Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Miami

  1. #1
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Miami

    Volgend weekend ga ik maar eens naar Miami (spring break) ben benieuwd of daar het een en ander te beleven valt!

    Hopelijk kan ik jullie mooie vertellen, maar ik ga er nog maar even vanuit dat het tegen valt

    * Tips zijn ten alle tijden WELKOM *

  2. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Trapeze

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door royke86 Bekijk bericht
    * Tips zijn ten alle tijden WELKOM *
    Ik was vorig jaar in Miami en ben toen met mn meissie naar Club Trapeze gegaan... WOW!
    Dat is een Swingerclub die bestaat uit 2 delen.. een geklede Club met een dansvloer, lekker eten en goede Muziek..
    en achter DE deur.. een evenzogrote ruimte maar daar mag je alleen in NAAKT!

    En dan opeens komen de Amerikaanse lustgevoelens op gang en gaan Amerikanen HELEMAAL los!
    één zo goed als open ruimte waar meer dan 300 paren paren.. MAN it was HOT!!!!!

    Dus score een vriendinnetje... en neem haar mee naar Trapeze (ze hebben lidmaatschap-fee voor een half jaar voor bezoekers "from affar")... je zult een LEUKE avond hebben met je vriendinnetje en met heel veel andere beautifull Women!!

    GRTZ, Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  3. #3
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Thnx voor je snelle reactie "liefhebber"!

    Het zal lastig worden om een vriendin te vinden die mee naar zo'n club gaat, maar als het lukt ga ik het zeker proberen. Het zit in ieder geval in me achterhoofd, want het klinkt heel leuk in ieder geval. In Nederland ook wel eens naar 'Fun for Two' geweest dat is ook zoiets toch. Was ook een geslaagde avond haha.

    We hebben nu op de planning staan om wat dance clubs te bezoeken, Nikki beach, naar Key West te rijden en natuurlijk relaxen en aan het strand liggen!

    Good luck!

  4. #4
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Miami was helemaal geweldig! Vooral mooi weer, hele mooie vrouwen, feesten en uiteraard een paar leuke excursies. Het score gaat ook makkelijker als je gedacht en dan heb ik het over de Amerikaanse vrouwen die daar uit gaan, maar het is wel van essentieel belang de juiste dingen te doen. Je moet er niet de zuinige Nederlander uit gaan hangen, want dan komt het met de dames bij voorbaat niet goed. Dat houd niet in dat je duizenden dollars over de brug moet gooien, maar ik vertel je een aantal dingen waar je zeker rekening mee moet houden. Zorg er sowieso voor dat je iets opvallends aan hebt een leuk outfit, want in Amerika mag je echt opvallen. Het is zelfs een must! Daarnaast is het zeker aan te raden om een fles drank te bestellen ipv elk drankje apart. Het was bij ons zo dat voordat de fles drank op tafel stond waren we al met de meiden aan het dansen en waren ze niet van je af te slaan. Ze denken meteen dat je veel geld hebt en daar draait het bij Amerikanen om dollars $$$.

    Daarnaast is het ook mogelijk om meiden in hotels op te pikken in verschillende grote hotels zitten meiden in de lobby. Je spreekt ze aan en komt er snel genoeg achter of ze aan het werk is of dat het een gast is. Het zijn wel veelal getinte dames, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Ben er wel voorzichtig prostitutie is illegaal in Amerika. Ze vragen gemiddeld genomen rond de $200 voor een uurtje.

  5. Onderstaande leden hebben royke86 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 5 april 2011)

  6. #5
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Gewoon Nederlands praten lokt ook al veel reacties uit bij de amerikaanse meiden
    Aandacht verzekerd.

    @ liefhebber: de grote partyscene heb ik nog niet gezien in de USA maar als het vergelijkbaar is met Europa dan ga je in een tent zoals trapeze vooral veel schwanz zien volgens mij, en das nou niet de bedoeling....

    of zie ik het mis ?
    Pain is weakness leaving the brain !

