Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 114
  1. #51
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HartaberFair Bekijk bericht
    De kino boven is weer in functie en je kunt je weer lekker afzonderen.
    Kino boven? Daar zijn toch 2 kamers en de kleedruimte van de dames. Vroeger was de kino waar nu het restaurant is. Daarna zijn er twee flatscreens in twee kleine kamers geplaatst en fungeerden die als "kino". Die grote kamer in de kelder is ook een keer een blauwe maandag als kino ingericht.
    Waar zit die kino boven dan?

  2. #52
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Na 2 jaar afwezigheid, op eerste paasdag, weer eens deze club bezocht.
    Ruim voor elven aangekomen, en zoals verwacht, Jooploop en Cheasehead waren reeds gearriveerd.
    Poarneemn kwam iets later in zijn flitsende mobiel, met de muziek op jeugdige volumesterkte.
    Een prettige eerste kennismaking met deze jonge wijze gast uit het verre oosten. Heb ik de totale controle verloren over Cheasehead en Jooploop, dan heb ik nog goede hoop voor deze beer.
    Mijn standaard vaderlijke adviezen richting jonge ijsberen en hun clubbezoek bleek voor hem overbodig, hij snapt hoe het werkt.
    Gezamenlijk als eerste de club binnen getreden, exact om 10:59, en ons gemeld bij de theke

    De club als geheel is nauwelijks veranderd de afgelopen 2 jaar.
    Complimenten aan het uitermate vriendelijke personeel, m.n. de dienstdoende bardame, al had ik hier op net wat meer service gerekend...promises...promises
    De keuken was prima in orde en de tuin lag er keurig bij.
    De line up viel in eerste instantie tegen, pas na 3 uur werd het allemaal wel wat beter, maar zo kort voor het Roemeense paasfeest mag dit geen verrassing zijn.

    Aan het eind van de middag een uur gekamerd met Turks/Roemeense Nelly. Geen klachten alhier. Deze dame weet wat goede service inhoudt en dan ook tevreden de kamer verlaten.

    Verder nog wat bekende beren gespot en wat bijgekletst. Rond 10 uur huiswaarts gekeerd.
    Voor een 2e kamertje zag ik niet direct een optie, dat sparen we weer op voor een volgend weekend.

    Groetjes uit Limboland

  3. Onderstaande 15 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 april 2019),Badslippers (22 april 2019),cheasehead (22 april 2019),delaplace1 (22 april 2019),fg22 (23 april 2019),gignnl (22 april 2019),Giodude (23 april 2019),hvdk52 (23 april 2019),JonnyFontane (22 april 2019),Jooploop (22 april 2019),Manureva (22 april 2019),mentholbear (26 april 2019),PNM (22 april 2019),pret (22 april 2019),swazontneuf (23 april 2019)

  4. #53
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ja das balen dat ze alleen nog aan een fles draait
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  5. Onderstaande 4 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 april 2019),cheasehead (22 april 2019),Jooploop (22 april 2019),yylover (22 april 2019)

  6. #54
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    ik vernam dat kamer 7(een spiegelkamer) ook al niet meer in gebruik mag worden genomen? zo schiet er niet veel meer over,de twee grote kamers boven gebruikte ik het liefst,maar zijn al een tijd dicht

  7. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Das (23 april 2019)

  8. #55
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Het zal vast vanwege veiligheidsvoorschriften te maken hebben dat LR niet langer meer de spiegelkamer mag gebruiken.

  9. #56
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Misschien dat teveel ijsberen schrokken met al die spiegels


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. Onderstaande 2 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    pret (23 april 2019),VAZKOR (28 april 2019)

  11. #57
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    je leest weer van je telefoon denk ik er staat een lachje bij (smil) bij
    Stop toch eens met die kut-smileys. Dit is geen puberaal forum maar een grote mannen en vrouwen forum. Tegenwoordig wordt overal zo'n excuusgezwel achter geplakt. Zo van: "Ik-maak-een-venijnige-opmerking-maar-ik-ben-bang-voor-kritiek-dus-laat-ik-er-maar-voor-de-zekerheid-een-smiley-achter-plakken-om-het-venijn-af-te-zwakken-maar-eigenlijk-meen-ik-wat-ik-zeg."

