Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard Is de service van de Dame club afhankelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinangel Bekijk bericht
    Als je de juiste snaar raakt heb je een super ervaring met haar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Mooie verschijning inderdaad. Die afstandelijkheid is echter geen onervarenheid. Ze heeft gewoon geen zin in dit werk en zit continu te mopperen dat het voor haar in VV beter is ("daar hoef ik minder service te bieden en is minder concurrentie"). Hoeveel meer rode vlaggeje nog hebben.......(zowel over deze dame als over VV....).
    Mijn Beste MM! Praat je nu vanuit een eigen ervaring met haar of zit je weer eens je bekende stokpaardje te bereiden ?

    De enige kamer ervaring met haar was "super". In elke club heb je goede dames, wat mindere en soms een tegenvaller. Die verdeling wijkt echt niet zo veel af bekeken over de verschillende clubs, hoewel ik weet dat jij daar anders over denkt .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Mooie verschijning inderdaad. Die afstandelijkheid is echter geen onervarenheid. Ze heeft gewoon geen zin in dit werk en zit continu te mopperen dat het voor haar in VV beter is ("daar hoef ik minder service te bieden en is minder concurrentie"). Hoeveel meer rode vlaggeje nog hebben.......(zowel over deze dame als over VV....).
    Wat een onzin weer van mister "Mastervooroordeel" tja, zijn mening.

    Laat Paris maar weer lekker naar VV komen. Voor mij een kanjer op de kamer.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mijn Beste MM! Praat je nu vanuit een eigen ervaring met haar of zit je weer eens je bekende stokpaardje te bereiden ?

    De enige kamer ervaring met haar was "super". In elke club heb je goede dames, wat mindere en soms een tegenvaller. Die verdeling wijkt echt niet zo veel af bekeken over de verschillende clubs, hoewel ik weet dat jij daar anders over denkt .
    Zoals je heel goed weet B30 laat ik me niet verleiden tot "hear say" (van horen zeggen) maar investeer ik liever zelf in de dame, en kom dan pas met mijn (persoonlijke) mening, zeker als het een dame uit Letland betreft. Dus ook hier, en het is een zeer lieve dame, goede klik, etc., maar uit haar EIGEN MOND komen dus de woorden "in VV hoef ik minder service te geven en is de concurrentie lager". En zoals inderdaad eerder geschreven is dat niet de eerste dame die dat zo zegt. En inderdaad.................op de kamer ontbreekt de overtuiging, passie, etc volledig...........ondanks dat dit een zeer lieve meid is.

    Smaken verschillen en bij sommige beren liggen de eisen lager, bij de andere hoger. En dat de clubs wel zeker verschillend zijn qua kwaliteit (handhaving!) weet eenieder die wel eens in Bernds, Freude, PSR, Oase, etc zijn geweest. Degene die het niet belangrijk vinden, prima, die genieten ook in andere clubs. Mooi, maar geen struisvogelpolitiek aub om zo "je eigen keuzes continu te rechtvaardigen".

    Beetje flauw ook om dan maar gelijk weer het op "stokpaardjes" te gooien en zo elke kritiek in de kiem te smoren. Blijkbaar is "alle kritiek afdoen met stokpaardjes" jou stokpaardje

    En het werkt: de ijsberen die ongelooflijk genieten van het moois de vele clubs en dames te bieden heeft, en zowel positief als kritisch daarover willen schrijven doen dat steeds minder. Mijn zin (om te schrijven) is ook weer in de kiem gesmoord. Ga zo door!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  4. #4
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    MiniMe, ik betwijfel ten zeerste dat de service die de dames bieden clubgebonden is. Ik denk eerder dat de klik tussen ijsbeer en DVP bepalend is. Een profidame die de beste technische service geeft legt het af bij mij tegenover een dame die wat minder techniek heeft, maar wel een lieve uitstraling heeft (GFE). Ook in PSR heb ik dames gehad die niet zoenen terwijl dit wel in de clubvoorschriften staat.

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Wat een onzin dat de service van een dame clubgebonden is.
    Draaien er camera's mee op de kamers in de clubs die jij bezoekt Minime?
    Het is vaak zoals Twinangel ook al aangeeft de "klik" en er zijn goede en slechte dvp's.
    Jij wil dus zeggen als een dvp met een slechte reputaie (golddiger) in PSR komt werken ineens de beste service geeft omdat het verplicht is in die club.
    Wat een bullshit.
    En ik denk dat jij de lat veel te hoog legt na vele jaren clubbezoek. Je zou een nieuw wereldrecord kunnen vestigen bij het polsstokhoogspringen.

