Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 154
  1. #26
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...627#post313627

    Toen ik van de kamer afkwam, was het opeens een stuk rustiger geworden. Jack42 was wel nog aanwezig. Hij had al een vrij uitvoerige sessie achter de rug en was helemaal lyrisch over zijn ervaring met Eugenia. Nu ken ik nauwelijks aanwezige meiden bij naam, dus kon zijn ervaring niet aan een van de aanwezige meiden koppelen. Net als anders maak ik in eerste instantie een optische keus volgens mijn eigen Wijze Grijze selectiecriteria en zie dan wel verder of er iets van een klik ontstaat. Jack42 ging aan de bar iets bestellen en ik vond het een goed plan om ook weer eens de benen te strekken. En zo belandde ik naast een kleine blonde maatje 32 kruimel van 1,60 mtr bij een vlieggewicht van 40 Kg. Bleek dit uitgerekend de Eugenia te zijn waar Jack42 enige minuten geleden zo enthousiast over had verteld. Nu deze chick voor het optische gedeelte ruimschoots geslaagd was, moest er nader kennis gemaakt worden. Eugenia als individu viel op door haar uitstekende beheersing van de Engelse taal. Hiernaast behoort zij ook tot het soort meiden dat niet zomaar een beetje in de clubs rondfladdert, maar ook een serieuze achtergrond meebrengt die genoeg gespreksstof oplevert. Intussen stond tegenover ons de DJ zijn uiterste best te doen een gesprek onmogelijk te maken door het geluidsvolume nog wat hoger te draaien (waarom toch, waarom?)
    “Zullen we ergens heengaan waar het wat rustiger is?”
    Eugenia stelde de kino voor. Een zeer goede keus, waar ik me helemaal in kon vinden
    En dan vind ik het bijzonder opwindend als het serieuze gesprek min of meer vanzelf omslaat in een erotisch geladen stemming die van zachte aanraking, gekriebel, gestreel, zoentje hier, zoentje daar, tongzoen omslaat naar geopende badjas, handje aan Wijze Stijve, afdalend mondje en STOP: Schlüssel!
    Eugenia regelde de sleutel van de kamer naast de kino. Volledig voorzien van spiegels rondom en tegen het plafond. Iemand met pleinvrees zou er een paniekaanval krijgen. Gelukkig heb ik daar geen last van, dus ik kon van alle kanten dit tengere tere lichaampje bewonderen, terwijl zij over me heen kroop en me verwende met het kleinste spitse tongetje sinds lange tijd. Wat een lekker vlindertje. Zo aanhankelijk en teder. Ik kon me niet voorstellen dat behalve uitgebreid PZC hier meer mee mogelijk was. Echter met behulp van een beetje gel, bleek dat geen probleem voor Eugenia. Zij liet zich voorzichtig en langzaam over Wijze Stijve heen zakken en begon kalmpjes op en neer te bewegen. Wat een ongelofelijk mals poesje en zo lekker zacht. Heerlijk ook hoe onze tongen zich tussendoor steeds weer vonden. Bijna perfect. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. #27
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Eugenia is sinds een week werkzaam in Babylon onder de naam Eva en mag verplaatst worden naar Babylon!
    Afgelopen zondag 2 zéér bevredigende sessies met haar gehad; Toppertje voor mij.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 2 juli 2013),gignnl ( 3 juli 2013)

  4. #28
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirou Bekijk bericht
    [B]Overestimated Eva : to avoid[/B]



    I chose two Rumanian girls, a brunette and a blonde, and two disappointed me. In particular the teeny Eva which I found attractive with the fine face, her young body and the conversation of which is rather pleasant. In room, it is a sort of disaster. She becomes distant and distant and refuses a lot. Not of anal in supplement, even anal activ or passiv massage! No balls licking, what all the girls make in the other clubs, quite as the muschi fingers : “No, No” she cried. No CIM, the base of her business. 69 is banal and she has no appetite for pussy licking. This girl has no taste for the sex. And she fucks in a little bit mechanical way (don’t worry, she knows some positions...). Not really a bad girl, but she makes what she can in fact. I love the girls amateurs who give themselves with passion. But this Eva is unable to have interest of her job. This lady seems to content himself with kisses and with playings and handjobs and blowjobs -
    Strange, becourse i have other expirience with her. And to be honest, that tide ass its no wonder she does no anal.
    Maybe the chemie between both was not good. I remember her as a girl with a very good service
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  5. #29
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:20
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    195
    Thanked
    323 in 78 posts

