Pagina 3 van 33 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 810
  1. #51
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Goed bezig Willem2
    Ja, dat moet ik straks ook nog doen.
    De Tombola organiseren
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 6 mei 2023),mentholbear ( 6 mei 2023)

  3. #52
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Werden die schots en scheve bloembakken en tegels van het terras ook vervangen?

  4. #53
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Werden die schots en scheve bloembakken en tegels van het terras ook vervangen?
    Dat was allemaal weg. Er lag nu nog veel grind maar er komen grote moderne tegels te liggen
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...498#post813498
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette ( 7 mei 2023)

  6. #54
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Zo te lezen komt het helemaal goed. Bedankt voor de goede berichten Willem

  7. #55
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik zal zo wat foto's plaatsen en dan zijn jullie weer gelukkig
    inderdaad

  8. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette ( 7 mei 2023)

  9. #56
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ik ben licht sceptisch. Een jaar keiharde inflatie maar nergens berichten dat line ups uitpuilen van herintreders of nieuwe influx. In GG heeft het hogere kamer tarief tot op heden ook niet gebracht wat er van verwacht werd.
    Het mag dan wel een ervaren partij uit Zwitserland zijn, Kaarst ligt toch echt in NRW Deutschland. Met andere regels en wetten die pre COVID nog wel eens gehandhaafd werden.
    Word het een “stage plek” voor de dames? Doe wat we willen en “promoveer” naar Suisse? Of een pressie middel, doe je best of degradeer naar de kolenmijn in Dld? Komen er regels mbt tot het fysiek van de dames? Want dat hoor je nogal eens dat, dat een kilootje te veel einde dienstverlening in Suisse is. En zo niet, dan zit iedereen elkaar toch sprookjes te vertellen?
    Het zegt in mijn ogen genoeg dat er in oa het GG topic openlijk reclame word gemaakt voor oa Aca gold, anders dan dat kan de verwijzing daar naar niet anders opgepakt worden.
    Het zou mooi zijn als er een alternatief bij komt maar vooralsnog houd ik de verwachtingen laag.

  10. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    fingerprint68 ( 7 mei 2023),mentholbear ( 9 mei 2023)

  11. #57
    Geregistreerd
    3 maart 2017
    Last Online
    Gisteren @ 20:55
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    271
    Thanked
    82 in 40 posts

    Standaard

    Und ich frage mich, was soll Schweizer Topmodelle, die einen hohen Zimmerpreis von 140 Euro/h rechtfertigen sollen, langfristig motivieren, für diesen Preis einen guten Service zu liefern, wo sie doch von dort ein ganz anderes Preisniveau gewohnt sind?

  12. Onderstaande 2 leden hebben fingerprint68 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 mei 2023),trickyD (12 mei 2023)

  13. #58
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Ik wens ze veel succes maar 70€ per 30min in deze tijden in een regio met lagere tarieven, I doubt it. Met 60/30 en 110/1u kunnen ze beter kans maken. De berekening cfr Bab hierboven klopt dan wel maar op den duur weegt een hogere damestarief meer als een hogere inkom, psychologisch alleen al.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
    De zwarte wolf

  14. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    fingerprint68 ( 7 mei 2023),mentholbear ( 9 mei 2023),pietpotent44 ( 7 mei 2023),Shakir ( 7 mei 2023)

  15. #59
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Het is duidelijk dat NRW qua prijsbeleid nog steeds uit balans is na de verschrikking van de hyperinflatie. Vroeger had je een eenvoudig en tamelijk eenvormig prijsbeleid, en waren de meeste clubs goed gevuld.
    Het zal vermoedelijk nog een paar jaar kunnen duren vooraleer het prijsmechanisme van vraag en aanbod de prijzen wat meer stabiliseert.

    Mocht het waar zijn van die €70 dan zou ik dat ook niet zo'n goede zet vinden, ook al zouden er alleen maar topmodellen met topservice rondlopen. (Die kan je elders ook vinden).

