Naam : Rosemarie
Nationaliteit/Taal : Dom. Rep. / Spaans & Duits
Leeftijd : 30
Haarkleur/-lengte : Zwart / lang
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : normaal / B
Tatoeages/Piercings : geen
Service: TZ - PZC - NMC
Voordelen: geeft PSE
Nadelen:
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 EUR

Omdat gisteren mijn Margarita even bezig was met een andere klant, bleef ik aanvankelijk op een bankje mijn beurt afwachten. Maar een zwarte schoonheid enkele banken verder, deed me besluiten een voorgerecht te nemen.
Deze heftige dame begint zoals tegenwoordig iedereen in Freude39, met een voorspel op de bank. Nadat ze tegen me aanketste, volgde een TZ die erg nat aanvoelde. Het PZC ontbreekt niet. Ze neemt rustig haar tijd voordat ze een sleutel haalt. Op de kamer frommelde we verder terwijl de TZ mijn mondje bevochtigde. Langzaam ging een handje richting 'jongeheer' die mooi rechtop kwam. wat volgde was een heftige pijpbeurt. Ik moest haar tegenhouden of mijn zaad was in haar mondje gekomen. Eenmaal het rubbertje geplaatst was, ging ze op me zitten. Mooie aanblik. Alles gebeurt onstuimig, zo ook deze cowgirl positie. Nadien nog op zijn hondjes, waar we heerlijk tegen mekaar aanbonsde. Bij de finale missionaris positie gingen haar benen helemaal de lucht in en nadien drukte ze die benen tegen haar bovenlichaam. Na het hoogtepunt nog wat kunnen bekomen.
Deze dame bezoek je voor driftige PSE, niet voor tedervolle GFE.