Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 210

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Ik ben nu lekker aan het knallen .................................... met Karbiet
    Dit kreng is al enige jaren oud maar de buren horen het vier straten verderop als ik bezig ben :teuflisch

    Veel geknal toegewenst in het nieuwe jaar

    Knabbel
    Namens alle rode mannetjes mag ik jou het allerbeste toewensen....

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard super

    Ja beren het was weer super gisteren vele dames zijn terug van vakantie
    En een heerlijk uurtje gehad met Laura en Marina.
    Ook Sonny,Rex,Kock en zijn maten het was gezellig.
    Ik schrijf nog even Bij Laura.

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:40
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard PHG Woensdag 4-1

    Gisteren, rond de klok van 19.00uur was ik binnen. Eerst even lekker gedoucht en nog snel even wat gegeten om daarna de Thekenfrauen Frohes Neuesjahr te wensen alsook enkele mij bekende toppers en een aantal bekende ijsberen, waaronder Lusto, de Kock , Sonny, Chris71 en nog een aantal die ik niet bij naam meer ken.........................

    In de bar kwam ik Nicky tegen die me spontaan begroette en me 3 heerlijke zoenen gaf. Maar ja die bekende Griek zat naast d'r dus voor mij was Nicky helaas deze avond geen optie meer. Cora is er ook zei ze nog. Maakt me niet uit zei ik, ik ga niet meer met haar er is teveel gebeurd. Enigzins verbaasd vroeg ze aan me wat er dan aan de hand was. Nou zei ik dat is een lang verhaal, maar dat zal ze je ongetwijfeld zelf wel verteld hebben. Geen woorden meer aan vuil gemaakt en een afspraak gepland met Milana. Heerlijk laten verwennen door deze geweldige lieve mooie vrouw.

    Later op de avond kwam ik Cora ook nog even tegen en heb haar alleen gedag gezegd, verder niets. Ze zei zelf helemaal niets tegen mij. Toch eigenlijk onvoorstelbaar dat je na zo'n lange geweldige tijd met een mooie bijzondere vrouw te hebben doorgebracht, uiteindelijk gewoon lucht voor ze bent. Zelf de beste wensen voor het nieuwe jaar kwamen haar strot niet uit. Voor mij ongebrijpelijk......................Maar goed Cora story is voor mij voorbij dus ik ga me er ook niet meer druk om maken.

    Later op de avond ook nog even met Vera weggeweest. Ook zo'n geweldige topper deze Roemeense. Niet de allermooiste, maar puur natuur deze vrouw en dat is ook wel eens lekker....................

    Op de terugweg naar huis (natuurlijk) veel te hard gereden, totdat ik bij Dordrecht op de A16 die kloothommels van de KLPD moest volgen, om half 1 s'nachts notabene, onvoorstelbaar. Werd door zo'n vrouw met snor (hoe kon het ook anders) staande gehouden en aangehoord veel te hard te hebben gereden en moest m'n kentekenbewijs en rijbewijs afgeven. Mannelijke politieman die er ook bij was, heeft geen enkel woord gezegd. Na ruim 10 minuten in de kou te hebben gewacht, kreeg ik mijn spullen terug en een geel bonnetje. Ze hadden me uiteindelijk geklokt op 150 km ( 100 km was toegestaan) en werd bekeurd voor 140 km. Schade 234 euries. Nou ja hier leer ik alleen maar weer van zal ik maar zeggen..................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard PHG Woensdag 4 en Donderdag 5 januari

    Een nieuw jaar gaat altijd gepaard met goede voornemens, dus ik dacht, laat ik het nieuwe jaar net zo beginnen als dat ik 2005 ben uitgegaan.
    Ja, dan kom je op het begrip Saunaclub, want dat was toch waar ik het vorige jaar mee afsloot.
    Dus mezelf voorgenomen deze week twee saunadagen in te plannen. De woensdag is inmiddels al omgedoopt tot PHG avond en voor de donderdag wist ik het nog niet. Aanvankelijk had ik GT in gedachten.

    Woensdag 4 januari:

    Zo halverwege de middag in Oedt aangekomen. Netjes m'n ijsberenvel aangetrokken, Olie erin en op jacht. Eerst nog een sauna rondje gedaan, ik had nog een ander flesje bij me met Eucaliptus meuk erin, ff lekker om de luchtpijp wat ruimte te geven.