    Over smaak valt te twisten en ik persoonlijk ben niet geïnteresseerd in topmodellen. Met een gewone naturelle girl-next-door daarentegen kan ik al veel meer uitrichten.
    €70 zou ik dan weer wel graag neerleggen voor een plastic- en tattoo-vrije club, maar dit terzijde.

    Bon, Living Room is nog niet open dus onthoud ik me voorlopig van verdere kritiek.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (11 mei 2023),mentholbear ( 9 mei 2023),pietpotent44 ( 7 mei 2023)

  17. #60
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht

    Bon, Living Room is nog niet open dus onthoud ik me voorlopig van verdere kritiek.
    Dat was de lach van de week want dat heb je dus al weer 2x gedaan ....

    Op aanraden van pret (koning in het donker van de lage prijzen) zal ik het bericht wel weer gaan verplaatsen....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 mei 2023),Wentelt Eefje ( 7 mei 2023)

  19. #61
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WA Bekijk bericht
    Word het een “stage plek” voor de dames? Doe wat we willen en “promoveer” naar Suisse? Of een pressie middel, doe je best of degradeer naar de kolenmijn in Dld? Komen er regels mbt tot het fysiek van de dames? Want dat hoor je nogal eens dat, dat een kilootje te veel einde dienstverlening in Suisse is.
    Als het een Academy Oralski word als opstap naar Zwitserland houd ik me zeker aanbevolen... haha

  20. #62
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fingerprint68 Bekijk bericht
    Und ich frage mich, was soll Schweizer Topmodelle, die einen hohen Zimmerpreis von 140 Euro/h rechtfertigen sollen, langfristig motivieren, für diesen Preis einen guten Service zu liefern, wo sie doch von dort ein ganz anderes Preisniveau gewohnt sind?
    Als het de keten is die ik denk dat het is dan is het een prijs van 120p30 waarvan misschien ook nog eens 20 euro van elk half uur naar de belasting gaat. Daarnaast hanteren deze clubs nog kortingen voor entree met kamer of kamer pakketen van 3 keer een half uur waatbij de prijs per half uur nog lager ligt en het is zeker niet zo dat de dames in deze clubs het mega druk hebben. Dames zouden als drukker is in LR niet per se minder hoeven te verdienen bij zulke prijzen maar er wel meer werk voor moeten verrichten.

    Maar goed ik ben er ook niet van overtuigd dat het een succes zal worden. Zeker het is een illusie te denken dat er in zwitserland alleen maar fotomodellen in de clubs rond lopen. In genoeg clubs daar zal de line-up niet beter zijn dan in de gemiddelde nrw clubs. Genoeg vrouwen die er niet uitzien maar denken daar wel de jackpot te kunneb binnenhalen. Maar goed in de clubs van de keten waarvan ik vermoed dat het is lopen ook genoeg mooie dames. We zullen moeten zien welke dames hierheen komen. Of veel dames nog extra vragen boven op de 70p30 en waarvoor dan. Ik ben niet overtuigd dat dit een succes wordt maar het is wel wat anders en als we het allemaal geen kans geven en er niet eens een kijkje nemen wordt het zeker geen succes. Het zal allemaal afhangen van dames aanbod en klandizie. Bij een goed dames aanbod maar te weinig klanten zijn de dames zo weer weg vanwege slechte verdienste en bij een slecht dames aanbod zijn de klanten zo weer weg. Een goede balans tussen het dames aanbod en het aantal bezoekers blijft toch het belangerijkste voor het succes van een club en de balans is niet makkelijk te vinden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  21. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 mei 2023)

