Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 54

Discussie: Lolita (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    8 augustus 2006
    Last Online
    25 maart 2024 @ 00:59
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    44
    Discussies
    5
    Thanks
    10
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard Lolita (Duitse)

    Haarkleur/-lengte : bruin, krullend, tot over de schouders
    Lengte dame : 1.65 m
    Postuur/Cupmaat : B
    Nationaliteit/Taal : Duits (Duits, Engels, Italiaans)
    Leeftijd : 20-22
    Tatoeages/Piercings : niet op gelet
    Service: PZC, NMC, zoenen.
    Voordelen: is nog geen routinier
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50,=
    Extra’s bij het bezoek: n.v.t.

    Ondanks mijn goede voornemens ben ik vorige week woensdag toch maar weer naar GT gereden.
    Kort na binnenkomst werd ik begroet door een jonge brunette met weelderige krullen, mooie B-cup en donkere ogen. Ik wilde eerst ontbijten, maar onder de gordel werd wat te heftig gereageerd op haar mooie vormen en zachte huid. Ik heb met haar dan ook een kamer opgezocht en een hele plezierige ervaring gehad.
    Deze Duitse schoonheid van Italiaans/Servische afkomst is mooi, fris, geil, lief en enthousiast. Zij is net begonnen in GT na enkele weken uit de roulatie te zijn geweest door een glijpartij. Ik heb haar later niet meer gezien dus ik denk dat ze bij meer beren in de smaak viel.
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 januari 2011 om 01:27

  2. #2
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ze loop er nu een week of 4. En heb haar de laatste weken ook elke keer gezien

  3. #3
    Geregistreerd
    15 april 2008
    Last Online
    26 augustus 2018 @ 19:59
    Berichten
    86
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Ja ik ben vorige week met haar op de kamer geweest. Erg mooi meisje...en een heerlijk kontje. Heb haar langdurig gebefd en dat was heerlijk. Ze liet zich helemaal gaan en is lekker klaargekomen. Ook heb ik haar met olie gemasseerd dat wel weer op een neukpartij uitliep maar dat kan ook niet anders met zo'n lekker ding.
    Volgende keer hoop ik dat ze er weer is....

  4. #4
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard GT, 3-2-2011

    Ook ik moest aan een van de uitvoerige technieken van de dvp’s toegeven. Lolita sprong al bij de ingang bij binnenkomst op mij af om aan te kunnen geven dat we elkaar al zo vaak hadden gezien maar nog steeds niet naar de kamer waren geweest. En dat ik mijn belofte nog moest nakomen! Tja, ik had haar inderdaad de eerste keer toen BbertB en ik haar zagen gezegd een volgende keer haar uit te nodigen voor een kamersessie. Ze zag er toen ook zo goed, vriendelijk, beetje schuchter en fris uit dat ze die nacht me zelfs nog lang op mijn netvlies bleef staan. Gedurende het begin van de middag zocht ze me regelmatig op, want ze wist dat ik er deze keer niet onder uit zou kunnen komen. Jammer genoeg had ze denk ik al enkele heren kunnen bekoren, want ze rook flink naar een geur die ik niet thuis kon brengen tussen de parfums uit zaken als Douglas. Ze had m.a.w. dus al heel wat afgezweten. Aangezien ik een kamer met douche had, probeerde ik haar nog over te halen een douche te nemen, maar mijn hint kwam jammer genoeg niet door bij haar. Reden voor mij om haar maar niet te vragen haar ook te mogen beffen, want het risico op een geurende poes was me toch wat te groot. Tja, het blijft echter wel een heerlijke meid om te zien, dus al snel stond alles hard. Pijpen kon deze dame goed, zo goed dat ik me in moest houden om al niet na enkele minuten te komen. Tongzoenen was ook zeer goed, dus ik was benieuwd naar de standjes die ze voor mij in het verschiet had. Dus maar snel vragen een condoompje er om te leggen. Nou dat was een tegenvaller. Als ik ergens een hekel aan heb, is gemaakt doen of je het beste neukbeest ter wereld bent. In dit geval betekende het dat ik bij iedere stoot een kreun hoorde waar Monica Seles nog wat van kon leren!!! En als ik nu een paal van 30 cm tussen mijn benen zou hebben?? Door dit gekreun ging de aardigheid er snel vanaf en ipv 30 cm bleef er geloof ik nog 3 cm over. Ik vroeg haar dan maar terug te komen op haar pijpwerk en aangezien ze dan haar mond moest houden, kwam de kracht weer terug en kon ik uiteindelijk mijn witte sap tevoorschijn toveren. Snel terug maar naar de bar.
    Gr.