    Standaard

    OVER ESTIMATED EVA : TO AVOID

    Excuses, bad manipulation, I reposte the totality, let us say that she is not really at the top and that she makes of the soft sex rather than the hard way. Other customers confirmed it to me. She says that she is three years old of experience, apparently she did not learn a lot, it is the problem with these girls rip-off who light downstairs then rest in room, you have better for 75 euros in another club,

    Babylon is not a bad club but.... Small, but very clean club, sweet ambiente, a reduced casting has hardly more than 20 girls, all right they are altogether naked and rather beautiful but you will find as well otherwise better in the PHG, in the Living room, or in the big clubs of Frankfurt - sometimes 100 naked girls it is worth 65 euros the entrance and there is of the public or shared sexual action in more. In Babylon the entrance is 50 euros. Do Babylonian Whores keep their promises, as indicated on their index cardof personal presentations? The girl refuses half of the indicated services or ignore them. Customers with whom I spoke about it agree with me and were left unsatisfied. Furthermore, throughout the day and till 23 hours I saw only two blow-jobs in public! In certains clubs around, there is one day couch action a week or in Pauschalclub or Heaven 7, you have public fucking on sofa every day. Reputation of Babylon was made with public sex and engagement of his ladies.

    I chose two Rumanian girls, a brunette and a blonde, and two disappointed me. In particular the teeny Eva which I found attractive with the fine face, her young body and the conversation of which is rather pleasant. In room, it is a sort of disaster. She becomes distant and distant and refuses a lot : on sofa downstairs, she was more promising ! Not of anal in supplement, even anal activ or passiv massage! No balls licking, what all the girls make in the other clubs, quite as the muschi fingers : “no ! no !” she cried. No CIM, the base of her business. 69 is banal and she has no appetite for pussy licking. This girl has no taste for the sex. And she fucks in a little bit mechanical way (don’t worry, she knows some positions...). Not really a bad girl, but she makes what she can in fact. I love the girls amateurs who give themselves with passion. But this Eva is unable to have interest of her job.
    This lady seems to content himself with kisses with tongue and with playings and handjobs and blowjobs - well enough but all the girls make it- To demand then her money. At the moment I asked her if she knew where she was and why she was paid! I made the error stay one hour. 100 euros for a soft and failed session, then you have more in certains places with 75 ! Babylon is decevant with this kind of casting. She says to me that she ‘s new in Babylon and has already stayed in several clubs: GT, Living room, and some others I forgot. That's why she does not stay!This girl has no her place.

  6. #30
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Vandaag ben ik met deze Eva naar de kamer geweest. Ik moet zeggen: ze heeft absoluut de looks waar ik op val: mooi fijn gebouwd, echt een lolitafiguur. Daar is het ook wel een beetje bij gebleven: de sessie viel nogal tegen. Zoenen was erg terughoudend en ze smaakte ook net niet 100% fris, alsof ze was vergeten haar tanden te poetsen na het eten. Bij het beffen bleef ze geluidloos liggen totdat ze opeens klaar kwam: dat was dan wel weer grappig. Maar waar ik echt een hekel aan heb is als je teveel de tanden voelt bij het pijpen. En dat was het geval. Het was op het pijnlijke af. Je zo toch zeggen dat ze het na drie jaar zou moeten kunnen. Maar een nascholing op de Academy Oralski zou op zijn plaats zijn. Het neuken was met nauwelijks passie. Ze lag er maar een beetje bij. wel vrij strak is ze, maar wat wil je met zo'n lijfje. Ook opvallend dat er na drie in Duitsland eigenlijk nauwelijks een conversatie mogelijk is.Samenvattend: weinig inspirerende sessie met geen enkel herhalingsgevaar.



