Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 176
  1. #26
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst in deze gezellige saunaclub geweest.
    Ik was vroeg en ging om 11.00 uur als eerste klant naar binnen.
    Na de gebruikelijke plichtplegingen even lekker ontbeten.
    In de loop van de ochtend en begin van de middag kwamen de dames binnendruppelen.
    Bijzonder MOOIE line-up !
    Ik ben een uur op kamer geweest met VERENA( Duitse) , was een goede kamer, vooral haar orale kwaliteiten waren zeer goed.
    We hadden nog 10 min. over, heeft ze even mijn rug gemasseerd, klasse !
    Na het avondeten van 18.00 uur weer vertrokken, was een geslaagde dag.
    Allemaal nog veel wandelplezier.
    Verena zit meestal op het bankje in de kelder bij de sigarettenautomaat.
    Groet, schoolmeester.
    Laatst gewijzigd door schoolmeester; 5 maart 2020 om 20:28 Reden: regel toegevoegd.

  2. Onderstaande 8 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 maart 2020),Badslippers ( 5 maart 2020),gignnl ( 6 maart 2020),mechelen ( 5 maart 2020),Patjax ( 6 maart 2020),pret ( 6 maart 2020),Sjeufke ( 5 maart 2020),VAZKOR ( 6 maart 2020)

  3. #27
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Ik blijf voorlopig even thuis.
    Ik heb er ook nooit geen moeite mee gehad om een paar maanden weg te blijven.
    Ik kan me ook voorstellen dat er ijsberen zijn die zo verslaafd zijn dat ze wel moeten gaan.
    Ik ga er vanuit dat het momenteel WEL veel risico met zich meebrengt i.v.m. de intieme contacten in de club.
    Ik verwacht ook wel dat het de komende tijd rustiger zal zijn in de clubs.
    Desalniettemin iedereen nog veel wandelplezier toegewenst.

    Groet, schoolmeester.
    Gepost op 29-2. Dus we kunnen concluderen dat schoolmeester zo verslaafd is dat hij wel moet gaan.

  4. Onderstaande 6 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 5 maart 2020),Herr Fick (11 maart 2020),Meme Moo ( 5 maart 2020),Patjax ( 6 maart 2020),WANDELAAR5 ( 5 maart 2020),Wentelt Eefje ( 5 maart 2020)

  5. #28
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Helemaal goed, jij gaat over naar de volgende klas !

    Groet, schoolmeester.

  6. #29
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:10
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.275
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Gepost op 29-2. Dus we kunnen concluderen dat schoolmeester zo verslaafd is dat hij wel moet gaan.
    29 -2 ? Op een schrikkeldag mag je best een andere mening hebben als een handvol dagen verder.Ik vind het in ieder geval toppie dat schoolmeester toch gaat naar de clubs in deze risicovolle tijden.

  7. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 6 maart 2020),schoolmeester ( 6 maart 2020)

  8. #30
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Heb er ook geen spijt van gehad !

    Groet, schoolmeester.

  9. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 6 maart 2020),Rino123 ( 7 maart 2020)

  10. #31
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Berichten
    1.436
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.924 in 753 posts

    Standaard

    Ik heb al iets geschreven over het leuke feestje van JF. Maar het was ook de eerste keer dat in in LR kwam, dus is het wellicht opportuun dat ik als fervente GT-ganger ene vergelijkende studie neerpen over de twee (stief)zusterclubs.

    Vanuit mijn hoofdkwartier is het 30 km verder naar LR dan naar GT, maar LR ligt op 1 km van de Autohbahn, dus dat is lekker makkelijk. GT ligt nabij een natuurgebied en nodigt uit om een paar uren te vroeg te komen om nog een flinke pré-copulatie wandeling te maken. Een gezond lichaam in een gezond lichaam (voor enkele centimeters dan toch)is mijn devies.

    Bij LR heb ik mein Hochdachcombi op straat gezet wegen parking vol. Bij GT heb je nog de bouwmarkt en de tennisclub natuurlijk.

    De Thekendame bij LR, Manuela is een schat en het is doodjammer dat ze geen DVP is. Ze voldoet aan alle voorwaarden om Junker Fick tot leven te brengen. Bij GT zijn er meer Thekendames en die zijn uiteraard ook top.

    Beide clubs vragen €60 als entree terwijl ik GT toch echt wel een mooiere club vind. De kleedkamers, douches en de wellness zijn bij LR, zoals bij Samya, in de kelder. Niet erg als je niks tegen trappen hebt, natuurlijk. Ik heb de wellness niet getest, maar het leek mij OK. Bij GT zijn de twee sauna's en het bubbelbad nu ook niet meteen de hoofdreden van mijn veelvuldige bezoeken.

