Haarkleur/-lengte : Zwart lang haar

Lengte dame : 1.76 m

Postuur/Cupmaat : slank, 55 kilo?!

Nationaliteit/Taal : Dominicaanse Republiek, Duits & Engels

Leeftijd : 26

Tatoeages/Piercings : geen

Service: PZC, NMC

Voordelen: mooie LANGE zwarte benen...

Nadelen: profi, probeerde 25Euro extra voor kussen; Sorry niet met mij!

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50 Euro

Extra’s bij het bezoek: ---


Esperanza (betekend "hoop") liep al enige keren heupwiegend langs en ik kreeg steeds meer zin in dit prettige chocolaatje (dit is pure chocolade GEEN melk-). Die mooie lange benen die pas halverwege haar rug lijken op te houden werkten als een magneet!!
Toen het tijd werd voor mijn openingsronde was mijn keuze dan ook snel gemaakt..
Ze lag languit in het atrium op een ligbed en na een beetje smalltalk verhuisden we naar de overkant (het hemelbed met gordijntjes naast de sauna). Het "gevecht" werd al snel serieus en toen ik haar wilde kussen zei ze "dat kan wel maar dan wordt het 75 Euro!"... Omdat ik al een tijdje niet meer in GT was vroeg ik belangstellend "sinds wanneer?". "altijd al, anders vraag de vrouw bij de ingang maar. GV en FO zijn inclusief maar Kussen und Lecken regeld het meisje zelf!". Wellicht dacht ze, omdat ze me nog nooit had gezien, dat ik er voor het eerst was.....
Prima meisje, doen we DAT toch niet!
Omdat het mijn openingsschot was en dus de druk wat hoger dan normaal toch gewoon (althans, zonder enige van HAAR extra's) binnen het half uur de eindstreep gehaald.

50 Euro's & no Tip, "Ciao Baby, ik HOOP dat je je prijzen aanpast!"