  22. #63
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Wel, het is eigenlijk simpel zat als men ook maar enigszins met open ogen doorheen het club- en P6-gebeuren beweegt...Al voor de coronabreak was er in -tig clubs al sprake van "prijsafspraken" onder de damesriege in betreffende clubs richting 100/30min voor enigszins acceptabele saunaclubservice à l´ancienne zeg maar (pré-2017)...Klaro kon men er eventueel of nog voor 50Euronen Laufhausachtige service bedingen/afdingen doch alla, of men daar al té vrolijk van werd/wordt is maar de vraag...Ik noem voor de vuist weg maar clubs alla PHG, Oceans, Magnum, Oase, World, deels Sharks (uitzonderingen toen) en ongetwijfeld nog zat clubs...In NRW waren er nog enkele clubs waar men nog keurig aan 50/30 acceptabele clubservice kon vinden toendertijds alla GT, LR,YinYang, Sixsens, VenusHamminkeln, Babylon, FincaErotica, PSR en enkele anderen..De billigclubs waren toen 40E/30min......

    en hoppa Corona...

    bijna alles toe, een flink aantal clubs waar de prijswereld nog "normaal" was gesloten of verdwenen (GT/LR/YY/PR bv.)...Hongerige ijsberen gingen "privé" naar ofte hun oude favorietes die verderbeunden of vielen somtijds op hun bek bij het steeds groeiende privécircuit van somtijds debutantes aan "privétarieven" die 80/30 minimaal waren en 150/60 doorgaans...Ook daar is overigens een stijging de laatste tijd richting 180 of in privéhuizen vaak nog richting 200/220E voor een uurtje in een deftig privéhuis incl. bv TZ/PZC etc...Erna konden clubs eindelijk weer openen doch die zagen door gestegen kosten én verschraald clubaanbod met grotere bezoekersaandrang de prijsstijging ter entree-opportuniteit...Gemiddeld zowat alla clubs +10E entree...In -tig clubs ging ook de (zéker eerste) halfuursprijs met 10E omhoog richting 60/30...In de clubs waar het voorheen al quasi unisono 100/30 was bleef dat zo, 150/60 in sommige grootclubs evolueert zelfs naar 200/60 mittlerweile...En ja, ook in de billigclubs stijgen de sessieprijzen met 10E bij het gros des dames...Bottom line betaalt men voor "dezelfde" dames als voor corona in quasi elke club simpelweg 10Euro meer, in het gros 10E entree méér..."Jonge" moppies (tss 18 en 21) kennen géén pré-corona en als ze privé begonnen in shabby appartementjes aan 80E/30 zonder TZ doorgaans (daar vroegen ze extra voor doorgaans), wat kan men dan verhopen als ze nou in clubs rondhangen...Dat ze voor 40/50/60/65 (make your pick) plotsklaps fabelhafte saunaclubservice à l´ancienne anbieden??? Tja...

    Het is simpelweg niet anders, in quasi alle clubs is het een prijzengeneuzel en sla me dood wat de ondergrens ter tevredenheid bij -tig bezoekers onderhand geworden is..Het is somtijds stuitend welk amechtig level al wordt bewierrookt doch alla. Billigclubs trachten hun bezoekers aan zich te binden met 10-kaartenstrips en sla me dood wat voor waanzinnige acties...250E voor 11 bezoekjes, top! Keurig naar de party´s gaan (50 betalen) om de bundel te verversen en daarna denken dat ze in het Walhalla vertoeven op quasi continue basis, prima hoor doch de realiteit of tha matter is dat het simpelweg ook daar 10E duurder is geworden bij het overgrote gros des dames, én dat bij de paar optische highlights die er daar rondlopen het (giga) inboeten is qua service om het eufemistisch uittedrukken...Prima hoor doch behoudens uitzonderingen is het weinig tot niets verheffends doch de frequente flopsessie die men er ondergaat wordt ongetwijfeld "gecompenseerd" door de erg vorteilhafte entree waar ze denken een zaak te doen door hun aangekochte bundel kaartjes...Doch bottom line is het simpel: voor toplooks mét topservice is het daar quasi onmogelijk of men wordt geconfronteerd met een abgrabschen des dame nog alvorens ze betaald werd door de vorige klant en nummertje 17 te zijn die dag/avond...Ook leuk...