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Discussie gekopieerd uit Paris PSR topic.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    En dat de clubs wel zeker verschillend zijn qua kwaliteit (handhaving!) weet eenieder die wel eens in Bernds, Freude, PSR, Oase, etc zijn geweest.
    Totale waanzin om te zeggen dat bovenstaande clubs zo goed zijn en de andere clubs zo slecht. Kan me nog een 3-minuten-sessie in Oase herinneren, waarbij de desbetreffende dames ook nog eens 100 EUR vroeg...ja voor 3 minuten op kamer, nou...laat het er 4 geweest zijn, maar niet meer.

    Als je een klik heb met een meid heb je een grote kans op een goede sessie. Dat kan in Oase en PSR, maar net zo goed in LR, PHG, GT of welke andere tent dan ook.

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Goede clubs weten goede dames aan zich te binden (en slechte clubs niet).

    Zucht........aan de door B30 gekozen(!) titel van deze thread te zien heeft B30 het dus echt niet begrepen........tuurlijk is de service van een dame niet club afhankelijk (zie hieronder) wel is het zo dat bepaalde clubs goede dames aantrekken en slechte weren. Graag de titel dus aanpassen (zie mijn voorstel hierboven), want dit is weer onnodig suggestief en stuurt de discussie de verkeerde kant op (richting stokpaardje B30? ).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinangel Bekijk bericht
    MiniMe, ik betwijfel ten zeerste dat de service die de dames bieden clubgebonden is. Ik denk eerder dat de klik tussen ijsbeer en DVP bepalend is. Een profidame die de beste technische service geeft legt het af bij mij tegenover een dame die wat minder techniek heeft, maar wel een lieve uitstraling heeft (GFE). Ook in PSR heb ik dames gehad die niet zoenen terwijl dit wel in de clubvoorschriften staat.
    Dank voor je reactie Twinangel, eindelijk iemand die gewoon inhoudelijk reageert zonder gelijk zijn eigen club of stokpaardjes(!) te verdedigen.

    Helemaal mee eens dat de klik het meeste bepalend is. Als het niet klikt, is de sex meestal ook zeer matig, ook al wordt technisch gezien een goede service geboden. Beter minder profi en een goede chemie dan andersom.

    Voor sommige ijsberen, waaronder ik, is daarnaast ZK en PZC wel het minimale om een goede sessie te kunnen hebben. Ook al is er nog zo'n klik, dan is het juist extra jammer als je alleen met NMC de sessie moet doorbrengen met elkaar. Sterker: als ik een goede klik heb, en de dame zoent en pijpt goed, dan is NMC nog niet eens nodig om een wereldsessie te hebben.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Jij wil dus zeggen als een dvp met een slechte reputaie (golddiger) in PSR komt werken ineens de beste service geeft omdat het verplicht is in die club. Wat een bullshit.
    En ik denk dat jij de lat veel te hoog legt na vele jaren clubbezoek. Je zou een nieuw wereldrecord kunnen vestigen bij het polsstokhoogspringen.
    Nog even getwijfeld of ik uberhaupt op deze onzin zou reageren, maar Jack42 kennende zal ie het wel goed bedoelen, dus dan toch maar even een reactie: dat een slechte DVP opeens goed wordt is inderdaad BS.......tuurlijk is dat niet zo, dat schrijf ik ook niet, wel goed lezen he! Een bepaalde dame is gewoon goed of minder goed, dat staat los van in welke club ze werkt, dat staat ook niet in mijn eerdere post. Paris (als voorbeeld) zal niet beter worden omdat ze in PSR werkt.......ze is wie ze is (een aardige meid met helaas een magere service) en zal dus niet "aarden" in PSR en binnenkort weer een andere club zoeken waar ze wel past.