    Wie zou de eer krijgen om het eerste schot stijfsel van 2006 te mogen ontvangen? Nou die eer kwam toe aan Julliette. Oh, Oh, wat is er met me gebeurd. Ik heb weer een geweldige (zou bijna zeggen de beste) GFE tot nu toe mogen meemaken. Wat is Julliet toch lief!!!

    Na afloop lekker douchen en de bar in. Daar was inmiddels ook Lusto aangekomen. Julliet nog ff een lekkere knuffel gegeven en met lusto e.a. gezellig zitten babbelen. De Cock en collega en REX.

    Na het eten ging het jachtvisioen weer op volle toeren draaien. Lusto was de kamer op met LAURA ( een hele mooie meid, als ik in jouw ogen kijk, ben ik de weg heel even kwijt).

    Ik kwam deze avond maar niet aan mijn tweede date toe. Plotseling zag ik een bekende dame binnenkomen in burger kleedij. He, dat is Karina uit GT, komt die hier werken??. Ja dus, ze werd rondgeleid en een uurtje later was ze beschikbaar. ( dus moderator, Karina GT kan overgezet worden naar PHG).

    Lusto en REX waren reeds naar huis en ik had mijn zinnen op Karina gezet. Termin gemacht, wat ik echter later (Karina wilde nog wat acclimatieseren en ik had geen kracht meer) weer heb afgezegd, nadat ik Karina had gevraagd of ze er donderdag ook zou zijn. Dit was zo, dus ter plekke besloten dat mijn tweede dag van deze week ook PHG zou worden.

    Donderdag 5 januari.

    Ik had beter kunnen overnachten in een van de blokhutten, want er zat minder dan 12uur tussen het deurtje uit en deurtje weer in. Het verschil zat 'm in de portomonee, welke 50 euro minder had aan waarde.

    Direct bij binnenkomst Karina gespot en de afgelaste afspraak van gisteren avond goedgemaakt. Ik heb een SUPER uurtje met deze jonge dame van 19 mogen meemaken. Natuurlijk heb ik het eerste half uur van deze sessie Karina van mijn massage kunsten laten genieten.

    Na afloop wat gaan ijsberen. Ik miste mijn mede ijsberen heel erg. Toch raar als je daar ff alleen loopt en niet een lekker babbeltje kan gaan maken. Toen maar het medium SMS bij de hand gepakt en geprobeerd Lusto naar Oedt te krijgen. Alles in de strijd gegooid, Carmen Look a Likes, Ola's, Marina, etc. Niets hielp. Was tipisch een geval van eigenwijzigheid!.

    Na het avondeten (gehaktballen) nog een saunaatje gepakt en mezelf in gereedheid gebracht voor ronde twee van deze dag.
    Inmiddels al weer veel andacht van Julliette gehad, maar had me voorgenomen deze dame even links te laten liggen. Onder het motto: Als er geen smaak meer aan het kauwgumpje zit, pakken we een nieuwe. Zo vaart zal het met Julliette niet lopen, want moet eerlijk zeggen dat zij mijn nummer 1 in PHG is .

    De Duitse Jacky was nummer twee die avond. Ik vond wel dat ze een lekkere snoeptafel had en ik had wel zin om ze uit haar rode visnetje te halen.
    Laat ik het kort houden, Jacky was mijn slechste ervaring tot nu toe in PHG . Ben niet klaargekomen en uit frustratie :angryfire direct na afloop gaan douchen en weer gaan jagen. Duurde nog geen 5 minuten of ik had beet. De laatste (nummer 3) was Ela. De meeste kennen haar wel, echt kan niet anders zeggen dat ook deze meid SUPER is. Heerlijk half uurtje met haar gehad. Wat pijp die meid lekker.

    Uiteindelijk toch met een big smile naar huis gegaan. Het waren twee fantastische PHG dagen voor Sonny. Zo nu eerst kleine Sonny wat rust gunnen en de verwachting is dat Sonny Woensdag 11 januari weer in PHG zal zijn. Een afspraak met Julliette staat al vast.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 5 januari 2006 om 23:48

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik kwam deze avond maar niet aan mijn tweede date toe. Plotseling zag ik een bekende dame binnenkomen in burger kleedij. He, dat is Karina uit GT, komt die hier werken??. Ja dus, ze werd rondgeleid en een uurtje later was ze beschikbaar. ( dus moderator, Karina GT kan overgezet worden naar PHG).
    Dank voor je signalering. We wachten meestal even een weekje om te bekijken of het een blijvertje wordt anders blijven we verplaatsen. In het verleden nog wel es voorgekomen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Lusto en REX waren reeds naar huis en ik had mijn zinnen op Karina gezet. Termin gemacht, wat ik echter later (Karina wilde nog wat acclimatieseren en ik had geen kracht meer) weer heb afgezegd, nadat ik Karina had gevraagd of ze er donderdag ook zou zijn.
    Te veel naar Toppers in de Sneeuw gekeken??

