Pagina 24 van 33 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 576 t/m 600 van 810
  1. #576
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik den eerder dat freude 39 dat gaat op paken
    Als Freude dat gaat doen met de dames uit Salome, doe mij dan maar Diamond wat bovendien veel dichter bij is.

  2. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 februari 2024),JonnyFontane (27 februari 2024),ju52 (27 februari 2024),Purrfect (28 februari 2024)

  3. #577
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:54
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.526
    Discussies
    121
    Thanks
    5.932
    Thanked
    5.018 in 2.170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik den eerder dat freude 39 dat gaat op paken
    Zoveel keer gezegd: Jij moet niet denken.....dat moet je overlaten aan een paard. Die hebben een groter hoofd.

  4. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 februari 2024),Husky (27 februari 2024),schoolmeester (28 februari 2024)

  5. #578
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard LR/27/02/24

    Dit is het eigenlijke clubverslag… De geïnteresseerden voor een nostalgische wandeling langs “memory lane” of beter gezegd “the avenue of broken dreams”, verwijs ik je graag door naar dit clubverslag, maar met een sentimentele intro, die je zo zal ontroeren dat de tranen niet meer te bedwingen zijn. Voila, hier is de link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...546#post833546

    Gisteren dus, 27 februari 2023, met mijn vrijkaart (dankjewel wandelaar nummer 5 en Willem de tweede) naar LR. Zonder al te hoge verwachtingen, want van de clubverslagen op dit forum liep ik niet echt warm. Gelukkig stemden enkele damesrecensies me wel gunstig en dat was meteen ook de reden waarom ik de sprong naar Kaarst waagde. Eerst was ik nog Zweedse gehakballen gaan vreten in de IKEA wat verderop. En dat was maar goed ook… Al die ijsberen die beweren dat de keuken in LR zo voortreffelijk is; wat kregen jullie verdomme thuis te vreten? In LR stond op het menu: Uitgedroogde kaas, ham en vleesjes die niet vers roken en een keizer pistolet waar je iemand mee de kop inslaat. De gekookte eieren waren nog het beste, maar verdomd nog aan toe; zelfs mijn kat kan een ei koken. OK, je kan een omeletje of spiegelei laten bakken, maar dan moet die luie lamstraal van een kok wel achter zijn fornuis staan. Ik ben even weg zei hij en de volgende 10min zag ik hem niet terug. Toen ik dan zelf maar een broodje gezond in elkaar gepuzzeld had, verscheen de maft terug ten tonele. Te laat… En na een halve kilo goedkope Zweedse troepballen in mijn pens, kon een ei er echt niet meer bij! Wat later op de middag zag ik diezelfde kok ook nog de kwaliteit van het zwembadwater checken, wat ik bedenkelijk vond… Maar goed, LR bespaart duidelijk op personeel. De poetsboy deed eveneens dienst als security en wasdame. De gastheer deed dienst als theke, manager, barman en DJ. En dan was er ook nog een negerin. Zij hielp soms achter de bar en gaf massages in de kelder. De hele keet draaide dus op vier mensen… Nooit eerder zag ik zoveel efficiëntie in een saunaclub.

    Maar goed, laat ik beginnen bij het begin. Ik kom toe. Positief is dat er duidelijk veel meer parking gemaakt was voor het pand. En er wat nog plek vrij, want bij het enteren van LR telde ik de bovengenoemde 4 personeelsleden, 5 luie bimbo’s en een stuk of 7 ouwehoerende en bierzuipende hoerenlopers. Laat ik er wel bij vermelden dat de barman/theke enorm gastvrij en vriendelijk was. Geheel onduits zelfs. Dat ben ik zelden tegengekomen in een saunaclub. Indien ik homo was, ik zou hem geneukt hebben. Als je dan bekijkt hoeveel chagrijnige wijven de rol van theke op zich nemen in de saunaclubs. Als je niet beter had geweten, je draaide je om en vertrok weer naar huis. Of achter de bar… Alleen GT had gedienstig barpersoneel… Alle andere clubs hadden meestal migraineteven aan de tapkraan staan. Of neem LR vroeger… Dat nukkig wijf van Badslippers die nog net geen fles bier naar je kop flikkerde, ook al vroeg je het vriendelijk. Nee, het ventje dat de entree en bar nu verzorgt in LR, was echt top. Hij zag het wanneer je glas leeg was, je diende nooit op je bestelling te wachten, hij raasde als een trein door de barruimte om lege glazen op te ruimen… Mocht ik eigenaar zijn van een horecazaak, die kerel kon zo bij mij aan de slag.

    Soit, tot daar het positieve verhaal. De club scheen gerenoveerd te zijn. Wie heeft er gerenoveerd? De hoeren zelf? Of hebben ze de goedkoopste ondernemer laten komen die 13 mongolen tewerk stelde, die klus in een halve dag klaarden. De bar en het zwembad lijken mij de grootste investeringen. Goede investeringen ook. De kamers zijn nog steeds afgeleefd, de wellness is nog identiek met als verschil dat de jack nu naar de klote is. Als ik de wilde verhalen op het forum mag geloven is hij al sinds de heropening naar de klote. Op het terras staan nu wat houten banken en verzaagde europaletten die dienst doen als zithoek. Er staat reclame van Salitos op, dus bij de aankoop van 100 flesjes hebben ze die houten prul er waarschijnlijk gratis bijgekregen. Dan terug binnen… De bar is chique… Maar voor de rest is alles een donker hol. De ramen zijn geblindeerd en niet op de beste manier. Alsof iemand met Parkinson de klus geklaard had. Nu hebben ze de afzichtelijke zeteltjes van weleer weg gedaan en staan er van die zogezegde trendy retro zetels. Mocht er geen danspaal staan, je zou je verdomme in een cognac- en sigarensalon wanen, ten tijde van begin 20ste eeuw. Door de keuze voor een soort van vuil leder, lijken de sofa’s wel op de kop getikt in een derdehands uitverkoop van meubelen. Nee, de zetels vloeken met de bar. Ze hadden beter een interieurarchitect ingeschakeld en het liefst een vrouw. Hier lijkt het wel alsof Alfonso de pooier de hele keet naar zijn hand mocht inrichten. De combinatie van de bar met de rode verlichting, de duistere barruimte, de schimmen aldaar aanwezig en dan nog de verwarming die veel te heet stond, had ik het gevoel dat ik in het voorgeborchte van de hel zat en Satan elk moment de poorten kon opengooien om me te laten binnen treden tot the real deal!

