Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29

Discussie: Angie (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Angie (Duitse)

    Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlengte
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Cupmaat : wat voller / hangende B/C
    Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
    Leeftijd : 35 - 40
    Tatoeages : één op de borst
    Service: nmc , pzc , tz en ft
    Tijdsduur : 40 min
    Prijs : 50 euro

    Deze wat oudere sypathieke Duitse dame leverd een zeer goede servive af. Relaxte start zonder enige tijdsdruk. Beschikt over heel goede orale kwaliteiten ! De sessie afgesloten met een geweldige FT.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. #2
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Laatste sessie beleefd met onze ontvangstdame de Duitse Angie.Ik zat met Lustman op de sofa beseffende dat omwille het al late tijdstip ik niet te lang meer moest lanterfanten.
    Ik zette me naast haar op de sofa sloegen even een kort praatje waarbij we al snel overgingen in heerlijk tongzoenen.Ze nam mijn Dolfie in haar mond en begon me te pijpen op hoe zal ik het formuleren,op de “old school” wijze.
    Deze MILF dame kent de klappen van de zweep.Er waren enkele stamgasten aan de bar die ons aan het gadeslaan waren…Ik begon het al gewoon te worden en vond het zelfs geil.Daarna de kamer op waar ze haar blasewerk vakkundig doorzette…daarna condoompje en haar lekker lang genomen in mijn favoriet Doggy style standje.Ik voelde echter dat ik niet ging klaarkomen in die rubber en vroeg haar om er een FT van de maken.Deze missie volbracht ze perfect en ik werd helemaal leeg gezogen.
    Deze dame heeft iets,die geilheid,dat enorm GFE gehalte.Ik had haar beloofd hier op het forum iets in het Duits te schrijven zodat ze het kan lezen : liebe Angie Du bist eine wunderbare Frau mit grosse klasse,bis bald!! Ein superfan aus Belgien

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Angie 04/01/11

    Was deze week ook nog vrij, daarom het nieuwe jaar ingeluid in het Hof.
    Topervaring, overeenkomend met die van NLNU, dus vandaar het citaat:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    ..........Dan zoek ik Angie maar eens op, niet de jongste en de slankste, maar ze is altijd vriendelijk en met haar service is niks mis, en ze neemt ook uitgebreid de tijd. We zitten zolang met de monden wijdopen aan elkaar gezogen dat mijn kaakgewrichten er pijn van doen. Dan glijdt mijn erectie haar mond binnen. Langzaam en vernuftig zuigt en sabbelt ze aan mijn lid, tijd schijnt geen rol te spelen..........
    ..........Ginnegappend als een stel betrapte tieners nemen we de wijk naar het dichtstbijzijnde kamertje. Het voorspel gaat nog een hele tijd door, tot ik zelf maar aangeef dat ik zin heb om haar eens goed te pakken. Eenmaal positie gekozen tussen die mollige dijen leef ik me helemaal uit op dat wulpse lijf en met haar steunende mond aan mijn oor schiet ik mezelf diep in haar leeg. Een heftige eerste beurt met een lekkere natuurgeile milf..........
    Zonder twijfel behoort Angie tot de allerbeste Hof-dames !
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Angie behoort tot de beste Hofdames.
    Dit klopt voor 200%!!
    Heb ook met Angie kennisgemaakt ....
    en dat kan je/ze eindeloos volhouden
    op de bank in de algemene ruimte.

    Helemaal tot je alle besef verliest blijft ze zoenen op een geweldige manier.
    Je denkt dan eigenlijk dat zoenen sex is en vergeet sex-sex gewoon.

    Dan herinnert ze je er voorzichtig aan dat er toch nog meer mogelijk is op een kamer.
    Dat aanbod neem je snel aan als je weer een beetje uit de nevelen neergedaald bent.

