Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 49
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Pfeil Atrium, Erkrath, Algemeen

    Der Saunaclub Atrium (früher: Tropicana), Erkrath (bei Düsseldorf) inseriert in der Zeitung mit:
    Aktionswochen! Freier Eintritt!
    Inclusive
    Benutzung der neuen Wellnesslandschaft - 2 Saunen - Erotikkino - Buffet - 8 Personen Whirlpool [=ca. 5 Holländer ] - täglich Grillen - Freibier
    Jetzt auf 1.000 m² erweitert
    Großer Dachgarten
    33 Girls (18+)
    Neue Masseurin!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Öffnungszeiten:
    Montag bis Freitag von 11.30 - 03.00 Uhr
    Samstag und Sonntag von 13.00 - 03.00 Uhr

    Nog altijd aktie:
    GRATIS INKOM!!!

    aktionswochen!
    Freier Eintritt incl. Benutzung der neuen Wellnesslandschaft,
    2 Saunen, Erotikkino, Buffet, 8 Personen Whirlpool,
    täglich Grillen und Freibier.

  3. #3
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Last Online
    24 januari 2022 @ 18:16
    Berichten
    107
    Discussies
    8
    Thanks
    4
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Midnight Lounge & Bar

    Gaat het hier over dezelfde club, http://www.midnight-lounge.de/, hetzelfde telefoonnummer, hetzelfde huisnummer, enkel het busnummer verschilt ...


    Adres:
    Midnight
    Heinrich-Hertz-Str. 24b
    40699 Erkrath


    GZ :p
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 november 2007 om 18:47

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goldene.zunge Bekijk bericht
    .... enkel het busnummer verschilt ...

    GZ :p
    We vragen het aan een ervaren busreiziger :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    http://www.midnight-lounge.de/ ,

    Adres:
    Midnight
    Heinrich-Hertz-Str. 24b
    40699 Erkrath

    en,
    http://www.saunaclub-atrium.de/

    Adres:
    Heinrich-Hertz-Straße 24 a
    40699 Erkrath



    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @ all

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    http://www.midnight-lounge.de/ ,

    Adres:
    Midnight
    Heinrich-Hertz-Str. 24b
    40699 Erkrath

    en,
    http://www.saunaclub-atrium.de/

    Adres:
    Heinrich-Hertz-Straße 24 a
    40699 Erkrath



    :wink::wink:
    wieso ist doch klar ! gleicher Betreiber !
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    wieso ist doch klar ! gleicher Betreiber !
    Hmm vielleicht nicht der gleicher Betreiber aber die gleiche Adresse

    So wie Freude39 / Paradiso
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atrium
    FREIER EINTRITT
    Mo. bis Fr. ab 11:30 - 5 Uhr
    Sa. + So. ab 13 - 5 Uhr



    Happy Hour
    täglich von

    11.30 - 14.00 Uhr und

    19.00 - 21.00 Uhr
    Daar zal toch wel één nederlander op af gaan :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Daar zal toch wel één nederlander op af gaan :D

    Inderdaad denk ik dat Knabbel en Babbel daar wel eens heen zullen gaan

  10. #10
    Geregistreerd
    24 november 2008
    Last Online
    14 september 2017 @ 19:52
    Berichten
    242
    Discussies
    22
    Thanks
    16
    Thanked
    95 in 30 posts

    Standaard

    Weet het niet.... voor de drank moet je betalen en buiten de happy uurtjes betaal je ook al behoorlijk.
    Is het zo dat je van te voren 140 betaald en dan 3 x met een dame kan dan valt dat gedeelte weer mee maar blijft de drank wel staan. Iemand hier ervaring mee??

