Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 892
  1. #51
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Dat is dikke pech Pierre.

    Bij PHG werd mijn A4 afdrukje niet eens bekeken ivm de korting actie.
    De korting werd ongezien verleend.
    Je mag me vooringenomen noemen maar klantvriendelijkheid staat
    bij PHG met hoofdletters geschreven.
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 maart 2011 om 04:21

  2. #52
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Ha Smittie, waarschijnlijk was je dan de Nederlandse beer die er al was toen ik aankwam. Je neemt mooi de tijd voor je recensie. Zoals je zelf al schrijft: ik laat me liever door de dames in beslag nemen dan dat ik schrijf. Emmerich is mooi in de buurt voor wat niet vervelende uurtjes en geeft toch een goede prijs/prestatie verhouding. Vergelijk het is met de zelfstandige dames in buurt van Arnhem.

  3. #53
    Geregistreerd
    26 maart 2011
    Last Online
    21 juni 2023 @ 09:33
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Na het lezen/horen van diverse partytreff verhalen toch wel nieuwsgierig geworden naar dit fenomeen. Dus afgelopen week naar Emmerich geweest voor mijn 1e partytreff ervaring. Dat het emmerich werd, had vooral te maken met de afstand.

    Bij binnenkomst kreeg ik het concept en mogelijkheden uitgelegd. Niet te hard van stapel lopen dacht ik dus maar een 3-uren kaart. Even omkleden in de gang en dan maar eens rustig rondkijken dacht ik...

    Er bleken die dag 9 vrouwen te zijn; 3 turkse vrouwen, 1 duitse en 5 oost blokkers. De 3 turkse dames moesten nog een trein halen want voordat ik eens rustig de club had bekeken was ik al 2x boven geweest en afgewerkt in het turks door deze dames. Was niet slecht maar dat was het dan ook wel. Kijkend naar de klok was ik net een half uurtje bezig. Nog meer van hetzelfde en Wieis zou binnen het uur weer vertrokken zijn. 3uur afwerk en geen/weinig conversatie, niet echt een party.

    Gelukkig heb ik me uiteindelijk wel vermaakt met de dames uit het oost blok. Eerst met 3 dames en daarna nog eens met 2 (meggy en ...). Ze hadden er in ieder geval meer zin in dan de turkse dames. Daarna nog alleen met een macedonische (waarsch sylvia maar zooo slecht met namen). Wel wat ouder en volslank (vind ik persoonlijk niet erg). De sex was beter (pzc, massage, tongen en standjes) maar ook vanwege het contact. Deed in ieder geval moeite om in het duits een conversatie aan te knopen. Voor mij maakte dit het middagje wel de moeite waard.

    Al met al een wisselende middag. Het partytreff gebeuren sprak me opzich best aan. Ik ga het zeker nog een keer proberen. Qua afstand is emmerich voor mij ideaal. De bezetting zal bepalend zijn of ik bij binnenkomst binnenblijf of toch maar wat verder rij.

  4. #54
    Geregistreerd
    26 maart 2011
    Last Online
    21 juni 2023 @ 09:33
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Mmm na het zien van de foto;s verder in het forum van sylvia was zij het toch niet... zal toch eens namen gaan noteren....

  5. #55
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    13 maart 2024 @ 21:04
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    54
    Thanked
    120 in 52 posts

    Standaard

    Weer een leuke dag beleeft in Emmerich.
    De dames willen wel en werken fantastisch mee.
    Je moet er zelf ook iets van maken.
    voor de eerste keer met drie dames tegelijk naar de kamer geweest erg geil zelfs 2 dames samen zien zoennen dat geeft een extra geile boost.
    Ik ga volgende week op maandagf weer.

    Johan47

  6. #56
    Geregistreerd
    3 april 2011
    Last Online
    30 oktober 2011 @ 20:12
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hi hi, hoe kom je aan de korting actie?

  7. #57
    Geregistreerd
    20 januari 2008
    Last Online
    24 mei 2020 @ 15:00
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    47
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    de tent ziet er,in vergelijking met Xanten,tiptop uit.

  8. #58
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Standaard

    Da's natuurlijk een offer one can't refuse, toch maar even buurten morgen om te zien wie er nu deel uitmaken van de steeds wisselende crew...

  9. #59
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Ja Noelcitroen, we moeten dit wel doen. Wordt het dan toch eens alleen maar tijdgebrek?

  10. #60
    Geregistreerd
    7 april 2010
    Last Online
    24 april 2017 @ 18:54
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Is dit een teken aan de wand dat ze nu al (noodgedwongen?) naar een dagkaart van 59 Euro gaan?

  11. #61
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Daumen hoch Hele goeie prijs-kwaliteitverhouding

    Gisteren kon ik mooi tijd vrijmaken om van de april-aanbieding van PT Emmerich (€ 59 voor de hele dag onbeperkt plezier) gebruik te maken. Dus iets minder dan 1,5 uur in de auto en ik stond om even na elven op de stoep. Bij binnenkomst werd ik hartelijk begroet door de thekefrau, die zich nog afvroeg of ik soms böse was omdat het zolang geduurd had voor ik weer terugkwam. Dat was natuurlijk niet zo, maar er zijn natuurlijk nogal wat alternatieven in de regio waar je de contacten ook mee op peil moet houden.