    Alleen kan een goede club er door streng beleid wel voor zorgen dat minder goede dames snel weer vertrokken zijn en de goede gewoon blijven. In PSR lopen uiteraard ook wel eens golddiggers (vaak uit andere clubs) en die kunnen dan de eerste 3 dagen zonder entree te betalen in PSR werken. Lopen de kantjes er af, zitten te mopperen dat ze niets verdienen (terwijl de goede dames in PSR gewoon prima 4-8 sessies op een dag kunnen hebben) en zijn dan weer snel weg. De dames die geen moeite hebben om gewoon hun best te doen, heben het prima naar hun zin in PSR en verdienen goed geld.

    BTW: de lat hoog laten liggen is niets mis mee volgens mij, er zijn gelukkig nog voldoende clubs en dames die topkwaliteit leveren en waar ik vele keren per maand met erg veel plezier van geniet. Waar ik echter bang voor ben is dat juist door de lat elke keer weer verder verlagen, de clubs (qua service nivo van de dames) afzakken naar Nederlands nivo en zou erg jammer zijn. Zie wat er van GT geworden is, 5 jaar lang mijn favo clubje geweest, maar die, ook in de ogen van vele andere ijsberen, echt minder kwaliteit biedt dan vroeger en gelukkig nog steeds wel elders gevonden kan worden.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zucht........aan de door B30 gekozen(!) titel van deze thread te zien heeft B30 het dus echt niet begrepen........tuurlijk is de service van een dame niet club afhankelijk (zie hieronder) wel is het zo dat bepaalde clubs goede dames aantrekken en slechte weren. Graag de titel dus aanpassen (zie mijn voorstel hierboven), want dit is weer onnodig suggestief en stuurt de discussie de verkeerde kant op (richting stokpaardje B30? ).
    Ik denk dat de titel precies weergeeft wat jij suggereert! Met de Dame wordt bedoeld een bepaalde dame die je in een Club aan kunt treffen.

    De titel is ook vraagstellend en niet stelling gevend of suggererend.

    Jouw titel is lijkt me meer suggererend omdat je impliciet een onderscheid maakt tussen goede clubs met goede dames en slechte clubs met slechte dames.

    Mocht ik al een stokpaardje hebben en dat is ook niet zo erg dan is mijn stokpaardje dat de verschillen tussen de Dames in de clubs veel minder groot zijn dan jij doet voorkomen.
    Er zijn zeker wel verschillen in Club beleving. In de ene Club (bv. Freude of Bernds) is wat meer toegestaan dan in bv. Lr of PHG.
    Maar de stelling dat in bepaalde clubs de service van de dames significant beter zou zijn dan in andere clubs daar zie ik in de praktijk weinig van. De verschillen zijn vrij marginaal dat blijkt ook wel uit recensies hier of op andere fora. Wat je wel ziet is dat bepaalde beren een sterke vaak subjectief bepaalde clubvoorkeur hebben. De een zweert bij GT de ander bij PHG en weer een ander is BSC fan. Denk dat Bernds de enige Club is die zich wel wat onderscheidt van de grotere bekende Clubs in NRW en Hessen.

    Volgens mij hebben we deze discussie al eens eerder gevoerd !

    Groet,
    B30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Idee EGCHWELL.... zeker weten!

    Is de service van van een dame clubgebonden? YEP!

    Bij bepaalde clubs ligt de service-lat nu eenmaal hoger dan bij anderen...
    dus als een bepaalde dame hier een minder hoog service-nivo aanbied... heeft ze minder inkomsten..

    HET ultieme bewijs hiervoor zie ik in mijn favo-clubje...
    het is moeilijker daarvoor vrouwen te vinden want (letterlijk citaat!) "daar moet men harder werken"

    er vind veel meer interactie met de ijsberen plaats.. meer praten.. meer zoenen.. meer openbare actie.. er wordt minder op de klok gekeken..

    als je daar harder moet werken... wat doe je dan in andere clubs?

    maar de dames die er dan werken.... doen het ook met meer plezier in hun werk.. en dat merk je.. aan alles!

    Lets be honest:
    wij verdelen toch ook al de service van de dames in bijvoorbeeld "laufhaus-service", "Pausschalclub-service" en "fkk-club-service"...

    DUS is de service van de dames locatie en club-afhankelijk...

