Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Daumen hoch Mia / Mina (Marokko)

Gisteren met deze mooie schone mee geweest.
    We hadden de mooiste kamer van GT die tegen de binnentuin ligt.
    Zeer grote kamer met dubbel bed dat we ook in het geheel benut hebben.
    Zij had met haar vriendin mij al een paar weken op het oog en het was vanavond of Dunja of Mia.
    Na wat aan de bar zitten rommelen in de badjas werd het tijd na 20 min. om te gaan.
    Op de kamer heerlijk PZC tot bijna hoogtepuntmaar ik wou toch eerst even proeven of bij haar ook alles lekker was.
    Daarna wat standjes om dit op het forum te vermelden.
    En tot slot weer heerlijk PZC met hoogtepunt heerlijk in dit mooie mondje.
    Om wat bij te komen heeft ze me heerlijk gemasseerd.
    Terug in de bar nog wat gedronken met haar ja zij is voor herhaling vatbaar.

Mia; Marrokaanse geboren in Duitsland
    Taal; zeer goed Duits
    Lengte; 165 cm
    Borsten; echt cub B
    Haar; lang krullend geblondeerd
    Leeftijd;21 jaar
    Ze is al een tijd aktief hier en moet zeggen dat het vreemd is dat er zo weinig over is geschreven.
    Doet wat er in de club van wordt verwacht.PZC,Beffen,Zoenen,alle standjes,en neemt de tijd.

Last Online
    4 december 2024 @ 20:41
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

was je gisteren niet de enigste.heb de dame al veel vaker gezien maar van een kamerbezoek was het niet gekomen.gisteren in de bios was er geen ontkomen meer aan enkele diepe tz bezegelde de sleutelvraag.
    en op de kamer was prima lekker tz goed pzc en heerlijk amazone.beetje kinky met d r laarzen en kettingen.maar zeker voor herhaling vatbaar.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Mia

Vergeten te vermelden dat ze een buikpiercing heeft,en tato,s weet ik niet meer.

Last Online
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

buikpiercing met ketting tattoo chinese tekens op rug en rechter bil

Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Mia 17-08

Gisteren met deze Arabische schone de kamer op geweest, want een super kont heeft deze meid, super.......................

Ouderwets weer keihard van achter genomen deze lady, want dat wilde ze heel graag

Geen herhalingsgevaar deze dame voor mij, want bij het afrekenen probeerde ze 75 euries te vangen ipv 50 euries. Ik wist zeker dat we niet langer dan een halfuur verbruikt hadden, misschien was het omdat ze me eerst in de kino heeft zitten zuigen en daarna naar de kamer wie zal het zeggen??

Om vervelende ellende te voorkomen haar de 75 euries betaald......:wink:
    Er staat hier dat ze Mia heet, maar dacht toch echt dat ze zich als MINA voorstelde, who cares??
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Mina

Omdat een ander afspraakje niet doorging had ik wel zin een een wat steverige beurt te maken.
    En toen zij op mij af kwam in de Kino dacht ik jouw ga ik hard nemen:teuflisch
    Na wat voorspel in de Kino is zij de sleutel gaan halen van de laatste nieuwe hut.
    Nou die is nu goed ingezegend door ons en het hout werkt nu nog steeds.
    Zij houdt van stevig pijpen en genomen worden.
    Na een bef sessie van me heeft zij me dan met haar mond,keel en slokdarm me dan ook goed verwend.
    We zijn toen verder gegaan met de drie standjes van Lust..
    Om haar op zijn hondjes geheel af te werken.
    Ze sloeg zich zelf hard op haar billen en ik drukte stevig aan zodat de voorzijde van de hut zelfs in beweging kwam.
    Na flink wat doorstoten zijn we dan ook beide brullend klaar gekomen (als leeuwen).
    Zij heeft me toen nog wat extra een massage gegeven en we hebben alle splinters verweidert die door de druk rondvlogen.
    Ook de plinten hebben we weer vastgelegd.