  12. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    comcom (24 april 2019),HartaberFair (24 mei 2019),madiwodovr ( 5 juni 2019),Nulnulzeseneenhalf (23 april 2019),peterp095 (23 april 2019),yylover (23 april 2019)

  13. #58
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Even aanhakenend op een bericht van Gignl krijg ik een beetje de indruk dat ze wat meer aan het rouleren zijn met de meiden. Florentina (Luana in LR) zou volgens haar collega's 50 / 50 in GT dan wel LR werken en ook Roxy (Sonja) duikt met name op feestjes nog wel eens in LR op. Verder de afgelopen weken verschillende gezichten waarvan ik de artiestennamen niet weet zowel in LR als een week later in GT gezien en vice versa.

  14. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Das (23 mei 2019),pret (23 mei 2019),Sjeufke (23 mei 2019)

  15. #59
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Has Sonja/Roxy been seen recently ?
    She wasn't in GT last time I checked (April).

  16. #60
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Stop toch eens met die kut-smileys.
    Waren het maar kut smileys. Dan was het nog wat

  17. #61
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    Zondag , het laatste nieuws vernomen van lr .
    Andrea gaat het pand verlaten ,voor mijn tijd aan de lingerie Kant van de bar , daarna bardame , tijdje theke/ontvangst gedaan ,ff op vakantie ,en laatste tijd koffie dame- bartender .
    Maar zondag was haar laatste dag in de scene ,
    Veel geluk in jou komende hoofdstuk, heel,vaak was het leuk met jou , we gaan jou missen
    Geruchten gaan dat ze tegenwoordig in Deja Vu haar diensten aan zou bieden.... Dat vraagt natuurlijk om diepgravend onderzoek ter plaatse, helaas zonder resultaat. Haar minder knappe zusje is in geval zeker in DejaVu.

  18. #62
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Zestiende clubbezoek in 2019, Magnum Dormagen, Heaven 7, Living Room vrijdag 31 mei

    Vrijdag 31 mei was het de bedoeling om naar de opening te gaan van Magnum in Dormagen. Samen met Partycrasher en Wijze Grijze daar aangekomen. We vonden het al opvallend rustig rondom de club, maar we hebben toch maar aangebeld. Na een minuutje kwam de eigenaar met de mededeling dat de club nog helemaal niet open zou gaan en dat er al een paar andere gasten voor ons waren geweest, die ook dachten dat vandaag de opening zou zijn. Hij zei ook dat hij helemaal niet had gezegd tegen alle forums dat vandaag de opening zou zijn. Hij vroeg of wij desondanks even een kijkje in de club wilden nemen. Het zag er mooi uit van binnen. Ook de wellness beviel me erg goed, met een sauna, bubbelbad en zwembad. Na afloop van de rondleiding kregen we nog een drankkaart van €20,-- voor als we de club weer gingen bezoeken en omdat we de moeite hadden genomen om langs te komen. Erg attent! De opening zou nu een week later zijn, maar dan ben ik helaas verhinderd, maar misschien dat ik een andere keer eens ga kijken.

    De vraag was nu wat te doen. Wijze Grijze wilde naar By Night, maar dat zag ik niet zo zitten. Ik zat te twijfelen tussen Heaven 7 en Living Room. Ik besloot naar Heaven 7 te gaan, omdat ik nog een vrijkaart had van die club, maar ben er maar even geweest. Na een uurtje had ik in de gaten dat ik hier het niet de heele dag ging uithouden. Ik keek op de forums in welke clubs bekende gasten waren. De meesten zaten in Sixsens, vanwege een verjaardag, maar daar had ik weinig trek in. Ik kwam er achter dat Cheasehead en Jooploop in Living Room zaten en die had ik al een tijd lang niet meer gezien. Hetzelfde gold voor Living Room.

    Op naar Living Room. Al een tijd lang niet meer geweest. Bijna 1,5 jaar. In Living Room had ik nog nooit een topkamer en dat is denk ik de reden dat ik de club niet meer bezocht heb. Wel een paar leuke kamers gehad daar, zo erg is het nu ook weer niet.

    Ik heb van collega schrijvers gehoord dat die Issa wel goed moest zijn en daar was ik wel benieuwd naar. Het was een kort ritje vanaf Dormagen naar Kaarst. Aangebled en de thekedame deed open. Ze herkende me gelijk, ondanks dat ik 1,5 jaar niet was geweest.

