Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Karina/Kariena (GT)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Karina/Kariena (GT)

    Naam : Karina/Kariena

    Haarkleur/-lengte : bruin, halflang

    Lengte dame : 1.70 - 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , C/D-Cup Siliconen

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

    Leeftijd : 19 jaar

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service : Goed: Beffen, PZC, NMC, geen FT, Aftrekken....

    Bijzonderheden : komt meestal pas later op de avond naar GT toe. Ze lijkt een beetje om Dominique Swain uit de film Lolita met Jeremy Irons.


    Rond een uur of half tien liep ik de kleedkamers binnen en mijn blik viel op een leuke jonge dame, fris jong koppie en ondeugende oogjes.
    Ik dacht, die is aan de beurt vanavond. Het heeft uiteindelijk tot half een geduurd voordat ik haar weer spotte in de bar. Haar aangesproken en gezien de resterende tijd voor sluiting direct sleutel laten halen. We gingen naar kamer 6, volgens mij de VIP room in GT. Het was een komplete suite. Ik heb geweldige sex met deze dame gehad. Na wat verkennende strelingen over en weer, begon ze mij te pijpen. Moet zeggen voor de jonge leeftijd, heeft ze dit al aardig in der mond. Ik mocht haar lekker beffen,en ze was heerlijk schoon. Na enige tijd tijd kwam haar kontje omhaag en kwam ze geweldig klaar. Na even haar clitoris wat rust te hebben gegegeven werd kleine tijger voorzien van de wel bekende "gummi" Dit was top!!!, wat een heerlijk strak doosje heeft deze meid. NA de normale houdig overgegaan naar de 90 graden houding. Met haar been vasthouden een geweldig zicht op een kleine tijger heen en weer schuivend in een strakke doos. Karina voelde zo strak dat tijdens haar tweede orgasme kleine tijger heerlijk door haar kutspieren werd gemasseerd. Toen moest ik er toch maar voor zorgen dat ik haar doosje even met rust ging laten. Teruggetrokken, gummi eraf en Karina begon met een heerlijke pijpbeurt om het geheel af te ronden. Ik gaf aan dat de yogert bucks op exploderen stond en ze ging verder op aftrekken. Heerlijk klaargekomen.

    Dit was een geweldige afsluiting van een leuke woensdagavond in GT.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 januari 2006 om 22:22

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Is het deze Karina die in de PHG gezien is.........

    Eén zwaluw maakt misschien nog geen zomer

    Willem2 :wink:

    PS Zelfvernietigend berichtje
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Yep, 100% zeker deze Karina. Inderdaad ze lijkt heel erg op dat meisje uit de film Lolita.

    BR, Sonny

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Karina in PHG

    Ben dus donderdag 5 januari j.l. met Karina in PHG de kamer op geweest. Ik spotte haar op de woensdag avond laat waar ze samen het haar vriendin een rondleiding kreeg. Op die bewuste avond is het niets meer geworden, echter de volgende dag (5/1).

    Ze vertelde me dat ze het eens in PHG wilde proberen.

    Karina is een mooie lange slanke meid van 19 jaar. Lekker koppie erop. Ook weer zo'n type waarvan je denk "jij hoort hier niet"

    Op de kamer begonnen we direct met tongzoenen. Kreeg de kans niet om het ijsberenvel uit te doen. Al zoenend op het bed beland en langzaam naar haar venusheuvel afgezakt. Heb haar zeker 10-15 minuten gebeft, waar ik bijna een tongkramp van kreeg. Karina gaf goed responce and draaide hevig met haar heupen en bewoog haar onderlichaam omhoogg om maar goed geraakt te worden. Klaar komen hield ze vooralsnog tegen. Op het moment dat ik de tongkramp voelde aankomen, m'n face weer naar boven bewogen. Nu was het de beurt aan Karina. Ik kreeg een lekkere pijpbeurt, waarbij ze lekker met het vochtige geheel kan spelen.

    Toen haar in vele standjes gen**kt en uiteindelijk langszij m'n patroontassen geleegd.

    Karina heeft inderdaad veel weg van Dominique Swain
    http://www.skins.be/wallpaper/domini...7738/1024x768/
    Br. Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 10 januari 2006 om 22:42

  5. #5
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Vrijdag 20 januari 2006 trof ik deze Duitse van 19 jaar weer in GT aan. Het is een plaatje om te zien. Mooi halflang haar en een goede blik in haar ogen. Niet te dun maar ook weer niet volslank met borsten die echt wel groter dan een B cup zijn. @ Willem: pas maar aan naar minstens C (als het geen kleine D is). Ik heb er langdurig mee gespeeld en had m'n ogen goed open.
    Zo'n jonge meid is natuurlijk altijd een zeker risico. Karina ging van start alsof ze de trein moest halen. Verder was tongzoenen er niet bij. Dat is een minpuntje, maar haar lichaam maakt dat wel goed.
    Heb haar enthousiasme maar wat getemperd met een uitvoerige rugmassage. Daarmee ontspande ze wat.
    Oraal moet ze nog wel wat bijles krijgen. Beetje te ruw naar mijn mening, maar wel met overgave. Dat zal uiteindelijk wel goed komen. Haar sterkste punt (naast haar borsten) is het neuken. Zoals je van een negentienjarige mag verwachten is ze erg strak, maar ook goed nat. Dus lekkur... Haar poesje is het bekijken meer dan waard, volledig geschoren en goed verzorgd met mooie schaamlipjes. Bij het neuken in missionaris houdt ze zelf haar benen uit elkaar. Prima zicht op haar doosje en je eigen lul die er in en uit glijdt. Dat hou ik geen kwartier vol...
    Al met al een dikke voldoende.

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Is het deze Karina die in de PHG gezien is.........

    Eén zwaluw maakt misschien nog geen zomer

    Willem2 :wink:

    PS Zelfvernietigend berichtje
    Ik heb Kariena niet meer in PHG gezien. Blijkbaar is het bij die ene blauwe maandag gebleven. Waar ze nu is weet ik niet. Waarschijnlijk GT, echter daar ben in al een aantal weken niet meer geweest.

    BR, Sonny

  7. #7
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Karina

    Vrijdag 3 februari heb ik haar niet in GT gezien. Kan een dag vrij hebben gehad. Ik meld het wel als ze gespot wordt.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.

  Living Room 468*60