Ja dit was een heerlijk samen zijn met een vrouw die hem bikkel hard wou.
    (dit Reimt ook nog )
    Ik had iemand beloofd om weer een keer op deze manier te schrijven en ik moet zeggen dat ik nu tijdens het schrijven het hout nog hoor kraken.
    Geen problemen met betalen gehad,ik denk omdat ze zelf ook echt genoten heeft.

Last Online
    22 oktober 2006 @ 22:03
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard mia of mino mr hummer had de dag des levens

Mijn god mijn god wat een behoorlijk lekker ding is die mia of mino of hoe dat kind ook heet !!!
    ik kan nergens anders meer aan denken !
    en dat allemaal de schuld van mijn vriend jerry springer toen hij zei je moet eens mee gaan was ik meteen verkocht en kan nu niet anders dan een paar x permnd gaan en me laten verwennen door het vrouwenlijk schoon daar ,ik zei hem dat dit echt net zo verslavend is als rotzooi (al heb ik geen ervaring daar mee )
    laat ik het zo zeggen !! ik hoop dat ze nooit op mij zou vallen ,want zo als zei kijkt ,lacht en je klaar neukt is niet te filmen ,en weet zeker dat het mij een rib uit het lijf zou kosten want zou dan echt voor haar blik vallen ,.
    ik ben een paar keer daar permaand daar of in HPG maar haar had ik nog nooit gezien ..wat een toppertje
    het is echt een aanradertje ,,
    ik zou jullie dit zeggen ....al zou mijn vriendin met de kleine in de arm liggen huilen , dan zou ik haar het toch hard en met liefde geven .
    DAMN wat een meid .

mvg mr just for fun

Last Online
    27 januari 2013 @ 21:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard @mr just for fun

een verslaafde meer.....:D

welkom op onze forum

neukie :wink:

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Reden Verslaafd?

Ja, het is wat wordt je omgeluld om wat te wippen en ben je gelijk zowat verblindt door deze dame, zo snel kan verslaving nou ontstaan, dus pas maar op :green_smi , het is mij ook al overkomen :D . Het is trouwens niet zo erg als je vriendin met de kleine op de arm zou staan te huilen maar wel thuis laten hè :thefinger :thefinger .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MR JUST FOR FUN
    Mijn god mijn god wat een behoorlijk lekker ding is die mia of mino of hoe dat kind ook heet !!!
    ik kan nergens anders meer aan denken !
    en dat allemaal de schuld van mijn vriend jerry springer toen hij zei je moet eens mee gaan was ik meteen verkocht en kan nu niet anders dan een paar x permnd gaan en me laten verwennen door het vrouwenlijk schoon daar ,ik zei hem dat dit echt net zo verslavend is als rotzooi (al heb ik geen ervaring daar mee )
    laat ik het zo zeggen !! ik hoop dat ze nooit op mij zou vallen ,want zo als zei kijkt ,lacht en je klaar neukt is niet te filmen ,en weet zeker dat het mij een rib uit het lijf zou kosten want zou dan echt voor haar blik vallen ,.
    ik ben een paar keer daar permaand daar of in HPG maar haar had ik nog nooit gezien ..wat een toppertje
    het is echt een aanradertje ,,
    ik zou jullie dit zeggen ....al zou mijn vriendin met de kleine in de arm liggen huilen , dan zou ik haar het toch hard en met liefde geven .
    DAMN wat een meid .

mvg mr just for fun
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen hoch MR Fun kan nergens anders meer aan denken

:D bedankt jongens voor het commentaar maar denk echt aan niets anders dan aan haar !!!!
    ik zie haar gewoon weer voor me hoe ze mij aan het pijpen is en dan met haar gulzige ogen voor meer vraagt of nog erger toen ze op haar knieen ging zitten en met die heerlijken billen in de lucht duwde en dat zelf haar kontje me aan lachte van ,,,,je mag je mag echt echt ,,,,maar toen ik het haar aan het geven was (gewoon haar kutje )keek ze ook nog eens om en met die mooie ogen en rode lippen smachten ze naar meer terwijl ze ook zelf aan haar kontje zat ,ik kon niet meer doen dan even wat dom lullen (waar ik trouwens goed in ben) WAnt anders had ik mijn 5mljoen kado s al lang aan haar moeten afstaan .

