Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Daumen hoch Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Manuela

    Ook alweer een oudje - oorspr. gepubliceerd op 27 februari 2004
    __________________________________________

    Zo zie je maar weer dat zelfs een maar ietsies bovengemiddelde ervaring een mens het gevoel kan geven dat het weekend feestelijk begonnen is.

    Vrijdagavond dus.
    Ennuh?
    Wippie dus.
    Ennuh?
    Nou ja: Sonja nog steeds niet terug op de plek; Kirsten zonder auto, dus die was er met dit hondenweer ook niet.
    Gabi? Mwaaah. Angela? Wel lekker, maar niet vandaag.

    Manuela dus.
    En ik moet het Neukie nageven: ze kan heerlijk zoenen.
    Waar ik van mening verschil is dat ik haar flamoes bij't beffen hemels vond. Zij mijn tong.

    Ze heeft lekkere, zachte borsten met lange tepeltjes in kleine tepelhoven die enthousiast op liefhebbend gesabbel reageren

    Ze maakt de juiste geluidjes, niet te opzichtig, ze is bij de les en geeft een beetje gas op de juiste momenten.

    Handenwerk kan zachtzinniger; pijpen doen andere dames daar lekkerder.
    Neukend afgemaakt: zaaalig meneer! :smile:

    Een spetterend begin van het weekend!
    Aanrader, bovenstaande in acht nemend.

    Hooggeeerd publiek: gaat heen en doe kond van uw ervaringen.

    __________________________________________

    Haarkleur/-lengte: Blond, schouderlang
    Lengte dame: 165
    Postuur/Cupmaat: C
    Nationaliteit/Taal: Oost-Europees
    Leeftijd: eind 20
    Tatoeages/Piercings: niet dat ik me kan herinneren
    Service: Prima - heerlijk zoenen, lekker pijpen
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur: 1 uur
    Prijs: 90 euro:D
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wenn man den ganzen Tag auf Kursus ist und mit neuem Wissen zugeschüttet wird, ist man abends reif für die Insel. Entspannung tut dringend Not. So entschlossen sich Kollege Jojo und ich, das Aspasia aufzusuchen und ein wenig beim poppen zu relaxen.:D
    Daß ich amtlich zugelassener Hollandficker bin, ist wohl forumbekannt. Es liegt einfach daran, daß nach meiner subjektiven Meinung drüben das bessere Preis-Leistungs-Verhältnis vorhanden ist.
    Ultrafreundliche Gastfrau stellte uns 6-7 Mädels vor. "Wo ist Sarah" frug ich die Gastfrau. "In Urlaub" war die Antwort. Son Mist! Die soll mich nächstens vorher fragen obse gehen darf. Wen nehmen wir den dann? Es waren ein paar neue Mädels drunter. Pionierarbeit leisten oder auf Bewährtes bauen? - Zweiteres! Heute wird faulgefickt.
    Somit mit "Manuela'tje" (Manuela'chen) aufs Zimmer. Manuela ist Polin, kein Wort holländisch, deutsch so gerade ausreichend für nee einfache Konversation (ich will ja auch poppen und nicht labern..) . Ich hab schon ein paar Runden mit ihr gedreht und weiß was auf mich zukommt.
    In die Reinigungskammer und die übliche Waschung. Irgendwie haben ihre Motoren zugelegt. Früher waren sie mal B, jetzt sind sie ganz klar C. Mal genau abgetastet. Nein, kein Tuningdoktor war dran gewesen.
    Auf die Matraze und erste Zärtlichkeiten. Ich wußte von früher, daß sie saugut küßt und excellent bläst. Natürlich ohne Regenmantel, wie es im Aspasia Standard ist.
    Zuerst das eine, ganz langsam, dann ging sie mich überall küssend nach unten. Sie hat ne ganzt spezielle Blastechnik. Sie umfaßt den Stengel ganz eng mit ihrem Mund und ihrer Zunge und setzt dabei zusätzlich nen Staubsaugereffekt ein.
    Mir kam es immer höher und ich wollte es auch nicht mehr aufhalten. Der Streß an diesem Tag war zu groß und ich mußte erst mal richtig abrotzen, damit der Verstand wieder anfing zu arbeiten. Am Schluß kniete ich auf ihr und die ganze Ladung auf ihre Titten geknallt.
    Kurze Waschung und dann weiter. Diesmal schöööön langsam. Wenn Manuela den richtigen Partner hat ist ihr gf6-Faktor um die 8 von 10 möglichen Punkten.
    Liebevoll geküßt, geschmust, Streicheleinheiten ohne Ende, an ihren herrlichen Nuckies rumgelutscht und auch ne kleine Leckrunde eingelegt.
    Dann mußte Klein Neukie wieder zur vollen Größe anwachsen. Manuela kannte kein Gnade....Was ihr auch sehr schnell gelang. Sie bläst wirklich gut.
    Dann den Conti drauf und obendrauf Manuela, die mich ganz langsam einritt. Ich eine Hand an ihren Titten, die andere versuchte ihre Klitoris zu massieren. Manuela gefiel das außerordentlich gut.
    Was macht die denn jetzt? Sie steigt ab, plückt den Conti runter. Häää? - Ich will poppen was soll das?
    Sie ging tiefer und nahm klein Neukie zwischen ihre schönen Titten. Aaaaahhhh schöön. Bisschen Spucke dazu und ab ging die Post mit einem herrlichen Tittenfick. Sie machte die Arbeit und sie machte sie hervorragend gut.
    Ich wollte ja faulficken....
    Der Saft stieg immer höher, ich wollte es auch nicht aufhalten, da Manuela ihr Tagessoll an Höhepunkten wohl schon erreicht hat. Abschuß. :roll
    Die gebuchte Stunde war vorbei. Reinigung, ganz liebes Abküssen und dann nach unten an die Bar. Kollege war 2-3 Minuten vorher fertig geworden.
    Jedenfalls war jetzt die Birne wieder frei. Das war ja auch der Sinn der Übung.... :o
    Zu Manuela: 24 Jahre alt, 165cm groß, dunkelblond/brunette, mittellange Haare, Cup 75C, normale/ schlanke Figur, nettes Gesicht, Stunde =90 Eus.
    Bei hookers1 mit 7,9 bewertet. 2 mal hat sie bei den Kollegen gefloppt, sonst wäre es eine 8,5 geworden und das ist Spitze. Ich persönlich glaube nicht daß die Flops auf das Konto von Manuela gehen.

