Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 42
  1. #1
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard Daniela (Roemeense) ex-Adriana LR / ex-Andra DV

    Naam : Adriana

    Nationaliteit / Taal : Engels

    Leeftijd : 22 jaar

    Haarkleur / Lengte : Zwart / halflang

    Lengte : 1.65m

    Postuur / Cupmaat : B-cup

    Tatoeage / Piercing : geen

    Service : Standaard

    Voordeel: Lief, rustig meisje

    Nadeel: Geen


    in de bar stond ik met Rex te praten en hij wees een Duitse dame aan, waar hij mee naar de kamer zou gaan. Ik zag een hele leuke dame daarnaast zitten. Rex maakte meteen hand gebaren naar deze dame dat ik wel geïnteresseerd was en binnen de kortste keren had deze dame mij vast aan mijn badjas. De dame stelde zich voor als Adriana uit Roemenie. Ik vind haar lijken op Alizee (van het liedje “moi Lolita”). http://www.youtube.com/watch?v=dDwKPGUIVME
    Adriana is een leuke, vriendelijke dame, waar ik mij prima, een half uurtje, heb vermaakt.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  2. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard adriana

    ja, adriana ist schon ein leckerchen. es ist ein wirkliches vergnügen mit ihr aufs zimmer zu gehen. was ich schon mehrere male gemacht habe. und ganz sicher auch wieder machen werde...... der vergleich mit alizee ist schon ganz richtig http://www.youtube.com/watch?v=_ub7DNjiQVw

  3. #3
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Adriana , Roemeens

    Haarkleur/-lengte : Zwart / Schouderlang
    Lengte dame : 160 cm
    Postuur/Cupmaat : net niet slank maar zeker niet dik / mooie stevige b-cups
    Nationaliteit/Taal : roemeens / redelijk engels
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : maagdelijk, zelfs geen oorgaatjes.
    Service: degelijk. TZ + / GFE + / PZC / FT ?
    Voordelen: mooie meid met voldoende service, twee maanden in het vak en (nog?) geen topper. Herhaling is mogelijk, zeker met een bezetting zoals vandaag op de zondag.
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek:


    Om maar af te kicken van de verslavende ervaringen in Spanje besloot ik Living Room te bezoeken, slechts de 4e keer dit jaar (in 2010 waren er weken dat ik er 4 keer kwam...). De laatste tijd zie ik wat minder topdames in LR en heb ik het daardoor wat minder naar mijn zin. Ook vandaag kon ik maar weinig dames zien die mij konden bekoren. Uiteindelijk viel mijn oog op Andreana, een vrolijke en frisse verschijning die mij enigszins deed denken aan Diana van weleer. Voor mij de reden om haar mee naar de kamer te nemen. Op de kamer bleek ze niet te kunnen tippen aan Diana maar dat kunnen er niet zoveel....Wel werd het een acceptabele sessie en voor mij werd het duidelijk dat het punt der verzadiging was ingetreden. De komende dagen maar eens de clubs (en meiden) mijden.

  4. #4
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard adriana, living-room

    ich kenne die kleine süsse adriana (nicht andreana) schon etwas länger und kann mich nicht über ihren service beklagen. und wenn ich so beobachte ist sie eine von den damen da, die nicht gerade wenig kamert..... mit mir war sie sogar schon mal im whirlpool :smile: was sie jetzt mit wieder langen haaren nicht mehr so gern möchte.... mein wiederholungsfaktor bei ihr: 100%

    seit 14 tagen sind 2 neue rumänische damen vor ort die zuvor wohl in wien/austia tätig waren. iris undn nora. das müssen wohl, laut aussage meines freundes mijsber zwei absolute servicegranaten sein. wie sagte er: vom service her sind das keine rumäninen. das müßten polnische mädchen sein....
    iris (blonde haare) nora (schwarze haare), wobei nora eine besonderheit hat. sie raucht zigarre was selten ist im club. zigarren rauchende frauen... äußerlich sind die beiden nicht wirklich ein pp-girl

  5. #5
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  6. #6
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht

    richtig, das ist die selbe person. man sollte beides zusammen führen......

  7. #7
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ongelooflijk dat er zo weinig over haar geschreven word... Zo zie je maar, smaken verschillen!!!
    Ik heb me meer dan uitstekend vermaakt met haar, denk dat het vervolg alleen maar beter zal zijn
    I´m an educated fool with money on my mind

  8. #8
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ongelooflijk dat er zo weinig over haar geschreven word... Zo zie je maar, smaken verschillen!!!
    Ik heb me meer dan uitstekend vermaakt met haar, denk dat het vervolg alleen maar beter zal zijn
    Ze zag er gisteren ook heerlijk uit in dat rode pakje, waar haar mooi gevormde borsten doorheen schenen.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  9. #9
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Haha, ik vond dat pakje nou weer net niet mooi, hou meer van een bikini o.i.d.
    Haar borsten zijn inderdaad erg lekker, twijfelde zelfs nog even of ze echt waren, maar die vraag werd snel beantwoord toen ik ze in mijn handen had.
    Zaterdag nog maar eens een keer voelen want ze zei volgens mij iets van vakantie volgende week als ik het goed heb begrepen
    I´m an educated fool with money on my mind

  10. Onderstaande leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    sunny (16 september 2011)

  11. #10
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Reeds vele malen heb ik haar gespot in LR, maar tot een kamerbezoek is het nooit gekomen.
    Ze is erg aantrekkelijk, maar iets weerhield me van een kamerbezoek.
    Gisteren is het er dan toch van gekomen, en togen we naar kamer 21.
    Daar overtrof ze mijn verwachtingen en trakteerde me op een uitstekende sessie.

