Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Dandara

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Dandara

    Naam : Dandare

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot wat slap , B-Cup, echt

    Nationaliteit/Taal : Braziliaanse, duits en engels

    Leeftijd : 35-40 jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Goed, zoenen, PZC, NMC, FT, beffen

    Bijzonderheden : Niet moeders mooiste maar heeft veel aandacht voor haar klanten en die zijn over haar service heel tevreden.
    Ik heb haar het laatste gezien op de Römerparty2005
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Dandara

    Afgelopen zaterdag liep ik haar weer tegen het lijf(je). Ik zag het eerst niet zo duidelijk in die donkere kino maar ze zat alleen op het grote bed gade te slaan wat er zoal gebeurde....... Ze wenkte me, keek me zorgvuldig aan en vroeg; "Biszt du es wirklich?......" Ja hoor, ik ben het echt....
    De laatste keer dat ik haar zag was afgelopen zomer in juli of zo en toen hebben we enkele keren kort achter elkaar langdurig een kamer gedeeld..... (Pffft..) Ze was blij me weer te zien (en ik ook eigenlijk) en dan is spoedig de deal gesloten....

    Dandara is niet de allermooiste die er in GT rondloopt, ze is vrij klein, heeft 'n wat grof gezicht en is ook niet meer de allerjongste. Het mooiste aan haar is nog eigenlijk wel haar gave ronde kontje maar het allermooiste is toch haar niet aflatende sex-drive..... Ongeloofelijk zoals ze tekeer kan gaan als de 'klik' er is tenminste. Ze heeft echt niet alles op haar CV staan (FT doet ze bijvoorbeeld niet) maar ze heeft zoveel anders wat op geen enkel CV-lijstje voorkomt eigenlijk en daar laat ze je ten volle van (mee)genieten......
    Voordat we begonnen meldde ik haar dat ik niet meer zoveel geld had en dat onze sessie deze keer wat beperkt zou blijven. "Kein problem" zei ze "wir gehen so lange bis dein geld verbraucht ist......" om vervolgens twee en een half uur later totaal afgepeigerd de kamer (hut) te verlaten....... als dát nou geen GFE is.... Ook nog tijden mee liggen knuffelen en zoenen. Bovendien kun je er nog eens een goed gesprek mee voeren want het is eigenlijk wel een bijdehande tante......
    Tja, daar doe je het eigenlijk voor hè, zulke ervaringen.

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Zat deze dame ook niet in Kaarst ?

    Groeten Willem
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard Dandra

    Heb effe geïnformeerd bij mijn correspondente in Living Room Kaarst.
    Ze werkt inderdaad in L.R. maar wel onregelmatig , effe bellen dus

  5. #5
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch dan dara

    Tja, inderdaad, deze Dandara werkt in Kaarst LR.
    Gusto is er 2 keer geweest, Gusto heeft haar daar 2 keer gezien en Gusto is 2 keer niet met Dandara naar de Living Room gegaan..
    Zoals Maxima al zei, maar hier zeker geen vermoeden van had....
    "Gustomass is een beetje dom geweest".
    Een beetje maar, want Dandara is er zo eentje , daar wil je helemaal voor gaan, daar moet je dan ook helemaal voor in de juiste conditie zijn.
    Dandara zag er heel goed uit, wat iets minder in Pantera look dan in december in GT, maar oooh zo sexy.

    Gelukkig is 3 x scheepsrecht, dus toch maar even naar Kaarst bellen.

    Gusto mass Danadare.

  6. #6
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch dan is daar dandara ....

