Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 210
  1. #101
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    En Sonny, nogmaals veel geluk in the States en het allerbeste voor de toekomst....................Ik weet bijna zeker dat je nog een aantal keren naar Oedt zal afreizen en wellicht kom ik je dan nog wel een keer tegen om weer wat mannentaal te spreken. Het ga je goed maat................................
    Dankjewel Dude:smile:

    Ik heb aan jou er een goede vriend bij gekregen. We houden zeker contact.
    Geloof mij, ik ga zeker regelmatig terugkomen. Via meetingpoint zal ik wel melden wanneer ik over kom vliegen. Ik hoop alleen dat de Jetlags m'n potentie niet gaan verpesten.

    Veel plezier in de clubs.

    BR, Sonny:wink: :wink: :wink: :wink:

  2. #102
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Ja jonge dat doet je goed ook je sauna avonduurtje met Kazia en Vera erbij dat doet je Juliette snel vergeten.
    Ja, sommige issues lossen vanzelf op:D :D
    De gouden regel "vaak van meisje verwisselen" helpt in dit geval zeer goed.
    Maar Juliette zal ik zeker niet vergeten, maar de gevoelens voor haar heb ik volledig onder controle. 3 maanden rondom tien sessies met mede ijsberen hebben Sonny een hoop geleerd.
    En je weet, met Kasia is het totaal anders. Met die meid is het pure geiligheid. :D

    BR, Sonny

  3. #103
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard je kan er nooit van op aan

    Ja het is moeilijk als er een band ontstaat, maar ga er maar vanuit deze dames komen puur voor het geld en niet voor een relatie.
    Het is of inkomsten of zakgeld tijdens hun studie.
    Je kan er nooit van op aan of ze komen of gaan maar jij bent nooit bij hun blijvend in beeld.
    Ik heb nu de laatste 3 jaar al veel teleurstellingen gezien en gehoord van diverse ijsberen.
    Ook ik zelf zat al bijna in de shit maar door nuchterheid en veel praten met andere die hier ook wat meegemaakt hebben lukt het me aardig om de zaak te relativeren en afstand te nemen.
    Wel heb ik iets speciaals met Carmen maar ook zij is een van hun,(je kan er nooit van op aan) zij zou afgelopen donderdag of vrijdag weer aan komen maar tot op heden geen spoor en mob.onbereikbaar.
    Misschien werkt ze ergens anders in Duitsland GT ? of kan Willi 69 mij helpen
    Maar ik ben niet hopeloos.
    Ga nog lekker een keer met Sonny afscheid nemen en zal daar dan ook minder naar toe gaan.


  4. #104
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Ausrufezeichen Taalgebruik!

    Beste beertjes, let eens een beetje op jullie taalgebruik. Het is mensenwerk en geen koeiehandel hier. Een beetje fatsoen kan geen kwaad. Jullie zijn allemaal oud en wijs genoeg om te weten dat je mensen in hun waarde moet laten. De meesten schrijvers zijn geen pubertjes van 16 meer!! (ja ja ik ben een zeur ik weet het)

  5. #105
    Geregistreerd
    28 januari 2006
    Last Online
    6 december 2007 @ 18:37
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Boos?

    Met veel plezier en een glimlach op mijn gezicht lees ik de berichten van onze ijsberen. Door de beschrijvingen en ervaringen van onze lieve en gewillige dames te lezen kunnen we via dit forum het een en ander uitwisselen. Wat mij echter verbaasde is dat 11 CC op 5 december schreef dat het kamerbezoekje met Simone een flop was en dat hij beter de 50 euro in de wc kon gooien. Ik ben echter benieuwd wat er dan gebeurd is zodat de mede forumlezers kunnen verwachten als ze met Simone naar de kamer gaan. Wellicht zijn dan die ervaringen voor deze andere bezoekers herkenbaar of misschien is de heer 11 CC zelf wel debet aan deze slechte ervaring.
    Dus heer 11 CC, graag een beschrijving waarom het kamerbezoek zo tegenviel of anders geen insinuaties meer schrijven.

