Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    24 juli 2010
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:36
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Een verhaal zonder einde, Villa Vertigo tijdens de zomer van 2010

    Schrijven is niet mijn sterkste kracht, maar aangezien IJsbeer11 mij zo goed heeft kunnen motiveren, ga ik mijn eerste post op het forum droppen. Het gaat om een dame die ik in Villa Vertigo ontmoet heb en waarmee ik tot op heden contact heb.

    De zomer van 2010. Ik zie de gehele vakantie voor de zoveelste keer voorbij flitsen. Op een mooie zonnige dag vroeg mijn goede vriend Marc007 of ik een keertje mee wilde gaan naar Villa Vertigo. Hij vertelde me hele verhalen over feesten met vrouwen, waarna ik zoiets had van dat kan wel leuk zijn. In het begin was het een ramp om mij mee te krijgen, want iedere keer wanneer de jongens wilde gaan zocht ik wel een smoes om niet mee te gaan. Na enkele malen afgezegd kregen de mannen met toch zover en gingen we naar de Villa.

    Gedurende de periode van mei en juni heb ik er een fantastische periode meegemaakt. We zaten er vanaf vrijdag tot en met zondag. We gingen er letterlijk op stap met de jongens. Beetje drinken, genieten van de ambiance en lekker relaxen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen echte ijsbeer was zoals vele van jullie wel zijn gezien de verhalen en alle informatie. Ik zat niet constant op de kamer met verschillende vrouwen, omdat ik er op dat moment gewoonweg geen behoefte aan had. Ik vond het gewoon fijn en weg van huis te zijn en Villa Vertigo was gewoon mijn fijne plek om de realiteit van thuis en werk te ontvluchten.

    De eerste vrijdag van augustus 2010, ik liep met mijn vrienden de Villa binnen en mijn oog viel meteen op een dame in paarse bikini. Ze was beeldschoon. Precies mijn type, zwart haar, blauwe ogen, mooie glimlach dus liet ik er geen gras over groeien en ik ging meteen met haar praten. Nadat we elkaar een beetje beter hadden leren kennen vroeg ik haar om de sleutel te halen, en toen begon het allemaal.
    Ik had heerlijke seks met haar. We keken elkaar constant in de ogen aan en ze wilde me constant vasthouden en knuffelen. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar ik was verkocht. Eerlijk gezegd was dit de eerste keer dat ik een hoer als een normale vrouw zag. Er was nu sprake van een gevoel, wat een fantastisch gevoel zeg. Maar het was geen liefde nee, want dat kon gewoonweg niet. Na 2 uur verlieten we de kamer en keken we elkaar constant recht in de ogen aan. We liepen naar mijn kluisje en ik wilde haar 300 euro geven, voor dat speciale gevoel wat ik al een hele tijd niet had gevoeld. Ze vertelde me toen dat ze mijn geld niet wilde aannemen. Ik begreep niet waarom ze dat zei. Op dat moment besloot ik haar toch in ieder geval 150 euro te geven, omdat ik toch een afstand wilde creëren tussen ontvanger en gever. Ik ben niet zo van de emoties en relaties, en geld is een goed middel om een grens te creëren.

    De weg terug vertelde ik mijn maatje Marc007 dat ik zo een top avond had gehad en verplichte ik hem om de volgende dag weer mee terug te gaan. De zaterdag zijn we dus teruggekeerd en daar was ze dan weer. Ik nam haar mee apart en begon met haar te praten over allerlei dingen. We zijn toen van 15u tot 03u bij elkaar gebleven. Ze ging die zaterdag met niemand naar de kamer gedurende de tijd dat ik daar was. Zelfs Stephan, de eigenaar kwam vragen wat er aan de hand was. Ik begreep er ook niks van, want ze kwam daar om te werken. Van mij mocht ze gerust gaan werken. Aan de einde van de avond hoefde ik haar niks te betalen. Ze zei letterlijk tegen mij, nonono I don’t want your money.