    Na wat rondwandelen door de hele club en het met weemoed oprakelen van herinneringen, die er achter elke kamerdeur die ik op mijn pad tegenkwam, schuil gingen, besloot ik dus gaan te vreten. Dat relaas heb ik hierboven al beschreven. Dus ik zat mijn tanden kapot te kauwen op een veel te harde pistolet, toen een groepje Nederlanders de eetruimte betrad. Verdomme nog aan toe, wedden dat iemand me zo meteen herkend en me om een handtekening komt vragen, vloekte ik in mezelf. Ik had geen zin om sociaal te wezen en na mijn korte ontdekkingstocht had ik voor mezelf uitgemaakt dat ik niet lang zou blijven. Geen enkel mokkel kon me optimaal bekoren, maar misschien zou ik er toch snel eentje pakken en daarna weer huiswaarts keren. Gelukkig voor mij hielden de Nederlanders zich afzijdig. Ik herkende wel een aantal koppen, maar dat betroffen niet noodzakelijk kloefklappers van het forum. Na jaren circuleren in de saunaclubwereld, liep je bij regelmaat wel dezelfde venten tegen het lijf. Dit kon evengoed nu het geval zijn en we hielden het bij een gedag knikje. Maar uiteindelijk kon ik toch fluiten naar de rust, want één of andere druktemaker schoof bij mij aan tafel aan. Hey SFL… Ken je me nog… Ik ben je grootste fan. Ik had een vermoeden, maar deed alsof ik het niet wist, want deze Grijze Wolf kon wel eens niet de beste bedoelingen met mij hebben. “Ik ben het, Partycrasher… Hoe gaat het jonge, alles goed, waar heb je gezeten, ik heb al je verhalen gelezen, ik trek mijn besneden pik af bij de gedachte wanneer jij een Germaanse slet neukt….” Dat ontbrak er nog aan… Terwijl ik de einzelgänger wou wezen, komt de meest extraverte persoonlijkheid van het forum aan mijn flaporen zeuren. “Je lijkt wel Roy Orbinson met je zwarte haren en je donkere bril… Vandaar dat ik je niet meteen herkende,” repliceerde ik. “Roy Orbinson? Wie is dat?” vroeg PC.

    In de wetenschap dat het chillen naar de klote was, begaf ik me met Party Crasher naar de barruimte. Daar leek de ene na de andere Nederlander zijn intrede te maken. Ik meende ook nog the Joker te ontwaren, en indien dit zo was, dan was hij er na al die jaren niet knapper op geworden. Met PartyCrasher ontstond een heuse conversatie. Wat moest ik van hem denken… Een brute en vrouwonvriendelijke man, maar tegelijkertijd toch wel intelligent… Een racist in hart en nieren, maar anderzijds er zijn hand niet voor omdraaien om met Armeense, Arabische of Berberse wijven te wippen. Zelfs negerinnen kon hij wel appreciëren voor een portie erotische smeerlapperij. “Ik heb een voetenfetisj, SFL… Als ik met een wijf ga vogelen, dan zuig ik aan haar door schimmelnagels geteisterde tenen, ik lik het vuil van haar voetzolen en ejaculeer met plezier op haar wreven.” Ik moest dit even tot mij laten doordringen, maar hij liet me niet veel tijd om dit te verwerken. Hij praatte maar door en ik kreeg er geen spelt tussen. Op een kwartier tijd rammelde hij zijn mening over elke discussie op het forum van de voorbije zes jaar af. Rusland en Oekraïene: ik sta achter je SFL, Israel en de Palestijnen: een atoombom op elk van hen en de wereld zou er veel beter uitzien, Vluchtelingen; verzuipen in de zee, behalve als ze van Turkije komen! Christendom, Islam, Jodendom, atheïsme…: allemaal een hoop gezeik… Welk geloof beleid jij eigenlijk, SFL? “Joods van moederskant, christelijk opgevoed, maar ik ben eerder een Agnost.” “Weg met dit alles SFL… Ik ben boeddhist,” zei PC. Vaccineren of niet vaccineren: we zijn met teveel op deze wereld en we moeten de populatie terugdringen… “Wat vind je eigenlijk van de nieuwe LR, SFL?” “Het vloekt van alle kanten. Hoe dan ook denk ik dat de ziel eruit is,” lichtte ik toe. “Ja, dat is het… De ziel is eruit. Na Covid vroeg ik me af, wat is dat toch met die clubs. Maar kijk; jij zegt het met nauwelijks 3 drie woorden. De ziel is er uit. Dat ervaar ik dus ook. Bij de baard van Allah, SFL. Jij bent een groot genie. Ik zou bijna zeggen een geducht Grieks filosoof, maar als Turk zijnde ga ik iets Grieks in positieve zin niet over mijn lippen krijgen! Ik kan niet in zo weinig woorden spijkers met koppen slaan, maar ik beschrijf de saunaclubs tegenwoordig niet meer als ordinaire hoerenketen, maar eerder als gentlemen sociëteiten,” expliqueerde de Crasher.