    NOTE Willem2 : En hieronder heb ik heel veel berichten weggehaald omdat ze feitelijk niet over de dame in kwestie gingen...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 juli 2013 om 16:28

  7. Onderstaande 3 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (12 juli 2013),peterp095 (11 juli 2013),spirou (15 september 2013)

  8. #31
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...202#post331202

    Babylon - Eva 01.jpg

    Voortdurend werd m’n aandacht echter afgeleid door dartele blote dames. Zo ook ineens door een slanke blonde spijker met een zeer onschuldige uitstraling. Wijze Stijve steigerde er acuut van. Krant in een hoek geflikkerd en meteen een praatje aangeknoopt. Hello, what’s your name. Eva, but don’t you know me anymore? Shit, WTF, Alzheimer-alert! Zij kende mij, maar ik (her)kende haar niet (meer). Geamuseerd bleef Eva me aankijken, zonder te verraden waar we ons dan van moesten kennen. Hier bleek dus maar weer eens dat ik inmiddels een zeer slecht geheugen voor meiden heb ontwikkeld. In het begin lukte me dat nog wel, maar na 1 ½ jaar zijn het er gewoon teveel geworden. Shame on me. Ik voelde me er best wel ongelukkig bij. Eva hielp me en inderdaad: slechts 4 maanden geleden had ik met haar (destijds als Eugenia) een heel aangename tijd verbracht in Living Room. Wat een lekker tienerlichaampje heeft ze toch. Voeg daar haar innemende persoonlijkheid en de ervaring van haar leeftijd bij en het is gewoon een klasse meid. We hebben in de rustige kino lang met elkaar gesproken en ik kan haar als persoon nu nog beter waarderen.

    Uiteraard escaleerde dat gesprek uiteindelijk in orale presales en een kamer moest gereserveerd worden. Nu hadden we in de kino ook al uitvoerig liggen kussen en het werd dus een lekkere tedere GFE-sessie met veel wederzijds uitwisselen van lichaamsvloeistoffen. Zoenen met Eva is zo’n tedere, lieve beleving. Geweldig om twee zulke stevige Lolita-billetjes boven je gezicht te hebben en dan met je tong van zo’n klein strak roze minipoesje te genieten. Gezien het formaat van Eva’s schatkistje is het ook te begrijpen, dat ze voor het serieuzere werk eerst wat gel aanbrengt. Echter niet teveel, zodat het toch heerlijk nauw blijft aanvoelen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 september 2013),Mr Pussy ( 1 december 2013)

  10. #32
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Volgens een reporter ter plaatse: -> LR

  11. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (16 oktober 2013),Jaeger-Lecoultre (18 oktober 2013),Pistol Pete (17 oktober 2013)

  12. #33
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    deze lolita werkt niet meer in Babylon en is opnieuw richting LR getrokken

  13. #34
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    deze lolita werkt niet meer in Babylon en is opnieuw richting LR getrokken
    En gelukkig maar

    Eugenia ......... Hoe bedenk je de naam! Het duurde dan ook even voordat ik de naam goed verstond. Nee, niet omdat ik te veel masturbeer en je daar doof van zou worden, maar omdat de muziek zo hard stond en ik die naam nog nooit had gehoord. En ik dacht nog wel alle Roemeense namen een keer voorbij te hebben horen gaan ...........

    Voor degenen die een geil verhaal verwachten waarin ik ga omschrijven in details, hoe ik met haar de hele Kamasutra heb doorgenomen ..... sorry ........... Het zou aan de bijzondere date geen recht doen, niet aan haar als persoon en bijna voelen als een soort verraad naar haar toe. Toch wel een paar voor mij bijzondere kenmerken van haar, die maken dat als je haar zelf leuk vindt, je werkelijk een top-tijd kunt hebben :smile: .

    Eugenia ....... ze viel me direct op als liefhebber van klein, rank en fijn, maarr......ze was haast te fijn, te klein, te 'ienemienie'. Toch paste het bij haar, er was niets onnatuurlijks aan, ze was mooi, zeker in haar uitstraling, duidelijk een zelfverzekerd dametje.

    Of, was ze niet zelf-verzekerd maar ...... was ze arrogant? Had ik haar al eigenlijk wel naar een kamer zien gaan? Had ik haar wel een ijsbeer zien aanspreken? Had ik haar uberhaupt al zien glimlachen naar een beer toe? Op alles moest ik antwoorden met 'nee'...........

    Was ze het 'Ijskonijn' van LR? Had ze haar dag niet? Of was het haar eerste dag en wist ze zich geen houding te geven?

    Een eerste toenadering van me liet zien dat het allemaal mee leek te vallen. Iedere seconde, minuut, kwartier erna kwam er meer mens naar boven, werd ze mooier, openen, leuker, warmer en gezelliger .....
    Om toch steeds als ze 'te open werd' even vluchtig te kijken of haar collega's dat niet zagen. Nee, Eugenia is niet het meisje dat je direct een tong draait, dr tepels in je mond stopt of je bij je ballen pakt in een openbare ruimte. Maar de tedere aanrakingen en blik in de ogen deden me twijfelen of ik met een top-actrice te maken had, die schijnbaar precies aanvoelde wat ik graag beleef, zie en voel bij een vrouw, of dat er werkelijk die bijzondere klik was?