    Me gauw omgekleed en een ontbijtje gescoord, want ik had wel honger gekregen na de rondleiding in Magnum. In het restaurant kwam ik aan de praat met BrianBoitano. Leuk gesprek met 'm gehad en later op de dag kwam ik 'm nog tegen in de tuin.

    Giulia
    Daarna de bar verkend, waar ik Cheasehead en Jooploop al gelijk spotte. Ze waren verbaasd me te zien. Met hun een even bijgepraat en daarna wilde ik naar de sauna. De sauna heb ik helaas niet gezien, want op weg daar naartoe spotte ik ineens een bekende dame. Althans, het gezicht herkende ik gelijk, haar haarkleur niet, want ik kende haar met donker haar en nu heeft ze blond haar. Het bleek Giulia te zijn. En inderdaad zoals ik het nu spel en niet anders, want ze heeft haar naam zelf in mijn telefoon geschreven.

    Giulia ken ik al ruim 2,5 jaar. Ik heb haar ontmoet in Happy Garden, waar ik een ontzettend goede kamers met haar had destijds en vanaf die tijd bezocht ik haar regelmatig. Daarna is ze naar Samya gegaan en in het begin was het goed met haar, maar het Samya-virus sloop er snel in, waardoor ik geen zin meer had om haar te bezoeken.

    Nu is ze dus in Living Room en al een behoorlijke tijd, ruim een jaar geloof ik en ik kon aan de manier waarop ze met me praatte merken dat ze was veranderd tov de periode dat ze werkte in Samya. We hebben een tijdje wat bijgepraat. In het begin merkte ik wel dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelde, maar dat ebde al snel weg.

    Het werd tijd voor een kamertje en op de kamer was ze inderdaad weer de oude Giulia die ik kende van Happy Garden. Zoenen, zoenen en nog eens zoenen. Ze vreet je helemaal op en vol en met passie In Samya was die passie van haar verdwenen, maar ze heeft die weer terug. Een heerlijke ouderwetse kamer met haar gehad, waarbij we beide volop genoten. En dat zonder mijn speeltjes. Kan bijna niet wachten om die de volgende keer bij haar uit te proberen

    Trouwens, ze is wel een paar kilootjes zwaarder dan voorheen, maar vind dat niet erg. Haar borsten zijn zeker een cupmaat groter geworden en ze heeft nog steeds een erg lekkere ronde kont



    Naam: Giulia
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
    Leeftijd: 24
    Haarkleur/-lengte: Zwart (maar nu blond)
    Lengte dame: 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ C-cup

    Na de kamer met Giulia eerst de sauna opgezocht, wat ik in eerste instantie al van plan was De sauna in Living Room is goed. Van het type Aufguss, zodat je zelf de hoeveelheid water (met eventueel aufgussmiddel) op kunt gieten. Een keer of 4 gebruikgemaakt van de sauna vandaag en ook van de jacuzzi. Ik vind alleen dat het water net iets te warm is. Heb het idee dat de temperatuur richting de 37 graden gaat, waardoor je overhit raakt. Een paar graden minder zou prettiger zijn.

    Het eten in Living Room was goed, maar niet echt bijzonder. Geen klagen op zich. Wel wat kritiek op de pizza 's avonds. Deze smaakte goed, daar gaat het niet om, maar had het idee dat er te weinig was. Er waren gasten en dames die zich verheugd hadden op pizza, maar er bleek niets meer te zijn.

    Ook positief aan Living Room is het bier. Helaas hadden ze dat Veltins V+ cola niet, maar de lemon variant wel. Ook lekker was de Beck's Ice Lime & Mint en uiteraard de Salitos. Bier van de tap hebben ze helaas niet.

    Issa
    Na wat uurtjes rondgehangen te hebben in de club, begon het weer te kriebelen. Over Issa had ik goede verhalen gehoord, dus was wel geïnteresseerd in haar. De présales waren erg kort, maar dat vond ik dit keer niet zo erg. We gingen dus al snel naar de kamer.

    Op de kamer begon ze gelijk te (tong)zoenen. Daar houd ik wel van Ik had vernomen dat ze erg wild kon zijn op de kamer, maar bij mij was ze erg rustig. Hopelijk dat ze de volgende keer wat ruiger te werk gaat.