    Vandaag weer een aparte dag. Welke dag is dat eigenlijk niet??? .In stromende regen voor een warm uitstapje naar Köln gereden. Daar vloeide de warme olie rijkelijk en daar zijn handjes die je tot een hoogtepunt kunnen sturen zonder dat de omgeving er iets van merkt. Na een flink aantal keren deze op en neer ervaring meegemaakt te hebben kwam dan toch de Vesuvius tot uitbarsting, en hoe. Nooit gedacht dat die kleine ogen van mij masseuze zo groot konden worden. Tantra massage mag zoiets heten.
    Zeer tevreden en de naschokken verwerkend terug naar huis gereden, althans, daarvoor moest ik wel Kaarst links laten liggen en voorbijgaan....
    Was het niet Molaar die vandaag in de Living Room zou zijn?? Zie zijn auto niet staan, even sms-en, jawel ik kom. Dus Gustomass alvast naar binnen want met zoveel warmte binnen ga je buiten niet in de natte kou staan wachten. Eenmaal binnen zie ik al enkele flitsen van Dandara door het scherm. Afgerekend, LR berevel in ontvangst genomen en omkleden. Rolt er noig een sms-je binnen van Molaar. "Van mijn correspondente begreoen dat vandaag Dandara tot 19 uur in LR zal zijn. Ha, Gusto had intussen al kennis met haar gemaakt en zat al lekker aan de Kuchen, die we maar als zondagsontbijt zagen. De klik met Dandara was gewoon geweldig en dat voelde zij ook. Of we gelijk maar de kamer op konden gaan. Heb haar de werking en de uitwerking van een Tantra massage uitgelegd, om duidelijk te maken dat kleine Gusto graag nog even in alle rust kracht op zou willen kunnen komen. Een begrijpende Dandara stemde volledig in. Heb haar uitgelegd dat ik haar vorige keer echt op het oog had maar dat ik gewoon versiert was door Daniëlle. Nu heb ik Dandara plechtig beloofd dat het vandaag zeker zou gebeuren. 3 keer is scheepsrecht , ook in LR en ook met een lekkere Braziliaanse dame.
    Na nog wat heel serieus gepraat te hebben ; werd wel duidelijk dat deze dame wel heel goed weet wat ze wil, dat ze zelf mag uitmaken wat ze wil, wanneer en hoe vaak...
    Kijk dat geeft een goede basis.
    Toen tijd voor een sauna-wintertuin-bubbel-sauna-wintertuin ronde... Ik blijf op je wachten hoorde Gusto nog net uit dat gewillige mondje van Dandara.
    Terug na de sauna tour weer lekker gepraat aan de bar met haar. Heren het is er rustig en met de juiste dame kan je lekker wat lullen voor je naar de kamer geloodst wordt. Omdat na die dubbele saunaronde in deze overigens super sauna in Living Room, me het zweet maar bleef uitbreken, kan ook van de erotische voorbereidingen voor Dandara geweest zijn, toch nog maar een koude douche genomen. Heb al eerder gesteld, die Dandara staat al zo lang op de optie lijst, méér dan een jaar!!, áls het er dan van komt dan voor een goeie in full energy. Nou is die Tantra ertussen gekomen, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de spontaniteit van het ontmoeten van dit Braziliaanse snoepgoed...
    Bij terugkomst zoals afgesproken de sleutel al in haar handen, kon Gusto gelijk achter zijn playmate van deze Domingo naar kamer 6 dacht ik.
    Maar eerst nog om water gevraagd en doe er maar een paar kaarsjes bij. Wozu brauchst du wasser vroeg ze nog, maar toen ik diep haar stoute oogjes keek, begreep zij dat ik begreep dat dat wel eens nodig zou kunnen zijn. Of het zou helpen....dat is iets anders.
    Kamer ingericht en tijdens haar opfrissen me nog wat moed ingepraat...
    Had haar bij het opmaken van het bed al een beetje voorverwarmd, maar dat bleek niet nodig....
    Maar gelijk een uurtje gereserveerd want ik had er alle vertrouwen in... Na 10 minuten dacht ik dat ik dat lichamelijk niet zou overleven....wat doe je dan, ook proberen om haar af te matten in dezelfde mate als waar de stoute meid mee bezig was. Sjonge jonge wat een Latina caliber, van het soort begintijd Samira en niet te vergeten Juliette uit Bolivia maar dan een standje hoger...
    het werd een onvergetelijk uur met alles erop en eraan, alles erin en eruit, overal erin en eruit, en weer en weer.....
    Tongzoenen zo geweldig dat je er geen afscheid van wil nemen, je durft niet een stap verder te gaan, te mooi om te eindigen, maar even haar heerlijke borstjes goed onder handen en tong genomen en weer terug tongzoenen alsof ons leven ervan af hing. In feite was dat ook zo.....
    Heb haar borsten gezoend en mogen behandelen zoals Gusto dat in zijn vorige leven zo graag mocht doen, deze Dandara liet dat toe en genoot er zelf ook van. Het was fijn, er kwam geen einde aan . Na een half uurtje een time out gevraagd en gekregen... Met het glas water mezelf proberen te blussen maar dat was onbegonnen werk. Zittende op mijn knieën was Dandara zichzelf daaronder al weer een weg aan het banen , dus wat doe je, gauw dat glas weg en weer aan de slag , want eenmaal een achterstand opgelopen bij Dandara , nou dan kun je het wel schudden....
    Daarna haar heerlijk gebefd en gevingerd alsof ons leven ervan afhing. Tong in volle actie vinger erbij en even later nog een werkloos vingertje ingezet om nog een gaatje te beroeren. Heerlijke sex met deze dame, heerlijk voor beiden.
    Ze genoot er zelf flink van en maakt gewone en geen overdreven geluiden, geen berg duitse kreten ertussen, jammergenoeg ook niet zo veel Spaanse, uuhh Portugese ...