    Bye neukie :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Ze kon er niets aan doen....

    Manuela

    Het is niet fair - ze maakte geen enkele kans: tegen mijn teleurstelling was deze fraaie Poolse madelief niet opgewassen.

    Ik had niet gebeld om tijd met 'mijn' Claudia te reserveren: op de bonnefooi afgereisd naar Lemiers, zogezegd. Ik had de tijd om te wachten als ze onverhoopt bezig zou zijn, uren als het zo zijn moest, en volgens de planning zou ze pas omstreeks 20 november weer naar huis afreizen voor een dag of 10 pauze. Van een vooraankondiging van een kleine ramp (want zo voelde het toen het gebeurde) was geen sprake.

    Beate wist me te vertellen dat Claudia niet meer bij Aspasia werkt - zij is teruggekeerd naar haar leven in Polen. En dat was dan dat...

    Verwachtingen zijn een prima voedingsbodem voor teleurstellingen. Na een poosje dubben heb ik uit de aanwezige meisjes voor een herhalingsbezoek aan Manuela gekozen.

    Manuela herinnerde ik me als knuffelig (en dat was ze), 'lekker' (en dat was ze), lief (en dat was ze), rondborstig (en dat was ze), vriendelijk, servicegericht - afijn: een zachte heelmeester voor een stinkende wond.
    Manuela maakte geen kans - bij elke aanraking, bij elk geluidje, bij iedere zoen, elke zucht, elke beweging wist ik: dat heb ik de laatste maanden veel mooier, veel beter, stukken intiemer, onmetelijk gevoeliger, alles echter gekregen.

