Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 154
  1. #1
    Geregistreerd
    17 januari 2007
    Last Online
    12 juli 2012 @ 00:12
    Berichten
    44
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Lächeln Eva (Eugenia (Roemeense) ex-Eva Babylon/GT/LR/PHG

    Haarkleur/-lengte : bruin met blonde highlights, half lang, deels samengehouden met een haarspeld

    Lengte dame : 1,64 m

    Postuur/Cupmaat : zeer slank tot mager, 40 kg - cup AA - lolita type

    Nationaliteit/Taal : roemeense - spreekt (natuurlijk) roemeens, maar ook goed engels, duits wat minder, ook wat italiaans

    Leeftijd : midden 20

    Tatoeages/Piercings : geen - toch niets gemerkt

    Service: goed - erg vriendelijk en zacht meisje - streelt je een geeft zoentjes op je lichaam

    Voordelen: jaagt je niet op, tijd voor een praatje vooraf

    Nadelen: geen voor mij

    Tijdsduur : een goed half uur (zonder het praten vooraf, wat ook een half uur duurde)

    Prijs : € 75 (omdat ik dat zelf zo wilde, was met € 50 zeker ook tevreden geweest)




    Dag.

    Was vorige donderdag nog'ns in GT. Na twee kamerbezoekjes (Mira, Anita) maakte mijn vriend me attent op een dame die volgens hem wel mijn type moest zijn. Ongelijk had hij niet, maar dit was wel een zéér slank meisje, wat achteraf in de kamer ook bevestigd werd. Een zeer apart type (fysisch toch), zeker als je dit vergelijkt met het gemiddelde profiel van de dames in GT en ook de voorkeur van de gemiddelde beer. Dit is een meisje dat in de smaak zal vallen van beren die iets hebben met lolitas, want deze heeft nog de fysiek van een jonge tiener. Uiterst slank tot mager en zeer kleine borstjes. Is ook geen uitdagend type die zelf naar de mannen stapt, maar blijft rustig zitten en wandelt zo nu en dan eens rond. Je kan je er dus best gewoon naast gaan zetten als je zin in haar hebt of anders met het handje wuiven.

    Stapte er gezwind naar toe en begon een praatje, wat perfect lukte, zeker als je zelf het gesprek wat leidt. Het was haar eerste dag in GT (en mogelijks was ik ook de eerste beer die haar aansprak, want het was nog redelijk vroeg op de middag), maar ondanks de eerste aanblik van een eerder onschuldig meisje had ze er toch al ervaring opzitten als lap dance girl in Italië en ook een jaar in Heavens Gate waar (volgens haar) vandaag niet veel meer te beleven valt en het héél lange dagen zijn. Doet er natuurlijk niet veel toe. Ik zag het al helemaal zitten en vroeg haar om een sleutel te gaan halen, wat ze graag deed. Het duurde dan toch nog wel een minuut of 20 want de kamers waren weer maar eens allemaal volzet. Het werd uiteindelijk kamer 4, met een spiegel er in, wat leuk meegenomen was.

    Preuts is dit meisje niet. Kleedt zichzelf rustig uit en neemt initiatief. Is een zeer zacht meisje, dus verwacht geen PSE, wat voor mij ook helemaal niet hoeft. Geeft je kusjes op je lichaam, pijpt en likt ook je ballen, beffen geen probleem. Neuken zonder glijmiddel, je komt er lekker in klaar. Heel gaaf lichaam, maar zoals geschreven dat van een jonge tiener die nog niet helemaal volgroeid is. Whatever, er zijn best mannen die op dit type van meisjes vallen, die trouwens zeer dun gezaaid zijn in clubs. Voor mij dus zeker een aanrader en ongetwijfeld voor herhaling vatbaar als ik haar nog een volgende keer spot want ze woont op 68 km afstand waardoor een dure taxi heen en weer de winst voor haar zal afromen, tenzij ze een andere formule zoekt.

    Roemenië wordt dus meer en meer vertegenwoordigd in GT, wat voor mij geen nadeel hoeft te zijn. Vandaag waren het Anita, Eugenia, Carla en Vera die aan de beurt kwamen; dat waren voor mij dus 4 roemeense op zes dames/kamerbezoeken, en allemaal met een happy end. Bravo Roumenia!

    Zoals gezegd, voor mij staat Eugenia volgende keer keer met stip op de lijst, maar neem haar enkel als het echt jou type is en als je van de zachte aanpak houdt. Ik wil zeker nog'ns wat andere dingen met haar uitproberen want een half uurtje was wel wat kort; mijn schuld natuurljk.