  11. #11
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Last Online
    21 april 2009 @ 08:14
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nou ik ben er dus wel geweest, afgelopen zaterdag. Ik heb me zeer, maar dan ook zeer goed vermaakt. Herhalingskans 200 %. Ben ongeveer om 13.45 uur aangekomen, zeer gastvrij ontvangen door Simone, de Thekevrouw, manager, gastvrouw, telefoniste, de alles kunner. Kreeg een handdoek en een badjas. (helaas zaten er geen zakken in voor de sigaretten). Heb me gedoucht (zeer goede douches en genoeg badschuim), en ben naar binnen gegaan De kledingkastjes zijn voor een deel aan de zeer smalle kant. Ik denk 10 cm breed en daar moet alles in, Je kunt je schoenen niet naast elkaar zetten, je moet ze op elkaar zetten of achter elkaar, haha, maar er zijn ook grotere kastjes hoor. Het was lang geleden (zeker enkele jaren) dat ik er geweest ben. Maar wat is het er mooi geworden zeg. 8000 m2 speelruimte. Alles zit erin. Het was niet druk. Ik denk 10-12 ijsberen en een 10 tal meisjes, maar dat werden er in de middag steeds meer, terwijl het aantal meisjes ongeveer gelijk bleef. Wat me wel opviel is dat er zelfs 3 nieuwe meisjes begonnen. Ze moesten een heel verhaal (2 kantjes tekst) lezen met alle spelregels, daar moesten ze accoord op geven, en dan kregen ze een rondleiding door die Simone. Simone maakte ook een kopie van hun paspoort. En dan konden ze ja of nee zeggen. Ik heb niemand zien vertrekken van de meisjes en ze gingen zich omkleden en kwamen in de grote ruimte zitten on een handdoekje. Voor de dames is alles gratis, drinken, eten, kamers. Maar ja, dat weet je nooit want de meisjes worden 's avonds na diensttijd afgerekend voor alles. want wij betalen bij de kassiere (en weten ondertussen wie dat is) achteraf als we weggaan. Eerst heb ik eens goed rondgekeken, tjonge tjonge wat is het groot. Je loopt er verloren als je niet uitkijkt.

    SAUNA:
    Een sauna buiten (de binnensauna was gesloten. Ik denk dat er plaats is voor een 25 personen en goede douches. Maar het buitenterras, waar de sauna is, is bijna helemaal dicht maar niet winddicht. Buiten als het wat beter weer is, is het er volgens mij goed toeven.

    WHIRLPOOL
    Er is ook een grote whirlpool. Ook weer groot uitgemeten, voor zo'n 20 personen, denk ik. Ik heb er alleen maar mannen in gezien, dus of de meisjes er mee in gaan, zal wel van hun stemming afhangen, denk ik.

    KAMERS
    Verschrikkelijk veel kamers, ik denk wel 15 tot 20. Erg netjes, zuiver en steeds gepoetst na elke "beurt" door de service man.

    KLEINE LOUNGE
    Ik zeg wel dat het een kleine lounge is, maar eigenlijk bedoel ik dat de bar erg klein is, er staat het eten op, en dan zijn er nog 4 zitplaatsen aan de bar. Maar in deze lounge zaten de meisjes, gistermiddag. Ik denk dat hier plaats is voor een 60-70 personen. De meisjes zitten mooi verdeeld, zodat je altijd langs het meisje kan gaan zitten.

    2e GROTE LOUNGE
    Er is nog een tweede grote lounge met wel plaats voor 150 personen. Met een mega beeldscherm waar ze sport lieten zien. Maar hier was het leeg, kun je wel zeggen. Maar daar is ook een gigantische bar (gesloten, omdat er te weinig volk was), Ik denk dat dit een mooie ruimte is om lekker te dansen, zo nodigt het wel uit.

    ZITJES
    Door het gehele gebouwl zijn zitjes gecreerd. Allemaal erg netjes moet ik zeggen. Rondom de Whirpool, in de gangen, Met de krant er bij, want die is er ook, en de dag was ook nog goed, dus geen oude kranten (2-3 verschillende, meerdere exemplaren)

    ROKEN
    En het mooiste wat ik kan zeggen: je mag er gewoon roken, er stonden door het gehele gebouw wel 80 asbakken. Wat wel was "auf der zimmer ist rauchen nicht erlaubt !! begrijpelijk eigenlijk. zo blijven de kamers ook lekker ruiken, naar zweet en sperma, zoals het hoort !!