    Er liepen/zaten op dat moment 6 dames in het bargedeelte, waarvan ik er nog geen eerder had gezien. In de douche kwam ik de 7e dame tegen, Megy, met wie ik in Cleopatra Arena (GE) al eens het genoegen had. Die herkende mij zowaar ook en ze liet er vervolgens ook geen gras over groeien. Nog maar half afgedroogd werd ik door haar meegetroond naar het ronde matras op de begane grond. Zo in haar blote kont, met haar haren los en ondeugende lach op haar gezicht is ze het aanzien best waard en mijn lichaam reageerde daar spontaan op door lokaal de bloeddruk sterk te verhogen. Het “voorspel” was an sich wel geil, maar verder was het geen supersterke performance. Blazen mc en niet beffen of vingeren bleken de beperkingen, dat haalt altijd wat punten af van het eindresultaat. Toch ben ik prettig lang gepijpt en was het neuken wel goed (redelijk actieve dame), met de eerste shot van de dag als resultaat.

    Inmiddels hadden de aanwezige dames zich over de ruimtes verspreid en zat een deel in de huiskamer en nog twee aan de bar. Als achtergrondmuziek ditmaal een wat vlottere jaren '80 sound en ik merkte dat er ook in de dames wat meer leven zat dan ik me van mijn vorige bezoek herinnerde. Na het douchen moest ik eerst even een koffie scoren en wat bijkletsen met de thekefrau en de klusjesman (die ook in Cleopatra werkt). Daar werd ik ondertussen spontaan door de 27-jarige Bulgaarse Sibel bepoteld en geknuffeld. Een leuk uitziende donkerblonde meid met een mooi lang en slank lijf en voorzien van een prettig cuppie A+/B-. Zij is de Duitse taal redelijk machtig, dus viel er ook nog wat te palaveren met haar. En tijdens het kletsen zat ze gewoon lekker een beetje met me te vrijen, waarbij ze ook zo af en toe eens in de ballen kneep om de stok stijf te houden. Want dat is dan bij mij al snel het resultaat bij zo’n hitsig gedrag… Echt prettig en niks geen haast om in een peeskamertje te geraken. Toen ik echter voldoende cafeïne in mijn systeem had gegoten, werd het tijd om weer wat vocht af te laten. Ook met haar op het ronde bed beneden beland, waar ze haar naakte glorie geheel in dienst van mijn genot stelde. Ze liet duidelijk meer toe dan haar voorganster, was betrokken en actief en het werd een lekkere pot seks, waarmee ik de tweede keer kon knallen. De rest van de dag kwam ze nog regelmatig even haar lekkere lijf om me heen slaan, maar helaas is het er niet van gekomen haar een 2e keer te bespringen .

    Als pauzemachung nu maar de sauna benut, was goed heet, dus lekker zweten en de kop weer ff leegmaken. Aan de bar weer wat drinken en kletsen, inmiddels nog een andere Nederlander aangeschoven. Verder bleef het nogal rustig, zo af en toe voor kortere tijd 2-3 andere beren in de hut, maar enkele uren was ik toch de enige daar. Was deze keer echter niet al te boring, omdat de dames zich wel redelijk om mij (en de anderen) bekommerden.

    Tijd voor een wat exotischer uitstapje: een imposante verschijning was de 24-jarige Ghanese Brenda. Aantrekkelijke negerin, heel vrolijke ontspannen griet waar je deze keer voor de verandering eens in het Engels mee kon converseren. Lang lijf, strak, met mooie volle stevige Btjes met van die elegante kleine tepels. Zeer geïnteresseerde dame die overal wel over mee kan praten. Heeft een tijdje in Italië gewoond en spreekt behalve Engels dus ook Italiaans. Echt prettig gezelschap, die ook totaal geen moeite heeft met het feit dat ze aan betaalde seks doet. Met haar na een tijdje op één van de kamertjes boven terecht gekomen waar ze op een prettige manier lekker los ging. Ik kreeg geen tijd om op het bed te gaan liggen, want terwijl ze op de rand zat had ze de slurf al op de tong liggen. Pzc, lekker nat en diep waar het enthousiasme vanaf spetterde. Maar ja, ik wilde ook meespelen en zo’n donker gleufje moet altijd goed van nabij worden bekeken en bevoeld. Dus na haar even haar gang te hebben laten gaan kwamen we toch op het bed te liggen, op de zij in 69, zodat we synchroon konden slobberen. Ook zij werd er lekker hitsig van en lag met haar heupen een beetje mee te draaien. Ook vond ze het prima dat de tong door een paar vingers werd ondersteund, dus eigenlijk geen belemmeringen bij haar (alleen geen tongzoenen, maar soi, dat heb je bij haar niet nodig om geil te worden). Na een hoop gekronkel kwam ze op haar knieën en wilde ze me in doggy naar binnen hebben. En zo geschiedde, waarbij ik op het laatst niet meer wist wie nou wie bereed. En met het zicht op haar prachtige ronde bilpartij kwam de derde ontlading vanuit de tenen zal ik maar zeggen. Prima vrolijke actieve geile seks.

    Als vierde gegadigde diende zich de Roemeens/Spaanse Tamara aan, 30 jaar, gezicht iets getekend door een verleden van acné, lichaam wat voller, maar wel prettig en spontaan gezelschap. Ook met haar langere tijd zitten kletsen over van alles en nog wat (Duits of Spaans spreekt en verstaat ze). Op de kamer heb ik haar eerst een massage gegeven, die eigenlijk naadloos overging in een rustige vrijpartij. Pzc, zoenen, vingeren, beffen, allemaal geen probleem. Bij neuken in missio kreeg ik haar hielen tegen mijn kont aan zodat zij ook control kreeg over de diepte en het ritme van de stoten. Vind ik altijd wel wat hebben, zeker als de dame daarmee aangeeft ook voor zichzelf de pret eraan te willen beleven. In doggy de zaak met nogmaals een kwakkie in de tuit af kunnen ronden. Daarna nog wat liggen vrijen voor we ons weer beneden vervoegden. Niet de knapste van de zaak, maar wel lekker.

