Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 321
  1. #76
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    De deuren die niet meer op slot gaan heeft met de nieuwe wetgeving te maken, hierover is al genoeg geschreven.
    Kan niet voor de andere spreken maar dat ik, als voorheen vaste klant, voorlopig niet meer naar LR ga heeft niets met beleid (of het gebrek eraan ) te maken.
    Sterker nog ; ik vind dat van die 50 euro en betalen voor alcohol eigenlijk een goede zaak op termijn voor LR

  2. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (13 april 2018)

  3. #77
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    De deuren die niet meer op slot gaan heeft met de nieuwe wetgeving te maken, hierover is al genoeg geschreven.
    Kan niet voor de andere spreken maar dat ik, als voorheen vaste klant, voorlopig niet meer naar LR ga heeft niets met beleid (of het gebrek eraan ) te maken.
    Waar heeft het dan wel mee te maken ?

  4. #78
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Priveredenen

  5. #79
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    mij valt op dat er verschillende vaste klanten niet meer aanwezig zijn
    maar kritische ogen zijn soms wel goed voor gesloten ogen van de leiding/managers
    En toch blijft het management zeggen:
    Ach de klanten zeuren wel, maar ze komen toch terug !!!

  6. #80
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Vandaag in eerste aanleg gedacht om LR te skippen en naar YY te gaan.Gegeven dat hier ook geen prima verhalen vandaan komen toch maar voor de Huiskamer geopteerd.
    Duidelijk is dat men hier met een crisis zit.
    Het damesaanbod was vandaag getalsmatig sterk onderbezet.Het was hier altijd al een duiventil maar in korte tijd zijn er veel dames verkast.
    Het alcoholverbod doet er verder ook geen goed aan zodat nog meer dames hun horizon gaan verbreden.
    Uiteindelijk is het voor mij wel goed gekomen,net als Psv scoorde ik drie keer.Maar diverse bezoekers verlieten gefrustreerd het pand.Het beeld was vandaag helaas net als Gaytee,veel mannen in de bar en amper dames....
    Hopelijk trekt het de komende weken wat aan.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  7. Onderstaande 3 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (16 april 2018),cheasehead (16 april 2018),Jooploop (16 april 2018)

  8. #81
    Geregistreerd
    29 maart 2016
    Last Online
    30 juli 2018 @ 14:29
    Berichten
    155
    Discussies
    4
    Thanks
    262
    Thanked
    246 in 90 posts

    Standaard

    Drank vergunning zal eerstdaags weer wel in orde zijn blijk een papier kwestie te zijn oude naam op de vergunning
    Het lage mannen aanbod toon aan hoeveel heren er BV op een zaterdag avond komen om te zuipen en niet om te neuken ik was zelf dit weekeinde aanwezig en er was een overschot aan dames maar toch nog lichte wachttijden.
    Het aanbod van toppers was beperkt deze warren bijna nog allemaal op vakantie maar komen in de loop van de week terug.
    Persoonlijke vind ik de club beter zonder alcohol en hier ben ik niet alleen er word ook veel minder gerookt binnen in de club welk wettelijke ook niet toegestaan en zou misschien goed zijn voor de club om zich hier aan te houden want op deze manier blijven ze wel razzia s houden wat zeker niet goed is voor het voorbestaan.

    STI6

  9. Onderstaande 6 leden hebben sti6 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 april 2018),cheasehead (16 april 2018),deket (16 april 2018),Husky (16 april 2018),Meme Moo (16 april 2018),VAZKOR (17 april 2018)

  10. #82
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sti6 Bekijk bericht
    Drank vergunning zal eerstdaags weer wel in orde zijn blijk een papier kwestie te zijn oude naam op de vergunning
    Als ik het goed heb is dat niet het eerste gelazer met vergunningen sinds de 'nieuwe eigenaar'. Hoe ongelooflijk dom en onvoorbereid kan je zijn....
    "Ohne Spaß kein Fun"