    Ze blijft nog een weekje en gaat dan terug naar Roemenie voor vakantie

    Herhalingsgevaar: 85% (dat ligt niet aan Adriana, maar aan de hevige concurrentie)

  12. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Rheinschwimmer (17 september 2011)

  13. #11
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Reeds vele malen heb ik haar gespot in LR, maar tot een kamerbezoek is het nooit gekomen.
    Ze is erg aantrekkelijk, maar iets weerhield me van een kamerbezoek.
    Gisteren is het er dan toch van gekomen, en togen we naar kamer 21.
    Daar overtrof ze mijn verwachtingen en trakteerde me op een uitstekende sessie.

    Ze blijft nog een weekje en gaat dan terug naar Roemenie voor vakantie

    Herhalingsgevaar: 85% (dat ligt niet aan Adriana, maar aan de hevige concurrentie)

    tja, wie heißt das so schön..... was lange währt, wird endlich gut... und ich habe dir schon vor einiger zeit gesagt, das adriana ein leckerchen ist... aber du hast schon recht mit deiner aussage, die mitwerber-liste im livingroom ist groß! :smile:

  14. #12
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Adriana was gister nog steeds erg goed, toch ben ik al iets minder enthousiast dan de eerste keer, misschien maar beter ook.
    Voor mij blijft ze de knapste meid in LR, en misschien wel van alle clubs.
    Mooi gezichtje, lange zwarte haren en een top figuur!

    Haar looks maken haar (toch wel bovengemiddelde) prestaties, alleen maar beter denk ik.
    Voor de liefhebbers...Ze gaat volgende week vrijdag geloof ik een week of 2 op vakantie
    I´m an educated fool with money on my mind

  15. Onderstaande leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Rheinschwimmer (18 september 2011)

  16. #13
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Eerste sessie met Adriana. Qua looks veruit het mooiste meisje uit LR. Had haar de vorige keer al gezien en wilde haar deze keer pakken. Had er vooraf al geen heel goed gevoel bij, maar het is gewoon een mooie meisje. Ik voorspelde Costana al dat het niks geen worden. Dat werd het dan ook niet. Het enige positieve aan de sessie was dat ik mijn vrijwel lege telefoon een half uur (of beter gezegd: 32 minuten) op heb kunnen laden en zodoende weer de nodige berichten kon versturen.

    Kussen was slecht en het pijpen was zo mogelijk nog slechter. Het neuken ging wel, maar dat kwam vooral omdat ik sinds mijn tussenstop in Budapest al niet meer had geneukt. Vantevoren had ze even een douche genomen, wat getreuzeld bij het beginnen van haar werk en zodoende had ze de tijd op weten te rekken naar 32 minuten. Omdat ik mijn telefoon op aan het laden was, had ik toevallig het precieze aantal minuten gezien. Mevrouw wilde 75 euro. De rest van de avond er maar met een boog omheen gelopen. Mooi meisje, maar de service was echt een drama. Kan een keer gebeuren natuurlijk, maar dit was echt heel erg slecht. Kan me eigenlijk geen slechtere sessie voor de geest halen.
    PLECAT

  17. #14
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Demi Moore look a like

    In tegenstelling tot Alabama, is Adriana voor mij echt een top wijfie. Al meerdere malen met haar weze stoeien.
    Wat mij betreft een van de mooiere Roemeense dames in LR en ook nog eentje die ( voor mij althans) een topprestatie op de kamer levert. Ze vind zichzelf op Demi Moore lijken. Als je goed kijkt ( voor diegenen die Adriana kennen) lijkt ze er wel een beetje op..........

    demi-moore-hair.jpg
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  18. #15
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Ze vind zichzelf op Demi Moore lijken. Als je goed kijkt ( voor diegenen die Adriana kennen) lijkt ze er wel een beetje op..........

    demi-moore-hair.jpg
    Ik vind Adriana er toch wel mooier uitzien dan Demi op deze foto....

  19. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    molaar ( 5 oktober 2011)

  20. #16
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Ze vind zichzelf op Demi Moore lijken. Als je goed kijkt ( voor diegenen die Adriana kennen) lijkt ze er wel een beetje op..........
    Ze lijkt idd veel op deze foto van Demi Moore.

  21. #17
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:42
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    ja ze heeft er wel wat van weg. Ik vind haar mooier dan Demi op deze foto. En Demi heeft me nog nooit gekust, etc.!! Hele lieve meid, op de kamer niet super, maar jezus wat een figuurtje, alleen daar word ik al enorm geil van. Praterig op de kamer is ze ook niet erg en idd na 20 minuten denkt ze al gauw dat het half uur voorbij is.
    Gr.