    De zondag zijn we ook gegaan en toen gebeurde weer hetzelfde en ik hoefde weer niet te betalen. Ze bleef de hele dag bij mij en wimpelde alle mannen af. Sommige mannen voelden zich hierdoor beledigd, waardoor er dus ook irritatie was ontstaan tussen andere mannen naar mij toe. Ik begreep deze mannen wel, maar wat kon ik doen. Zij maakte haar eigen keuze.
    De irritatie tussen mij en bepaalde mensen is gedurende de periode dat ze in de Villa was een paar keer bijna geëscaleerd. Ik kon deze situaties aardig onder controle houden en heb er eigenlijk tot nu nooit over gesproken. Het heeft ook geen nut, omdat mensen toch al denken toch al dat ik een complex heb. Ik merk dat ze sommige situaties gewoon niet begrijpen of niet goed kunnen inschatten. Laten we zeggen dat een kleurtje in Duitsland hebben niet altijd zijn voordelen heeft, maar ja daar hebben we het op deze forum niet over.

    X en ik zijn wekenlang zo bezig geweest. Iedereen zag ons als een stelletje. We zaten altijd samen en waren onafscheidelijk. Het was zo raar. Alle mensen spraken erover. De klanten, vrouwen, personeel, eigenaar, eigenaresse en zelfs mijn vrienden en omgeving hadden het er constant over. Ik genoot er eerder van. Het leek een andere wereld met voor mij, en dan met zo een mooie vrouw. Waarom niet toch?

    Voordat ze naar huis ging heeft ze nog 9 dagen bij mij thuis geslapen en we hebben samen een super tijd gehad. Ze is terug gegaan naar huis en daarna nog diverse malen terug gevlogen om mij op te zoeken. Ze bleef altijd bij mij thuis slapen en dan ging ze na een week weer terug naar huis om haar dingen te doen. Mijn enige domme fout die ik met haar maakte was om iedere keer geen condoom te gebruiken, want eerlijk gezegd weet je maar nooit. Ik kan hierdoor een toprecensie over haar schrijven, maar ik ben er achter dat hetgeen wat ik met haar mee heb gemaakt uitzonderlijk is, en onder het kopje privé geplaatst dient te worden.

    Ik weet ondertussen zoveel over dit meisje (onderbouwd met bewijs natuurlijk ;-)) dat ik deze hele situatie apart vind. Ik vind het fijn om goede recensies over haar te lezen. Het meisje heeft voor zover ik haar ken en kan peilen een goed en sterk karakter. Ze werkt iedere keer om bepaalde doelen te kunnen verwezenlijken, en dan gaat ze vervolgens weer terug naar huis. Ze is slim en zoals alle vrouwen in deze business heeft ze haar privéproblemen en praat ze veel, maar zegt ze weinig. Ik heb een super tijd met haar beleefd en heb nog regelmatig contact met haar. Gelukkig kan ik tegen mezelf zeggen dat dit allemaal niet gaat. Er kan misschien een match zijn, maar verkeerde tijd, verkeerde plaats. Het blijft voor mij een uitzonderlijk verhaal.

    Het is allemaal zo apart en het rare van het verhaal is dat ik zowel binnen als buiten de club nooit voor haar diensten hoef te betalen. Ze vraagt me om niks, ook niet de tickets te betalen en accepteerde niks van mij. Ik kan met haar alle kanten op. Wellicht is dit de omgekeerde wereld omdat ik eigenlijk alleen maar andere verhalen ken over golddiggers met zieke familieleden etc. Er is maar 1 ding wat ik tot op heden niet snap. Waarom heeft ze nooit om geld gevraagd? Ze wist dat er mogelijkheden waren, want ik verschuilde niks voor haar. Zou het zijn dat toch niet iedereen hetzelfde is? Misschien kan het ook andersom heren en is het niet allemaal een illusie.

