Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Annika (Duits)

  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Annika (Duits)

    Haarkleur/-lengte : roodbruin/kort (voorheen blond)
    Lengte dame : ± 1.70 cm
    Postuur/Cupmaat : slank/B
    Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits
    Leeftijd : 26-29
    Tatoeages/Piercings :Geen idee/ ging als een sneltrein
    Service: Kussen,PZC,NMC,Massage
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :30 minuten
    Prijs :€ 50,-
    Extra’s bij het bezoek:

    Als afsluiting van deze tropische dag de Duitse Annika op advies van ijsbeer Wordteenstijd meegenomen voor een grondige inspectie. Na te zijn voorgesteld aan elkaar in de bar de sleutel laten halen en kamer 22 eens bezocht, ook deze kamer ziet er pico bello uit net als de rest van YY maar dat zijn we intussen gewoon.
    Op de kamer gelijk beginnen te kussen en langzaam helpt ze je uit het velletje en ontdoet ze zichzelf ook van de weinige dingetjes die ze aan heeft :green_smi . Toen zakte ze door de knieën en begon heftig en met veel druk te pijpen en probeerde ze hem volgens mij op te eten, tot aan mijn ballen had ze hem achter in haar keel zitten. Daarna op het bed even verder vrijen en weer overgaand in dat heftige pijpen. Toen het condoompje erom en in de hoogste versnelling en aanvalluh daar bedoel ik echt mee in nog geen 10 minuten denk ik wel 6 a 7 verschillen posities ingenomen, toen wijdbeens op me zittende en me geil aankijkende spoot ik het rubbertje vol, het was kort maar krachtig en zeer prettig. Daarna nog een heerlijke massage van haar gehad en me afgemeld bij de ijsbeertjes, Gustomass was toen nog met iets bezig, tegen half twaalf weg gereden en een dag beleefd waar ik met gemengde gevoelens aan terug zou denken, enerzijds toch ondanks alles redelijk tot goede sex gehad anderzijds waarom blijft het er toch zo stil.
    Zou het dan de combinatie kunnen zijn van voetbal, zondag en de warmte, wel omdat te weten te komen blijft er maar een ding over en zal ik toch weer eens terug maoeten gaan. Is echt wel een geldige reden, TOCH:teuflisch .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Berichten
    41.850
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.639 in 8.618 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arthurix
    .
    ..... Opeens kwam er een rood-bruinharige panter zich aan de overkant van de bar zetten. Wat een uitstraling had die. Prachtig kontje, perfect lichaam en mooie borsten en toen ze zich naast mij zette was ik verkocht. Haar naam was Annika en ze kwam uit Duitsland. Vandaag ben ik hier eens aan het kijken geweest en ik denk dat ze haar haar heeft geverfd. Want op de kamer was het zoals in de recensie. Enfin, een prachtige ervaring met een prachtige vrouw.
    ....


    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Annika nu roodbruin haar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arthurix
    Opeens kwam er een rood-bruinharige panter zich aan de overkant van de bar zetten. Wat een uitstraling had die. Prachtig kontje, perfect lichaam en mooie borsten en toen ze zich naast mij zette was ik verkocht. Haar naam was Annika en ze kwam uit Duitsland. Vandaag ben ik hier eens aan het kijken geweest en ik denk dat ze haar haar heeft geverfd. Want op de kamer was het zoals in de resensie. Enfin, een prachtige ervaring met een prachtige vrouw.
    Annika was blond, heeft inderdaad al 'n tijdje roodbruin haar, kan dus worden aangepast in haar paspoort .
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    ziet er met haar nieuwe kapsel en zonnebank tintje heel leuk uit.ben uiteraard met haar naar de kamer geweest en ook dat was weer leuk.

  5. #5
    Geregistreerd
    31 juli 2006
    Last Online
    28 januari 2011 @ 21:37
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Waar is zij nu
    Kan iemand me hierbij helpen

  6. #6
    Geregistreerd
    31 juli 2006
    Last Online
    28 januari 2011 @ 21:37
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heb haar voor het laatst in villa vertigo bezocht begin november 2008.
    Ze werkt er niet meer maar zou iemand me kunnen zeggen waar ze nu werkt?

  7. #7
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Volgens mij is dit de Annika die Josef ook zoekt.
    Haar laatste werk plek was/is Living-Room.
    Maar Vrijdag 3-06-11 was zij er niet in Living-Room.
    Josef heeft het nog gevraagt aan de Thekefrau ,die zij Annika komt meestal na 21.00.
    Heb het ook nog eens aan die kort haarige blonde dame achter de bar gevraagt,en die zij ook dat ze vrij laat komt.
    Maar ik heb het ook voor de bar aan een Lang haarige blonde Duitse dame gevraagt.
    En die dame zij dat Annika gestopt is met werken.
    Wie moet Josef nou geloven??? Onze lieve Heer !!!of de dames van Living-Room???
    Josef ging daar na 1.00 uur weg ,maar heb géén Annika gezien!!!

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:09
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.638
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.270 in 5.182 posts

    Standaard

    Wie je moet geloven Josef weet ik ook niet maar deze dame is in ieder geval niet de Annika van LR.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Bedankt Big30 er zijn meer Honden die Fikkie heten,en meer Poezen die Felix heten????

  10. #10
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    De Annika uit YY die ik heb gestempelt nu 5 jaar terug is NIET de Annika uit LR
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.