    Tja, daar lijkt het op, met gasten die niet meer neuken en enkel maar komen om te zuipen alsof ze Britse heren, prominenten, zakenlui en adellijken zijn die in zulke clubs samenhopen om deals te sluiten, te netwerken en erbij te horen, maar in werkelijk opscheppen met hun wagen, minnaressen en bankrekening, en tegelijk klagen over de luie arbeidsklasse, de politiek en hun frigide wijven! De een of andere verloren gelopen Amerikaan kwam bij ons staan. Geef hem eens ongelijk… Zelfs nu de kwaliteit van hoeren gestaag afneemt, zijn de wijven in Europa nog 10 keer lekkerder dan de Amerikaanse. PC leerde me dat de Amerikaan ook een jood was. Daar stonden we dan… Een Russisch-Poolse Jood, een Amerikaanse Jood en een kopstuk van Al Quaida. Ik besloot niet te wachten tot er een conflict uitbrak en ging een rondje lopen en zo mogelijk ook een snol op mijn spies prikken.

    Al snel liep ik tegen het ranke en slanke petite lijf van Antonia. Binnen haar segment zag ze er naar mijn smaak goed uit. Alleen was ik bang of ze nog minderjarig was, want haar tietjes leken nog midden in de puberale ontwikkeling te zitten. “Hoe oud ben je? 14?”. “Nee, ik ben 25,” zei ze. We maakten kennis. Haar sleeve tatoeage vond ik wel sexy. Ze had wel iets… Het enige wat me tegenstak, waren haar opgepompte lippen, net banden van een monstertruck… Maar alle andere dames, op dat moment aanwezig, hadden meer mankementen. Het werd Antonia dus: https://www.ijsberenforum.com/forum/...533#post833533

    Na een teleurstellende sessie, ging ik douchen. Onder de douche bedacht ik bij mezelf dat ik nog veel beter die 70€ weg had geschonken aan het leger des heils. Wat een kouwe kak was met dat. Na de douche begaf ik me weer naar boven, waar ik me op de cola stortte. Niet dat ik suikers nodig had voor meer energie, maar tijdens de monoloog van PartyCrasher eerder op de dag, had ik zoveel bier in mijn lichaam gegoten dat ik goed op weg was lam te worden. Ik was mijn eigen chauffeur en kon het me niet permitteren om in Duitsland door de gestapo opgepakt te worden. Mijn diplomatieke onschendbaarheid heb ik al vele jaren niet meer. Als je aan de duivel denkt, dan doemt ie naast je op. “En SFL, vindt je het nog leuk… Alles goed… Ga je terug vaker naar hier komen… Godverdomme wat hebben we hier tijden meegemaakt… We waren allemaal psychopaten en we roddelden achter elkanders rug alsof we viswijven waren. Iedereen wist van elkaar dat ze perverten, viespeuken en psychopaat waren. Wijlen Deket was nog de grootste zot van ons allemaal… En dan die Ricardo Banana die ooit zo zat was dat hij vanop zijn barkruk tegen de toog zeek… En Badslippers, dat was volgens mij een seriemoordenaar…. Ik was verdomme nog de normaalste van allemaal tussen jullie stelletje ongeregeld,” mepte Partycrasher me kameraadschappelijk tegen mijn schouder. Zonder naar adem te happen, ratelde hij door: “En dan moet je weten dat geen enkel zottengesticht me wil. Zo gestoord ben ik… Maar tussen jullie met ik een Weense koorknaap, mijn beste SFL. Neem nu jou… Hoe gestoord moet je wel niet zijn vrijwillig bij het IDF te gaan en een paar brave Arabieren van hun kameel te knallen, een kinderziekenhuis op te blazen en een palestijnse snorrevrouw te verkrachten met 10 tegelijk van dat soortgelijk uitschot zoals jij. Je zou dat beter in Oekraïne gaan doen… Dat schorum volk verdient niet beter. Ik sta achter je SFL, ik meen het… Maar je blijft een smerige jood. Hoe dan ook mag ik smerige Joden ergens wel… Zeker jou!” PC pauzeerde zijn betoog even om aan zijn astmapuffer te lurken. De eerste en enige Duitser dook plots op in de barruimte en nam plaats naast ons. “Verdomme, bij de kut van Fatima, jou ken ik… Ik heb bij jou nog op de lijnbus gezeten van Heerlen naar Aken. Mijn vriend daar is ook buschauffeur,” wees Partycrasher naar één van de Hollanders. Ik besloot PC en zijn nieuwe maatje opnieuw te laten en vanwege de tegenvallende sessie met de mini-Roemeense, besloot ik om er een tweede op mijn lans te rijgen in de hoop de dag nog naar de positieve zijde te laten kantelen.

    Aan de bar, kwam Celina haar volle boezem tegen me aan schuren. Toen ik vroeg waar ze vandaan kwam zei ze Spanje. Maar na het bovenhalen van mijn beste Spaans, kwam de waarheid snel boven water. Ze was zo Roemeens als wat. Op zich had ze wel iets. Een goed lichaam. Ronde naturelle tieten, voor zover ik het waar kon nemen en een bril op haar neus. Over die bril keek ze me verleidelijk aan. Maar keek ik nog hoger, stootte ik op een afknapper van jewelste. Zulke dikke en zwarte wenkbrauwen die op me af kwamen. Het was net een de snor van Sadam Hoessein die op haar voorhoofd kleefde. Zo vriendelijk en tactvol mogelijk wimpelde ik haar af. Mocht ik met haar gaan kameren en ookal zou het goed zijn, alsnog zou ik er des nachts nachtmerries aan overhouden… Aan zulke duivelse wenkbrauwen. De instagramgeneratie leek alles over te nemen. Eigenlijk moet ik niet kankeren op de Amerikanen en hun wijven… Alles wat daar 15 à 20 jaar geleden ontstond waaide allemaal over naar dit continent van meelopers. Elk wijf in LR had wel iets nep of plastic aan haar lichaam of tronie. Vals haar, plastic tieten, plastic kont, hamsterwangetjes vol met botox, opgepompte lippen, fake wimpers, gelsnagels op zowel vingers als tenen, gecorrigeerde schaamlippen… en ga zo maar door. En van die jonge instagramgeneratie neem je het nog aan… Maar in de hoop op een goeie kamer richtte ik me tot de enkele ‘oudere’ dames in de club, maar ook zij hadden zichzelf verminkt met die rotzooi.