    grt
    tiga

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Te veel naar Toppers in de Sneeuw gekeken??
    grt
    tiga
    Volgens mij was dat Joling en Gordon over de vloer. "ik ben gebroken"

  7. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop

    Woensdag 4 januari:

    Wie zou de eer krijgen om het eerste schot stijfsel van 2006 te mogen ontvangen? Nou die eer kwam toe aan Julliette. Oh, Oh, wat is er met me gebeurd. Ik heb weer een geweldige (zou bijna zeggen de beste) GFE tot nu toe mogen meemaken. Wat is Julliet toch lief!!!

    Na afloop lekker douchen en de bar in. Daar was inmiddels ook Lusto aangekomen. Julliet nog ff een lekkere knuffel gegeven en met lusto e.a. gezellig zitten babbelen. De Cock en collega en REX.

    Na het eten ging het jachtvisioen weer op volle toeren draaien. Lusto was de kamer op met LAURA ( een hele mooie meid, als ik in jouw ogen kijk, ben ik de weg heel even kwijt).

    Lusto en REX waren reeds naar huis en ik had mijn zinnen op Karina gezet. Termin gemacht, wat ik echter later (Karina wilde nog wat acclimatieseren en ik had geen kracht meer) weer heb afgezegd, nadat ik Karina had gevraagd of ze er donderdag ook zou zijn. Dit was zo, dus ter plekke besloten dat mijn tweede dag van deze week ook PHG zou worden.

    Donderdag 5 januari.


    Na afloop wat gaan ijsberen. Ik miste mijn mede ijsberen heel erg. Toch raar als je daar ff alleen loopt en niet een lekker babbeltje kan gaan maken. Toen maar het medium SMS bij de hand gepakt en geprobeerd Lusto naar Oedt te krijgen. Alles in de strijd gegooid, Carmen Look a Likes, Ola's, Marina, etc. Niets hielp. Was tipisch een geval van eigenwijzigheid!.





    Uiteindelijk toch met een big smile naar huis gegaan. Het waren twee fantastische PHG dagen voor Sonny. Zo nu eerst kleine Sonny wat rust gunnen en de verwachting is dat Sonny Woensdag 11 januari weer in PHG zal zijn. Een afspraak met Julliette staat al vast.

    BR, Sonny



    Op woensdag was ik niet naar huis na Laura !!!!
    Ik ben nog ruim een uur met Marina meegeweest voor een oliemassage op kamer 15 langs de spiegels af .
    Kan je dat niet meer herinneren ??????????

    Op Donderdag heb je me totaal gek gemaakt over de look a like Carmen,met heel veel telefoontjes,en ik was er bijna ingetrapt.

    Maar woensdag ben ik er weer.
    En donderdag in amsterdam met Vele ijsberen en berinnen een samen zijn bij de wallen.

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Op woensdag was ik niet naar huis na Laura !!!!
    Ik ben nog ruim een uur met Marina meegeweest voor een oliemassage op kamer 15 langs de spiegels af .
    Kan je dat niet meer herinneren ??????????
    Volgens mij schrijf ik dat ook niet. Ik sla een stukje over, maar goed hierbij een aanvulling op mijn verhaal.

    Tussendoor is Lusto ook nog met Marina naar de kamer geweest. Duurde wel meer dan een uur voordat hij terug was. Ik heb me laten vertellen dat Marina ook heerlijk kan maseren en dat Lusto de gelukkige was om dat te mogen ervaren. Toch maar eens gauw uitproberen.:D

    BR, Sonny

  9. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard PHG vrijdag en zaterdag 6/7 januari