    ETEN
    'S middags was er genoeg te krijgen: broodjes zeer goed belegd, muesli, een salade met feta kaas, Soep met brood en fruit, veel fruit. Er gingen mannen naar huis en ik zag ze nog allemaal een stuk fruit meenemen, dus dat kan niet oud zijn. Om 16.00 uur werd het warm eten afgeleverd: Een mooie soort vlees, met veel saus, penne, spercieboontjes, en mandarijnenpudding na, dus goed te noemen. Wat ik begreep is, dat er om 22.00 uur nog een pizzabuffet geleverd zou worden, dus de plaatselijke pizzaboer vaart er wel bij. Van het eten heb ik erg genoten, want neuken maakt hongerig.

    DE DRANKEN
    En nu begint voor ons de meter te lopen: Een koffie kost € 3, Cola, sinas en alle frisdranken kosten ook € 3. De bieren en mixen kosten € 6, Speciale maandelijks wisselende coctails kosten € 7. Ik heb begrepen dat er ook champagnes zijn van af € 25 Piccolo tot maximaal € 150 hele fles. (zelf heb ik 2 flesjes cola en 1 sinas en 1 capacino gedronken dus € 12.

    DE DAMES
    Ja als laatste dan de dames. Ik moet zeggen ze waren allemaal aan de jonge kant. Ik heb ze niet boven de 30-35 gezien. Voor alles wat wils, natuurlijk en ZE SPREKEN ALLEMAAL DUITS !! Ze zitten wel naar je te teasen, natuurlijk. Er zijn er maar een paar die rondlopen de rest blijft in de lounge zitten. Ze drinken wat, ze roken wat, ze kletsen wat. Er hing een goede sfeer. De Muziek op een aangenaam gehoor, zeker niet zoals in YY of BB of GT.

    MIJN ERVARING
    Ik ben met twee meisjes mee geweest. Ik zal op de andere pagina wat over schrijven, maar hier wil ik kwijt dat al het normale wet toegelaten: pzc, nmc, beffen, vingeren, diverse standjes, kussen, wat zeg ik vrijen !! Beide ervaringen waren zeer goed !!!
    1x met een meisje naar de kamer 30 minuten € 60- 2e meisje € 50 en evt 3e meisje € 40 voor 10 minuten meer moet je extra betalen. Er is ook nog een wellness massage voor een half uur € 30 een heel uur € 50 Dus hele nette prijzen vind ik.

    AFSLUITING
    Als afsluiting wil ik zeggen: Ik ben om 20.00 uur weggegaan, dus zo'n 6 uur geweest en ik moest € 122 afrekenen. Het is wel fijn dat alles zeer secuur wordt bijgehouden voor je.
    Aan het einde aangekleed betalen, en dan wordt je buitengelaten. Dus ik ga zeker nog terug. Alleen jammer dat het achter Dusseldorf ligt.

  12. #12
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Last Online
    21 april 2009 @ 08:14
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoe komt het toch dat er hier zo weinig op deze ijsberen-site over deze club wordt geschreven. Ik ben er gisteravond-nacht weer geweest. Ik ben er niet meer weg te slaan. Geweldige club. Deze FKK - club verdient dat er wat meer nederlanders naar toie gaan.

  13. #13
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard

    is de entree nog steeds vrij???

    ik wil deze club a.s. maandagavond een bezoek brengen. Zijn er op een maandagavond dan wel voldoende meisjes aanwezig???

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans101963 Bekijk bericht
    is de entree nog steeds vrij???

    ik wil deze club a.s. maandagavond een bezoek brengen. Zijn er op een maandagavond dan wel voldoende meisjes aanwezig???

    De entree is vrij maar als je weer weggaat betaal je meestal 25euro. En ze hebben ook een ander prijssysteem. Zoek het op, het staat wel ergens, ik vind het wat anders en moet er wat aan wennen.

