is een aanrader. Echt

  23. #21
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Eigenlijk vind ik het bespreken van privehuizen en thuisontvangsters en escorts niet op ijsberenforum thuishoren. De niche ijsberen staat m.i. centraal. Coco is al behoorlijk in de buurt van Duitse ijsberenclubs. Centraler in Nederland heb je in Amersfoort diverse clubs, alle met keur aan dames voor ca 100 per uur. Kwestie van standvastig onderhandelen vooraf met dame of dit ook incl. tongen en pzc is. Bespreek dit dan expliciet bij voorstellen. Lukt vaak en je kunt anders altijd herkansen bij andere Amersfoorts huis.

  24. #22
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Dat de saunaclubs en daarnaast pauschalclubs en partytreffs centraal staan, moge duidelijk zijn. Ook uit de indeling van het forum. Dat dit echter het bespreken van andere vormen van betaalde sex uit zou moeten sluiten lijkt me een niet na te streven purisme. Daarnaast zijn er veel ijsberen die ook wel eens of zelfs hoofdzakelijk van de andere verboden vruchten snoepen.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  25. #23
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Afgelopen week ook bezocht. Mooie nette tent met redelijke dames. Sex gehad met sherella en dat ging wel. Zeker geil, maar niet zo superknap en slank als men vaak doet geloven. Nee ik rijd liever door naar de Pruus voortaan.

  26. #24
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Sorry, maar wat is de Pruus ?

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  27. #25
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    Sorry, maar wat is de Pruus ?

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.
    Duitsland
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  28. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    toyota (21 maart 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.

  FKK Artemis 468*60