    Doei!

    Jack
    Beter één vogel in de lucht dan tien op de vlucht ! :teuflisch

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jacuzzi bedankt voor deze bijdrage:

    Befgraag (28 augustus 2011),Boy69 (16 mei 2011),wervelwind ( 1 augustus 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 maart 2010
    Last Online
    5 september 2013 @ 16:43
    Locatie
    noord brabant/ GT
    Berichten
    61
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hmmm, als ik deze recensie lees is het voor mij een reden om morgen naar GT te gaan

  4. #3
    Geregistreerd
    17 januari 2007
    Last Online
    12 juli 2012 @ 00:12
    Berichten
    44
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jw.william Bekijk bericht
    Hmmm, als ik deze recensie lees is het voor mij een reden om morgen naar GT te gaan
    Als ze er morgen is - wat ik zeker hoop voor jou - doe haar dan gerust de groeten, waarbij ik hoop dat het ook voor jou een prettige ervaring wordt. Zelf probeer ik deze vrijdag opnieuw een GT-bezoek in te plannen, waarbij ik het gezelschap van dit lieve meisje zeker opnieuw naar waarde zal weten te schatten.
    Beter één vogel in de lucht dan tien op de vlucht ! :teuflisch

  5. #4
    Geregistreerd
    19 maart 2010
    Last Online
    5 september 2013 @ 16:43
    Locatie
    noord brabant/ GT
    Berichten
    61
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mijn god wat heeft die meid een pracht van een lolita lichaam zeg, ze zal zeker 1 van mijn favo worden daar. Het is alleen te hopen dat ze het niet dat ze het in der kop gaat krijgen om die kleine cup maat op te pompen. alleen jammer van die kop die vind ik wat minder.

  6. #5
    Geregistreerd
    17 januari 2007
    Last Online
    12 juli 2012 @ 00:12
    Berichten
    44
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jw.william Bekijk bericht
    Mijn god wat heeft die meid een pracht van een lolita lichaam zeg, ze zal zeker 1 van mijn favo worden daar. Het is alleen te hopen dat ze het niet dat ze het in der kop gaat krijgen om die kleine cup maat op te pompen. alleen jammer van die kop die vind ik wat minder.
    Tof dat je't leuk vond. Inderdaad, het gezichtje is misschien iets minder, maar daar kan het meisje ook niet aan doen en alles blijft nu eenmaal een kwestie van persoonlijke smaak. Langs de andere kant misschien ook een garantie dat ze bereikbaar blijft, want aan iemand die de hele dag op kamer zit met een andere beer heb je ook niet veel. Ik ben in elk geval blij dat ze GT blijft aandoen, want op mijn lijstje staat ze sowieso.
    Beter één vogel in de lucht dan tien op de vlucht ! :teuflisch

  7. #6
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    was er vandaag...
    (L) NCV (L)

  8. #7
    Geregistreerd
    17 januari 2007
    Last Online
    12 juli 2012 @ 00:12
    Berichten
    44
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Ja, tof, en is dat alles wat we te horen krijgen...?
    Beter één vogel in de lucht dan tien op de vlucht ! :teuflisch

  9. #8
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Nee, te lezen.

  10. #9
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    ik heb wel een langere versie maar die voegt weinig toe:

    zag haar lopen omstreeks 11 uur, heel apart om te zien een meisje waarvan het kontje zo klein is dat 2 van zulke kontjes samen ongeveer het formaat van carla zijn...voor de preteen look fans een ware attractie, alleen het hoofd was inderdaad het minste van het geheel...maar desalniettemin zeker de moeite waard om minstens een keer uit te proberen.
    toen ze terugkwam van het kameren was een andere beer me echter voor om haar voor het laatste uur voor sluitingstijd op te schrijven zodat ik mijn dag met een ander exemplaar heb afgesloten...

    maar deze staat zeker op het nog af te werken dames lijstje...heb vernomen dat ze inderdaad niet zo zoenerig is maar wel erg haar best doet op de kamer...een soort carla plus service blijkbaar, maar dan zonder carla hoofdje en zonder carla draculatandje
    (L) NCV (L)

  11. #10
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    toen ze terugkwam van het kameren was een andere beer me echter voor om haar voor het laatste uur voor sluitingstijd op te schrijven..........
    Sorry !
    (maar ik heb er geen spijt van gehad !)