  7. #6
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Gewoon Nederlands praten lokt ook al veel reacties uit bij de amerikaanse meiden
    Aandacht verzekerd.
    Klopt Nederlands praten werkt ook wel, want vragen ze gelijk waar je vandaan komt en is het begin al gemaakt.

    Ook vinden ze ons Engels leuk en dan heb ik het over het accent waar wij Nederlanders mee praten is anders
    dan het Amerikaans Engels, maar dat zal wel komen omdat hun dat niet iedere dag niet horen. Zo vind ik het
    Amerikaans Engels weer heel leuk om aan te horen...

  8. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door royke86 Bekijk bericht
    Klopt Nederlands praten werkt ook wel, want vragen ze gelijk waar je vandaan komt en is het begin al gemaakt.
    Als je daar alleen bent hoop ik niet dat je in jezelf zit te praten ! Bestellen in het Nederlands lijkt me ook niet zo handig, nou ja OK. Heineken dat begrijpen ze daar nog wel .
    In de VS heb ik me nooit aan P6 gewaagd. Stripclub, steak, Heinekens, Lapdance overigens wel .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Böse

    Miami Down Town zijn diverse striptease clubs te vinden waar ze op de bar dansen en je dollars kan stoppen in de slip.
    Daarnaast heb je de mogelijkheid om met die meiden naar achteren te gaan voor een snelle wip. $.50,-

    Coconutgrove is de plaats waar diverse meiden uit de hele wereld elkaar treffen en ook wat willen bij verdienen om met je mee te gaan. $ 100,- uurtje naar Hotelletje wat jij betaald.
    voor een nacht in je eigen Hotel $.300,- tot $.500,-

    In Miami zelf ter hoogte van Avenues 5 tm 20 en de streets in de goedkopere wijken bij industriegebieden lopen diverese meiden rond om opgepikt te worden vanaf $30,-
    Pas op er zijn hier vele travestieten bij en de politie kat je op als ze zien dat je er een meeneemt.
    Dan ga je gewoon naar die meiden thuis waar de kinderen rond lopen en oma buiten oplet.

  10. #9
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht

    In Miami zelf ter hoogte van Avenues 5 tm 20 en de streets in de goedkopere wijken bij industriegebieden lopen diverese meiden rond om opgepikt te worden vanaf $30,-
    Pas op er zijn hier vele travestieten bij en de politie kat je op als ze zien dat je er een meeneemt.
    Dan ga je gewoon naar die meiden thuis waar de kinderen rond lopen en oma buiten oplet.
    Owja travestieten lopen er inderdaad heel erg veel rond je moet echt goed opletten dat je niet met een man naar huis gaat, want dat ombouwen dat kunnen ze hier in Amerika wel. En trouwens key-west is ook de moeite om heen te rijden het is heel artistiek en de meiden evenals de jongens gaan daar helemaal los met springbreak. Ook het verkrijgen van verdovende middelen (voor de liefhebber) is er net zo moeilijk als in Nederland..

  11. #10
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Idee Eerder een vrouwenoverschot...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    @ liefhebber: de grote partyscene heb ik nog niet gezien in de USA maar als het vergelijkbaar is met Europa dan ga je in een tent zoals trapeze vooral veel schwanz zien volgens mij, en das nou niet de bedoeling....

    of zie ik het mis ?
    MIS!

    In Trapeze is zelfs een kleine vrouwenoverschot omdat geen single mannen naar binnen worden gelaten maar single vrouwen wel..
    (daarom zei ik ook dat een vriendinnetje moet opsnorren en erheen gaan.. anders kom je niet binnen)

    Amerikanen "knijpen de katjes in het donker" dat betekend dat ze overdag en in het openbaar über-preuts kunnen spelen maar als het avond wordt en ze zich niet meer bekeken voelen.. gaan ze LOS!