  11. #83
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Vandaag @ 22:11
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Hoho
    Nu ik ,,,,,,, ik was verbaast door de leegte van de club gister middag ,maar was blij verrast toe ik na een (deze keer wel Hette sauna) ging douchen bij de whirlpool , En waarempel er zit een nieuwe vloer in deze douche . Ikke blij

    Maar de blijdschap ging een beetje weg nadat ik opnieuw Wilde douchen na een 2e sauna. , het kleding haakje bezet was met een handdoek en een berenvel van de jacouziebezoeker . Grrrrrrrrrr

    Een kleding haakje kost 1 euro , een boormachiene heb ben ze wel , een handige roemeense man werkstat er wel ,een schroevendraaier is er vast ook wel in LR .

    VRAAG DAN POTPERVERDORIE FF IEMAND DIE 10 GAATJE BOORT ! EN EXTRA HAAKJES MAAKT ! DAN HEB JE AUTOMATISCHE MINDER WASKOSTEN ! WANT IK NEEM GEWOON ELKE KEER EEN NIEUWE HANDDOEK WANNEER IK HEM MOET WEGLEGGEN OP DE LIGBANK WAAR ZOJUIST EEN IJSBEER ENKELE UREN LIGT TE SLAPEN EN TE ZWETEN ,

  12. Onderstaande leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (17 april 2018)

  13. #84
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Topic opgeschoond.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #85
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:55
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Censuur?
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

  15. Onderstaande leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

    pret (17 april 2018)

  16. #86
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graagneuker Bekijk bericht
    Censuur?
    Dont worry. Die mooie foto van jouw lid is bewaard gebleven

  17. #87
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 21:04
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Hoorde dat ze die foto in de kelder hadden opgehangen, tegen de ratten
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  18. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (17 april 2018)

  19. #88
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graagneuker Bekijk bericht
    Censuur?
    Mag je zo noemen als het gaat om niet toestaan van beledigingen (insults), bashing en niet respecteren vd forumregels .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #89
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:55
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Ok, ik wist niet dat het er hier weer zo heet aan toeging.

    @rmjhexe Toch wel tegen de zakratten?
    Laatst gewijzigd door Graagneuker; 17 april 2018 om 10:24
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

  21. #90
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Als ik het goed heb is dat niet het eerste gelazer met vergunningen sinds de 'nieuwe eigenaar'.
    Wie de nieuwe eigenaar is weet ik niet. De Geschäftsführer is al jaren dezelfde. Staat gewoon op hun eigen website evenals nummer uit het handelsregister
    http://www.fkk-livingroom.de/impressum.htm
    Het zou wel prettig zijn als Living Room hun Blog niet alleen gebruikt om het weekmenu door te geven of te vermelden wie de DJ van dienst is. Iets meer klantgerelateerde informatie zou welkom zijn.

  22. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (17 april 2018),de duisburg spesjalist (17 april 2018),Graagneuker (17 april 2018),Jooploop (17 april 2018),Sjeufke (17 april 2018)

  23. #91
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Heb ik een polemiek moeten missen? Spijtig.
    Toch terug wat meer op forum komen

  24. #92
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Je hebt het druk met de line up in je eigen woonkamer
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  25. Onderstaande 2 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    deket (18 april 2018),Jack42 (18 april 2018)

  26. #93
    Geregistreerd
    19 december 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 07:03
    Berichten
    85
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Hier vorige week voor het eerst geweest. Om eens wat nieuws te proberen. Genoeg mooie vrouwen. Maar de sfeer vond ik tegenvallen en het aantal vrouwen hier overdag is minder dan in Bruggen. Omdat Bruggen voor mij dichterbij is geef ik daar de voorkeur aan. Ze hebben ook (tijdelijk) geen bier...