    De volgende waar ik zelf interesse in had was de 29-jarige Eda. Lange donkere haren, prettig lichaam met mooie cuppies C, helaas de buik wat gestriaeerd door het baren van haar twee koters. Wel een knappe meid om te zien, beetje spaanse signorita uitstraling. Haar Duits is niet supervloeiend maar volstaat, verder is ze gebekt met een aardig mondje Spaans. In ben kwijt of ze nu uit Bulgarije of Roemenië kwam, maar who cares anyway. Naast haar gezeten op de bank, kletsen, grappen en grollen, friemelen en een beetje vrijen. Ontspannen griet, beetje temperament, maar prettig gezelschap die je ook gewoon aandacht geeft en je een beetje uitdaagt. Tegen de tijd dat het tijd was om te kameren werd door haar voorgesteld om haar vriendinnetje mee te nemen, waarbij ze ook nog aangaf dat als ik ze zou masseren ze mij ook blij zouden maken. Haar vriendinnetje was Susi, een stevig propje van 1.55m met ronde borsten (C), die ook al bij de gesprekken betrokken was. Vriendelijke meid, niet heel afstotelijk, dus die mocht van mij wel mee als sidekick en ballenknijpster. Op het bed werd ik door beide dames een beetje overmeesterd maar wel op een prettige manier. Ik werd overal betast en gelikt, stevig gepijpt en ik mocht overal aankomen. Die Eda vind ik echt wel een lekker wijf dus uiteindelijk toch nog wat sap eruit weten te persen. En toen natuurlijk de beloofde massage, wat beide dames zeer beviel. Beetje PR voor de toekomst denk ik dan maar.

    Ik begon zo langzamerhand in de terug-naar-huis modus te geraken, nog even een broodje en wat soep gegeten en wat te drinken gepakt. Maar ik kwam nog niet weg, nauwelijks had ik het spul naar binnen of ik werd door Tamara geschaakt. Er was geen ontkomen aan, ik werd zo een kamer in gemanoeuvreerd en door haar op een hele geile manier onder handen genomen. Daarmee wist ze de stok weer op volle lengte in ere te herstellen en toen dat eenmaal een feit was, werd ik door haar wild genomen. Eerst zij boven, toen ik, daarna lepeltje-lepeltje en uiteindelijk geschaard tot ze was gekomen. Daar was het haar dus om te doen geweest, de geile schavuit... Bij mij was er echter geen vocht meer om te kunnen spuiten, dus uiteindelijk het wild geraas maar gestaakt. Toch 3 kwartier met haar liggen bonken, wordt je best moe van.

    Als het dan toch wat later wordt, dan moet je er nog maar even de tijd voor nemen. Met een drankje me nog even ter afscheid naast Brenda gezet, waarmee het wederom prettig vertoeven was. En doordat ze tijdens het kletsen toch stiekem weer met m’n zaakje zat te spelen, kreeg ik zin om haar nog 1 keer op de dop te draaien. Alhoewel ik niet zeker was of ik nog wat te presteren had, heb ik haar dus toch nog maar eens de kamer op gevraagd, waar ze met plezier gehoor aan gaf. En weer als vanouds: ik stond nog naast het bed toen ze me al aan het pijpen was en dat deed ze zo lekker dat ik er toch weer keihard van werd. Vergelijkbare sessie als de vorige volgde, met dat verschil dat ze me deze keer in missio in zich wilde voelen. Daarbij lag ze lekker mee te bewegen en te knijpen, zodat ik tegen de verwachting in alsnog ben klaargekomen.

    Hiermee kwam er voor mij in ieder geval een goed einde aan een hele fijne dag in Emmerich. Op de parkeerplaats kwam ik nog rjmhexe tegen, die van mij het stokje als lonely chicktarget zou gaan overnemen (als enige ijsbeer in een tent met op dat moment nog 5 dames en een hele avond te gaan...)

    En dat voor maar € 59,- (plus € 5 voor parkeren), ik weet zeker dat ik in april nog een keer ga!

  12. Onderstaande 3 leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 april 2011),hallodaarbenikweer (14 april 2011),rmjhexe (13 april 2011)

  13. #62
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    heb me gister uitstekend vermaakt,kwam om 18.30 binnen als enige beer aanwezig en had de taak van noelcitroen daar overgenomen:wink: daar deze scherpe beer weer richting nl vertrok Superleuke avond gehad met dank aan sibel ,eda en megy. Eda is naast flory een van de mooiere dames ,puur en naturel girl next door . Sfeer was goed en het ligt ook een beetje wat je er zelf van maakt,ben tot 23.00 gebleven en dat voor 59 euro! Hoop dat ze het nog lang volhouden !!
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  14. #63
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Het heeft lang geduurd maar dan eindelijk toch een positief bericht

  15. #64
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Vandaag maar van de korting geprofiteerd. Brenda en Meggy zijn top en dus herhaalde sessies. Eda was minder. Helaas geen Sibel ontwaard, had ik me op verheugd. Katja uit Bulgarije was nieuw en slank en moet nog wat leren. Ga vast terug.

  16. #65
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick2010 Bekijk bericht
    Is dit een teken aan de wand dat ze nu al (noodgedwongen?) naar een dagkaart van 59 Euro gaan?
    Volgens mij niet. Ze willen wel graag meer bezoekers hebben net als veel andere partytreffs. En heel wat partytreffs zetten op dit moment het prijsmechanisme in werking (bv Schneewittchen, Gangbangtreff Datteln, Partytreff Dorsten, Cleopatra Arena, Palace ) En dat is misschien algemeen wel een teken aan de wand.

  17. #66
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Last Online
    13 augustus 2011 @ 13:46
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hi hi Net hier even geweest, eerst maar een uurtje geboekt..... ! Een redelijke tent, maar niet mijn type dames. ( niet de mooiste )
    2 keer op kamer geweest, dus voor Euro 29,- niet verkeerd, maar geen herhaling voor mij !

  18. #67
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard 3 x is niet scheepsrecht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick2010 Bekijk bericht
    Is dit een teken aan de wand dat ze nu al (noodgedwongen?) naar een dagkaart van 59 Euro gaan?
    Volgens mij niet. Ze willen wel graag meer bezoekers hebben net als veel andere partytreffs. En heel wat partytreffs zetten op dit moment het prijsmechanisme in werking (bv Schneewittchen, Gangbangtreff Datteln, Partytreff Dorsten, Cleopatra Arena, Palace ) En dat is misschien algemeen wel een teken aan de wand.
    Volgens mij dat ook niet.

    Even wat inside information, of een "scoopie" als je wilt:
    De reden waarom men i.c. gedurende de maand April een uurkaart voor slechts 29,00 aanbiedt, en een dagkaart voor een miezerige 59,00, is vanwege het feit dat men besloten heeft dat er vanaf 1 Mei, althans begin Mei, een nieuwe prijs constructie zal gaan gelden. Het heeft dus weinig met het slechter gaan van de business te maken of met een evt. "paas aanbieding", zoals zovelen wellicht zouden kunnen gedacht hebben.

    Blijkbaar gaan de zaken zo goed, en is de tent zo afgeladen met mongers, dat het zich loont om aca tarieven op korte termijn te gaan toepassen. Men denkt nog na over de precieze inkom, maar dat zal liggen tussen 30-40. Prijs per chubby zal ook tussen de 30-40 liggen. Men wil dus kennelijk af v/h "PT/PC" concept en het omtoveren in een "SC". De kosten van die "wereldse" sauna hebben ze waarschijnlijk nog niet kunnen dekken en heeft blijkbaar tevens ertoe geleid, dat men tot deze belissing heeft kunnen c.q. moeten komen. Ik zou als ik jullie was in April nog even gaan en dan voor een uurkaart gaan voor die 29,00 euries; even kijken wie er zijn, misschien 1x poppen met een slanke (voorzover uberhaupt aanwezig) en dan (naar alle waarschijnlijkheid) wegwezen.

    Het plan is dus om de "grote kleine" concurent te worden van fun garden (=SC tevens gevestigd in Emmerich).

    Uitgaande van een inkom van 30 (20 onder de prijs van fg) en een h/u tarief van 40 (tarief aca; of te wel 10 onder fg tarief), is men dus bij het kameren van drie "dames" vanaf medio Mei, 150 euries kwijt. Nu is dat voor de hele dag 79,00.

    Een prijsstijging vanaf den Mei dus van a whopping: 89,8%!!!!

    Klasssiek geval van zijn eigen graf graven??



    Ik wilde eigenlijk niet meer in dit topico reageren (en zal het ook naar alle waarschijnlijkheid niet meer doen!!), maar ik wilde toch nog graag even inhaken op het door mij gequote. Doe er je voordeel mee....of niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Het heeft lang geduurd maar dan eindelijk toch een positief bericht
    Zijn anders genoeg luitjes die uit pure misère, uit pure ellende hun horror verhalen niet willen opschrijven. Laat staan dat ze lid zijn van een forum en over die mogelijkheid daartoe kennis hebben.

    Ik zou als ik jullie was wel op een ZATERDAG rond een uur of drie gaan. Kans is dan het grootste dat er meer Hollanders zijn waarmee je wat kunt "ouwehoeren"; opdat je je tenminste ook niet kapot hoeft te vervelen of door de prostituees continu op een negatieve wijze gestalkt zal worden. En eerlijk is eerlijk, het eten (en m.n. de o.a. met kaas belegde kaiser brotchen/pretzel zijn dan best te pruimen). Ook de Turks/Bulgaarse theke schijnt wat te ontdooien als het wat aangenaam drukker in de keet is. Ja, ze had zelfs deze dag wat meer aan haar uiterlijk gedaan ( zou ze mijn recensies lezen?) en haar haren waren netjes en glad in een paarden staart vastgebonden. Ook haar kleding zag er presentabel uit voor iemand van haar leeftijd. Gelukkig maar is ze niet zo dom om mee te willen draaien met de "jonkies", de prostituees. Dat zou er net zo belachelijk uitzien als een vanessa in hotpants, met daarbij incluis: roze lippenstift met donker gekleurde randje om der lippen. Met aangenaam druk bedoel ik trouwens in deze club <8, en >14 beren. Alles daarboven (wat niet in de lijn der verwachting zal liggen) is te druk voor de ruimte die beschikbaar is voor de punters. Ook heb ik ervaren/gehoord dat de muziek keuze op den Zaterdag beter is, alhoewel de TV dan wederom dezelfde peter north porno flick laat zien.

    Voor de rest blijft het chubbies geblazen daaro. De slankeren die er evt.(maar zeer onwaarschijnlijk) zijn (en die ik heb meegemaakt), zijn uit de hoogte. En dit vind ik uitermate curieus gedrag, gezien het feit dat deze "vrouwen" daartoe helemaal geen reden hebben. Want knap zijn ze zeker niet, laat staan sophisticated (maar dat is niemand daaro, maar dat terzijde). In real life, zou ik ze iig geen blik waardig gunnen. Geen knip voor de neus waard. En als zelfs medebezoekers met een niet goed met kukident kleefpasta vastgeplakt kunstgebit mij dit vertellen....( alsook bolle de eigen taal sprekende Arabs met op hun borst geplakte grote perzische tapijten), tsja, wat moet ik dan niet al die "vrouwen" vinden. Als er een ding is waar ik een hekel aan heb, dan zijn het vrouwen die zichzelf net iets te knap vinden of een net iets te positief zelfbeeld of eigen dunk van zich zelf hebben, maar naar de facto GEEN objectieve reden toe hebben.

    Altijd "apart" hoe de lelijkste sukkels vaak de grootste bek hebben en het meeste tegen mij zitten te meckern over al die low class chubbies.

    "Spiegeltje, spiegeltje aan de wand"....nee, die is wss stuk! Wat wil jij nou dan? Goede prestaties van topmodels? Get the fuck out of here.

    Zelfs deze lui wilden NIET zonder gepijpt willen worden, omdat zij de "vrouwen" als te lelijk/vies/vatsig voor hun piemelmans achten. Zoals eerder vermeld in deze thread door mij, vind ik juist dat die "minderen" een uitgebreider pakket moeten heben. Ze zijn te veel doorgeschoten met dat "safe sex" verhaal. En deze lichting prostituees in PTE: je kan er niets, nada mee. (ik heb het explictiet NIET over FLORI, ELIS, ANYA (eerste bezoek) (en ook wel Mima een beetje); m.n. die eerste twee, qua, uiterlijk, lichaam, sociale communicatie, betrokkenheid, dienstverlening etc. en mijn "gunfactor" t.o.v hen etc. etc.).
    Je bent voor deze type hoer gewoon een fokking nummer; en dat ben ik persoonlijk irl niet gewend (no brag, just fact).

    Ook ik heb dus niks aan dat bovengenoemde spiegeltje bij de type hoer die hiero werken. Deze prostituees zijn allemaal "lost", "lost" aan "het systeem", aan "money-making circuitjes". Te ver heen om nog stylistisch een oordeel des onderscheids te hebben m.b.t. de prostituanten. Een vaker voorkomend probleem in de (raam) prostitutie niche; ik voel mij persoonlijk te goed voor dit type hoer.

    Twee andere tamelijk goed de nederlandse taal beheersende en goed geassimileerde NL- Arabs, vroegen mij nog een lijstje te maken van het een en ander in NL en D. Daar heb ik ze graag mee geholpen. Dat werd netjes opgeschreven door mij op een door hen gehaald PTE blaadje aan de balie.

    Heb trouwens voor de eerste keer in mijn leven ook een neger gezien in een club. Dat maak je ook niet vaak mee.

    Maar goed, laat ze maar liever het WC slot eens een keer maken.
    Thans kun je nog steeds niet in alle rust liedjes lopen knetteren op het potteke!
    Ik was meteen afgeknapt toen ik een "vrouw" uit de wc zag komen, nadat ik haar kort daarvoor (terwijl ik in de pisbak een plasje pleegde), een scheetje hoorde draaien. Ik kan je vertellen, ook al was dit claudia fokking schiffer geweest; haar na dit tafereeltje neuken, dat, nooit. Degoutant!

    6 dames. 5 Chubbies, 1 slanke.
    12-14 beren.

    Namen onthouden:
    Tamara: dik, geen sili's, gouden ketting, deftige steenpuist boven haar linker "kadetje", flinke smoker!, plusmin 1.63, zeikwijf, men mag geen kip zeggen tijdens de seks of bj. "Beneden is kletsen, boven op den kamer is bek dicht en concentreren zodat je snel klaarkomt, "baby"" . Zelfs die bolle arabieren (en twee vatsige duitsers) waren verbaasd dat zulke lelijkers zich nog permitteren om zulke slechte seks te geven of om aan pMc ipv pZc te doen. Kinderachtig kutwijf (zijn er meerderen daaro!) die je op een hoog kinderachtig toontje onaangenaam gaat zitten napraten als een teringlijer-papegaai (zoals kinderen dat dikwijls plegen te doen), als men (ik) een zin in het duits uitspreek, die haar -om welke haar moverende redenen dan ook- onwelgevallig is.Kreeg continu een slappe tijdens het penetreren van deze chubby. Ongeloofeloos. Vooral toen mijn hand op haar linker bil zat en ik deze omhoog bewoog en die vieze dikke en vooral harde steenpuist voelde. Gadverdamme. Zit ook de hele tijd (wss onpositieve dingen!!!! want geen vrolijk gezicht wordt daarbij getrokken) over mij te vertellen in haar moedertaaltje tegen de andere in een trio. Kom zeg, onbeschoft trien, ga je moi een beetje belachelijk zitten maken?

    Two can play that game!!

    http://www.youtube.com/watch?v=gyYzxcM6eP8

    Ik ging op een gegeven moment zeer snel op native niveau andere talen tegen ze praten: had je die koppen moeten zien. Hielden ze meteen hun waffel! Pffff, ik ga me toch cker niet als drek laten behandelen, of over me heen laten lopen als een of andere homo?! Zeg ik in het duits, "als jij welke taal dan ook met die ander (v/d Ménage à trois, zie onder) gaat spreken, dan spreek ik toch ook mijn eigen talen!!!! Baf stonden ze. Ik heb ze na het poppen op luide toon wel 2 minuten lang (of elke keer als zij weer in hun eigen taal tijdens de seks begonnen te klagen dat ik na 3 min seks! niet snel genoeg kwam (wat wil je dan, stelletje lelijkerds, dat ik me pik stijf hou?!) zitten uitschelden in "mijn" talen! Pathetic pieces of work, deze twee! Bah.

    Katya: de slankste, gebronsd huidje, midden twintig, ook weer zo'n kamperig kutwijf! Het enige wat ze mee heeft is haar body! Ik weet ook niet eens meer of ze nou zwart/bruin haar had of gehighlight blond haar. Moet je nagaan. Natuurlijke borstjes, kleine b. Houdt continu de genotsknots met een vuist vast tijdens de mish en on top position, zodat je niet diep kan penetreren. Klaargekomen in deze position, toen ze "bij alle wonderen van den aarde" opeens haar handjes weghield van de vlablaffer en ik haar afneukte terwijl ik die bekken van haar tegen mij aanvoelde kletsen. (wat ik wel geil vind, hoe slecht en ontoelaatbaar het gedrag v/d prostituee in kwestie ook). Dit stomme mokkel zat zelf letterlijk "blehhh" te zeggen tegen die trut van hierboven, toen er spuug van mij op haar tepel zat. De andere dame werd een hoofdkussen gevraagd, die kreeg ze, en daarmee veegde ze wat MINIMALE speeksel van mij van haar tepel af. pfffffffff, randdebiel! Ongelofeloos. Ze bood haar borst zelf aan in godsnaam terwijl die andere de hemaworst afpijpte!!! What the fuck????!!!! Ook deze "sorry excuse for a prostitute", deed mij aapte mij na op datzelfde kinderachtig toontje (zoals hierboven beschreven), zoals laaggeschoolde, en niet in staat tot normale conversatie zijnde "vrouwen" (prostituees, oostblokkers, vul maar iets kuts in [....]), dat wel vaker plegen te doen!

    Ik heb haar aleen geneukt vanwege haar body. Ik wist eigenlijk al wel, dat het pure shit op de kamer zou worden. Want: zelden een zo zo zo zo zuur iemand voor zich uit zien kijken. Toen ze beneden daar alleen zat, en ik met wat bois mij zat te vermaken met wat chit-chat, haar "ge-shttt", en gevraagd of ze bij ons (naast mij) kwam zitten. Opeens heeeel boos (en op dat beschreven hoog kinderachtig papagaaien toontje, met haar tong ook uit haar snavel om haar ongenoegen te benadrukken): "Vas shhhhhht", "shhhhht"...."vat you vant"?!?!
    Die Arabieren keken mij al verschikt aan: wat hebben we nou weer aan de fiets hangen, wat een fokking psycho!!!!

    Megy, chubby, midden twintig, aardig gezicht, wel fotogenieker als irl, niet mee geneukt, kwam geen stront uit haar waffel, zegt je wel als enigste, weliswaar gestandaardiseerd en gemaakt, gedag bij het verlaten van de toko. Wat tatootjes op haar rechter boven arm ( wat ondefineerbare woorden en letters; mss van haar pimpo). Deze "vrouw" is zeer oncreatief met het instand houden van chit-chat ( ik bedoel, ik zou wel de gesprekjes kunnen initieren, maar waar zou IK dan met dit wss nog niet de lagere school afgemaakte hebbende en uitermate on-erudiete volk in godsnaam over praten??!!; zinloos dus, zonder gespreksaanknopingspunten van haar kant). Doodse stiltes worden door haar dan maar vervangen door -wederom- die kinderachtige napraat activiteiten.

    Wat een fakking kind ook, heh. Maar ik neem het ze niet kwalijk: die kindheid zit nog vaak in dit soort typetjes: vooral als ze al vanaf jongs af aan de hoereer business bedrijven. Ze hebben geen kans gehad om vroeger daadwerkelijk kind/puber te kunnen zijn, dus dan komen die onvolwassen trekjes dikwijls naar de oppervlakte naar boven. "Centjens"!!!!, er mot brood op de plank komen, ook voor deze "replaceables" in de maatschappij. Ze probeert haar best te doen om aardig te zijn, true, maar als het gesprek naar niets leidt, brengt ze kinderachtig gedrag ten tonele. Wat een fakking afknapper.

    Een zwarte, naam onbekend, midden tot eind twintig, met een afro/ jerry curl kapsel, en rode dikke neger lippen, en ditto neus.


    Ze leek me heel aardig, en kwam vrolijk over; zal je ongetwijfeld - afgaande op haar "vibe", goed mee van bil kunnen gaan. Donkere latina's, halfbloedjes zonder al te veel kenmerken van het negroide ras, soi; maar van volbloed negers gaat mijn bloed nooit koken. Helaas pindakaas. Ze lijkt me wel aardig, nogmaals gezegd.

