Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32
  1. #26
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joepie Bekijk bericht
    Ja ijsbeer11 goed idee ken ik weer eens een vrijkaartje winnen voor " WIE HEEFT IN 2010 HET MEESTE GELD OVERGEMAAKT VIA DE WESTERN UNION" Ik ga meteen het bedrag van afgelopen jaar is optellen.

    Groetjes Joepie
    Wacht nog even Joepie, het jaar is nog niet om er er kan nog veel veranderen de laatste week zo leert de ervaring.
    Vraagje. Kan het op de site niet vinden maar weet jij of de Western Union met de Kerstdagen normaal geopend is? Je weet maar nooit he .

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #27
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Hoi JB,

    Net even bij WU langs geweest. Was druk, zag veel bekende beren. Heb het bedrag maar verdubbeld ivm. de koude toeslag, die maakt het boeken nu extra duur zoals je weet.
    De ontvangst code heb ik je per IM gestuurd.

    Hoop je hiermee van dienst te zijn geweest. Geen punt hoor, moest zelf toevallig ook bij de Western Union zijn .

    Groet,
    Big30
    Dank je Big30,

    Ik heb de code al verzonden per sms naar haar. Nog geen half uur later sms terug dat ze het geld heeft opgehaald. Ze bedankten mij hiervoor en ze zei dat ik de enige bent waarvan zij houdt. Ik ben haar grote liefde
    Ohja de cavia is helaas overleden maar om het verdriet te verzachten ging ze winkelen met de hele familie. Dus of je maandag weer even langs kan gaan bij WM voor mij. Doe hetzelfde bedrag maar weer.
    Ze is zo lekker normaal gebleven.

    Greetz,
    JB alias......
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  3. #28
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Vraagje. Kan het op de site niet vinden maar weet jij of de Western Union met de Kerstdagen normaal geopend is? Je weet maar nooit he .

    Big30
    Heb ik al gecheckt Big, 2de kerstdag zijn ze zoals normaal geopend. Tenminste in mijn woonplaats, hoe het onder de rivieren is dat weet ik niet. Daar loopt alles nog een beetje achter natuurlijk.

    Grote kans dat ik 2de kerstdag weer wat moet overmaken omdat ze dan weer blut is door de kerstcadaeutjes, die ze gekocht heeft voor heel de familie. Het is ook zo'n schatje hé.

  4. #29
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:15
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Standaard

    Als al dat geld oostwaarts gaat, waarom heet het dan Western Union? Of moet je het vanuit Roemeens perspectief zien, waar het geld vanuit het westen komt?

    Waarom zit er in de (grotere) saunaclubs eigenlijk geen filiaal van WU? Wel net zo makkelijk.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  5. #30
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:53
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    In de wandelgangen gehoord dat het hoofdkantoor van Western Union zich binnenkort zal gaan vestigen in de Duitse deelstaat Nordrhein Westfalen
    I´m an educated fool with money on my mind

  6. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Dank je Big30,

    Ik heb de code al verzonden per sms naar haar. Nog geen half uur later sms terug dat ze het geld heeft opgehaald. Ze bedankten mij hiervoor en ze zei dat ik de enige bent waarvan zij houdt. Ik ben haar grote liefde
    Ohja de cavia is helaas overleden maar om het verdriet te verzachten ging ze winkelen met de hele familie. Dus of je maandag weer even langs kan gaan bij WM voor mij. Doe hetzelfde bedrag maar weer.
    Ze is zo lekker normaal gebleven.

    Greetz,
    JB alias......
    Klopt allemaal mijn beste JB. Had trouwens al 10.000 euro overgemaakt maar denk dat er maar 6.000 euro is aangekomen. Geen probleem.
    Maandag krijgt ze weer 10.000 euro ze verdient ut!
    Sprak haar net nog op Yahoo MSGR, ut gaat slecht met haar goudvis Guppie, echt heel zielig. Dat beest is alles voor haar dat weet ik. Maandag krijgt ie een long transplantatie is wel 2356 Euro, nu betaal ik eens een keer.
    Blijft een schatje he !

    Nou groetjes van Big Union.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Heb ik al gecheckt Big, 2de kerstdag zijn ze zoals normaal geopend. Tenminste in mijn woonplaats, hoe het onder de rivieren is dat weet ik niet. Daar loopt alles nog een beetje achter natuurlijk.
    Dat doet me deugd Bosco. Site lag plat vandaag. Te veel traffic vanuit RO. Hoe het onder de rivieren is weet ik eigenlijk niet. Soms loopt er een tunnel onder de rivieren, zijn vaak dicht trouwens .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Of moet je het vanuit Roemeens perspectief zien, waar het geld vanuit het westen komt?

    J.W.
    Alles in het leven moet je vanuit Roemeens perspectief zien.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    In de wandelgangen gehoord dat het hoofdkantoor van Western Union zich binnenkort zal gaan vestigen in de Duitse deelstaat Nordrhein Westfalen
    Staar er al ! In die stad waar de meest transacties plaatsvinden .

    Merry Xmas to all .
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #32
    Geregistreerd
    11 december 2010
    Last Online
    25 juli 2011 @ 18:32
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    bekijk het eens vanuit hun standpunt........... ze hadden/hebben niks, komen in het westen en iedereen heeft meer dan hun ?!?!?!?

    wij maken altijd via western union over naar de paus best wel handig.

    Bisschop Gijsen

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.

FKK Artemis 468*60