  27. Onderstaande 2 leden hebben Jort bedankt voor deze bijdrage:

    Das (14 mei 2018),Husky (14 mei 2018)

  28. #94
    Geregistreerd
    18 november 2015
    Last Online
    25 oktober 2019 @ 08:52
    Berichten
    29
    Discussies
    5
    Thanks
    1
    Thanked
    75 in 14 posts

    Standaard

    Gisteren Living Room nog eens een bezoekje gebracht. In tegenstelling tot eerdere berichten was het een zeer mooie line up en ook redelijk wat beren aanwezig. Omstreeks 15u waren er een 30-tal dames en een 20-tal beren. De line-up was ook kwalitatief goed met wat bekende gezichten en veelbelovende nieuwkomers.

    De dames geven wel aan dat er 's avonds minder volk is. Op zich niet onlogisch. Voor wie namiddag Living Room bezoekt, volstaat de 10 euro korting als compensatie voor het bier.

    Ik heb een kamertje gemaakt met Amira. Altijd top. Ze ziet er niet alleen bloedmooi uit, maar doet ook echt haar best op de kamer. Zeker geen afwerkster, integendeel!

    2e kamer was met Felicia. Mooie meid en goed mee geamuseerd op de kamer. Het was niet top, maar dat was vermoedelijk mijn eigen fout. Ik gaf in het begin aan dat ik maar 20 minuten op de kamer kon blijven. Je kan natuurlijk niet verwachten dat ze dan aan een uitgebreid voorspel gaat beginnen. Afgewerkt in doggy en dat was ook de reden waarom ik haar mee naar de kamer had gevraagd. Als je haar ziet, begrijp je vast wat ik bedoel. Alleen al voor dat laatste is er toch nog wat herhalingsgevaar.

    Samengevat -> helemaal niet gemerkt dat de club door een mindere periode gaat. Was een super namiddag.

  29. Onderstaande 9 leden hebben Tooghanger bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (18 mei 2018),Freddy_K (18 mei 2018),gignnl (20 mei 2018),Husky (18 mei 2018),Jooploop (18 mei 2018),Meme Moo (18 mei 2018),pret (18 mei 2018),VAZKOR (19 mei 2018),Wentelt Eefje (18 mei 2018)

  30. #95
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Voor het eerst in maanden vandaag weer eens in LR, vooral omdat ik een toko met tuin wilde. Het was een tamelijke afgang. Volgens mij iets van 20 dames, met niet bijzonder veel interessants. De bekende dames blonken uit in “daar hoef ik niet nog eens mee” en “die is al eens eerder door servicebeperking afgevallen”. Dan liepen de meeste ook nog met grafbek rond, die voor een halve seconde in een glimlach veranderde als ze dacht een 50-je te kunnen scoren. Stel je voor: een club met alleen maar Amira’s.

    Een tijdje met nepbier blijven hangen om niet in de volle zon en matig functionerende airco de weg op te moeten en het eten was heel behoorlijk. Kennelijk komen de koks wat beter tot hun recht als ze in kleinere kwantiteit mogen koken/bbq-en.

    Ondanks het mooie weer bleven de meisjes keurig oben mit. Wat zeker in het geval van Louana toch jammer is.

    Uit verveling toch nog een kamertje gedaan met een meisje waar ik eigenlijk niet mee op herhaling hoefde… en het viel alleszins mee. Ietsje beter dan de vorige keer (een jaar terug of zo?), al hoef ik er nog steeds niet mee op herhaling. Misschien over een jaartje weer.