    Eindconclusie: hoogte punt van mijn plus 50 minuten actieve aanwezigheid: de twee nl-arabs, de warme douche (eentje), de opeens praatgrage theke die zichzelf qua presentatie thans schijnt te hebben gefatsoeneerd ( al vast wennen aan het zo dadelijk meer upscalere SC gebeuren ); goed verzorgde boterhammen. (niet gegeten, maar optisch bezien). Simpel spa blauwtje was er niet, kreeg zo een onbestelde degoutante rood.

    Was het 3x = scheepsrecht?

    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

    Same ol', same ol' maddarfakking shit.

    Een crystal clear: Nee, no, nein, nada, ne, neh, etc. etc.

    Het is dat ik deze dag in Duiven op een verjaardag van een vriendje moest wezen, en het dus maar 15-20 min van de PTE verwijderd is, anders was ik niet geweest.

    Ik kan dus de positieve recensies van braddas hexe en citroentje niet ondersteunen,,,,als mijn mede-bezoekers van de (nu gebleken "perfecte) openingsdag. Mij een beetje op het verkeerde been zetten,,,,deugnieten.

    Noot: Eindelijk ben ik erachter gekomen hoe ik moet rijden(zonder navigatie)!!!!

    Komend vanaf arnhem/duiven/elten:

    0. grens over

    1. Afslag emmerich
    2. Eerste stoplicht links (gele verkeersbordje geeft emmerich aan)
    3. Alsmaar rechtdoor
    4. Totdat je de grote paarse/roze SF "golden gate bridge" equivalent te
    emmerich in de verte ziet.
    5. Bij dat stoplichten (met uitzicht op de golden gate) sla je links af naar
    emmerich, want rechtdoor is naar kleve.
    6.Bij de kruising naar rechts, richting emmerich stad mitte (zie verkeers borden ,zijkant weg) = de "steintor"
    7. Links af, langs een duidelijk als zodanig herkenbaar parkeer pleintje met
    kerkje; langs de "tabak borse"), en dan de eerste!!!!! straat na deze
    tabakswinkel naar rechts: dit is de lilienstrasse.
    8. Tweede of derde straat rechts is de hinter dem engel (vestigingsplaats).

    Zeer onwaarschijnlijk dat ik er nog wat aan zal hebben, maar niettemin.

    Lekkah aldi-neukuh, of niet dan!!

    Cuties.
    Laatst gewijzigd door Cuties; 17 april 2011 om 02:40 Reden: Iphone 4 spellings perikelen on 3:40 AM!!!!

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  19. #68
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    De kortste/makkelijkste weg vanaf A12/AB3 naar PT Emmerich:

    AB 3 afrit Emmerich/Kleve, stoplichten linksaf, volgende stoplichten linksaf, voorbij de rotonde OBI bouwmarkt 1e rechts.
    Dan sta je zo op de Tackenweide bij PT Emmerich voor de deur.

  20. #69
    Geregistreerd
    17 maart 2008
    Last Online
    17 november 2014 @ 13:09
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    dat is niet PT maar Fungarden.
    PT is goed te bereiken per voet vanaf parkeerplaats bij postkantoor

  21. #70
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Egg on my face!

    Je hebt gelijk, sorry

  22. #71
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Standaard Nogmaals voor € 59 onbeperkt poppen...

    De witte donderdag is van oudsher een geschikte dag om voorafgaand aan een paar dagen familiebezoek en gezamenlijke activiteiten een momentje persoonlijke wellness in te lassen. Vandaar gisteren dus een kleine 1,5 uur in de auto naar Emmerich, inmiddels een bekende route en ondertussen makkelijk te vinden adres.

    Deze dag bleek de thekefrau een zeer aantrekkelijke jonge vrouw te zijn, Samira, bijzonder vriendelijk en voorkomende, van origine oostblokse dame die goed Duits spreekt. Vermoedelijk zelf ooit wel eens aan de andere kant van de Theke gestaan, maar nu in ieder geval (helaas!) niet meer als snoepje in de snoepzak... Deze keer geen badjas maar twee handdoeken meegekregen, maar aangezien het binnen best warm was meer dan voldoende.

    Ik was er tegen half 12 en was op dat moment de enige gast. Later op de dag kwam daar steeds wat volk bij, maar de meesten bleven maar kortere tijd. Op de drukste momenten waren er 8 beren, 3 meer dan het aantal dames. Maar we hebben elkaar niet in de weg gezeten. De eerste douchegang werd verstoord door het gebrek aan warm water, kennelijk een zekering waardoor de geiser niet werkte, want de sauna was ook niet aan. Dit euvel werd echter snel door de aanwezige herr Direktor verholpen, zodat de rest van de dag de douches en de sauna weer lekker warm waren.

    De voor het mannelijk genoegen samengestelde crew van vijf bestond uit de olijke en qua heupbewegingen onnavolgbare Megy, de eigenzinnige mafkees met het mooie lijf Mima, de immer hitsige Afrikaanse zwarte parel Brenda, de nieuwe jonge en nog wat onbevangen deerne Roxana/Roxy (18 jaar, Roemeense, 1.60 m lang (kort) wat gedrongen postuur, cuppies A, maar een zeer knap gezichtje met blond haar in strakke vlecht) en last (expres de zinsnede "but not least" weggelaten) de nestor van het stel Tamara. Voor mij qua optische aanlokkelijkheid dus een "four out of five ain't bad" klassering.