  2. #2
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Mooi geschreven, recht uit het hart
    Ik ken eddyv007 persoonlijk (soort zoekt soort zeggen ze en weet dus precies hoe de vork in de steel zit
    Eddy is erg nuchter dat is ook te lezen aan zijn schrijven..

    En nee.. het is GEEN Roemeense!
    I´m an educated fool with money on my mind

  3. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2010
    Last Online
    1 oktober 2021 @ 01:24
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Ausrufezeichen RE: Een verhaal zonder einde, Villa Vertigo tijdens de zomer van 2010

    Daar mijn vriend haar naam niet vermeld zal ik het ook niet doen, de kenners weten toch wel over wie we het hebben. Ik heb met lede ogen aangezien hoe dit tafereel zich heeft voltrokken en heeft in tegenstelling hoe Eddyv007 het qua tijdsduur heeft beleefd, veel langer geduurd. Ongeveer 1,5 maand elke week van vrijdag tot en met zondag vanaf ca. 17:00u t/m sluitingstijd lagen Eddyv007 en de dvp in kwestie samen op een bank onder een dekentje. Wanneer ik elke keer trachte beide lovebirds naar binnen te krijgen om deel te nemen aan het feest dat zich binnen voltrok, wist de dame in kwestie Eddyv007 telkens weer na 15 min. op een slinkse wijze naar buiten te manoeuvreren. Dit beviel me geenzins mede doordat ik de blik van Eddyv007 in zijn ogen zag. Gezien zijn beperkte ervarenheid als wandelaar was ik destijds van mening dat ik een oogje in het zeil moest houden. Zelf had ik totaal geen klik met de dame in kwestie en dat was zeker wederzijds, dit merkte mede op door haar opmerkingen wanneer ik de Dj aanspoorde tot het draaien van betere muziek of wanneer Stephan mij weer een drankje aanbood of de rest van het personeel. Ook zag ik hoe minderwaardig de dvp in kwestie keek wanneer bij binnenkomst in de Villa het voltallige personeel inclusief uitsmijters en Beathe en Stephan mij kwamen begroeten en zo'n 90% van de aanwezige dvp's mij kwamen kussen.
    Zoals iedereen weet is goed advies in deze situatie aan dovemansoren Dit heb ik ook na enkele weken maar gefrustreerd opgegeven en me meer geconcentreerd op mijn eigen plezier zowel op de kamer als beneden in de bar. Na 1,5 maand vond ik het wel genoeg en heb de dame in kwestie dan ook hard toegesproken wat ik er van vond, wat ik alleen maar deed omdat ik Eddyv007 maar verder en verder zag wegzinken en dromen. Iedereen in de Villa waren tegen die tijd al grapjes aan het maken over het koppel (vrienden, personeel, eigenaars, dvp's en medewandelaars). Mijn toespraak resulteerde in huilen van de desbetreffende dvp en dit heeft eigenlijk wel de hele avond/nacht geduurd. Toppunt was wel toen Beathe weer het zoveelste grapje kwam maken die avond en de ze weer in huilen uitbarste, Beathe keek uiteraard zeer verbaasd en ik vroeg haar even te stoppen met grapjes maken omdat anders de hele Villa zou overstromen en ik was nog niet klaar met kameren. Meteen gevraagd of Thomeck weer mocht draaien om 22:00u dit was mij immers de laatste 4 weken ook al gelukt en geeft toch dat beetje meer feestgevoel op een zondagavond. De volgende dag maandag kwam ik na het uitgaan (ja op maandag avond), thuis omstreeks 2u en was aan het smsen met diverse dames uit de Villa wat tot een uur of 4 duurde waarna het verzoek kwam of ik ze op kwam halen. Twee dames konden niet slapen en hadden wel zin in een feestje bij mij thuis. Heb hierin toegestemd gezien de hormonen weer hoog op aan het spelen waren. Gezien het feit dat ik regelmatig dvp's mee naar huis neem en het bij mij ook toegestaan is ben ik me gaan aankleden en bedacht me opeens ik zal eens kijken of ik de dvp van Eddyv007 ook kan meekrijgen. Allereerst uiteraard met Eddyv007 getelefoneerd om zijn toestemming te krijgen om 4:30u, deze verklaarde mij natuurlijk voor gek en geloofde mij in eerste instantie niet dat ik de dames ging ophalen. Nadat ik hem eindelijk overtuigd had dat ik ze echt ging halen (overtuigen dat ik gek was hoefde natuurlijk niet, dat weet iedereen), kreeg ik zijn toestemming. Hierna telefoneerde ik met de dames die ik ging ophalen met het verzoek zich naar de slaapvertrekken te begeven waar de dvp van Eddyv007 aan het slapen was. Hoorde hoe ze op de deur klopte en toen ik de dame in kwestie met slaapstem aan de telefoon kreeg, vertelde ik haar dat ik 2 dames kwam ophalen en dat Eddyv007 het wel heel erg leuk zou vinden als ze ook mee kwam. Na een bedenk pauze van 1 seconde zei ze volmondig ja. Eddyv007 op pad gestuurd voor drank en versnaperingen daar dit een lange ochtend zou gaan worden en ik op weg naar de Villa om 5u in de morgen. Daar aangekomen na een reis van 30 minuten in de spits tijdens de opkomende zon, de dames in laten stappen en in een nog drukkere spits huiswaards gekeerd. Gezien het feit dat Eddyv007 er nog niet was met de versnaperingen en drank, muziek hard aangezet (dames stonden te dansen op de bank), met 1 van de meegnomen dvp's naar boven getogen zonder het wachten op een sleutel te moeten ondergaan. Toen we weer naar beneden kwamen zag ik Eddyv007 met zijn dvp weer onder een dekentje liggen op één van mijn banken. Omstreeks 19u in de avond vertrokken om de dvp's naar huis te brengen, 1 wilde naar huis en 1 wilde weer naar de Villa om verder te werken.
    Tot mijn grote verbazing bleven de 2 geliefden samen en hoefde ik ze niet terug te brengen naar de Villa, dit tafereel heeft 9 dagen stand gehouden!! en ik begon me toch af te vragen of dit echt kon zijn ondanks mijn 10 jarige ervaring als wandelaar over de hele wereld. Ze zou stoppen met werken en ging weer studeren. Hierna heeft ze nog diverse bezoeken afgelegd naar Eddyv007 en ik betrapte me erop dat ik zelfs grapjes begon te maken over trouwen. Totdat ik door mijn vriend ijsbeer11 erop werd geattendeerd ongeveer een maand geleden dat ze was gesignaleerd in de GT. Stom dat ik was geweest en toch weer in de illusie was gestonken die zelfs mijzelf niet betrof.

    Een goede dvp geeft de perfecte illusie, laat je voelen alsof het gemeend is en je echt leuk vind en zelfs doet alsof ze meer voor je voelt. Gezien het feit dat wij mannen geneigd zijn meer met ons geslacht te denken in een dergelijke situatie vooral als beginnend wandelaar zoals Eddyv007 zijn we toch zwak. Alle dvp's beginnen met dit werk niet voor hun plezier maar om de keiharde euro's en daarbij komt ook nog dat de meeste uit arme landen komen veelal getuurd of gehaald door pooier, broer, man of ander familielid met de daarbij gepaarde problemen en vaak slechte jeugd. Dit is voor ons ondenkbaar in onze westerse wereld maar aan de orde van de dag in de betreffende landen.
    Jaren geleden heeft een Amerikaanse mede wandelaar mij in een goed gesprek aan de bar in Oase iets verteld dat me altijd is bijgebleven en wat mij ook altijd mede geholpen heeft om niet verliefd te worden op een dvp in welke situatie dan ook. Een dvp heeft een soort schakelaar gevonden noodgedwongen, die ze kan omzetten om sex te hebben met een willekeurig persoon. Naarmate de ervaring van de dvp wordt verrijkt zal het haar steeds minder moeite kosten deze schakelaar te vinden, haar gevoel uit te schakelen en wordt ze ook steeds beter in het geven van de perfecte illusie. Nadeel is alleen dat als ze dit goed onder knie krijgen er ook geen weg meer terug is en ze zich nooit meer helemaal kunnen geven aan een man. Ook zal het vertrouwen altijd geschaad zijn en zal een relatie met een dvp altijd moeilijk zijn en is ook iets dat beter is niet te proberen gezien de vele haken en ogen van beide zijden. Het is puur een kunst van een dvp om haar gevoel volledig uit te schakelen en de perfecte illusie te geven aan haar klant, het is het oudste professionele beroep in de wereld en een dvp gewend zich uiteindelijk ook aan dit leven gezien financiën en aandacht. En laten we eerlijk zijn een relatie of vriendin zoek je toch niet in een FKK Saunaclub, allereerst gaan we voor de sex en eventueel gezelligheid erheen. Het verhaal van Eddyv007 is weer het zoveelste en ik bewonder zijn moedigheid dit met anderen te delen. Dat is ook de reden dat ik op zijn verhaal reageer en ook omdat ik het van dichtbij heb meegemaakt. Rest mij nog te zeggen dat ik een dvp respecteer en wandelaars ook, goed dat het bestaat anders had ik heel wat leuke momenten in mijn leven moeten missen en zelfs ik kan een dvp de perfecte illusie geven. Maar dat komt omdat ik inmiddels ook een profi ben geworden en veel heb meegemaakt in mijn carriere als wandelaar en ik weet zeker dat Eddyv007 ook zo'n profi gaat worden.
    Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd!!