    Ik heb haar eerst verwend, want het schijnt dat ze kan squirten als ze klaarkomt. Ik heb het lang volgehouden, maar het zat er niet. Ze zei dat ze erg vermoeid was en dat het daardoor blijkbaar niet wilde lukken. Ach, dan maar de volgende keer. Als ik mijn powertools weer bij me heb. Gegarandeerd dat het dan wel zal lukken

    Daarna was het mijn beurt. Ze gaf me een goede blowjob en heb het afgemaakt in missio, zodat ik haar lekker kon blijven zoenen. Issa is me zeker niet tegengevallen, maar ik had wel hogere verwachtingen van haar door alle verhalen. Het was zeker een goede kamer, maar ik hoop dat het de volgende keer een uitstekende kamer gaat worden. Die kans ga ik haar wel geven



    Naam: Issa
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd: 27
    Haarkleur/-lengte: Bruin
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ A-cup

    Na de kamer met Issa nog een tijdje in de club blijven hangen met Jooploop en Cheasehead. Met Cheasehead nog een saunaatje genomen en aan het eind van de avond met beide heren nog pizza gegeten. 's Avonds nog even genoten van Giulia die nog wat aan het dansen was. Daarna de club verlaten samen met Cheasehead en Jooploop.

    Résumé 2019:
    16 saunaclubbezoeken
    19 verschillende dames
    vs 11 – 6
    vs 7 – 12

  19. Onderstaande 14 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 juni 2019),bierbeer ( 8 juni 2019),cheasehead ( 7 juni 2019),Dino-007 (10 juni 2019),gignnl ( 6 juni 2019),hvdk52 (10 juni 2019),Jooploop ( 6 juni 2019),noglangnietuitgewandeld ( 6 juni 2019),Partycrasher ( 7 juni 2019),PNM ( 6 juni 2019),pret ( 6 juni 2019),Sjeufke ( 6 juni 2019),VAZKOR (16 juni 2019),Wijze grijze ( 6 juni 2019)

  20. #63
    Geregistreerd
    2 maart 2019
    Last Online
    Gisteren @ 00:45
    Berichten
    154
    Discussies
    9
    Thanks
    459
    Thanked
    280 in 86 posts

    Standaard

    Zaterdag 8/08 een bezoekje gebracht aan LR. Dit was toch al weer een paar weken geleden.Was al vroeg thuis vertrokken en eerst bij GT gestopt maar dit leek meer op een gay club.Al had ik hier al een aantal dames LR gespot die voor enkele dagen naar GT getransfereerd waren.Min dit in het achterhoofd toch naar LR gereisd en de mogelijk dat hier een gebrek aan dames zou zijn maar al mijn verwachtingen weren overtroffen . Een totaal van meer dan 60 dames waren zeker aanwezig en later ook een behoorlijke aantal mannen wat tot wachttijden tot meer van 1 uur. Een kleine overzicht van de aanwezige dames Jane,Ada 1,Emma,Renate,Maya,Amber,Eva,Roxy ex bar dame werk ook terug aan de voorkant van de bar Sharon,Amira,MillisaGiulia,ana,Alex ,Nelly felicia,Reina, Reluca,Bony, en nog een groot aantal die ik niet bij naam een stuk o 3 nieuwe gezichten en nog een groot aantal ander dames.alles bij elkaar een geslaagde dagen en het leek er op dat de goede oude dagen aan het terug komen zijn en zeker voor herhaling vatbaar en service altijd van een hoog pijl

    ME262

  21. Onderstaande 12 leden hebben ME262 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juni 2019),Ascari (25 juni 2019),Badslippers (23 juni 2019),bierbeer ( 9 juni 2019),cheasehead (10 juni 2019),deket (12 juni 2019),gignnl ( 9 juni 2019),hvdk52 (10 juni 2019),Jooploop ( 9 juni 2019),Meme Moo ( 9 juni 2019),Sjeufke ( 9 juni 2019),VAZKOR ( 9 juni 2019)

  22. #64
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Sinds lange tijd weer eens naar L.R!