Toen zei maar even op mij ,,,,,maar ja toen was het spel gauw over toen ik diep in haar ogen keek en zei mij aan het bereiden was alsof ik een of ander genots staaf was van eens kijken hoe gauw komt hij inderdaad al klaar

ik kan jullie dit vertellen als mijn vriendin zo neukte TROUWDE IK MET HAAR

ik hoop voor jullie begrip dat ik me even liet gaan en excuses voor mijn grof taal gebruik :teuflisch .gr MR JUST FOR FUN

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

oeps mijn aanstaande ex kwam binnen en KLIKTE hem maar even weg .vandaar dat ie dubbel staat

toen ze vroeg wat is een ijsbeer forum heb ik maar gezegd dat het iets was van de WSPA whahaha(dieren bescherming)

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Lekker stevig genomen

Na dat ik met Kiara weer een film had opgenomen in hut 15 via de spiegels,was het nu tijd voor iets harder te werk te gaan.
    Ik vergat zelfs even de nieuwste aanwinst uit Tunesie Shanell.
    Dit kwam omdat ik de kino inliep en plotseling een hand voelde onder mijn badjas.
    Mina zei nu ben ik aan de beurd ?
    Eerder op de avond hield ze me tegen in de gang naar de tuin toe.
    Ze pakte iets onder mijn bademantel uit en stopte dat bij haar in een spleetje dat op de zelfde hoogte zat.
    Ik had iets van ho meid dit gaat te snel en te fout:green_smi
    Maar nu omdat ik zag dat Kiara,Shanell,Dunja en Sarah bezet waren en mijn auto maatje bijna naar huis wou (Little Diablo) moest ik snel handelen.
    We zijn naar kamer 3 gegaan en hebben een heerlijk stevig neukspel gespeeld met bef en hard pijpwerk er bij.
    Daarna op het laatst haar heerlijk op zijn hondjes hard genomen,ze sloeg zich zelf op haar billen tijdens mijn rampartij.
    Heerlijk samen klaar gekomen het leek een hele tijd te duren voor we stopte na een hevig orgasme.
    Daarna gesloopt weer naar huis gereden.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Het lijkt wel een bekend verhaal,maar gisteren na Kiara weer met Mina een uurtje meegeweest.
    Ik had namelijk geen zin om in de rij te gaan staan voor Cassandra.
    dus dan toch maar een keertje wat harder er tegen aan gaan met een meisje die dan ook graag hard genomen wil worden.
    Dus de sex was weer goed en mijn avond ook.

Last Online
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

hoe ze bij lr heet weet ik niet wel dat haar service nog steeds top is.borsten zijn inmiddels getuned.

Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Discussies
    29
    Thanks
    862

Standaard

Bij de gang naar de bios werd ik aangesproken door Mia. Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op Estelle, maar het liep even anders. Ik had al uitgelegd aan Mia dat ik geen rookie was en een hoge standaard had. Duitse dames laat ik dan ook meestal links liggen, maar Mia stelde mij gerust en zou me niet teleurstellen. Althans dat waren haar woorden. Snel hadden we een 'schlussel' bemachtigd. Mia had wel zin in AV, maar ik had hier geen behoefte aan. Misschien een volgende keer.
    Mia is zeer relax in omgang. Ze gaf mij een lekkere pijpbeurt, waarbij haar rode lippen mijn eikel beroerden. Soms nam ze zachtjes mijn ballen in haar mond. Geil! Dit wist ze met beleid te doen.
    ... op het einde van de sessie heb ik haar op haar hondjes genomen. Ik pakte haar diep en zo te zien genoot ze er ook nog van. Ze had er iig geen moeite mee. Ik drukte haar bijna door de schrootjes. Gelukkig bleef de schade beperkt. Toen ik klaarkwam duwde ze mijn paal diep in haar poes. Ze heeft trouwens een enorm lekkere kont. Haar borsten zijn snoeihard, edoch geil.
    Herhalingsgevaar: ja!

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard mia...

is dit geen andere mia??? Met die streepjes over haar borsten??

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten