Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Luana (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Luana (Poolse)

    Naam : Luana

    Haarkleur/-lengte : blond /lang

    Lengte dame : 165

    Postuur/Cupmaat : slank/B

    Nationaliteit/Taal : Poolse/ duits en engels

    Leeftijd : 21

    Tatoeages/Piercings : tattoo boven billen/tongpiercing,clitpiercing :D

    Service : pzc,doggystyle,tongen, dikke voldoende

    Bijzonderheden : super geile look,en felle betoverende ogen.




    Ik kon nog geen recensie vinden over dit prinsesje.Verbaast me want ze is al weer even in GT werkzaam,en ze is er nog steeds Ze is een lekker hoogtepuntje:D

    Enkele weken terug met haar de kamer geinspecteerd. Ze is een lekker pools prinsesje van 21 jaar met donker lang haar en fel blauwe(prachtige) ogen Ze zei net 2 dagen in Gt te werken. Ik heb haar toen verteld dat ze dan het beste als introductie met Little don naar de kamer kan gaan:p Op de kamer aangekomen eerst lekker oraal verwend en dat was supersss want met haar knopje(piercing):p wist ze me lekker te verwennen. Tevens kijk ze je lekker geil aan als ze bezig is, moest me ook in houden want door me te lange verkenning van deze avond was me genots grens al snel bereikt. Daarom de rollen omgedraaid en haar lekker verwend . Tot me verbazing had ze daar weer een heerlijk zilver knopje,en zoals de meeste prinsesjes met zilveren knopjes op deze plaats,kreunde ze heftig toen ik met dit knopje ging spelen. Ze kan heerlijk tot ontlading komen. Bij alle standjes bleef ze uitgebreid in de spiegel kijken. Kortom een super ervaring met haar gehad mooie geile meid met een paar prachtige ogen,en een tattoo boven haar billen.



    Ps; door haar geile blik te snel tot ontlading gekomen Dus dit kamer bezoek moet ik even herhalen:D .

    saluti little diablo:teuflisch
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 januari 2007 om 03:21
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  2. #2
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    tjonge jonge dit hertje loopt alweer zolang rond in Gt maar geen recencie,s



    Toch maar weer eens gevallen voor de felle geile ogen van luana Ze is iets dikker geworden,maar de sex is er niet minder om. Op de kamer aangekomen ging ze gelijk heftig tongend te keer,waarbij ze tegelijkertijd zichzelf aan het fingeren was Daarna draaide ze zich om en drukte ze haar poesje mijn richtig in. Toen daar maar weer eens even van gesnoept. Terwijl was ze mij ook met haar tongetje aan het verkennen was. Uiteindelijk draaide ze zich om en wou dat ik ging staan om mij vervolgens eens lekker oraal te verwennen. Lang hield ik dat niet meer vol en kwam dan ook snel tot ontlading. Super hoe ze dan met haar diep blauwe ogen de vitamine tot zich neemt. Voor een lekker geil half uurtje is zij het ideaale.


    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  3. #3
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Ze heeft nu blond haar. ze is nu niet meer te verwarren met de andere Luana loopt altijd topless ook.

    Saluti L diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch topless??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Ze heeft nu blond haar. ze is nu niet meer te verwarren met de andere Luana loopt altijd topless ook.

    Saluti L diablo
    Diablo goed dat je het zegt.
    Kan mijn ogen nooit van die van haar en van haar laarzen afkrijgen.
    Op de kamer was ze wel TOP maar zeker niet less...

    Krijg haast zin om mijn avond in Xanten te verruilen voor eentje in GT...

    Jullie merken wel wie het gaat winnen.

    Jenny knows now already...

    Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 januari 2007 om 03:19

  5. #5
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard Ik verstond Lorna, maar deze is het denk ik

    Tja in een 1ste keer in GT in mijn eerste rondje zag ik deze blonde met bijzonder hoerige look:
    Blond lang haar, erg dun, schraal zelfs cup a- dus de meeste beren hebben meer, maar een ogen, grote heldere kijkers (blauw of groen, denk ik)
    Ze is een Poolse uit Poznan en had een tulband als broek en blauwige netkousen tot haar knie. Kortom dit was WAUW want ik val niet zo op blond.

    Ik heb haar meegenomen en het pijpen was voorzichtig met wat likken en een beetje pijpen, daana wilde ze neuken, maar dat was me gauw teveel, bij de eerste paar stoten spoot ik de rubber al vol.

    Ik denk max 10 minuten, maar ik was dan ook echt beregeil. Ze had geen aftersales, maar was van de categorie afwerken die hap. 50 euro afgerekend en ik was mijn ergste druk kwijt.:p

    Mocht ik nog een keer gaan dan laat ik haar harder werken, want als ik de recensies zo lees kan ze er zeker wel wat van.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 maart 2008 om 23:56

  6. #6
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Last Online
    2 september 2013 @ 15:24
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ich war gestern mit diesem polnischen Topschuss auf dem Zimmer. War vorher etwas unsicher, denn mein Hirn signalisierte mir Flopgefahr. Auf dem Zimmer bot sie aber einen ordentlichen Service.

    Sehr gutes Französisch. Fingern war leider nicht möglich. Ich würde sagen durchschnittlicher Clubstandard. Aber bei so einer Optik kann man Durchschnitt schon mal hinnehmen.

    Euer Poppins

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

  FKK Artemis 468*60