    Cupido

  5. #5
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Nou dat was een tegenvaller. Als ik ergens een hekel aan heb, is gemaakt doen of je het beste neukbeest ter wereld bent. In dit geval betekende het dat ik bij iedere stoot een kreun hoorde waar Monica Seles nog wat van kon leren!!! toveren.
    Dus Lolita geen OSCAR maar Natalie Portman wel ?
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  6. #6
    Geregistreerd
    15 april 2008
    Last Online
    26 augustus 2018 @ 19:59
    Berichten
    86
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Heb haar vorige week 2 uur gekamerd. Ze is en blijft een lekker ding. Haar body, i.e. Haar kontje, zijn referentieklasse.
    Overigens vertelde ze me dat ze "volgende maand" stopt en een "gewone baan" neemt....even later zei ze dat ze wel se sex zal misssen, haar vriendje is er ff niet....en dat ze " haar baas dan wel ging bumsen".
    Lekker hitsig typje....

  7. #7
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ze is nog niet gestopt hoor... Of was het volgend jaar

  8. #8
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard

    gisteren gewoon aanwezig..
    :thefinger

  9. #9
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    13 mei was ze er ook, en ze maakte op mij niet de indruk dat ze met haar laatste rondjes in GT bezig was!!
    Gr.

    Cupido

  10. #10
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Ik heb haar deze week ook gezien. Nog niet actief mee geweest, maar wat niet is kan nog komen.

  11. #11
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:41
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Twee weken terug probeerde ze me te overhalen tot een trio, maar ondanks de lieve, ondeugende oogjes, toch maar neen gezegd. Iemand ervaring met haar in een trio?

  12. #12
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Der Lama Bekijk bericht
    Twee weken terug probeerde ze me te overhalen tot een trio, maar ondanks de lieve, ondeugende oogjes, toch maar neen gezegd. Iemand ervaring met haar in een trio?
    Geen ervaring, maar wel een mening:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ineens wees Barbie in mijn richting en maakte een sleutelbeweging, waarop Lolita een knikgebaar maakte. Ik wilde net “nee” schudden toen er een man achter mij vandaag kwam en zijn duim omhoog stak. Blijkbaar zijn Barbie en Lolita het nieuwe trio-koppel en aan de smerige glimlach van Lolita te zien beloofd zo’n triootje weinig goeds. De hele avond zag ik ze gezamenlijk de barruimte af struinen.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Hemaworst (16 oktober 2015),Stief ( 6 maart 2012)

  14. #13
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    doe het niet, die ekr dat ik er was heb ik beren horen kalgen, alleen is het vooral afwerken vermoed ik zo, het is wel een prachtige dame dat wel

  15. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Stief ( 3 april 2012)

  16. #14
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Ik schrok me gisteren een aap toen ik gisteren Lolita achter de bar zag staan. Ze is bijna niet meer te herkennen. De haren lang sluik en ze is nog de helft zo breed als vroeger. Denk dat ze meer dan 10 kilo kwijt is. Van een vollere kont is geen sprake meer.
    Zag er super uit.