    Op de kamer wordt eerst vakkundig de orale toets verder afgenomen; oraal-oraal herhalingstoets en oraal-genitaal een nieuw hoofdstuk.
    Dit nieuwe hoofdstuk is ook de moeite waard. Nee, het is super!
    Dit keer om de beurt aan deze oefening gekwijt. Beide hadden een 10!
    Angie heeft een lang aanloop nodig als je haar beft. Als je echter een echte marathon beffer bent, komt ze uitstekend tot een heftig hoogte punt. Heel sportief heeft ze die extra tijd niet als kamertijd gerekend. Gewoon een half uur voor een uur op de kamer.
    Heerlijk vrouw om mee te vrijen en weer een bewijs van mijn stelling dat een vrouw niet mooi (vlg playboy en vele optic-seekers) hoeft te zijn om heerlijkste sex mee te hebben. Mijn keuze is meer de inhoud dan de buitenkant!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  5. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (26 maart 2011)

  6. #5
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Angie 28/03/11

    Men derde sessie bracht ik door met Angie. Een ruim voorspel op de bank , zoenen en pzc. De sessie op de kamer verder gezet zonder tijdsdruk. Van begin tot einde super service , pre en aftersales dik in orde.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  7. #6
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Angie behoort tot de beste Hofdames.
    Heerlijk vrouw om mee te vrijen en weer een bewijs van mijn stelling dat een vrouw niet mooi (vlg playboy en vele optic-seekers) hoeft te zijn om heerlijkste sex mee te hebben. Mijn keuze is meer de inhoud dan de buitenkant!

    BefBeer
    Helemaal mee eens ! Blij dat ik niet het type beer ben van de perfecte barbiepop neuker.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  8. #7
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Angie weer eens uit haar zomerse winterslaap in Bernds gehaald.
    Ze was nog niet goed op gang geweest deze dag en dat heeft ze zeker geweten.
    Eerst uren tongen en dan eigen weer uren tongen.
    Doe je dan nog wel eens wat anders met Angie?
    Ja; lekker beffen! Beffen tot de top en nog een beetje meer, vaker. Hoe heter hoe beter. Klopt als een bus.
    Na alle ronden gewoon weer explosie door de fijne sex met deze hete vrouw (mits opgewarmd).

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  9. #8
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Angie 15/08/11

    Toen ik Angie zag vertelde ik haar dat ze tegen Dolfie gezegd had dat z'n vriend ( Lustman ) hier al vaker terug geweest was. Ze vroeg me ook dat Dolfie verteld had , hij beloofd had met haar naar de kamer te gaan en z'n belofte niet nagekomen was. Nou , heb ik niets mee te maken. Blijkbaar lag het zwaar op haar lever , dat ze me hiermee confronteerde. Tja , hoe gaan we dat weer oplossen ? Heel éénvoudig : deze Duitse MILF eens stevig afneuken.

    Het gesprek stopte snel en we begonnen heftig te tongzoenen. Snel verdween de handdoek en begon Angie lekker te pijpen. Tegenover ons zat een oude geile gluurder met grijs haar op z'n zak en verschrompeld zwansworstje duchtig mee te kijken. Onmiddellijk na het pijpen tongzoenden we opnieuw. Zo proefde ik de smaak van men lul ook eens. Tijd nu om naar de kamer te gaan...

    Op de kamer maakte ik terug kennis met haar orale kwaliteiten. Ondertussen friemelde ik aan haar borsten en poesje. Ze gaf aan dat ze gebeft wilde worden en dus voegde ik de daad bij het woord. Voor haar eigen goed dat het daar beneden vochtig was. Ik was al twee maal klaargekomen en ondertussen al wat pinten op , dus zou het nu wat langer duren. Want dat was de bedoeling , eens lang en stevig door te douwen.