    Vanmorgen zat ik te twijfelen, sc Venus of L.R!
    De lange rit en mijn eerdere ervaringen in Venus gaf de doorslag op naar L.R!
    Om een uur of 11.30 aangebeld bij, nou ja aangebeld de deur werd al geopend voor mij door een vriendelijke theke.
    Ze moet een olifanten geheugen hebben, je bent al eens hier geweest en ja knikte ik en kreeg mijn kloffie.
    Liep naar de trap en daar liep ik J.L al tegen moet.
    Leuk om weer eens met kwik en kwek een dagje te clubben, das ook geen straf!
    Eerst wat met de jongens roken en het vrouwelijk schoon eens bekijken.
    Dat viel me niet tegen, alleen de plastische chirurgie heeft in L.R al een aardig centje verdient.
    Ach ff brunchen wat in L.R goed geregeld is.
    Met die broekies wat ervaringen uit gewisseld en ff een bakkie leut.
    Daar kwam net een dvp op haar krukje zitten en vroeg alles gutt!
    Tsja das beter als zimmer ficken, zeg haar het is nog vroeg maar we zien wel.
    Aan J.L gevraagt wie is die stoot en hij bevestigde das Andrea!
    Mmmh, tussen al dat vrouwelijke geweld viel ze me gelijk op, puur natuur.
    Ach we hadden aardig wat aan elkander te vertellen en de tijd vloog voorbij.
    Is altijd leuk om met wat mede plegers een klub te bezoeken.

    Cheasehead ging ff naar de sauna en J.L ging op zoektocht en ik ging op zoek naar Andrea, maar ze was bezet.
    Me een tijdje genesteld in een bankje en daar was ze achter de bar om wat te drinken te pakken.
    Ze zag me zitten en maakte een gebaar en ik bevestigde, ze kwam naast me zitten om wat te roken en ik was verkocht.
    Deze mooie jonge meid heeft een perfect figuur en leuk koppie.

    Andrea heeft een bleke huid en volgens mij geen tattoo’s.
    21 jaar
    Rood geverfd haar ,zwart orgineel.
    A cupje en een prachtig figuur.
    Op naar een kamer met haar een kamer met plafond spiegel, waar ik de hele kamertijd van genoten heb.
    Op de kamer een aftastend begin die met de minuut beter werd.
    Een duikvlucht en daarna een fijne bj,over op 69 en moest ff een pauze inlassen.
    Samen liggend in elkaar armen wat met die spiegel liggen te teasen.
    Man ik was in de 7de hemel, genoot van haar lichaam.
    Schijnt ze ook nog wat schoonheids behandelingen in haar pakket te hebben!
    Werd vakkundig van wat verwijdert moest er om lachen, deed me denken aan mijn dochter!
    Ze ging op mij zitten en er volgde een korte heerlijke tz en weer over op bj.
    Vroeg haar om me als cowgirll te berijden en dat deed met verve.
    Over op doggy en platte doggy en het laten afmaken op Cowgirll.
    Een tevreden kamer geen hoogvlieger, maar haar inzet erg goed!
    Haar betaald voor een fijn uurtje.

    Met kwik en kwek een tijdje het optisch geweld bekeken, waar me opviel dat er een erg jonge mooie meid rondliep.
    Bloedje mooi maar in mijn ogen een wat te kinderlijk gezicht, ja ik weet dat er eentje al snel een dagje L.R gaat inplannen.
    Poeh poeh de l.u is in L.R wel in orde, ok ik miste wel een olietanker er nog tussen.
    Daarbij twijfelde ik over de service van de meeste dames, zag niet echt een meid waar ik van had, das een service kanon.
    Twee oudere dvp’s vielen mij wel op een blonde en een kleine bruin harige.
    Laat die net naast me komen zitten en ze had een vlotte babbel.
    Dat was Lorena die eerder in Gallardo had gewerkt, gaf aan 38 te zijn, wat ik in twijfel trek.
    Was geduldig en ik zei dat ik me ga douchen en we daarna naar de kamer gaan.
    Weer dezelfde kamer en ze begon met een massage.
    Daarna ging ze bbztje oraal te bevredigen en vergat daarbij de ballen ook niet, mooie bj en ondertussen haar klitje wat aan het stimuleren.
    Ze blijkt ook te kunnen genieten van wat spanking, nou ben de beroerste niet en dat heeft ze geweten!
    Ook nu weer over in een duikvlucht en ja dat kon ze wel waarderen ,ze kwam schokkend klaar.
    Weer bj en over naar wat neuk werk.
    Doggy dat wilde ze graag, ook dat heeft ze geweten, want ik stapte na een poosje van het bed af om een handdoek te pakken.
    Ze keek om en ja daar ging ik door en ze schreeuwde het uit harder harder.
    Kletsnat werd ze en ik kletsnat in het condoom.
    Nog wat naverteld en het uurtje was om.
    Correcte afhandeling en weer op zoek naar de veelplegers.