    Neem nu de Poolse Carolina (voor zover ik zag de enige rookster), die naar buiten slenterde om gaan te paffen. Ik volgde haar met het excuus dat het binnen veel te warm was en vergezelde haar en geilde hoe ze aan haar sigaret zoog. Nee, dat nu ook weer niet… Met haar gevulde lippen was het eigenlijk geen zicht. Zelfs praten was voor haar niet evident. Ze lispelde en het leek wel alsof er een granaat in haar bakkes ontploft was, door die verneukte lippen van haar. Ik begreep ook steeds beter waarom het binnen zo donker was en op haar na geen enkel wijf zich naar buiten begaf. Maar ik had niet veel keuze. Ik wilde een rookster neuken om tegemoet te komen aan mijn fetisj… Bovendien was ze 36 en daardoor redeneerde ik dat ze wel de nodige ervaring in huis had… En ze was Pools, dat kon in 85% gevallen ook niet slecht wezen. Na haar sigaret wij voor een uur naar de kamer, waar ik haar opdroeg verder te roken: https://www.ijsberenforum.com/forum/...543#post833543

    Wat een klotedag. Als zelfs een ervaren hoer je niet meer kan bevredigen, dan is de wereld ver heen. Ik had die 120€ beter geschonken aan de opbouw van een Palestijns Koranschooltje in de Gaza en elk kindje van een starterspack hoe-maak-ik-een-spijkerbom kon voorzien. Het scheelde niet veel of ik begon te janken van ellende. Ik besloot om snel nog wat te drinken en het daarna voor bekeken te houden. Jammerlijk genoeg kwam er net dan nog een charmante én naturelle schoonheid bij me zitten. Een Braziliaanse. Helaas was ik niet meer in de moed en mijn pik was geïrriteerd door het wilde geruk van Carolina, dus ik wees de schoonheid af. Had ik beter langer gewacht om te beginnen neuken of zou ook deze Braziliaanse een tegenvaller geworden zijn? We zullen het nooit weten.

    Het liep tegen 17u aan toen ik het vervallen krot, wat ooit de meest fantastische club was, verliet. Ik moest me erbij neerleggen: de verleden tijd komt niet meer terug. Qua mokkels en hun kwalitatieve service meen ik dat het in sommige andere clubs beter zijn. En met voorsprong bij de Eddy in Babylon. Natuurlijk kan ik ook tegenslag gehad hebben met de 2 mokkels die ik had en waren anderen beter, maar hoe dan ook was er optisch geen enkele die voor meer dan 65% in mijn smaak viel.

    Betreft de barman/receptionist/DJ, hij zou ook beter solliciteren bij Babylon, waar je telkens een kwartier moet wachten vooraleer iemand zin heeft om je te komen bedienen. Het gaat hem goed in zijn verdere loopbaan.

    Vaarwel Living Room

    In volgende link nog een laatste deuntje dat de herinnering aan de gloriedagen oproept:
    https://youtu.be/vQqpMukDSP4?feature=shared

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. Onderstaande 14 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii (28 februari 2024),Haradamannetje (28 februari 2024),ju52 (28 februari 2024),Kwakje ( 3 maart 2024),Meme Moo (28 februari 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),MisterBond68 ( 1 maart 2024),Partycrasher (29 februari 2024),pret (28 februari 2024),Purrfect (28 februari 2024),Shakir (28 februari 2024),The Joker (28 februari 2024),Ties85 (29 februari 2024),WANDELAAR5 (28 februari 2024)

  7. #579
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Betreft de barman/receptionist/DJ, hij zou ook beter solliciteren bij Babylon, waar je telkens een kwartier moet wachten vooraleer iemand zin heeft om je te komen bedienen. Het gaat hem goed in zijn verdere loopbaan.
    Hey, geen kwaad woord over mijn verloofde Leila hè!
    En heb je de mooie nieuwe douches achter de bar niet gezien?

  8. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (28 februari 2024),Purrfect (28 februari 2024),rmjhexe (28 februari 2024)

  9. #580
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:15
    Berichten
    1.176
    Discussies
    84
    Thanks
    791
    Thanked
    1.645 in 668 posts

    Standaard

    Rond een uur of 17u komt er een nieuwe lichting met daarin meestal voor mij toch wel een paar kandidaten om een kamergang mee te maken. Ik denk dat je beter wat langer had gebleven SFL en je kruid niet gelijk in de ochtend/middag al had verschoten

  10. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (28 februari 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),Purrfect (28 februari 2024),WANDELAAR5 (28 februari 2024)

  11. #581
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    355
    Discussies
    10
    Thanks
    2.879
    Thanked
    594 in 221 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht

    En heb je de mooie nieuwe douches achter de bar niet gezien?
    The beautiful showers only have one catch: none!

  12. Onderstaande leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (28 februari 2024)

  13. #582
    Geregistreerd
    2 januari 2024
    Last Online
    Vandaag @ 06:23
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    332
    Thanked
    54 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Indien ik homo was, ik zou hem geneukt hebben.
    Als Kölner habe ich das natürlich auch schon versucht, aber er sagte er hätte keine Papiere...

    Natuurlijk heb ik dat als inwoner van Keulen al geprobeerd, maar hij zei dat hij geen papieren had...