    Het neuken ging van start in de douw-missionaris. Haar lichaam omarmd door mij ter hoogte van haar heupen en beide handen knijpen stevig vast in haar room-billen. En in en uit , pompen maar zo hard ik kon. Daarna was het tijd om even het roer om te gooien en we gingen naar : The doggy till the roots. in de hondjes positie nam ik haar enkels vast en plooide deze tot tegen haar room-billen. Ze steunde dus enkel op handen en knieën. Zo penetreerde ik haar lekker diep tot aan de wortel ( the roots ) van men lul. Bam , bam , bam... Ik consentreerde me om het zolang mogelijk vol te houden. In men achterhoofd had ik ook al plan B ( Bekvultotal ) indien ik toch niet kon komen. Het werd behoorlijk warm op de kamer en in men men gedachte gingen de woorden : zo geile Milf , je wordt lekker geneukt voor twee , ha , ha. Al een hele tijd waren haar ogen gesloten en kreunde ze de kamer bij elkaar. Het ging toch nog lukken van klaar te komen , ik versnelde het tempo en kwam klaar : AAAAAAAAAAAAA.

    PS : van je ijsberenvrienden moet je het hebben !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  10. Onderstaande 5 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 augustus 2011),Badslippers (16 augustus 2011),Dolfie (16 augustus 2011),Nedlovefkk (16 maart 2017),Picasso 1 (16 augustus 2011)

  11. #9
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Toen ik Angie zag vertelde ik haar dat ze tegen Dolfie gezegd had dat z'n vriend ( Lustman ) hier al vaker terug geweest was. Ze vroeg me ook dat Dolfie verteld had , hij beloofd had met haar naar de kamer te gaan en z'n belofte niet nagekomen was. Nou , heb ik niets mee te maken. Blijkbaar lag het zwaar op haar lever , dat ze me hiermee confronteerde. Tja , hoe gaan we dat weer oplossen ? Heel éénvoudig : deze Duitse MILF eens stevig afneuken.

    Oef,bedankt mijn Berndsmaat

    Ik weet het,ik heb Angie teleurgesteld...maar dankzij jouw vrijwillige inzetheb je de situatie dubbel en dik rechtgezet waardoor ik tegen het einde van het jaar terug de "sekt,sekt und sex bis das licht ausgeht"eindejaarsparty zonder scrupules kan gaan bezoeken.Hopelijk kan je die datum in je agenda vrijmaken!!

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  12. #10
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard heerlijk sexbeestje..........

    Naast Angie neergeplofd voor de verderzetting van onze kennismaking. Het gesprek ging over alles en niets en de eerste aanrakingen vonden plaats. Een voorzichtig zoentje en wat arm en been gewrijf. Plotseling draaide Angie zich met haar rug naar de zaal en kwam tegen mij gekropen, al heel snel geraken onze tongen verwikkeld in een stevige zoenpartij. Ze stelde voor om naar de kamer te gaan voor het vervolg. Ze vleide zich op haar rug op het bed en liet het initiatief aan mij over. Ik streelde haar hele lichaam en vermeed de genitale zone om de spanning wat op te drijven. Dit had duidelijk effect want ze opende heel uitdagend haar benen en ik zag haar pink oyster glinsteren van het overdadige vocht. Ik kon niet weerstaan en zette mijn mond over haar kleine lippen om haar clitoris vervolgens met mijn tong te masseren. Ik heb zelden een vrouw zo snel zo nat weten worden. De zoete honing dreef gewoon uit haar grotje en ze liet de befbeurt haar welgevallen tot ze schokkend en in mijn mond spuitend klaarkwam. De trend was gezet en ik werd zo geil als boter, bood mijn lul aan voor een fellatio en viel opnieuw haar muis aan. Na enkele minuten kwam ze werderom, zeer vochtig, klaar. Ze heeft blijkbaar geen probleem met één of andere gevoeligheid want toen ik haar G-spot begon te masseren liet ze zich dit welgevallen. We gingen in 69, zij boven op mij en heeft mij zeer goed gepijpt. Ze heeft hiervoor een beetje aparte techniek waarbij ze zonder handen werkt en met weinig afwisseling maar wat ze doet met dat mondje, is voor mij althans, hemels. Ook bleef ik haar maar beffen en zij maar klaarkomen. Is ze een Nymfo of had ze gewoon veel behoefte ? Ik was wel de eerste van de dag maar van de opwarmtijd die ik in haar draadje lees was vandaag geen sprake. Als ik wel wilde maar het niet meer kon houden heeft ze me met heel veel gevoel afgetrokken.