    Een in alle opzicht tevreden Mister Holiday

  6. #106
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lusto
    Misschien werkt ze ergens anders in Duitsland GT ? of kan Willi 69 mij helpen (CARMEN)
    Sorry, in diesem Fall habe ich leider keine Ahnung. :o
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #107
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard PHG, zaterdag 11 februari 2006

    Ik had afgelopen zaterdag een goede smoes om nog maar eens in ons tuintje te genieten.
    Ik had donderdag m’n IPOD aan Kasia uitgeleend en deze moest nog even worden opgehaald.

    Zo rond 4uur aangekomen en voor de derde keer deze week mezelf als ijsbeer verkleed.
    Het was vrij rustig voor een zaterdag, zowel weinig ijsberen als gleufdieren.
    Op weg naar het eerste glas LM, kwam ik al snel knabbel tegen. Hij was druk met sauna rondjes bezig. Later naar de bar vertrokken en mezelf met krant in de bank geploft. Links en rechts waren er wat nieuwe dames, welke ik nog niet eerder had gezien. Op een gegeven moment komt Ola naar me toe en verteld me dat Kasia ziek (boven) op bed lag. Ze zou Kasia vertellen dat ik er weer was (of dat nog wat uit maakt om haar uit bed te krijgen, ziek is ziek).
    Voor mij toch een beetje een teleurstelling, want ik kan het heel goed vinden met Kasia en zag een samenzijn met haar als sneeuw voor de zon verdwijnen. Een uurtje later verteld Ola dat Kasia toch even naar beneden komt. Inderdaad, op een gegeven moment komt ze aanlopen, wat zag ze er zielig uit, ze kwam lekker tegen me aan zitten en Sonny moest zich even van z’n hele lieve kant laten zien. Een ziek meisje vertroetelen. Ze hield het niet lang vol en was binnen een half uur weer terug op bed.

    Buiten Knabbel heb ik verder geen (voor mij) bekende ijsberen gezien. Lekker rustig aan gedaan, saunaatje, bar, nachtcafé, etc. oftewel IJSBEREN. Later redelijk lekkere spaghetti gegeten en mezelf maar eens gaan afvragen om wat meer actie er in te gooien. Na weer een saunarondje liep ik buiten in de tuin, toen ik plotseling vanaf buiten een bekende blonde dame in de bar zag lopen. Zie ik dat nu goed, Ja het is ze, Juliette is weer terug. Ik moest nu flink zijn om niet direct de bar in te lopen, dus het maar even op z’n verloop gelaten. Bij binnenkomst door de schuifdeuren, staat ineens Kasia voor me. Zag er een stuk frisser uit, en ze vroeg me of ik met haar de kamer op wilde. Ik dacht, dat kan niet, want ze is ziek, maar toen ze vertelde dat ze de volgende dag (vervroegd) weer terug naar Polen zou vertrekken, werd dit toch de laatste mogelijkheid om afscheid van haar te nemen. Ik stemde in en vroeg haar m’n IPOD mee te nemen. Deze ging ze halen en ik liep ondertussen de bar in.
    Ik bestel een Raadler en voel op dat moment dat er iemand achter me stond, ik draai om en kijk Juliette recht in haar ogen. Na een paar woorden te hebben gewisseld, haar laten weten dat ik reeds een afspraak had. Later bleek dit een gemiste kans te zijn, want Juliette heb ik niet meer gezien. De sessie met Kasia ging er deze keer rustig aan toe. Tot sex is het eigenlijk niet gekomen, maar goed, een beetje respect voor de dame mag ook wel een keer . Toch leuk van haar afscheid kunnen nemen. Na het afscheid van Kasia nog even de bar in en later het tweede restant van de krant doorgenomen op de ligstoel welke naast de sauna staat. Plotseling ploft er een zeer jonge dame naast me neer, kruip tegen me aan en geef me spontaan een kus. Wat leuk, Loredena (shakira) in de bocht. Ze ging naar bed zei ze , even gauw een nachtzoentje. Sinds ik met haar naar de kamer ben geweest, is haar arrogante houding (althans, naar mij toe) totaal verdwenen. Uiteindelijk toch nog tot het einde gebleven.