  14. Onderstaande 3 leden hebben Purrfect bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 februari 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),WANDELAAR5 (28 februari 2024)

  15. #583
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:37
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Habe gerade die neuen Preise gesehen. Ich wünsche viel Erfolg, aber aus der Ferne.
    Theoretisch: wenn sich die Anzahl der Gäste halbiert, verdient der Club genau so viel wie vorher, muss aber weniger Essen und Getränke abrechnen. Ob die Frauen das auch so geil finden? Vermutlich konzentriert man sich jetzt nur noch auf die Abendgäste. Von mir aus. (ich war übrigens ein zweites Mal im Antalya in Münster. Sparfüchse die einen kleinen Club mit 15 Frauen, funktionierendem Whirlpool und heißer Sauna suchen, mit beheiztem Wintergarten und großem Kino können da mal alternativ vorbei gucken)

  16. Onderstaande 3 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (29 februari 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),Purrfect (29 februari 2024)

  17. #584
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 11:36
    Berichten
    702
    Discussies
    32
    Thanks
    718
    Thanked
    1.647 in 513 posts

    Standaard

    Wie bei allen Preiserhöhungen wird sich die Spreu vom Weizen trennen, d.h. Gäste, die nur zur Happy Hour kommen und kein Zimmer machen, weil die Preise im Aca Gold günstiger sind, kommen nicht mehr. Kein Verlust für das Living Room.

    Alle übrigen Gäste muss das Living Room überzeugen, dass das Anbiente und das Essen den Eintritt wert sind. Für das Geschäft mit der käuflichen Liebe sind die weiblichen selbstständigen Unternehmerinnen zuständig, weil sie über ihren Service-Umfang und über ihre Preise selbst bestimmen.

    Auch im zur Zeit geschlossenen PHG gab es gutes Essen und eine Mittagschicht für das Happy Hour Publikum und eine attraktivere (und teurere) Spätschicht für das Abendpublikum. Alles regelt sich von selbst: die Gäste, die kommen zu welcher Uhrzeit und die Frauen, die zu diesen Uhrzeiten schon erscheinen wollen, um Geld zu verdienen. Vielleicht wird aus dem Living Room ein PHG.2.0?


    *********


    Zoals met alle prijsverhogingen zal het kaf van het koren worden gescheiden, dat wil zeggen gasten die alleen voor happy hour komen en geen kamer maken omdat de prijzen bij Aca Gold goedkoper zijn, zullen niet meer komen. Geen verlies voor de Living Room.

    De Living Room moet alle andere gasten ervan overtuigen dat de sfeer en het eten de entreeprijs waard zijn. De zelfstandige onderneemsters zijn zelf verantwoordelijk voor de business of love for sale, want zij bepalen de omvang van hun service en hun prijzen.

    Zelfs in de nu gesloten PHG was er goed eten en een lunchdienst voor het happy hour publiek en een aantrekkelijkere (en duurder) late dienst voor het avondpubliek. Alles wijst zich vanzelf: de gasten die op welk tijdstip komen en de vrouwen die op deze tijdstippen willen komen om geld te verdienen. Misschien wordt de Huiskamer wel een PHG.2.0?
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  18. Onderstaande 5 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 februari 2024),ju52 (29 februari 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),Purrfect (29 februari 2024),WANDELAAR5 (29 februari 2024)

  19. #585
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:37
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Das wird garantiert ein PHG 2.0. Eigentlich ist es das (leider) schon. Ich fand übrigens den Happy Hour Tarif gerade interessant, damit ein 70 Euro Zimmer nicht so reinhaut. 20 Euro mehr hier, 20 Euro mehr da...für einen Tag im Living Room komme ich zwei bis drei Tage in den Discounter. Aktuell können mich Ambiente und Essen nicht ausreichend überzeugen. Vor allem der mit dunklen Vorhängen zugemauerte Sofa-Bereich ist alles andere als schön. Aber wie gesagt: Jeder wie er mag. Wer sich wohl fühlt, gerne abends in den Club geht und die Abendgäste und die Abendmusik gut findet und nicht aufs Geld gucken muss, geht halt hin. Ich finde es nur sehr Schade, wie sich alles entwickelt. Ich vermisse das GT und hatte auf das Golden Gate gehofft. Satz mit X. Ich hatte große Hoffnungen beim Living Room, vor allem als auch noch Uwe dazukam. Satz mit X.
    Die Discounter haben dagegen mittlerweile eine sehr gute Mischung ihres Programms für Tagesgäste und Abendgäste gefunden.

  20. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii (29 februari 2024),fingerprint68 (29 februari 2024),ju52 (29 februari 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),Purrfect (29 februari 2024)

  21. #586
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    355
    Discussies
    10
    Thanks
    2.879
    Thanked
    594 in 221 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ich hatte große Hoffnungen beim Living Room, vor allem als auch noch Uwe dazukam. Satz mit X.
    If you don't put employees with many years of experience and proven good ideas in crucial positions,
    you shouldn't be surprised if business gradually declines...

  22. #587
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Wordt er nu niet te negatief gedaan? Ik denk dat LR te snel wordt afgeschreven. De kamers zijn maar €10 duurder dan Babylon en Sixsens. De wellness is (nog?) minder dan die 2 clubs, maar het zwembad is zeer goed. Het eten wordt vers bereid en is beter dan in Babylon; wel weinig keuze, zeker vergeleken met Sixsens. De dames zijn er over het algemeen goed, het service niveau van de aantrekkelijke dames ligt hoger dan in de budgetclubs en er vindt geen upselling plaats. Het publiek ‘s avonds is redelijk vergelijkbaar met andere clubs (behalve Babylon dat ‘s avonds leeg loopt). En het is m.i. al helemaal onterecht om LR over 1 kan te scheren met GG. Dat je daarvan zegt dat het PHG 2.0 is kan ik nog in komen.

  23. Onderstaande 6 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 februari 2024),de duisburg spesjalist (29 februari 2024),Herr Fick (29 februari 2024),ju52 (29 februari 2024),Purrfect (29 februari 2024),Wentelt Eefje (29 februari 2024)

  24. #588
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    1.437
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.926 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    ... Dat je daarvan zegt dat het PHG 2.0 is kan ik nog in komen.
    Helaas was PHG des avonds tot een club met veel lawaai, veel prijsverhogingen en weinig service verworden ...