    Cupido

  22. #18
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Begrijp dat het niet zo goed gaat met demi moore en dat ze sterk is vermagerd dus denk dat Adriana op t moment er iets beter uit ziet....

    media_xl_4401441.jpg
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  23. #19
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ben verbaasd Alabama over je ervaringen... Zoals je kunt lezen is het voor mij toch wel een toppertje, alleen haar lichaam en looks alleen al.. Maarja, misschien had ze haar dag niet net na de vakantie..
    Ik zal ze wel weer eens aan een steekproef onderwerpen van de week
    I´m an educated fool with money on my mind

  24. #20
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ben verbaasd Alabama over je ervaringen... Zoals je kunt lezen is het voor mij toch wel een toppertje, alleen haar lichaam en looks alleen al.. Maarja, misschien had ze haar dag niet net na de vakantie..
    Ik zal ze wel weer eens aan een steekproef onderwerpen van de week
    Geen idee hoe het komt. Had er vantevoren al geen goed gevoel over en dat zei ik ook al tegen een collega-ijsbeer. Omdat ze er geweldig uitziet en omdat me wat positieve recensies bijstonden toch maar gegaan, maar helaas... Dit hoort er ook bij, al vond ik haar actie met dat tijdrekken en dan zeuren om meer geld wel een beetje flauw, zeker na zo'n waardeloze sessie.
    PLECAT

  25. #21
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:32
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Heb persoonlijk een hele andere ervaring met haar . Bij het afrekenen dacht ze dat we 30 minuten waren geweest maar ik weet zeker dat het minstens 45 minuten waren. Ik was dik tevreden over haar, dus afgerekend voor een uur.

  26. #22
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ik heb zoals gezegd in een week tijd 3 sessies met haar gehad waarvan 2 hele goede en de laatste ook wel bovengemiddeld goed... Bij het afrekenen vraag ik altijd wat een dame krijgt om te testen of ze correct is, uiteraard hou ik zelf de tijd ook enigszins in de gaten.

    En ik vind 32 minuten inderdaad niet passen bij een uurtarief, officieel gezien heeft ze gelijk maar het gaat om het principe.
    Alabama zal met dit in zijn achterhoofd en zijn slechte ervaringen niet snel weer met haar gaan en ik denk dat als ze gewoon een half uur had gerekend hij nog wel iets positiefs aan dit geheel had overgehouden
    I´m an educated fool with money on my mind

  27. #23
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ik heb zoals gezegd in een week tijd 3 sessies met haar gehad waarvan 2 hele goede en de laatste ook wel bovengemiddeld goed... Bij het afrekenen vraag ik altijd wat een dame krijgt om te testen of ze correct is, uiteraard hou ik zelf de tijd ook enigszins in de gaten.

    En ik vind 32 minuten inderdaad niet passen bij een uurtarief, officieel gezien heeft ze gelijk maar het gaat om het principe.
    Alabama zal met dit in zijn achterhoofd en zijn slechte ervaringen niet snel weer met haar gaan en ik denk dat als ze gewoon een half uur had gerekend hij nog wel iets positiefs aan dit geheel had overgehouden
    Mwah, zelfs dan was de sessie gewoon slecht, maar dat kan gebeuren. Het kan niet elke keer feest zijn.

    Het is wel een mooi meisje en ze had misschien haar dag niet. Had ze gewoon niet zitten zeuren over de tijd dan had ik me er een volgende keer nog weleens aan gewaagd (mits ik de indruk zou krijgen dat ze dan wel haar dag heeft), maar nu hoeft het voor mij niet meer. Ze heeft in principe wel gelijk als je de tijd van het douchen e.d. mee zou tellen. Helemaal netjes om een beer te laten betalen voor douchetijd is het natuurlijk niet. Daarna duurde het ook nog wel even voor ze tot actie over ging. Al bij al maakt dat dat ik het bij kijken laat de volgende keer. 32 minuten is natuurlijk 2 minuten te lang, maar als je dat extra geld moet verdienen door tijd te rekken...

    Afijn, genoeg over gezegd. Er zijn gelukkig nog genoeg andere leuke dames in LR.
    PLECAT

  28. #24
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    29 januari 2017 @ 16:51
    Berichten
    74
    Discussies
    10
    Thanks
    15
    Thanked
    36 in 16 posts

    Standaard

    Een tijdje geleden had ik dezelfde ervaring als Alabama. Een matige, inspiratieloze sessie met deze wonderschone meid. Ook met het afrekenien deed ze 'vervelend'. Ze probeerde dat ik een uur af zou rekenen, terwijl we nauwelijks een half uur op kamer waren. Deze meid is ontzettend mooi en als ze nou gewoon goede service zou leveren (zonder 'Roemeense' trekjes), zou ze bij de absolute toppers horen. Helaas is ze dat voor mij, vanwege de service, niet.

  29. #25
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ja
    I´m an educated fool with money on my mind

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Living Room 468*60   Babylon 468*60