    In het heetst van de strijd toch maar om een condoom gevraagd en (om) gekregen en de wedstrijd over een andere boeg gegooid. Een heerlijke penetratie uitgevoerd en uiteindelijk op een heerlijke manier klaargekomen.
    Hierbij lag ze languit op me met kleine Gusto door een perfecte spierbeheersing in de houtgreep....alsof ze 2 paar handen in gebruik had om de klus te klaren,...heerlijk gewoon...
    In het kwartier dat volgde een ongekende afterservice, waarbij we weer heerlijk hebben gezoend, alsof de tweede sessie, die ongetwijfeld binnen enkele weken gaat volgen, al begonnen was....
    Een heerlijke ervaring en toen ze na 15 minuten me bevrijde en van me af ging, was kleine Gusto haast onvindbaar...zo klein en zo...
    Als je hem dan ziet is het ongelofelijk dat je daar met zijn tweetjes nog niet zo lang geleden een ongelofelijk fijne en felle strijd mee en om hebt gevoerd...

    Na de sessie even lekker gedouched en afgesproken om samen te eten. Molaar voegde zich bij ons evenals een LR nieuwkomer.
    Het eten is werkelijk erg lekker en eerlijk gezegd mis ik wel een beetje dat wachten in de rij....
    Na nog wat serieus gepraat en lekker gekeuvel en gezoen op de bank moest deze dame toch echt naar huis, was al een uur overtijd ...

    Kortom , geweldig, het heeft zo moeten zijn denk ik dan maar.
    Zie je Dandara ruim een jaar geleden, hoewel je wel wil komt het er nooit van om met haar de kamer in te gaan en dan pas nu was het zover. Wat je lang bewaart kan heel lekker zijn.... en dat was het...

    Heb haar meerdere keren proberen over te halen om weer eens in Golden Time te komen, met daarbij voor lief nemend dat Gusto dan wéér wekelang enkel met dezelfde Dandara op kamer gaat..... Sommigen leren het nooit, maar wat wil je.... gewoon heerlijke sex toch...nou dan...


    Dandara muchos gracias y hasta la vista en Golden Time.


    ps willen degenen die haar eerder in GT zouden spotten als Gusto even een NOTANRUF maken...


    Dass war dann Dandara.....

    Gustomass.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 november 2006 om 11:59

  7. #7
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Dandara aber wann dann??

    ben gisteren nog iets vergeten te melden.
    Dandara werkt slechts beperkte tijd in Living room.
    Heeft er nog een full time baan bij. Daarom werkt ze op zondag tot circa 19 uur en op zaterdag in principe vanaf 's middags tot 3 uur in de nacht.

    Tis maar een weetje...

    Ps . Kweet zeker dat zodra ze naar GT zou terugkeren, heeft ze tot half januari ruim anderhalf jaar gewerkt.., dat er een SMS bij me binnenrolt.
    Dan weet Gustomass het lekker als eerste, maar ik verzeker jullie dat het binnen 10 minuten op het forum staat..


    Hasta la vista.

    Gustomass.

  8. #8
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Dandara....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Tis maar een weetje...

    Ps . Kweet zeker dat zodra Dandara naar GT zou terugkeren, heeft ze tot half januari ruim anderhalf jaar gewerkt.., dat er een SMS bij me binnenrolt.
    Dan weet Gustomass het lekker als eerste, maar ik verzeker jullie dat het binnen 10 minuten op het forum staat..