    Als we samen lagen na te genieten zei ze : "das war nur nach dem himmel und zuruck"
    " A dirty mind is a joy forever"

  13. Onderstaande 2 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 november 2011),Megaboob (26 november 2011)

  14. #11
    Geregistreerd
    17 juli 2010
    Last Online
    22 mei 2023 @ 21:30
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Was there last Friday. Had a great session with her. When I was playing with her, with my fingers inside, she squirted when she came. Fantastic! Then she blew me, and let me cum on her face. She will see me again. For sure!

  15. #12
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Ik was speciaal gekomen voor Angie die voor mij de deur opende wat tegelijk een gerustelling was. Al snel bleek de ene na de andere beer haar te ontvoeren naar de kamer maar ik had tijd want ik was voor de ganse dag in de club. De sfeer ontbrak een beetje, beneden zaten alle beren stilzwijgend voor zich uit te staren en hoe de meisjes ook hun best deden, veel bewoog er niet. Toen ik terug bovenkwam was Angie vrij en belande ze al snel in mijn armen op de canapé. Verdomme wat kus ik graag met dit wijfje, ze kust met volle mond en steekt haar tond diep in je mond om deze vervolgens te laten afzuigen. Veel voorspel is met haar overbodig want wat de laatste keer op de kamer gebeurde staat nog vers in mijn geheugen gebrand. Zou ik een herhaling kunnen verwachten of deed ze vorige keer extra haar best om een klant te winnen ? Al heel snel bleek dat ze is wie ze is en er geen comedie gespeeld wordt. WYSIWYG is een erg toepasselijke omschrijving van wie ze eigenlijk is. Een doodgewone vrouw met een uitzonderlijk appetijt naar sex en een onvoorspelbaar orgasme uithoudingsvermogen. Ik ben gewoon verslaafd aan haar overheerlijke muis die kletsnat wordt, op de juiste momenten squirt en dit over en over again. Ook heel deze sessie is oraal verlopen met een zalige FT tot afsluiting. Tijdsdruk bestaat niet en de bevrediging is voor mij, zowel fysiek als mentaal, ten top.
    " A dirty mind is a joy forever"

  16. #13
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    Na binnenkomst (met de kennis van dit forum) mij naast Angie (3 jaar in BSC) op de bank gezet (Carpe Diem corner voor de kenners). Een praatje gemaakt, en voorzichtig wat schuchterheid uitgetrokken…. Van vrolijk kletsend naar wat dichterbij komend, uitgebreid handje strelen, streel domein uitbreiden, mijn borst en rug werd langzaam door Angie veroverd terrein. Dan wat dichter bij me gekropen, en een FANTASTISCHE kus partij ontvouwde zich. Jeminee, echt lekker. En heeeeeeel lang! Tijd om de kleine mynasch ook te onderzoeken, en een gave eerste pijpsessie op de bank voltrok zich. Dat ik niet ter plaatse klaargekomen ben is me nog steeds een mega prestatie. Tijd voor een kamer. Heerlijk sex op de kamer, alle plekjes mynasch en angie zijn denk ik wel ontdekt op deze sessie van een vol uur. Totale tijd minstens 90 minuten. Een zeer begaafde dame voor dit beroep, met passie voor haar klant. Ook de after sales: excellent.