  12. #11
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Moet Pistol nu ook naar GT om zijn lolitaverzameling up to date te houden??


    Sent from my iPad using Tapatalk.

  13. #12
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Moet Pistol nu ook naar GT om zijn lolitaverzameling up to date te houden??
    Sterker nog: ik heb je komst al aangekondigd !

  14. #13
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard Eugenia (Roemeense)

    Naam : Eugenia
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Engels/Duits
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : blond/kort staartje
    Lengte dame : 1.61
    Postuur/Cupmaat : ultra slank/A
    Tatoeages/Piercings : Vlinder/Labret piercing
    Service: PZC, NMC, Beffen, TZ
    Voordelen: Lief/apart/fascinerend
    Nadelen: weinig bezieling
    Tijdsduur : 1 uur en 15 minuten
    Prijs : 100 euro
    Extra’s bij het bezoek: geen

    Als ik sta te pissen, krab ik me weleens achter de oren en denk: "BS, wat heb je nu toch weer met je hengel gevangen?. Ook ik heb wel een bepaalde voorkeur voor dames maar daar laat ik me niet door leiden, sterker, daar wijk ik graag van af. Eugenia had ik al een paar keer gezien in "GT" en ik was verbaasd dat dit meisje geen voorrang kreeg tijdens de voedermomenten. Want als er een moet aansterken is zij het wel. Ze valt in de categorie "Ultra Light". De categorie waartoe ook Leni (LR/PHG) en Nancy (LR) behoren. Dit is zo'n meisje waardoor ik toch wel gefascineerd raak. Dus later op de avond, aangepapt, zwetsverhaal opgehangen en sleutel laten halen. Mijn God, het arme kind zakte bijna door de bodem toen ze met die sleutel in haar kleine knuistjes kwam aanzetten.

    In de blokhut kwam een heel assortiment aan doekjes en aanverwante hulpmiddelen op de rand van het bed te liggen. Terecht want zo'n kleine kut dient goed doorgesmeerd te worden voor gebruik. Het arme kind rilde van de kou omdat ze geen gram spek had bij te zetten. Het liefst had ik haar in een dekentje gewikkeld met een warme kruik erbij. Maar ja, we zitten hier in een saunaclub en niet in het bejaardencentrum. Daarom heb ik haar eerst een massage gegeven die ze op prijs stelde. Haar mierentietjes waren heerlijk om te masseren en aan te zuigen. Haar pruim was ook klein. Eigenlijk was alles klein aan dit schatje.

    Ik befte haar poesje maar kreeg weinig reactie. Dan begin ik altijd te twijfelen aan mezelf: "Wat doe ik niet goed?" In een flits gaat dan de volledige jaargang van de "Viva" door mijn hersenpan opzoek naar wat de hedendaagse moderne vrouw van de man wenst. Ik bouw het rustig op, val niet direct als een uitgehongerde wolf aan op het malse vlees, maak omtrekkende bewegingen, neem schaamlippen, klitje en kontgat goed mee, draai mooie achten met mijn tongpunt en bef het hele alfabet in haar pruim en dan toch ene minimale reactie.

    Ook het tongzoenen is wat geremd. Niet met de bekrachtiging erop maar spaarzaam. Het pijpen en neuken daarentegen doet deze meid heel goed. Ongelooflijk dat ze mijn hele lul in haar gaffel kreeg. Nou is dat niet zo moeilijk met "Pinkeltje", maar toch, wij spreken hier van een prestatie van formaat. Ze pijpt heerlijk nat, "handsfree" en zonder "Handeinsatz". En dus behoorlijk diep. Haar keel pruttelt wel wat tegen maar daar laat deze meid zich niet door uit het veld slaan. Bijzonder geil is om dit ieniemienie meisje te laten rodeorijden. Ook hier blijft ze goed in het zadel zitten en doet ze gedreven mee.

    Ik wilde deze flinterdunne dame toch heel graag op de kamer hebben. Mijn gevoel is wat tegengesteld. Bijzonder sympathieke lieve dame, bovengemiddeld pijpen, actief neuken en toch miste ik de passie. Maar alleen al voor de "BlowJob" kom ik bij haar terug.

