Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Isabella, Roemeens

  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Daumen hoch Isabella, Roemeens

    Haarkleur/-lengte : zwart, lang
    Lengte dame : 175/180
    Postuur/Cupmaat : slank, C
    Nationaliteit/Taal : Roemeense, Engels
    Leeftijd :25/28
    Tatoeages/Piercings : klein Arschgewei
    Service: heel goed, TZ, PZC, NMC, geen FT.
    Voordelen: aardige meid, prima service.
    Nadelen: probeert een beetje tijd te rekken.
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 80,-
    Extra’s bij het bezoek: beffen.

    Ik had vanavond een heerlijk uurtje met deze jongedame. Het begon heel rustig met een praatje op een bankje. Het eindigde met een heftig gezamenlijk orgasme. En wat daartussenin zat, daar zal ik nog lang aan terugdenken. Ze kwam eerst tegen me aanliggen zoenen, lekker diep en zacht. Ze wilde graag gemasseerd worden. Is natuurlijk een trucje om tijd te winnen, maar op een of andere manier had ik een echt goed gevoel bij haar, dus de nek en schouders maar eens goed losgekneed. Ze draaide zich om en trok me weer naar zich toe voor een volgende serie lange diepe zoenen. Ik ging langzaam aan naar beneden en begon alle trucjes die ik in huis heb op haar klitje toe te passen. Al snel lag ze te hijgen en te kronkelen van genot. Ze pakte mijn handen vast alsof ze steun zocht. Na een minuut of tien was het zover, haar onderlichaam golfde wild op en neer en mijn hoofd werd tussen haar dijen gekneld. Een diep gesteun weerklonk en ze duwde me resoluut weg. Meteen beide handen ervoor. Haar knappe gezichtje had zo'n verzaligde uitdrukking zoals alleen een vrouw die net klaargekomen is kan hebben. Pesterig deed ik nog een uithaal met mijn tong, waarop ze huiverend achteruit schoot. Ze was al tien dagen niet klaargekomen, vertrouwde ze me toe. Dan heb je de laatste tien dagen vast geen Hollander gehad, haha. We moeten 's lands eer wel hoog houden he.
    Nu was het mijn beurt. Ze begon met een lange trage balzuigbeurt. Een voor een werden ze netjes naar binnen gezogen en grondig afgelikt. Hierdoor lag ik natuurlijk binnen de kortste keren met een paal van jewelste. Ook hieraan deed ze zich tegoed. Lekker diep gepijpt met veel tonggefladder, het ijsberenleven kan zo mooi zijn.
    We wilden ook nog iets anders, dus de jas aangetrokken en haar eerst wat laten rijden, dan omgedraaid, hand onder die mollige billen en zo diep als het kon. Niet iedere vrouw kan dat hebben, maar Isabella gelukkig wel. En ze bleef maar doortongen, het leek haar niet lang genoeg te kunnen duren. Ineens draaide ze haar hoofd weg en klemde zich stevig aan me vast. Ik voelde ook iets op komen borrelen en gaf nog een paar heftige stoten, en samen gingen we over de streep. 'That was good, I like it with you.' Haar woorden, maar het hadden ook de mijne kunnen zijn. Een van de lekkerste beurten van de laatste tijd. Isabella ga ik zeker nog eens bewandelen, ik ben nolangniet klaar met haar .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. #2
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Noglangnietuitgewandeld: Mooi betoog! Complimenten.
    Wat jij onder tijdrekken verstaat, is dat niet gewoon part of the show?!
    Voor echt tijdrekken zijn nog wel wat vervelender trucks dacht ik...
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  3. #3
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madiwodovr Bekijk bericht
    Wat jij onder tijdrekken verstaat, is dat niet gewoon part of the show?!
    Voor echt tijdrekken zijn nog wel wat vervelender trucks dacht ik...
    Is ook zo. Bij de een is het acceptabeler dan bij de ander. Ligt een beetje aan het serviceniveau. Van haar kon ik het wel hebben .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  4. #4
    Geregistreerd
    8 november 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 14:35
    Locatie
    Te ver van het duitse paradijs
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

    Daumen hoch Isabella

    Ook ik heb het genoegen gehad om met deze mooie en lieve dame een sessie te hebben gehad. 200% herhalingsgevaar.

  5. #5
    Geregistreerd
    6 maart 2011
    Last Online
    26 mei 2011 @ 14:35
    Locatie
    Deutch
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Isabella Roemeens

    Kijk eens aan Isabella, nu krijg je ook nog je eigen topic
    Nogmaals van harte gefeliciteerd Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.

Babylon 468*60