  4. #4
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Mooi gesproken van Marc007

    2011 wordt het jaar zonder verliefde ijsberen, die alleen maar komen om te neuken en te feesten!!!!

    I´m an educated fool with money on my mind

  5. #5
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    passen goed bij jou ijsbeer11 .....

  6. #6
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee mooi Verhaal.......

    ich hab ja als Kind immer schon gerne gelesen. Besonders Sachen von den Gebr.Grimm, Anderson usw.
    Nu les ich hier im Ijsberenforum. Bin jetzt schon 63 J.
    Es hat sich wenig verändert
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. #7
    Geregistreerd
    24 juli 2010
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:36
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Marc007 je bent een wijs iemand en ik waardeer het dat je de tijd hebt genomen om iets te schrijven. Maar, je weet dat er meer speelt. Volgende week neemt ze gewoon weer contact op en dan gaat de Skype weer aan.

    Nieuw probleem, er is er weer eentje verliefd op mij in de VV en ze heeft besloten om dat tegen al haar vriendinnen te vertellen en mij te claimen. Hoe ga je hiermee om.
    Thanx maatje!

  8. #8
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddyv007 Bekijk bericht
    Nieuw probleem, er is er weer eentje verliefd op mij in de VV en ze heeft besloten om dat tegen al haar vriendinnen te vertellen en mij te claimen. Hoe ga je hiermee om. Thanx maatje!
    Wat wil je zelf? Neem echter een goede raad en bereid je voor op veel ellende. Neem als voorbeeld deze 2 heren:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...37&postcount=1

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...40&postcount=1

    En hier wat tips (door schade en schande verzameld):

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...2&postcount=32

  9. #9
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Heerlijk al die verliefdheids verhalen, leest prima weg tussen kerst en oud en nieuw. Nog even en ik ga over op damesromannetjes als de eeuwigdurende bouquetreeks waar deel 1 dezelfde inhoud heeft als deel 4, deel 9, deel 12, deel 19, deel 23 etc.
    Net zoals de verliefdheidsverhalen dus. Keep on going

  10. #10
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ Ace2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht

    En hier wat tips (door schade en schande verzameld):

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...2&postcount=32
    gut gesprochen, ist genau meine Meinung und hat sich auch schon in der Vergangenheit oft bewahrheitet
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  11. #11
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddyv007 Bekijk bericht
    Nieuw probleem, er is er weer eentje verliefd op mij in de VV en ze heeft besloten om dat tegen al haar vriendinnen te vertellen en mij te claimen. Hoe ga je hiermee om.
    Thanx maatje!
    Valt niet mee om te gaan! Er wordt met je gesold.
    Cold turkey en kappen zou ik zeggen.