    Zo, ik ben weer thuis en ook al uit me bed hehe.
    Twee dagen PHG gaan toch echt wel in je ijsberenvel zitten zeg pffff..
    Vrijdag langsgegaan om even te ontstressen van mijn werk en dat zag er allemaal goed uit, buiten later op de avoind H1 geen echte bekenden gezien, maar toen was daar opeens Anna ...back from Belarus :D
    Tja dan gaan die goede voornemens snel aan de kant en hebben we toch maar even plezier gemaakt met mekaar...maar ja moest me inhouden want H1 stond ook nog te trappelen in de hal en ja onder het motto 'alles zullen we eerlijk delen' heb ik na een echt heerlijk samenzijn de fakkel maar overgegeven aan H1 die daar dankbaar gebruik van maakte.
    En zo zie je maar weer.....bepaalde meiden maken de ijsbeertjes het er niet makkelijk op...want zaterdag was er een kleine bijeenkomst van de Anna-fanclub , Tiga, H1 en ik wederom, Manni en Lindberg voor zover de mij bekende leden van deze nog op te richten club.
    Ook Lustman met vriend was er nog te bewonderen, al hoewel...die zag er uit als een halve dooie ....en besloot dan ook vroeg naar huis te gaan om ze bed op te zoeken. Volgende keer beter
    En van de niet fanclubleden was Johnny Bravo ook nog tegen een uur of 8 ter plekke...om snel nadien de kamer op te zoeken met Laura e. Heb hem niet meer weergezien hehe
    Heel de dag zaten we te wachten tot ze opeens rond half tien tevoorschijn kwam en het erom ging wie het er eerst was....ik was nummer 2 maar ja ze ging net naar de kamer (I am busy...but I see you later..i promise....)en LIndberg had dr net iets eerder gespot.
    H1 pieste net langs de pot omdat hij op dat moment net aan het knallen was geslagen met .....(weet niet met wie ). Toen Anna om even voor 12 uur weer opdook, was dr een gedrang van jewelste in de hal wederom...H1 besloot dan maar huiswaarts te keren om vandaag zijn hattrick bezoek compleet te maken, Manni was leeg (in welk opzicht dan ook) en ik moest helaas de voorrang geven aan Lindberg
    Maar goed ben toch geweest met een beeldschone (ik meen Poolse) Anetta en later op de dag nog (na een afspraak die later plaatsvond dan verwacht, dank u Knabbel :angryfire , met Monique.
    Al bij al een inspannend weekend maar wel erg veel plezier gehad ondanks alles, met maar 1 opmerking erbij......dr waren vele meiden en vele mooie (deels nieuwe) meiden.
    Heb zeker nog wel potentieel gezien voor een volgend bezoek de komende tijd (mochten ze er dan nog zijn natuurlijk)

    P.S. de sauna-aufguss van Tiga was wel heeeeeeeel sterk...drie hoestende en proestende ijsberen na 5 seconden zegt wel genoeg hehe
    Laatst gewijzigd door Scoobert; 8 januari 2006 om 13:47
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Zaterdag 7 januari

    Zaterdag voor de eerste keer in het nieuwe jaar afgereisd naar PHG en hartelijk ontvangen door Vivian bij de ingang. De PBG (Polar Bear Gear) aangetrokken en op zoek naar wat mede-ijsberen. Al snel H1, Manni1A en Nemo getroffen in het NC. Verder boven twee andere duitse stamgasten en Mr Shitfinger nog gesignaleerd. Later Knabbel nog begroet.

    In de bar een paar meiden weer voor het eerst sinds een paar weken gezien zoasl Carina, Ola en co, en - ik weet haar naam niet - een meid die bekend staat als de poetsvrouw omdat ze er heel wat wegpoetst op een avond binnen 20 minuten. Haar zus die normaal getrouw bij haar is ontbrak. Donkere krullen, halflang, lichte huid, iets voller, droeg lichtroze setje.

    Eerst maar es een sauna genomen... helaas verzuimd om even in het glas met de verdunde aufguss te roeren met als gevolg dat het allemaal bovenin het glas zat. De eerste scheut op de warme steentjes was dan ook voldoende om 3 beren de verdrijven. Misschien een tip voor gebieden waar veel beren in het wild voorkomen, om ze op afstand te houden... Na een paar tellen weer naar binnen en zweten. Jawel hij was goedgekeurd. Later nog gezelschap gekregen van twee russen die hun eigen opvatting hadden over het nemen van een sauna. Zij voegden wat sterke drank toe en bijna een halve emmer water niet alleen over de stenen maar door de gehele sauna. De alcohol werkte eigenlijk wienig maar het hoge vochtgehalte deed zijn werk. Heerlijk!

    Na de sauna naar het NC om te zien of er nog wat eten over was. Vlees wel.. en wat stokbrood. De aardappelen waren op en van 5 bonen kun je ook niet leven.