  17. #15
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Ik schrok me gisteren een aap toen ik gisteren Lolita achter de bar zag staan. Ze is bijna niet meer te herkennen. De haren lang sluik en ze is nog de helft zo breed als vroeger. Denk dat ze meer dan 10 kilo kwijt is. Van een vollere kont is geen sprake meer.
    Zag er super uit.
    Ben je niet in de war met een andere dame? Als ze nu de helft zo breed is als vroeger dan had ze vroeger niet door de deur gepast, vrees ik.

  18. #16
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Wel bosbeer, ben jij zelf niet in de war met een andere dame

    Ik bedoel niet die blonde struize met EE cup he. Wel die met een tattoo achteraan haar rug met vermelding "ENGEL"

  19. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (15 september 2012)

  20. #17
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Wel bosbeer, ben jij zelf niet in de war met een andere dame

    Ik bedoel niet die blonde struize met EE cup he. Wel die met een tattoo achteraan haar rug met vermelding "ENGEL"
    Haha, je hebt gelijk. I 'm sorry. Ik had alleen maar jouw bericht gelezen en dacht dus dat het om " Lollie " ging, die dus ook Lolita heet.
    Maar ja, 2 dames met dezelfde naam mag dus ook niet, he. Dan krijgen we dit soort verwarringen...Maar nooit meer schrikken van dames, want daarvoor kom je niet naar GT. Ik weet trouwens nu ook wie je bedoelt.

  21. #18
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Lolita was er gisteren, leek beetje op jennifer lopez betreft haar.
    Ik kreeg advies om haar te nemen, maar ik wachtte te lang en daarna was ze hele tijd bezet.
    Ze kreeg geen tijd om op kruk plaats te nemen.......

  22. Onderstaande leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (26 oktober 2012)

  23. #19
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwembroek Bekijk bericht
    Lolita was er gisteren, leek beetje op jennifer lopez betreft haar.
    Ik kreeg advies om haar te nemen, maar ik wachtte te lang en daarna was ze hele tijd bezet.
    Ze kreeg geen tijd om op kruk plaats te nemen.......
    Ze loopt voortdurend samen met Dunya: triohunting
    Het doel heiligt de middelen

  24. #20
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    GT 12 april 2013

    Op de kamer was Lolita een uiterst aardige meid. Ze vertelde uit Keulen te komen en al een aantal jaren in GT te werken. Het was in ieder geval de eerste keer dat ik haar opmerkte. Ze stelde in een (voor mij) sneltempo haar 3 opties voor. Had er maar de helft van verstaan maar bij optie B vermelde ze “spritzen im mund” en dat leek me wel iets. Snel begonnen we aan het voorspel : tedere, ietwat voorzichtige kusjes (zei het met matig gebruik van haar tong) en tevens mocht ik met haar prachtige tieten spelen. Als snel gleed ze af naar mijn reeds volharde pik. Even later begon ze met een heerlijke pijpsessie. Dit deed ze echt wel goed en niets is zo lekker als een bloedmooie meid die aan je pik zuigt en ondertussen je met zaadvragende ogen diep aankijkt. Ze vroeg of ze 69 mocht komen liggen en daar had ik uiteraard niets op tegen. Ik kreeg een mooi zicht op haar heerlijke poesje en begon aan een heftige befbeurt. Ze kon dit wel hebben en na een vijftal minuten kwam ze schokkend klaar (althans dat dacht ik toch). Ze kwam terug voor me zitten en zette haar pijpbeurt verder. Het zicht in de spiegel van het kamertje deed me ook wel opgewonden geraken en even later moest ik haar zelfs halt toeroepen want anders had ik zeker vroegtijdig gekomen. Tijd om te neuken dacht ik maar. Even een rubbertje om en ze begon me te berijden. Dit deed ze goed maar na 3 minuutje hield ze het voor bekeken en moest ik zelf het werk doen. Dit was wel lekker want bij elke stoot wipten haar mooie (siliconen)tieten lichtjes op. Na dit standje vroeg Lolita of ze me mocht klaarpijpen. Ik wou echter nog even verder neuken en ze was licht teleurgesteld toen ik vroeg voor doggy. Ze ging toch gewillig op haar knietjes zitten en ik achter haar. Dit ging 5 minuutjes goed maar toen voelde ze zicht blijkbaar ongemakkelijk want ze zakte steeds verder onderuit waardoor het moeilijker werd om door te stoten. Ik vroeg haar terug omhoog te komen maar even later zakte ze terug weg. Besloot dan toch maar me te laten klaarpijpen/trekken wat ze dan wel weer voortreffelijk deed. Ik spoot in haar mondje maar ze liet het over mijn pik terug uit haar mondje stromen. Was wel lekker want ze zoog nog even lekker door. Na de obligatoire after-sales terug naar de lockers getrokken waar ze tot mijn verbazing 100€ vroeg. Ik dacht aan 75€ maar ze zei dat ik toestemde met optie B voor een bedrag van 100€ omdat kussen inclusief was. Kon hier natuurlijk weinig van zeggen want had haar maar voor de helft begrepen. Gaf haar dus gewillig de volle buit en kreeg als troost nog een zoentje er bovenop.