    LR heeft een ruime bar in T-vorm. In de dwarsstreep van de T vind je het niet rokersgedeelte met een lange toog met aan het achtereinde van de ruimte een aantal sofa's. Aan het begin van de dwarsstreep staan tabourets waar de DVP's in waarnemingsstelling klaar zitten om toe te slaan. In het been van de T is dan het rookgedeelte met meer sofa's. Ik ben zelf geen roker , maar het is wel een pluspunt dat de dames niet steeds buiten moeten voor een sigaret. Daarmee blijven ze tenminste binnen handbereik (met wederzijdse toestemming uiteraard).
    Bij GT is het wat drukker en net daardoor is het bij LR wat relaxter. Het is een gezellige boel in de bar. Leuk sfeertje zonder lawaaierig boenke-boenke partygedreun zoals bij SS of PHG waar het soms erg hinderlijk wordt voor deze ijsbeer die niet echt een liefhebber is van lawaai. Het berenpubliek is misschien ook wel wat gezapiger dan bij GT en zeker dan bij een hoop andere clubs.

    Vanuit het rokersgedeelte kan je dan naar de rokerstent. Hier verliest LR toch wat punten. Meer dan een extra large TV, een koelkast en wat stoelen en tafels staat er niet. Daarbij vergeleken is de tent van GT een waar luxe-oord.
    Het buitengedeelte heb ik ook niet getest omdat er op zaterdag een pokkestorm waaide die nu niet bepaald voor terrasactiviteiten uitnodigde. Ik heb in ieder geval geen grote tuin gezien.

    Ik heb 3 keer behoorlijk lekker gegeten in het kleine restaurant (je mag overigens je bord meenemen in de bar),al vrees ik dat de champignonsaus niet echt voldoet een de eisen van het kookboek van de Vlaamse boerinnenbond.
    Voor mijn vertrek had ik me voorgenomen net genoeg €'s te tappen om de entree te betalen en om één enkele kamer van 30 min te maken. Niet omdat ik absoluut seks wilde hoor want ik ben een serieuze kerel, maar gewoon uit beleefdheid, natuurlijk.. Ik nam toch nog €50 extra mee, maar enkel voor het geval er zich onvoorziene omstandigheden zouden voordoen. Onnodig te vermelden dat dit geval ook werkelijkheid is geworden, natuurlijk.

    In het rokersgedeelte merkte mijn lodderig oog een petite beautée op met lange donkere haren, mooie grijze ogen, gemanicuurde handen die wellustig aan een sigaret zoog. Ik vind roken weliswaar ongezond, maar als ze nu eens op dezelfde wellustige manier aan Junker Fick zou...Enfin, Alexia bleek een schat. (Er bestaat een draadje over ene Alex en dat zou over haar kunnen gaan). Top service met alles er op en er aan. Lolita figuurtje, mooi A (of B?) cupje, heerlijk poesje , elegant kontje met puntgaaf sterretje, beetje kinky toch door de sleeve tatoo op de rechterarm en schouder. Dit kleine loeder heeft me dus tot tweemaal toe tot ein Zimmer verleid.

    Ik vond trouwens de LU bij LR niet onderdoen voor die bij GT. Wat minder silicon-tieten en dito mondjes, maar wel meer slanke deernes. Van alle clubs die ik bezocht heb ben ik nooit meer mooie kontjes per vierkante meter tegengekomen dan bij LR

    Besluit: Qua Infra en catering doet LR onder bij GT en daardoor is de gelijke entree niet echt logisch. Que LU en qua sfeer vind ik LR echt top. Qua service kan ik alleen getuigen van Alexia en die is Heer Fick certified.
    Laatst gewijzigd door Herr Fick; 7 maart 2020 om 14:43

  11. Onderstaande 12 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 maart 2020),cheasehead ( 7 maart 2020),gignnl ( 7 maart 2020),Giodude ( 7 maart 2020),Jooploop ( 8 maart 2020),mentholbear ( 7 maart 2020),pret ( 7 maart 2020),schoolmeester ( 7 maart 2020),Shakir ( 7 maart 2020),Sjeufke ( 7 maart 2020),Wentelt Eefje ( 9 maart 2020),Wijze grijze ( 7 maart 2020)

  12. #32
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Bij GT zijn de twee sauna's en het bubbelbad nu ook niet meteen de hoofdreden van mijn veelvuldige bezoeken.
    Nu kom ik zo lang en zo vaak in GT
    Maar ik heb die tweede sauna nog steeds niet gevonden...