    BR, Sonny

  8. #108
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    Sorry, in diesem Fall habe ich leider keine Ahnung. :o
    Danke Willy 69 fur deine meldung.

    Und Boglund is ein freund von mir ich komme viele male bei M.Gladbach und wir drinke viele male inn Parkstadion nach fussball abend.

    Ich habe V.I.P karte da. sorry fur mein deutsch

  9. #109
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Beste beertjes, let eens een beetje op jullie taalgebruik. Het is mensenwerk en geen koeiehandel hier. Een beetje fatsoen kan geen kwaad. Jullie zijn allemaal oud en wijs genoeg om te weten dat je mensen in hun waarde moet laten. De meesten schrijvers zijn geen pubertjes van 16 meer!! (ja ja ik ben een zeur ik weet het)
    Niet het taalgebruik, zondern eerder de mindere respect voor de waardigheid van onze engeltjes.

    nkg bedankt.:D

    Ze hebben gewoon meer feeling op haar waarden dan je snapt.

    cu neukie :wink:

    die een groote sensibiliteit voor onze engels heeft.

  10. #110
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard De laatste PHG dag, maandag 13 februari


    De voorlopig laatste PHG dag was voor mij aangebroken.
    Deze dag wel met een missie:
    1. Afscheid nemen van Juliette
    2. Met Vera de kamer op

    Zo rond 14:00 uur aangekomen, maar wel wetende dat Juliette er niet zou zijn. Ze belde me vanochtend dat ze er weer een week tussenuit ging. Helaas, als ze terug komt, zit ik in the States. Dus, afgelopen zaterdag een echte gemiste kans, maar goed, we kunnen terug denken aan leuke kamer bezoeken met haar.

    Terug naar de dag van vandaag, Ja, ik ben inderdaad weer vroeg weer thuis, dus gelijk maar dit verhaal gaan schrijven. Afgelopen middag een aantal saunarondjes genomen en tegen half zes met Vera een kopje koffie gaan drinken en haar de sleutel laten halen. Ik had haar al een tijdje op m’n “things to do” lijstje staan. Uiteindelijk bleek Vera voor mij de laatste dame te zijn geweest van m’n 3 maandse saunaclub gebeuren. We zijn 2 uur op de kamer geweest. HET WAS SUPER MET VERA, zie resensie onder haar draadje .Rond half acht bel ik Lusto om hem te vertellen dat Carmen nog niet was gearriveerd. Lusto gaf aan zelf ook niet meer naar Oedt te kunnen komen. Vanaf dat moment overnam mij het gevoel van “WAT DOE IK HIER NOG” Het was een rustige dag, en ik was helemaal verzadigd. Om half negen maar huiswaarts gekeerd. SONNY WAS ER KLAAR MEE. Ik heb me voorgenomen om tijdens mijn vlucht van Amsterdam naar LAX een conclusie te schrijven van mijn belevenissen. Dus nog even geduld.

    BR, Sonny

  11. #111
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop

    De voorlopig laatste PHG dag was voor mij aangebroken.
    Deze dag wel met een missie:
    1. Afscheid nemen van Juliette
    2. Met Vera de kamer op

    Zo rond 14:00 uur aangekomen, maar wel wetende dat Juliette er niet zou zijn. Ze belde me vanochtend dat ze er weer een week tussenuit ging. Helaas, als ze terug komt, zit ik in the States. Dus, afgelopen zaterdag een echte gemiste kans, maar goed, we kunnen terug denken aan leuke kamer bezoeken met haar.