  15. Onderstaande 11 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 juni 2011),Befgraag (28 augustus 2011),Bluebear (21 maart 2018),Boy69 (25 juni 2011),Cupido (28 februari 2012),Hoofdstuk2 ( 2 juli 2011),jacky pakutra (20 augustus 2011),ketserr (26 juni 2011),Pistol Pete (25 juni 2011),vrije jongen (27 juni 2011),wervelwind (31 augustus 2011)

  16. #14
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Er bestaat al een draadje over dit ieniemiemiemeisje....
    -> https://www.ijsberenforum.com/forum/...?24600-Eugenia

    Note Tiga: Thx PP, samengevoegd!
    Laatst gewijzigd door Tiga; 25 juni 2011 om 08:49

  17. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    [...] en als ik het goed heb moeten marijke en eugenia ook nodig op het Pistolgehalte gekeurd worden
    Ik schat in dat Eugenia qua "Body" meer aan je voorkeur beantwoordt maar dat Marijke de betere "TZ-er" zal zijn. Bij dat laatste ga ik af wat ik in het openbaar heb gezien want met haar kameren zal ik niet.
    Eugenia vind ik zoooo apart dat het er gewoon van moest komen. Zeer lief, opmerkelijk diep pijpend en dan dat tere lijfje hè! Nu nog die handrem er van af en meer passie en bezieling, dan gaat het goedkomen.

  18. #16
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    In het verleden heb ik wel vaker de wat kleinere dames leggen ketse wat mij vaak genoeg heb duidelijk gemaakt dat de kleintjes vaak meer kennen hebben dan de grotere dames. In eerste instantie viel Eugenia me een paar maanden geleden omdat ze niet alleen klein is maar ook erg slank eigenlijk gewoon mager maar zonder dat je alle botten eruit ziet steken dus het ziet er niet ongezond uit.

    Vorige week had ik haar al een beetje op het oog en gister weer en keek ik haar elke keer na als ik er langs liep en zij keek net zo hard terug totdat ze ineens gebaarde dat ik naar haar toe moest komen en vroeg me waarom ik zo naar haar keek. Het antwoord was dat ik dat eigenlijk niet weet. Ze blijkt heel goed Engels te spreken waar de rest van de Roemeense clan nog een puntje aan ken kluiven waardoor het een aangenaam gesprek met haar werd en ik er inmiddels maar naast ben gaan zitten. Denise kwam ernaast staan en ging vrijwel direct weer bezet en ik zag in de reactie van Eugenia dat Denise naar haar gebaarde toen ze weg liep maar ik kon niet zien wat ze deed, ik vroeg er wel naar maar daar kreeg ik natuurlijk geen antwoord op. Normaal vraag ik het niet maar omdat ze zo klein is heb ik deze keer maar gevraagd of ze de ketszwans ken hebben, ze keek ernaar en zei als je niet te keer gaat als een konijn dat moet het lukken. Met dit antwoord mocht ze op pad voor een sloesol van kamer KETSERR, jawel weer die kamer naast het washok van de dames.

    In de kamer verteld ze me dat er een dame was die vroeg met wie ze naar de kamer ging en toen ze zei dat het met mij was schrok ze vanwege de ketszwans. Ik wilde natuurlijk gelijk weten wie dat was maar dat wou ze niet zeggen, na het ketse kreeg ik het er toch uit wie dat was en weet nu welke het is. Een Roemeense die me elke keer duidelijk maakt dat hij te groot is maar ik heb haar nooit uitgenodigd voor ketsbungalow bezichtiging wat ik nog wel ga doen want zij heeft een veel te lekker kontje dus zal ze er een keer aan moeten.

    Zou ik bijna vergeten te vertellen waar het eigenlijk om in een recensie, hoe was het?
    Nou, dat was helemaal niet verkeerd en voor herhaling vatbaar.
    Zoenen dat deed ze niet wat ik ook niet geprobeerd heb wel deed ze me hele lichaam kussen om vervolgens de ketszwans in haar te mond te nemen. Haar kluifwerk is goed te noemen met veel variatie en het ook erg lang deed. Ze doet het condoom om en klimt op de ketszwans en begint daar een partij te rijden wat maar niet ophield alsof dit haar lievelings standje is, ze deed dit rechtop en rustend op me borst. Ze stopte, klom er af en draaide zich om met haar rug naar me toe op de ketszwans te rijden en dat ging net zo fanatiek. Ik trok haar naar me toe zodat ze met haar rug op me borst lag en toen stopte ze eindelijk en kwam naast me leggen en gaat weer kluiven. Ik zeg tegen haar nu heb jij de ketszwans geketst maar nu wil de ketszwans jou ketse, ze doet een condoom en gaat op haar rug leggen en heb ik haar geketst tot de ketszwansexplosie zich had gemeld.