  17. #14
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    geduldig wachtte de naakte dame met een aardig handvol tieten.....vriendelijk , met gevoel leidde ze me daarna rond en toen ik inde huiskamer terecht kwam zat er vlak bij me....slim als ange was kroop ze steeds dichterbij en ik was zo geil van al haar aandacht, dat toen ze me kuste ik dacht wow wat een hete bliksem is dat.....lang zoenden en daarna een kamer...op de kamer ging dat onverminderd voort en op een hele subtiele zachte manier pijpte Angie maar door, zachtjes likkend....ik wilde wat meer tempo en besloot er maar eens bovenop te gaan liggen, nadat ik haar kutje wat had bewerkt.....ze opende gewillig haar benen en deze volslanke rolmops was geil en nat......tweede ronde zij weer volop, wat harder pijpen en op mijn verzoek en ik met een vinger in haar kutje...........ze spoot het hele laken vol.....tjonge wat een vochtig meisie, ik neukte daarna doggiestijl en dat deed ik met verve, helaas de druk was te hoog...met mijn handen even een paar rukken en daarna haar handjes en mondje zorgden voor een mond vol......., met mijn toestemming deed ze haar mond weer open liet mijn witte explosie terugvallen over mijn nog fier overeindstaande Willie...Dat was angie, ik begreep nu al waarom bernds de hemel wordt ingeprezen door velen,

  18. #15
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    28 februari Schieferhof

    Hernieuwde kennismaking met deze heilige gronden! En ik moet blijven zeggen het had iets magisch. Ik arriveerde iets na enen, na mijn bagage bij het plaatselijke hotelletje van Reuterr te hebben afgeleverd. Een slaapplaats was gegarandeerd….

    .........................
    ........................

    Derde bedrijf heette Angie, een voor mij oude bekende. Eerst wel haast driekwartier op de bank ongeneerd zitten vrijen; enig commentaar van deze of gene, maar Angie liet zich niet opjutten. Wooow, ik genoot er met volle teugen van. Wat kan Angie tongzoenen en pijpen zeg. Ik word er nog warm van als ik eraan terug denk…. Op de kamer ook teufelisch. En mijn derde orgasme op een dag spetterde eruit. En dat op mijn leeftijd…

    Beetje bijkomen en an het eind van de avond wilde ik naar huis gaan. Op de een of andere manier toch nog met Jacky in gesprek gekomen, en mij laten verleiden. Jammer, had ik niet moeten doen…. Nauwelijks tijd op de bank, wilde snel naar een kamer, en ook in de kamer nauwelijks ”contact”. Jammer, maar ja…. Kan gebeuren. Misschien was het al te laat voor haar….

    afscheid genomen en op naar Reuter..... waar ik nog heerlijk verder droomde.....

    All in all…. Geweldige dag, mooie herinnering….
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 maart 2013 om 16:38

  19. #16
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard Angie (Duitse)

    Naam: Angie
    Nationaliteit: Duits
    Leeftijd: volgens haar zelf 38
    haarkleur/lengte: lange bruine haren
    lengte: 1m60
    postuur/ cup: mollig, hangende c-cup
    Service : PZC, NMC, TZ, beffen
    prijs: €50
    positief: kan lang en goed zoenen

    Geknipt uit mn bericht

    Deze racebeer kreeg helaas een tegenslag, want er waren aardig wat stamgasten voor Mara present, daar pastte ik en ook RF-kollege Pimboli niet meer tussen Gelukkig bleek Sandra wel tijd voor een massage+ te hebben (waar ik niet meer over uit mag wijden, haar partner leest mee op sommige sites) en daarna liep ik Angie tegen het lijf. Deze racebeer vindt haar optisch niet de knapste, maar ze is een gezellige vrouw en toen we een tijd stonden te kletsen hield ik haar niet tegen toen ze wat intiemer werd. Verstandig besluit, want ze zoent graag, veel en lang. Op kamer bleek dat nog steeds te gelden en de steekwoorden "graag, veel en lang" troffen ook doel bij haar fanfare-kunsten. Het is niet echt een lang nummer geworden wegens opgekropte geilheid van twee weken, maar we haalden in doggy nog het halfuur.

