Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Idee Samen WK kijken is goed voor seks

    Toen ik vorige week woensdag in PHG was en er massaal naar de wedstrijd Duitsland tegen Polen werd gekeken heb ik onderstaande constatering al proefondervindelijk vastgesteld.
    Ook deze keer blijkt dat wij ijsberen op intelectueel-nivo onze tijd ver vooruit zijn....:teuflisch

    (Hoeveel subsidie zou die Dr. Sprai hiervoor ontvangen hebben?? )

    ================================================== ===
    bron telegraaf.nl

    Samen WK kijken is goed voor seks

    HAMBURG - Als koppels samen naar het WK kijken, bevordert dat het seksuele verkeer. Dat zegt de Duitse psycholoog Konrad W. Sprai.
    De mannen moeten volgens Sprai hun spanning kwijt en de vrouwen zijn opgewonden geraakt door de atletische voetballers op het veld.
    En dat zijn ideale omstandigheden voor de 'derde helft'.
    "Als de man van de opwinding ook nog voor de televisie zou gaan zweten, dan is er helemaal geen houden meer aan", beweert dr. Sprai.

    GRTZ :wink: , Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik denk dat we dat dan maar eens zaterdag moeten gaan doen Liefhebber :D

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik denk dat we dat dan maar eens zaterdag moeten gaan doen Liefhebber :D

    Willem2 :wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nieuwnieuws.nl
    Duitsers zien finale al lonkenMet drie opeenvolgende zeges heeft Duitsland zijn kandidatuur voor de wereldtitel gesteld. In Berlijn werd dinsdag ook het eveneens al voor de tweede ronde geplaatste Ecuador verslagen, 3-0. Klinsmanns formatie tekende daarmee voor de beste start op een WK sinds Mexico 1970. Nummer één in de groep werd het gastland en zo was het gepland.

    Nu volgt een wedstrijd in München, via opnieuw Berlijn (kwartfinale) en "thuishaven" Dortmund (halve) willen de Duitsers dan koers zetten naar de eindstrijd in de hoofdstad. Het land gelooft er inmiddels in, nadat het elftal per wedstrijd beter gaat spelen.

    Klose is vooralsnog de grote man bij Duitsland. Aan zijn beide treffers in het openingsduel met Costa Rica (4-2) voegde hij er tegen Ecuador nog eens twee aan toe. Het doelpunt dat hij dinsdag al na vier minuten maakte was bovendien de op één na snelste score van de Duitsers op een WK. Alleen Abramczik was ooit vlugger, door in 1978 in Argentinië al na drie minuten te scoren tegen Nederland.

    Van belang voor de komende duels was ook de derde Duitse treffer, van Podolski. De tweede Duitse aanvaller van Poolse komaf had tot dan zijn draai nog niet kunnen vinden. Hij vierde zijn succes derhalve als een bevrijding en dankte Klinsmann voor het vertrouwen dat hij in hem was blijven houden.

    Klinsmann had zijn elftal van de eerdere optredens vrijwel ongewijzigd gelaten. Ook de spelbepalende Ballack deed gewoon mee, hoewel hij al een gele kaart achter zijn naam had staan en een schorsing riskeerde. Alleen verdediger Metzelder, niet geheel fit, bleef aan de kant. Voor hem kwam de robuuste Huth, het afgelopen jaar bij Chelsea voornamenlijk wisselspeler, die zich moeiteloos staande hield.

    Trainer Suarez van Ecuador, ook al zeker van de tweede ronde, had bijna zijn halve elftal vervangen. Van het begin was zijn formatie dan ook kansloos tegen de Duitsers. Dat kwam al meteen in de openingsfase in de score tot uitdrukking. Klose scoorde van dichtbij, nadat Schweinsteiger de bal voor hem had klaargelegd. Na een uitgekookte pass van Ballack tekende Klose vlak voor rust voor nummer twee.

    Ecuador kreeg pas na de hervatting wat kleine kansen, vooral ook omdat Duitsland wist dat alles toch al was beslist. Tenorio en Mendez vonden echter doelman Lehmann op hun weg. Na een snel uitgevoerde aanval was het aan de andere kant wel raak. Podolski schoot raak uit een pass van Schneider

    Samen Willi69 troosten
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Samen??...

    Ehhhhh... Willem....

    Ik geloof dat ze in dit artikel het begrip "SAMEN" toch anders bedoelen....

    Ach, kan mij het ook schelen. Ben deze week toch in een beetje kinky-bui :green_smi

    Roger, wilco... Saturday = PHG-day

    [insider-info on]
    het leek me toch al geen goed idee om naar die andere club te gaan. Voor ik het weet kom ik een bepaalde dame tegen... en als ik niet oppas raak ik ermee op de kamer (met alle gevolgen van dien!)
    eh... Willem2 als voorbehoedsmiddel...... hmmm
    [insider-info off]
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Samen Willi69 troosten
    Warum???
    Duitsers zien finale al lonkenMet drie opeenvolgende zeges heeft Duitsland zijn kandidatuur voor de wereldtitel gesteld.
    Ich bin doch nicht traurig, wenn Deutschland Weltmeister wird...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.

Diamond 468*60   Babylon 468*60