Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Aisha (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:49
    Berichten
    1.140
    Discussies
    84
    Thanks
    758
    Thanked
    1.592 in 648 posts

    Standaard Aisha (Roemeense)



    Aisha (Roemeense)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Borst(en)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 120 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
    Extra info : Leuke spontane meid die ook nog aan aftersales deed





  2. Onderstaande 5 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (Gisteren),mechelen (11 november 2023),mentholbear (13 november 2023),Patjax (26 november 2023),WANDELAAR5 (12 november 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:49
    Berichten
    1.140
    Discussies
    84
    Thanks
    758
    Thanked
    1.592 in 648 posts

    Standaard

    Een heel lief meisje met verschillende tattoos. De meest opvallende is een tattoo van een hartslag op haar linkerborst. Ze heeft een mooie 75b cup en toonde veel inzet in de kamer. Pijpen zonder het milieu te belasten deed ze eerlijk en met erg veel inzet. Ze heeft me toen ze in cowride op me zat heerlijk laten komen. Een heerlijk uurtje met deze lieve meid op de kamer geweest. Ze doet erg haar best om het naar de zin te maken.

  4. Onderstaande 9 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (12 november 2023),Dannii (11 november 2023),Firehawk (11 november 2023),ju52 (12 november 2023),mentholbear (13 november 2023),Patjax (11 november 2023),pret (11 november 2023),WANDELAAR5 (12 november 2023),Wentelt Eefje (11 november 2023)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 november 2023
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:03
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Donderdag 16-11-2023 bij deze schoonheid geweest. Man wat een pijpkunsten.....Ik moest haar afremmen anders was ik klaargekomen. Daarna kwam ze op mijn pik rijden alsof haar leven ervan af hing snel, langzaam....glijdend op mijn pik. Daarna toch maar zelf het tempo bepalen met doggy en heerlijk klaargekomen. Man man man wat heeft deze dame een herhalingsgevaar.
    Wat mij ook in positieve zin opviel was het eten in Living Room. Daar gaan ze mij wat vaker zien. Alleen € 70 voor half uurtje is wel duurder dan de rest. Als je op tijd komt betaal je € 30 entree....verzacht een beetje de pijn

  6. Onderstaande 2 leden hebben Mister68 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (23 november 2023),mentholbear (23 november 2023)

  7. #4
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Mooie meid die mij al opgevallen was. Haar gedrag was van het type jaagstertje. Ik zat op een bank uit te buiken toen ze op een kruk plaatsnam en aan haar vaper begon te lurken. Ze keek mijn richting uit en terwijl er een prachtige glimlach op dat ondeugende koppie verscheen maakte ze het welbekende you/me vingerwijsgebaar. Gezien haar uiterlijk een uitnodigend gebaar gemaakt om naast mij te komen zitten. Ze hupte van haar kruk en vleide zich tegen mij aan. Waar ik bang was dat ze tot de baby/schatzi fractie zou behoren bleek dit niet het geval. Ook de verwachting van een snelle kamervraag bleef achterwege en ze ontpopte zich tot een leuke en grappige meid die onder haar peroxide blond ook nog de nodige hersencellen bleek te hebben. Toen na een klein kwartiertje de kamervraag kwam haar gezegd dat ik nog een half uurtje nodig had. Voor haar geen probleem en zei dat ze me na een half uurtje zou komen opzoeken. In de tussentijd zocht ze regelmatig oogcontact. Punctueel kwam ze mij opzoeken en we verkastten naar beneden.

    Eenmaal ontdaan van haar blauwe jurkje verscheen een prachtig lijfje met een mooie b-cup. Heerlijk om dit te masseren en zij kon dit duidelijk waarderen. Nadat ze mijn paal in standje gebruiksklaar had gebracht volgde een heerlijke BJ. Moest haar afremmen om mijn kruit niet te snel te verschieten. Uiteindelijk kwam zij on top en ons ritme sloot naadloos op elkaar aan waarbij ze oogcontact bleef houden. Na een tijdje draaiden we zonder uit te loggen in het kerkelijke standje. Van langzaam naar snel en weer terug om dan het tempo dusdanig op te voeren totdat een knallend orgasme erop volgde. Rustig bijgekomen en nog wat liggen te geinen om er na een uurtje een punt aan te breien. Mooie, leuke meid die service gericht is. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  8. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (27 november 2023),Bluebear (26 november 2023),Caracol (26 november 2023),Dannii (26 november 2023),Firehawk (26 november 2023),Giodude (26 november 2023),ju52 (26 november 2023),Kurt Cobain (26 november 2023),Kwakje (26 november 2023),mentholbear (26 november 2023),peterp095 (26 november 2023),Pierke69 ( 9 december 2023),snaal88 (26 november 2023)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 17:00
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Vandaag ook intiem kennis gemaakt met deze GOSC meid. In de bar kan ze soms wat schreeuwerig aanwezig zijn, maar ze heeft wat leuks. Vorige keren afgehouden, omdat enerzijds telkens een favorietje aanwezig was. En omdat de kamerprijzen met niet nieuwsgierig maakten om een joker kaart te trekken. Echter was favorietje er nu niet (alhoewel ze later tegen de avond toch was begonnen) en met de nieuwe gangbare prijzen van 50/30 stond ik sowieso open om een joker kaart te trekken.
    Enfin, op de kamer ontpopt ze zich tot een lieve jongedame die me op m'n gemak stelde en me complimentjes gaf. Een communicatief vaardige dame. Technisch was ze ook cum laude geslaagd.
    En slinks als ze is, heeft ze alweer een zaadje geplant voor een volgende keer.

    Grappig was ook dat een vriendin van haar me probeerde om te kopen met een chocolaatje, om Aisha een presentje te gunnen. Moest er wel lachen hoe ze denken zo een deal te bezegelen. Zo van hier neem een chocolaatje van me en dan moet je haar straks een cadeautje geven
    Leuk om te zien hoe ze voor elkaar opkomen

  10. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii (Gisteren),donkeywonkey (Gisteren),ju52 (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

  11. #6
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 16:47
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.140
    Thanked
    5.790 in 2.934 posts

    Standaard

    Is het niet te donker in de club ?
    Ik vraag dit voor een vriend...

  12. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (Gisteren)

  13. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 17:00
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Niet zo donker als een Penelope. Er komt wel wat daglicht binnen via de ramen. Maar ook niet zo bright als een Babylon.

  14. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii (Gisteren),ju52 (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

  15. #8
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.719 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Is het niet te donker in de club ?
    Ik vraag dit voor een vriend...
    Ik wist niet dat je bevriend was met Beron.

  16. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (Gisteren)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

  Diamond 468*60