    PS: deze racebeer dacht altijd dat er al een topic voor haar was, maar heeft er geen kunnen vinden. Kan het hebben verward met de jongere Angie die o.a. PSR, Babylon en LR onveilig maakte.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  20. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (10 december 2013),Mr Pussy (10 december 2013)

  21. #17
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Naam: Angie
    Nationaliteit: Duits
    Leeftijd: volgens haar zelf 38
    haarkleur/lengte: lange bruine haren
    lengte: 1m60
    postuur/ cup: mollig, hangende c-cup
    Service : PZC, NMC, TZ, beffen
    prijs: €50
    positief: kan lang en goed zoenen


    PS: deze racebeer dacht altijd dat er al een topic voor haar was, maar heeft er geen kunnen vinden. Kan het hebben verward met de jongere Angie die o.a. PSR, Babylon en LR onveilig maakte.
    Volgens mij gaat het over deze dame : https://www.ijsberenforum.com/forum/...ex-Schieferhof)

    Als we zekerheid hebben , mag ze terug uit de oude doos.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  22. #18
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:48
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Klopt. Ze is er een poosje tussenuit geweest, maar onlangs toch weer begonnen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  23. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Klopt. Ze is er een poosje tussenuit geweest, maar onlangs toch weer begonnen.
    Deze uitspraak lijkt me voldoende zekerheid te geven ! Topics samengevoegd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #20
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Haar inderdaad ook gespot rond midden november.
    Gelukzakken zijn de ijsberen die wat dichter bij de grens wonen

  25. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Woensdag 30 juli 2014

    Tussen Angie en HM is het helemaal goedgekomen :

    .....Inmiddels wat meer volk in de kelder, waar Angie zich had aangekleed als Thekefrau. Als latente Thekefrauensammler meteen gebruik van gemaakt, op de barkruk. Aansluitend door naar de kamer, voor een Hof-sessie van de bovenste plank. Voor wie dat nog niet weet: langdurig tongzoenen, deepthroat-pijpen en kleddernat neuken dus. Angie was nog fris, haar eerste sessie van de dag en dat was te merken ! Geëindigd met lange natte blowjob en FT vanuit de tenen .
    Founding Member

  26. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Woensdag 21 oktober 2015

    Na het eten Angie staande aan de bar begroet, ter plekke van start.
    Langdurig tongzoenen, Angie is wellicht de beste zoenster in het Hof.
    Op de kamer afwisselend en langdurig kleddernat pijpen en neuken,
    ondertussen lange tongzoenen, het klikt al lang goed met Angie
    Founding Member

  27. #23
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Omdat mijn metgezel zichzelf deze dag een Angie-verbod had opgelegd, en ik dat bekrachtigd had, gelijk de daad bij het woord gevoegd. Angie als eerste gekaapt en na de sessie mij metgezel vertelt wat voor smerigheid in allemaal uitgehaald had. Op die manier was het tenminste een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat hij niet zou vervallen in het pannenkoekgedrag deze dag. Missie geslaagd en dame volledig gedesillusioneerd achtergelaten. Ze snapte er geen reet meer van.

    Dus plaatsgenomen, praatje gemaakt, ik kende haar tenslotte al. Het standaard verhaal. strelen, knuffelen, zoen, tongen. lang en veel. Daarna nat gepijpt en afwisselend tongen op de bank. Toen we uiteindelijk naar de kamer gingen hadden we pas door dat Carmen ons van achter de bar had staan bekijken en ze vond het "suuss".

    Op de kamer een enkel orale sessie gedaan en afgemaakt met een FT.

    Naknuffelen en wegwezen.
    Druk was er af.

  28. Onderstaande leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (19 december 2015)

  29. #24
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Donderdag 25 februari 2016

    Citaat uit BSC-post:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....Aan het eind van de middag met Angie meegeweest:
    recent nog 2x over deze tongzoen-koningin gepost.
    Wil niet in herhaling vallen, het was wederom top .....
    Angie is al heel lang in het Hof en is bijna altijd aanwezig.
    Voor liefhebbers van MILF's met topservice een must
    Founding Member

  30. #25
    Geregistreerd
    20 maart 2016
    Last Online
    20 maart 2016 @ 10:56
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Super geil

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.

Freude 468*60