    Claudia, je leest dit niet, maar Sinatra wist hoe hij het zeggen moest:

    I’ve got you under my skin
    I’ve got you deep in the heart of me
    So deep in my heart, that you’re really a part of me
    I’ve got you under my skin

    I’ve tried so not to give in
    I’ve said to myself this affair never will go so well
    But why should I try to resist, when baby I know so well
    That I’ve got you under my skin

    I’d sacrifice anything come what might
    For the sake of having you near
    In spite of a warning voice that comes in the night
    And repeats, repeats in my ear

    Don’t you know you fool, you never can win
    Use your mentality, wake up to reality
    But each time I do, just the thought of you
    Makes me stop before I begin
    ’cause I’ve got you under my skin


    Bah.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  4. #4
    Geregistreerd
    17 juni 2006
    Last Online
    26 september 2006 @ 15:35
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Manuela

    Haarkleur/-lengte : blond, recht kurz
    Lengte dame : 170 cm
    Postuur/Cupmaat : schlank, C
    Nationaliteit/Taal : Polin/ Deutsch
    Leeftijd : Ende 20
    Tatoeages/Piercings :
    Service:
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :1 Stunde
    Prijs :95 €
    Extra’s bij het bezoek:-

    Bis jetzt hab ich immer hier mitgelesen. Man sollte dann auch was beisteuern. Ich hatte Druckabbau nötig und ab ins Aspasia vor einigen Tagen. Wegen einer Baustelle war kaum was in dem Laden los und ich entschied mich für Manuela.
    Sie sagte mir offen daß sie nen Lippenherpes habe und deshalb momentan nicht küßt. Ich habe damit keine Probleme, denn es ist eine Warnung vor Ansteckung. Was dann abging war die Totalverwöhnung. Noch in der Dusche eine sehr lange andauernde Blassession, wo ich im Gegenzug dafür sorgte, daß sie schön feucht wurde.
    Dann auf der Matraze. Wunderschönes Schmusen (ohne Küssen) unterbrochen von Blaseinlagen vom Allerfeinsten. Manuela kam auch nicht zu kurz.
    Dann Poppen in mehreren Stellungen, sie wurde ganz schön geil, kam aber nicht. Muß auch nicht.
    Dann der Abschuß, begleitet von einem wunderschönen Höhepunkt.

    Daß sie wg. Herpes ausnahmsweise nicht küßte ist für mich kein Problem, es war trotzdem eine wunderschöne Stunde. Es gibt ja noch so viel anderes was man tun kann.

    Wiederholungsgefahr: 100%

  5. #5
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    21 september 2007 @ 15:32
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kann ich nur bestätigen. Klasse Stunde mit einer intelligenten meid. Mischung aus Zärtlichkeit und aktivem Sex. Empfehlung. Ich hab das Gefühl daß sie sich gut aufgehoben fühlen muß. Da gibts in jedem Fall noch ne Wiederholung.
    Laatst gewijzigd door leffebruin; 20 juni 2006 om 16:38

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Controlebezoek :D

    Niks veranderd - haar Duits is aanzienlijk verbeterd sinds de laatste keer, ze spreekt nu ook een paar woorden Nederlands.

    Zoenen: - gulzig, gretig, nat en overvloedig;
    Beffen: - heel erg smakelijk;
    Vingeren: - gulzig;
    Pijpen: - diep, zacht - precies goed;
    Neuken: deze keer niet - het kruit was al eerder verschoten.

    Heel erg goede ervaring. Ik weet dat ze haar nukken heeft (ik ben zelf ook wel eens geslachtofferd), ik trof ditmaal een goede dag... En dan is het feest.



    (elke keer weer leuk om te merken hoe de professionele geluidjes van de eerste paar minuten eerst verstommen en dan langzaam maar zeker bij voldoende toewijding en getuige allerlei overige lichaamsfuncties overgaan in 'echte' geluidjes, soppende geluiden en uiteindelijk sckokkend vochtige samentrekking van de bekkenbodem - de ontspanning daarna is een genot voor het oog :D)

    B'dum tsch ®
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  7. #7
    Geregistreerd
    21 januari 2008
    Last Online
    3 april 2013 @ 09:41
    Berichten
    14
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Manuela

    Lengte dame : ca 168 cm
    Postuur/Cupmaat : B/C
    Nationaliteit/Taal : Poolse/Duits
    Leeftijd : ongeveer 30
    Tatoeages/Piercings : mooie piercing in haar navel
    Service: pzc, nmc, tongzoenen, heerlijke GFE ervaring met haar, lekkere geile stomende sex waar de vonken vanaf vlogen.
    Voordelen: we houden beide van tongzoenen
    Nadelen: te kort
    Tijdsduur :1 uur
    Prijs :100,-
    Extra’s bij het bezoek:geen