    Terug naar de dag van vandaag, Ja, ik ben inderdaad weer vroeg weer thuis, dus gelijk maar dit verhaal gaan schrijven. Afgelopen middag een aantal saunarondjes genomen en tegen half zes met Vera een kopje koffie gaan drinken en haar de sleutel laten halen. Ik had haar al een tijdje op m’n “things to do” lijstje staan. Uiteindelijk bleek Vera voor mij de laatste dame te zijn geweest van m’n 3 maandse saunaclub gebeuren. We zijn 2 uur op de kamer geweest. HET WAS SUPER MET VERA, zie resensie onder haar draadje .Rond half acht bel ik Lusto om hem te vertellen dat Carmen nog niet was gearriveerd. Lusto gaf aan zelf ook niet meer naar Oedt te kunnen komen. Vanaf dat moment overnam mij het gevoel van “WAT DOE IK HIER NOG” Het was een rustige dag, en ik was helemaal verzadigd. Om half negen maar huiswaarts gekeerd. SONNY WAS ER KLAAR MEE. Ik heb me voorgenomen om tijdens mijn vlucht van Amsterdam naar LAX een conclusie te schrijven van mijn belevenissen. Dus nog even geduld.

    BR, Sonny
    So long Sonny.....c u somewhere, c u sometime
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  12. #112
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Poland

    Ja Klopt Sonny ik had het zakelijk te druk moest eerst nog wat Euro,s beuren
    En heb ook nog wat contracten binnengehaald.
    Ja en dat gaat het oude gezegde weer op; zaken gaan voor het meisje.
    Maar ik bel je nog of we hebben morgen nog contact.
    Alleen vraag me niet of ik morgen avond nog een snel uurtje kan wand je moet je koffer pakken en ik kan echt niet.
    We kunnen wel in USA afspreken je weet wanneer ik er ben.
    Tot morgen bel me maar.

  13. #113
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Alleen vraag me niet of ik morgen avond nog een snel uurtje kan wand je moet je koffer pakken en ik kan echt niet.
    We kunnen wel in USA afspreken je weet wanneer ik er ben.
    Tot morgen bel me maar.

    Ik ga morgen echt niet meer . Net wat je zegt, koffers inpakken, familie langs, etc.

  14. #114
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holiday
    Met veel plezier en een glimlach op mijn gezicht lees ik de berichten van onze ijsberen. Door de beschrijvingen en ervaringen van onze lieve en gewillige dames te lezen kunnen we via dit forum het een en ander uitwisselen. Wat mij echter verbaasde is dat 11 CC op 5 december schreef dat het kamerbezoekje met Simone een flop was en dat hij beter de 50 euro in de wc kon gooien. Ik ben echter benieuwd wat er dan gebeurd is zodat de mede forumlezers kunnen verwachten als ze met Simone naar de kamer gaan. Wellicht zijn dan die ervaringen voor deze andere bezoekers herkenbaar of misschien is de heer 11 CC zelf wel debet aan deze slechte ervaring.
    Dus heer 11 CC, graag een beschrijving waarom het kamerbezoek zo tegenviel of anders geen insinuaties meer schrijven.

    Een in alle opzicht tevreden Mister Holiday
    Sjees das "way back in time" begin december... In happy termen is dat een lifetime.... :D

  15. #115
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Sonny cheers mate.

    May you be in heaven one hour before the devil knows your dead!!!!

    Maar ik denk dat ik je nog wel ga zien :teuflisch

  16. #116
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Sonny cheers mate.

    May you be in heaven one hour before the devil knows your dead!!!!

    Maar ik denk dat ik je nog wel ga zien :teuflisch
    Ben bang van wel:D Al weet ik niet wanneer. Ligt er helemaal aan in hoeverre ik me weer in het normale leven kan storten, zonder m'n gedachte bij al die schatjes welke ik heb leren kennen te hebben. De tijd zal het leren.

