Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard Diegen, All in algemene indruk

    Simpel en sobere inrichting, steeds voldoende dames aanwezig (meestal 6 a7) veranderen nogal wel is maar Mylena en Soraya zijn de gevestigde waarden daar, persoonlijk bel ik meestal voor een afspraak om zeker te zijn van één van deze dames te hebben, in het verleden paar keer zo geweest en andere dames gehad maar paar tegenvallers bij, ook wel goede ervaringen natuurlijk.

    Best op de site is zien wie en wat er is, maar deze is niet steeds op to date.

  2. #2
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 21:40
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    406
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    wordt hier ook zonder condoom gepijpt

  3. #3
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekkoek Bekijk bericht
    wordt hier ook zonder condoom gepijpt
    JA.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  4. #4
    Geregistreerd
    13 juli 2010
    Last Online
    23 maart 2011 @ 12:01
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb onlangs Suzy (26 jaar, 95D (Natuur), Braziliaanse) ontdekt.
    Mooi gezicht. Bortsen zoals ik van houd : natuur zonder littekens.
    Donkeren tepels, niet zo hard als Sara maar wel zalig om aan te zuigen.
    We hebben goed geneukt op zijn hondjes, Suzy met haar 2 handen op de grond...
    De moeite waard.
    Heeft iemand al ervaring met Carmen ?

  5. #5
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Over All-in zijn er enkele fotootjes en info te vinden op http://users.belgacom.net/all-in

    (NB Er is ook het salon Monica op nr 42 in dezelfde straat : zie http://users.telenet.be/monica )

  6. #6
    Geregistreerd
    24 mei 2011
    Last Online
    9 juli 2015 @ 18:55
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is echt wel een goed adresjes voor een snelle beurt.
    Zoals eerder gezegd altijd enkele dames aanwezig, op de piekmomenten kan het wat drukker zijn (rond het spitsuur).

    Kamers zijn heel basic en moet je ook niet veel van verwachten. Is gewoon een ouder huis dat is omgebouwd met verschillende kamers.
    Meeste dames spreken frans, sommige nederlands.

    Niet iedere dame is een toppertje, maar kijk even of de fora en je weet wie je moet kiezen.
    Ik ga vaak voor een trio als het kan. Prijs valt mee en is zaaaaliggg ...

  7. #7
    Geregistreerd
    8 januari 2009
    Last Online
    9 januari 2023 @ 05:44
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Sophia is verdwenen van de site - Heeft iemand haar elder gespot laat het ons weten

  8. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Vandaag heb ik voor de eerste keer een bezoek gebracht aan de 'All In' in Diegem. Het was rustig op mijn werk, de nood was hoog en ik had de voorbije maanden al meerdere goede recencies gelezen over de meiden die in deze club werken, dus... op naar daar.

    Ik kwam vanuit Brussel centrum gereden en stootte 500m voor ik de club zou bereiken op wegenwerken, waardoor ik niet goed wist hoe de club nu met de auto te bereiken. Ik heb me dan maar op de parking van Somers geparkeerd en ben 500m te voet verder gewandeld (waarbij ik duurzame energie verbruikte, die ik liever voor het neuken had opgespaard ).

    Enfin: nummer 41 stond goed aangegeven, ik naar binnen en even de privé parking geïnspecteerd. Een dame binnen dacht precies dat ik mijn weg niet vond, want ze klopte luid op het raam en deed teken richting de deur langs waar ik logischerwijs naar binnen moest.

    Oké. Ik dus naar binnen. Nog geen meter voorbij de inkomdeur stonden 3 meiden in lingerie me op te wachten. De oudste dame vroeg me of ik een afspraak had. Ik antwoordde dat het mijn eerste bezoek aan de club was en dat ik geen afspraak had. Daarop stelde ze me aan de 2 overige dames voor, Mira en Rosa (meen ik me te herinneren), waarop ik 1 van de meiden mocht uitkiezen voor een klein avontuurtje. Geen uitleg over de prijzen of over de diensten die door de meiden werden aangeboden. Vond ik als newbe in deze club wel een beetje jammer.

    Enfin. Kiezen dus. Mira had veruit het guitigste gezichtje en ze had daarenboven een lekker lichaampje, dus mijn keuze was snel gemaakt.

    Mira leidde me naar een kamer op het gelijkvloers. Deze kamer was oké zonder meer: een mooi groot bed, dat wel al duidelijk had geleden onder uitbundige sexpartijen, een bidet om je Piet aan te verfrissen, zoals in ze gewoon ben van aan de Luikersteenweg en... meer kan ik er eigenlijk niet over vertellen.

    Mira deelde me de prijzen mee: 50€ voor een half uur, 100€ voor een uur of 150€ voor een uur met jacuzzi (hier kan ik me vergissen).

    Ik heb, aangezien het mijn eerste bezoek aan deze club was, gekozen voor een half uur, en heb me dat niet beklaagd: ik heb een leuk half uurtje beleefd met Mira (voor meer details: zie haar topic).

    We hebben de kamergang na exact 30 minuten afgesloten, waarop ik door Mira terug naar buiten werd geleid. 3 kusjes ter afscheid en ik verliet de All In als een tevreden man.

    Ze zien mij er zeker nog terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  9. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (26 augustus 2014)

  10. #9
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik ben vandaag voor het eerst sinds lang nog eens in de All In beland.

    Ik had gisteren gebeld voor een afspraak met Kami, maar die was vandaag jammer genoeg vrij. Als alternatief dan maar voor Fara gekozen.

    De All In is makkelijk bereikbaar en de parking is goed afgeschermd. Je auto kan vanop de straat niet herkend worden.

    Ik belde 5 minuten voor mijn afspraak aan. Een mulatje in normale kleding ontving me en stelde me voor aan 2 dames. Beiden konden me echter niet bekoren. Ik vermelde dat ik een afspraak met Fara had, waarop ze deze ging halen.

    We trokken samen naar een kamer achteraan. De kamer was niet veel soeps: verouderd, ongezellig, een niet al te groot bed... Dat kan beter.

    De kamergang met Fara zelf was ook ontgoochelend. Hierover schrijf ik later meer in haar eigen topic. Hier hou ik het er op dat ze te weinig mijn type, veel te fake en kwalitatief gewoon onvoldoende was.

    Mijn eerste bezoek aan All In sinds lang, is dus wat op een sisser afgelopen. Dan was mijn bezoek aan Soraya's Palace verleden week veel geslaagder.

    Zien ze mij terug in Diegem? Goh. Ik wil Kami nog wel eens een kans geven. Maar dat zal toch niet voor de komende weken zijn.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  11. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 november 2016),mechelen ( 8 november 2016),pret ( 8 november 2016),sofaking ( 8 november 2016)

  12. #10
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Sinds begin december 2019 definitief gesloten...��
    Waar zijn de mooie Mexicaanse Lya en Ana naartoe???
    (niet mee gekamerd, maar wel mooie foto's op de website gezien)
    Website ook afgesloten.

  13. Onderstaande leden hebben Flurkman bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 8 januari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.

Diamond 468*60