    Het zou me ook wat! Het zou een kamer-gang worden, om uit te vinden hoe het nou zat!
    Om te kijken of we werkelijk matchen of dat we ons heel snel aan mekaar zouden ergeren of ons vervelen moesten we maar een uurtje wachten op de sleutel ..... dat viel niet tegen.

    Eenmaal op de kamer kan ik zeggen dat mijn hoop en verwachtingen uit leken te gaan komen . Soms heb je dat alles klopt, past, matcht. Details geven, daar was het te leuk, te lief, te intiem voor ........

    Voor degenen hiervoor, diegenen die het leuk met haar hadden, diegenen die het heel erg leuk met haar hadden, maar ook diegenen die teleurgesteld waren omdat ze bepaalde 'service' niet zou verlenen of niet 'vol overgave' ........

    Eugenia is een kleintje om te zien, maar heel groot en slim daarboven, iemand met principes, die zomaar opeens overboord kunnen gaan als haar gevoel haar dat opdraagt, iemand die zelf bepaalt wat ze doet, met wie, waar en hoe ........

    Ik zeg, 'en ik weet dat wij denken dat wij kiezen, dat wij betalen, dus wij bepalen', maar dat als zij jou leuk vindt, jij haar met respect en liefde behandelt, zij jou type is .... je de hele Kamasutra gaat meemaken, met Doorn-Roosje, als in een droom van Duizend en één Nacht ...... waar zij je niet meer uit loslaat ..........

    Nou ja, totdat het sluitings-tijd is natuurlijk

    Kortom voor de mannen die liefhebber zijn van heerlijke ongeremde sex met alle mogelijke facetten en services die er bestaan, van te voren afgesproken en met garantie ......... miscchien een andere schoonheid uitzoeken? Er zijn genoeg mooie geweldige alternatieven!

    Voor alle mannen die voelen dat zij jou best leuk vindt, die mannen die zin hebben in een verrassing op de kamer, die alle kanten uit kan gaan, met een kans op knuffelen op het hoogste niveau en gepassioneerde erotiek zeg ik: Eugenia DOEN!
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  14. Onderstaande 11 leden hebben skinny-lover bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (22 oktober 2013),bad pritt (24 oktober 2013),Badslippers (22 oktober 2013),Bosco (22 oktober 2013),gignnl (21 oktober 2013),hansdordt (22 oktober 2013),jacky pakutra (21 oktober 2013),masseurke (29 oktober 2013),Mr Pussy ( 1 december 2013),wervelwind (22 oktober 2013),Wijze grijze (22 oktober 2013)

  15. #35
    Geregistreerd
    27 maart 2013
    Last Online
    8 november 2016 @ 12:54
    Berichten
    78
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    77 in 24 posts

    Standaard

    Last week i had a room with her.
    It was a little bit disappointing because in my memory she was better when she was in GT.
    This time almost no kisses!
    But i love this body!

  16. #36
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    zou na haar vakantie naar andere oorden trekken,heeft eventjes in Bochum geprobeerd maar is een meid die zich echt goed in een plaats wil voelen.
    superslank lichtgewicht(beetje te voor mij)maar ivm inhoud een zwaargewicht hoor

  17. #37
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    volgens mijn bronnen buiten de forums zou ze in babylon zijn geland en dan wel in elsdorf deze info is wel meer als een maand oud

  18. #38
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Ze is weer terug in lr sinds vandaag.. Ziet er goed uit.
    Gr.

    Cupido

  19. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 6 juni 2014)

  20. #39
    Geregistreerd
    2 mei 2010
    Last Online
    11 mei 2023 @ 15:47
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is eugenia nog in living ?

    Was altijd een topper..

