=> http://www.nude-in-public.tv
Welches dieser Mädels hat früher im PHG gearbeitet? Für die erste richtige Antwort und ihren Künstlernamen im PHG gibt es eine kostenlose Massage von Willem2...
=> http://www.nude-in-public.tv
Welches dieser Mädels hat früher im PHG gearbeitet? Für die erste richtige Antwort und ihren Künstlernamen im PHG gibt es eine kostenlose Massage von Willem2...
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
FÜr den Preis will ich gar nicht mal nachdenken :D :D :D
Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:
Und für einen Extra-Drink von D.? :thefingerOorspronkelijk geplaatst door scoobert
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Dan rasiere ich mir noch lieber die BeineOorspronkelijk geplaatst door Willi69
Leuke link Willi, zo komen we ze niet in Scheveningen tegen op de boulevard...................
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Volgens mij moet Forza deze dame nog kennen .
Volgens mij moeten we er meer dan één kennen :o
Willem2 :wink:
PS Er is er één jarig hoerA,HoerA.....:D
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Man, seid ihr langweilig!
Ich löse dann mal auf:
Hier als "Agnes in Aachen", früher als Gloria (Polen) im PHG. Da keiner die richtige Antwort wusste, geht ein Trostpreis an Scoobert, weil er 2x geantwortet hat. Er gewinnt eine extra große Portion Spargel (mit Schinken! :p), original vom Metzger! Guten Appetit!
Sie hatte übrigens auch mal eine eigene Webseite als Fotomodel:
=> http://web.archive.org/web/200409260...w.agneswelt.de
Er is er één jarig hoerA,hoerAOorspronkelijk geplaatst door Willem2
Dat kun je wel zien dat is zij
Dat vinden wij alle zo prettig , jaja
En daarom zingen wij blij
Zij levelang hoerA
Zij leve lang hoerA
etc
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven, lang zal ze leven
Lang zal ze leven in de Gloria
in de gloria
in de gloria
Hieperdepiep HoerA
:D :D :dance00[1 :D :D
:flatto-by Willem2
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Tsja "Agnes" ze liep overduidelijk over de markt in Aken!
Volgens mij op weg naar het Griekse restaurant waarvan ik de naam ff vergeten ben. Alhoewel Agnes op de foto dan net de verkeerde kant op kijkt :thefinger ! Naar links kijken en de kelder in !
Goh vaak op de markt in aken gezeten, , maar ehm Agnes nie mals begegnet :teuflisch :thefinger .
Gr. B.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Danke mein bester Willi :teuflisch .Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
Wenn es interessierten gibt, dann melden die sich mal .....mit diesem Wetter esse ich nicht soviel, und deshalb verteile ich die Spargel und Schinken :thefinger
Möchte aber doch den Metzger bedanken fÜr seinen Beitrag
Tsja,
Lijkt al een eeuwigheid geleden deze blonde Poolse in de PHG.
1e keer met haar: niet voor herhaling vatbaar......het zijn uiteindelijk een sessie of 7 à 8 geworden , en daarmee samen met Nicky één van mijn meest bezochte dames in Happy Garden.
Nog maar 2 jaar gelden, en toch al zo'n eeuwigheid ver weg.:o