  25. Onderstaande 3 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (29 februari 2024),Purrfect (29 februari 2024),WANDELAAR5 (29 februari 2024)

  26. #589
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:58
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.260
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    ik ben er regelmatig op zaterdag en blijf meestal laat (ca 0100-0130 u). Het publiek op zaterdagavond is helemaal niet wat sommige denken. In een club waar ik vroeger stamgast was, was het wel anders en meer storend dan in LR. Ik zie meestal nette gasten, weliswaar niet van W-Europese oorsprong maar altijd zeer net en niet in groepen. De muziek gaat vanaf 2100 u harder want dan komt de dj, maar ook niet storend. Trouwens, als je op de kamer gaat heb je er helemaal geen last van. Noch van het publiek noch van de muziek (...)

  27. Onderstaande 8 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 februari 2024),Herr Fick (29 februari 2024),ju52 (29 februari 2024),Meme Moo (29 februari 2024),Purrfect (29 februari 2024),snaal88 (29 februari 2024),WANDELAAR5 (29 februari 2024),Wentelt Eefje (29 februari 2024)

  28. #590
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Dat er een apparaat kapot gaat, kan gebeuren. Dat personeel niet goed weet hoe ze iets duurzaam moeten gebruiken / moeten bedienen, kan gebeuren. Dat gasten soms iets (moedwillig) vernielen, kan gebeuren. Dat er meerdere apparaten binnen het jaar en die van professionele kwaliteit zouden moeten zijn kapot gaan, geeft te denken. Dat het lang duurt voordat er (überhaupt) iets gerepareerd word, geeft te denken. In GT, SS, YY, is en of was vroeger ook wel eens iets kapot. Maar daar werd het wel binnen afzienbare tijd gerepareerd.
    Met de dames vind ik in LR helemaal niets mis. Na de heropening duurde het een paar maanden voor er wat doordewekelijkse stamgasten hun plekkje vonden. Logisch, nieuwe dames, nieuw managment, nieuwe sfeer. Maar een deel van die doordeweeksestamgasten zie ik sinds een maand of zo toch weer elders opduiken dan in LR. En dat geeft te denken. Jammer, want LR heeft potentieel goud in handen. Alleen moet de puntjes op de "I" ipv dat de avond / nachtmanager alleen maar oog heeft voor grote lappen vlees en drinken met de dames.

  29. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Kurt Cobain (29 februari 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),Purrfect (29 februari 2024)

  30. #591
    Geregistreerd
    23 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:04
    Berichten
    125
    Discussies
    1
    Thanks
    882
    Thanked
    199 in 87 posts

    Standaard

    [QUOTE=WA;833684] Dat er meerdere apparaten binnen het jaar en die van professionele kwaliteit zouden moeten zijn kapot gaan, geeft te denken. Dat het lang duurt voordat er (überhaupt) iets gerepareerd word, geeft te denken. /QUOTE]

    Die Kaffeemaschine war schon vor ca. 14 Tagen zeitweise defekt. Funktionierte dann aber zum Glück nach einiger Zeit wieder. Wollte nur damit sagen, dass man damals schon den Kundendienst hätte bestellen müssen. Solche Dinge wie Kaffee- und Waschmaschine müssen umgehend repariert werden. Just my 5 cents.

  31. Onderstaande 2 leden hebben Kurt Cobain bedankt voor deze bijdrage:

    Purrfect (29 februari 2024),snaal88 (29 februari 2024)

  32. #592
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WA Bekijk bericht
    Dat er een apparaat kapot gaat, kan gebeuren. Dat personeel niet goed weet hoe ze iets duurzaam moeten gebruiken / moeten bedienen, kan gebeuren. Dat gasten soms iets (moedwillig) vernielen, kan gebeuren. Dat er meerdere apparaten binnen het jaar en die van professionele kwaliteit zouden moeten zijn kapot gaan, geeft te denken. Dat het lang duurt voordat er (überhaupt) iets gerepareerd word, geeft te denken. In GT, SS, YY, is en of was vroeger ook wel eens iets kapot. Maar daar werd het wel binnen afzienbare tijd gerepareerd.
    Met de dames vind ik in LR helemaal niets mis. Na de heropening duurde het een paar maanden voor er wat doordewekelijkse stamgasten hun plekkje vonden. Logisch, nieuwe dames, nieuw managment, nieuwe sfeer. Maar een deel van die doordeweeksestamgasten zie ik sinds een maand of zo toch weer elders opduiken dan in LR. En dat geeft te denken. Jammer, want LR heeft potentieel goud in handen. Alleen moet de puntjes op de "I" ipv dat de avond / nachtmanager alleen maar oog heeft voor grote lappen vlees en drinken met de dames.
    sixsens de sisi kwam niet meer uit het frisdrank automaat dat heeft maanden geduurd dat dat was verholpen . die avond nachtmaneger met die die buik die niet moeilijk loop bedoeld u

  33. #593
    Geregistreerd
    16 januari 2023
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Berichten
    62
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    312 in 35 posts

    Standaard

    Verleden week heb ik opnieuw een goede ervaring gehad in LR, Er waren overdag redelijk veel bezoekers en voldoende dames van wie de meesten niet ontevreden zijn geweest over hun verdiensten. Het was mijn plan om te genieten van een tweede kamer met Cleo. Helaas werd zij de gehele dag in bezit genomen door 'haar verloofde'. Ook bijvoorbeeld bij het eten week hij geen moment van haar bevallige zijde. Gedurende de dag probeerde Claudia mij tot een kamer te verleiden maar op de een of andere manier had ik daar geen vertrouwen in. Zeker nadat mijn oog was gevallen op Bruma, zoals zij zich noemt, een mooie aantrekkelijke jongedame van 35 jaar uit Brazilië. Zij droeg mooie lingerie en tot mijn vreugde waren haar welgevormde benen gehuld in een mooie kous. Op de kamer overtrof zij alle verwachtingen. Na het ontdoen van haar bh en string zag ik een prachtig lichaam voor mij. Haar borsten hebben een maat D met de hulp ban een chirurg. Bruma verwende mij uitgebreid en heerlijk met een fantastische pijpbeurt en een onverwachte prostaatmassage. Heb haar heerlijk gezoend en gebeft en dat was zij in het geheel niet bezwaarlijk. In tegendeel! Na Cleo is Bruma een tweede topper.