    70E/30 minuten mits de club het op orde kan houden en extragezeik kan voorkomen lijkt me compleet acceptabel en mits wat geluk kan er zomaar weer een club zich richting level à l´ancienne bewegen mét ook optische highlights die niet beginnen met hun no-golist qua servicebeperkingen of veto´s...Als ze dat klaarkrijgen en bovendien met 50E entree op eveneens acceptabel level kunnen blijven lijkt er hoop aan de horizont...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  23. Onderstaande 7 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 mei 2023),mentholbear ( 9 mei 2023),NikXXX ( 7 mei 2023),pret ( 7 mei 2023),stimpy3 ( 7 mei 2023),The Joker ( 7 mei 2023),Wentelt Eefje ( 7 mei 2023)

  24. #64
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Dat is toch wel de kern van de zaak. Dat was vroeger GT / LR. Eenheidsprijzen en service. Als dat word waar gemaakt zit LR onder nieuwe eigenaar gebakken.

  25. #65
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:51
    Berichten
    697
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WA Bekijk bericht
    Ik ben licht sceptisch. Een jaar keiharde inflatie maar nergens berichten dat line ups uitpuilen van herintreders of nieuwe influx. In GG heeft het hogere kamer tarief tot op heden ook niet gebracht wat er van verwacht werd.
    Het mag dan wel een ervaren partij uit Zwitserland zijn, Kaarst ligt toch echt in NRW Deutschland. Met andere regels en wetten die pre COVID nog wel eens gehandhaafd werden.
    Word het een “stage plek” voor de dames? Doe wat we willen en “promoveer” naar Suisse? Of een pressie middel, doe je best of degradeer naar de kolenmijn in Dld? Komen er regels mbt tot het fysiek van de dames? Want dat hoor je nogal eens dat, dat een kilootje te veel einde dienstverlening in Suisse is. En zo niet, dan zit iedereen elkaar toch sprookjes te vertellen?
    Het zegt in mijn ogen genoeg dat er in oa het GG topic openlijk reclame word gemaakt voor oa Aca gold, anders dan dat kan de verwijzing daar naar niet anders opgepakt worden.
    Het zou mooi zijn als er een alternatief bij komt maar vooralsnog houd ik de verwachtingen laag.


    Ik weet alleen dat het mogelijk is de eerste 3 van de 6 maanden per kalenderjaar in Zwitserland te werken zonder vergunning van een kantonale instantie. Ik hoor ook alleen van Roemeense artiesten dat zij 3 maanden in Zwitserland werken en niet 6 maanden per kalenderjaar. Het lijkt er dus op dat het niet zo gemakkelijk of misschien zelfs onmogelijk is om een langere verblijfsvergunning voor prostituees te krijgen.

    De Zwitserse ondernemer kan zijn freelance artiesten aanbieden om voor 140 euro per uur in zijn club in Duitsland te werken op zelfstandige basis wanneer hun verblijfstijd per jaar in Zwitserland afloopt.

    Roemeense vrouwen uit Club Magnum of Club Oceans bieden hun diensten aan bij Aca Gold omdat ze daar meer dagomzet kunnen krijgen.

    Het valt dus nog te bezien hoe het Zwitserse succesmodel in Duitsland zal werken. Het valt nog te bezien hoe aantrekkelijk deze vrouwen zullen zijn en hoe goed hun service naar NRW-normen zal zijn. Het kritieke moment om geld te verdienen in de matrassenindustrie van saunaclubs is de rest van de week, niet het weekend.

    Het vooruitzicht van 100 euro of 70 euro per half uur zal geen mooie vrouwen oproepen in saunaclubs die niet genoeg mannelijke gasten aantrekken die bereid zijn genoeg geld uit te geven voor hun plezier. Dit zijn de gasten die elke premium club wil. Blijkbaar zijn er minder van die premium gasten dan dat er premium saunaclubs zijn.