    Toen maar es op zoek naar een leuke meid :D Wat me opviel was dat er weinig activiteit was in de bar. De meiden klaagden ook dat de mannen vooral voor de gezelligheid waren gekomen. De bar zat vol met beren, de wand met meiden. Na enkele minuten dit stilleven te hebben gade geslagen maar naar een oude bekende toegestapt en haar uitgenodigd voor de kamer. Wat was ik blij dat ik haar na lange tijd weer eens heb gevraagd!! Supergoede service! Meer in het draadje van de dame binnenkort.

    De andere beren waren inmiddels ook unterwegs zoals de duitsers dat zo aardig kunnen brengen. Helaas waren er ook wat teleurstelling en verbazende gezichten te bekennen Niet verwacht en toch gekomen: Anna was gearriveerd en de fanclub stond in de rij voor haar maar de eerste was toch een onbekende. De hal was daarna een stuk drukker met beren die allemaal met de lasso in de aanslag stonden. Itt eerdere berichten behoor ik niet tot de fanclub dus ging ik mijn eigen weg. Zo tegen middernacht aan mijn tweede ronde begonnen met eveneens een oude bekende. Een uurtje doorgemaakt met haar en heerlijk van elkaar genoten. Ook over haar volgt binnenkort een bericht in haar draadje.

    PHG bleef langer open zodat het ook na 01.00u nog bevolkt was in de bar. Getwijfeld of ik nog een ronde zou doen maar een oude wijsheid is om niet het laatste (half) uur met iemand naar de kamer te gaan. Dan kom je vaak van een koude kermis thuis in de ervaring, uitzonderingen daargelaten. Dus maar niet gedaan en rond 2 uur de PBG ingeleverd en samen met Knabbel nog even in de bar wat gedronken (lees: meiden in pyjama's en spijkerbroeken gespot...brrr).

    Van Sally nog de waarschuwing voor controlerende politie gekregen en door Meggy het huis uit gelaten. Leuke avond gehad, twee goede close encounters meegemaakt en goed geslapen.

    Tiga

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Jb uw foto's werken niet meer!

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Op woensdag 11 januari voor een verjaardag naar de blijde tuin geweest. Zo rond 1 uur afgesproken en was er pas om half 2. Echter ruim op tijd want mijn date kwam pas zo rond half 3 binnenwandelen. Nee, Scoobert en Tiga... ze was niet naar de kamer geweest.... Ze moest boodschappen doen..

    Ondertussen werd deze ijsbeer wel lastig gevallen door een aantal dames die mij per se wilden afslepen naar een kamer... Anja (die er ook weer eens was), , Ive (idem dito), Natasa (die al vroeg binnen was), en voor de oude regelmatige PHG gangers was er ook kleine Jill....Die enkele pogingen ondernam net als een meisje uit de Dominicaanse Republiek en Lina uit Rusland. Allemaal ijdele pogingen en zo kon ik me aan mijn voornemens houden. (Hiermee weer een aantal regels van HollandMale overtredend). LAter op de avond nog een aantal ijsberen van dit forum tegengekomen zoals: 11cc, Lusto en Sonny.

    Ik heb me beperkt tot een twee kamerbezoeken.. en moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit zo veel gezoend heb als bij deze bezoeken. Het was een geslaagde dag voor mij als voor mijn date.. Komende zaterdag wordt een en ander vervolgd.

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard gewoon lekker

    Het was een Poolse avond voor mij maar ook een beetje voor 11cc en Sonny.
    We hebben allemaal minimaal een Poolse gehad.
    Ook Horne-1 had het druk die avond hij liep met heel wat deuken op zijn gezicht rond van het kussen :D
    Ben zelf 2x naar de kamer geweest look alike Shakira en Emmelia.
    een aantal Virgin colada,s en gezellig met Sonny de poolse dames bezig gehouden zowel aan de bar ,de zitruimte en beneden.
    Ook vandaag wordt het druk wand Louise en Simona komen weer terug.
    Marina was er niet gisteren, en Shakira heb ik een afscheidsbeurd gegeven en is daarna naar huis gegaan.

  14. #14
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard PHG 12 januari

    Voor het eerst in 2006 weer in PHG beland. Er waren al veel vrouwen zo rond 3u, en erg veel mooie types die ik nog niet ken. Na 5u werd dat alleen maar meer, wat de keuze nog moeilijker maakte. Hoe kies je nou tussen bijv Marina, Ela, Louisa, Susan, Katrina? Die Qual der Wahl...