    Met alle dames behalve the last één of meerdere keren geviespeukt, bijna iedere keer op het ronde bed beneden beland, waar het af en toe druk was met drie stellen tegelijk op de mat en iedere keer weer door de dames gemotiveerd tot heftige bloeddruktoename in de onderbuik en energievretende samensmeltingsactiviteiten met happy end. Bijzondere vermelding verdient Roxana, die in haar jeugdige onbevangenheid veel toeliet (inclusief vingeren en beffen), zelf meevingerde als je op de benedenverdieping aan het klussen was en er lekker voor ging liggen voor het eigen gerief. En dat van mij daarna niet vergat. Echt nog een ontspannen schatje met een verwenmentaliteit.

    De algehele sfeer overdag was goed, de dames actief in de acquisitie, er werd veel op de gedraaide oostblokmuziek gedanst waarbij ik door met name Mima, Megy en Roxy aan alle kanten werd besprongen en betast en mocht betasten en ook werd er over alledaagse dingen gebabbeld. Af en toe tussen de bedrijven door even genieten van wat verse broodjes en het gezelschap van Samira de lieftallige Thekefrau of van de sauna, waar de meeste dames ook even kwamen aanschuiven.

    Voor het schamelijke bedrag van € 59 me de hele dag suf geneukt, pret gehad en goed gezelschap van de dames ondervonden. Helaas stopt het sonderangebot (zoals nu aangegeven) eind april... Maar ook voor de oorspronkelijke prijs zal ik me er nog wel eens vervoegen.

  23. Onderstaande leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (22 april 2011)

  24. #72
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Hallo noelcitroen, ik was er donderdagavond. De dames beklaagden zich dat ze overdag zoveel gefickt hadden. Ik begrijp nu dat jij de oorzaak was. Toch diverse keren spass gehabt met Brenda, Roxy en Mima. Megy was er helaas niet en de thekefrau was de bekende oudere dame. Het April angebot mag wat mij betreft worden gecontinueerd. Ik sluit me aan bij jouw ervaringen.

  25. #73
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Beitrag

    Hoi hdbiw,

    Samira zei al dat ze niet de hele avond hoefde te werken, dus pech voor jou...

    En nu weet je precies de reden dat ik altijd vanaf openingstijd probeer in te checken... Dames nog fit, vaak net uit het nestje maar voorbij een ochtendhumeur.

    Ik merkte inderdaad aan de dames dat aan het einde van de middag de puf er een beetje uit was. Megy zei ook schertsend toen ik nog als enige over was "als jij nu ook vast naar huis gaat, dan kunnen wij slapen...". Helaas voor haar kwam kort daarna nieuw volk binnen...

  26. #74
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Afgelopen week een dagje vrij van werk en in verband met de kortingsactie die nog tot het einde van de maand geldig is PT Emmerich eens een bezoekje gebracht.

    Met behulp van de eerdere beschrijvingen was het pand goed te vinden, inclusief de doordeweeks betaalde parkeerplaatsen. Ook niet de fout gemaakt om de trap op te lopen (=naar "Privatempfang"). Na binnenkomst de financiele kant van het geheel afgehandeld (59 euro, de ene euro wisselgeld werd ook netjes gegeven, dat is in sommige clubs wel anders). Daarna voorzien van een sleutel, armbandje, slippers en 2 handdoeken. Badjassen zijn in tegenstelling tot het begin blijkbaar niet meer standaard. Voor de gebruikte slippers stond er een desinfectieton (ik herinner met gelezen te hebben dat sommige bezoekers twijfelden of er gedesinfecteerd werd).

    Na het omkleden en douchen naar de bar voor een bakje koffie en vervolgens naar de zitkamer, waar de dames zich bevonden. In totaal 5 dames aanwezig (niet echt veel dus, maar genoeg voor het aantal bezoekers): Brenda, Tamara, Mima, Sibel en een dame waarvan ik de naam niet meegekregen heb. Verder nog een dame in burgerkleding die blijkbaar die dag geen dienst had.

    In totaal waren er 3 douches die ook door de dames gebruikt worden. De boiler die hiervoor gebruikt wordt, heeft waarschijnlijk wat weinig capaciteit, want als een tweede of derde douche aan of uit wordt gezet merk je dat duidelijk aan de temperatuur van jouw douche. Verder was de douche eenmaal ook helemaal koud, blijkbaar was de zekering eruit gevlogen. Voor mij niet zo'n probleem aangezien ik net uit de sauna kwam en toch koud wilde afdouchen, maar wel voor Sibel die zich even wilde opfrissen.

    Al met al is de dag leuk verlopen. De dames probeerden de gasten zo goed mogelijk te vermaken en ook de thekedame en de eigenaar probeerden het de gasten naar de zin te maken. Ik had dan ook geen reden tot klagen.

    Echter indien het tarief weer naar 99 euro gaat (of erger nog: als er een saunaclubtariefstructuur gaat gelden), denk ik persoonlijk dat ik toch weer eerder voor Xanten zou kiezen. Emmerich is ietsje dichter bij de grens (vanaf Nijmegen/Kleve zal het ca 15 minuten schelen), de gemiddelde leeftijd van de dames is een stuk lager (25-30 jaar?) dan in Xanten en iedereen doet zijn best om het gasten naar de zin te maken, maar Xanten heeft toch iets meer sfeer en meer variatie in de dames. Met de huidige kortingsactie is Emmerich echter een zeer goed alternatief.

  27. #75
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door einzalganger Bekijk bericht
    de tent ziet er,in vergelijking met Xanten,tiptop uit.
    Foto's zien er inderdaad goed uit, maar net zoals in de meeste clubs zijn de foto's wel uit gunstige hoeken genomen.

    Overigens staan er nu rechts naast de trap (op de onderste foto) nu een drietal gokkasten.

 

 
Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60