    Het ene werkt alleen als het andere bestaat. Een wederzijdse relatie.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  26. Onderstaande leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 7 mei 2023)

  27. #66
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Snap wat je bedoeld. Zelf ben ik de moeilijkste niet op de kamer. Hoewel 69 vaak wel beslissend kan zijn voor een sleutel. Veel beren hebben graag een gfe.

    Maar wat ik bedoel te zeggen is dat alleen een prijsverhoging naar 70p30 niet automatisch betekent dat hun service ineens wel goed is/wordt.
    Wat ik bedoel te zeggen is dat 'raamservice' niks te maken heeft met sex. Je betaald 40/50 euro aan een mevrouw die aan je leuter gaat zitten hannesen tot je klaarkomt. Liefst zo snel mogelijk. D'r is geen sfeer, buiten een licht geergerde "ik heb helemaal geen zin om uberhaupt iets voor je te doen, geef me gratis geld jij sukkel". Dat soort kamertjes duren meestal niet al te lang bij mij -- vaak genoeg sessies afgebroken. Maar het heeft niks te maken met een SC-ervaring.

    En helemaal eens dat tarieven van 60p30 / 70p30 geen garantie zijn op pre-corona-service; aan de andere kant, de ervaring op de kamer is toch altijd een gok. Maar het eindeloze geteut om extra's (waardoor een 'normale' beurt richting 2x / 3x het prijspeil van 2018/2019 komt), meh.

  28. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 mei 2023),mentholbear ( 9 mei 2023),Patjax ( 7 mei 2023),pietpotent44 ( 7 mei 2023)

  29. #67
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard Living Room, De Huiskamer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Ik weet alleen dat het mogelijk is de eerste 3 van de 6 maanden per kalenderjaar in Zwitserland te werken zonder vergunning van een kantonale instantie. Ik hoor ook alleen van Roemeense artiesten dat zij 3 maanden in Zwitserland werken en niet 6 maanden per kalenderjaar. Het lijkt er dus op dat het niet zo gemakkelijk of misschien zelfs onmogelijk is om een langere verblijfsvergunning voor prostituees te krijgen.
    .
    Ik wou m’n tekst aanpassen maar heb mezelf hieronder gequote en de tekst daarin aangepast blijkbaar. Maar het is dus mogelijk langer dan 3 maanden per jaar in zwitserland te werken voor de dames.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door kempie; 7 mei 2023 om 20:02

  30. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 mei 2023)

  31. #68
    Geregistreerd
    9 oktober 2022
    Last Online
    4 juni 2023 @ 20:26
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    113 in 33 posts

    Standaard

    Ik ben redelijk enthousiast over de heropening van LR. Als LR het daadwerkelijk op 70/30 kan houden, zal het zeer mooi zijn. Maar fiscale pendelaars uit Zwitserland laten overbruggen in Duitsland aan dat prijsniveau zal meer dan een uitdaging worden. We zullen zien hoe dat evolueert maar het persoonlijke mijlpaaltje van 100/30 komt nu toch wel dichtbij. Op zich vind ik dat geen probleem, als het kwaliteit dichter aan huis brengt spaart me dat nog altijd tijd en geld uit. Want ondanks P1 zijn vriendelijke tip over goed optisch niveau in de budgetclubs moet ik dat toch klasseren als nivellering naar beneden oftewel zichzelf berusten in niets beter.

  32. #69
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ik weet niet of je info wel klopt. Geloof dat ze wel meer dan 3 maanden in een jaar mogen werken. Zijn er genoeg die ik daar heb ontmoet die er meer dan 6 maanden in het jaar werken.