    Uiteindelijk weer mijn eigen plan getrokken, en met Leyla, Sofie, Michelle en last but certainly not least Mandy enkele kamers bekeken.

    Kennisgemaakt met Sonny, die me zeer nuttige tips gaf en nog wat voor mij onbekende dames van een naam wist te voorzien, zoals Juliette en Mandy. Thanks, mate!

    Uiteindelijk met wat chocola, die een nasmaak had van Spaanse peper , die Mandy mij oraal toediende, toch richting kleedkastjes vertrokken, Sonny veilig achterlatend in de armen van Mandy :D.

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Is poolse Sandra er niet Je weet wel dat meisje wat al klaarkomt als ze de deurknop aanraakt....... Als dat namelijk het geval is dan moet ik maatregelen nemen in de auto.......er is er dan één niet te houden

    Groeten Willem:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #16
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ik weet het niet meer.....

    Ik loop nu al zo'n twee/drie maanden mee in dit geweldige circus wat de "DUITSE SAUNA CLUB "heet.

    Ben afgelopen week weer twee keer in Oedt geweest en begin een beetje MURF te worden. Het is allemaal te mooi en te lekker!!!!
    De dames doen me niet zoveel meer, omdat het gewoon begint te worden. Ik denk dat ik voorlopig maar even moet stoppen met wandelen.

    Bijvoorbeeld afgelopen woensdag:
    Druk met m'n werk, de hele dag op pad geweest, en uiteindelijk toch in Oedt terecht gekomen.
    Ben nog niet omgekleed, en daar is mijn grote vriendin. Vanaf dat moment was het alleen maar de muren van kamer 9.

    Donderdag, Kantoor dag, en 's avonds toch maar naar Oedt gereden. Had met Lusto afgesproken, en wij beide hadden al zo iets van "we gaan gewoon voor de gezelligheid, dan voor een geile beurt (en daar betaal je dan 50 euries voor)

    Deze avond ook heel veel met LUCKY op getrokken. Kan je lekker als klankbord gebruiken. Echt een ervaren IJSBEER. Thanks Dude!!!

    Uiteindelijk met veel voldoening terug naar Nijmegen gereden.


    Nog drie weken voor Sonny, en dan weer de harde saaie werkelijkheid in California zonder een Duitse Saunaclub in de buurt. Maar we hebben dan weer Las Vegas!
    Geen mooie OOstblok gleufdieren meer.
    DAT WORDT AFZIEN!!!! vanaf 15 februari.

    Heb me al voorgenomen om zeker iedere maand een paar dagen in Duitsland te zijn.
    United Airlines heeft leuke aanbiedingen voor de maanden tot mei.

    Maar de dag komt dichtbij dat ik weer terug moet.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 28 januari 2006 om 00:01

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Rotes Gesicht Day 1

    klein verslagje, Gisteren om 13.00 hrs naar PHG getogen. Het was er rustig op het dames en beren front. Er waren enkele nieuwe dames maar niets wat me zo 1 2 3 in de mood kon brengen. Ik ben later met Liba naar de kamer getogen voor een leuk uurtje buiten in de hutjes. Met - 5 is dit geen aanrader, zeker als de verwarming kapot is. Het voordeel was dat we ons snel onder mij grote berevel konden begeven. Ondanks dat er mensen zijn die mindere ervaringen met deze dame gehad hebben. Kan ik alleen maar goed spreken over alles. Al moet ik wel zeggen dat het idd erg koeltjes begon allemaal. Maar dat was niets waar een ervaren ijsbeer geen raad mee weet.Ze ontdooide redelijk snel, waarschijnlijk door mijn efforts om haar toch op temperatuur te krijgen. En het was een must, want het was koud, en dan wordt je snel erg vriendelijk. Was dat de enige dame? nee. Waren er meer? ja! Maar ik heb nu geen tijd meer.... :teuflisch

    S`avonds Pizza en broodjes knak. Metzker was weer een ramp, en de reden dat ik zo vroeg wakker ben.


  18. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik loop nu al zo'n twee/drie maanden mee in dit geweldige circus wat de "DUITSE SAUNA CLUB "heet.

    Uiteindelijk met veel voldoening terug naar Nijmegen gereden.


    Nog drie weken voor Sonny, en dan weer de harde saaie werkelijkheid in California zonder een Duitse Saunaclub in de buurt. Maar we hebben dan weer Las Vegas!
    Geen mooie OOstblok gleufdieren meer.
    DAT WORDT AFZIEN!!!! vanaf 15 februari.