    T.

  12. #12
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:10
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.857
    Discussies
    32
    Thanks
    3.903
    Thanked
    2.364 in 1.023 posts

    Standaard

    neem eens contact op met joop slim, die kan je er veel over vertellen,en denk toch eens na!
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  13. #13
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 00:09
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc007 Bekijk bericht
    En laten we eerlijk zijn een relatie of vriendin zoek je toch niet in een FKK Saunaclub, allereerst gaan we voor de sex en eventueel gezelligheid erheen. Het verhaal van Eddyv007 is weer het zoveelste en ik bewonder zijn moedigheid dit met anderen te delen.
    Nee daarvoor gá je niet naar een club, dat overkomt je daar gewoon. Ook dit beertje! Ik zal het niet ontkennen, ook ik heb de zomer van 2010 totaal anders beleefd dan ik vorig jaar rond deze tijd ook maar had kunnen denken. Wat dat betreft kunnen Eddy en ik elkaar dus de hand schudden. Met een ervaring rijker en enkele mooie herinneringen is deze superzomer nu alweer een tijdje voorbij, en dat is goed zo. Ik had het geluk een intelligent meisje te treffen dat heel goed wist wat ze wilde en direct aangaf dat het slechts tijdelijk zou zijn!

    De beste tip die ik beertjes in dit soort situaties kan geven is: bekijk het eens via haar ogen ipv door je eigen roze bril, hoe ziet zij jou werkelijk? Als een wandelende portemonnee, een ontsnappingsroute uit een miserabele thuissituatie, een leuke afleiding naast het zware clubleven of ... (vul zelf maar verder in). Als je daar voor jezelf een eerlijk antwoord op kan geven kan je bepalen hoe verder...

  14. #14
    Geregistreerd
    24 juli 2010
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:36
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik vind het leuk om de vele reacties te lezen. Het doet me goed dat mensen toch actief meelezen en hun gedachte kenbaar maken, respect.

    Op een of ander manier was er de geachte dat ik verliefd ben op een dvp. Ik was niet verliefd en heb ook niet de behoefte om verliefd te worden. Echter ik geniet van de spanning en hou ook zeker van genegenheid. Op dat moment had ik het goed naar mijn zin.

    Zelf heb ik het geluk gehad dat ik bijna mijn gehele volwassen leven met beeldschone vrouwen heb gewerkt. Ik was verwend en ben hierdoor anders tegen een mooie kop en lijf aan gaan kijken dan de meeste mannen doen. Ik weet hoe vrouwen binnen een bepaalde wereld over mannen denken, hoe ze naar het leven kijken, wat ze van de man verwachten en ben bekend met hun vele verhaaltjes om dingen gedaan te krijgen.

    Heb zelf eerder een leuke relatie met een dvp gehad. Ik had een geweldige tijd met haar, de seks was top en toen was het voor mij gedaan. Ik volg mijn ambities boven alles en niet mijn lid. Sprookjes zijn fantastisch omdat ze altijd een goede einde kennen. Het gaat er alleen om welke rol je speelt.

    Zolang ik me goed kan focussen, het niks kost en me weinig stress geeft vind ik het wel goed. Nu wil ik gaan kijken hoe ver ik kan gaan. 2011 wordt een fantastisch jaar, waarbij ik ook veel dingen ga uitproberen. Indien jullie willen kan ik zo nu en dan een update posten.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.

Freude 468*60