  13. #33
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Nu kom ik zo lang en zo vaak in GT
    Maar ik heb die tweede sauna nog steeds niet gevonden...
    Dat is een mobiele variant die ze in jouw burcht plaatsen als je er niet bent

  14. Onderstaande 2 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 8 maart 2020),Patjax (14 maart 2020)

  15. #34
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Berichten
    1.436
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.924 in 753 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Nu kom ik zo lang en zo vaak in GT
    Maar ik heb die tweede sauna nog steeds niet gevonden...
    Juist ja, er is er maar één, maar wel een grote

  16. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 8 maart 2020)

  17. #35
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Sluitingstijd:

    Rond het middaguur check ik in en ontvang m'n badjas voor die dag. Een hartelijk welkom, zonder handje schudden en welkomst zoen ditmaal maar wel de opmerking dat nur de echt durchhalters nog langs komen. Het word kennelijk zeer gewaardeerd dat ik en enkele anderen langskomen. Nog meer dan anders worden de aanwezige gasten gepamperd. Het zijn er niet veel. Hooguit 20 mannelijke bezoekers over de tijd dat ik er was en misschien 12 tot 15 meiden. Minder dan ooit.
    Sommige meiden staan de hele dag op onweer. Zichtbaar gefrustreerd hangen ze in de banken en doen met hun verveelde grimas hun aantrekkelijke lichaam volledig te niet. Er zouden meiden zijn die al een week geen klant gehad hebben zo word me verteld en dus al de hele week dik inleveren.
    Maar misschien vergis ik me wel. Ik ken deze meiden alleen van gezicht. Nooit mee geweest. De vaste schatjes daarentegen shinen als een voorjaarszonnetje. Ondanks dat ze normaliter klagen om alles en nog wat lijken ze goed voorbereid op wat komen gaat. Een verplichte sluiting van zo ongeveer alles wat niet in primaire levensbehoeften voorziet.

    Natuurlijk loopt de politiek op de achtergrond door. "Ha, ik hoefde vandaag geen entree te betalen" rept een vast vriendinnetje". Iets wat niet iedere dame gegund is... "Ze zouden ons op zulke dagen vrije entree moeten geven" vinden een aantal andere meiden. Horen zien en zwijgen lijkt me wel op z'n plaats de rest van de dag. Verder hoor ik dat sommige meiden bij terugreis naar hun thuisland in quarantaine zijn geplaatst. Afhankelijk van koorts mag dat thuis of in de buurt van de grensovergang die ze passeren. Broodje aap? Ik weet het niet maar zie wel dat er veel vaker dan normaal de social media gecheckt word om de laatste info van collega's in en onderweg naar het thuisland.
    Weer een andere dame geeft aan in NRW te blijven. Ze heeft meer vertrouwen in het duitse gezondheidsbestel dan het roemeense. "Waarschijnlijk zou ik een fles single malt om me middel moeten binden om de prioriteit te bepalen in mijn eigen land". Iets wat ik wel wil geloven gezien mijn ervaringen met een oost europesche vriendin een 15 tal jaar geleden. Dat NRW momenteel apart benoemd word als te vermijden gebied doet haar weinig. "Hier wonen bijna net zoveel mensen als in heel Roemenië, logisch dat het snel verspreid". Ik besluit er niet over te gaan debatteren. Merk ook dat de culturele verschillen veel invloed hebben over hoe er gedacht word.

    Tussendoor ook nog een paar keer stoom afgeblazen in de vernieuwde sauna. Nieuwe wandjes, andere verlichting doet het zweet hok veel goeds. Vandaar uit is het ook goed luistervinken hoe de klandizie worstelt met overheidsbeleid en welke maatregelen genomen zouden moeten worden. De masseur merkt heel droog op "Wat doen jullie dan hier als je vind dat scholen dicht moeten?" Maar er is geen kruid gewassen tegen deze twee zeurpieten. Typisch duits komt het uiteindelijk weer op de vraag "ob es sich lohnt oder nicht". Volgens mij had Aca gold de deuren die dag al dicht want die naam komt zo vaak voorbij dat ik de indruk kreeg dat ze liever daar heen waren gegaan.