  17. #117
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Sjees das "way back in time" begin december... In happy termen is dat een lifetime.... :D


    Man dat jij ergens mee zit wil nog niet impliceren dat ik ook ergens mee zit... Enjoy your life....(with her )
    I won't be fooled again...
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  18. #118
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holiday
    Met veel plezier en een glimlach op mijn gezicht lees ik de berichten van onze ijsberen. Door de beschrijvingen en ervaringen van onze lieve en gewillige dames te lezen kunnen we via dit forum het een en ander uitwisselen. Wat mij echter verbaasde is dat 11 CC op 5 december schreef dat het kamerbezoekje met Simone een flop was en dat hij beter de 50 euro in de wc kon gooien. Ik ben echter benieuwd wat er dan gebeurd is zodat de mede forumlezers kunnen verwachten als ze met Simone naar de kamer gaan. Wellicht zijn dan die ervaringen voor deze andere bezoekers herkenbaar of misschien is de heer 11 CC zelf wel debet aan deze slechte ervaring.
    Dus heer 11 CC, graag een beschrijving waarom het kamerbezoek zo tegenviel of anders geen insinuaties meer schrijven.

    Een in alle opzicht tevreden Mister Holiday
    Man , als je ergens mee zit is dat allang niet meer mijn probleem
    I wn't be fooled again...The Bitch screwed me!!No more drama....
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  19. #119
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holiday
    Met veel plezier en een glimlach op mijn gezicht lees ik de berichten van onze ijsberen. Door de beschrijvingen en ervaringen van onze lieve en gewillige dames te lezen kunnen we via dit forum het een en ander uitwisselen. Wat mij echter verbaasde is dat 11 CC op 5 december schreef dat het kamerbezoekje met Simone een flop was en dat hij beter de 50 euro in de wc kon gooien. Ik ben echter benieuwd wat er dan gebeurd is zodat de mede forumlezers kunnen verwachten als ze met Simone naar de kamer gaan. Wellicht zijn dan die ervaringen voor deze andere bezoekers herkenbaar of misschien is de heer 11 CC zelf wel debet aan deze slechte ervaring.
    Dus heer 11 CC, graag een beschrijving waarom het kamerbezoek zo tegenviel of anders geen insinuaties meer schrijven.

    Een in alle opzicht tevreden Mister Holiday
    Beste Holiday,


    Jij schrijft hier o.a. over uitwisselen maar waar blijft jouw inbreng dan
    We krijgen wel steeds meer lezers op dit forum maar geen schrijvers
    Mijn advies is dan ook begin niet met kritiek maar ga zelf eens aan de slag:teuflisch

  20. #120
    Geregistreerd
    28 januari 2006
    Last Online
    6 december 2007 @ 18:37
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Boos ?

    Niet mijn bedoeling om kritiek te spuien. Dit kan ook niet want we leven als een god in Oedt.
    In het verleden heb ik veel berichten geschreven. Vaak in details hoe de dames zijn etc etc. Echter de laatste drie maanden ben ik niet meer in Oedt geweest omdat ik mijn staaf richting Bruggen wees.
    Ik hoop jullie weer allemaal aan de bar in Oedt te treffen en te genieten (en te voelen) van al het moois wat daar is.
    En mr. 11 CC, tot in Oedt met Simone in ons midden. Misschien weet zij nog een alternatieve route naar het Como-meer.

    Ciao.

    I'm not a lover a by the the day of licht, but I'am always a lover.

  21. #121
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Simonne niet in ons midden

    Simonne zal niet in ons midden gaan zitten,zij heeft besloten om nooit meer dit werk te gaan doen en in Roemenie te blijven ook ivm prive problemen in haar directe omgeving.
    Ook Carmen zal niet meer aktief zijn heeft ze me vandaag beloofd ze is nu hier in Holland.
    Dat Sarah weer terug is heeft ook nooit iemand meer verwacht,maar ik heb het wel een tijdje terug voorspeld.
    Ook het bericht dat Sammy niet meer terug komt moeten we serieus nemen.
    Maar zeg nooit nooit wand wat je hier boven leest is wat er nu speelt,en een kat kan vreemde sprongen maken.
    Als het geld op is worden veel principes op zij gezet en kan alles weer hier boven een utopie zijn.
    Ook yve weet het zelf niet meer waar en wanneer zij wel of niet wil werken of ze vandaag gaat stoppen of volgende week weer in Bruggen gaat beginnen.
    Ze weten het niet alleen de euro,s veranderen hun steeds van gedachten.