    Heb me al voorgenomen om zeker iedere maand een paar dagen in Duitsland te zijn.
    United Airlines heeft leuke aanbiedingen voor de maanden tot mei.

    Maar de dag komt dichtbij dat ik weer terug moet.

    BR, Sonny
    He vriend half Nederland leest mee denk aan je prive leven.

  19. #19
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:40
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard wist het ook even niet meer.............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik loop nu al zo'n twee/drie maanden mee in dit geweldige circus wat de "DUITSE SAUNA CLUB "heet.

    Ben afgelopen week weer twee keer in Oedt geweest en begin een beetje MURF te worden. Het is allemaal te mooi en te lekker!!!!
    De dames doen me niet zoveel meer, omdat het gewoon begint te worden. Ik denk dat ik voorlopig maar even moet stoppen met wandelen.

    Sonny,

    ik ben het volledig met je eens. Ik liep ook te hard van stapel en kwam te vaak (vaak gold voor mij minimaal 3x per week) in Oedt. Het is inderdaad mooi en een paradijs in PHG en dat zal het denk ik ook altijd blijven, totdat ze ooit ermee stoppen, maar dat verwacht ik de komende jaren zeker niet.

    In het nieuwe jaar heb ik besloten niet meer zo vaak te gaan, maar 1x of 2x per 2 weken of misschien wel 1x per maand...................Dit bevalt me tot nu toe heel erg goed moet ik zeggen. Ik blijf het in ieder geval proberen vol te houden.

    Gisteren toch maar weer gegaan. Dat dan weer wel!!!

    Greetz, Dude...................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  20. #20
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:40
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Vrijdag 27-1

    Gisteren weer in Oedt aangemeerd. Ik was redelijk aan de late kant, zo tegen 21.15 uur, maar dat vond ik niet zo vervelend. De sfeer is dan meestal een stuk aangenamer is mijn ervaring, als je na 20.00uur komt...................

    Eerste ronde uurtje met Jessica weggeweest. Behoeft verder geen uitleg denk ik, is gewoon een geweldige fantastishe leuke en lekkere vrouw. Enige nadeel vond ik dat we in een tuinhuisje moesten, omdat alle kamers bezet waren. En volgens mij was het buiten zo rond de -/- 5. Maar ja we hebben het overleefd zal ik maar zeggen.

    Tweede ronde voor Vera gekozen. Werkelijk fantastisch. Neemt de tijd en zoent en pijpt geweldig. Neuken doet ze ook vol overgave.

    Ik heb me in ieder geval weer goed vermaakt gisteren.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  21. #21
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard PHG ontwikkelingen

    Gisteren kort met Menno gesproken over de voortgang van de verbouwing in PHG. De meesten zullen het wel al gezien hebben maar de trap naar beneden bij de ingang wordt nu ook belicht door lichtslangen langs een verlaagd plafond en ook het halletje bij het nachtcafe, dus tussen de zonnebank en de twee douches is gestuukt en zo belicht. Verder zijn de dennen in de tuin weg wat een overweldigende hoeveelheid lichtombrengst ten gevolge heeft bij de binnensauna en de bar . Menno gaf aan de ze hopen in maart het buitenzwembad klaar te hebben. Er staat dus nog heel wat te gebeuren.

    Verder was het overdag vrij rustig, relaxte enigszins matte stemming. Savonds veranderde dat, wat meer mannen. Het aanbod van dames was niet heel erg groot.