    Buiten in de schaduw nog een heel tijdje bijgekletst tot dat de bbq klaar was.
    En ja een goed verzorgde bbq, toppie!
    Het werd tijd om naar huis te gaan en deze mini GT te verlaten.

    Zou ik nog eens L.R bezoeken, JA maar sta er niet snel weer op de stoep.
    Voor een enkele keer een leuke club, maar kan niet tippen kwa service nivo aan SS of BB.
    In mijn ogen kwa service nivo van de dames niet beter als in H7.
    In h7 was ik een 185- kwijt geweest en nu in L.R 260-
    Ok het eten is veel beter als in H7 en in H7 geen gratis bier, maar zo wat ik drink geen alcohol in de club.
    Alles afwegend heeft H7 de voorkeur!
    Wel in L.R een goede sfeer!
    Zo genoeg gelult en als de vliegende brandweer naar huis!!!!!

  23. Onderstaande 22 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2019),Ascari (25 juni 2019),Badslippers (23 juni 2019),bierbeer (25 juni 2019),blauwebeer (23 juni 2019),cheasehead (23 juni 2019),delaplace1 (23 juni 2019),Firehawk (23 juni 2019),firstme (23 juni 2019),gignnl (23 juni 2019),Husky (23 juni 2019),hvdk52 (23 juni 2019),JonnyFontane (23 juni 2019),Jooploop (23 juni 2019),man (23 juni 2019),Patjax (23 juni 2019),pietpotent44 (23 juni 2019),PNM (23 juni 2019),Sjeufke (23 juni 2019),swazontneuf (23 juni 2019),Wijze grijze (23 juni 2019),yylover (23 juni 2019)

  24. #65
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Samstag: tagsüber relativ leerer Club. Abends total leer. Kaum Gäste. Kaum Frauen. Allerdings diesmal auch fast keine Wartezeiten. Für mich klar: wenn hier nicht bald ein günstigerer Tarif als 60 Euro eingeführt wird, rutscht der Club immer weiter in die Nische der Bedeutungslosigkeit. Noch gibt es zahlreiche Stammgäste, die aus Gewohnheit kommen - aber es werden immer weniger.
    Living Room hat die Chance verpasst, aus dem YY-Aus einen Vorteil zu ziehen - stattdessen hat das Sixsens seine Chance genutzt.

  25. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (23 juni 2019),HartaberFair (24 juni 2019),hvdk52 (23 juni 2019),ju52 (27 juni 2019),stimpy3 (23 juni 2019)

  26. #66
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Zo heb ik het niet ervaren, genoeg vrouwe pakweg 30 rond 18.00.
    Hoe het was na 19.00 geen idee.

  27. Onderstaande 3 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (24 juni 2019),Jooploop (23 juni 2019),Sjeufke (23 juni 2019)

  28. #67
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Last Online
    17 januari 2023 @ 15:01
    Berichten
    455
    Discussies
    9
    Thanks
    2.156
    Thanked
    1.252 in 429 posts

    Standaard

    Tot 12 uur toen zijn er een hoop na huis gegaan en dat vind ik ook niet gek
    En hoe veel vrouwen moet jij hebben ?