    Gustomass.
    ..... en dan weet ik het ook.....
    Zeker dat ik dan op 'n zondag afreis om haar weer te ontmoeten.... weet ook zeker dat ze me graag zal weerzien......
    Zal haar wel moeten 'straffen' dat ze zich zo lang "versteckt" heeft..... maar zal ongetwijfeld weer eindigen in een spetterend feest.....

    @gustomass: ja jongen, we weten nu waar we het over hebben..... wéér zo'n gemeenschappelijk puzzlestukje.....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  9. #9
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard Dandara Was zondag In Golden Time

    Zag Zondag in GT een meisje met op het eerste gezicht een Oriëntaalse uitstraling.
    Kwam vriendelijk op me over, en op een of andere manier raakte ze iets in me,
    zodat ze voor me zeer aantrekkelijk was.
    Ze liep toples, had een heel sensuele look, en mooie donkere tepels.

    Kon het niet nalaten haar te benaderen, ze bleek Dandara te heten.
    Volgens mij had ik haar naam wel eens ergens voorbij zien komen,
    en ik dacht niet dat dit op een negatieve manier was.
    Na een poosje haar een sleutel laten halen,
    was heel benieuwd hoe het met haar op de kamer zou zijn.

    Dandara neemt graag de tijd, lekker lang zoenen, veel strelen,
    pijpen was heel afwisselen en lekker en met het neuken was niets mis
    Haar om het uurtje vol laten maken door nog een klein kwartiertje te laten masseren, op dat gebied is ze en absolute topper.
    Haar kenbaar gemaakt dat ik heel tevreden was,
    en dat er op deze sessie zeker en vervolg kwam,
    die dan ook langer ging duren met meer tijd voor een massage.

    Toen op naar de kleedkamer om af te rekenen, was een uurtje met haar op de kamer geweest en zou dus volgens mij 75 euro moeten afrekenen.
    Was van plan haar een leuke fooi geven wat die had ze dik verdient.
    Uit fatsoen netjes gevraagd wat ze van me kreeg,
    ze ging even de sleutel wegbrengen en zou dan even naar de tijd kijken.

    Ze kwam terug en zij het is 100 euro.
    Ik vroeg haar hoe ze aan dit bedrag kwam
    Ze rekende me voor.
    Een uurtje kamer is 75 euro en die kleine massage is 25 euro extra

    Nog nooit ergens gehoord en gelezen dat een lichaamsmassage extra kost,
    haar dit uitgelegd, maar ze wilde niet wijken ze wilde 100 euro
    Haar op een gegeven moment maar 100 euro gegeven, fooi achterwegen gelaten, had daar nu geen zin meer in, en verteld dat het vervolg bezoek niet meer door zou gaan omdat ik met dit einde me niet echt happy voelde.

    Toen ze weg was voelde ik me echt belazerd,
    en ging toch maar eens naar de receptie om te vragen of dit zo correct was.
    De blonde dame achter de receptie vroeg me of ze me er vooraf op gewezen had dat ze voor een lichaamsmassage extra geld vroeg,
    dit had ze niet gedaan en ik zei dat ook tegen haar.

    Hierna ging zij op zoek naar Dandara, en kwam met haar terug.
    Dandara moest me 25 Euro terug betalen,

    Alle lof over hoe GT dit heeft opgelost.

    Dandara was heel leuk, alleen waarom verknalt ze dit zo,
    had echt meer met haar naar de kamer gegaan, alleen nu is het kapot

    Binky

  10. #10
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Ausrufezeichen erg jammer...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007
    Alle lof over hoe GT dit heeft opgelost.

    Dandara was heel leuk, alleen waarom verknalt ze dit zo,
    had echt meer met haar naar de kamer gegaan, alleen nu is het kapot

    Binky

    Dit zijn nu de jammerlijke dingen die af en toe gebeuren.
    Jammer dat die de fantasische sessie in een keer wegvagen, heel jammer...

