Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Baltisch - Mediterraan / Duits
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : geen
Service : zoenen niet vanzelfsprekend, FO pas na inspectie
Voordelen :
Nadelen :
Tijdsduur : 40 min.
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek : -
Met Alissa had ik al de hele dag oogcontact. Vaak zag ik haar alleen, zittend op een bankje of achter in de tuin in een schommelstoel. Af en toe ging ze bij een gast zitten maar tot een date kwam het maar niet. 's Avonds droeg ze een zwart doorkijk minijurkje met niets eronder. Na m'n teleurstelling bij Sandra zag ik Alissa weer op een bankje met gasten. Ze deed haar best maar uiteindelijk lieten ze haar alleen achter. Ik wenkte en ze schoof naast me op de zithoek. Ik dacht dat ze ook Roemeens was maar ze blijkt een Baltisch / Mediterrane mix te zijn. (Te) snel vertrokken we naar kamer 6. Alissa heeft ook een mooi slank lijfje, stevige borstjes en is geschoren. Toen ik haar wilde kussen draaide ze haar hoofd weg. Niet leuk maar ik had het haar ook niet vooraf gevraagd. Voordat ze begon te pijpen controleerde ze mijn persoonlijk hygiene en kneep zelfs in m'n snikkel om te zien of er vocht uitkwam. Allemaal niet zo bevorderlijk voor de sfeer. Het pijpen was niet slecht maar wel kort. Vandaar dat ik het nog even gerekt heb door in 69 haar gleufje te likken. Daarna heb ik een kussen onder haar kontje gelegd en haar in missy geneukt waarbij ze wel geil haar lichaam omhoog drukt. Ze houdt ervan om stevig geneukt te worden. Maar in tegenstelling tot Carmen was het daarna ook meteen afgelopen. Toch wilde ik nog een tijdje bij haar blijven en hebben we wat gebabbeld terwijl ze dicht tegen me aankroop omdat ze het koud had vanwege de airco. We bleken 40 minuten op de kamer geweest te zijn en ik moest uiteraard €75 afrekenen. Blijkbaar moet je zelf op de kamer via je horloge op de tijd letten zodat je het uur ook echt volmaakt. Alissa is een mooie lieve meid maar haar prestaties zijn wat mij betreft wat onder de maat.
VJ