    Tijdens m'n laatste saunaatje overdenk ik de dag en of ik er goed aangedaan heb nog snel even langs te wippen. Als het om wellness gaat wel. De sportschool waar ik drie a vier keer per week te vinden ben gaat verplicht op slot dus heb het er nog even van genomen wat dat betreft. Virus technisch zal de komende twee weken moeten blijken gezien de incubatietijd. Qua female attention ben ik er nog niet helemaal uit. Een vast vriendinnetje heeft eindelijk een gordiaanse knoop doorgehakt en zie haar al een aantal weken weer helemaal opbloeien. Iets waar ik erg van kan genieten en dus even tijdje zal moeten missen. Gelukkig is er de whatsapp. Verder heb ik nog een oude vlam aangewakkerd waarmee het weer lachen gieren brullen was. Gelukkig heb ik door de jaren heen geleerd dat het in deze hobby van de ene op de andere dag anders of helemaal voorbij kan zijn dus ben ik enigszins gewapend mocht over een aantal weken / maanden blijken dat zaken toch wat anders uitpakken dan voorzien. Maar het zou wel verrekte jammer zijn.

    oorspronkelijk in het coronavirus topic geplaatst, echter op verzoek nu ook op de plaats van handeling

  18. Onderstaande 18 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 maart 2020),Ascari (16 maart 2020),bierbeer (16 maart 2020),Bosco (19 maart 2020),cheasehead (16 maart 2020),Das (16 maart 2020),de duisburg spesjalist (16 maart 2020),deket (16 maart 2020),Giodude (16 maart 2020),hvdk52 (16 maart 2020),jansenroy (16 maart 2020),Meme Moo (16 maart 2020),mentholbear (16 maart 2020),Patjax (20 maart 2020),pret (16 maart 2020),Shakir (16 maart 2020),Sjeufke (16 maart 2020),Wentelt Eefje (16 maart 2020)

  19. #36
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Een huiskamer interview

    I: Wat deed je besluiten om na bijna drie jaar weer eens af te zakken naar de club die te boek staat als de gezelligste huiskamer van NRW?
    P: De uitnodiging voor de birthdaybash van JF. Altijd leuk om weer wat bekende beren te treffen die ik al lang niet had gezien.
    I: Niet eerder in de tussentijd de behoefte gehad om terug te keren?
    P: Nope, hoewel mijn bezoekje destijds de geboorte was van het Dynamic Duo
    I: Hoe was het ontvangst?
    P: Zeer vriendelijk en persoonlijk. De theke stelde zich voor en toen ze hoorde dat het al jaren geleden was dat ik hier was geweest riep ze een dame om me weer wegwijs te maken. Bleek de dame (Giulia) in kwestie mij natuurlijk te kennen en tot zoverre de hoop om eens incognito door een club te gaan.
    I: Nog andere bekende dames aanwezig?
    P: Er was er eentje die me bekend voorkwam maar kon haar niet thuisbrengen. Waar ik altijd feilloos heb kunnen vertrouwen op mijn geheugen maak ik me zorgen dat ik behept ben met het Eddy_V(irus) waarbij er gaten in je geheugen ontstaan.
    I: Wat vond je van de LU?
    P: Vergelijkbaar met een groot aantal clubs. Het gros GND met een aantal uitschieters. Wel blij dat in tegenstelling tot het grote zusje het gehalte Botox Bimbo's en Siliconen Sloeries minimaal was.
    I: Kun je een indicatie geven qua aantal?
    P: Zelfs het precieze aantal volgens de theke (een collega beer had dit nagevraagd), nl. 39, maar als ze er daadwerkelijk waren dan heb ik het idee dat er een aantal zeer bedreven zijn in verstoppertje of cellar dwellar te spelen.
    I: Als onbekende beer zullen de dames wel actief gejaagd hebben?
    P: Dat viel nogal mee (of tegen, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt). Een jong blond lolitaatje was het actiefst. Volgens de gezelligste gorilla onder de beren met een voorliefde voor de Griekse variant van het liefdesspel en daarom door mij omgedoopt tot Miss Anaalkanaal.
    I: Hoe was de sfeer?
    P: Het gros van de dames was weinig actief en ze leken in een verregaand vegeterend stadium van zitvlees te kweken zijn. Helaas was er niet de mogelijkheid om 10CC te droppen met Dreadlock Holiday.
    I: Was er nog iets speciaals gedaan voor de verjaardagsgasten?
    P: Gelukkig kun je altijd op Mr. Pleasure rekenen als de jarige in gebreke blijft. De midnight snacks vonden gretig aftrek.
    I: Eindconclusie?
    P: De huiskamer blijft mij een GT-light gevoel geven en dan vooral een RumBul dependance. Weinig aanknopingspunten om hier weer eens vaker terug te keren. Denk dat ik 29/02 als standaard bezoekdatum handhaaf.
    I: Is er nog iets waar je op terug wilt komen of aan toe te voegen hebt?
    P: Nope
    I: Kunnen we nog een verslag verwachten?
    P: Nope, ik was al een heel eind klaar maar de kans was groot dat het gedeeltelijk of in zijn geheel gecensureerd zou worden. Ik denk dat de satire en humor door een aantal teerbeminde zieltjes niet gesnapt zou worden en ik heb bovendien mijn erotische escapade al uitgebreid beschreven: https://www.ijsberenforum.com/forum/...407#post690407

