Mijn allereerste verovering in het Palace is geworden de Turkse Dilara (spreekt erg goed duits!).

We zijn met elkaar in gesprek geraakt waarbij ik aan de Bar zat (waar anders ) en zij achter de Bar stond, het klikte gedurende het gesprek, zij ging naast mij aan de Bar zitten met de opmerking dat er een kruk tussen zat die ze vrij liet en hier haar vermoeide voeten op legde, ik draaide mij om en stoote haar voeten van de kruk en zei oeps sorry en het leek wel 'The Magic word' en we raakten nu echt in gesprek (als je dat al zo kunt noemen ) je weet beide wat het resultaat van zo'n gesprek gaat worden en DAT VIND IK NU HEERLIJK en dat heb je in een gewone Kroeg niet maar hier gelukkig wel en daar kom ik ook voor LEKKER NEUKEN EN MIJ LEKKER LATEN PIJPEN ja, ik ben nog steeds de pijpjunk van Hookers .

Uiteindelijk na het gesprek met haar toch naar de kamer gegaan, in eerste instantie wilde ik niet vond het nog een beetje te vroeg en na verloop dat het gesprek vorderde ben ik toch weer zwak geworden en voor de bijl gegaan en heb daar gelukig geen spijt van gehad.

Op de kamer lekker GFE, FO en Doggie en nog wel meer maar ook de Cock staat op zijn privacy en sluit af met een HP ........ brrrrrrrrr wat is dat lekker . Ook deze schone heb ik mijn visite kaartje afgegeven!



Groeten,

De Cock.