    Maar ik ben zelf ook geen haar beter,wand wie vind ik nou het leukste ?of ben ik nu weer verliefd,of ben ik nou zo dom om te denken dat ik verliefd ben en op wie dan ? Eerst Sarah en wij maar bellen,dan Tess die ik probeer uit dit wereldje te halen, of Simonna die mij gek maakt en prive ook nog belt,en dan is Marina weer terug waar ik super sex mee heb en huilt als ik de kamer weer verlaat.
    Ja hoor ik sta weer met beide benen op de grond,dacht ik omdat Carmen weer terug is na 4 maanden en ik denk dat zij net zo gek is op mij als ik op haar.
    Dus daar ga ik weer veel e.mailen met haar en bellen 2 maanden lang en wat heb ik nu bereikt ??? ze blijft weg.
    Dat ik me weer verheug om Sarah weer te zien.
    Snappen jullie het dan nog ?ik niet meer, alleen dat ik net zo onvoorspelbaar ben als al deze dames die hier in H.G. werken.
    Dus Sonny: Kasia,Juliette,Loreana en Svetlana het is allemaal mooi in H.G. maar als je naar huis rijdt denk dan het was een mooie avond en verder niets.
    Moeten we dan toch maar bij Vera blijven???

  22. #122
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In het verleden heb ik veel berichten geschreven. Vaak in details hoe de dames zijn etc etc. Echter de laatste drie maanden ben ik niet meer in Oedt geweest omdat ik mijn staaf richting Bruggen wees.

    En als je in Bruggen bent krijg je dan kramp in je vingers met als gevolg dat je daar niet over kunt schrijven
    Het is nooit de opzet van dit forum geweest om alleen over ons klein tuintje te schrijven, misschien kun jij mij uitleggen waarom GT gangers nog zo passief blijven op dit forum

  23. #123
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc
    Man dat jij ergens mee zit wil nog niet impliceren dat ik ook ergens mee zit... Enjoy your life....(with her )
    I won't be fooled again...
    Hee 11cc, Simona intresseert mij toch nie?! I don`t give a shite! Ik zeg alleen van gast das een late reactie!!!!


  24. #124
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
    misschien kun jij mij uitleggen waarom GT gangers nog zo passief blijven op dit forum
    En weer wordt er een soort tweedeling gemaakt in GT- en PHG-bezoekers. Wat is dat toch steeds?

    Ik ga tegenwoordig bijna uitsluitend naar GT en schrijf over elk bezoek. Dat was al zo op de oude Hookers-site (toen PHG nog voor mij het enige credo was). Ik post zowel op de ene als op de andere site.

    Misschien dat veel leden van dit forum in PHG zijn groot geworden en GT wat minder vinden of minder vaak bezoeken. Maar wat maakt dat toch allemaal uit? Iedereen doet maar waar hij zin in heeft.

  25. #125
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    En weer wordt er een soort tweedeling gemaakt in GT- en PHG-bezoekers. Wat is dat toch steeds?

    Ik ga tegenwoordig bijna uitsluitend naar GT en schrijf over elk bezoek. Dat was al zo op de oude Hookers-site (toen PHG nog voor mij het enige credo was). Ik post zowel op de ene als op de andere site.

    Misschien dat veel leden van dit forum in PHG zijn groot geworden en GT wat minder vinden of minder vaak bezoeken. Maar wat maakt dat toch allemaal uit? Iedereen doet maar waar hij zin in heeft.
    Ik schrijf vrijwel altijd over mijn ervaringen zowel op dit, als op het andere befaamde forum. Alleen wordt het kopieren me soms te veel, en laat ik de PHG ervaringen alleen hier verschijnen. Kortom, geen logica achter zoeken.

    Ik doe de laatste tijd wat rustiger aan met PHG/GT bezoek. Een beetje overdosis, de laatste maanden, maar wie weet, als het weer mooi weer wordt?

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.