Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Denise (duitse) (GT)

    Naam : Denise

    Haarkleur/-lengte : bruin

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , A-Cup

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

    Leeftijd : 27 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Zoenen, beffen, PZC, NMC, FT, slikken zeer veel mogelijk....

    Bijzonderheden : die komen eraan
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Denise, 22/09/04

    Hoewel deze keer niet met Pelpinda meegereden, troffen we elkaar even vrolijk gistermiddag rond half vier in Brüggen. Raakte vervolgens tijdens het eten aan de praat met Denise, die mij kort daarvoor door PP was aanbevolen. Hij bleek nog altijd 'n echte kenner; z'n advies was midden in de roos ! Denise is 'n fris en vrolijk Duits blondje dat naar eigen zeggen voor bijna alles in is, "spritzen im Mund, schlucken, kein Problem, nur anpissen mache ich nicht". Nou, van dat laatste houdt Hollandmale ook niet, dus gingen we eensgezind van start in kamer 2. Een buitengewoon aangenaam uurtje was het resultaat.

    Denise doet alles graag, goed en met overgave. Tongzoenen is gewoon erg lekker en geil met haar, zo ook beffen, neuken in cowgirl, doggy en pijpen. Ergens onderweg kwamen we in 69 terecht, waarbij Denise's beide gaatjes flink stevig met vingers en tong verkend mochten worden. Met 'n finale blowjob maakte Denise het heerlijk af, "spritzt du schön über mein Gesicht", waarbij ze m'n kwakje lekker op haar lippen en tong terecht liet komen. Om daarna nog even met haar tongetje m'n eikel schoon te likken. En ik mocht dat allemaal met twee kussens in m'n nek op m'n gemakje ondergaan. Heerlijk om weer 'ns met 'n echt lekker geil ding op de kamer te zijn .

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3169
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Bericht van 13-09-2004

    Vanavond tijdens een akelig rustig dagje GT met Denise geweest. Ze was veel bezet dus heb geduld moeten hebben. Tegen het einde van de avond haar bij me geroepen om een bank. Op dat moment had ze al minimaal 4 glazen sekt op maar dat kon ze blijkbaar goed hebben (iit andere dames). Ze was nog vrij helder, wel erg vrolijk en beetje giechelachtig maar dat was prima verder. Ze gaf zelf aan dat ze na 1 fles moet stoppen want dan gaat het fout.

    Het bleek een rasecht Duits meisje, 27 jaar, blond haar en mooi en pas de tweede dag in GT. Voorheen nergens anders gewerkt. Ze was wat loslippig met privé info - vanwege de alcohol waarschijnlijk - dus ik zal het hierbij laten.

    Eerst gebubbeld en daar toonde ze dat ze wel van zoenen hield. Na een paar ronden de kamer op en het complete programma afgewerkt wat ze voor een beginnende pro goed deed. Aan sommige dingen kon je wel merken dat ze het nog niet heel vaak gedaan had maar wederom kan hier de alcohol de oorzaak van zijn.

    Bij het afrekenen vroeg ik wat ik har schuldig was. Ze vroeg me hoe laat het was... Heb haar uiteindelijk 75 gegeven, we waren weliswaar geen uur op de kamer maar de 20 min op de bank en het kwartier in het bubbelbad hebben dit ruimschoots goedgemaakt.

    Let dus op: omdat ze beginner is let ze niet op de tijd, vergeet ze het laken en de sleutel (bij het verlaten van de kamer). Het eerste kan dus zowel in je voor- als nadeel werken maar gezien de goede service heb ik haar gegeven wat ik vond dat ze verdiende.

    Ze heeft nog geen vaste dagen maar komende dinsdag is ze er weer en op de Roemerparty ook.

    Veel plezier met deze leuke meid!

    Groovy baby!
    AP

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60