    NATUURLIJK kun je een verschrikkelijk goede klik hebben met een dame in een minder goede club en daardoor een top-dag hebben!
    evenzogoed kun je met een dame uit een topclub een slechte sessie hebben... zonder twijffel!
    maar bij bepaalde clubs is de werk-ethiek van de dames gemiddeld beter dan bij anderen.
    (tevens hangt het er naar mijn mening van af of er veel doorstroming en nieuwe dames aanwezig zijn.
    Als er net een nieuwe "bus" uit het "oostblok" is binnengelopen duurt het een tijdje voordat de dames zijn "ingewerkt"
    -hey... het is werk als alle andere jobs.. men moet dus een bepaalde vaardigheid en techniek ontwikkelen)

    just my 2 cents..

    GRTZ Liefhebber
    Laatst gewijzigd door liefhebber; 23 januari 2011 om 14:02
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  11. #11
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Wat een onzin om Minime's weldoordachte mening te reduceren tot "zijn stokpaardje". Dames zullen altijd proberen zoveel mogelijk geld te verdienen met zo min mogelijk inspanning (net zoals de rest van de wereld dus niets vreemds daaraan). Als in de omgeving waar ze werkt een lage service niet wordt afgestraft omdat klanten blijven komen dan is er voor haar geen reden om haar service aan te passen. Die omgevingsfactoren zoals hoeveelheid klanten, vaste klanten tegenover veel wisselende klanten, competitiegedrag dames, clubcultuur etc. verschillen inderdaad per club en dat leidt zeker tot gemiddeld betere en slechtere clubs. Ik kom zelf overal en in een aantal clubs kies ik een dame bijna blind zonder 'intakegesprek' en in andere ben ik hierin wat voorzichtiger op grond van mijn ervaringen bij die clubs.
    Veel dames zullen inderdaad hun service aanpassen afhankelijk van de club. Zie bijvoorbeeld Nicole waar exact dezelfde klanten die lovend over haar waren minder te spreken erover waren na een kamersessie met haar in VV.
    Zelf heb ik het kort geleden ervaren in Palace (die veel bezocht wordt door zakelijke mensen op doorreis)met Shayenne (ex GT); ik had de keuze uit het 'korte programma' of het 'uitgebreide programma'; blijkt dat de eerste kort pijpen inhoudt vervolgd door een vluggertje terwijl het tweede lang pijpen mogelijk is onder voorwaarde dat er in de mond wordt gespritzt. Palace gaf ze aan is anders dan GT waarover ze zei dat erg veel klanten helemaal niet neuken maar zich alleen laten pijpen. Nou ben ik zelf iemand die altijd neukt en heb ik me maar beperkt tot haar een stevige beurt te geven in het korte programma en naar mijn in eerste instantie voorgenomen FT kon ze fluiten .
    En verder nog die beroemde 'klik', die 'klik' is niks meer dan een commerciele lange termijn binding van de dames naar vaste klanten. Na herhaalbezoeken met zo'n dame is het niet meer dan normaal dat er enige wederzijdse sympathie ontstaat (net zoals tussen alle mensen die elkaar regelmatig ontmoeten) en voelen velen dit aan als een 'bewijs' dat het vanaf het begin echt was. Als ik hoor met wat voor walging dames praten over klanten en tegelijkertijd van klanten wat een goede klik ze hebben met dames dan lijkt me dat veel klanten een grote bord voor hun kop hebben en misschien er goed aan zouden doen om iemands ongezouten mening wat minder als 'stokpaardje' af te doen.
    Ben trouwens nu in Spanje en hier geven roemeense dames vaak betere service dan roemee se dames in Duitsland :wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Wat een onzin om Minime's weldoordachte mening te reduceren tot "zijn stokpaardje".
    Stokpaardje wordt ook spreekwoordelijk gebruikt: als iemand op zijn stokpaardje zit, wordt bedoeld dat de persoon in kwestie over haar of zijn favoriete onderwerp spreekt, en wel op zo een manier, dat dit gespreksonderwerp altijd weer terugkomt.
    Een weldoordachte mening staat niet op gespannen voet met een stokpaardje bereiden . Is ook geen negatieve kwalificatie, althans zo is het zeker niet door mij bedoeld!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ben trouwens nu in Spanje en hier geven roemeense dames vaak betere service dan roemee se dames in Duitsland :wink:
    Dit laatste heb ik ook aan de lijve mogen ondervinden. Wat zou hier dan aan ten grondslag liggen??

    1. Ijsbeer is in andere omgeving, dus ervaart het anders?
    2. Clubleiding heeft strakke regels?
    3. Grotere competitie onder de dames?