  29. Onderstaande leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (24 juni 2019)

  30. #68
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Geen aandacht aan besteden aan deze schrijver van het azijnforum
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  31. Onderstaande 6 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (23 juni 2019),cheasehead (24 juni 2019),Jooploop (23 juni 2019),Meme Moo (23 juni 2019),molaar (24 juni 2019),Sjeufke (23 juni 2019)

  32. #69
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Samstag: tagsüber relativ leerer Club. Abends total leer. Kaum Gäste. Kaum Frauen. Allerdings diesmal auch fast keine Wartezeiten. Für mich klar: wenn hier nicht bald ein günstigerer Tarif als 60 Euro eingeführt wird, rutscht der Club immer weiter in die Nische der Bedeutungslosigkeit. Noch gibt es zahlreiche Stammgäste, die aus Gewohnheit kommen - aber es werden immer weniger.
    Living Room hat die Chance verpasst, aus dem YY-Aus einen Vorteil zu ziehen - stattdessen hat das Sixsens seine Chance genutzt.
    sixsens heeft die kans genomen maar ook weer vergeven . het aantal dames in sixsens is gelukkig gedaald na 40 en heb ik in sixsens geen keuze stres meer . gt en samya hebben het stokje over genomen van sixsens helaas beron ge zit er naast
    Laatst gewijzigd door de duisburg spesjalist; 24 juni 2019 om 17:22

  33. #70
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Berichten
    585
    Discussies
    15
    Thanks
    4.764
    Thanked
    2.074 in 456 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    sixsens heeft die kans genomen maar ook weer vergeven . het aantal dames in sixsens is gelukkig gedaald na 40 en heb ik in sixsens geen keuze stres meer . gt en samya hebben het stokje over genomen van sixsens helaas beron ge zit er naast
    Dan bevindt hij zich in goed gezelschap van jou, want jij zit er altijd naast.

  34. Onderstaande 4 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (24 juni 2019),JonnyFontane (24 juni 2019),Meme Moo (24 juni 2019),Patjax (24 juni 2019)

  35. #71
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Nou ik ken beron als gewoon iemand die werkt voor zn geld. Beetje flauw om commentaar als onzin weg te zetten. De grens clubs bakken er op dit moment gewoon niet veel van.. en daar kun je een willkeurige naam bij het kruisje invullen.. Daar komt bij dat veel dvps nu op vakantie zijn of gaan.. aug-sept trekt het wel weer aan..

  36. #72
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ik denk dat we allemaal werken voor ons geld,anders kunnen we niet naar een club.
    Maar of je je belevenissen dan altijd neer moet pennen uit het zicht van de halflege fles waag ik te betwijfelen.
    Als je met orthodox pasen als ervaren clubganger toch naar een club gaat en dan neerpent dat er maar weinig dames waren,ligt dat dan aan de club of heb je dan een plank voor je hoofd?
    Dat er zaterdag genoeg dames in LR waren heb ik uit eerste hand van enkele vaste bezoekers,dus dat verhaal klopt niet.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  37. Onderstaande 4 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (26 juni 2019),HellaHolla (26 juni 2019),Jooploop (26 juni 2019),ME262 (26 juni 2019)

  38. #73
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    dr zijn mensen die niet de orthodoxe kalender bijhouden.. Het is maar een mening van iemand. who cares.. life goes on.

  39. #74
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Ik denk dat we allemaal werken voor ons geld,anders kunnen we niet naar een club.
    Maar of je je belevenissen dan altijd neer moet pennen uit het zicht van de halflege fles waag ik te betwijfelen.
    Als je met orthodox pasen als ervaren clubganger toch naar een club gaat en dan neerpent dat er maar weinig dames waren,ligt dat dan aan de club of heb je dan een plank voor je hoofd?
    Dat er zaterdag genoeg dames in LR waren heb ik uit eerste hand van enkele vaste bezoekers,dus dat verhaal klopt niet.
    Zo is het maar net gignnl, er waren meer als voldoende dames aanwezig. Of zouden het weinig dames zijn geweest die met hem naar de kamer wilde

  40. Onderstaande 4 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (27 juni 2019),Jooploop (26 juni 2019),ME262 (26 juni 2019),molaar (26 juni 2019)

  41. #75
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nou ik ken beron als gewoon iemand die werkt voor zn geld. Beetje flauw om commentaar als onzin weg te zetten.
    Hoezo? Als het niet klopt, klopt het niet. Zo simpel is het en dat mag toch gezegd worden. Zaterdagavond was het niet "Abends total leer". En mijn bron is echt wel betrouwbaar en ter plekke aanwezig.
    Door de week en overdag is het inderdaad qua aantallen matig.

  42. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bokito8 (28 juni 2019),ME262 (26 juni 2019)

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

  Babylon 468*60