    Er zijn blijkbaar verschillende vergunningen als je de intentie hebt langer dan een jaar in zwitserland te werken kan een dame een andere vergunning aanvragen en mag her hele jaar door werken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  33. #70
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lodbrok Bekijk bericht
    Want ondanks P1 zijn vriendelijke tip over goed optisch niveau in de budgetclubs moet ik dat toch klasseren als nivellering naar beneden oftewel zichzelf berusten in niets beter.
    Ik had het over een kwart van de dames. Ben op koningsdag naar Sharks geweest, een dag later naar Penelope en kon op basis van recente ervaring goed vergelijken. Maar je kan inderdaad beter op eigen ervaring en smaak afgaan.
    Nog een tip die je mag negeren: In Magnum loopt hedendaags minimaal hetzelfde optisch niveau als in Sharks. Gewoon negeren en 250 kilometer verder rijden.

    Maar wat Sharks betreft heb ik het idee dat ik met mijn zelfs beperkt aantal bezoeken er vaker kom dan jij. Jij betaalt nog altijd standaard 50p30 of 60p30 euro in clubs zoals Venus en niet de 200p60 prijzen waar je mee pronkt in clubs waar je nauwelijks komt.

  34. Onderstaande 9 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 mei 2023),Bluebear ( 7 mei 2023),Eddy_V ( 7 mei 2023),Herr Fick (11 mei 2023),mechelen ( 8 mei 2023),Patjax ( 7 mei 2023),Pierke69 ( 9 mei 2023),stimpy3 ( 7 mei 2023),Wentelt Eefje ( 7 mei 2023)

  35. #71
    Geregistreerd
    9 oktober 2022
    Last Online
    4 juni 2023 @ 20:26
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    113 in 33 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik had het over een kwart van de dames.
    Excuseer mijn te beknopte reactie, ik bedoelde niet dat het over de ganse LU ging. Ik ga altijd van eigen ervaring uit, eigen smaak lijkt me logisch. Ik schep niet op over geldbesteding, ik wil simpelweg zeggen dat ik mij heb neergelegd bij hogere prijzen, het is niet anders. Wat mijn frequentiegraad is in welke clubs, ga je niet uit mijn posts kunnen afleiden. Ocharme ongeveer 40 posts de laatste 7 maanden, laat het duidelijk zijn dat ik liever in clubs kom dan op fora. Maar wat maakt het uit. Tot gauw in LR, dan zal mss de toon wat gemoedelijker zijn.

  36. #72
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:51
    Berichten
    697
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ik wou m’n tekst aanpassen maar heb mezelf hieronder gequote en de tekst daarin aangepast blijkbaar. Maar het is dus mogelijk langer dan 3 maanden per jaar in zwitserland te werken voor de dames.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    In principe kunnen meerderjarige personen uit de Europese Gemeenschap (EU) in Zwitserland in de prostitutie werken. Elke regio/kanton in Zwitserland is anders en heeft zijn eigen regelgeving met betrekking tot de uitoefening van prostitutie.

    Hun eigen regels met hun eigen uitvoeringsbepalingen. Dit lijkt het probleem te zijn waarom de makkelijke weg wordt gekozen en prostituees uit de EU slechts 3 maanden in Zwitserland verblijven. De prostituees die ze in Zwitserland spraken hebben een permanente verblijfsvergunning (Erlaubnis B) aangevraagd en gekregen.

    Ik heb een paar belangrijke verklaringen over de praktijk van prostitutie in Zwitserland toegevoegd met de relevante bronnen in het Duits:


    Der Schweizer Rechtsrahmen
    Jeder Kanton ist unterschiedlich und hat eigene Regelungen bezüglich Prostitution:
    https://guide.aspasie.ch/de/chapter/...-rechtsrahmen/


    https://www.sem.admin.ch/sem/de/home...nt_par_tabctrl


    Jede Person die Prostitution ausübt ist in der Schweiz selbstständig:
    https://guide.aspasie.ch/de/chapter/...tsbedingungen/


    Was tun für eine Tätigkeit von mehr als 3 Monaten:
    https://www.ch.ch/de/auslander-in-de...ige-der-euefta


    Dauerhafte Aufenthaltserlaubnis (Erlaubnis B):
    Europäische Staatsangehörige, die sich in der Schweiz niederlassen und dort für einen Zeitraum von mehr als 365 Tagen in Prostitution tätig sein möchten, können eine Erlaubnis beantragen.
    https://guide.aspasie.ch/de/chapter/...s%20beantragen


    Arbeitserlaubnis Prostitution:
    https://guide.aspasie.ch/de/chapter/...s%20beantragen.