  31. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 mei 2018),Champollion (21 mei 2018),Das (21 mei 2018),Freddy_K (21 mei 2018),jansenroy (21 mei 2018),pret (21 mei 2018),satanic surfer (21 mei 2018)

  32. #96
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Het is zeker heel erg dat er met die aankomende hitte geen lekkere salitos te krijgen is of een ander merk bier.
    Hier kan je weer eens aan zien dat het bestuur van deze club het geen reet kan schelen hoe het is voor de ijsberen om dorstig rondjes te moeten draaien in de club en daaar ook nog eens 50 euro voor neer moeten tellen.
    Hieraan is weer eens te merken dat ze denken dat LIVINGROOM een goudmijn is waar de ijsberen op af komen als bijen op de honig.
    Zo wordt het wachten op een kamer in de weekends zeker langdradig zonder een goed pilsje in de hand,of de wachttijden zijn er niet meer wegens gebrek aan ijsberen die hun gerief ergens anders gaan halen.
    In HAMMINKELN is VILLA VENUS een mooi alternatief met zijn prachtige club en mooie dames met de buitengewone service die ze aanbieden en leveren ook want vele beren hebben hier hun honk al gevonden ondanks het wachten op de dames voordat ze aan de beurd komen.
    Jammer natuurlijk dat er teweinig dames zijn maar die er zijn zijn dan ook perfekt en verdienen daardoor goed hun beleg op het brood en hoeven zo niet de klanten te belazeren om aan de euro's te komen.
    Ik heb al veel meegemaakt in de meeste clubs maar zoals de ACA'S bestuurd worden is gewoon uniek,vooral ACAG is schitterend voor zijn geld.
    6 entree-kaarten voor 100 euro is een koopje met nog eens bier tot 19,00 uur en uitstekend eten en als klap op de vuurpijl leuke engeltjes van diverse pluimage met een geweldige service voor minder dan in andere clubs.
    Was al 4 1/2 jaar klant in VELBERT maar door de hernieuwde opening van VILLA MARISOL met zijn geweldige wellness daar een tijdje blijven hangen en ook doordat er dikwijls een leuke dame aanwezig was die de doodzonde waard was.
    Maar door het overlijden van DIETER vorige eigenaar is de club hard achteruit gegaan en zodoende ben ik in RATERINGEN gekomen.
    Het is te hopen voor de nieuwe eigenaar dat het hem gaat lukken want het is de mooiste club van NRW en ze leveren wat dat gebouw betreft toch betere kwaliteit dan LIVINGROOM,GOLDENTIME en HAPPY-GARDEN samen,dat flikt YY in ROERMOND ook.
    Hoorde afgelopen zaterdag in de sauna van ACAG uit de mond van een ijsbeer die aanhanger van PSV is en dus vlak bij die andere clubs woont dat het niet leuk toeven is in die clubs en hij zijn stek verplaatst heeft naar YY en anders maar een paar kmters verder rijdt naar ACAG waar het goed toeven is voor hemzelf en zijn knip.
    Zo zie je dat alles niet koek en ei is en het moeilijker wordt om het de ijsbeer naar de zin te maken in deze sombere tijden waarin de NEDERLANDSE ijsberen steeds weer zoekende zijn naar een holletje waar ze hun tijd gezellig kunnen doorbrengen.

  33. Onderstaande 6 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 mei 2018),Bosco (21 mei 2018),Das (21 mei 2018),jansenroy (21 mei 2018),pietpotent44 (21 mei 2018),Prima (21 mei 2018)

  34. #97
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Beste Dalton zowel Gallardo als AG reken ik tot mijn favoriete clubs,er is altijd wel wat op aan te merken,maar ik voel mij bij beide clubs prima.
    ook Babylon,XS Saunaclub,Heaven 7,Sixsens,HG,VV bezoek ik af en toe, ook allemaal prima,
    Ga nu ook met dit mooie weer naar Gallardo,goede welness en best leuke dames,de andere achter Venlo gelegen saunaclubs zijn toch 1,5 uur rijden of meer
    Bij veel van de Nederlandse ijsberen is het gezeur al om en het glas half leeg,waar het onder de zelfde omstandigheden bij mij half vol is