  34. Onderstaande 10 leden hebben Mosje1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 februari 2024),Dannii (29 februari 2024),donkeywonkey ( 4 maart 2024),Giodude ( 6 maart 2024),Kurt Cobain (29 februari 2024),Kwakje ( 3 maart 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),Purrfect (29 februari 2024),WANDELAAR5 (29 februari 2024),Wentelt Eefje ( 1 maart 2024)

  35. #594
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Wordt er nu niet te negatief gedaan? Ik denk dat LR te snel wordt afgeschreven. De kamers zijn maar €10 duurder dan Babylon en Sixsens. De wellness is (nog?) minder dan die 2 clubs, maar het zwembad is zeer goed. Het eten wordt vers bereid en is beter dan in Babylon; wel weinig keuze, zeker vergeleken met Sixsens. De dames zijn er over het algemeen goed, het service niveau van de aantrekkelijke dames ligt hoger dan in de budgetclubs en er vindt geen upselling plaats. Het publiek ‘s avonds is redelijk vergelijkbaar met andere clubs (behalve Babylon dat ‘s avonds leeg loopt). En het is m.i. al helemaal onterecht om LR over 1 kan te scheren met GG. Dat je daarvan zegt dat het PHG 2.0 is kan ik nog in komen.
    service Niveau dat is maar net wat je onder service niveau verstaat een breed begrip dus . maar ik kan je wel een paar service kanonen aan wijzen in de budget clubs die hoge score met wat er in LR zit . en dan praat ik niet over AO dames . het systeem hoe er geteld wordt met de kamer prijs langer als een uur is gewoon RUK 70 -50 -70 toppers als die lange slanke duitse lea die in dat nederlanse clubje gewerkt heeft vind je er niet ook niet die vollere duitse van dat NL clubje met die tatoe in de nek vind je er niet moet ik nog even door gaan . maar goed LR had denk ik beter een maandje of 2 kunnen wachten met die prijs verhoging je heb gelijk in de zomer aan het zwembad met mooi weer kan je er goed zijn als ik aankomende zaterdag te laat klaar ben om op tijd in dat NL clubje te zijn durf ik er gerust te komen in LR

  36. Onderstaande 3 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 maart 2024),Toetebel (29 februari 2024),WANDELAAR5 (29 februari 2024)

  37. #595
    Geregistreerd
    29 juni 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Berichten
    23
    Discussies
    0
    Thanks
    79
    Thanked
    176 in 21 posts

    Standaard

    Het verhaal van de de niet upselling klopt ook niet. Ik was zelf enkele weken geleden nog in LR en daar werd wel degelijk aan upselling gedaan door ene blonde Bianca. Dan is er sprake van aantrekkelijke dames??? Ik was er een week of 3 a 4 geleden op een zaterdagavond , en het is wat je onder aantrekkelijk verstaat. Op die avond waren er zo'n kleine 30 dames waarvan ik er optisch 2 of 3 kamerwaardig vond. De rest trek ik eerlijk gezegd mijn beurs niet voor. Ook blijf ik het raar vinden dat (maar dat heb ik al eens aangegeven) dat die Picasso masseur daar zo irritant dominant aanwezig is. Voor mij vooralsnog een reden om er weg te blijven. Ook de inrichting van de club is niet de mijne met die 2 videoschermen. Hoe uitgeleefd de oude LR ook was , ik vond dat in de oude beter met de tv schermen buiten in de tent en binnen een dj die van achter de bar draaide zodat de zitjes hoek met de paaldans paal gewoon gezellig was. Nu vind ik het eerlijk gezegd maar een koel donker hol dat ik zeker niet zou voorstellen aan vrienden die voor het eerst naar een saunaclub gaan. Ik vind het maar schimmig van binnen. Duidelijk dat het niet door een vrouw met veel smaak is ingericht... Maar goed misschien ben ik te veeleisend

  38. Onderstaande 6 leden hebben MisterBond68 bedankt voor deze bijdrage:

    Beron (29 februari 2024),mentholbear ( 1 maart 2024),Purrfect (29 februari 2024),Toetebel (29 februari 2024),trickyD (13 maart 2024),WANDELAAR5 (29 februari 2024)

  39. #596
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:58
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.260
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Die blonde Bianca is er ook maar een week gebleven en inderdaad geen verlies, eerder arrogant type.

  40. Onderstaande 4 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 maart 2024),MisterBond68 ( 1 maart 2024),Purrfect (29 februari 2024),WANDELAAR5 (29 februari 2024)

  41. #597
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:40
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.967
    Discussies
    62
    Thanks
    8.305
    Thanked
    2.726 in 961 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Das wird garantiert ein PHG 2.0. Eigentlich ist es das (leider) schon.
    Sorry Beron, ik ben het vaak met je eens alleen nu ben je zwaar aan het overdrijven. Ja de oude LR komt niet meer terug maar om het te vergelijken met een PHG? Dan ken je PHG niet met alle gebreken en foute figuren. Het publiek van LR zijn koorknapen vergeleken met PHG. Om maar niet te spreken over het upsellen en slechte service van de dames in PHG.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  42. Onderstaande 5 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Kurt Cobain (29 februari 2024),peterp095 (29 februari 2024),Purrfect (29 februari 2024),schoolmeester (29 februari 2024),WANDELAAR5 (29 februari 2024)

  43. #598
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:37
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Maybe not PHG 2.0 - yet.