  21. #40
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ja nog steeds aanwezig in LR
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  22. #41
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:20
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    195
    Thanked
    323 in 78 posts

    Unglücklich

    Not a first choice

    I learn she's coming back in LR and I think she worked in Babylon some months but she was too moderate for the club and she came back to LR... I remember a blonde or red haired girl, now 28/29 y.o ?, very slim body with small tits and slender voice, with little tattoes on body, not so bad anyway (see pics). I already tested this girl and I don't remember she was a real first choice. She only kisses and does ordinary hand-job and half-BJ without balls licking. But Eugenia did 69 !... No anal sex or anal massage, no muschifingers, no spanking, no COB, as I remember...She had some charm with big eyes and teen style. Good social time and she has some ideas to say. But in room, it is not really pleasant and active and creative and I remember she simulates a little bit too much for me. But GFE fans can maybe enjoy...For me, only two stars for her and 30 mn are enough if you want absolutely (one hour is 100 euros now in LR...). We hope she improves her fucking-way... the job is more exigeant, isn'it ? Maybe I'm going to try her and I will give my conclusions. Three years ago I wrote the same things, sorry,...
    Laatst gewijzigd door spirou; 24 oktober 2016 om 11:21

  23. Onderstaande 2 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

    pret (24 oktober 2016),Sjeufke (24 oktober 2016)

  24. #42
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    That's a very helpfull review! A review from 3 years ago!!

    Okay it is your (realistic) opinion about her or is it still a revenge?
    Fortunately there are many men who have a complete different opinion then you about Eugenia and are very satisfied with her service. So am I.
    If she likes you you will get a very good GFE session. So I get. (and not for 3 years ago!)
    No porno (fingering, anal, spanking) because she has her dignity. She don't simulates so much maybe only with people she don't like because they want to much in the room.

    So make up your mind Spirou and think about if she likes you.
    And no there is still no fingering, anal and spanking. But a very good GFE session, yes she can give!
    You can write bad about her but don't think that she ever will say yes to your love advances.
    Laatst gewijzigd door Jack42; 25 oktober 2016 om 15:16

  25. Onderstaande 4 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 oktober 2016),gignnl (25 oktober 2016),LittleJoe (25 oktober 2016),molaar (25 oktober 2016)

  26. #43
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Betreffende dame loopt al behoorlijk lang mee.Ik heb met haar geen peroonlijke ervaring aangezien ze door haar tiny bouwwijze niet in mijn doelgroep valt maar ik hoor van meerdere ervaren forumleden (echt niet alleen j42)altijd positieve verhalen over haar service.Zelfs de fameuze ketszwans bleek prima te passen
    Soms is een goede sessie ook afhankelijk van persoonlijke symphatie of persoonlijke hygiëne....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  27. #44
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Altijd leuk om wat kritieken te lezen over een dame waarmee ik ooit het bed deelde. Vijf jaar geleden alweer. Hoe was het toen? Ze was zo fascinerend (in GT) voor mij en ik moest het een keer wagen. Recensie nog eens terug gelezen en tot op de dag van vandaag blijft ze een sympathieke en vriendelijke dame. Een dame, dat is ze. Ik denk dat mocht ik nu, 5 jaar later, met haar op de kamer belanden we een gezellige tijd zouden hebben en wellicht zou ze wat losser zijn. Waarom? Wel, gedurende die 5 jaar was er altijd een korte begroeting en een glimlach. Soms een kort en ongedwongen praatje. Ik vind het een hele mooie dame en opvallende verschijning. Onstuimig, hartstocht, PSE, zijn termen die niet bij haar passen. En gelijk heeft ze. Deze vrouw heeft haar waarden en dat dien je als ordinaire hoerenloper te respecteren. Wil je iets anders, zoek dan wat anders.

  28. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    pret (25 oktober 2016),Sjeufke (25 oktober 2016),Wentelt Eefje (26 oktober 2016)

  29. #45
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Euh BS, zij lijkt me ivm uiterlijk het omgekeerde van je smaak en voorkeur

    Note: Antwoord van Badslippers en discussie https://www.ijsberenforum.com/forum/...-vrouw-val-jij

  30. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    spirou (26 oktober 2016)

  31. #46
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> Sharks
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  32. #47
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Vernam het ook. Hopelijk kan ze daar goed aarden. Goed meisje met inhoud

  33. #48
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    dixit Bekannten is ze quasi Dauergebucht...no worries lijkt me gezien de matigeserviceconcurrentiecombo´s die er rondstruinen op zoek naar easy money
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  34. #49
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Last Online
    2 januari 2023 @ 16:37
    Berichten
    50
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    18 in 13 posts

    Standaard

    Ook enkele keren mee op de kamer geweest en telkens zeer tevreden van teruggekeerd.

  35. #50
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Weer aanwezig in LR

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.

Diamond 468*60   Living Room 468*60