    Genfer Prostitutionsgesetz und Ausführungsregulierung:
    https://guide.aspasie.ch/de/chapter/...gsregulierung/


    Beratungsstelle sexwork.ch für Prostituierte in der Schweiz:
    Die Schweiz ist in verschiedene Kantone/Regionen aufgeteilt. Jeder Kanton setzt die Richtlinien zur Sexarbeit unterschiedlich um, deshalb ist es wichtig, dass du dich gut informierst.
    http://procore-info.ch/advice/beratu...sexarbeitende/
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 7 mei 2023 om 23:33
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  37. Onderstaande 3 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 8 mei 2023),mechelen ( 8 mei 2023),mentholbear ( 9 mei 2023)

  38. #73
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 02:28
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Hoop doet leven maar leidt vaak tot uitgestelde teleurstelling. Mooi voorbeeld daarvan is Golden Gate. Uiteindelijk draait alles om de line up en transpirantie omtrent wat je op de kamer kunt verwachten qua service zonder upsell fratsen. Als er teveel wipkipjes rondlopen die alleen willen broeden op een gouden ei acht ik de kans groot dat hun hetzelfde lot staat te wachten. De tijd zal het leren.

  39. Onderstaande 7 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 8 mei 2023),mentholbear ( 9 mei 2023),Patjax (21 oktober 2023),Pierke69 ( 9 mei 2023),pietpotent44 ( 8 mei 2023),schoolmeester ( 8 mei 2023),stimpy3 ( 8 mei 2023)

  40. #74
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lodbrok Bekijk bericht
    Excuseer mijn te beknopte reactie, ik bedoelde niet dat het over de ganse LU ging. Ik ga altijd van eigen ervaring uit, eigen smaak lijkt me logisch. Ik schep niet op over geldbesteding, ik wil simpelweg zeggen dat ik mij heb neergelegd bij hogere prijzen, het is niet anders. Wat mijn frequentiegraad is in welke clubs, ga je niet uit mijn posts kunnen afleiden. Ocharme ongeveer 40 posts de laatste 7 maanden, laat het duidelijk zijn dat ik liever in clubs kom dan op fora. Maar wat maakt het uit. Tot gauw in LR, dan zal mss de toon wat gemoedelijker zijn.
    ik had laats in penelope ook een top kamer met een duitse dame en die heb ik met plezier 20 euro fooi gegeven het klopte gewoon dus 70 euro per half uur is een uitstekende kamer zeer zeer waard maar er zijn maar weinig dames die dat bieden .

  41. #75
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Man man, wat een gepalaver over prijzen, service in ander clubs en Zwitserland. Dit is toch het LR topic of zie ik dat fout? Als de voormalige service kanonnen zich aan de deur gaan melden zit het goed. Antonia (Ilka), Vita, Lulu, Sonja, Katja, Nancy, Angel, Anette, Monique, Vicky, Erika, Amalia etc. etc. etc. teveel om op te noemen. Nu nog Manuela en Anna als thekefrau, Uwe als manager, DJ Tonny laat de draaitafels op volle toeren draaien en Ollie zorgt voor de bik. dan komt het allemaal goed.

  42. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 mei 2023),Bluebear ( 8 mei 2023),gignnl ( 9 mei 2023),pret ( 8 mei 2023),WANDELAAR5 ( 9 mei 2023)

 

 
Pagina 3 van 33 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60