    Maandag zijn er denk ik wel genoeg dames voor jou.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    25 mei 2007
    Last Online
    12 maart 2020 @ 06:37
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben hier op een dinsdagochtend geweest tijdens happy hour. Het was me trouwens niet te doen om the happy hour en de goedkopere eerste sessie. Ik was op doorreis en dit was de enige tijd dat ik kon. Ik sluit mij volledig aan bij het bericht van christ12. Het is zonder meer een hele mooie club. Echter zo vroeg waren er weinig dames en was er dus weinig keus. Omdat ik tevens niet erg lang kon blijven weet ik niet hoe het aantal dames 's avonds was. Heb uiteindelijk wel een leuke sessie gehad met een Hongaarse. Ik ga volgende keer op een ander tijdstip en andere dag. Mijn ervaring tot nu toe met fkk's is dat de beste tijden toch de vrijdag- en zaterdagavond zijn en zal deze club dan eens weer bezoeken.

  16. #16
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Als je het eens deftig kan uitleggen, zou het meer dan welkom zijn.
    Willem is op huwelijksreis naar de z(w)evende hemel, dus ik spring maar ff in:

    Ongekamerd de club verlaten "verplicht" je tot het nabetalen van € 25.- Hiervoor kun je dus eventueel de kortingskaart inleveren. Indien wel gekamerd ben je geen entree (quitter?) met terugwerkende kracht verschuldigd en heeft je kortingskaart geen enkele waarde, tenzij bij een volgend bezoek.

  17. #17
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    eigenlijk dus beetje onzin zon kortingskaart je gaat toch altijd kameren??heb ook zon kaart gewonnen en ga ook zeker kijken maar rp heeft wel beetje gelijk toch?

  18. #18
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    205
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Ich habe auch eine Kortingskarte bekommen und ausgedruckt. Der Eintritt ist frei (Kinder zahlen die Hälfte, *loltz). Wer in den Club kommt und ihn ungepoppt verlassen will zahlt vermutlich die 25 Euro, also wer poppt gibt dem Mädel das vereinbarte Geld, zieht 25 Euro davon ab und gibt ihr den Gutschein, diesen kann das Mädel dann im Büro eintauschen. Falls beim Weggehen bezahlt wird einfach den Gutschein verrechen lassen.
    Für GT ist es nun zu spät (Samstag 23 Uhr), ich werde gleich mal die Öffnungszeiten testen und wenn es passt kann ich es Euch morgen genau sagen

  19. #19
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 23:07
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Standaard

    Heb deze club gisteren voor het eerst bezocht. Er waren rond de 11 dames wat er later meer werden. De helft was wel mijn type, niet slecht dus.
    M'n eerste kamersessie was niet bijzonder(ben haar naam ook vergeten)
    De tweede was veel beter met juliana(al een reactie geschreven)
    De club is mooi, het eten goed en de rekening goed bijgehouden.
    Na wat geluk met de gokkast was ik maar 80 euro lichter.
    Deze club ga ik zeker nog een paar keer bezoeken.

    Mvg. Dietster

  20. #20
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Het antwoord is ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christ12 Bekijk bericht
    Hoe komt het toch dat er hier zo weinig op deze ijsberen-site over deze club wordt geschreven.
    Het antwoord is heel simpel : door de wereldwijde financiële en economische crisis, die ijsberen ertoe aanzet rationeler met de beschikbare middelen om te springen, vallen clubs met een minder gunstige prijs/kwaliteitsverhouding steeds meer buiten te prijzen.

    Ter illustratie : in Atrium kosten 3 beurten van 20 minuten 140 euro, kosten 4 beurten van 20 minuten 210 euro en 3 beurten van 30 minuten 260 euro.
    Volledigheidshalve dient hieraan toegevoegd dat je dan de keuze hebt uit een 10-tal vrouwen, waarvan het merendeel in andere clubs zeker niet aan de bak zou komen, en dat de dranken en het eten afzonderlijk dienen betaald te worden. Tussen 19.00 en 21.00 uur is er echter wel gratis bier te verkrijgen.
    Is het dan verwonderlijk dat een aantal ijsberen, tegen betaling van 25 euro enkel komen om te zitten en te lezen, om in de sauna en jacuzzi te gaan of om voetbal te kijken?