    Of is het puur toeval

  14. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Dit laatste heb ik ook aan de lijve mogen ondervinden. Wat zou hier dan aan ten grondslag liggen??

    1. Ijsbeer is in andere omgeving, dus ervaart het anders?
    2. Clubleiding heeft strakke regels?
    3. Grotere competitie onder de dames?

    Of is het puur toeval
    Wat er aan ten grondslag ligt is volgens mij dat door de enorme concurrentie in Spanje de minder mooiere dames alsook de dames die door hun service geen vaste klantenbestand hebben weten op te bouwen, hun heil ergens anders zijn gaan zoeken. Het moge duidelijk zijn waarom zoveel roemeense dames in Duitsland spaans spreken.

    Aan de andere kant hebben jij en ik alleen ervaring bij de wat populairdere clubs in Spanje dus weten we niet of dit voor heel Spanje in het algemeen opgaat

  15. #15
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Persoonlijk denk ik dat de service voornamelijk dame-afhankelijk is en maar matig beïnvloed wordt door een club.
    Mss is de 80-20%-regel hier van toepassing maar ik denk nog meer dame- en minder club-invloed.

    Befbeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  16. #16
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik denk dat een saunaclub een eigen cultuurtje heeft, dat kan dan ook betekenen dat bepaalde dames.......hun reputatie hoog moeten houden....., maar tja de nomaden zullen zich echt neit gek laten maken door wat moet.....en ik weet wel of ik terugkom als de sfeer naadje is.fun garde ....emmerich doet het beter als een paar jaar terug, keuken,............kamers...tja en dames, iedereen wil wel 100 vrouwen rond zien dartelen......

  17. #17
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Persoonlijk denk ik dat de service voornamelijk dame-afhankelijk is en maar matig beïnvloed wordt door een club.
    Mss is de 80-20%-regel hier van toepassing maar ik denk nog meer dame- en minder club-invloed.

    Befbeer
    En daarom zullen dames met matige service verschillende clubs proberen totdat ze eentje vinden waar voldoende inkomsten te verkrijgen zijn met haar persoonlijk lagere service. Ook andere dames met lagere service hebben die weg weten te vinden en dat haalt de gemiddelde service van een club omlaag. Neemt niet weg dat er in alle clubs toppers zijn want die kunnen overal met gemak aarden; ze zijn alleen erg vaak bezet en dan is het nadeel van een mindere club dat je soms lang moet wachten om een bevredigende kamersessie te ervaren.

  18. #18
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Is de service van de Dame club afhankelijk?



    Zeker weten deze dames moeten van ieder club-bestuur de vlag en diensten van de cclub uitvoeren en zo niet is de dame maar even in de club aanwezig anders blijft het klachten regenen

  19. #19
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Het blijft een raar fenomeen waarom de ene dame of club de ene beer wel weet te bekoren en de ander niet. Zelfs onder gelijkgestemde beren blijft dit fenomeen gewoon in stand. Voor het gemak reken ik Minime maar even onder aan mij gelijkgestemde beren. Zijn voorkeurslengte van dames ligt gemiddeld mss 10 hoger, maar qua veel wensen komen wij naadloos overeen. Dat is in clubs als Oase en PSR vaak duidelijk. En toch heb ik sinds kort een sterke voorkeur voor aca en nog steeds kan ik zeer goed uit de voeten in clubs als LR, VV en phg. Regelmatig heb ik daar het gevoel een topsessie te beleven. Behalve 2,5 jaar clubbezoek strekt mijn ervaring zich uit over vrijwel alle raambuurten in NL en vele sexreisjes naar vooral Zuid Amerika en Caraibisch gebied gedurende zo een 15 jaar. Mijn smaak is dus net zoals die van Minime goed ontwikkeld en we weten wat er te koop is in dit wereldje. We zijn dus in staat het kaf van het koren te scheiden. En toch...maar eigenlijk is de constatering dat zelfs onder gelijkgestemde beren er in concrete gevallen verschillen blijken te bestaan voor mij eerder positief als negatief. Dat zie ik ook bij bijv. boy69. Ook wij dansen regelmatig als bijen rond de honing rond dezelfde dames en toch zijn er ook soms (grote) verschillen, hoewel boy69 onlangs eindelijk VV heeft herontdekt. Maar waar ik nogal eens een mooie donkere parel uitkies als ze verder aan de pistolcriteria voldoet ging het in een geval dat boy69 mij volgde vanwege mijn positieve berichten met een zwarte parel met wie ik hele bevredigende sessies had, bij hem helemaal mis om niet te spreken over een mini-drama (nigeriaanse joy 2009 in LR). Een verklaring kan zijn dat voor het gevoel met een topdame te maken te hebben naast de service van de dame ( die ws ook in veel gevallen in lichte of sterke mate afhangt van de chemie in de intermemselijke relatie beer- dvp) en uiterlijke voorkeuren afhangt van andere complexe welhaast chemische factoren. Het is gewoon geen simpele optelsom van uiterlijke voorkeur en service.