  44. Onderstaande leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Purrfect (29 februari 2024)

  45. #599
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    1.437
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.926 in 754 posts

    Standaard

    Alles is subjectief maar ik vind de service bij LR net een van de pluspunten. Antonia, Melanie, Esther, Sofia en Monica zijn bij mij even schandalig pervers als hun confrateresses bij zeg maar 6S, AG of BB.

  46. Onderstaande 3 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (29 februari 2024),Purrfect (29 februari 2024),WANDELAAR5 (29 februari 2024)

  47. #600
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.110
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    KLOKSLAG

    Op de 26e van de 2e besloot ik nog maar een keertje naar Living Room te gaan voordat het sprookje van €30 voor onbeperkt gamba's vanacht om klokslag twaalf ten einde komt.
    Het was ook te mooi om waar te zijn. En al helemaal nu zusterclub Diamond in Moers is geopend waar entree 30 euro is. Kan begrijpen dat LR hun premium club status terug willen met een hogere entree prijs. Alleen had ik dat pas rond de zomer verwacht, wanneer hun tuin met verwarmd zwembad hun togevoegde waarde kunnen tonen. Want zonder vind ik de club minder aantrekkelijk, met name ook door de hogere kamerprijzen.

    Enfin, op de 26e dus nog een keertje Kaarst bezocht. Iets na opening m'n rammelbak als enige voor de deur geparkeerd. Andere bezoekers schijnen wat discreter te zijn en hebben hun wagen waarschijnlijk langs de weg geparkeerd, want ik was niet de eerste heer die binnen aan het ijsberen was.
    De 3 tientjes omgeruild voor een badjas met een missende zak, welke vlotjes omgeruild werd voor een andere.
    Omkleden, opfrissen en door naar het restaurant voor een omeletje om de lege maag van een bodemptje te voorzien voor de gamba's later op de dag. Dat ging helaas niet. Wat bleek, de pan was dusdanig versleten dat het zou plakken en aanbakken. Hij zou wel wat anders met ei voor me kunnen maken. En zo gegaan voor een roerbak ei met bacon, paprika en stukjes PFAS aan toe.

    Antonia was er vroeg bij een begroete me met een glimlach. Niks claimerig gedrag, maar een blije blik van een meisje die vol verwachting uitkijkt naar Sinterklaas. Of in dit geval Chinaklaus...
    Ze heeft intussen wel door dat ik graag even uitbuik en bijkom van een lange rit. Dus na me voor zien te hebben van een glaasje appelsap dook ik de wellness in voor wat ontspanning en rust. De sauna stond al goed warm waar de Italiaanse masseur schijnbaar als ochtend ritueel al gebruik van had gemaakt.
    De stoomsauna stond ook al aan. Het zwembad was afgedekt, en ondanks goede voornemens om te kijken of ie nog steeds verwarmd is, uiteindelijk toch geen trek in gehad.
    De rustkamer wist ik nu in een mum van tijd om te toveren tot een verduisterde Mentholcave. Voor mij verdiend deze dutplek van LR de 3e plek. Het fijne is dat je het er lekker donker kunt maken met de rolluiken. Ook vind ik het fijn dat er mobiel ontvangst is, zodat ik lekker liggend wat kan surfen voordat ik ik slaap sukkel.
    Jammer is alleen dat het er in de wintermaanden wat frisjes is. En dat je de hoge hakken van de dames een verdieping er boven en in de verte een beetje de muziek uit de bar hoort. Gelukkig voel je niet zoals Samya de bas door de ruimte dreunen.

    Voor degenen die een caffeine boost nodig hebben, was helaas het koffieapparaat buiten dienst.
    Middag eten bestond uit wat pasta, en frietjes met worst.
    In de avond was er pasta met kip en natuurlijk gamba's! Anders dan de vorige keer werden de gekookte gamba's in warmhoudbakken gelegd in plaats van telkens vers voor je klaargemaakt. Doch, het smaakte prima en voor de veelvraatbokaalpunten maar liefst 4 (VIER!) keer opgeschept. En dat was elke keer met pasta en netjes m'n bordje leeggemaakt. @Patjax, hou je het allemaal bij

    Kwa line up waren de dames ongeveer op 2 handen te tellen en kwa heren schommelde het zo tussen de 10 a 15 door de dag heen. De dames waren ditmaals hoofdzakelijk slank tot normaal.
    Ikzelf was zoals ik eigenlijk ook wel verwacht had weer op herhaling geweest met Antonia. En net zoals de vorige keren geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze milieuvriendelijke jongedame. Grappige was dat ze flink wat moeite had om haar presentje uit te kiezen. Minder grappig was dat een andere klapekster ons spotte en als een aasgier om me heen bleef cirkelen om er ook eentje te krijgen. Ik hield echter voet bij stuk, omdat ik er niet veel van had en andere dames elders in gedachten had die er voor in aanmerking kwamen.
    Ik zag nog wel 4 a 5 potentiele kandidates waar ik kennis mee zou willen maken. Maar voor de prijzen die ze hanteren had Dagobear ook weer niet dusdanig de goesting om de centjes ervoor neer te tellen. Gek eigenlijk dat voor 50p30 ik ze misschien wel allemaal had geprobeerd, maar voor 70p30 er nu geen een...

    De rest van de dag dus lekker gegeten, wellness rondjes gemaakt en een dutje voor vertrek. LR was me weer prima bevallen. Het zal nu wel langer duren voordat ik weer terugkom door de veranderde prijzen. Hopelijk dat tegen die tijd er weer een werkende jacuzzi te vinden is.
    Maar ik blijf het verder wel een aangename club vinden.

  48. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 februari 2024),Dannii ( 1 maart 2024),donkeywonkey ( 4 maart 2024),Kurt Cobain ( 1 maart 2024),Purrfect ( 1 maart 2024),Ties85 ( 1 maart 2024),WANDELAAR5 ( 1 maart 2024)

 

 
Pagina 24 van 33 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.