    Deze dame is geen misser maar is zeker de moeite waard om een keer te nemen.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  19. Onderstaande 4 leden hebben ketserr bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 juli 2011),NikXXX (31 juli 2011),Rudi_NL (31 juli 2011),vrije jongen ( 1 augustus 2011)

  20. #17
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Eugenia uiteraard al vaker gespot zittende op haar vaste stek tegen het raam. Komende vanaf de danspaal meestal gelijk rechts aan het begin, rustig rond kijkende. Toegegeven, doorgaans val ik op slank, maar zij is toch wel erg slank. Ze heeft echter best een aardig koppie en als je met haar babbelt dan is ze gewoon leuk in de omgang. Collega Badslippers adviseerde me eens een uurtje met haar te plannen en het geheel rustig op te bouwen en wellicht beginnende met oliemassage eens te kijken of dit extra rendement op zou leveren. Gezien haar timide uitstraling leek me dit ook een juist plan.

    Van tevoren geen verdere afspraken gemaakt, maar eens gewoon gekeken welke eigeninitiatief zij zou tonen of hoe ze in zou spelen of door mij ingezette acties. Dit bleek beperkt te zijn. Liefelijke kusjes her en der, wat gefriemel en gestreel en zuinige kusjes. Vrij snel dan ook besloten het tot een halfuur te houden en haar laten pijpen. Met dat kleine mondje zuigt ze ‘m helemaal vacuüm en heeft daarbij een aparte techniek. Een echte deepthroat zit er niet in, maar ze gaat er behendig mee om en geheel vrijhandig! Dit kon ik wel degelijk waarderen, maar mijn verzoek het ontstane speeksel te laten lopen en in te zetten om de balletjes masseren vond geen gehoor. Sterker nog, dit wees ze af en spuugde alle restanten in een doekje. Jammer, gemiste kans. Om de tijd vol te breien toch nog even knallen. Na aanbrengen van playgel en voor de zekerheid nog een extra lik spuug, liet ze zich met haar volle 40 kg. op mij zakken. Kennelijk had haar monotone gepijp toch zijn werk gedaan, want binnen de minuut was de klus geklaard.

    Leuke en lieve dame, maar de rustige uitstraling die ze buiten de kamer heeft wordt daarbinnen net zo voortgezet. Ze doet wat ze moet doen, maar de (gespeelde) passie ontbreekt. Nadien echter nog steeds een aardige blikcontact en een welgemeend “tot ziens” van haar toen ik naar huis ging.

  21. Onderstaande 3 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 september 2011),Boy69 ( 1 september 2011),masseurke (31 augustus 2011)

  22. #18
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Superlieve, sympathieke en spontane meid met een prachtige body, die de tijd voor je neemt..
    Jammerlijk genoeg een beetje weinig beleving en oppervlakkig TZ..want voor de rest heeft deze meid zulke topkwaliteiten dat , als eerstgenoemde punten van een hoger niveau waren, dit wel eens een van de best lopende meisjes in GT zou kunnen zijn.
    Maar goed, keus van de dame...maar zoals BS aangaf: alleen de blowjob is voor mij al een reden om weer bij haar terug te komen..
    (L) NCV (L)

  23. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 1 september 2011)

  24. #19
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Voor haar fans: ook deze lieve meid zit de komende weken in Living room.
    Gr.

    Cupido

  25. #20
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Voor haar fans: ook deze lieve meid zit de komende weken in Living room.
    Toen ik er vrijdag ll was, was ze er ook. En ze was er bepaalt niet gelukkig

  26. #21
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht

    Toen ik er vrijdag ll was, was ze er ook. En ze was er bepaalt niet gelukkig
    En terecht ........
    Hopelijk "mag" ze snel terug naar GT

  27. #22
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    heb zo'n gevoel dat ze daar niet lang blijft. Dus zou van tevoren bellen of ze er is!
    Gr.

    Cupido

  28. #23
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ==> verhuisd

  29. #24
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    ==> verhuisd
    Weet niet waar ze naartoe "verhuisd" zou zijn, maar is nu weer gewoon aanwezig in LR

  30. #25
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik denk dat 'weer terug' de juiste melding zou moeten zijn; niet moeilijk om erachter te komen waar ze eventjes was, er is zelfs op dit forum een bericht over haar geschreven daar!

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Babylon 468*60