    Maar ik geraak off topic en mss moet de moderator deze bijdragen plaatsen in een nieuw topic of toevoegen in een ander bestaand passend topic.

  20. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht

    Maar ik geraak off topic en mss moet de moderator deze bijdragen plaatsen in een nieuw topic of toevoegen in een ander bestaand passend topic.
    @PP, heb je bijdrage van ACA algemeen in dit topic verplaatst omdat het meer gaat om verschillen tussen de clubs dan dat het meer specifiek ACA algemeen is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Het blijft een raar fenomeen waarom de ene dame of club de ene beer wel weet te bekoren en de ander niet. Een verklaring kan zijn dat voor het gevoel met een topdame te maken te hebben naast de service van de dame ( die ws ook in veel gevallen in lichte of sterke mate afhangt van de chemie in de intermemselijke relatie beer- dvp) en uiterlijke voorkeuren afhangt van andere complexe welhaast chemische factoren. Het is gewoon geen simpele optelsom van uiterlijke voorkeur en service.
    Het is idd een vreemd fenomeen PP en chemie heeft er zeker mee te maken. Als er een dame is waar je zeer goede chemie mee hebt, maakt het eigenlijk niet meer uit wat de objectieve criteria zijn en heb je gewoon een top sessie.

    Gelukkig maken we beide deze goede chemie nog erg vaak mee bij (soms dezelfde en soms verschillende) dames in de Dutse FKK/Saunaclubs.

    Ben wel benieuwd naar de naam van je parel in AC,denk nl dat ik haar gespot heb (kan ook via IM).

    CU in 1 of ander paradijs

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  22. #22
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Ik denk ook dat de chemie bepalend is voor een goede sessie. Het maakt dan ook totaal niet uit in welke club dit plaats vindt. Als ik soms het lompe onbeschofte gedrag van sommige beren zie, verbaast mij het niet dat sessie met de dame op een drama uitmondt. Wie respect geeft, ontvangt respect ( lees goede sessie).

  23. #23
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Berichten
    11.087
    Discussies
    224
    Thanks
    13.052
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Kon geen geschikt draadje vinden daarom maar hier gepost.
    De titel van dit topic is: "Is de service van de dame clubafhankelijk?"
    Een variatie n.a.v. onderstaande quote: "Een dame die veel werk heeft biedt uitstekende service?"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    Ik vind Ambra wel een mooie vrouw , maar heeft zeer weinig werk , dus dat zegt genoeg.
    Wat zegt dat dan?
    Op zich een interessante stelling/conclusie. Ik vul hem zelf maar even in: knappe/mooie vrouwen met weinig werk leveren beperkte/middelmatige/slechte service. Eigenlijk alleen te toetsen door de proef op de som te nemen en dan nog kan het ijsbeerafhankelijk zijn.

    Ik ken genoeg mooie vrouwen die weinig werk hebben en juist uitstekende service geven. Ik ken ook minder mooie vrouwen die weinig werk hebben en prima service bieden. Ik ken zelfs lelijke vrouwen die weinig werk hebben maar toch uitstekende service bieden.

    Of zou de stelling moeten zijn: vrouwen die weinig werk hebben leveren slechte service. Ik durf daar mijn hand niet voor in het vuur te steken. Of moet de stelling zijn: vrouwen die veel werk hebben leveren goede service. Volgens mij zijn er teveel variabelen in het spel om die hypotheses eenduidig te kunnen bevestigen. Kortom, er is geen peil op te trekken.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 november 2015),Wentelt Eefje (23 november 2015)

  25. #24
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (23 november 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.

  Freude 468*60