    Bovendien vinden sommige vrouwen de 60 euro die ze vangen voor 30 minuten te weinig, en willen ze daarenboven nog op champagne of cocktails getrakteerd worden.
    Zo werd Blauwebeer door een Russin bestormd, die naar eigen zeggen zo’n dorst had, maar die, nadat ze door hem beleefd maar kordaat werd afgewimpeld , met een gratis biertje op zijn kastnummer genoegen nam.

    Hoe lang duurt het nog eer ook deze tent, naar analogie van dat andere afwerkhuis in Dormagen, van club in Partytreff verandert?

    Blauwebeer, nog steeds kritisch maar altijd objectief

  21. #21
    Geregistreerd
    18 april 2009
    Last Online
    22 juni 2016 @ 12:35
    Locatie
    Ruhrgrbiet
    Berichten
    113
    Discussies
    9
    Thanks
    5
    Thanked
    25 in 6 posts

    Standaard

    Beste Blauwebeer, deze club was een paar jaar geleden nog een partytreff. Toen waren er leuke vrouwen die gemotiveerd waren om de mannen te verwennen. Toen ik er 1 jaar geleden was was mijn ervaring met de jouwe te vergelijken.

  22. #22
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Een grote club... maar voor de rest weinig tebeleven ik ben er maandag avond geweest en er waren 10 damens en echt onder niveau asl ik het zo mag zeggen. bij 1 dame nog een massage gedaan maar ik merkte dat ze niet uit vrije wil daar zat en ze had gewoon een knuffel nodig. ze had steeds de tranen in haar ogen staan. Ik kon er niet achter komen waarom, ze spraak alleen roemeens. Jammer voor deze mooie tent.. helaas geen herhaling voor mij.

  23. #23
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Gisteren richting Atrium gereden, nadat PSR mij gisteren niet kon bekoren.
    Atrium zit in een oud industrieel pand op een industrieterrein, kortom: naar de buitenkant moet je maar niet kijken.

    Binnen aangekomen werd mij verteld: geen entree, tenzij je de club verlaat zonder kamerbezoek. 20 minuten: 70 euro, 30 minuten 110 euro, 60 minuten 200 euro (oef!!). Op de site zie ik iets andere prijzen staan, maar het voorgaande werd mij verteld en ik heb het nog een keer extra nagevraagd.
    Dan heb je nog geen eten of drinken want dat betaal je nog apart. De eetkaart is identiek aan PSR: uitstekend eten voor een klein prijsje, een gerecht tussen de 4 en 10 euro, een cola kost 3 euro. Daarnaast zijn er kleine hapjes en fruit hetgeen gratis is.

    De club zelf ziet er best goed uit, er is een whirlpool en een overdekte binnentuin. Ze hebben echt hun best gaan om er iets van te maken, maar het blijft een industriepand. Geen villa zoals PSR of Vertigo. De foto's op de site zijn vertekenend, het laat het geheel mooier zien, dan het in werkelijkheid is. Overdag is het mooier dan op het moment dat het donker begint te worden.
    Er waren ruim 10 meiden en maximaal 5 mannen in de 3 uurtjes dat ik daar ben geweest. Een aantal meiden vanuit PSR was aanwezig, het is een zusterclub dus er zal wel enig clubhoppen plaatsvinden. Afrekenen doe je op het moment dat je naar buiten loopt. De tijd wordt genoteerd aan de hand van het ophalen en terug brengen van de sleutel.

    Er waren best een aantal mooie meiden aanwezig, de club is ok, maar gezien de prijsstelling en de totale ambiance zal ik hier niet snel terugkeren. Uiteindelijk 1 kamerbezoek gedaan met een voormalig PSR-dame en 1 cola, af te rekenen: 73 euro
    Laatst gewijzigd door Mauriceyep; 20 september 2009 om 10:44
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  24. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Zusätzliche Webseite:

    => http://www.pinup-privatmodelle.de/
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  25. #25
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ab 1. Dezember 2009:

    => http://www.harem-platinum.de/
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.