Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29

Discussie: Angie (Duitse)

Threaded View

  1. #15
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:31
    Berichten
    908
    Discussies
    52
    Thanks
    1.805
    Thanked
    3.900 in 605 posts

    Standaard

    28 februari Schieferhof

    Hernieuwde kennismaking met deze heilige gronden! En ik moet blijven zeggen het had iets magisch. Ik arriveerde iets na enen, na mijn bagage bij het plaatselijke hotelletje van Reuterr te hebben afgeleverd. Een slaapplaats was gegarandeerd….

    .........................
    ........................

    Derde bedrijf heette Angie, een voor mij oude bekende. Eerst wel haast driekwartier op de bank ongeneerd zitten vrijen; enig commentaar van deze of gene, maar Angie liet zich niet opjutten. Wooow, ik genoot er met volle teugen van. Wat kan Angie tongzoenen en pijpen zeg. Ik word er nog warm van als ik eraan terug denk…. Op de kamer ook teufelisch. En mijn derde orgasme op een dag spetterde eruit. En dat op mijn leeftijd…

    Beetje bijkomen en an het eind van de avond wilde ik naar huis gaan. Op de een of andere manier toch nog met Jacky in gesprek gekomen, en mij laten verleiden. Jammer, had ik niet moeten doen…. Nauwelijks tijd op de bank, wilde snel naar een kamer, en ook in de kamer nauwelijks ”contact”. Jammer, maar ja…. Kan gebeuren. Misschien was het al te laat voor haar….

    afscheid genomen en op naar Reuter..... waar ik nog heerlijk verder droomde.....

    All in all…. Geweldige dag, mooie herinnering….
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 maart 2013 om 16:38

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.

Babylon 468*60