    Op zich dienen we als ijsberen te weten hoe een en ander geteld wordt. Sommige dames tellen voor het 3e half uur weer 50 euro. Nog meegemaakt bij een nieuw meisje in Living Room. Omdat de sessie fantastisch was maar niets gezegd, maar ik had beter moeten weten. Was ook de enige keer dat ik vroeg wat de kosten zijn.
    Meestal hou ik zelf de tijd wat in de gaten en geef haar het verschuldigde bedrag. Komt eigenlijk nooit rommeles van, behalve als die ze om Trinkgeld gaan bedelen, dan gaat bij mij de fooi die ik in gedachten had weer terug in de knip, voor het volgende meisje.
    Hoor wel vaker dat het bij Latina meisjes vaker voorkomt dat ze meer vragen zich verkijken op de tijd etc.
    Maar het kan ook zijn dat dit selectieve perceptie is, want alles wat latina's doen en niet doen heeft bij Gustomas al snel de aandacht.
    Latina's zijn en blijven Latina's met al hun streken....

    ps kan er niet een menu lijst worden opgehangen bij GT.

    Gustomass.

  11. #11
    Geregistreerd
    4 januari 2007
    Last Online
    2 februari 2007 @ 20:26
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @ Binky007

    Tjee man wat een rare....zelfs bij de dames die ik in het skw bezoek hoef je er niet voor bij te betalen...moet geen trend gaan worden...
    Overigens is het toch niet zo dat je je nu ook al moet gaan vragen of je straks nog moet gaan betalen voor een massage? aan het einde van je gezellige date!

    Gr, Liepaja
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 januari 2007 om 22:14

  12. #12
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Dandara weer terug in Living Room.

    Tot zijn grote verrassing( niet de enige die avond overigens) liep Gusto vrijdagavond laat tegen het mooie lijfke van Dandara aan. Daarna bleef het niet bij en na enige fijne welkomstkussen hadden we elkaar flink wat bij te praten. Was heerlijk temeer zij er alles recht voor zijn raap uitgooit. Een Latina waar je weet wat je eraan hebt. Dat past me het liefste.
    Het massage incident kwam ook nog even ter sprake.
    Zoals altijd geldt en blijft gelden spreek duidelijk alles goed af.

    Helaas, nou ja helaas had Gusto zijn Lati week-menu enkele uurtjes tevoren er met Marina al op zitten, dus Dandara moest ik maar achter het net laten vissen. Jammer en heel moeilijk voor Gusto. Later op de avond bleek dat Dandara en Marina elkaar heel goed kennen en zelfs vaker samen triotjes doen. Maak me gek Dandara, maak me gek...Nou, dat lijkt me dan na Gusto's eerste en tegelijk tegenvallend trio in GT deze zomer eens een hele mooie optie.
    Moet Marina wel een keertje clubhoppen naar LR.

    we wachten wel af maar voor de Latina lovers . Voorlopig is Dandara in LR , maar ook Daniella was er weer, een braziliaanse.

    Voor elk wat wils staat ook in LR hoog in het vaandel geschreven.

    Gustomass.

  13. #13
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch toch nog eens naar LR in Kaarst??

    Af en toe, tussen de drukke PT bedrijven door heeft Gusto toch nog tijd om eens te mijmeren...Wat is dat nu weer hoor ik jullie roepen..Nou, als je de 50 gepasseerd bent komt het vanzelf.
    Mijn mijmeren ging vanavond over Living Room in Kaarst.. Heb daar mooie tijden meegemaakt.
    Een wat vastzittend spiergedeelte deed me onherroepelijk denken aan masseuse Gerstin... Ik zou zo voor haar in de auto springen,....en eenmaal in Kaarst direct op haar behandelbankje willen plaats nemen....Laat maar komen Gerstin. laat t maar komen.

    Qua sex hebben Katharina uit Litouwen en Dandara de Brasil wel een diepe indruk op Gusto achtergelaten...Voor Gusto nu naar LR afreist en daar een schoolklasje oos europese dames aantreft, terwijl ie zijn zinnen heeft gezet op...Dandara en Katharina.. weet iemand of deze dames nog in Kaarst acte de presence geven???

    Indien ja gaat Gusto mogelijk in Kaarst ook nog eens acte de presence geven...

    Sjonge een lekkere massage zou nu wel heerlijk zijn Gerstin...
    Bij gebrek aan een DVP kun je als man nog wat, maar mezelf een diepe goede rugmassage geven, nee dat lukt me nog niet.

    Wellicht een keertje tot ziens weer.

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60