Tijdens mijn megaSEX familiy midweek op dinsdag naar het Palace getogen en hier lekker rondgehangen en een heerlijke 'rustige' dinsdag meegemaakt door het voetbal lekker weinig beren en erg goed aantal dames en mooie .

Na mijn 2e verovering stond ik lekker uit te rusten van mijn zojuist afgesloten sessie met ene sahrah (naam schrijfwijze onbekend) en kreeg net mijn apfelshorle en wordt ik overrompeld door deze erg agressieve dame die mij geen seconde met rust wil laten ik zeg ik heb net afgesloten met een collega van jou en heb even pauze nodig maar daar wilde zij niets van weten.....

Ik nogmaals sorry! nu even pauze en zij direct ik krijg hem wel klaar en MOEST zij nu net mijn apparaat aanraken gebeurde er onder mijn handdoek iets ik blijf sterk en herhaal mijn betoog en zij blijft aan mijn zijde hangen en ik blijf haar strak aankijken en zij mij ook en ik blijf sterk, sterk, sterk ........ ZWAK euh we gaan toch maar even op de bank zitten en zij met haar handen aan mij rommelen en JA dat gaat fout .

Dus toch maar een kamer opgezocht en de Cock ruikte de vrijheid en maakte direct misbruik van de situatie en begon te stijgeren was echter van korte maar toch wel heftige duur, ik merkte de vorige ejaculatie nog ja behoorlijke pijnlijke ballen en staaf..... maar hier nam Angelique mijn 3e dame van deze avond dus geen genoegen mee en bleef mij PZC-en en ik moest haar ook op diverse standen nemen uiteindelijk na meerdere pogingen toch mijn HP gekregen en dus ook weer een heerlijke afsluiting van een mooi bezoek
aan de Palace. Even afrekenen en heb haar mijn Hookers Visitekaartje afgegeven.

Dat met die stijve klopt aardig, ze deed erg haar best en heeft ook geloont was namelijk gedurende de sessie vaak stijf .

Herhalingsgevaar redelijk niveau !

Groeten,

De Cock.