    And that's all folks

    image.jpg
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  20. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Das (20 maart 2020),Giodude (22 maart 2020),Herr Fick (21 maart 2020),hvdk52 (21 maart 2020),JonnyFontane (20 maart 2020),mentholbear (20 maart 2020),Pierke69 (23 maart 2020),Piet Plezier (20 maart 2020),pret (20 maart 2020),Shakir (20 maart 2020),Sjeufke (20 maart 2020),snaal88 (20 maart 2020),Wentelt Eefje (20 maart 2020),Wijze grijze (20 maart 2020)

  21. #37
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    LR is nu echt GT2

    hoor van een duitse meid uit LR dat alleen personeel en meiden van GT mogen werken

  22. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 september 2020)

  23. #38
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    LR is nu echt GT2
    Dat is al heel lang bekend ��

  24. #39
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    [QUOTE=franske;715872]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    LR is nu echt GT2

    Dat is al heel lang bekend
    klopt, maar nu dus letterlijk

    LR = LR zonder LR-meiden en LR-personeel

  25. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 september 2020)

  26. #40
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.065
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.507 in 1.801 posts

    Standaard

    [QUOTE=Boy69;715873]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franske Bekijk bericht

    klopt, maar nu dus letterlijk

    LR = LR zonder LR-meiden en LR-personeel
    Dat alleen voor 2 weekjes tot de verbouwing van GT af is.

    Triest voor de vaste LR dames die willen nu ook wel weer aan de slag. Kijken of ze straks nog loyaal zijn. Als ze op zoek gaan naar een altarnatief voorlopig dan valt sixsens wel aan te raden. Daar zullen wel een paar plaatsjes vrij komen en ik denk dat LR daar prima kunnen draaien.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  27. #41
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Alleen klopt het niet. Sprak net een LR dame en samen met haar zijn er ook andere LR meiden.

  28. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 september 2020),frits the cat (11 september 2020)

  29. #42
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Alleen klopt het niet. Sprak net een LR dame en samen met haar zijn er ook andere LR meiden.
    akkoord.

    gaf alleen info die de betreffende dame mij gaf

    goed te horen dat er ook LR-meiden aanwezig zijn

  30. #43
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.840 in 6.434 posts

    Standaard

    Maar de club is dus daadwerkelijk open en er zijn daadwerkelijk ijsberen binnen momenteel?

  31. #44
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    23 april 2024 @ 04:26
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar de club is dus daadwerkelijk open en er zijn daadwerkelijk ijsberen binnen momenteel?
    Ratting zou ook open zijn

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  32. #45
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.840 in 6.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Ratting zou ook open zijn
    Ik heb nog geen enkel live bericht of verslagje van welke Duitse club dan ook gezien...

  33. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (11 september 2020)

  34. #46
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik heb nog geen enkel live bericht of verslagje van welke Duitse club dan ook gezien...
    is ook niet zo gek he

  35. #47
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.840 in 6.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    is ook niet zo gek he
    Nee, maar wel allerhande clubs die aankondigden dan en dan open te gaan, zonder dat ze lokaal groen licht hadden gekregen.

    Intussen wel ijsberen die aan de poorten stonden te rammelen en dan het antwoord kregen die ze zelf zo vaak aan de dames uitdeelden: später

    Ik hou hetzelfde motto aan als destijds met SS: eerst zien, dan geloven. Live berichten en verslagjes bedoel ik dan met zien

  36. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (11 september 2020)

  37. #48
    Geregistreerd
    19 november 2009
    Last Online
    23 februari 2024 @ 10:32
    Berichten
    589
    Discussies
    7
    Thanks
    1.139
    Thanked
    722 in 293 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Nee, maar wel allerhande clubs die aankondigden dan en dan open te gaan, zonder dat ze lokaal groen licht hadden gekregen.
    dat vermoedt ik ook:

  38. #49
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frits the cat Bekijk bericht
    dat vermoedt ik ook:
    ik verwacht dinsdag de clubs in moers en haminkel open

  39. #50
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.840 in 6.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik verwacht dinsdag de clubs in moers en haminkel open
    Vermoedens en verwachtingen koop ik niks voor. Die verkoop je maar lekker aan The Joker

  40. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 september 2020),Partycrasher (11 september 2020)

 

 
Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.

Diamond 468*60   Living Room 468*60