    Pijpen = 10, zoenen = 10, neuken = 10

    Herhalingsfactor= (voor mij) 200 %

    Gisteren als warming up voor de wedstrijd naar Aspasia getogen.
    Na de line up (meer dan een heel elftal) en het zingen van het volkslied gekozen voor Manuela. Ik kende manuela van zo'n 8 weken geleden net voordat ze naar polen ging (toen al een waanzinnig uurtje met haar gehad)Inmiddels is ze weer een week of drie terug om binnenkort weer naar polen af te reizen.
    Manuela is in het begin rustig en aftastend, echter na het opfrissen van het geheugen is meteen het ijs gebroken. Na de douche samen op bed beland en gelijk begonnen met tongzoenen.... mensen wat kan deze meid heerlijk zoenen. Onder het zoenen ging ze heerlijk op me liggen en kronkelt als een slang over mijn genotsknots. Na twintig minuten !!! elkaar helemaal geil te hebben gemaakt met tongzoenen zakt ze af naar mijn genotsknots om een heerlijke pijpbeurt te geven. Ik heb me moeten inhouden om mijn zaad niet in haar mond te spuiten. Ze pijpt heerlijk afwisselend met en zonder handen.
    na de pijpkunsten van Manuela was het mijn beurt om haar al beffend te laten genieten tot een hoogtepunt. Na deze daad een condoom erom en het al neukend afgemaakt.
    moet zeggen dat we beiden na de eerste zaadlozing uitgeput even hebben moeten bijkomen. Manuela is een vriendelijke meid met wie je (in het duits) een leuk gesprek kunt voeren.
    Na enigzins uitgerust te zijn begon ze me weer heerlijk op te geilen met tongzoenen. Je merkt dat ze hier zelf ook enorm van geniet en nat van wordt.
    nadat mijn kleine spits weer in stelling was gebracht met haar pijpkunsten kwam ze heerlijk bovenop mij zitten en begon al zoenend heerlijk te rijden. Hierna heb ik in doggystyle het condoompje voor de tweede keer vol geschoten. Helaas was hierna de tijd voorbij.
    Tijdens het afdouchen vroeg ze me of het me ook zou lukken om een derde keer klaar te komen. Ik heb haar beloofd de volgende keer terug te komen en 2 uurtjes met haar naar boven te gaan, waarop ze antwoorde "dan gaan we voor 4 zaadlozingen"

    Oww en manuela ...... onze overwinning is inderdaad binnen
    mannen willen maar één ding….ze zijn dus niet veeleisend. :D

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Helaas: vertrokken...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  9. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Met kramp in de tong en een stijve - ehrm - rug zit ik thuis de betrouwbare bron uit te hangen.

    Manuela is weer terug. Slanker en donkerder (bijna zwart waren de haren - uit een potje van de kapper naar ik aanneem), met wat kleinere tietjes dan ik me herinner (een B) maar helemaal van mij.

    Het gonsde al een poosje, het duurde even, maar ze is er weer. Meteen stuwt ze in haar eentje Huize Aspasia weer op naar de eenzame hoogte van weleer. Ik zal wel een ouwe brombeer lijken, vroeger was immers alles beter, maar de meerderheid van de meisjes die ik er sinds het vertrek van de kanonnen het mogen proeven steekt toch wel een beetje bleekjes af bij deze mevrouw.
    Het is te hopen dat er een paar les krijgen van deze warmbloedige Poolse deerne - een paar jaar ouder dan weleer, net als ik, maar nog even compatibel. Mevrouw laat zich gewillig en graag verwennen, ze geeft terug wat ze krijgt.

    Ik schaamde me een beetje: ik herkende haar niet echt; slanker en niet meer blond, maar gaandeweg kwam het allemaal terug. Zonder terughoudendheid, zonder gemaakt gekreun, met plezier en aandacht gaf ze zich over. Van de douche tot en met het weer aankleden was ze zonder haast van mij.

    De zondag van Carnaval vertrekt ze voor een niet nader uitgesproken poosje naar huis, daarna is ze uitgerust - mag ik hopen - weer terug om aan het begin van de zomer de inwijding van het verbouwde pand aan de Rijksweg in Lemiers luister e geven.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  10. Onderstaande 3 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (15 februari 2012),Rudi_NL (10 februari 2012),wallace1831 (11 februari 2012)

  11. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Niet meer beschikbaar...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Diamond 468*60