    Ik was ook op Key West (toch nog een pokke end rijden vanaf Miami) en het is net een vakantie-kolonie..
    Downtown zijn alleen maar kroegjes en restaurants en het is allemaal kijken en bekeken worden..
    Ik denk dat je in die kroegjes (als een beetje uitdeelt) 's avonds laat zeker kunt scoren.. (ik bedoel non-pro)

    Hey... het is niet voor niets het land van de onbegrensde mogelijkheden..

    Clubwise.. hebben WIJ het met Duitsland naast de deur.. een stukkkkk beter!

    Have Fun!
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  12. #11
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door royke86 Bekijk bericht
    Owja travestieten lopen er inderdaad heel erg veel rond je moet echt goed opletten dat je niet met een man naar huis gaat, want dat ombouwen dat kunnen ze hier in Amerika wel. En trouwens key-west is ook de moeite om heen te rijden het is heel artistiek en de meiden evenals de jongens gaan daar helemaal los met springbreak. Ook het verkrijgen van verdovende middelen (voor de liefhebber) is er net zo moeilijk als in Nederland..
    Ja op Key West ga ik ieder jaar met de motor van Miami naar toe via Key Cargo en No.name eiland de 100 bruggen way naar Sloppy Joe 24 uur open wij slapen meestal tegenover het huis van hemmingway.tweede dag rijden we meestal terug.

  13. #12
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    MIS!

    In Trapeze is zelfs een kleine vrouwenoverschot omdat geen single mannen naar binnen worden gelaten maar single vrouwen wel..
    (daarom zei ik ook dat een vriendinnetje moet opsnorren en erheen gaan.. anders kom je niet binnen)

    Amerikanen "knijpen de katjes in het donker" dat betekend dat ze overdag en in het openbaar über-preuts kunnen spelen maar als het avond wordt en ze zich niet meer bekeken voelen.. gaan ze LOS!

    Ik was ook op Key West (toch nog een pokke end rijden vanaf Miami) en het is net een vakantie-kolonie..
    Downtown zijn alleen maar kroegjes en restaurants en het is allemaal kijken en bekeken worden..
    Ik denk dat je in die kroegjes (als een beetje uitdeelt) 's avonds laat zeker kunt scoren.. (ik bedoel non-pro)

    Hey... het is niet voor niets het land van de onbegrensde mogelijkheden..

    Clubwise.. hebben WIJ het met Duitsland naast de deur.. een stukkkkk beter!

    Have Fun!
    Goed om te horen


    Over de travo's
    Een goed omgebouwde travestiet haal je er niet uit !
    In thailand, het land met de meest travestieten denk ik, goe rondgekeken en sommigen zie je geen verschil, het enige dat uitsluitsel kan brengen zijn...... de handen raar maar waar.

    Toen mij dit verteld werd kon ik ze er wel allemaal uithalen, die zijn meestal niet in proportie met de rest van het lichaam.
    Schwanz, adamsappel, etc kunnen ze allemaal verwijderen of ombouwen.
    Pain is weakness leaving the brain !

  14. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Goed om te horen


    Over de travo's
    Een goed omgebouwde travestiet haal je er niet uit !
    In thailand, het land met de meest travestieten denk ik, goe rondgekeken en sommigen zie je geen verschil, het enige dat uitsluitsel kan brengen zijn...... de handen raar maar waar.

    Toen mij dit verteld werd kon ik ze er wel allemaal uithalen, die zijn meestal niet in proportie met de rest van het lichaam.
    Schwanz, adamsappel, etc kunnen ze allemaal verwijderen of ombouwen.

    Ja klopt aan de handen kan je zien dat het een vent was of voelen aan je ballen als hij te hard knijpt.

  15. #14
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    ... voelen aan je ballen als hij te hard knijpt.
    Net niet want die weten goed genoeg dat dat pijn kan doen
    Pain is weakness leaving the brain !

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

Diamond 468*60   Babylon 468*60