    Dusss...
    Tiga

  22. #22
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Donderdagavond een "spontaan" bezoekje aan Happy gebracht. Wist op voorhand al wel dat mijn favorieten er niet zouden zijn, maar mijn hoop was dat Kim er zou zijn. Helaas geen Kim, dus dat gaat wel weer een tijdje duren voordat wij elkaar gaan zien. Gelukkig had ik Nadja zien rondlopen en daar kan ik het ook wel mee vinden. Maar toen deed ik iets stoms , ik wilde eerst nog een kleine sanitaire stop maken, zonder al kontakt te leggen, echter toen ik terug kwam was zij weg Nu is Sabrina altijd wel bij haar in de buurt dus die toen maar benaderd of zij misschien wist waar Nadja was gebleven. Die had dus juist besloten om een vrije avond te nemen De avond begon dus al goed. Vervolgens maar een gesprek aangeknoopt met Sabrina wat resulteerde in een kamerbezoek met haar ( zie recensie). Bij terugkomst in de bar voor het eerst kennis gemaakt met Sonny, die was er samen met Lusto. Die had het goed te pakken van een bepaalde dame en wij hadden daardoor gespreksstof te over
    Na eerst weer eens lekker gemasseerd te zijn door Andre twijfelde ik over het vervolg van de avond. Intussen was het mij wel duidelijk wie Cindy nu is, maar dat is niet mijn type dus daar heb ik mijn vingers maar niet aan gebrand
    Uiteindelijk de avond toch maar afgesloten met Lisa, ook een oude bekende. In de bar kan zij soms zeer opdringerig zijn, maar het blijft een zeer mooie dame en op de kamer is ze altijd zeer prettig gezelschap en ze heeft een fantastisch kontje
    Al met al een redelijke avond maar gelukkig is vanaf vandaag Mandy weer terug, dat blijft toch van een ander nivo.

  23. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden Update verbouwingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Gisteren kort met Menno gesproken over de voortgang van de verbouwing in PHG. De meesten zullen het wel al gezien hebben maar de trap naar beneden bij de ingang wordt nu ook belicht door lichtslangen langs een verlaagd plafond en ook het halletje bij het nachtcafe, dus tussen de zonnebank en de twee douches is gestuukt en zo belicht. Verder zijn de dennen in de tuin weg wat een overweldigende hoeveelheid lichtombrengst ten gevolge heeft bij de binnensauna en de bar . Menno gaf aan de ze hopen in maart het buitenzwembad klaar te hebben. Er staat dus nog heel wat te gebeuren.
    Update :
    Van de week gezien dat onderaan aan het eind van de trap een grote poster hangt van een dame met een behoorlijke bos hout voor de deur ...niet mijn smaak btw.
    In de bar ook nu zelfde soort schilderijen/foto's aan de wand waar de dames normaliter zitten. Bij de zonnebank niet langer die vieze gordijnen, maar een lamellenconstructie.
    Het zwembad laat echter op zich wachten....er is nog niet aan begonnen, al is dat natuurlijk lastig met een bevroren grond en tja denk niet dat er iemand in zou willen plonsen met de huidige temperaturen.
    Moet echter bekennen dat op het gebeid van sfeer en uitstraling de laatse 6 maanden heel wat ten goede is veranderd :D

    We hebben Menno trouwens wel een ander voorstel gedaan, hetgeen inhoudt dat wij Nederlanders tijdens het Wk voetbal graag een oranje badjas willen, desnoods met rood-wit-blauw erop. Hij nam het in overweging, maar wie weet een idee om het gewoon te doen ...mij en ook andere ijsberen lijkt dit wel een ludiek iets
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  24. #24
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Oosterse disco

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Voor de mensen die zich afvragen wie die aparte muziek toch gemaakt heeft die in PHG draait de laatste tijd. Die muziek waar iedereen geheimzinnig over doet. De cd`s zijn de best off Claude Challe. Ik kan zo snel even geen link vinden voor de grotere platenzaken maar via limewire is de iso moeiteloos te downloaden.



    De foto is van meneer Challe, een klein oud beertje op zich.

    FYI
    Nog bedankt NKG!

    Naar aanleiding van deze quote ben ik nog even verder op zoek gegaan. Op "The best of" stond niet de uitvoering van het bekende nummer wat vaak in de bar wordt gedraaid. Meniggeen weet wel wat ik bedoel, Oosterse muziek met die geweldige dreun eronder. Ik heb hem gevonden. Ook deze is van Claude Challe en heet "Claude Challe presents The R.E.G. Project" Dit is het hele album en het bovengenoemde nummer welke ze vaak in PHG draaien heet: "Batwannis"
    De stijl schijnt "New Oriental" te heten. Ik heb dit album direct op m'n IPOD geknald, en geniet lekker van de PHG sfeer bij huis.

    BR,

    Sonny

  25. #25
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Sonny, ze draaien de hele cd (het zijn oorspronkelijk 4 cd`s met diverse stijlen erop, ze draaien alleen de laatste meen ik), aangezien ik er al een paar maandjes naar luister. Wordt ik er al bijna knettergek van. Het is leuke muziek, maar het begint wat te irriteren op een bepaald moment. "Angel Tears" Met inshallah ofzoiets wordt ook heel veel gedraaid.

    :D

    En zeg eens dat wij niet multicultureel zijn!!!

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Babylon 468*60   Freude 468*60