  35. #98
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Vandaag @ 22:11
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Die dalton heeft wel gelijk
    Alles draaid om het management in een club , en ik kom al een tijdje in lr ( née ik kwam al een tijd in lr ) en wanneer je even oplet hoe die manager met an klanten omgaat , dat is niet van deze tijd , sellectief handjes schudden met bezoekers (klanten) de barjuffrouw roepen om een leeg glas van de tafel te halen , een andere bardame roepen om de barkrukken recht te zetten , om vervolgens ook nog ff te vertellen dat er een handdoek op de barkruk ligt die vervolgens in de wasmand terechtkomt ,
    Zou die manager nooit in de macdonalds komen en zien hoe de manager daar managed ? die manager leegt de tafel ,zet de stoel recht kijkt rond en beoordeeld ofdat al zijn klanten tevreden zijn , zodat dezelfde klant graag terugkomt .
    En bij de mac vragen ze helemaal Geen geld voor entree , daar betaal je alleen voor de producten , maar gaat altijd blij weg om vervolgens bij een andere mac dezelfde service te krijgen .
    Bij sommige bedrijven is de Klant wel Koning , en weten ze :wie betaald-bepaald.
    Bij lr denken ze dat zij de enige club zijn , maar de concurrent doet het veel beter voor hetzelfde of minder geld.
    Het enige wat mij nog naar lr trekt zijn een paar dames , de rest is overgewaardeerd

    Maar ik ben niet de spezializt , ik observer en oordeel (-:

  36. Onderstaande 3 leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 mei 2018),Jack42 (21 mei 2018),satanic surfer (21 mei 2018)

  37. #99
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    Het enige wat mij nog naar lr trekt zijn een paar dames , de rest is overgewaardeerd :
    Zolang de beren de bovengenoemde instelling behouden, zal er nooit wat veranderen aan het beleid van een club. Immers de club maakt de omzet die zij beogen en zodoende zullen zij een dikke middelvinger opsteken over het overige kritiek.

  38. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Das (21 mei 2018)

  39. #100
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.472 in 1.798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Zolang de beren de bovengenoemde instelling behouden, zal er nooit wat veranderen aan het beleid van een club. Immers de club maakt de omzet die zij beogen en zodoende zullen zij een dikke middelvinger opsteken over het overige kritiek.
    Ik denk dat het management er heel weinig toe doet. De club kan nog zo goed gemanaged worden, mooi zijn en klant vriendelijk lopen er geen goeie mooie dames rond komt er weinig publiek.

    Is het allemaal heel slecht zoals nu in LR dan nog komt het publiek toch wel als er mooie service toppers zitten en er regelmatig genoeg mooie nieuwe gezichtjes te zien zijn.

    Stel ik ga in een club eens kijken club heeft hele mooie facaliteiten en als is spik en span, je wordt er vriendelijk onthaalt. Ze hebben gratis lekker bier. Entree is maar 40 maar er zitten alleen maar lelijke dikke wijven en ik zie geen kamer opties dan kom ik niet snel terug. Misschien probeer ik het een aantal maanden later weer eens maar als ik dan weinig nieuws zie en veel dezelfde gezichtjes gaat het nog jaren duren voor ik er weer terug komt.

    En het frapante is sommige clubs heb je al meerdere keren geprobeert maar ondanks een redelijk aantal dames zit er zelden wat aantrekkelijks tussen en andere clubs daar kom je vaak want daar zitten de mooie dames en deze clubs hebben bij de meeste bezoeken ook weer nieuwe mooie dames lopen. En dat kan inderdaad net zo goed zijn in een club met matige facaliteiten. Hoe het zo’n matige club dan lukt die dames daarheen te krjjgen en de dames voor de club te behouden en de goede club niet lukt mooie dames te krijgen is een raadsel.

    LR weet ondanks alles wat het ook voor de dames niet de beste club maaakt o.a. lange wachttijden, matig eten, klanten tekort op weekdagen toch altijd een optisch minimaal redelijke line-up te krijgen en service toppers te behouden. En dat verwonderd mij toch wel een beetje.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  40. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (21 mei 2018),cheasehead (21 mei 2018),pret (21 mei 2018)

 

 
Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Freude 468*60