    Alhoewel ik Lolita een beeldschone meid vind, lijkt het me eerder een afwerkertje 1e klas. Voorlopig dus geen herhalingsgevaar voor mij.

  25. Onderstaande 3 leden hebben wayne r bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (13 april 2013),hansdordt (14 april 2013),ilovethaigirls (14 april 2013)

  26. #21
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wayne r Bekijk bericht
    GT 12 april 2013

    Op de kamer was Lolita een uiterst aardige meid.[ . . . ]
    terug naar de lockers getrokken waar ze tot mijn verbazing 100€ vroeg. Ik dacht aan 75€ maar ze zei dat ik toestemde met optie B voor een bedrag van 100€ omdat kussen inclusief was.
    Hoe lang was je op de kamer? Een uur? Dan is €100 de correcte prijs (namelijk mét FT).
    Of was het een half uur en kostte de FT €50?
    Of was het een half uur en kostte de FT €25 en het kussen €25?

    Ja ja, wij moeten nu doorpakken met de gedonder in "GT". De onderste steen dient boven te komen ! ! !

  27. #22
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hoe lang was je op de kamer? Een uur? Dan is €100 de correcte prijs (namelijk mét FT).
    Of was het een half uur en kostte de FT €50?
    Of was het een half uur en kostte de FT €25 en het kussen €25?

    Ja ja, wij moeten nu doorpakken met de gedonder in "GT". De onderste steen dient boven te komen ! ! !
    Blijkbaar het kussen bij haar ook 25€ extra - terwijl ik dacht dat dit ofwel niet gedaan werd toch in het standaardpakket moest zitten. Ze had dit op voorhand ook aangegeven maar had maar de helft van haar inleiding begrepen dus ... Eigen schuld zeker!!

  28. Onderstaande leden hebben wayne r bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 april 2013)

  29. #23
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Zal dan wel een half uur + kussen + ft geweest zijn. Een " te dure " dame dus.

  30. #24
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    De eerste keer dat ik deze mooi dame zag, kreeg ik direct van vaste GT gangers te horen dat ze wel extra vraagt voor TZ. Hearsay natuurlijk, maar in combinatie met haar: 'Ik ga zo naar huis en wil nog een geile trio met mijn vriendin een lekker ding als jij' meteen een reden om over te slaan.

  31. #25
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Een heel mooie dame die mee van de meeste kamers maakt als ze in GT is. Meestal zijn haar prooien 20 minuten later terug in de bar met een tevreden gezicht. Jaagt ook vaak op trio's.

    Haar tariefplan bestaat uit 3 delen:
    1. normale tarief van 50 euro / half uur (= zonder kussen of ft)
    2. 75 euro / half uur = met kussen of ft
    3. 100 euro / half uur = der himmel (blijkbaar heeft Wayne dit gekozen )

    Als deze pannenkoek ooit eens zin heeft in een snelle wip, dan komt ze zeker in aanmerking. Dan ga ik voor 6 uur optie 3

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

  Babylon 468*60